2012 - Hvilke sites vælger i?

#1| 1

Uden at vi med sikkerhed ved hvor vi kommer til at kunne spille, hvor tænker i så at lægge jeres $ efter d 1 januar.

Selv vil jeg med sikkerhed spille: Stars, Party

Jeg vil overveje: Danske Spil, Ladbrokes, Unibet, Classic, Scandic, Betfair.

VH

Morten

19-11-2011 17:54 #2| 1

Det kommer for mig meget an på, hvordan deals vil se ud efter d. 1.

19-11-2011 17:55 #3| 0

stars
evt Danske Spil

19-11-2011 17:55 #4| 11

Jeg tror at Fortune vil tilbyde noget konkurrencedygtigt, så jeg regner med at spille der efter nytår. RC.P ser også lovende ud, men who knows.

PS: Danske Spil kan sutte en fed pølse, og de får aldrig en eneste af mine kroner i rake.

Redigeret af Kirk d. 19-11-2011 17:56
19-11-2011 17:58 #5| 0
PS: Danske Spil kan sutte en fed pølse, og de får aldrig en eneste af mine kroner i rake.


Hvorfor?

VH

Morten
19-11-2011 17:59 #6| 0

Jeg har aldrig spillet på stars, så glæder mig til et forhåbentlig større udbud af Omaha HiLo og 7CS tours. Desuden glæder jeg mig til endelig at kunne spille online tours i varianterne 7CS HiLo og H.O.R.S.E.

Så jeg glæder mig vildt til de kommende spiloplevelser.


P.S.
DS' tours skal helt klart også tjekkes ud, da jeg forventer et boom af hyggespillere som jeg selv.

19-11-2011 18:03 #7| 0

Spiller meget sjældent selv mere og gør det kun for hyggens skyld, så må fortsat være stars pga udvalget af tours. Men vil mene at Danske Spil er helt klart værd at tjekke ud hvis man ikke lever af ens rakeback/bonus hvis der kommer samme boom af nybegyndere på sitet, som man fx så det med Svenska Spel da de lancerede poker :)

19-11-2011 18:09 #8| 3

Som Holst.

Aldrig spillet PokerStars ( grundet skattepligten ), og glæder mig faktisk til at prøve dem.

19-11-2011 18:14 #9| 1

Tror jeg vil prøve at give FTP chancen ellers bliver det på stars

19-11-2011 18:59 #10| 0

stars og kan der ikke lade være med at kigge forbi danskespil og se hvad de kan. men ladbrokes og Betsafe og måske full tilt hvis det bliver til noget..

19-11-2011 19:06 #11| 6
slasquer skrev:
PS: Danske Spil kan sutte en fed pølse, og de får aldrig en eneste af mine kroner i rake.


Hvorfor?

VH

Morten


DS har gjort alt hvad de kunne for at få fjernet rakeback/cashback/bonus/value generelt i forbindelse med behandlingen af spilleloven. Det gør de obv fordi de, i kraft af deres monopol, aldrig har haft behov for det, men nu har de så forsøgt at fjerne det vel nok største konkurrenceparameter på markedet, og effektivt sørge for at der ikke kan konkurreres på prisen. Det lykkedes dem heldigvis ikke, men det viser ret tydeligt at de betragter deres kunder som suckers.
Desuden kan man stadig spille mod Danske Spils spillerbase idet de kommer til at spille på Partys netværk. Sådan har jeg i hvert fald forstået Danske Spils planer.
Hvis de rent faktisk får deres eget lukkede netværk kan det da godt være jeg må bide i det sure æble og spille der, men så længe der er fri konkurrence mellem licenstagerne og DS ikke laver et lukket netværk, så holder jeg mig væk fra dem.

Det er ikke engang fordi jeg har en eller anden random grudge mod DS, jeg synes bare ikke de opfører sig ordentligt, så de ender i gruppen af spiludbydere jeg ikke vil spille hos.
19-11-2011 19:08 #12| 0

Jeg har tænkt mig at forsætte på PointPoker i hvert fald :)

Udover det så er stars et rimelig nemt valg

19-11-2011 22:10 #13| 0

Nogle som kender Scandics position efter den 1/1?

19-11-2011 22:18 #14| 1

PokerStars pga. udbuddet & Classic Poker pga. Henrik Witt

20-11-2011 01:03 #15| 0

PS helt sikkert, men burde nok spille på DS når man tænker på hvor mange der lige skal ind og prøve det dersens poker :)
20-11-2011 02:19 #16| 6

frygtede godt nok da jeg så overskriften at mange ville skrive de ville spille på Danske Spil.

DONT DO IT

de fucking aber har sgu gjort alt for at ødelægge poker og betting fra andre udbydere derfor skal de ikke støttes med en eneste lottorække et eneste skrab ,bet, eller vigtigst af alt en eneste øre i rake på poker.
generalt er jeg mod alt der opfører sig monopolsk.

lad Danske Spil være et, ugens højdepunkt, for gamle mennesker der spiller en lynlotto.

Har man en gang ytret, at den, og den pokerlov, eller sådan ,er dybt uretfærdig, det være sig i fortid, eller nutid bør man boycutte dem, og jeg håber dæleme også PN gør det og ikke laver deal med dem.

20-11-2011 09:31 #17| 1

Hvis stars får licens er det et oplagt valg. Derudover kunne classic godt få en bid af min rulle sammen med et ongame skin.

20-11-2011 10:04 #18| 0

Hvis redkings får deres licens, fortsætter jeg dér..

21-11-2011 13:15 #19| 0

Nogen der ved om PKR har søgt licens ?

Jeg har mailet. den får bare et slangs standard svar om at de altid prøver at have licens i hele EU. tror ikke de fatter en brik.

Men er der nogen der ved med sikkerhed om de har søgt licens eller ej ?

21-11-2011 13:21 #20| 0
klondike skrev:
Nogen der ved om PKR har søgt licens ?

Jeg har mailet. den får bare et slangs standard svar om at de altid prøver at have licens i hele EU. tror ikke de fatter en brik.

Men er der nogen der ved med sikkerhed om de har søgt licens eller ej ?


www.pokernet.dk/forum/ny-spillelovgivning-notat-2.html#post2380226
21-11-2011 13:29 #21| 0
Kirk skrev:
slasquer skrev:
PS: Danske Spil kan sutte en fed pølse, og de får aldrig en eneste af mine kroner i rake.


Hvorfor?

VH

Morten


DS har gjort alt hvad de kunne for at få fjernet rakeback/cashback/bonus/value generelt i forbindelse med behandlingen af spilleloven. Det gør de obv fordi de, i kraft af deres monopol, aldrig har haft behov for det, men nu har de så forsøgt at fjerne det vel nok største konkurrenceparameter på markedet, og effektivt sørge for at der ikke kan konkurreres på prisen. Det lykkedes dem heldigvis ikke, men det viser ret tydeligt at de betragter deres kunder som suckers.
Desuden kan man stadig spille mod Danske Spils spillerbase idet de kommer til at spille på Partys netværk. Sådan har jeg i hvert fald forstået Danske Spils planer.
Hvis de rent faktisk får deres eget lukkede netværk kan det da godt være jeg må bide i det sure æble og spille der, men så længe der er fri konkurrence mellem licenstagerne og DS ikke laver et lukket netværk, så holder jeg mig væk fra dem.

Det er ikke engang fordi jeg har en eller anden random grudge mod DS, jeg synes bare ikke de opfører sig ordentligt, så de ender i gruppen af spiludbydere jeg ikke vil spille hos.


1. Det er ikke sikkert det bliver hos party poker, da Danske Spils udbud blev erklæret ulovligt, noget med at det var et selvstændigt selskab i Danske Spil der skulle drive poker delen.

2. Danske Spil vil tilsyneladende have 2 dele, et der vender ud mod hele verden og en lokal del kun for danskere.


"Spil mod danskere eller resten af verden - Valget er dit
Danske Spil Poker er den eneste udbyder, der vil kunne tilbyde dig daglige online pokerturneringer kun for Danske Spillere. Men du kan selvfølgelig også spille mod hele Verden. Valget er dit...

Har du mod på at prøve kræfter med udenlandske spillere, så gå ind på et af vores hundredvis af åbne borde og turneringer, hvor spillere fra hele verden sidder klar og venter på dit selskab."

Eftersom amerikanere kun må spille på merge og cake, må det vel blive et af de netværk ;-)
Redigeret af Farre d. 21-11-2011 13:31
21-11-2011 13:29 #22| 0
Farre skrev:
klondike skrev:
Nogen der ved om PKR har søgt licens ?

Jeg har mailet. den får bare et slangs standard svar om at de altid prøver at have licens i hele EU. tror ikke de fatter en brik.

Men er der nogen der ved med sikkerhed om de har søgt licens eller ej ?


www.pokernet.dk/forum/ny-spillelovgivning-notat-2.html#post2380226


Hej Farre

DEt er mærkeligt

Her er det svar jeg fik, som er et lidt andet.

Thank you for contacting the Customer Support Team at PKR.com!

At the moment we have no specific news on Denmark, but are looking to get licences for all EU countries eventually.

This will take sometime, in the meantime please continue to enjoy playing at PKR.

Should you require further assistance or information, please reply to this message or chat live with us 24/7, 365 days a year by clicking the Live Chat symbol below.

21-11-2011 13:34 #23| 0

Måske var min den første forspørgelse, og de senere har valgt ikke at udtale sig om det, eller måske har din cs'er ikke gidet sende spørgsmålet op i systemet, der gik et par dage inden jeg fik det endelige svar.

Men det er altså den melding jeg har fået.

21-11-2011 14:00 #24| 0
Farre skrev:
1. Det er ikke sikkert det bliver hos party poker, da Danske Spils udbud blev erklæret ulovligt, noget med at det var et selvstændigt selskab i Danske Spil der skulle drive poker delen.

2. Danske Spil vil tilsyneladende have 2 dele, et der vender ud mod hele verden og en lokal del kun for danskere.


"Spil mod danskere eller resten af verden - Valget er dit
Danske Spil Poker er den eneste udbyder, der vil kunne tilbyde dig daglige online pokerturneringer kun for Danske Spillere. Men du kan selvfølgelig også spille mod hele Verden. Valget er dit...

Har du mod på at prøve kræfter med udenlandske spillere, så gå ind på et af vores hundredvis af åbne borde og turneringer, hvor spillere fra hele verden sidder klar og venter på dit selskab."

Eftersom amerikanere kun må spille på merge og cake, må det vel blive et af de netværk ;-)


1. Så vidt jeg kan huske havde de bare valgt Party og glemt at sende det i udbud. Det forhindrer dem ikke i at have valgt/vælge Party igen. Uanset hvad de gjorde galt er de ikke tvunget til at vælge en anden partner end Party.

2. Turneringer kun for danskere, borde(CG) og turneringer for alle. Det er det der står i din c/p, og det ligner jo meget godt den måde det allerede fungerer på, bare med en højere frekvens af turneringerne.
21-11-2011 14:24 #25| 0

Stars er vel det oplagte efter 1/1. Dog håber jeg ikke at bonus systemet bliver skåret ned eller helt fjernet for Danske Spillere på stars efter 1/1.

Derudover overvejer jeg 1-2 sites mere som jeg vil vurderer ud fra de deals pokersiderne kan give mig efter 1/1.

22-11-2011 04:27 #26| 4

Fortsætter på stars. Klart bedste software jeg har prøvet. Alt andet virker som lort når man først har været aktiv på stars. Party fx. Det er forfærdeligt.

22-11-2011 05:13 #27| 0
smiller skrev:
Nogle som kender Scandics position efter den 1/1?



folketidende.dk/alliancen-i-akut-pengenod
22-11-2011 08:40 #28| 0

Minor hijack: Er der nogen, der ved, om man skal lave nye accounts de steder, der får licens, selvom man skulle have en der i forvejen?

22-11-2011 10:42 #29| 0
poker prince skrev:
Minor hijack: Er der nogen, der ved, om man skal lave nye accounts de steder, der får licens, selvom man skulle have en der i forvejen?


Med på samme spørgsmål. Men hvad jeg ved indtil videre, skulle det vidst være en god idé.
22-11-2011 11:26 #30| 0

stars

22-11-2011 12:33 #31| 0
Supportprofil

@ Pokerprince

Glimrende spørgsmål. Umiddelbart tror jeg ikke det er nødvendigt, men alle kunder vil skulle verificeres, og spilleres Nem-konto skal tilknyttes. Jeg er ikke inde i den tekniske del af det, men kan umiddelbart ikke se nogen grund til der skulle være krav om alle accounts skal være nye. Når det så er sagt, så kunne det sikkert være en god ide (i hvert fald for ens main sites) at oprette konti i kr., så man slipper for at blive gebyrbonget.

MVH Kasper

22-11-2011 12:47 #32| 0

scandic og williamhill, når de forhåbentlig søger licens!

22-11-2011 13:18 #33| 0
Kirk skrev:


1. Så vidt jeg kan huske havde de bare valgt Party og glemt at sende det i udbud. Det forhindrer dem ikke i at have valgt/vælge Party igen. Uanset hvad de gjorde galt er de ikke tvunget til at vælge en anden partner end Party.

2. Turneringer kun for danskere, borde(CG) og turneringer for alle. Det er det der står i din c/p, og det ligner jo meget godt den måde det allerede fungerer på, bare med en højere frekvens af turneringerne.


Jeg tror at det skal have været i udbud efter eu reglerne. Og ja den kan sagtens blive Party.

Men jeg har en fornemmelse af at DS selv vil hoste spillene. Kan se de er igang med at købe en del nyt issenkram ind.
22-11-2011 13:25 #34| 0

James: The same procedure as last year, Miss Sophie?
Miss Sophie: The same procedure as every year, James!

intet nyt her

22-11-2011 15:19 #36| 0
bajawa skrev:
Læste mig også lige til at TBP stiger fra 45% til 48% på lotto. Så der sker da noget!



LOL! Ja det er ren gavebod :D.

Jeg glæder mig til at kunne spille Stars skattefrit. Afhængig af spillenes kvalitet, er det ikke umuligt at Stars får 100% af min action - i hvert fald så længe jeg grinder midstakes
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar