180m stake + coaching deal mellem hebzor og oliu3

#1| 0

Dealen vil køre i 3 måneder, fra maj til og med juli.

Staker stiller en $8/180 rulle til rådighed. Derudover vil der være coaching i form af HH review ugentligt.

Cut vil være 60/40 i stakers favør indtil profit på $2k, hvorefter cut vil være 40/60.

Der forventes en volumen på over 1,000 sng’s/måned.

Der vil blive cashet ud månedligt baseret på volumen, $1/sng.

VPP/FPP indgår ikke i dealen. Alt anden bonus indgår i dealen.

Det er ikke tilladt for stakee at spille andet på PokerStars udover det som er aftalt med staker.

Det kan dog aftales at stakee spiller enkelte turneringer for egen lomme.

Stakee skal ved hver session udfylde det tilknyttede regneark, og staker kan til enhver tid kræve screenshot af rullen.

Staker har mulighed for at stoppe dealen ved brud på kontrakt eller anden misvedligeholdelse.

Gl! :)

03-05-2012 01:15 #2| 0

Jeg ser frem til at vinde en masse penge til både mig og hebzor

03-05-2012 10:46 #3| 0

Held og lykke med det :-)

Dog har jeg et enkelt spørgsmål. Hvorfor vælger du at blive staket oliu3? Finder dig som en kompetent reg i forvejen i 180s? Så min umiddelbare tanke er at det er for at komme højere op i stakes? :-)

03-05-2012 11:39 #4| 0

Fair spørgsmål, det er rigtigt jeg er en vindende reg, dog kun med en rulle til $2.5 niveauet. Jeg har måtte trække penge ud løbende fra stars, som gør at jeg ikke har kunne bygge rullen til $8'erne endnu, plus jeg de sidste par måneder, har kæmpet lidt med at få lagt en ordentlig volume i 2'erne.

Rent økonomisk er det, med den aftale vi har lavet, mere profitabelt for mig at spille 8'erne staket, end 2'erne for egne penge. Og med mulighed for at få en dygtig reg fra de højere niveauer til at kigge mit spil igennem også, plus fornyet motivation til at få lagt en ordentlig volume, nu når jeg endelig kan rykke op, ser jeg det som win-win for os begge.

Og så satser jeg på, at når dette stake er slut, har jeg opbygget rullen til at spille 8'erne for egne penge.

03-05-2012 11:41 #5| 0
oliu3 skrev:
Fair spørgsmål, det er rigtigt jeg er en vindende reg, dog kun med en rulle til $2.5 niveauet. Jeg har måtte trække penge ud løbende fra stars, som gør at jeg ikke har kunne bygge rullen til $8'erne endnu, plus jeg de sidste par måneder, har kæmpet lidt med at få lagt en ordentlig volume i 2'erne.

Rent økonomisk er det, med den aftale vi har lavet, mere profitabelt for mig at spille 8'erne staket, end 2'erne for egne penge. Og med mulighed for at få en dygtig reg fra de højere niveauer til at kigge mit spil igennem også, plus fornyet motivation til at få lagt en ordentlig volume, nu når jeg endelig kan rykke op, ser jeg det som win-win for os begge.

Og så satser jeg på, at når dette stake er slut, har jeg opbygget rullen til at spille 8'erne for egne penge.


dælme også træls når der ikke bliver lagt nok volume i 2eren, kender det selv alt for godt :(

oh well :D Held og lykke og er sikker på du nok skal crushe 8s ! :)
03-05-2012 11:43 #6| 0

@oliu3

Ja okay, tænkte godt at det var noget i den stil :-)

03-05-2012 18:49 #7| 0

Glæder mig til at følge den her gl

04-05-2012 09:47 #8| 0

GL det bliver spændende at følge jeres projekt :)

Kommer der ikke status opdateringer i denne tråd efter hver session med resultater og med status på hvad rullen siger efter hver session? kan se du har grindet lidt igår.

04-05-2012 11:42 #9| 0

Hebzor og jeg har aftalt, at vi bruger et regneark, til at føre regnskab. Hverken han eller jeg følte det var nødvendigt, at lave session updates i en tråd på PN.

Men hvis der er interesse for det, kan jeg godt prøve at komme med nogle opdateringer en gang i mellem. Det vil dog ikke blive efter hver session, og sikkert oftest når det går godt:)

04-05-2012 12:16 #10| 0

@Oliu3

Lyder fornuftigt, men ja ville da være rart bare med en samlet opdatering på + - status bare et par gange hver måned så man kan følge lidt med.. Behøver ikke at tage mere end 5 minutter lige at copy/paste et billede fra sharkscope og knytte en kommentar til det :)

04-05-2012 16:21 #11| 0

@ Jannik_pro

Jeg ønskede at holde regnskabsmetoden så simpel som mulig, da det alligevel kan følges over sharkscope. Jeg har set andre rail tråde, med yderst detaljeret regnskaber, med sessions opdateringer, resultater for hver enkelt turnering, hænder osv. Jeg havde ikke været interesseret, hvis det havde været en del af aftalen. Heldigvis havde Hebzor de samme tanker.

Jeg havde dog heller ikke fantasi til forestille mig, at der var nogen andre end Hebzor og mig der var interesseret i at følge med i hvordan det går. Men jeg havde ikke tænkt over at det trods alt er et semi stort stake det her, og derfor måske lidt mere interessant.

Så jeg vil godt prøve at komme med nogle opdateringer, med 1-2 ugers mellemrum nok, og skrive hvordan det går.

04-05-2012 21:10 #12| 1

tror helt sikkert vi er mange, der gerne vil følge med i dette projekt :)

10-05-2012 19:05 #13| 2

Update? :)

10-05-2012 20:20 #14| 4

Er sådan lidt , mehhhh - hvorfor oprette en PN railtråd på projektet hvis i ikke vil opdatere den , så vi andre kan lure lidt med ??????

12-05-2012 00:41 #15| 0

Som skrevet tidligere vil jeg gerne komme med opdateringer, men de vil dog næppe komme regelmæssigt, og bestemt ikke efter hver session.

Nu er den første uge gået, så det virker som et godt tidspunkt at komme med en opdatering. Det viser sig at det ikke kan lade sig gøre at køre med +20 borde i 8/180, så jeg har været nødsaget til at smide nogle 3r/180, 2.5/180 og turbo mtt'er på, på siden, for at få en nogenlunde volume.

Desværre har jeg lagt ud midt i et stort downswing, og intet er gået min vej indtil videre.

Status er
483 turn spillet -$784

Det er obv ikke den start på projektet jeg havde drømt om, men jeg er sikker på at, når variansen begynder at vende, samt hebzor og jeg får rettet mit spil lidt til, så vil resultaterne også komme. Jeg skal nok opdatere løbende, men midt i et stort downswing, er det ikke det jeg har tænkt mest på.

12-05-2012 00:52 #16| 0

Gl med projektet , håber heldet vender

03-06-2012 00:29 #17| 0

Vil lige smide en ny update.

Desværre er det ren elendighed jeg har at berette om, starten på staket, er timet perfekt til at ramme sammen med starten på mit værste downswing ever.

Jeg vil ikke tude for meget over mit uheld, det er ikke så spændende for andre at læse om, og jeg får det ikke bedre af det. Men jeg vil sige at maj måned har været meget hård at komme igennem, og jeg har ikke lige kunne få taget mig sammen til at skrive her, da det kun er negative ting jeg har haft at fortælle.

Heldigvis har Hebzor været super cool omkring det indtil videre, der har intet brok været overhovedet, han spiller selv 180 mans, og forstår godt at downswings er en del af gamet. Vi har kørt nogle reviews, og en sweatsession indtil videre så han har kunne forsikre mig om at det ikke er helt håbløst det jeg laver.

Status er
1049 tours spillet -$1625

Det er både 2.5/180, 3r/180 og 8/180, jeg har spillet, med et ABI omkring 6, så det er et solidt downswing. Omkring 400 af dem er 2.5/180, som viser, på trods af jeg ellers tidligere har renset godt af i dem, det heller ikke lykkedes mig at lave overskud i, hvordan intet lykkedes i maj måned.

Denne måneds første session sluttede af med en sejr i en 3r/180, så jeg håber det er et tegn på at det vender nu.

12-06-2012 11:23 #18| 0

Da jeg endelig har noget positivt at fortælle om, kommer der en update.

Jeg holdt en uge pokerfri slut maj/start juni, og siden der er det småt begyndt at vende. Jeg gik dybt i en $2.2 turbo mtt med 7,5K deltagere, med $2,5K til vinderen, men sluttede lige uden for FT på en 13. plads i starten af måneden, og siden der er der også begyndt at komme lidt resultater i 180 mans.

I går havde jeg min bedste session siden stake start, med +$620. Jeg er begyndt at ramme nogle FT's, og vinde et par stykker, men jeg er ikke helt tilfreds med mit spil når jeg er blandt de sidste 5. Vi fokuserer på mit FT spil lige nu i coachingen, og at jeg skal arbejde på at blive bedre til at genkende gode spots. Som jeg bliver bedre til det, er jeg sikker på jeg vil vinde flere turneringer, så jeg er optimistisk omkring at nærme mig grønne tal snart.

Status lige nu er -$1200

12-06-2012 11:25 #19| 0

GL med at få vendt skuden helt om

28-06-2012 15:30 #20| 0

Ser da ud til du har fået rigtig godt fat i de 2.50$ igen.. :)

Er det tabte ikke næsten ved at være hentet hjem igen ? :)

28-06-2012 16:34 #21| 0

Efter min sidste opdatering, har jeg bl.a. haft min værste session, på ca -$700, og samlet set er jeg nede med ca -$2000.
Sharkscope har ikke været super præcise til at tracke, og jeg tror det er $3.5r/180, som de ikke kan få rigtigt

Da jeg skal bruge nogle penge, har jeg efter at have nået volume målet aftalt med Hebzor at jeg kører resten af måneden for egen rulle. Vi vil så snakke sammen efter denne måned for at se om der er perspektiver i at fortsætte aftalen.

Så de sidste par dage har jeg grindet $2.5/180 som aldrig før, og jeg tror ikke der er startet en af dem mellem kl. 18 og 24 som jeg ikke har været med i:)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar