WW Vanilla+ Dag 8

#1
Administrator

bla bla bla

 

Resterende spillere:

 

 cn

holstt

piilen

 

det er nat

Redigeret af Bridgeking d. 08-05-2020 07:08
08-05-2020 07:07 #2
Administrator

Ulven spiste Surrender

 

Vi er nu i Must Lynch - og det er derfor ikke muligt at ændre sin stemme, når den først er sat.

 

 

Det er dag !

08-05-2020 07:52 #3
Administrator

Næste EOD er I AFTEN kl 22.00 !!

08-05-2020 09:11 #4

Tillykke til CN!

Enten får du lov til at afgive sidste stemme så villa vinder ellers så får du lov til at tage røven på os alle sammen.

Holstt

08-05-2020 09:30 #5

fml


CN, kan vi samtale lidt før du stemmer på  mig?  

 

Skriv en tid i løbet af dagen, hvor vi kan bruge 10-15  minutter på det. Bare ikke mellem 17 og 19.30. Jeg tjekker herinde igen op ad formiddagen.

08-05-2020 09:48 #6

Selvfølgelig. 

Er du her nu?

08-05-2020 09:51 #7

Jeg er på 

08-05-2020 09:52 #8

Jeg skriver noget nu det bliver nok i portioner

08-05-2020 09:53 #9

Dejligt! 

Piilen, er du her?

08-05-2020 09:55 #10

Først, jeg så dig som klar villa da jeg valgte at sponge dig og vi fik en ulv hængt

 

men, så skete det noget meget mærkeligt, som gjorde at jeg han dig som sidste ulv indtil i går aftes, hvor vi havde nogle udvekslingre indemfor minitter. Det er svært at gøre det som ulv. Her virkede du som ren villa for mig

08-05-2020 09:57 #11

Det der skete, som gjorde dig til ulv var, at du pludselig staetede at gå efter mig under lynchet af NNN, hvor jeg jo spongende

 

Jeg var rimeligt paf

 

Og så fulgt Alex op, men han stemte aldrig på  mikg, men det gjorde, oig senere skifte de du dog væk fra mig igen

08-05-2020 09:58 #12

men det gjorde du

08-05-2020 10:00 #13

Det fik mig i første omgang til at tænke at Alex var ulven, men da det så viste sig ikke at være tilfældet, var jeg ret sikker på, at det var dig, men du stod jo højt i alles agtelse, så afventede at du lavede endne et ulvet træk, før jeg kunne komme op med det

08-05-2020 10:01 #14

Hvis du troede, jeg var ulv, hvorfor skrev du det så ikke i tråden? 

08-05-2020 10:02 #15

Nu er du så ikke ulven

 

Jeg har før trukket noget frem med at Piilen kunne være ulv, når Mags ikke claimede joat, men Nilsson skød den ned, og jeg lovede ikke at komme med det argument igen. Så væk med det

08-05-2020 10:03 #16

Skal nok svare på dit spørgsmål har kun en post til så har jeg sagt hvad jeg kan komme på

08-05-2020 10:04 #17
Holstt skrev:

Nu er du så ikke ulven

 

Jeg har før trukket noget frem med at Piilen kunne være ulv, når Mags ikke claimede joat, men Nilsson skød den ned, og jeg lovede ikke at komme med det argument igen. Så væk med det

Du må gerne uddybe det argument noget mere. 


Vi valgte at se bort fra det tidligere, fordi vi var overbeviste om, at det ikke ville blive relevant.   

08-05-2020 10:07 #18

@Holstt

 

Hvis vi antager, du er ulven, hvorfor dræber du så Surrender og lader mig leve? 

08-05-2020 10:08 #19

Da du og Alex gik efter mig var jeg så stivnet over at du gik mig i ryggen, når jeg nu spongede dig, at jeg end ikke nåede at gøre det som jeg normalt ville have gjort i den situatiuon : claimet joat, for at lokke et nk frem. Jeg husker jeg havde tanken men var paralyseret at diit og Alex move.

 

Nu tænker jeg så, og det forstår jeg ikke at jeg ikke har tænkt tidligere: Hvorfor H.. claimede Piilen ikke joat, da han skulle lynches, det skulle han da have gjort som villa eller hvad?

 

Ja, det er mit sidste arguemnt for at Piilen er ulv

 

NU tager jeg dine spørgsm,ål

08-05-2020 10:10 #20
CykelNille skrev:

Hvis du troede, jeg var ulv, hvorfor skrev du det så ikke i tråden? 

 

 I situationen var du så sikker villa hos alle, at ingen ville købe min tankerække, så jeg lurede og så om jeg kunne fange dig i noget. Det lykkedes ikke, og så samtalerne vi havde i går, der tænkte jeg villa igen. Der kunne jeg have bragt dette op, men fandt det ikke relevant

08-05-2020 10:12 #21
CykelNille skrev:

Du må gerne uddybe det argument noget mere. 

 

Vi valgte at se bort fra det tidligere, fordi vi var overbeviste om, at det ikke ville blive relevant.   

 

 Altså, jeg forstår stadig ikke en meter af at Mags ikke claimer joat, da han står til sikker lynch. Det ender med lodtrækning, så tæt er det. Der skal Mags sgu da claime joat med mindre den anden vogn (Piilen) også er ulv.

08-05-2020 10:14 #22

Jeg er klar til at bevsare mere, hvis du har brug for det før du træffer en beslutning.

 

Jeg gider ikke det der hyleri med at du taber for villas ved at stemme på mig skrig og skrål, men kommer gerne med yderligere kommentarer

 

Piilen

08-05-2020 10:17 #23

Overså et spørgsmål fra dig det tager jeg nu

08-05-2020 10:18 #24
CykelNille skrev:

@Holstt

 

Hvis vi antager, du er ulven, hvorfor dræber du så Surrender og lader mig leve? 

 

 Hvis jeg er ulven, dræber jeg dig, og overtaler Surrender til at Piilen er ulvenm. Ud fra hvad han skrev i går er det vist ikke så svært. Som ulv tager jeg ikke dig. det er bare dumt.

08-05-2020 10:19 #25

Ja der glemet jeg vist et vigtig ord eller to. Tager den lige igen

08-05-2020 10:20 #26

Nej mit svar er ok.

08-05-2020 10:21 #27
Holstt skrev:

 

 Hvis jeg er ulven, dræber jeg dig, og overtaler Surrender til at Piilen er ulvenm. Ud fra hvad han skrev i går er det vist ikke så svært. Som ulv tager jeg ikke dig. det er bare dumt.

Og hvorfor vil det være dumt? 

08-05-2020 10:24 #28

Fordi det spot jeg er i nu er pænt skidt.

 

Og sammenlignet med det spot jeg ville være i sammen med Surrender og Piilen, så er det jo forfærdeligt. Jeg tror ikke jeg får dig fra at stemme på mig. Nilsson købte jo aldrig mit ene argument imod Piilen, så hvorfor skulle du. Og mit andet argument, som jeg kommer med i dag, hvorfor skulle du købe det, måske er det også almindeligt at villas ikke claimer joat op til lynch, og så er vi tilbage ved Nilssons POE, som du bør følge

08-05-2020 10:25 #29

Netop fordi at jeg gjorde det så tydeligt i går at jeg følger poe var ulven i nat nødt til at prøve noget alternativt.

Holstt stolede åbenbart ikke på at han kunne lokke Surrender over på mig selvom det klart var det åbenlyse valg.

Kan faktisk meget godt lide hail mary tankegangen fra holstt

08-05-2020 10:26 #30

Er i haven med familien så det bliver lidt on off fra mobilen

08-05-2020 10:28 #31

Jeg cleamer aldrig i den situation fordi jeg bare er plain villa. Jeg ved ikke hvad mags er 

08-05-2020 10:32 #32
Holstt skrev:

Fordi det spot jeg er i nu er pænt skidt.

 

Og sammenlignet med det spot jeg ville være i sammen med Surrender og Piilen, så er det jo forfærdeligt. Jeg tror ikke jeg får dig fra at stemme på mig. Nilsson købte jo aldrig mit ene argument imod Piilen, så hvorfor skulle du. Og mit andet argument, som jeg kommer med i dag, hvorfor skulle du købe det, måske er det også almindeligt at villas ikke claimer joat op til lynch, og så er vi tilbage ved Nilssons POE, som du bør følge

cadeau for NK i nat holstt. Det er meget godt tænkt. Det er et gamble da du havde en chance med Surrender. i dag har du forhåbentligt ingen chance da poe bliver fuldt. Men CN lytter jo lidt endnu så keep fighting😀

 

08-05-2020 10:34 #33

CN jeg er her til at ping pong hvis du har tvivl men lad nu vær med at level dig selv med for mange tænker på kryds og tværs. 

08-05-2020 10:40 #34

afk engang imellem, men altid tilbage hvert kvarter eller oftere

08-05-2020 10:59 #35

Vi har lige besøg. Jeg læser jer begge igennem, når de smutter. 

08-05-2020 12:28 #36

afk til omkring 14

08-05-2020 14:09 #37

Tjekker omkring hver time for at se om du vil spørge om noget eller har truffet beslutning

08-05-2020 14:16 #38

Nu læser jeg Piilen igennem for første gang i spillet. 


Dag 1

#114 - Har NNN som top villa fordi "han ligner sit villaspil". Han skriver om Spefan, at han har tynde analyser, men han er dog enig med dem. 

#220 - vil hellere stemme sig selv over NNN. 

Ender med at stemme Spefan over Expert - før claim

 

Dag 2

Der er ikke meget her - han forklarer, hvorfor han stemmer Spefan, hvilket egentlig giver fin mening. Han har stort set ingen interaktion med Mags og slet ingen med NNN. Ender med at stemme Mags, og skriver i tråden, at nu må han hellere lade være med at hardclaime. Det er en ret villagery dag. 

 

Dag 3

Starter med en analyse af dag 2. Han skriver NNN med rødt tre gange og én gang med grønt. Bliver gul efterfølgende. 

Forsøger at få heat på Surrender og foreslår Baarup-Skyggens-Surrender. Det er spændende, at NNN slet ikke bliver nævnt her, når han lige er blevet nævnt med rødt tre gange. 

Jeg skriver min analyse i #141, som konkluderer, at Baarup og NNN skal dø. Piilen skriver i #156 "Godt arbejde" og stemmer Baarup. Nævner ikke NNN med et ord. 

Skifter senere sin liste til Baarup, Skyggens, NNN

Er ikke i tråden op til lynch, men stemmer Baarup

 

Dag 4

Starter dagen ud med en ret ulvet post, hvor han er frisk på det meste og tvivler på Skyggens og Baarup. Der burde ikke være noget, der har ændret sig siden dagen før. 

Han har en meget løs og overskudsagtig tone. 

 

Dag 5

Vil lynche Nilsson, men følger ellers sin og vores andres rækkefølge og stemmer Baarup

Stemmer både sothys og Alex. 

 

Dag 6

Her kommer #69 som er sygt skrevet. Det er selvfølgelig semiulvet at ville maje nogen igennem. Dog hænger det fint sammen med hans kommentar fra dag 5, hvor han siger, at han er ved at træt af spillet. 

#81 er sådan set også ret villagery. Han forholder sig ikke rigtig til rækkefølgen. Hvis man var ulv, ville han jo vide, at der skulle flere lynches til. 


Dag 7

#36 er fedt foreslået. Jeg burde nok have immiteret, at jeg var interesseret i at prøve det af for reaktionens skyld, men det er villagery at foreslå sig selv som lynch. ¨


Dag 8

Har første post i dag, og det åbenlyse problem er jo, at han ikke et øjeblik undrer sig over, at jeg er i live. Han overvejer slet ikke den teoretiske mulighed for, at jeg kan være ulven, men stemmer Holstt i allerførste post. Spørgsmålet er, om det er fordi, han ikke undrer sig, eller fordi han bare gerne vil have spillet overstået. 

 

Sådan lidt samlet, så er det ulvet, at han har NNN som villa, at han ingen interaktioner har med ham på dag 2, og at han stemmer mod NNN dag 3. Han softpusher Mags og stemmer først på ham helt til sidst - fordi han er modvogn. Til gengæld pusher Mags ham kraftigt, og allerede fra dag 1 vil Mags stemme Piilen eller NNN. Det er bare vanvittigt risikabelt at busse begge medulve, når der er to powerroles. Dog er det to meget svage powerroles, så det kan være en gratis omgang at busse i det her spil. Til gengæld er hans tone meget fri, og han virker oprigtigt træt af spillet de sidste dage. 

 

Det åbenlyse problem er naturligvis, at det er mig, der er i live, og Surrender, der dør. Hvis Holstt var ulv, burde han dræbe mig og lade Surrender overleve. Han burde dræbe mig uanset, da jeg er 99 % clear pga. Nilssons save, og Surrender har bare været fredet af os andre. Holstt burde ret nemt kunne overbevise Surrender til at dræbe Piilen. 

 

Jeg læser Holstt igennem


Dag 1

Har Spefan som "superdupervilla". Har man som villa, men vil gerne se mere til ham. Som udgangspunkt ulvet. 

NNN stiller her det mega underlige spørgsmål, som Holstt reagerer villagery på. 

Siger at NNNs skilt er mere villagery end ulvet uden begrundelse. Vil ikke stemme NNN. 

Ender med at stemme Jensen som den eneste

 

Dag 2

#188 og #265 er begge super ulvede. Siger en masse uden rigtig at sige noget. 

Vil gerne stemme indenfor Spefan-vognen og ender med at stemme Piilen. 

 

Dag 3

Han er med på at stemme NNN/Baarup efter min analyse. Han stemmer NNN kl. 20.00ish, men her er han et etableret lynch, så det er billige point. 

Stemmer NNN igen sent efter han selv bliver muligt lynchtarget. Her taler det imod Holstt som ulv, at NNN er klar på at lynche ham. Dog kan man igen indvende hønen og ægget-argumentet - der bliver tydeligvis busset i det her spil, så busser NNN også her? 

 

Dag 4

Lufter argumentet om, at Piilen kan være sidste ulv, fordi Mags ikke claimer. 

Vil ikke stemme Skyggens, så han stemmer Alex. 

 

Dag 5

Vil ikke stemme Baarup og Jensen, men vil gerne stemme Piilen og Alex og ender med at stemme ham. Hans argumentation hænger sådan set fint sammen. 

 

Dag 6

Nk på sothys er obv JOAT-hunt. Personligt var jeg meget nervøs over, at vi stadig ikke havde et claim, så det var sandsynligt, at vi mistede vores JOAT denne nat. Det virker underligt at bruge tid på det medmindre man har tænkt over NK. Han har haft Baarup som villa, men pludselig er han frisk på at stemme ham. Han stemmer ham dog ikke. 

 

Dag 7

Det bliver lige samlet


Kigger man på reads og placeringer i forhold til Mags og NNN kan Holstt sagtens være ulv. Det giver mening, at Mags kun har busset sin ene medulv. Både Mags, NNN og Holstt er meget vage omkring hinanden. Argumentet mod, at Holstt skulle være ulv er delvist, at Nilsson tracker ham, altså SKAL det have været NNN, der indsender NK, hvad der mildest talt er risikabelt. De må vide, at NNN nu er et target med hans harddefend af Mags. Derudover undrer det mig, at Holstt i dag burger sine kræfter på at forklare, hvorfor han så mig som villa i går. Jeg er obv villa, efter Piilen har stemt ham, så han bør i stedet bruge sin energi på at forklare, hvorfor Piilen efter hans perspektiv obv har FPS'et med at lade mig leve. Det lader ikke til, at Holstt tænker tanken, før jeg spørger ind til det. #24 er jo helt rigtigt, så hvorfor bruger han det ikke tidligere i sin argumentation? Hvorfor skal jeg spørge til det? Hvis han har ladet mig leve, er det, der står i #24 hele pointen med det. I #28 gentager Holstt argumentet om, at Piilen er ulv, fordi Mags ikke claimer. Han ved godt, det er et svagt argument. Argumentet bør være, at jeg er i live. Jeg burde ikke være i live. Det er lige før, at med Surrender i live, vil ulven kunne argumentere for, at Surrender er den sidste ulv. Det er (næsten) umuligt at argumentere for, at jeg kunne være den sidste ulv. 

08-05-2020 14:17 #39

Nå drenge. 

 

@Piilen

@Holstt

 

Er I i tråden? 

08-05-2020 15:03 #40

Jeg er her lige nu, mens jeg læser, hvad du har skrevet og ser om  du evt. spørger om noget lige nu

08-05-2020 15:09 #41

Du må meget gerne give en kommentar til #38

08-05-2020 15:13 #42
Administrator

MODNOTE 

 

Hvis spillet slutter og jeg ikke er i tråden, vil jeg gerne bede om at INGEN skriver noget i tråden.

Jeg revealer så snart jeg ser tråden igen

 

 

 

08-05-2020 15:19 #43
CykelNille skrev:

Du må meget gerne give en kommentar til #38

 

Det jo soleklart, at Piilen har ladet dig leve for ikke at sidde sammen med mig og Surrender. Skulle jeg have sagt det, synes du. jeg synes det er basics. Desuden kan jeg ikke gøre mere end præsentere hvad jeg har gjort i dag. Du skriver at jeg i #28 gentager arguementet om at Piilen er er ulv, fordi Mags ikke claimer, men det arguemnet er jo kendt det er det nye arguemnt jeg lægger oveni om at det er mærkeligt at Piilen i kke claimer, hvis han er villa, som du skulle have lagt til, men det synes du så ikke er vigtigt, og så kan jeg ikke gøre mere ved det.

 

Hvis der er noget andet specifikt du synes jeg skal kommeneter så sig til.

08-05-2020 15:25 #44

Bare så jeg forstår dig ret: Piilen burde have claimet, hvis han var villa? 

08-05-2020 15:27 #45

Ja, på dette tyidspunkt i spillet ville jeg have claimet, for at lokke et nk på mig frem. Jeg tænkte tænkte på i det sekunder da jeg dagen efter selv var ved at bliver lynchet, men var så meget oppe at køre med adrenaline i kroppen over, at du (og også Alex) gav mig en kniv i ryggen efter jeg havde sponget dig dagen igennem.

08-05-2020 15:35 #46

Piilen, når du har kommenteret, stemmer jeg. 

Beklager, at jeg trækker det i langdrag, men jeg har brugt lang tid på det her spil, så jeg vil ikke rushe det igennem

 

08-05-2020 15:54 #47

hopper af nu, og venter i spænding.

 

i #45 skulle sidste sætning have lydt sådan her (med det har du nok fanget pointen):

 



Jeg tænkte på det i nogle få sekunder da jeg dagen efter selv var ved at bliver lynchet, men var så meget oppe at køre med adrenalin i kroppen over, at du (og også Alex) gav mig en kniv i ryggen efter jeg havde sponget dig dagen igennem, at jeg kom væk fra tanken igen

08-05-2020 15:55 #48
Holstt skrev:

Ja, på dette tyidspunkt i spillet ville jeg have claimet, for at lokke et nk på mig frem. Jeg tænkte tænkte på i det sekunder da jeg dagen efter selv var ved at bliver lynchet, men var så meget oppe at køre med adrenaline i kroppen over, at du (og også Alex) gav mig en kniv i ryggen efter jeg havde sponget dig dagen igennem.

 Nu er det andet gang du siger dette med adrenalin som gjorde du frøs, fint forsøg på at virke villa nervøs :D Glæder mig til at grine af den i eval

 

@CN 

Jeg kan sagtens se flere argumenter hvor jeg ikke ser god ud, men på dag 8 så ville det undre mig hvis du ikke kunne finde noget ulvet. 

 

Jeg håber tilgengæld at du lige så tydeligt som jeg kan se at holstt fuldstændig har ændret karakter i dag! 

Han skal som tidligere nævnt have stor cadeau for NK i nat, fordi det er godt tænkt! Han får dig til at undre dig og det virker desværre.

 

#38:

At jeg hellere ville stemme mig selv over NNN tidligt ser dumt ud men det var nu sådan jeg havde det de første par dage. Jeg vidste at jeg ikke havde meget tid og NNN spillede sit villa spil. 

Du kan jo så se at efter han laver sin klassiske ulve analyse så ændre det sig.

 

At du synes det er underligt at jeg ikke undre mig over NK så skal du ligge det i det, at jeg igår havde skrevet at jeg var fuldt dedikeret til POE og det agtede jeg at holde fast i. Der er flere villas som har sagt god for den og så syntes jeg ikke at det er min opgave at vige fra den.

Jeg synes ikke den får dig til at virke mere ulvet, men derimod er det bare holstt der har taget en chance som jeg tidligere har nævnt.

 

 

08-05-2020 15:56 #49
Holstt skrev:

hopper af nu, og venter i spænding.

 

i #45 skulle sidste sætning have lydt sådan her (med det har du nok fanget pointen):

 



Jeg tænkte på det i nogle få sekunder da jeg dagen efter selv var ved at bliver lynchet, men var så meget oppe at køre med adrenalin i kroppen over, at du (og også Alex) gav mig en kniv i ryggen efter jeg havde sponget dig dagen igennem, at jeg kom væk fra tanken igen

 @CN

Du må selv kunne se det :D

 

08-05-2020 16:10 #50

Blev lige nødt til at tjekke noget..


Dette er Holstt første post D4 #35: (altså dagen efter han var fuldstændig ramt af panik og ikke kunne sove hele natten)


Baarup ligner klart modvognen da NNN super softclaimer joat (som jeg læser #415), og ingen ulv claimer, hvis den anden ulv er på modvognen. 

Derfor er Baarup rykket op som topvilla sammen med Nilsson fra mit perspektiv. 

Lurker dagen igennem, men er først i tråden ved 20-tiden, når irl-ting er afsluttet.



#CN

Kig mig lige i øjnene og sig at det her er posten man skriver hvis man var helt slået ud af den dagen inden :D

08-05-2020 16:12 #51

Læg oven i det at det er en klassisk post hvor man forsøger at finde lidt om sin medulv, uden rigtigt at give noget af værdi..

08-05-2020 16:49 #52

Godt. 

Jeg er kommet til en beslutning. Det er nok en upopulær beslutning, men den er truffet. 

Jeg ser ikke Holstt lave det NK, og sammenholdt med det mekaniske omkring Nilssons track, stemmer jeg Piilen

08-05-2020 16:49 #53

Nat!

08-05-2020 16:49 #54
Administrator

MAJ NAT

08-05-2020 16:50 #55
Administrator

Jeg skal lige spille dart, tjekke tråden om en time, have gæster, skrive mere i ulvechatten osv

Derudover har jeg brugt ret lang tid på spillet - så vil ikke forhaste noget

 

 

08-05-2020 16:52 #56
Administrator

Aller først tak til jer der hjalp med counts og reveal osv - det bliver sikkert fremtiden, da jeg synes det er lidt stramt at være bundet op hver aften som GM

Men det er jeg sikker på vi løser

08-05-2020 16:53 #57
Administrator

Tak for en fed ralichat

 

Og kæmpe tak til ulven for en super fed ulvechat - også selvom han var alene

 

08-05-2020 16:53 #58
Administrator

Tak til min famile for forståelsen

08-05-2020 16:54 #59
Administrator

Tak til min smukke kone

08-05-2020 16:54 #60

https://www.youtube.com/watch?v=hA5YwVzFzR8

08-05-2020 16:55 #61
Administrator

Tillykke til ulvene

 

 

Holstt var den sidste ulv

 

 

 

 

 

Eval i denne tråd

08-05-2020 16:56 #62

Det er fucking løgn. 

Æv, det er dårligt. Jeg beklager. 

08-05-2020 16:56 #63

CYKELNILLE!! :D

Godt spillet alle sammen

08-05-2020 16:56 #64

Fandme stærkt Holstt!

Sygt du ender med at hive den hjem.

 

Wp alle og tak for god og underholdende modding, BK

08-05-2020 16:56 #65

JEG SAGDE DET JO! HVORFOR IKKE FØLGE POE!



;-)

GG uheldigt at nnn indsendte.

Godt spillet alle :-)


08-05-2020 16:57 #66

Tre gange har jeg muligheden for at stemme ham ud. 

08-05-2020 16:57 #67

Lækkert NK Holstt !

 

Men følg nu POE :D

08-05-2020 16:57 #68

wp Holstt!

 

08-05-2020 16:58 #69

Grineren at du tog mig ud i nat Holst :D 


Tænk at du vurderer at CN oftere går udenom poe end mig i det spot haha :D 

08-05-2020 16:58 #70

Gg. CN, jeg forstår godt, at du stemmer Piilen. 

Wp, Holstt. 

08-05-2020 16:58 #71

@holstt
du er ikke længere på spam listen

WP!

08-05-2020 16:58 #72
CykelNille skrev:

Tre gange har jeg muligheden for at stemme ham ud. 

 Var det kun pga. NK i dag? 

Du virkede ellers meget sikker igår 

 

08-05-2020 16:58 #73

Dette spil var nok et af de mest nervepirrende spil at følge fra railen!


Og absolut ingen hard feelings CN. Du spillede rigtig godt! 🤙🏻

Wp Holstt! - vildt nok NK ✌️

08-05-2020 16:59 #74

Jeg synes ærligt ikke, det er et godt NK. Det alene havde ikke gjort forskellen. 

Men gg

08-05-2020 16:59 #75

NU kan vi alligevel tillade os at være sure på GM. Det kan også noget. 

ej, BK, tak for modding :D

08-05-2020 16:59 #76
Administrator

@Cykelnille

Nu må du hellere tage dig af babyen - men fedt du lige smider ww over den nyfødte

08-05-2020 17:00 #77

De sover jo så sygt meget i starten anyway.

08-05-2020 17:00 #78
Piilen skrev:

 Var det kun pga. NK i dag? 

Du virkede ellers meget sikker igår 

 

Sammenholdt med, at NNN er klar på lynche ham, han ikke indsender NK en nat, hvor han bør og jeres reaktioner i dag. 

 

08-05-2020 17:00 #79
CykelNille skrev:

Jeg synes ærligt ikke, det er et godt NK. Det alene havde ikke gjort forskellen. 

Men gg

 

 Du spillede super CN. Se dødechatten ved lejlighed :D 

08-05-2020 17:01 #80
Nilsson skrev:

De sover jo så sygt meget i starten anyway.

 

 Mjae

08-05-2020 17:01 #81

@CN


what? Har hun født? Og du spiller ww? Vwp. En mand med sine prioriteringer iorden 😁 Ej gratz igen og wp. 👍

@BK
tak for endnu et bastard game (😁)

08-05-2020 17:01 #82

Kæft det her spil er nemt! (Når man har holstt og mags som medulve, WP drenge)

 

Holstt var meget bange for at blive tracket D2 med de kandidater (CN, Nilsson tror jeg det var) vi havde ud over Expert som JOAT. Expert havde været meget på mig som ulv, så jeg tog muligheden for at tage ham ud, da det jo så ikke ville gøre noget hvis han trackede mig.

08-05-2020 17:02 #83

tak for spil CN jeg ville havde drillet dig, men Je Sui CN :)

spørgsmål til holstt - læste du mig igennem for hele mit cover - eller random nk ?

@cn 
kendte du mit cover?

08-05-2020 17:03 #84

og
@holstt
havde du to no kill natte - eller kun en ?

08-05-2020 17:04 #85
Administrator
sothys skrev:

og
@holstt
havde du to no kill natte - eller kun en ?

 

 1

08-05-2020 17:04 #86

@Bridgeking tak for mod, skal vi ikke lige dele ulvechatten med offentligheden, det er jo konge læsning efter holstt får lov at holde monolog da mags og jeg er røget ud 😁

08-05-2020 17:05 #87
Administrator


@BK
tak for endnu et bastard game (😁)

 

 

Fandme nej

 

Hvis andre havde overvejet at der skulle stå i OP om NK var obligatorisk eller ej, så kunne de bare have sagt til fra start

08-05-2020 17:05 #88
Administrator
NNameNShame skrev:

@Bridgeking tak for mod, skal vi ikke lige dele ulvechatten med offentligheden, det er jo konge læsning efter holstt får lov at holde monolog da mags og jeg er røget ud

 

 alle i railchatten er inviteret

Du må hellere snakke med holstt om det ligefrem skal postes her

08-05-2020 17:06 #89
Bridgeking skrev:


@BK
tak for endnu et bastard game (

 

 Jeg driller! 😁 Og du kan ta’ det!

08-05-2020 17:06 #90
Administrator
LasVal skrev:

 

 Jeg driller!

 

 i know

 

Men mere så jeg ikke får på puklen af Nilsson den skiderik

08-05-2020 17:06 #91

@Nilsson du spillede virkelig din JOAT godt, du havde ramt vildt godt hvis du havde byttet din n1 og n2 ud, for holstt nk'ed lasval og ja, vi ventede med Expert til n2

08-05-2020 17:07 #92
SurrenderAt20 skrev:

JEG SAGDE DET JO! HVORFOR IKKE FØLGE POE!

 

 

;-)

GG uheldigt at nnn indsendte.

Godt spillet alle :-)


 Yeah 🙈

 

08-05-2020 17:07 #93
Bridgeking skrev:

 

 alle i railchatten er inviteret

Du må hellere snakke med holstt om det ligefrem skal postes her

 

 Fint med railchatten, er bare lige på mobil, så så det ikke 👍

08-05-2020 17:08 #94

@Surrender

 

Havde du stemt mig i dag hvis du ikke blev NK?

 

08-05-2020 17:11 #95

Godt spille Piilen, Holstt og CN.

Tak for standard godt spil BK.

Vil man helst vinde eller bare have ret? Jeg er lidt i tvivl 🙈😄😄

08-05-2020 17:14 #96

Håber satme Piilen renser i dart for tiden. 😁

08-05-2020 17:17 #97
LasVal skrev:

Håber satme Piilen renser i dart for tiden.

 Jeg tror faktisk ikke at jeg har spillet dart ved eod nogle dage i dette spil :D

Sagde det jo i min intro:

- Dejligt at slippe for alt den kontakt på discord når ikke tiden er der.. Satser på at ligge dartspillet efter kl 22 så jeg kan være her til EOD


Hvornår fatter folk at jeg aldrig lyver i min intro! :D

 

08-05-2020 17:18 #98

@piilen 
wp - pjattet med din nye villa stil, corona klæder dig.

@surrrenderat20
tak for at vær emed på at lægge joat cover :P

08-05-2020 17:18 #99

Damn, gg 

Er noget ærgelig over at jeg ikke formår at holde fast på mit Holstt read :( 

08-05-2020 17:19 #100
Piilen skrev:

@Surrender

 

Havde du stemt mig i dag hvis du ikke blev NK?

 

 

 Jeg forventede at hvis du var ulv ville jeg blive dræbt. 

Havde dog oftere stemt dig end jeg troede CN ville, så godt spgm. 

Måske nok bare ja. 

08-05-2020 17:19 #101
sothys skrev:

@piilen 
wp - pjattet med din nye villa stil, corona klæder dig.

@surrrenderat20
tak for at vær emed på at lægge joat cover :P

 

 Haha ja det var da et gude cover! 

08-05-2020 17:20 #102
Piilen skrev:

@Surrender

 

Havde du stemt mig i dag hvis du ikke blev NK?

 

 Omvendt spiller du den mest ulvede d8 jeg nogensinde har set fra en villa såååååå ;-)

 

08-05-2020 17:21 #103
SurrenderAt20 skrev:

 Omvendt spiller du den mest ulvede d8 jeg nogensinde har set fra en villa såååååå ;-)

 

 What?

Følger poe som villa havde aftalt og hverken mere eller mindre

 

08-05-2020 17:25 #104

omvendt har mange ment at det var ulvet hele vejen så hvorfor ændrer spillestil😂

08-05-2020 17:25 #105

Tak til alle for et fantastisk spil!

 

Særlig tak til mine medulve, der hjalp mig igang!

08-05-2020 17:31 #106

En særlig tak til CN som jeg gjorde alt for at gøre god idag.

 

8~


PS: I mit første spil med CN blev han sk og snipede mig N1. Da jeg senere hen spurgte ham om hvrofor, sagde han bare , at han havde lyst. Den slags hail marys laver CN ikke længere.

08-05-2020 17:33 #107
Holstt skrev:

En særlig tak til CN som jeg gjorde alt for at gøre god idag.

 

8~


PS: I mit første spil med CN blev han sk og snipede mig N1. Da jeg senere hen spurgte ham om hvrofor, sagde han bare , at han havde lyst. Den slags hail marys laver CN ikke længere.

 Når du vasker tøj i aften, så husk lige at tage CN op af lommen :D

 

08-05-2020 17:38 #108

Jeg vil gerne nominere holstt til mvp, men piilen er publikumsfavorit 😁

08-05-2020 17:41 #109

Og tillykke med familieforøgelsen CN. Håber alt står vel til derhjemme ☺️

08-05-2020 17:45 #110
Piilen skrev:

 Når du vasker tøj i aften, så husk lige at tage CN op af lommen :D

 

 

 :D


Jensen du tager også bare mig op ved lejlighed. 

08-05-2020 17:46 #111
NNameNShame skrev:

Jeg vil gerne nominere holstt til mvp, men piilen er publikumsfavorit

 ved du forresten godt hvad du lavede af fejl for 4 dage siden?😂 

 

08-05-2020 17:51 #112

NK fra Holstt til gm


NK1

29-04-2020 22:34

Hello Master 

I would like to KILL lasval!
Over and out

Holstt

- - -

NK3


03-05-2020 22:21

Hi gamemaster!

This night the last wolf kills the mighty Cykelnille!  

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

- - - 

NK4

Hejsa!
I dag hørte ulven om den store stygge Corona, så han tør ikke gå ud i natten, men bliver hjemme og triller sine mørkegrøne behårede ulvebussemænd, imens han tænker på, at skiderikken Jackass må klare sig alene derude i mørket.
Ses i morgen Boss

- - - 

NK5


05-05-2020 22:10

Ulven er skide hamrende sulten efter forrige nats faste. Han er dog så skræmt over at kunne møde den store stygge Corona, at han sniger sig gennem landsbyen gader ned til, Sothys Bøfhus. Der bliver gjort kort proces. 

Ulven har ædt den stakkels sothys.

- - -

NK6

06-05-2020 21:44

Wolfie er lidt trist, for han ser ikke ud til at vinde pga abens POE. 

Wolfie er pisseligeglad med den store stygge Corona i nat, han skal til abe fest! 

Wolfie æder Nilsson med hud og hår.

- - -

NK 7

07-05-2020 22:11

Ulven pisker ud af hulen, for han er hulens sulten. Han er klar på at æde det første han ser. 


Der står en lille gut i vejkanten med et rødt Coronatørklæde for mund og næse, og roder med en pind i en hundelort. 


Ulven betænker sig ikke et øjeblik men æder ham i en mundfuld. 


Sådan blev Surrender lavet om til ulvelort. 


End of story










08-05-2020 17:53 #113

kan man få en nøgle til hvem der er hvem inde i holstt hoved? :P

08-05-2020 17:54 #114

@Jensen


Tak! Der har ikke været populært at spille det her spil :D

08-05-2020 17:55 #115
CykelNille skrev:

@Jensen


Tak! Der har ikke været populært at spille det her spil :D

 

 tillykke med smølfen, hvis den er den første er der ikke noget der er populært i mange dage endnu :P

08-05-2020 17:56 #116

Jeg kan godt mærke, jeg lige skal komme mig over det her nederlag. 

Hvad tænker I andre om setup’et? Jeg er godt nok ikke fan af det. Nilsson har mange live “peeks”, men det er stort set umuligt at bruge tracker og watcher til noget, når der ikke er andre PR’s. 

Og når ulvene kan undgå NK kan angel ikke engang bruges til at cleare nogen. 

08-05-2020 17:56 #117
sothys skrev:

 

 tillykke med smølfen, hvis den er den første er der ikke noget der er populært i mange dage endnu :P

Tak - det er det ;-) 

08-05-2020 18:07 #118

@ CN

Ja kæmpe tillykke med den lille🎉😊 jeg havde også stemt Piilen i F3 selvom jeg gav udtryk for i dødemandschatten at holstt ikke spillede sit Villaspil.. WP

08-05-2020 18:09 #119

Tillykke til CN med faderskabet!

08-05-2020 18:18 #120

Du er seriøst genial, Holstt. 

08-05-2020 18:20 #121
CykelNille skrev:

Jeg kan godt mærke, jeg lige skal komme mig over det her nederlag. 

Hvad tænker I andre om setup’et? Jeg er godt nok ikke fan af det. Nilsson har mange live “peeks”, men det er stort set umuligt at bruge tracker og watcher til noget, når der ikke er andre PR’s. 

Og når ulvene kan undgå NK kan angel ikke engang bruges til at cleare nogen. 

Jeg synes det rigtige setup er nice nok. Men at man kan undlade at NK'e ødelægger det en anelse. Kan omvendt sagtens forstå, at det selvfølgelig skal skrives fra start - og Holstt kan være en satan i GM's indbakke. Det har jeg selv prøvet for det ikke skal være løgn. 

08-05-2020 18:27 #122
Nilsson skrev:

Jeg synes det rigtige setup er nice nok. Men at man kan undlade at NK'e ødelægger det en anelse. Kan omvendt sagtens forstå, at det selvfølgelig skal skrives fra start - og Holstt kan være en satan i GM's indbakke. Det har jeg selv prøvet for det ikke skal være løgn. 

 

Ikke at det har noget med setuppet at gøre, men hvis jeg ikke havde måttet lave no kill, var du røget den nat, for du var den eneste, som vi ulve havde udset som joat-mulighed. Både NNNS og jeg havde den tanke.

08-05-2020 18:29 #123
Nilsson skrev:

Jeg synes det rigtige setup er nice nok. Men at man kan undlade at NK'e ødelægger det en anelse. Kan omvendt sagtens forstå, at det selvfølgelig skal skrives fra start - og Holstt kan være en satan i GM's indbakke. Det har jeg selv prøvet for det ikke skal være løgn. 

 

 Så skulle du prøve at være gm når thingyman var sur. Har jeg prøvet og ham jeg har lært det af.

08-05-2020 18:29 #124
Holstt skrev:

 

Ikke at det har noget med setuppet at gøre, men hvis jeg ikke havde måttet lave no kill, var du røget den nat, for du var den eneste, som vi ulve havde udset som joat-mulighed. Både NNNS og jeg havde den tanke.

Sothys + surrender lagde ellers cover D4 i post hhv. #4 og #15, hvis jeg husker rigtigt. Surrender outer nok lidt, at han ikke er JOAT D1, men det er jo ikke sikkert I kunne huske det :D

 

08-05-2020 18:30 #125

Min poe forleden lød surrender, Jensen, Holst, bare ikke Jensen først.


Og så røg han... 


Derefter blev surrender min ulv, siden var jeg ikke i tvivl. 

 


Hvis jeg turde være med, så havde jeg vundet det spil her for jer 😜


08-05-2020 18:31 #126
Holstt skrev:

 

 Så skulle du prøve at være gm når thingyman var sur. Har jeg prøvet og ham jeg har lært det af.

Hahahaha. Var tilfældigt tilbage i nogle gamle PM's tidligere.

"KLAGE over toganim"

08-05-2020 18:35 #127
Nilsson skrev:

Hahahaha. Var tilfældigt tilbage i nogle gamle PM's tidligere.

"KLAGE over toganim"

 

 LOLZ   🤣😂😂

08-05-2020 18:42 #128
Piilen skrev:

 ved du forresten godt hvad du lavede af fejl for 4 dage siden?

 

 Altså jeg spillede ret frit for leveren, så tænker listen er lang. Men hvad så 😊

 

sothys skrev:

kan man få en nøgle til hvem der er hvem inde i holstt hoved?

 

jackass er JOAT

aben = Pippis abe = hr Nilsson = nilsson

08-05-2020 18:49 #129
Bridgeking skrev:

 

 i know

 

Men mere så jeg ikke får på puklen af Nilsson den skiderik

😂


Jeg er kommet mig over chokket. Jeg er taknemmelig for din modding. 

08-05-2020 18:52 #130
Holstt skrev:

 LOLZ   

Også de her:

 


08-05-2020 18:58 #131

Tak skal I have! 

08-05-2020 18:59 #132

Er der et link til dødechatten?

08-05-2020 19:11 #133
NNameNShame skrev:

 

 Altså jeg spillede ret frit for leveren, så tænker listen er lang. Men hvad så

Vidste jeg du var ulv for 4-5 dage siden😂 Du loggede ind i vores gamle ulvechat på discord😂😂😂


Gjorde alt hvad jeg kunne for ikke at bruge det i dette spil fordi jeg havde dig villa inden da men så kom din NNN special ulve analyse som hjalp lidt på det😂

 

08-05-2020 19:12 #134

Pludselig fik jeg en notifikation på mobilen "Nnns mobil ankom til ulvechatten" :D

08-05-2020 19:13 #135
Administrator
Piilen skrev:

Pludselig fik jeg en notifikation på mobilen "Nnns mobil ankom til ulvechatten" :D

 

 altså hvad fanden er det egentlig for et billede du har piilen ?

 

08-05-2020 19:14 #136
Bridgeking skrev:

 

 altså hvad fanden er det egentlig for et billede du har piilen ?

 

 Jeg blev far for 11 måneder siden og det var første billede af den lille :) 

 

08-05-2020 19:18 #137
Piilen skrev:

 Jeg blev far for 11 måneder siden og det var første billede af den lille :) 

 

 

 tillykke det sgu en ordenlig gammelmands sur baby det der :D

08-05-2020 19:19 #138
Piilen skrev:

Pludselig fik jeg en notifikation på mobilen "Nnns mobil ankom til ulvechatten" :D

 Hahaha 

08-05-2020 19:19 #139

Last note:

 

Thank you, God, for expert and flawless modding!

 

I loved your joat-joat setup!

 

Forever yours!

 

😍😍😍😍😍😍


Holstt

08-05-2020 19:30 #140
sothys skrev:

 

 tillykke det sgu en ordenlig gammelmands sur baby det der :D

 Hun er blevet væsentligt pænere med tiden ;)

 

08-05-2020 19:32 #141
Nilsson skrev:

 Hahaha 

 Hvad skulle jeg egentlig gøre? 

Var tæt på at skrive til GM, men jeg vidste jo ikke med 100% sikkerhed at han var ulven. Kunne jo være at han ville læse op på noget fra chatten

 

Jeg synes heller ikke at jeg kunne tillade mig at skrive det i tråden

 

08-05-2020 19:34 #142
Piilen skrev:

 Hvad skulle jeg egentlig gøre? 

Var tæt på at skrive til GM, men jeg vidste jo ikke med 100% sikkerhed at han var ulven. Kunne jo være at han ville læse op på noget fra chatten

 

Jeg synes heller ikke at jeg kunne tillade mig at skrive det i tråden

 

Tror du gjorde det rigtige ved at se bort fra det. Hvornår skete det specifikt :D? 

 

08-05-2020 19:36 #143
Piilen skrev:

 Hvad skulle jeg egentlig gøre? 

Var tæt på at skrive til GM, men jeg vidste jo ikke med 100% sikkerhed at han var ulven. Kunne jo være at han ville læse op på noget fra chatten

 

Jeg synes heller ikke at jeg kunne tillade mig at skrive det i tråden

 

 

 Jeg synes det var fint, du ikke skrev noget om det.

 

Der er jo også en generel PN-spille-chat på discord, og man bliver vel synlig i alle de channels, man er i, når man logger in. Derfor kunne han lige så vel bare havet været i en af dem. 

 

Derudover kan man med fordel ændre status til "usynlig" på discord, når man er i et spil, netop for at undgå, at der ikke bliver spekuleret i, hvorfor man er online. 

08-05-2020 19:38 #144
Administrator

Jeg er en million kanaler - og jeg synes generelt bare man skal indstille sin hjerne på at se bort fra den slags

 

Så det var helt fint det du gjorde imo

08-05-2020 19:40 #145

Jeg undrede mig også fordi jeg får aldrig notifikationer fra discord - Men denne besked mente min telefon var særlig vigtigt!

08-05-2020 19:44 #146
Bridgeking skrev:

Jeg er en million kanaler - og jeg synes generelt bare man skal indstille sin hjerne på at se bort fra den slags

 

Så det var helt fint det du gjorde imo

 Sender du ikke dødechatten? 

 

08-05-2020 20:35 #147
SurrenderAt20 skrev:

 

 :D


Jensen du tager også bare mig op ved lejlighed. 

 

 Haha :-D

 

Det fik nu meget godt med undtagelse af de to første dage og den sidste hvor vi ikke kunne overbevise nogen om mig som værende villa :-D

08-05-2020 20:47 #148

Der var aldrig nogen tvivl i dødemandschatten om at Holst var ulv, for pokker CN ;-)

Ej, tough one! Jeg synes der var mange ulveargumenter på flere af deltagerne. Derudover fik jeg også gjort Nilsson særdeles nervøs i dødschatten over du kunne være ulv CN 😁🥳

Hvad var tanken bag det sothys NK Holst? 


wp alle parter!

Redigeret af Alexanderbp d. 08-05-2020 23:32
08-05-2020 21:29 #149
Administrator
Alexanderbp skrev:

Der var aldrig nogen tvivl i dødemandschatten om at Holst var ulv, for pokker CN ;-)

 

Hvad var tanken bag det sothys NK Holst? 


wp alle parter!

 

 lol

08-05-2020 22:46 #150

Jeg vil godt rose CN for at tage beslutningen selv. Intet mere tiltende end folk der ikke gider tage ansvar i f3 og bruge den sidste mulighed for at revurdere. 

gg

08-05-2020 23:48 #151
Allundberg skrev:

Jeg vil godt rose CN for at tage beslutningen selv. Intet mere tiltende end folk der ikke gider tage ansvar i f3 og bruge den sidste mulighed for at revurdere. 

gg

Det sætter jeg pris på. Jeg synes, man er nødt til det.  

09-05-2020 12:41 #152
Nilsson skrev:

Hahahaha. Var tilfældigt tilbage i nogle gamle PM's tidligere.

"KLAGE over toganim"

 hahahaha

09-05-2020 12:41 #153

@CykelNille

 

Du har fået en lille en, WTF? Tillykke! :D

09-05-2020 18:04 #154
Piilen skrev:

Vidste jeg du var ulv for 4-5 dage siden

 

 Haha, lol :D Forhelvede, jeg bøvlede virkelig også med at få det op at køre, som jeg skriver i starten af ulvechatten tog det mig 3 forsøg med forskellige brugere at logge på -_- Det sjove er at jeg faktisk endte med at bruge en helt anden account fordi jeg netop ville undgå muligheden for angeling ^^

 

Men tak fordi du ikke brugte din information direkte, kan godt forstå at det er svært at se bort fra :D

13-05-2020 22:27 #155
Nilsson skrev:

Hahahaha. Var tilfældigt tilbage i nogle gamle PM's tidligere.

"KLAGE over toganim"

 

 Hvorfor f***** har han klaget over mig :(

13-05-2020 22:44 #156
toganim skrev:

 


 Hvorfor f***** har han klaget over mig :(


Det var Holstt
13-05-2020 22:44 #157
wwJes Dorph skrev: Det var Holstt

 

 

Modkill.
13-05-2020 22:45 #158

Ups 😂

13-05-2020 22:47 #159

Hvorfor klagede Holstt :O

13-05-2020 22:51 #160
toganim skrev:

Hvorfor klagede Holstt :O

 Du havde angiveligt overtrådt en regel ved at nævne GM (mig) i tråden. Og så blev vores allesammens Hr. Holstt rasende 😅 

13-05-2020 22:57 #161
Nilsson skrev:

 Du havde angiveligt overtrådt en regel ved at nævne GM (mig) i tråden. Og så blev vores allesammens Hr. Holstt rasende

 

 Årh, man må være lidt large :D

13-05-2020 23:52 #162
Thingyman skrev:

@CykelNille

 

Du har fået en lille en, WTF? Tillykke! :D

Mange tak! Det er nye tider :D 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar