XBOX 360 LIPS = Jeg giver op :(

#1| 0

Nu har jeg fumlet rundt med de trådløse mikrofoner i flere timer UDEN at få det skidt til at connecte til Xboxen.

Har trykket på forsiden af boxen og lyset spiner fint rundt, men fanger ingen af dem.

Xboxen er helt ny og virker ellers ok.

Nogle gode råd?? .. inden jeg tilt'er totalt igennem og smutter ned til forhandleren og stikke dem op hvor solene aldrig skinner.


------------------

miketysonpoker.blogspot.com/


01-01-2009 18:38 #2| 0

1. tænd mikrofonen og Xboxen
2. tryk den der lille "search" knap så lysene snorer rundt på boxen
3. tryk den tilsvarende knap på mikrofonen
4. syng

GL!

01-01-2009 20:19 #3| 0

3. tryk den tilsvarende knap på mikrofonen

Hvor sidder den ??? '

Er det tænd knappen i bunden ??




01-01-2009 21:00 #4| 0

ejer ikke selv et eksemplar af singstar, men troede der sad sådan en knap på alt hardware til boxen..

ellers prøv google, du er sikkert ikke den eneste med det problem

01-01-2009 22:24 #5| 0

fuck intet virker !

Hvis du er XBOX sælger og læser dette .. så pas på dit anus imorgen. ;)



01-01-2009 22:48 #6| 0

lawl.

01-01-2009 22:55 #7| 0

@mike

Så tager jeg sku med = www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=173605

02-01-2009 04:06 #8| 0

Her hvad der står i vejledningen:

1. Tænd for konsollen
2. Tryk på mikrofonens tænd sluk knap, den sidder i bunden. Det er vigtigt du holder knappen inde indtil mikrofonen begynder at blinke. Når den begynder at blinke slipper du knappen igen.
3. Når den blinker gentager du denne procedurer. Altså trykker på tænd/sluk og holder den inde. Så vil du lægge mærke til at mikrofonen begynder at blinke hurtigere. Dette betyder at den nu er klar til at blive tilsluttet xboxen. Når den blinker hurtigt slipper du knappen igen.
4:Til sidst klikker du på connect knappen på xboxen indtil ringen begynder at rotere. Når den holder op med at rotere er mikrofonen tilsluttet.

Og bemærk at man skal bruge et joypad til spillet og at den ikke siger noget om at en mikrofon er tilsluttet.

Håber det hjalp, ellers skriv igen :o)

07-01-2009 21:55 #9| 0

Sorry, anders så ikke denne her post.

Jeg var ned i butikken og tale med store bogstaver. Forhandler så opgivende på mig og brugte så ca. 30 minuter på at løbe forvirret rundt og prøve at få dem connected.

Til sidste måtte tossen ringe til en anden XBOX forhandler som heller ikke kunne hjælpe.

Men pludselige ved et rent tilfælde, ramte vi endelige Franz-Jæger kombinationen!

TIP: Man skal simplthen holde BÅDE mic knappen i bunden OG xbox knappen ned på SAMME tid, i over 10-15 sekunder.

-----------

miketysonpoker.blogspot.com/

08-01-2009 00:28 #10| 0

Skriv evt. følgende i google, og tryk så "I Feel Lucky":

"How to connect the microphone" lips xbox

Der er en fornuftig beskrivelse. Og nej, det er ikke ligefrem den metode man selv gætter på første gang...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar