20/20 Live Malmø - Top 2 flop møder stort overbet river

#1| 0

Hej PN,

I får lige denne fra hukommelsen da det var fra weekenden i Malmø, og på vej hjem i bilen var vi ikke helt enige om spillet på river.

Spillet er 20/20 i Malmø og bordet består primært af softspots, med undtagelse af Villian i hånden og en mere, så et rigtig godt bord.

Det er et action bord hvor folk ikke har en fold knap preflop heller ikke til reraises, så pots er generelt store og vi sidder ret dybe.

Villian har jeg spillet mod før og spillede mod ham både fredag og lørdag i denne weekend, så han kender også lidt til mine ranges. Han er vindende og ultra LAG.

Til hånden så sidder Villian UTG + 3 og Hero er BTN. Hero sidder med 13k og Villian dækker mig.

2 mand limper før HERO som completer på BTN med A9s (kan ikke lige huske suit) - SB & BB checker. Så vi er 6 til floppet.

Kan ikke huske suits men betyder intet da flop var rainbow.

Flop: A94 rainbow Pot: 120 SEK

Villian bets 100 SEK
Hero raises to 340 SEK
Villen calls 240 SEK


Turn: 2 Pot: 800 SEK

Villian Check
Hero bets 500 SEK (burde have været 700)
Villian calls 500 SEK


River: 10 Pot: 1.800 SEK
Villian bets 3.000 SEK
Hero ??


Jeg tanket her og imens begynder villian at holde en længere tale omkring hvordan han ved jeg allerede har besluttet for at folde, og om jeg ikke bare kan folde så vi kan komme videre i spillet.

Har ikke set ham overbet før eller donke ud OOP på river vs. an agressor, derudover ved Villian godt min range er stærk når jeg raiser flop på et board hvor vi 6 til floppet.

Så hvad er Villians range her og snapper vi bare med god smag i munden, folder vi eller er det et crying call.

Mine egne tanker omkring range poster jeg lidt senere.

Sugeren

23-04-2012 09:53 #2| 0

Det er ikke specielt ofte man møder én, der er koldblodig nok til at holde en "jeg-vil-gerne-have-du-kalder-LIGE-NU"-tale mens de bluffer én.

Hvis ikke han er set overbette, bliver situationen ikke ligefrem lettere at forholde sig til, og i en perfekt verden bør vi nok bare folde her. Den range han fortsætter med fra floppet består primært af made hands, og det er nærmest ikke fysisk muligt at have et draw, medmindre han er ude at spille kong gulerod med en gutter, hvilket nok er usandsynligt (eller hvad, OP?). Jeg villle også gerne vide, om han ofte er set c/r stærke hænder på river?

Det er jo virkelig svært at give et fornuftigt svar, når man ikke ved, hvilken dynamik I har, og bare en lille smule om villains tendenser og skill level.

23-04-2012 09:59 #3| 0

Openlimper villian ind pre?

Jeg synes det er super modstander-afhængig. Mod nogle i Malmø snapper jeg, mod andre folder jeg.

Hvis det er ham det unge rødhårede svensker, kalder jeg nok – pga. talen, det er han ret god til..

Altså, selv mod hans opfattede valuerange og reelle valuerange (A2s, A4s, 42s, 9Ts, 22, 44) har du 58% på river. Spørgsmålet er om han ikke raiser AT og TT pre? Og han har sikkert også noget luft i sig, hvilket jo er det der er afgørende at vurdere her?

23-04-2012 10:15 #4| 0

22 og 44 er vel det eneste der slår dig, resten af hans range må man gå udfra han raiser preflop hvis han kan spille poker.

Jeg ender nok med at betale her uden alt for god smag i munden.

23-04-2012 10:25 #5| 0
OP

Villian raiser oftest pairs, alle high cards og stærke A's. Han raiser MEGET normalt og tidligere i session, MEN bordet har udviklet sig sidste par timer, og tror han har adaptet og limper mere, da INGEN folder preflop.

Som sagt - std raide PF hvis man kun vil have 2 - 4 med er 10-12BB som minimum.


Kagekat
Nej har ikke set ham CR river med made hands, de gange jeg har set ham ved showdown med sets har han oftest haft initiativ og været agressor. Som sagt normalt raiser han PP men bordet er wierd pt og han limper rigtig meget.

playern
Ja han limpede - tror det er fordi bordet er som det er og han har adaptet til det.

Nej ikke en rødhåret svensker, det var en meget snaksallig svensker med kort mørkt hår og ikke særlig høj.

playern tror vi han vil overbette for value med 42,910 på river?


BobbyOlsen
Bordet er wierd og ingen folder, så ligesom jeg ikke selv raiser A9s BTN så giver det heller ikke menning for ham at raise A10 PF.

23-04-2012 10:49 #6| 0

Jeg sad også ved bordet ( Ved ikke om du ser mig som Softspot :-)

Ikke så megen hjælp, men for at berolige dig lidt. Så er jeg 99 % sikker på du var slået.

Han nævte ihvertfald mere end et par gange efter du var gået, at han var ked af at du ikke kaldte. Han sagde dog ikke hvad han havde.

Jeg hælder mest til set i 4. Eller måske med den måde hånden går på et klonket A10.

Og nej med den dynamik der er i den her spil. Så er der ikke mange der raiser A10 UTG, eller prøver at iso med A9 fra BTN.

Tror Villain heddeer Yuzeff eller noget i den stil (Ikke sikker på hvordan man staver til det)

23-04-2012 11:32 #7| 1

Tror ikke jeg kunne folde her.

Og fordi der sidder en klovn og snakker, betyder ikke han har en monster.
Selvf. kunne han ha suckout på river med A10.

22 burde han jo folde på flop raise, 44 vil jeg tro han vil raise turn med. giver jo ingen mening han flat kalder der, for at overbette river?

Uden jeg kender til nogen af dem ved bordet, kende rjeg lidt til Aalborg Cas. der snakker de også, og mener AQ vil være nuts på det bord.

så vil nok betale og har han ramt hans a10 just to bad.

23-04-2012 12:08 #8| 0

tror jam er bedre end call :)

23-04-2012 12:26 #9| 0
OP
Klondike
Han viste mig sin hånd inden jeg smed den, så jeg ved godt hvad han sad med =))

Hmmm hvem var du ved bordet??

Har du spillet mod ham før og hvad synes du om ham?

kockham
Jam tror jeg ikke er en option i det spot - du bliver kun kaldt af bedre når vi er så dybe, og min hånd er super stærk så ingen pointe i at lave den om til et bluff i en situation hvor han caller med bedre og folder worse.

23-04-2012 12:32 #10| 0

klondike sad 2 pladser til højre for dig og jeg sad 4 pladser til venstre for dig...

23-04-2012 12:32 #11| 0

Det er bare underligt at han leader river – Hvorfor gør han det? Hvad er meningen med det bet? Hvorfor virke så stærk mod noget som måske bare er TP? Hvorfor ikke Check-raise med seriøs value?

Er ret sikker på at han vil tro alle to par+ er gode på river – Men hvorfor leade dem?

Jeg ser dem tit limpe AK tidligt i det har spot med den dynamik du beskriver, og den kan han godt tro er god på river.

Hvis det er ham jeg måske tror(tyndhåret indvandrer omkring 30ish) - Så kan du godt være god.

Redigeret af playern d. 23-04-2012 13:08
23-04-2012 12:35 #12| 0

Mig i den hvide bluse der sad lige efter ham og 2 før dig.

Har aldrig spillet mod ham før. Min første intryk er han var over agro tardish. Specielt da han donerer 100 BB til mig med A10 en af de første hænder. Også den hvor han caller preflop en noget tør dansker med KQs ( bryder mig personligt ikke om at spille potentielt dominated hands og slet ikke OOP )

Jeg kan nu sagtens forstå postflop spillet på den 1010x dd. Hvor han ender med at flushe den ca 9 K pot mod ham danskeren der tiltede med sine knækkede AA.

Jeg fik sludret en del med ham bagefter og efter det må jeg tilægge ham lidt mere credit, han var ikke helt så blank som mit første indryk. Men stadig ikke vildt imponeret over hans spil.

Anyway så ikke han viste dig sin hånd. Hvad havde han så ?

Redigeret af klondike d. 23-04-2012 12:37
23-04-2012 12:39 #13| 0

jam er obv ikke for value !

23-04-2012 12:42 #14| 0

altså hvis villain er dygtig er han vel i stand til at folde 44 eller AT til et jam ? vi blocker for 99, AA er ikke i villains range jvf. preflop ( og ej heller i vores ).

derfor syntes jeg at Jam > fold >>>> call.

23-04-2012 12:47 #15| 0

@kochman.

Supergod pointe. Problemet er bare 99,9 % af de spillere er ikke så dygtige at de tænker så langt.

Desuden kan vi ikke udelukke AA i hans preflop range selv om den er limpet. Chancen er selv ikke stor, men jo han kan godt have AA her.

23-04-2012 12:52 #16| 0

#SUGEREN

som action er beskrevet, er du way off.

nemlig ikke villian der better 120kr, men mig der better 120kr.

Btw så dækker villian dig ikke, han har omkring 10K i sin stack.


Redigeret af Epix d. 23-04-2012 13:10
23-04-2012 12:55 #17| 0

Betalt, hans linie giver ikke mening med andet end 35 og den giver ikke engang videre god mening da han jvf stacksize altid vil enten CR'e river eller CR'e turn

Mit bud han har en hånd med SD value han laver om til et bluff, ala 34, 45, A3, A5

Desforuden vil han aldrig holde en så donket tale hvis han er ok god og ved du er tænkende

23-04-2012 13:11 #18| 0
OP
klondike
Venter lidt med resultatet - så andre kan byde ind.

Oh var det dig - var ok tilfreds med at have position på dig =)


Var det ikke dig som steamede lidt på et tidspunkt da en donk endte all in preflop med KJ vs din KK og flopper Str8? - der kunne du ikke holde mund haha

=))


kochman
Interesant point - meget valid.

Ved ikke om jeg tør bero mig på at en malmø spiller kan folde til et jam der med set, tror personligt man nok høre denne kommentar.

"Jeg måsta syna" =))

Men det er en spændende pointe og nok brugbar mod alle gode tænkende spillere.


Epix
Tak for korrigering - som sagt spillet efter midnat og fra hukommelsen.

Han callede så dit flop bet =)) og jeg raisede hehe.

Var det dig som fik dine AA knækked af ham hvor han røg ind med FD vs AA?


Redigeret af Sugeren d. 23-04-2012 13:13
23-04-2012 13:12 #19| 1

Jeg folder.

De her "wtf siger hans linie spots" skal man passe på som tænkende spiller ikke at tale sig ind i bliver til for mange calls. Har set det så mange gange (og selv gjort det) hvor de faktorer der peger mod fold bare er/burde være så meget stærkere og mere afgørende.

Ja, hans valueline ser fucked ud - men hans bluff linie ser endnu mere fucked ud.
Hans tale tolker jeg også mere som en:" kom nu, please kald i trods tale" tale end det omvendte - specielt hvis den først bliver startet efter du er begyndt at tænke over det og han er nervøs for du folder.

Btw, Jam i et livespil som her virker håbløst imho. De folder like ALDRIG et set.

23-04-2012 13:14 #20| 0

@Sugeren.

Nope var ikke mig med KK. Sådan nogle fine handsker så jeg slet ikke hele aftenen. så må have været en anden.

23-04-2012 13:15 #21| 0

Ham der blev suget med K-K, var svenskeren der sad der før Klondike.

23-04-2012 13:21 #22| 1

Alt afhænger jo af om du er varm ..

Hvis du er varm så kalder du og er god.

Hvis du er kold så folder du, da han har AT… :-)

Jungle er spot on, ingen i Malmø folder et set der – Jeg har testet, og det var tæt på.. Men så kom den ”aah, jeg måsta syna”

23-04-2012 13:36 #23| 0

Men hvorfor er det i tror han har set?

hvilket set skulle han have, enest for mig vil være 44, men den burde han ha raise før end lead river med et overbet.

selvf kan det se ud som han bluffer.

men vil man ikk heller bygge en pot op med et set her? især hvis han tror du har en hånd ...

igen det table talk, betyder intet.. slet ikk hvis han er reg på cas.

Redigeret af bohn d. 23-04-2012 13:37
23-04-2012 13:40 #24| 0

havde ikke set der lå til en str, det gør obv min pointe lidt mindre valid.

@Jungle

har ingen erfaring med livegames, så du har sikkert ret.

23-04-2012 13:43 #25| 0

#sugeren

Ved ikke hvor mange gange du har spillet libaneseren i Malmø, men han virkede åbenlyst donkede i hans spil, ikke kun fordi han sugede mine Aces. Men der var flere åbenlyse ting der gjorde ham til en donk.

Btw, undrede mig overfor du tankede så lang tid i mod ham, den salgs tale virkede som en kald mig, jeg er bedst.

#Klondike

Du var tæt på at lave den usmagelig på libaneseren, havde nok ventet med at kalde på rush imod ham.

23-04-2012 13:55 #26| 0

Fedt med noget live-lir! kom med nogle flere hænder :-)

Og hvad havde han?

23-04-2012 13:59 #27| 0

@Epix

Ved ikke helt hvad du mener med usmagelig ?

Hvis det var min AK mod A10, var det ikke mig der kaldte på floor. Grunden til at jeg venter er at vi er 3 vejs Jeg vil gerne høre floors besluting før jeg caller. Jeg vil gerne have sidste mand med på et call whatever happens, selv om det nok er lidt ønske tænkning, men har sgu set så meget wtf i Malmø, så jeg aldrig vil udelukke noget.

Syntes iøvrigt det er en noget weird decicion fra floor. Burde hans A10 ikke være død 3 vejs når han flipper sit A op ?

Hånden går nogenlunde sådan her. Som jeg husker den.
Jeg er næsten lige kommet til bordet så sidder med 100 BB, de to villains dækker mig.

Hero limper AK UTG
3-4 limper bagved
CO raise
BTN fold
SB fold
BB ( som er villain i den hånd OP poster) call
Hero 3B

Der bliver foldet til CO, som completer
BB. snakker lidt om hvor stærk han er og ikke tror han kan folde. Nå han caller så og melder op at han openshover all A høj flops.

Flop AxxRainbow ( to meget lave)

BB open shover og viser et A op.
Der bliver så kaldt på floor da folk begynder at snakke om at hans hånd er død, da vi jo stadig er 2 tilbage i potten ( Nej det var ikke mig der kaldte på floor).

Floor ruler så at hans hånd er live da vi begge to resterende har den samme info.

Jeg caller så efter lidt tanke tid, måske 45 secs eller so ( Nej jeg folder aldrig nogensinde her med den SPR jeg har, men jeg vil gerne have CO med på et call med noget AJ, AQ, derfor får han lige lidt hollywood ) og CO folder, og min AK holder hjem mod BB's A10.

Men stadig hvad mener pokernet om floors decicion er det standard ?

Redigeret af klondike d. 23-04-2012 14:36
23-04-2012 14:21 #28| 0

ok, troede det var dig der kaldte, undskylder.

umiddelbart mener jeg hans hånd er i live, da han acter sidst og giver jer begge den sammen information, da han går allin, hvor i mod havde han gjort det som anden sidste mand, havde jeg forventet at hans hånd var død.




23-04-2012 14:30 #29| 0

Epix det er helt i orden ingen brug for undskyld, regnede med det var misforståelse :-)

23-04-2012 14:41 #30| 0
OP
Epix
Tja tjo bare fordi han ikke spiller som vi gør betyder jo ikke han er dårlig - han har nogle leaks, men mener han er vindende hvertfald så er det mit indtryk. Men tror også han har high varianse, sådan som han spiller.

Tankede fordi vi har spillet før og han ved jeg ikke har særlig mange bluffs/air i min range som spillet - så det gav ingen menning at bette ud i mig, da jeg oftest vil skyde river og det burde han vide. Så hvis han er monster så hvorfor ikke CR river?


klondike
Oh nu kan jeg huske dig - var dig jeg snakkede med omkring hvor vi havde set hinnanden før var det ik?


Alle
Jeg endte med at folde og Villian viser 35 op og har turned str8.

Grunden til at folder var en kombo af at jeg ikke troede på at overbetter potten som bluff der - kombineret med salgstalen. Havde ikke hørt ham give sådan en tale før og virker bare som om han tiggede om et trods call.

Ville bare høre om mit fold var for nittish.

Tak for svarene

Sugeren

23-04-2012 14:41 #31| 0
klondike skrev:
@Epix

Ved ikke helt hvad du mener med usmagelig ?

Hvis det var min AK mod A10, var det ikke mig der kaldte på floor. Grunden til at jeg venter er at vi er 3 vejs Jeg vil gerne høre floors besluting før jeg caller. Jeg vil gerne have sidste mand med på et call whatever happens, selv om det nok er lidt ønske tænkning, men har sgu set så meget wtf i Malmø, så jeg aldrig vil udelukke noget.

Syntes iøvrigt det er en noget weird decicion fra floor. Burde hans A10 ikke være død 3 vejs når han flipper sit A op ?

Hånden går nogenlunde sådan her. Som jeg husker den.
Jeg er næsten lige kommet til bordet så sidder med 100 BB, de to villains dækker mig.

Hero limper AK UTG
3-4 limper bagved
CO raise
BTN fold
SB fold
BB ( som er villain i den hånd OP poster) call
Hero 3B

Der bliver foldet til CO, som completer
BB. snakker lidt om hvor stærk han er og ikke tror han kan folde. Nå han caller så og melder op at han openshover all A høj flops.

Flop AxxRainbow ( to meget lave)

BB open shover og viser et A op.
Der bliver så kaldt på floor da folk begynder at snakke om at hans hånd er død, da vi jo stadig er 2 tilbage i potten ( Nej det var ikke mig der kaldte på floor).

Floor ruler så at hans hånd er live da vi begge to resterende har den samme info.

Jeg caller så efter lidt tanke tid, måske 45 secs eller so ( Nej jeg folder aldrig nogensinde her med den SPR jeg har, men jeg vil gerne have CO med på et call med noget AJ, AQ, derfor får han lige lidt hollywood ) og CO folder, og min AK holder hjem mod BB's A10.

Men stadig hvad mener pokernet om floors decicion er det standard ?



Bare baseret på det her ændrer jeg KLART over på Jungles hold, KÆMPE abe og hans 3k overbet på sådan et board er ALTID value, no way han tænker langt nok til at lave hænder med SD value om til bluffs her og er kold nok til samtidig at fyre sådan en gang mundlort af for andet end at håbe at fremprovokere et kald.
23-04-2012 14:45 #32| 0

@Sugeren. Jo det var mig.

23-04-2012 15:00 #33| 0

#Sugeren

din hh er forkert

Flop: A94 rainbow Pot: 120 SEK

Villian1 bets 120 SEK
villian2 caller 120SEK
Hero raises to 340 SEK
Villian1 folder
Villian2 calls 240 SEK


Turn: 2 Pot: 800 SEK

Villian2 Check
Hero bets 500 SEK (burde have været 700)
Villian2 calls 500 SEK


River: 10 Pot: 1.800 SEK
Villian2 bets 3.000 SEK
Hero ??

bare til info at det mig der better til at starte med, ved ikke hvor meget betydning det har.

23-04-2012 15:05 #34| 0
OP

Yub i know - skrev også tak for info længere oppe =))

Havde glemt det var dig som bettede og ikke villian.

23-04-2012 15:11 #35| 0

#Klondike

klondike skrev:
@Epix

Ved ikke helt hvad du mener med usmagelig ?

Hvis det var min AK mod A10, var det ikke mig der kaldte på floor. Grunden til at jeg venter er at vi er 3 vejs Jeg vil gerne høre floors besluting før jeg caller. Jeg vil gerne have sidste mand med på et call whatever happens, selv om det nok er lidt ønske tænkning, men har sgu set så meget wtf i Malmø, så jeg aldrig vil udelukke noget.

Syntes iøvrigt det er en noget weird decicion fra floor. Burde hans A10 ikke være død 3 vejs når han flipper sit A op ?

Hånden går nogenlunde sådan her. Som jeg husker den.
Jeg er næsten lige kommet til bordet så sidder med 100 BB, de to villains dækker mig.

Hero limper AK UTG
3-4 limper bagved
CO raise
BTN fold
SB fold
BB ( som er villain i den hånd OP poster) call
Hero 3B

Der bliver foldet til CO, som completer
BB. snakker lidt om hvor stærk han er og ikke tror han kan folde. Nå han caller så og melder op at han openshover all A høj flops.

Flop AxxRainbow ( to meget lave)

BB open shover og viser et A op.
Der bliver så kaldt på floor da folk begynder at snakke om at hans hånd er død, da vi jo stadig er 2 tilbage i potten ( Nej det var ikke mig der kaldte på floor).

Floor ruler så at hans hånd er live da vi begge to resterende har den samme info.

Jeg caller så efter lidt tanke tid, måske 45 secs eller so ( Nej jeg folder aldrig nogensinde her med den SPR jeg har, men jeg vil gerne have CO med på et call med noget AJ, AQ, derfor får han lige lidt hollywood ) og CO folder, og min AK holder hjem mod BB's A10.

Men stadig hvad mener pokernet om floors decicion er det standard ?



dit flop er helt forkert floppet hedder A-Q-4, husker desværre som en elefant.

Grunden til jeg kan huske hånden så godt, er alt den polemik der er omkring hånden + vi havde en hånd imod hinanden senere hvor boardet hedder 6-5-K-A-Q, hvor du påstod der ikke var farve, hvor runner runner spar kommer. Hvor jeg folder til dit 400kr bet, hvor du påstår du value better din K-T. ;)

23-04-2012 15:16 #36| 0

@Epix

Nu kom mit tidligere svar selvfølgelig like 7 sekunder for sent ift svaret til hånden. Men i det givne spot ændrer det ikke det store, villain er bare en abe og en stor en af slagsen. Hvis han er vindende i spillet er det godtnok nogle sørgelig spillere der sidder rundt omkring de borde han normalt spiller (no offence til jer obv.)

Altså tankegangen med den AT er jo HELT væk

Først betaler han OOP hvor han altid er bagud og domineret på den ene eller den anden måde Ax mod større Ax eller OP mod hans Tx eller multidomineret af AA. Fjolset vælger så at openpushe i best case scenario hvor han rammer A'et og kan have suget noget KK / QQ og kan måske få et herokald da linien bare er mærkelig men nej, han viser fucking sit A op så alle par nu kan folde af (skub er obv også helt forfærdelig, CRAI klart bedre)

Udfra det der vil han simpelthen ikke tænke så langt som at kunne få hero til at smide en to pars kombo på nævnte board da han altid har SD value og hans linie (også med tablechatten in mente) bare altid er nuts. Altså, stonecold fucking nuts HVER gang

Du kan måske fange ham i et overbet bluff hvor du skyder like to tønder og river blanker hvor ALT misser, både flushes og stregtræk og han så vælger at skyde butikken ind, sidde stift som et bræt (hvis du ikke instacaller ham med dit svag TP, 2nd pair)

Abe, kæmpe value - tilbage til Malmø og rens ham af imo ;)

23-04-2012 15:17 #37| 0

@Epix Hmm. Ja du har ret. Kan godt huske den hånd du snakker om nu hehe.

Sygt god hukkomelse du har :-)

23-04-2012 15:21 #38| 0

#sugeren

Sugeren skrev:

Epix
Tak for korrigering - som sagt spillet efter midnat og fra hukommelsen.

Han callede så dit flop bet =)) og jeg raisede hehe.

Var det dig som fik dine AA knækked af ham hvor han røg ind med FD vs AA?





straddler 40 SEK

Villian 1 better 200SEK

Villian 2 caller 200SEK

Hero donk better 700-800 SEK med A-A

Villian 1 tanker for 2-3 min, han kan ikke bestemme sig for call eller raise, men vælger at calle.

Villian 2 tanker, men efter 1 min folder han


flop 10d-10h-4d


Hero better 1300kr ud i potten.

Villian 1 instant kaster sine chips til midten

Hero snap caller hans allin



23-04-2012 15:25 #39| 0

#MetalMania

Som jeg skriver længere oppe ser jeg ham som en mega tyr. Undrede mig hvorfor sugeren gør ham så god, når han er mega tyr. og det er der flere god grunde til.

23-04-2012 15:34 #40| 0
Epix skrev:
#MetalMania

Som jeg skriver længere oppe ser jeg ham som en mega tyr. Undrede mig hvorfor sugeren gør ham så god, når han er mega tyr. og det er der flere god grunde til.


Mon ikke bare det mere er i forhold til den generelle standard på malmø han er god??:) Junglen er selvfølgelig spot on, halvdårlige live cash spillere har aldrig nogensinde foldet et set i deres live, ej heller har de overbettet på et sådan board med andet end nuts eller holdt please kald mig talen uden at have vapperne...

@OP
Dit reraise på floppet er imo allllt for lavt i et så løst spil.
23-04-2012 16:59 #41| 0
djoffer skrev:
Epix skrev:
#MetalMania

Som jeg skriver længere oppe ser jeg ham som en mega tyr. Undrede mig hvorfor sugeren gør ham så god, når han er mega tyr. og det er der flere god grunde til.


Mon ikke bare det mere er i forhold til den generelle standard på malmø han er god??:) Junglen er selvfølgelig spot on, halvdårlige live cash spillere har aldrig nogensinde foldet et set i deres live, ej heller har de overbettet på et sådan board med andet end nuts eller holdt please kald mig talen uden at have vapperne...

@OP
Dit reraise på floppet er imo allllt for lavt i et så løst spil.


i forhold til de standarder der i Malmø, var han ikke i nærheden af at være god....
23-04-2012 17:08 #42| 0

AT or nothing må være den hånd han kan have, hvis det er et set han spiller er det i hvert fald dårligt spillet.
VIlle selv i det spot være 50/50 men nok alligevel give ham kredit for AT og folde, da det er det hans hånd lugter langt væk af.

23-04-2012 17:10 #43| 0

hmm, men nu er det meldt op at han havde 3-5 og dermed fik sin straight på turn.

23-04-2012 17:17 #44| 0

Så spillede han turn dårligt og river lige så :p

26-04-2012 11:01 #45| 0

Jeg har ikke læst resten af tråden, så sorry hvis jeg gentager.

Jeg synes, at vi skal folde. Og nok også forholdsvis hurtigt. Jeg ser ham tit tage sådan en linje der med en ekstremt stærk hånd(set, 53) for så at stikke river tungt for value.
Omvendt kan jeg ikke rigtig finde nogle svagere hænder i villains range, han spiller sådan der. Han valuebetter aldrig dårligere, og der er ingen bustede draws. Selvfølgelig er der mange situationer, hvor man med fordel kan forvandle svagere made hands til bluff, men virker det specielt oplagt, at han first to act skulle gøre det ved at overbetdonke ud på river ind i en HERO, som har vist ret stor styrke? Langt, langt de fleste spillere check-decider eller blockbetter oop med show down-valuehænder, vi slår, i det spot der.

Talen kan betyde begge ting, men jeg vil nok alligevel sige 70/30 i nuts-farvør, og det tipper blot yderligere over imod, at vi altså har et ret klart riverfold.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar