888 160$ billet "forsvundet"

#1| 0

Hej Pokernet.

Jeg vandt for en måneds tid siden en af deres WSOP sats, hvor gevinsten var en 160$ billet.
Da jeg ville bruge den for nogle dage siden til en af deres kvals, var billetten ikke på min konto.

Jeg dobbelt tjekkede min konto, og i min turneringshistorik stod der ganske rigtigt at jeg havde vundet den 160$ billet.
I samme turneringshistorik tjekkede jeg selvfølgelig op på at jeg ikke havde brugt den i en blodrus som jeg havde glemt alt om.

Jeg har skrevet til dem for næsten en uge siden, men 888 er ikke vendt tilbage med et svar.
I skrivelsen til dem har jeg selvfølgelig inkluderet turnerings ID, og min egen turneringshistorik som viser jeg ikke har brugt den.

Nogen der har oplevet noget lignende, og hvad råder I til at gøre for at eskalere sagen?

Mvh

Morten

02-05-2016 17:06 #2| 1

Jeg mener at man kun kan bruge sine Tour billetter i en måned, helt åndssvagt! Men prøv at ring til dem, tror de er villige til gi dig en billet mere, hvis du siger at du ikke vidste at de udløb.

02-05-2016 17:21 #3| 2

blodrus

02-05-2016 17:39 #4| 1

Mailsupport er ekstrem langsom/ubrugelig - ring til dem i stedet, plejer at være ok.

03-05-2016 10:22 #5| 1

Tak for svarene.

Det giver bare ingen mening at en live billet målrettet mod WSOP udløber efter en måned. Det er sgu håbløst.
Jeg giver dem et kald.

03-05-2016 10:29 #6| 0

Altså de der step-tours(i hvert fald de mindre af dem, 1$ og 5$) de har som i sidst ende kan give billet til bla live-events gælder så vidt jeg husker i 14 dage.


edit-- mener self det er billetter der er vundet i de nævnte steps som skal bruges inden 14 dage :)

Redigeret af -_-Tiesto-_- d. 03-05-2016 10:30
09-05-2016 15:49 #7| 0

Herunder er svaret jeg fik:

Mange tak for at du kontakter os med dit spørgsmål. Vi beklager dybt den forlængede svar tid, vi har haft en exceptionel stor tilstrømning af e-mails.
Mit navn er Stine og jeg har glæden af at assistere dig i dag.Morten, jeg kan se at dit sprog indstillet på din konto er dansk, hvorfor jeg går ud fra at du foretrækker at modtage et svar på dansk.
Jeg har været inde og gennemgå din konto og jeg kan se at du d. 27/3/2016 ved Step 5 WSOP, 888Live & Major Tournaments - Turbo ( # 78436969) vandt en $160 Turnerings Billet til Step 6. Du blev umiddelbart lige efter denne turnering krediteret denne billet, jeg kan se at denne desværre udløb d. 26/4/2016.
Morten, dette er grunden til at desværre ej længere kan forefinde denne på din konto.
Jeg ønsker dig alverdens held med vores spil, hvis du skulle have yderligere spørgsmål er du altid hjertens velkommen til at kontakte os igen.


Jeg har svaret tilbage at det er yderst beklageligt at en billet der er målrettet mod et event om sommeren kun har levetid på 1 måned og jeg selvfølgelig havde brugt den hvis jeg havde været klar over dette.
Spørger ind til kompensation omkring reaktivering - så nu må vi se.
Jeg synes det er en sløj kundeservice hvis de ikke gør det, og ihvertfald noget der garanteret ikke får mig til at ligge større volume hos dem.


09-05-2016 15:54 #8| 2

Det står altså i lobbyen på alle deres satellitter, hvor længe en vundet billet er gyldig. Nogle skal bruges indenfor 14 dage, andre 30 dage.


Så du har ikke rigtig nogen sag i dette tilfælde umiddelbart.

09-05-2016 16:42 #9| 0

Jeg er ikke uenig, Muhsen.
Jeg har ingen ret til det, men det skader jo ikke at spørge om lidt goodwill.


Jeg mister ikke yderligere på det ihvertfald.

09-05-2016 19:31 #10| 1
pkr_8r3n03 skrev:
Jeg synes det er en sløj kundeservice hvis de ikke gør det,


Såååå, de skal bare kompensere til højre og venstre, fordi folk ikke kan læse, eller hvordan?

09-05-2016 19:54 #11| 0
Gonginator skrev:
Såååå, de skal bare kompensere til højre og venstre, fordi folk ikke kan læse, eller hvordan?

Er det overhovedet lovligt at lade tickets udløbe og indkassere pengene for det - bare fordi de skriver ting i deres T/C er ikke altid ensbetydende med man skal opgive ewt tilgodehavende - kunne være ganske sjovt at høre dem hvordan de har fundet frem til at de må tage deres kunders penge hvis de ikke bruger dem indenfor en måned

09-05-2016 19:58 #12| 0

Jeg vil mene at det gavekort du har modtaget, er med urimelig kort frist.

09-05-2016 20:03 #13| 0

Men dog er der som regel frist på tilgodebevis(som jeg vil mene en ticket er) og gavekort.
Om den så eer for kort i dette tilfælde, kan der nok godt findes argumenter for, men at der er frist er vel knap så urimeligt :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar