X-factor Danmark 2016

#1| 2
2018 Champ

Et Pokernet uden en tråd om årets danske udgave af X-factor, er lige så urealistisk som et Pokernet uden et årligt Sheep Championship, så here goes.


Et par af gårsdagens deltagere i årets første audition skilte sig ud. Reza tror jeg vil nå langt, hvis han får styr på nervøsiteten. Også Sarah med respiratoren var noget af en overraskelse. Lækkert sangvalg der lå lige til hende. Dog er det ikke altid at dommerne viser specielt gode evner til at træffe de rette sangvalg, og det skulle være overraskende hvis det skulle ændre sig i år. Undtagen Blachman selvfølgelig.


Hvis ikke Remee igen i år får de unge, så tør jeg godt allerede nu spå Anna fra skoven til at løbe med det hele.



09-01-2016 17:16 #2| 1

Jeg tror på de to wannabe First Aid Kit søstre, der så også pudsigt nok stillede op med en ukulele.

09-01-2016 17:19 #3| 4

Var der nogle i går der ikke stillede op med en ukulele ?

09-01-2016 18:38 #4| 0

Er enig i hende den sidste da havde en sød fin stemme, men er jo det samme lort som alle de andre år..

Der er vel ikke mange der ser det, for andet end Blachman efterhånden!lxc

Redigeret af Bridgeking d. 25-06-2023 11:53
09-01-2016 20:07 #5| 0

B L A C H M A N

09-01-2016 20:09 #6| 0

han sad og var ordentlig selv-fed og sagde alt muligt med folk bare ville have mere blachman, og at de havde abstinenser og alt muligt nærmest, værste er bare at han jo har ret.

09-01-2016 20:23 #7| 1

jeg har opdaget jeg aldrig kan huske hvem der vandt sidste gang....

men vil da følge med iår igen


09-01-2016 20:27 #8| 0

Jeg kan kun huske Martin. Ikke at han har lavet noget jeg kan huske siden da, men han havde da en stemme man kunne huske

09-01-2016 20:36 #9| 0
Filebgm skrev:Jeg kan kun huske Martin. Ikke at han har lavet noget jeg kan huske siden da, men han havde da en stemme man kunne huske

Muligvis også fordi det var første sæson ;)

Redigeret af CykelNille d. 09-01-2016 20:36
09-01-2016 20:42 #10| 0
2018 Champ

Det er kun få måneder siden han sidst var i medierne.


http://www.bt.dk/musik/se-videoen-her-goer-x-factor-martin-comeback-ved-p3-guld

09-01-2016 21:00 #11| 0

martin er da det eneste x-factor der har lavet et radio hit - skete så mange år efter. Dansk x-faxtor er stadig sjov, fordi blacmann er med. Ellers er det jo et totalt dødt media. Ingen - som absolut ingen - er efterfølgende slået igennem. Det er ikke som x-uk, eller x.us hvor de virkelig slår igennem efterfølgende.

09-01-2016 21:07 #12| 1

Kongen af Hundested

09-01-2016 21:10 #13| 0
mr-nurse skrev:martin er da det eneste x-factor der har lavet et radio hit - skete så mange år efter. Dansk x-faxtor er stadig sjov, fordi blacmann er med. Ellers er det jo et totalt dødt media. Ingen - som absolut ingen - er efterfølgende slået igennem. Det er ikke som x-uk, eller x.us hvor de virkelig slår igennem efterfølgende.

ahhh sgu vi nu ikke lige - der er da mange der har lavet hits fra x-factor

09-01-2016 21:13 #14| 0
Pokerface Jr. skrev:Kongen af Hundested

Der er sku damer i sådan en titel

09-01-2016 21:15 #15| 0

Bohn


Hits, hvem???

09-01-2016 21:32 #16| 0
mr-nurse skrev:Bohn

Hits, hvem???

09-01-2016 21:35 #17| 0


@CykelNille

Damn, den havde jeg ikke set, et totalt hit der slog igennem på alverdens scener

09-01-2016 21:36 #18| 0

Alphabeat - kom de ikke fra xfactor og Basim har da lavet et par ørehænger.

Redigeret af bohn d. 09-01-2016 21:37
09-01-2016 21:38 #19| 25
bohn skrev:Alphabeat - kom de ikke fra xfactor og Basim har da lavet et par ørehænger.

lol.

det syge er man ikke ved om du troller eller bare kæmpetarder :D

09-01-2016 21:38 #20| 0
mr-nurse skrev:
@CykelNille

Damn, den havde jeg ikke set, et totalt hit der slog igennem på alverdens scener

Tjah, den har over 3 millioner hits på youtube. Martins DR-iscenesatte comeback har 300.000.

09-01-2016 21:42 #21| 0

Husker kun en.................


09-01-2016 21:44 #22| 1
bohn skrev:Alphabeat - kom de ikke fra xfactor og Basim har da lavet et par ørehænger.

De hed Alien Beat Club og havde et par enkelte hits umiddelbart efter de var med - tror My Way var den, der blev hørt mest.

09-01-2016 21:46 #23| 0
mr-nurse skrev:martin er da det eneste x-factor der har lavet et radio hit - skete så mange år efter. Dansk x-faxtor er stadig sjov, fordi blacmann er med. Ellers er det jo et totalt dødt media. Ingen - som absolut ingen - er efterfølgende slået igennem. Det er ikke som x-uk, eller x.us hvor de virkelig slår igennem efterfølgende.

Altså, jeg er ret enig med dig - bortset fra at Basim har fået mere succes end Martin, dog stadig ret begrænset ;)

09-01-2016 21:49 #24| 0
CykelNille skrev:
De hed Alien Beat Club og havde et par enkelte hits umiddelbart efter de var med - tror My Way var den, der blev hørt mest.

Haha det var faktisk den jeg tænkte på hahah...

09-01-2016 21:52 #25| 1

WTF i glemmer sku da City Bois


Derudover er der da en del fra xfactor der har gjort det fint indenfor melodi granprix, så kommer vel lidt an på hvilke succes kriterier i stiller. Ovb skaber DK ikke kæmpe stjerner.


Edit: hun har da næsten 2mill views hende der vandt et år https://www.youtube.com/watch?v=bvRBIao_fxg


Edit edit: Mohamed er vel den der har fået absolut mest ud af det, med det blik Beyonce sender ham i denne video https://www.youtube.com/watch?v=YjUTfhSqMqk

Redigeret af Lillie d. 09-01-2016 21:59
09-01-2016 21:55 #26| 0
LoneRangR skrev:
Hvis ikke Remee igen i år får de unge, så tør jeg godt allerede nu spå Anna fra skoven til at løbe med det hele.

Efter ét afsnit?

09-01-2016 21:59 #27| 0

Synes ikke rigtigt der var nogle der gav mig en wauw effekt i går, Anna er god, kunne også godt lide søstrene.

09-01-2016 22:23 #28| 2

Martin (Saveus) bliver stor i 2016 - den knægt har talent !

10-01-2016 00:29 #29| 2

Imo var der sgu for få retards med. Der er 3 grunde til at se x-factor: 1) blachman 2) retards 3) blachman

10-01-2016 00:31 #30| 1

I øvrigt at det mega lollet at OP nævner hende med hul i halsen før han nævner Anna. Det siger noget om pøblens kriterier.

10-01-2016 00:33 #31| 0


For at citere rapperen Ham Den Lange: Så er X Factor ren basalt set DM i Karaoke
Det er show, underholdning og har intet at gøre med at det er den største stemme/talent/musiker som vinder.

For det andet, så har Basim haft kæmpe succes!
Basim har (som tidligere nævnt i tråden) vundet melodigrand prix
Havde det mest afspillede nummer på youtube blandt danske Artister i 2014
I perioden før hans "comeback" i 2014, har han boet i USA og blev som 20 årig signet som sangskriver på Warner/Chappell Music (samme selskab som har Bruno Mars, Katy Perry mfl )
Sidst men ikke mindste siger pålidelige vandrør også at hans nummer Jeg vil på engelsk "Heart Insuarnce" var kraftig kandidat på Justin Biebers plade Belive



Redigeret af Donkeyboy d. 10-01-2016 00:33
10-01-2016 01:46 #32| 1
2018 Champ
Krisdahl skrev:I øvrigt at det mega lollet at OP nævner hende med hul i halsen før han nævner Anna. Det siger noget om pøblens kriterier.

Hvis du med pøbel mener folk der nyder musik der kommer fra hjertet, i stedet for det designercrap der spilles omkring 90% af tiden, så har du fuldstændig ret.

10-01-2016 07:09 #33| 1

Thomas ring er umiddelbart den x-Factor vinder som jeg husker bedst.. Martin er ikke noget at råbe hurra for.

22-01-2016 22:58 #34| 0
2018 Champ

Efter tredie runde af auditions hvor kategorierne blev fordelt, ser det ud til at blive en røvsyg omgang. Jeg håber at Mette overrasker og kan gøre noget godt for de unge. Indtil videre vil jeg dog helst lukke ørerne, og nøjes med at kikke på hende :-)


Blachman er fucked.


Remee har nok trukket det længste strå. Back 2 Black må ligge lige til højrebenet for ham, og selvom de ligger meget langt fra det jeg lytter til, så er jeg overbevist om at de når langt.

22-01-2016 23:21 #35| 1

Ser ikke rigtig de danske udgaver af disse programmer, da det er ren lort ifht det britiske eller amerikanske.
Både deltagere og setup er til at krumme tæer over.

Men var lige nødt til at google hende dommeren, Mette Lindberg

For hun ser da nice ud :)


Men er du gal noget underligt(læs = dårligt) musik hun laver.

Hørte bla deres nummer 'Heart Attack'

Det lyder som et asiatisk girl-band, der forsøger at slå igennem i Europa.


Det bliver et nej herfra!


Men ja tak til :


22-01-2016 23:29 #36| 0

Belgieren skal jeg ud på.

22-01-2016 23:34 #37| 1
2018 Champ
Nimacos skrev:Belgieren skal jeg ud på.

Han er bestemt et stort plus. Men hvad der sker blandt de unge afhænger i den grad af hvad Mette formår. Går der design i den i stedet for at bruge deres potentialer, kan alt ske.


Min favorit er stadig Anna fra skoven, stærkt forfulgt af Elena fra aftenens audition.

22-01-2016 23:43 #38| 0

Jeg syntes virkelig det er noget tyndt med talenterne i år.. Bevares der har da været enkelte lyspunkter men absolut ingen hvor jeg har tænkt WOW det er en stjerne

23-01-2016 00:23 #39| 0

Hold da kæft for en pinlig omgang, ingen af dem ville have gået videre til anden runde i American Idols



23-01-2016 00:39 #40| 0
2018 Champ
Ishusen skrev:Hold da kæft for en pinlig omgang, ingen af dem ville have gået videre til anden runde i American Idols


Nu er det jo heller ikke der de har deltaget i audition. Hvis du ikke kan se forskellen, så nøjes med at følge Idols. Ellers bliver du bare skuffet


23-01-2016 10:29 #41| 1

tror hellere jeg vil se lokkehjulet med bengt burg og karina end disse latterlige talentshows.

23-01-2016 10:33 #42| 6
Rottegift2 skrev:tror hellere jeg vil se lokkehjulet med bengt burg og karina end disse latterlige talentshows.

Der er vel heller ingen, der tvinger dig?

23-01-2016 14:01 #43| 0
Ishusen skrev:Hold da kæft for en pinlig omgang, ingen af dem ville have gået videre til anden runde i American Idols


Der bor 322 millioner i USA 6 millioner i DK, er det helt unaturligt der er bedre og flere der kan synge der


23-01-2016 15:12 #44| 0
bohn skrev:
Der bor 322 millioner i USA 6 millioner i DK, er det helt unaturligt der er bedre og flere der kan synge der

Der bor over 1 milliard mennesker i Kina hvor en af de største sportsgrene er badminton, i Danmark har vi nogle af de bedste spiller i verden sammen med Kina,


Så der burde være nogen med større talent end dem man så i går, men igen de kan også være kloge nok til ikke at stille op :)


23-01-2016 15:21 #45| 0
Ishusen skrev:
Der bor over 1 milliard mennesker i Kina hvor en af de største sportsgrene er badminton, i Danmark har vi nogle af de bedste spiller i verden sammen med Kina,

Så der burde være nogen med større talent end dem man så i går, men igen de kan også være kloge nok til ikke at stille op :)

Sådan kan du ikke sammenlige - de er jo træne til at være det. jeg er sikker på hvis du tog 1000 random dk og 500000 random fra kina - og du skulle finde 10 til at spille badminton, vil kina komme bedst ud. men du mener måske noget andet ?

23-01-2016 15:57 #46| 2

Lukas graham har så vidt jeg ved aldrig været med i X factor ;)


Ligeså har Mø vel heller ikke.


Vi har masser af talent i DK, de holder sig bare væk fra x-factor.

23-01-2016 16:06 #47| 0
Mikkmakk skrev:Lukas graham har så vidt jeg ved aldrig været med i X factor ;)

Ligeså har Mø vel heller ikke.

Vi har masser af talent i DK, de holder sig bare væk fra x-factor.

Tror også mere det er her skoen trykker. Og det er vel også ret forståeligt, eftersom det er meget få, der har fået succes efterfølgende. Helt anderledes har det jo været for deltagere i USA og UK.

23-01-2016 17:00 #48| 4
2018 Champ

Hvert år kommer de samme dumsmarte kommentarer i X-factor tråden. X-factor er et underholdningsprogram, som man uden problem kan undlade at bruge tid på, lige som det er totalt spild af tid at deltage i en tråd med et emne man er ligeglad med.

23-01-2016 17:03 #49| 0
Mikkmakk skrev:Lukas graham har så vidt jeg ved aldrig været med i X factor ;)

Ligeså har Mø vel heller ikke.

Vi har masser af talent i DK, de holder sig bare væk fra x-factor.

Mø er pot elendig:)


Og nej, der er satme ikke ret meget talent at komme efter! Kunne være man selv skulle stille op næste år..

Redigeret af Granaten11 d. 23-01-2016 17:04
23-01-2016 17:09 #50| 2
Granaten11 skrev:
Mø er pot elendig:)

Det er sgu intelligent sagt om en, der er en del af den mest afspillede sang på Spotify nogensinde.

23-01-2016 18:14 #51| 0
Mikkmakk skrev:Lukas graham har så vidt jeg ved aldrig været med i X factor ;)

Ligeså har Mø vel heller ikke.

Vi har masser af talent i DK, de holder sig bare væk fra x-factor.

Lukas Graham optrådte da med en af finalisterne for et par år siden - så helt holder de sig ikke væk :)

23-01-2016 18:35 #52| 1
CykelNille skrev:Det er sgu intelligent sagt om en, der er en del af den mest afspillede sang på Spotify nogensinde.

Det er jeg sådan set ligeglad med - hver sin smag! Jeg synes hun er forfærdelig..

23-01-2016 18:37 #53| 0

@Ishusen

Bedre var måske også forkert at bruge, men flere og ta af.
xfactor er jo ikke et sted hvor alle skulle kunne synge perfekt, men et sted hvor nye talenter bliver opdaget.
Og tror ikke niveau, er dårligere i år end det har været førhen i hele danmarks historien.

23-01-2016 18:39 #54| 0
Granaten11 skrev: Det er jeg sådan set ligeglad med - hver sin smag! Jeg synes hun er forfærdelig..

Må du da også gerne synes, men folk må jo stadig kunne lide hendes musik.

23-01-2016 18:43 #55| 0

Burhan G var jo også med i et Talent Show a la X-factor.


Jeg mener han røg ud med argumentet at han simpelthen var for god og for cool, og at hvis han vandt ville det ødelægge hans karriere...

23-01-2016 20:26 #56| 0

Mon ikke vi kan ende i en modsat situation i år, hvor de må splitte nogle af de ældre grupper der ikke klarer skærene, for at få dem til at joine voksenkategorien.
Forstår godt Blachman tilter over at skulle have de ældre.

P.S. Jeg synes heller ikke Mø er specielt godt. Har hørt hende live et par gange også, og hun har aldrig rigtig fanget mig.




23-01-2016 20:39 #57| 0
2018 Champ
Aurvandil skrev:Mon ikke vi kan ende i en modsat situation i år, hvor de må splitte nogle af de ældre grupper der ikke klarer skærene, for at få dem til at joine voksenkategorien.
Forstår godt Blachman tilter over at skulle have de ældre.







Hvis Blachman kører sejren hjem i år, bør al latterlig kritik af ham forstumme en gang for alle :-)

23-01-2016 21:54 #58| 1
Ishusen skrev:Hold da kæft for en pinlig omgang, ingen af dem ville have gået videre til anden runde i American Idols

Generelt er sangstilen jo også en helt anden i dansk x-factor end i American Idol eller eksempelvis også det engelske x-factor. Personligt foretrækker jeg afgjort de mere kunstneriske danske sangere og deres ukuleler end kedelige mainstream-sangere der kan skråle løs i rene toner, men ofte er særdeles intetsigende, omend da med undtagelser hvor de virkelig er gode. Men hver sin smag selvfølgelig. Det kunne dog modsat også være interessant hvor mange deltagere fra American Idol der ville gå videre til de danske liveshows. En mand som Tate Stevens havde da eksempelvis aldrig kunnet begå sig her eksempelvis omend han da nok havde en lille chance som over 23 i år :)

Redigeret af All-Out-Put d. 23-01-2016 21:55
23-01-2016 22:11 #59| 0

Brød mig ikke om Jesper, men alligevel den bedste sang i xfactor imo

https://www.youtube.com/watch?v=9Ky2xs6AcQM

23-01-2016 22:29 #60| 3
LoneRangR skrev: Hvis du med pøbel mener folk der nyder musik der kommer fra hjertet, i stedet for det designercrap der spilles omkring 90% af tiden, så har du fuldstændig ret.

Fra hjertet ???? Nu stopper det..

De står sgu da og synger amatør - karoke ....

Med en optræden, et visuelt udtryk og en sang designet og valgt af deres "træner" .... Er der noget der er designet så er det sgu da det.

Fuldstændig blottet for originalitet, sjæl og ja hjerte.

Pinagtigt at man er med til at betale licens til det freakshow - med den største borderline skizofrene selviscenesættende freak af en falleret jazztrommeslager som bedst betalte aktør ........

Aaaaarghhhhhhhh og masserne slubrer det i sig på 15 år imens de stirrer tomt ind i skærmen fra sofaens dyb og samtlige hjerneceller står fuldstændig i tomgang .......

Jeg er nok biased af at min familie gerne ser lortet imens jeg prøver at multitable 15 MTTSNGs og glemme hvor fattigt og udsigtsløst det ser ud med kulturel dannelse fra vores eneste public service kanal .... suk .



23-01-2016 22:39 #61| 2
2018 Champ


SVPE skrev:Fra hjertet ???? Nu stopper det..
De står sgu da og synger amatør - karoke ....
Med en optræden, et visuelt udtryk og en sang designet og valgt af deres "træner" .... Er der noget der er designet så er det sgu da det.
Fuldstændig blottet for originalitet, sjæl og ja hjerte.
Pinagtigt at man er med til at betale licens til det freakshow - med den største borderline skizofrene selviscenesættende freak af en falleret jazztrommeslager som bedst betalte aktør ........
Aaaaarghhhhhhhh og masserne slubrer det i sig på 15 år imens de stirrer tomt ind i skærmen fra sofaens dyb og samtlige hjerneceller står fuldstændig i tomgang .......
Jeg er nok biased af at min familie gerne ser lortet imens jeg prøver at multitable 15 MTTSNGs og glemme hvor fattigt og udsigtsløst det ser ud med kulturel dannelse fra vores eneste public service kanal .... suk .



Jeg er helt vildt glad for at du fik lukket lidt af overtrykket ud. Mit råd må være at du bruger lidt tid sammen med din familie inden næste fredag hvor du nok igen når kogepunktet.


Og så er det i øvrigt også pinligt at se den sædvanlige omgang kvalmende Nationenbræk du lukker ud.

23-01-2016 22:43 #62| 6
SVPE skrev:Pinagtigt at man er med til at betale licens til det freakshow - med den største borderline skizofrene selviscenesættende freak af en falleret jazztrommeslager som bedst betalte aktør ........

Udmærket beskrivelse af Blachman. Du mangler vel kun at nævne at manden er 5-dobbelt Grammy-vinder som sangskriver, producer og musiker.

24-01-2016 07:27 #63| 1
SVPE skrev:

Fra hjertet ???? Nu stopper det..

De står sgu da og synger amatør - karoke ....

Med en optræden, et visuelt udtryk og en sang designet og valgt af deres "træner" .... Er der noget der er designet så er det sgu da det.

Fuldstændig blottet for originalitet, sjæl og ja hjerte.

Pinagtigt at man er med til at betale licens til det freakshow - med den største borderline skizofrene selviscenesættende freak af en falleret jazztrommeslager som bedst betalte aktør ........

Aaaaarghhhhhhhh og masserne slubrer det i sig på 15 år imens de stirrer tomt ind i skærmen fra sofaens dyb og samtlige hjerneceller står fuldstændig i tomgang .......

Jeg er nok biased af at min familie gerne ser lortet imens jeg prøver at multitable 15 MTTSNGs og glemme hvor fattigt og udsigtsløst det ser ud med kulturel dannelse fra vores eneste public service kanal .... suk .




Slap nu af gamle sure mand. Skift kanal på fredag.
24-01-2016 08:11 #64| 2
SVPE skrev:
Jeg er nok biased af at min familie gerne ser lortet imens jeg prøver at multitable 15 MTTSNGs og glemme hvor fattigt og udsigtsløst det ser ud med kulturel dannelse fra vores eneste public service kanal .... suk .



Jamen, så håber jeg da du får dig noget kulturel dannelse ved at multitable 15 borde :-D

24-01-2016 09:53 #65| 0
Aurvandil skrev:
Jamen, så håber jeg da du får dig noget kulturel dannelse ved at multitable 15 borde :-D

Ja, hvorfor overhovedet nævne det?? ;-

24-01-2016 10:10 #66| 3

X Factor er imo et licensbetalt freakshow - der ovenikøbet er både udvandet og skampulet efter xx år med karoke talentshow fredag aften i bedste sendetid.
Det har ikke noget med surhed at gøre - men det er jo nærmest en hån imod alle der beskæftiger sig seriøst med musik.
Tænk hvis man brugte samme ressourcer på at sende musikdokumentarer, livekoncerter, festivalrrportager osv. Med rigtige musikere og original musik ....

Men fred med det - jeg lukker bare ned her ... Arguing on the internet osv ...

15 tablingen går Btw blandt andet til rejser, koncerter, bioture for familien ... Så jeg får faktisk indirekte noget kulturel dannelse.
Og nej- overskuddet kommer sgu nok ikke til at gå til billetter til x factorfinalen 😊
Men i må ha go fornøjelse !

24-01-2016 10:20 #67| 0
SVPE skrev:
15 tablingen går Btw blandt andet til rejser, koncerter, bioture for familien ... Så jeg får faktisk indirekte noget kulturel dannelse.
Og nej- overskuddet kommer sgu nok ikke til at gå til billetter til x factorfinalen

Så du udelukker ikke de kunne gå til at se x-factor finalen ? :)


Men enig X-factor er hurtig og let underholdning, som ikke har ret meget med god musik at gøre, men lavet til at please hr og fru danmark, så de har noget at snakke om på jobbet ugen efter.

24-01-2016 10:29 #68| 0

Jeg har hørt rygter om at en mandlig udvalgt deltager matcher nedenstående i dancemoves, haha hvilken fest det kunne blive:

24-01-2016 10:45 #69| 2
SVPE skrev:X Factor er imo et licensbetalt freakshow - der ovenikøbet er både udvandet og skampulet efter xx år med karoke talentshow fredag aften i bedste sendetid.
Det har ikke noget med surhed at gøre - men det er jo nærmest en hån imod alle der beskæftiger sig seriøst med musik.
Tænk hvis man brugte samme ressourcer på at sende musikdokumentarer, livekoncerter, festivalrrportager osv. Med rigtige musikere og original musik ....


Det er vel kun en hån mod dem der beskæftiger sig med musik, hvis pengene til showet er taget fra DRs budget til "Musik og kultur"
Jeg ved ikke hvordan de driver licenspengene, men tænker at de nok har en pulje penge der er afsat til aften underholdning i weekenden eller noget i den stil.

Der er jo heller ingen der sidder og argumenterer for at X-factor er et vigtig program for den danske musikscene.
Jeg tror alle vi tager det for den underholdning det er.
Det skulle du overveje også - så vil blodtrykket nok ikke være så højt :)

Havde jeg selv et barn der ville noget seriøst med musik, vil jeg da også selv fraråde at gå X-factor vejen.

24-01-2016 11:09 #70| 1

man kan ikke please alle her på PN, selv når de har en valgmulighed er det også galt, men må indrømme jeg tror det bliver svært at skulle gøre 6 millioner tilfreds hvad der vises i TV ikke bare nogle programmer, men fra kl 7.00 til kl 1.00.
Men synes da SVPE er underholdene, og det er sgu mere eller mindre gratis - tænk at komme i kogepunktet over et TV program man ikke synes om, og sidde og svine et TVshow til på PN, bruge en masse tid og galskab på det, det er da hylende morsom.
Forsæt gerne.

24-01-2016 11:41 #71| 6
Moderator

Ja, det er et freakshow. Nej, det er ikke dybt kulturelt. Det er slå-hjernen-fra-fredag-aften-underholdning. Og jeg elsker det!


Jeg smiler over de ekstremt dårlige. Jeg finder min favorit, og krydser fingre for denne fredag efter fredag. Jeg har ingen forventning om, at der findes en ny Tom Waits eller Michael Jackson. Jeg bryder mig ikke engang om den musikgenre der fylder 95% af tiden.


Jeg er underholdt, på samme måde jeg bliver underholdt af luksusfælden, paradise hotel eller top gear. Det er shows der i høj grad er iscenesatte, og udelukkende skabt med underholdning som formål.


Alle deltagere er igennem en precasting, før de overhovedet rammer kameraet og dommerpanelet. Her går kun de bedste OG de værste videre. Der er jo ingen underholdning i Mr. Average.


Tag det for hvad det er... Det er ikke beregnet til andet.

24-01-2016 15:43 #72| 1

Jo jo blodtrykket har det da bedre ... Nu er der jo så 5 dage til det går amok igen 😊...
Jeg er helt med på at det er mange der godt kan gennemskue showet, men alligevel lader sig underholde ...

Det var nok mest bemærkningen om "musik fra hjertet istedet for designercrap" der fik mig til at falde ud over kanten - og lande med 10 fingre i tastaturet ...

24-01-2016 16:19 #73| 0
2018 Champ
SVPE skrev:

Det var nok mest bemærkningen om "musik fra hjertet istedet for designercrap" der fik mig til at falde ud over kanten - og lande med 10 fingre i tastaturet ...


Det siger jo en del mere om dig, end om X-factor.

24-01-2016 18:36 #74| 2
playern skrev:Burhan G var jo også med i et Talent Show a la X-factor.

Jeg mener han røg ud med argumentet at han simpelthen var for god og for cool, og at hvis han vandt ville det ødelægge hans karriere...

Det passer jo ikke..

24-01-2016 18:41 #75| 0
mbott skrev: Det passer jo ikke..

Hvorfor ikke?

24-01-2016 19:01 #76| 0
Moderator

playern skrev:
Hvorfor ikke?

Mit gæt: Fordi det ikke er korrekt...


Burhan G startede som backing for Outlandish... Og de hjalp ham frem til hans solo karriere.


24-01-2016 19:03 #77| 1

Måske han forveksler Burhan med ham der Alex fra popstars?

25-01-2016 13:33 #78| 0

Jeg tror sgu I har ret - My bad! :-D

29-01-2016 20:39 #79| 2

Så fik hende Mette alligevel smidt den bedste ud, jesus

29-01-2016 20:43 #80| 2
Lillie skrev:Så fik hende Mette alligevel smidt den bedste ud, jesus

lol@den bedste


Marie burde obv. have været videre, men no way hun er i nærheden af ham der Alex...not even close.

29-01-2016 20:45 #81| 1

Så er der satme et læserbrev på vej til DR.
Det er da den mest retarderet dommer der nogensinde har været med i X-Factor..
Hun er jo helt væk..
Far er skuffet..

29-01-2016 20:46 #82| 0
Krisdahl skrev:
lol@den bedste

Marie burde obv. have været videre, men no way hun er i nærheden af ham der Alex...not even close.

Det kan vi reelt ikke vurdere på de 2x1 minut vi har hørt hende.
Jeg syntes ikke ham Alex var så mega fantastisk.

Tror dog aldrig det er helt skidt at ryge ud, hvis man virkelig vil mere med musikken end tre måneders berømmelse i Danmark.



29-01-2016 20:49 #83| 0
Ped125 skrev:Så er der satme et læserbrev på vej til DR.
Det er da den mest retarderet dommer der nogensinde har været med i X-Factor..
Hun er jo helt væk..
Far er skuffet..

Hun er da herlig!

Og ikke sådan noget med at sidde og hyle over nogle hun ikke kender!

29-01-2016 20:51 #84| 6

Et læserbrev til en fjernsynskanal alligevel :-D

29-01-2016 20:54 #85| 0

Jeg synes sgu også hun er en fremragende dommer. Jeg er dog ikke enig i hendes valg...

29-01-2016 20:56 #86| 0
Aurvandil skrev:

Et læserbrev til en fjernsynskanal alligevel :-D




Ja det er det nye..
29-01-2016 22:03 #87| 0

Mon ikke Marie kommer i en sammensat gruppe.


Men hvad sker der for produktionen i år? Konceptet med de fem stole er latterligt. At det skal deles i to afsnit, hvor det stopper midtvejs gør det ikke bedre.

29-01-2016 22:06 #88| 1
Drejer89 skrev:Mon ikke Marie kommer i en sammensat gruppe.

Men hvad sker der for produktionen i år? Konceptet med de fem stole er latterligt. At det skal deles i to afsnit, hvor det stopper midtvejs gør det ikke bedre.

Gjorde de vist også sidste år..

29-01-2016 22:29 #89| 0

Og gør de også i det britiske..


De bedste so far, er da ham den kække med hatten og den sidste med de store lunger...

29-01-2016 22:32 #90| 0

Boney M <3 <3

AA-BB skrev:Jeg har hørt rygter om at en mandlig udvalgt deltager matcher nedenstående i dancemoves, haha hvilken fest det kunne blive:


29-01-2016 22:52 #91| 1

Five chair, er et genialt koncept af Simon. Giver to udsendelser mere end fra starten af - og derved lige en masse millioner af dollars ned i hans lomme

29-01-2016 22:54 #92| 2

Tilgengæld mister audition vel lidt charme i og med der mange der har fået ja, men så alligevel ikke får flere chancer.


Så var der vel reelt ingen grund til de fik ja til at starte med.

29-01-2016 23:00 #93| 0

@Lillie


Audition er det der altid får flest seere, så det er så dælme smart at udsætte liveshows så længe som muligt. Og ja, der var mange der i dk fik JA og så bare blev sorteret fra, før de overhovedet nåede til five chair.

30-01-2016 05:03 #94| 0

Tiltede også mig at nogle fik ja og så alligevel ikke kom videre til noget som helst.
De kunne i det mindste vise udskilingsprocessen da de fik deres Nej serveret efterfølgende.

30-01-2016 09:42 #95| 0

Er også selv lidt pas på at Marie røg ud igår.


På den anden side er de 5 tilbage pænt skarpe og jeg ville ærlig talt ikke vide hvem hun skulle skiftes ud med hvis jeg sad i hende den nye dommers sko. Det er nok Anna hun ligner mest og der er Anna klart den største sangerinde og musiker, også selvom der er noget lille-pige over hende og hun derfor ikke har samme sex appel som Marie mm. man er skummelt indrettet.


De 5 i de Unge kategorien har alle et højt ligeværdigt niveau omend de er gode i forskellige områder imo. Hvis ikke der sker noget i grupperne så er det jo her vinderen skal findes. Hvem det bliver er jeg dog pænt pas på lige nu...

30-01-2016 10:12 #96| 9

Fatter ikke helt konceptet med at ikke at give en stol når der er 3 ledige, hvad nu hvis resten er helt forfærdelige, det er lidt som at folde en dårlig hånd fra BB når et check er gratis.

Redigeret af skumdk d. 30-01-2016 10:19
30-01-2016 17:32 #97| 0

Mon ikke Remee IGEN får lavet en gruppe, af de udstemte unge ?...(så'en som han jamrede sig over kvaliteten på grupperne pludselig )

31-01-2016 23:51 #98| 1

Marie som uden tvilvl var den bedste og kunne kigge langt bagefter sine konkurrenter røg ud?


Jeg er helt pas her.

01-02-2016 15:02 #99| 0


Mads gjorde det fandme godt til audition!

13-02-2016 22:36 #100| 0

Nogen der ved om der findes odds nogen steder?

13-02-2016 22:53 #101| 1

NordicBet har vist lidt

Hvad skete der egentlig for blachmann i går? Kasserer to piger med potentiale til fordel for landsbytossen og muskelsvindsdamen.

13-02-2016 22:55 #102| 0
werder77 skrev:NordicBet har vist lidt
Hvad skete der egentlig for blachmann i går? Kasserer to piger med potentiale til fordel for landsbytossen og muskelsvindsdamen.

Jeg forstod heller ikke.... Det sku ramt

13-02-2016 23:02 #103| 2

Jeg er helt blank på ham wannabe Bieber. Synger med den der påtaget hæse stemme. Men der er vel en masse unge piger der stemmer på ham.

01-04-2016 07:47 #104| 0

Er ham Alex ude? Syntes ik rigtig jeg kan finde noget om at han skulle have meldt fra til finale?

01-04-2016 07:54 #105| 0
drohse skrev:Er ham Alex ude? Syntes ik rigtig jeg kan finde noget om at han skulle have meldt fra til finale?

Jeg kigger lidt på datoen...

01-04-2016 07:57 #106| 0
Jones skrev:

Jeg kigger lidt på datoen...




Det er muligt jeg er snot forvirret her til morgen. Men hvad mener du?
01-04-2016 07:59 #107| 1
drohse skrev:


Det er muligt jeg er snot forvirret her til morgen. Men hvad mener du?



Edit: FUCK jeg er dum :-)))

Hader de der 1april jokes! De jo ik sjove....

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar