HolchKnudsen
Bruger
37Tråde
|
6.648Indlæg
|
3.529Likes
|
7.417Dage på PN
|
| 17-02-2009 19:33 | KRISE - min personlige historie |
| 16-02-2009 22:49 | Hvor meget bliver vi snydt? |
| 11-02-2009 15:13 | FL i forhold til NL BR |
| 03-02-2009 01:11 | Hjælp til Fixed limit 2$-4$ 6pl-max |
| 29-01-2009 22:38 | Party gavmilde... hov, selvf. ikke |
| 27-01-2009 23:05 | What to do on a date... |
| 27-01-2009 08:52 | Pokerbots.. ulovlige eller ? |
| 25-01-2009 17:53 | kbh - restaurent? |
| 21-01-2009 19:14 | Sygt Flip mellem Ivey og Ziigmund |
| 15-01-2009 08:06 | Poker potentiale? |
| 13-01-2009 12:23 | bedste sushi i kbh? |
| 06-01-2009 18:12 | Kebab, døner, shawarma, durum??? |
| 05-01-2009 01:50 | NFL: Wild card runden |
| 30-12-2008 14:45 | Nytårsmenu ? |
| 25-12-2008 07:00 | Liret Resturant i indre by KBH? |
Profilfunktioner
Achievements
Om HolchKnudsen
Oprettet: 07/03-2006
Antal indlæg: 6685