WW Vm i fodbold 2010 Dag 5

#1

Dag 1: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=217208
Dag 2: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=217325
Dag 3: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=217396
Dag 4: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=217490

Fivecats blev uskadeliggjort af svenskerne

Fivecats:

Du er et sandt medlem af den danske VM-trup(indbygger)
Du vinder når alle svenskere er udryddet fra den danske trup

[0] Jacob32DEn stemmer på -
[0] Jones stemmer på -
[0] cykelnille stemmer på -
[0] Xitaah stemmer på -
[0] robertoloda stemmer på -
[0] Malxom stemmer på -
[0] Nightwolf stemmer på -
[0] Aurvandil stemmer på -
[0] NoPokNoFun stemmer på -

Obs. det er ikke nat igen før søndag aften

Dag!

09-04-2010 15:08 #2

Med Fivecats dræbt så er jeg godt nok på rimelig bar bund, og jeg mener vi er rimelig fucked.

6 gode, 3 ulve og sikkert Zlatans træk tilbage.

Så i morgen er vi med garanti 4 gode og 3 ulve.

09-04-2010 15:10 #3

Damn

GG boys

09-04-2010 15:29 #4

Aur, det er først søndag der er nat.

Så der skal virkelig lægge noget tid i at finde for og imod ved alle spillere på nær Aur.

@ Xiitah, en blank stemme igår?

09-04-2010 15:42 #5

Jeg vil lige give min lille liste her om hvad jeg har på spillerne der er tilbage så far.

Jacob32DEn - Pas/God har svært ved at beslutte mig.
Jones - Pas/God synes det er svært men hælder mest til den gode side
cykelnille - Pas/Ond der har været mistanker fremme omkring at han er en mulig ulv
Xitaah - Pas/Ond lige pt nok vores bedste bud på en ulv?
robertoloda - Pas/God tror ikke på en ulv lige være så inaktiv
Malxom - Pas/Ond igen der har været meget mistro til denne spiller.
Aurvandil - God den eneste spiller vi kan 100% bekræfte er god
NoPokNoFun - Pas/God igen tror ikke en ulv ville være så inaktiv og slet ikke som newbie.

nogen der er enige uenige?

09-04-2010 16:11 #6

@Jones

Jeg ville ikke snipe, så ja. Blank. Følte ikke jeg kunne tillade mig at stemme, når jeg ikke havde læst hele tråden op.

Derudover var jeg enig i Toga lynchet som det mest oplagte, grundet hans "opførsel".

@Nightwolf

Læg lige mærke til, at jeg var den første der direkte meldte ud, at FiveCats burde være dansker.

Nej, jeg er ikke ond.

@Alle

Hvis jeg var seer peekede jeg Aurvandil god.

Og jeg kan ikke understrege nok hvor VIGTIGT DET ER at i fakepeeker. Risikoen for at seer bliver taget bliver større og større for hver dag, og det er så forbandet vigtigt at vi har noget at kunne kigge tilbage på!

09-04-2010 16:16 #7

@ Xiitah.

Det er i hvert fald en forklaring på, at du stemte blankt.

09-04-2010 16:28 #8

@Jones

Jep, og en ærlig en af slagsen. - Har aldrig sagt den undskylder for noget :)

Hvad er dit syn på Jakob og Nightwolf? - Forklar gerne med mange ord. Hvilken side af god/ond skalaen er de på?

09-04-2010 17:31 #9

FML...

Alt må revurderes, og læses igennem fra dag 1 af hvis vi vil vinde.. Tror sagtens ulvene kan findes, hvis nogen ligger arbejdet i det.. Ved ikke selv hvor meget tid jeg får dog :/...

- X

09-04-2010 17:45 #10

@ Xiitah

Jeg sætter mig og laver et indlæg i løbet af i morgen formiddag.
Som du kan læse igår, skal jeg til Dizzy i aften.

09-04-2010 19:29 #11

@Jones

God tur, så deres åbningskoncert i Odense :)

09-04-2010 21:24 #12

hmm hvis jeg nu var seer.

så har jeg set jacob som ond.

09-04-2010 21:28 #13

udover det så tror jeg.




Jacob32DEn- OND
Jones - god
cykelnille - pas hælder til ond
Xitaah - ond
robertoloda - obv GOD
Malxom - pas hælder til god
Nightwolf - PAS
Aurvandil- God
NoPokNoFun - PAS

Jacob32den

10-04-2010 05:26 #14

Hvis jeg var seer havde jeg set Malxom som ond.
De gode ville jeg have set som Jones og Robertoloda


10-04-2010 11:46 #15

Til at starte med vil jeg godt gøre klart, at jeg synes jeres lister over hvem der er gode/onde er tåbelige.
Det giver ulvene noget at arbejde ud fra.

Til gengæld er jeg fortaler for, at vi laver cases på de spillere vi vil have til lynch, og de spillere vi vil confirme.

Hvis vi laver en case på dem vi confirmer, er det nemmere for seer at skjule sig, selvom det så kræver lidt benarbejde.

Forstil jer at skulle finde en seer mellem følgende udagn:
"Jeg er helt sikker på, at Jones er god/ulv" og
"Jeg er helt sikker på, at Jones er god/ulv fordi:
Han stiller en masse kritiske spørgsmål og ikke lader andre diktere hvad han skal synes. Hans toneleje i hans post på D3 kl. 21:50 indikerer, at han er pissed over Xiitah's post tre minutter tidligere.
Desuden har jeg lagt mærke til hans fakepeeks, og jeg kan godt følge meningen i dem.
For dem, der lige skal have hjælp til at finde mine fakepeeks:
De er SÅ tydelige for danskerne!

Nåh, jeg er i gang med den post jeg lovede dig xiitah.
Det her tog lidt længere tid, end jeg regnede med..

10-04-2010 12:34 #16

Jacob32Den

Jacob starter med, at stemme Nightwolf i sin første post D1 kl.5:18
Umiddelbart ligger jeg ikke det store i det, da de fleste var hoppet med på den joke, at Nightwolf var Thingy. Det var mig der startede den i signup, og jeg har skrevet det senere hen også.

Desuden vender han Lives idé til at se hvem der har dobbeltstemmer og på den måde finde en ulv.
Han er imod idéen, fordi han mener det er at angleshoote.

Denne del er heller ikke interessant.
Som erfaren WW-spiller ser Jacob, at vi får et retfærdigt, sjovt og frustrerende spil.
Hvor mange spiller spillet for bare at vinde?
Min holdning er i hvert fald, at jeg er med fordi jeg kan få min hjerne i arbejde, og jeg har en eller anden idé om, at jeg kan udnytte min analyserende hjerne til både poker og job.

På Jacobs første post konkluderer jeg, at den er totalt intetsigende.
Det har i en del spil været snakket om, at ulvenes første post er intetsigende.
Som forbehold startede vi på en Tour-søndag.
Desuden var StoneiN, Holstt, Nightwolf, NoPokNoFun, Cykelnille og togas første post noget vrøvl.

---

post 2:
Jacob32DEN
05-04-2010 17:30

Så har jeg læst tråden igennem.

Jeg er stadig ikke super keen på Live's ide, da jeg synes den går imod selve spillets ånd.

Så selvom jeg egentlig burde lade være, så giver jeg stadig Live mange indbygger points for hans forslag, da det typisk er gode, der kommer med disse "ikke så etiske" forslag til at cleare hinanden.

Jeg synes derimod vi skal have 2 vogne på plads, og Holstt er jvf. hans ageren indtil videre, en oplagt mulighed.

Hvem der skal være den anden ved jeg ikke?

Jeg tror ikke at Nightwolf er Thingy tbh. Jeg tror heller ikke det er danielgron, for har set Nightwolf svare i PLO analyse tråde, og det ved jeg med sikkerhed at Thingy ikke ville gøre, og jeg har heller aldrig set daniel gøre det.


Han holder fast i sin holdning om, at Lives ide er imod spillets ånd. Det er altså en præcisering af hans første indlæg.
Han mener at Holstt skal være en vogn.
Her er det værd at lægge mærke til, at Jacob har gjort sit fodarbejde om Nightwolf.
At han har undersøgt hvor aktiv profil har været og i hvilke tråde Night har svaret.

Jacob lader sig ikke presse til at hoppe med Lives idé, hvilket jeg ikke synes er til den ene eller den anden side.
At han har undersøgt Nighty giver ham et lille plus i min bog. Hvorfor daniel bliver draget ind i det, fanger jeg dog ikke helt.


Nu kommer noget af det jeg synes var spændende på D1. Snakken om, at Jon skulle stå frem.
Jacob er til at snakke med imod, at Jon skal stå frem. Men bliver overbevist af bla. Toga

At Jon skulle stå frem D1 var altså ikke Jacobs idé, men han kunne se Togas argumenter for det.
Det eneste jeg ikke kan lide ved de følgende par posts er, om at Jon skulle stå frem: Jeg synes det må være enten idag eller aldrig.
Det er nemt at være bagklog, men når det ikke bliver offentliggjort hvornår/om Jons evne er brugt, ville ulvene vel være pænt tilfredse med at vide det var now or never.

kl.19:08 D1 er der nogle kommentarer om de personer, Jacob har gjort sig tanker om.
Han prøver at sparke lidt gang i de nye og fortæller på forhånd hvornår han IKKE vil være i tråden.

At få gang i de nye giver + hos mig. (Jeg sparker gerne til Nille, når jeg får chancen =)
At fortælle hvornår man ikke er i tråden er både +/-.
+ For ikke bare at være væk, når der evt skulle komme noget heat.
- For at give ulvene en oplagt vogn de dage. At skulle forsvare sig mod 5 timers anklager på 1½ time er i overkanten.

Så er der et par post, hvor han diskuterer med Holstt.
Hvornår er man imod tests? Hvis man ikke forstår dem, eller ikke kan bestå dem.
- herfra. Han er igen imod Holstt.


De sidste post er mere spændende.

Jacob32DEN
D1 20:56

Jeg kommer ikke på mere før EOD, pga. kærestehalløj. :(

Min stemme er på Holstt og der bliver den.
Jacob32DEN
D1 21:57

Jeg er tilbage!

Hvis Jon skal blande sig i aften, skal han sige det NU!


Hov, Jacob kom faktisk på alligevel. Kun lige for at se om Jon havde tænkt sig at deltage.


Konklusion: Som jeg ser D1, har jeg svært ved at placere Jacob i den ene eller den anden lejr.
Det ville være meget modigt af ham ,at sige han ikke kommer mere på, for så alligevel at komme på og forsøge at lokke Jon ud af omklædningsrummet.
Alligevel giver det altså - at skrive på D1, hvornår man ikke kommer på de næste par dage.
Det er altså at give ulvene en oplagt vogn.
At Jacob så ikke er blevet nomineret til en vogn er det der får mine alarmklokker til at ringe.
Som ulve ville det vel være optimalt at kunne sende en rutineret WW'er ud, uden at han rigtig når at forsvare sig.

Jeg laver IKKE sådan en case på hver dag og på begge spillere, da det har taget VIRKELIG lang tid.
Jeg er tilbage om ca. 2 timer.

Smid nogle kommentarer og nogle tanker

10-04-2010 15:00 #17

@jones

jeg er enig i specielt det sidste her.

At Jacob så ikke er blevet nomineret til en vogn er det der får mine alarmklokker til at ringe.
Som ulve ville det vel være optimalt at kunne sende en rutineret WW'er ud, uden at han rigtig når at forsvare sig.

Jeg har tidligere været alm god sammen med jacob og der var han betydeligt mere fremtrædende og det koster selvf også lidt stemmer hist og her.

Som du selv skriver så er han en rutineret WW'er.

Han er helt klart det mest åbenlyse target efter min mening.

10-04-2010 15:27 #18

Nice post Jones, mine svar kommer lige i punktform, og kan derfor godt være usammenhængende.

Ang. min skepsis til Live's ide, mener jeg at det er noget jeg gør på begge sider. Altså både som god og ond, da jeg synes at det vil gå ud over spillet. Så jeg er enig i din vurdering om, at det er hverken eller fra min side.

Og ja, min inaktivitet søndag aften skyldes tours. Tjeck evt. Jacob32DEN på stars og tilt hvis I ikke tror mig.

Jeg drager daniel ind, fordi at daniel lige umiddelbart, er den eneste ikke tilmeldte, jeg kan komme i tanke om, der kunne drage fordel af en dobbeltprofil.

Jeg gider ikke diskutere hvorvidt det var fornuftigt eller ej, at bruge Jons evne dag 1, for jeg kan virkelig kun se at det var det.

Synes du strammer den lidt med at skrive, at jeg siger hvornår jeg IKKE er der. Det er en løgn. Jeg siger noget i retning af, at på det og det tidspunkt, er jeg på arbejde, og min tilstedeværelse vil være derefter. Men altså nu skriver jeg så stadig i tråden, når jeg er på arbejde, og der har reelt set kun været 1 dag, hvor jeg har været væk fra tråden ved EOD.

Den dag nævner du også, og det er fint. Jeg kan ikke se hvad problemet er, i at jeg påpeger at Jon bør stå frem. Jeg troede faktisk at der var en generel enighed om, at det skulle han den dag.

Forresten nævner toga det også, og han var også god. Så lidt tyndt at ligge for meget i det.

Og jer der undrer jer over, at jeg ikke har været en vogn endnu.

KIG TILBAGE PÅ DE FOREGÅENDE DAGE!

Nej, det er ikke underligt. Der har ALLE dage, været mange folk der burde, og også stod foran mig i vognkøen.

Bare fordi jeg er rutineret, skal jeg da ikke automatisk være en vogn. Det er da noget af det mest latterlige jeg nogensinde har hørt.

Jeg kunne have forstået hvis I havde sagt: "Jacob er ikke blevet nattedræbt, det er underligt, og skal kaste mistanke mod ham", men at i siger det er underligt jeg ikke har været en vogn, fatter jeg simpelthen intet af.


10-04-2010 15:42 #19

Jeg er med igen i morgen, hvor jeg vil skabe mig et overblik. Jeg har simpelthen for mange tømmermænd til at tænke ordentligt lige nu :)

10-04-2010 15:53 #20

Jacob32DEN
D4 14:00
Det ikke at forstå spillet, giver mange villa point i min bog. Hvis han havde været ulv, havde han ikke kommet med et sådant postulat.
Her står Jacob ret så inde for NoPo. Hvilken relation han prøver at skabe, lader jeg være op til jer selv at bedømme. Jeg har min egen, og den får I senere.

På D4 har Jacob en meget lang samtale med Malcom, og forsøger at lynche ham.
Desuden er der lige det her guldkorn:
D4 20:55

Hvorfor skal jeg være vogn nummer 2 Malxom?

Der har indtil videre været nogle flyvske beskyldninger i min retning, men de er aldrig blevet begrundet.


Selvfølgelig vil der ikke være nogle velbegrundede anklager, hvis de begge er ulve.. Det ville være alt for farligt, hvis alle andre tog dem for gode vare.

Faktisk kan jeg godt forestille mig, at de begge er ulve?
Jeg tænker, Jacob pusher Malcom som vogn og han står til at ryge. De bruger Zlatan(under forudsætning af, at det ikke er en ulv der ligger 2'er). Og tager deres NK.
Så er vi 4 gode og 3 ulve.
Malxom bliver nød til at blive lynchet, men NK er stadig en god.
Så er der 3 gode og 2 onde.
Det giver jo ulvene en KÆMPE fordel...?!

Jacob32DEN
D4 18:54

Det kan ikke passe at der fortsat er så mange, der deltager så lidt. Kom nu ud af busken.

Det her er en post der forvirrer mig lidt... Ville han skrive den her som ulv? Kunne han ikke bare være ligeglad?


Toga røg som lynch D4, men han har faktisk en pointe med sit indlæg kl.19.40

@ Xiitah
Du svarer på _alle_ spørgsmål (din post D4 kl. 17:12)
Hvorfor stemte du blankt?
"Jeg bliver vældig ked, og vil overveje min fremtidige WW karriere, hvis du flipper villa. For i så fald, er jeg helt lost!
Beklager inaktiviteten, gider ikke undskylde mig med at internettet er gået (selvom det er). Det er dårlig stil, og jeg skulle have været hurtigere til at koble mig på via tlf."


Desuden er du væk fra afstemningen fra kl.19.40 til 21.57. Et temmelig kritisk tidspunkt.
Du gider ikke undskylde dig, men gør det alligevel...
Hmm..??

Jeg ved godt Toga er død, men den her har jeg svært ved at overse.
D4 20:36
Årsager til at Toganim flipper villa

- Påpeger hvad der på daværende tidspunkt ender med at få twajzer lynched som ulv
- Påpeger et slip hos dig (som Jacob ser derefter); når du flipper ulv er jeg clear
- Påpeger hvordan vi kan sætte zlatans evne ud af drift
- Prøver som den eneste at få info ud af NK
- Mine 3 lynchstemmer har alle været velbegrundede


Dig er i den her sammengæng rettet mod Malcom.

Desuden passer det afsindig godt med, at Malcom er tøsefornærmet en time efter.
Malxom
08-04-2010 21:34
Jeg gider sku i vært fald snart ikke mere i det her spil..

Jeg kan aldrig være ulv - hvilket er så åbenlyst at det er helt sick..

Jeg får en stemme fra Robert der bare sætter random, da han ikke følger med og ikke gider deltage.. Toga smider en stemme min vej, selvom han nu, modsat igår, åbenbart ikke længere mener at jeg er den mest oplagt ulv..

Og Aur ved jeg ikke hvad laver..

Resten er inaktive.. Skide sjovt spil!..

Toga!!! - hvis vi får nakket ham i aften, kan det da være vi har en chance..

- X


Det lykkedes Malcom! Toga kom ned med nakken....?!

@ Alle (Xiitah)
Jeg har stykker det her sammen om Jacob, og ville derfor høre om der var en der kunne gøre det på NW og så kunne jeg supplere?

10-04-2010 16:04 #21

@ Jacob

Nej, det er ikke underligt. Der har ALLE dage, været mange folk der burde, og også stod foran mig i vognkøen.

Bare fordi jeg er rutineret, skal jeg da ikke automatisk være en vogn. Det er da noget af det mest latterlige jeg nogensinde har hørt.


ja, og nu er turen måske kommet til dig?

Det er det der er skide smart, når man gør sit fodarbejde ordentlig.
kl.19:08
Jeg vil også gerne sige, at jeg er på arbejde tirsdag, onsdag, torsdag i tidsrummet 15:30 - 20:30, og vil derfor kun deltage sporadisk i den periode.

Fair nok, jeg tager det på min kappe.
Jeg har oversat det til, at du fortæller hvornår du ikke er i tråden. Desuden har skrevet i et indlæg, at du skriver det mens din superviser kigger væk.
Altså, du er på PN, men du er ikke 100% til stede.
Jeg vil stadig mene, at ulvene kunne/burde have lavet en case mod dig, hvis du er god.

Sjovt du nævner nattedræbt.
For den eneste grund til, at du ikke skulle være ulv er, at toga ikke blev NK'ed.


Jeg dukker op igen i morgen (måske senere på mobilen), og håber der mere aktivitet.

P.S
I min post oppe over, er der nogle spørgsmål/anklager mod andre end Jacob.
Det var simpelthen bare ting jeg faldt over og jeg gerne ser svar/tanker på.
Man skal jo være lidt paranoid.

11-04-2010 15:10 #22

@Alle
Skjult bump til forsiden
Det er utroligt at der ikke er mere aktivitet.
Har folk bare givet op?

11-04-2010 16:54 #23

Jeg har stort set ikke været i nærheden af en comptuter - og ved ikke hvor meget tid jeg får i aften heller :/...

Som jeg skrev på dag 3 eller så noget, synes jeg at Jacob lignede mere og mere en ulv, så umiddelbart ryger min stemme nok den vej..

- X

11-04-2010 18:44 #24
[1] Jacob32DEn stemmer på -
[0] Jones stemmer på -
[0] cykelnille stemmer på -
[0] Xitaah stemmer på -
[0] robertoloda stemmer på - Jacob32den
[0] Malxom stemmer på -
[0] Nightwolf stemmer på -
[0] Aurvandil stemmer på -
[0] NoPokNoFun stemmer på -
11-04-2010 20:17 #25

Jeg har gennem hele spillet ikke brudt mig om Jacob. Men grundet de sidste 2 mislynches, føler jeg mig lidt som en idiot.

Men Jacob HAR spillet uvant (kæresteproblemer er obv en faktor).

Jeg har intet problem med at lynche ham, og såfremt der ikke dukker bedre kandidater op, skal han helt sikkert være en wagon.

Jacob32DEN

11-04-2010 20:36 #26

Jeg er ikke på mere i aften da jeg skal se finale runde af "the masters" (golf) ;) men efter at have læst tråden igennem virker der rimelig enighed om at det er jacob der skal under galgen denne gang og specielt tak til Jones for pga hans meget dybde gående indlæg er der jo rigtig go grund til at være mistænkelig overfor ham.

Lynch Jacob32DEN

håber vi ses mandag morgen allesammen, kan i have en go søndag aften :P (ville være dejligt at stå op imorgen og se at vi ikke har lynchet endnu en god denne gang :))

11-04-2010 21:24 #27

Jeg må sige, jeg er skuffet.

Jeg havde forventet noget mere respons på det jeg har skrevet.

jeg stemmer obv. Jacob32DEN

@ xiitah

Jeg har intet problem med at lynche ham, og såfremt der ikke dukker bedre kandidater op, skal han helt sikkert være en wagon.


Bedre kandidater? Har du nogen/noget i tankerne?

11-04-2010 22:08 #28
Jacob

Jones>> Har læst dine indlæg igennem, og vil gerne komme med en længere respons i morgen, alt efter hvordan aften/natten går obv - men har ingen tid pt desværre..

- X
11-04-2010 22:18 #29

Jeg har været i tvivl omkring Jacob, men der er allerede kommet så mange stemmer på ham, at det allerede lugter af ulv.

Jeg siger lynch Nightwolf som jeg efterhånden tror på er ulv og sandsynligvis sammen med Malxom.
Alene hans sidste indlæg lugter voldsomt meget af en ulv der fedter for en gods fejlobservans.

Så lynch Thingyman....nårh nej undskyld Lynch Nightwolf

11-04-2010 22:25 #30

@ Aurvandil

Jeg har været i tvivl omkring Jacob, men der er allerede kommet så mange stemmer på ham, at det allerede lugter af ulv.


Jeg forstår ikke det her..
Vil du forklare det for mig?

11-04-2010 22:29 #31

Skulle selvfølgelig forståes sådan, at jeg synes det lugter af at det kører som det skal for ulvene med alt den enighed, og IKKE at Jacob er ulv.

9 personer tilbage 5 har allerede stemt Jacob uden noget brok.
Det er jo næsten en clearing af Jacob som god.

11-04-2010 22:32 #32

@ Cykel og NoPo

Hvis I ikke kommer med jeres stemme i aften, vil jeg gøre det mit personlige mål for det her spil at få jer lynchet.

Ikke at stemme på en så vigtig dag, hvor vi er 6 vs 3 og i værste fald kan komme ned på 4 vs 3 er utilgiveligt.

11-04-2010 22:35 #33

Jeg kan godt se, at det er klamt med den enighed.

Men problemet er , at der ikke har været nogle wagons.
Der er ingen der har taget initiativ.
Tråden ligger jo nærmest død 20 min før nat.

Det er under al kritik IMO.

11-04-2010 22:45 #34

@Jones

Ja, og nej.

Ja til jeg har nogle gode kandidater.

Nej til at jeg har dem i dag.

Men du kan selv kigge de forgangne dage tilbage, og se hvem der generelt har været enig med Jacob, fulgt hans votes (skjult "mason")

@Alle

Jeg har en grim fornemmelse af at jeg ryger i nat, så må hellere dele nogle tanker om forskellige personer.

Jacob32DEn - Har spillet meget uvant, plejer at være noget mere saglig som god, og jeg synes jeg kan genkende en tendens fra hans spil, ift sidst vi var ulve sammen. - Jeg føler mig rimeligt sikker, men i dette spil har det jo ikke været nogen hjælp :(

Jones - En dygtig spiller, allerede nu, ingen tvivl om det. Og det irriterer mig at jeg ikke kan læse ham. Han burde være god jf. sit spil, men min intuition siger mig det modsatte.

Cykelnille - Har set ham/(hende?) have en god evne til fornuftige posts som god før, synes ikke dette har været tilfældet i dette spil. Jeg er meget i tvivl om hvilken fraktion Cykelnille tilhører.

Xitaah - Thé dane

robertoloda - Pas, dog starter han et heat på en fremtrædende spiller, som jeg selv tror er ond, hvilket i min bog giver lidt + point.

Malxom - Denne malxom er god, jeg har sagt det før, og jeg siger det igen. Har set ham spille som ulv, og denne malxom spiller overhovedet ikke på samme måde. Jeg føler mig sikker på ham som værende dansker, særligt fordi Jacob også gerne har villet få ham ud tidligere.

Nightwolf - Er ham jeg har lagt mærke til har fulgt Jacobs spil meget, og generelt været enig. Så falder Jacob som svensker, har vi et godt lynch her.

Aurvandil - Pas, det burde være vores Jon. Toganim fik mig overbevist om, at han er god.

NoPokNoFun - Inaktivitet sucks. Ham her må i selv finde ud af, såfremt jeg dør i nat :)

11-04-2010 22:49 #35
"9 personer tilbage 5 har allerede stemt Jacob uden noget brok.
Det er jo næsten en clearing af Jacob som god."


Aurvandil forhelvede, jeg har hele tiden haft min mistanke til dig, og denne kommentar underbygger det bare. Men jf. dit statement, og hvad jeg ellers er blevet manet med af de nu afdøde danskere, burde du være god.
11-04-2010 22:53 #36

Som Jones, synes jeg i øvrigt også det er under al kritik, at der er folk der ikke har stemt, eller skrevet. Jesus

11-04-2010 22:59 #37

Mission for i morgen:

Kig på Cykel, Aur og NoPo.

11-04-2010 23:01 #38
NAT
11-04-2010 23:02 #39
[5] Jacob32DEn stemmer på -
[0] Jones stemmer på - Jacob32den
[0] cykelnille stemmer på -
[0] Xitaah stemmer på - Jacob32den
[0] robertoloda stemmer på - Jacob32den
[0] Malxom stemmer på - Jacob32den
[1] Nightwolf stemmer på - Jacob32den
[0] Aurvandil stemmer på - Nightwolf
[0] NoPokNoFun stemmer på -

Rettelser, actions senest 22.25
11-04-2010 23:26 #40
Jacob32DEN blev lynchet, han var en svensker

Jacob32DEN:

Du er en normal svensk landsholdsspiller(ulv)
11-04-2010 23:27 #41

Night actions senest 09.30

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar