200 kroner Rebuy tour. Floppet set mod reraise AI.

#1| 1

Hejsa, jeg kom i den her situation for en uges tid siden, og var egentlig ikke så meget i tvivl om den der, men har efterfølgende tænkt lidt over den, og vil gerne have se om der er nogen PN'ere som kan komme på alternative linjer.


Touren er en 200 kroner ultimate rebuy tour på slottet. Blinds er 1k/2k, og hero sidder med en nok double average stack.(200k)


Hero har et lidt tight image, men er også set bluffe i ny og næ. Bordene er lige blevet samlet så vi sidder 9vejs.

Villain er en af dem som lige et kommet til bordet, og har aldrig spillet med manden før, så han er fuldstændig unknown.


Vi sidder I BB med 66.


UTG(Villain(90k stack)): Raiser til 4,5k

HJ: Call

BTN: Call

SB: Call.

Hero: Call.


Flop: 6810. Pot: 22,5k


SB: Check.

Hero: Check.

Villain: Bet 11k.

HJ: Fold.

BTN: Call.

SB: Fold.

Hero: Raise 27k ?? -> er det forkert at raise der, da vi nok skræmmer de fleste af hans A10+ combos væk ?

Villain: Reraise ai ca 85k

BTN: Fold.

Hero: ??




Redigeret af Fatey d. 06-06-2015 01:34
05-06-2015 18:11 #2| 1

Call. Du nok oppe mod flushtræk eller A10. Det er hvertfald min erfaring fra live borde der siger mig det. Tvivler stærkt på han har et højere sæt end dig. Evt. Overpar, men ja klart kald i min optik

05-06-2015 18:16 #3| 1

Selv hvis han kun havde AT, 8s og Ts i sin range ville du sidde overfor et breakeven call. Når man så tilføjer nogle overpairs og flushdraws til hans range har du lige pludselig meget flot equity. Et fold efter du c/r'er her kan slet ikke komme på tale. En alternativ linje er c/c flop, men jeg foretrækker helt klart c/r.

05-06-2015 18:23 #4| 1

En alternativ linje er at bette flop og få det hele til midten, hvis nogen raiser. Med 5 mand i potten er mindre sandsynlighed for et cbet fra IR, og hvis alle check'er, kan du se mange uheldige turnkort, der enten dræber din action, eller du har ikke længere den bedste hånd.


Kaj

05-06-2015 18:32 #5| 3

Hvis du snapper nu er alt som det skal være :)

05-06-2015 19:10 #6| 1

I en 200 kr tour på slottet.


Snap call der er masser spillere der der tror de har nuts med en 10x kombo og overpar + de lægger heller ikke draws ned alt for villigt.


Alternativt lead floppet. Det ser mindre stærkt ud og du kan ofte få flere betalere og UTG han raiser alligevel ofte Overpairs mod et lead.

05-06-2015 19:27 #7| 1

snap call, wp

06-06-2015 00:23 #8| 0
OP

Jeg snap kaldte, med en rigtig god følelse indeni, men måtte desværre hænge lidt med mulen da villain viste 97.

06-06-2015 02:04 #9| 0

Surt show:( Hvilket elendigt reraise af ham ! Havde godt nok ikke set ham vende den hånd..

06-06-2015 09:10 #10| 0
dlrma_ skrev:Surt show:( Hvilket elendigt reraise af ham ! Havde godt nok ikke set ham vende den hånd..

Hvorfor synes du, det er et elendigt reraise af villain? Enig hvis villain tror, at hero bluffer, idet han så naturligvis skal give hero chancen for at fortsætte sit bluf. Men jeg vurderer, at bluf er en lille del af heros range her (uden at kende ham).


Hero har i mine øjne set, 2 par, flushtræk, flushtræk + par (f.eks. A 6), flushtræk + par + straightræk (6 7 / 6 9), par + straightræk (f.eks. T9) og afhængig af spillestil måske AT/KT/JJ. Hero kan så aktuelt ikke have 6 9, idet villain har 9. Villain risikerer at miste action ved at kalde, hvis et scarecard kommer på turn. Jeg tror, at hero er villig til at kalde et reraise med alle disse hænder måske undtagen AT, KT og JJ. Hero har dobbelt average og har derfor råd til at kalde - det kan også have en betydning.


Kaj

06-06-2015 14:57 #11| 1

Obv super std. Spillet af jer begge, så ja tør øjnene og videre i teksten:)

06-06-2015 15:39 #12| 0
kaj666 skrev:

Hvorfor synes du, det er et elendigt reraise af villain? Enig hvis villain tror, at hero bluffer, idet han så naturligvis skal give hero chancen for at fortsætte sit bluf. Men jeg vurderer, at bluf er en lille del af heros range her (uden at kende ham).

Hero har i mine øjne set, 2 par, flushtræk, flushtræk + par (f.eks. A 6), flushtræk + par + straightræk (6 7 / 6 9), par + straightræk (f.eks. T9) og afhængig af spillestil måske AT/KT/JJ. Hero kan så aktuelt ikke have 6 9, idet villain har 9. Villain risikerer at miste action ved at kalde, hvis et scarecard kommer på turn. Jeg tror, at hero er villig til at kalde et reraise med alle disse hænder måske undtagen AT, KT og JJ. Hero har dobbelt average og har derfor råd til at kalde - det kan også have en betydning.

Kaj





Muligt du har ret i det. Men mener bare at niveauet fra online til live ofte er halvt så højt. Derfor ville jeg have spillet den passivt, og blot kaldt for at få så meget værdi som muligt. Kan sagtens se du har ret i det du skriver, og var det online, er jeg helt enig med dig ja (:
06-06-2015 19:49 #13| 2

Stop nu Djof, du havde tudet i tre måneder over det set up!!!!

Bemærk det er Fomsgaard hånden der igen viser sig som vinder hånden😆😆

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar