WW: Maskebal 22.10.12

#1
Det er nat

Ingen har fået PM's på nuværende tidspunkt


Spillerliste

13/13
wwAnne Linnet
wwDirch Passer
wwHelena Christensen
wwJes Dorph
wwJulie Zangenberg
wwKaren Blixen
wwLasse Rimmer
wwMads Mikkelsen
wwMichael Laudrup
wwMorten Andersen
wwNiels Bohr
wwTycho Brahe
wwUffe Holm

Votes på navne uden ww foran er gældende, og jeg opfordrer til at man i daglig tale bare omtaler dem ved navn uden ww. WW er lagt foran af witten/dieb og ikke som sådan en del af spillet

Alle PM's er sendt til originale spillerprofiler og indeholder info om gimmicknavn og password, vær venlig ikke at ændre password eller øvrige indstillinger (jeg har sat så de kun kan se forumtrådene for at undgå at folk skriver i alm. tråde)


Derudover indeholder PM til original spiller info om rollen.


Wolf PM:
X, X og X, I udgør ulveholdet. I vinder ved at opnå samme antal levende spillere som villagers

I har 24 timers chat startende nu



Villager PM:

Du er villager og vinder ved at eliminere ulvene



Seer PM:

Du er seer. Du vinder ved at eliminere ulvene. Hver nat kan du sende navnet ind på en spiller, som jeg herefter vil fortælle dig rollen på.
Dit n0 true peek er: xx = ???


vær venlig at bemærke at seer har fået et true peek (dvs fra ALLE øvrige spillere) og at det er blevet randet
Redigeret af toganim d. 21-10-2012 13:39
19-10-2012 13:51 #2
OP

Standard regler:
- Nat er 22.01 og posts på dette tidspunkt tæller ikke. Laver man 2 posts 22.01 eller 1 post 22.02 bliver man modkilled, uden undtagelse
- Det er ikke tilladt at redigere i posts
- Ingen overdrevet svineri
- Kun ulvene må snakke udenfor tråden
- Hvis man har en N/A skal den indsendes inden kl. 08.00. Dag starter imellem kl. 09.00 og 10.00. Hvis man som seer IKKE indsender peek vil det blive randet for en. Hvis ulveholdet IKKE indsender vil der randes imellem alle non-wolves
- Aktivitet forventes. Jeg har tilstrækkeligt med subs så jeg vil ikke tøve med at udskifte folk såfremt jeg ikke føler man spiller spillet. Såfremt en person subbes vil dette nævnes nævnes i tråden, men det skal IKKE diskuteres. Hvis man mener en person bør subbes skal det nævnes via PM og IKKE i tråden


Særlige regler vedr. Gimmicks:
- I bedes vælge et passende profilbillede da det er første spil (passende = ikke anstødeligt billede af personen)
- I bedes undlade at ændre det password I har fået tildelt
- I må under ingen omstændigheder skrive posts i andre tråde end ww tråden (vigtigt!)
- I må IKKE skrive fra jeres egen profil. Såfremt det sker bedes I kontakte mod, men IKKE redigere posten
- Det er ikke tilladt at spekulere i hvem der er hvem
- Det er ikke tilladt at hinte/claime hvem I er
- Det er tilladt for ulvene at kende hinandens rigtige konti således at de kan snakke frit i wolfchat

Jeg vil så vidt muligt prøve at lave votecounts, og får ekstern hjælp hertil. Håber det vil være tilstrækkeligt

13 personer vil få en PM, der er pt subs i spillet, som vil få en besked om at de er subs. Folk der har sendt mig PM men IKKE modtaget info om deres gimmick, eller om at de er subs bedes PM mig


Det er stadig nat, og ingen har fået PM's

Redigeret af toganim d. 21-10-2012 19:10
19-10-2012 14:46 #3
OP

Spørgsmål bedes rettes til GM via PM. Spørgsmål i tråden vil IKKE blive besvaret.

PM's bliver forhåbentligt sendt i løbet af idag, søndag.

Stadig nat

Redigeret af toganim d. 21-10-2012 13:41
21-10-2012 14:31 #4
OP

Der er blevet sendt PM's med gimmickinfo og roller til 13 spillere, samt besked om at x personer er subs. Hvis man på nuværende tidspunkt IKKE har fået en PM om at man enten er spiller eller at man er sub, så bedes man PM mig.

Rollerne er sendt i tilfældig rækkefølge så timestamps kan ikke bruges til noget.

Hvis man ikke kan komme ind på gimmick bedes man PM mig

Undlad venligst at ændre indstillingerne da alt andet end "forumspil" er skjult, og det fortsat skal være sådan


Undlad venligst at skrive fra jeres private profil

Dag starter omkring kl. 21 i aften for ikke at give en alt for lang dag.

Det er fortsat nat

21-10-2012 19:15 #5
OP

Dag starter 20.00 i dag, søndag d. 21/10.

Jeg er her højst sandsynligt ikke til at kalde dag så I er velkomne til selv at starte

Håber I får et godt spil. Husk at det vil blive oplyst hvem der spillede fra hvilke gimmicks efter spillet, så sørg nu for at gøre jer umage :)

Redigeret af toganim d. 21-10-2012 19:15
21-10-2012 20:02 #6
OP

Det er dag

Hf

21-10-2012 20:06 #7

Ser alle Forbrydelsen?

21-10-2012 20:07 #8

second, tror alle ser fodbold.

pn har dog en forkert farve.

21-10-2012 20:08 #9
wwJulie Zangenberg skrev:
Ser alle Forbrydelsen?
Tsk, der er så meget kvinder ikke forstår.

lol @ se forbrydelsen når der er new firm.

Følger med, men skriver prob ikke i tråden de næste par timer.

Bare kald mig Mr. Vundet-hvem-vil-være-millionær
21-10-2012 20:10 #10

max tilt @ forkert pn farve!

21-10-2012 20:11 #11

Der er da ingen med respekt for sig selv, der ser dansk fodbold ;)

Kan ulvene ikke bare melde sig på banen? Så sparer vi en masse tid.

21-10-2012 20:12 #12

Du har sat dig på. Tværs. I mit indre universuniversunivers..

Er lige ved at Google A. Linnet billeder. Brb..

21-10-2012 20:12 #13

åh bare fordi du har en kæreste som kigger på fodbold i italien er du blevet for god til os andre.. tsk

21-10-2012 20:13 #14

@10
Agreed. Men det må vi vel godt ændre?

21-10-2012 20:13 #15

jeg har ændret min til gul.. det andet er bare for mærkeligt

21-10-2012 20:14 #16

Troede jeg ikke man måtte.

Changing as we speak!

21-10-2012 20:14 #17

Kan ikke huske hvor det er man gør det henne. Guide any1?

21-10-2012 20:15 #18

Instillinger. (top left). UW

21-10-2012 20:21 #19

Grazias

21-10-2012 20:42 #20

damn der er fodbold-stille.. hvad står den?

21-10-2012 20:45 #21

Skal nok blive et dejligt forvirrende spil :o)

Tip: Lyt meget på den vise professor Tycho Brahe.

21-10-2012 20:48 #22

var det ikke noget med at du pissede dig selv ihjel på Ven?
spørger bare..

21-10-2012 20:50 #23

Mistede min næse i gymnasium tiden da jeg var oppe at slås.

Great life

21-10-2012 20:51 #24

hehehe..

21-10-2012 20:52 #25

Du er nem at læse "Anne Linnet" :D

21-10-2012 20:52 #26

Hvorfor dog "thycho brahe"?

21-10-2012 21:05 #27

@Tycho

Hvorfor er du så længe om at svare på det spørgsmål?

21-10-2012 21:07 #28

Ja jeg så forbrydelsen!
Ja jeg ved hvem morderen er!
Ja DR har fucked up!

Men hvem er ulvene her?

For den søde, sjove og altid rare Dirch - han er villa vanilla!

21-10-2012 21:14 #29
wwJulie Zangenberg skrev:
@Tycho

Hvorfor er du så længe om at svare på det spørgsmål?


muligvis fordi han ikke må.

Jeg går afk lidt. Muligvis indtil i morgen.
21-10-2012 21:51 #30

Lad os komme i gang, jeg har travlt..

21-10-2012 22:09 #31

Fedt.

Mads, hvordan har du tænkt dig, at forholde dig til dette nye setup? Det er tydeligvis ikke så nemt for folk at komme igang. Hvordan har du tænkt dig at udforme dine reads? Går du ud fra alle er "rutinerede" spillere, der alle har en basal spilforståelse? Det modsatte? Noget helt tredje?

21-10-2012 22:13 #32

Eller hvordan mener du, vi andre skal gøre det?

21-10-2012 22:13 #33

Min umiddelbare tanke, er at ulvene holder lav profil i starten?

21-10-2012 22:15 #34

Uerfarne ulve vil helt sikkert. Jeg er lidt usikker på, om en erfaren ulv vil gøre det. De er selvfølgelig ikke afhængige af, at folk henvender sig direkte til deres person pga. historik, så det vil alt andet lige være lettere at gemme sig i mængden.

21-10-2012 22:18 #35

Så er jeg på de næste par timer.

@klatretøs
Hvorfor skulle ulvene gemme på sig? De har trods alt en del mere info at trække på.
Og hvad sker der for hyperspg?

21-10-2012 22:18 #36
wwJulie Zangenberg skrev:
Fedt.

Mads, hvordan har du tænkt dig, at forholde dig til dette nye setup? Det er tydeligvis ikke så nemt for folk at komme igang. Hvordan har du tænkt dig at udforme dine reads? Går du ud fra alle er "rutinerede" spillere, der alle har en basal spilforståelse? Det modsatte? Noget helt tredje?


Erfaring er ikke så vigtigt og ved ikke hvorfor du stiller de spørgsmål. Nej man skal ikke lege gætteleg og man følger sine reads på samme måde.

21-10-2012 22:18 #37
wwLasse Rimmer skrev:
Så er jeg på de næste par timer.

@klatretøs
Hvorfor skulle ulvene gemme på sig? De har trods alt en del mere info at trække på.
Og hvad sker der for hyperspg?


Hey Lasse tak for sidst.
21-10-2012 22:20 #38
wwLasse Rimmer skrev:
@klatretøs
Hvorfor skulle ulvene gemme på sig? De har trods alt en del mere info at trække på.

wwJulie Zangenberg skrev:
De er selvfølgelig ikke afhængige af, at folk henvender sig direkte til deres person pga. historik, så det vil alt andet lige være lettere at gemme sig i mængden.

wwLasse Rimmer skrev:
Og hvad sker der for hyperspg?

Hvad sker der for en komplet død tråd?
21-10-2012 22:21 #39

@Mads

Har du nogen kommentarer til, hvordan du vil gribe spillet an?

21-10-2012 22:23 #40

@JZ
Der sker det at man ikke kan skrive i andre tråde og folk ikke gider logge ind og ud på pn konstant.
Kan man ikke gemme sig i mængden af inaktive spillere hvis folk kender en? Der er massere af spillere der ikke er vildt aktive D1.

21-10-2012 22:25 #41
wwJulie Zangenberg skrev:
@Mads

Har du nogen kommentarer til, hvordan du vil gribe spillet an?


Hvad er dine egne umiddelbart tanker? Siden du spørger, er det vel noget du selv har overvejet. Er interesseret i at høre dette.
21-10-2012 22:27 #42
wwTycho Brahe skrev:
Du er nem at læse "Anne Linnet" :D
Er dette en joke, som jeg ikke forstår eller hvordan skal det forstås?
21-10-2012 22:29 #43

@Lasse

Men man har vel meldt sig til et spil for at deltage.

Selvfølgelig kan en der normalt er meget aktiv og direkte ikke bare pludselig gemme sig i mængden. Forskellen på dette spil og andre spil er jo netop, at vi ikke aner hvem der er hvem, og vi derfor ikke har nogen historik.

21-10-2012 22:29 #44
wwJulie Zangenberg skrev:
@Mads

Har du nogen kommentarer til, hvordan du vil gribe spillet an?


Som alt andet arbejde, hvad tænker du på når du stiller mig det spørgsmål. Hvad vil du gerne have mig til at svare på?
21-10-2012 22:30 #45
wwTycho Brahe skrev:
Hvad er dine egne umiddelbart tanker? Siden du spørger, er det vel noget du selv har overvejet. Er interesseret i at høre dette.


Ja, selvfølgelig har jeg overvejet, hvordan jeg vil gribe dette spil an. Det gør jeg stadig. Gør du ikke?

Hvorfor er du mere interesseret i at høre mit svar end Mads'?

Umiddelbart ved jeg ikke, hvordan jeg vil gribe det an. Jeg skrev det mest for at få noget snak igang, så folk ikke bare sad og snakkede fodbold og layout.
21-10-2012 22:32 #46
wwMads Mikkelsen skrev:
Som alt andet arbejde, hvad tænker du på når du stiller mig det spørgsmål. Hvad vil du gerne have mig til at svare på?


Det forstår ikke helt, hvorfor du går i forsvarsposition :) . Jeg stiller dig spørgsmålet, fordi du var den der sidst havde skrevet i tråden, så jeg gik ud fra, du stadig var her. Jeg spørger, for at få noget snak igang. Jeg leder ikke efter et bestemt svar eller en bestemt reaktion.
21-10-2012 22:33 #47

@Julie
Så du tror at erfarne ulve bare vil læne sig tilbage (fordi de kan) og bare håbe at village ikke spotter dem?
De er self ude og prøve at trække village i en uheldig retning. Alt andet vil være dumt.
De kender jo i forvejen medulvene hvilket må siges at være en rimelig habil fordel, at vide hvem man ikke er oppe imod fx.

21-10-2012 22:36 #48

Jeg følger med fra sidelinjen.

Julie er tiltende (suprise)
Rimmer virker skarp

21-10-2012 22:36 #49
wwHelena Christensen skrev:
Jeg følger med fra sidelinjen.

Julie er tiltende (suprise)
Rimmer virker skarp


Hvis der er nogen, der er tiltende, er det dovne sataner, der forventer andre skal gøre arbejdet for en.
21-10-2012 22:38 #50
wwLasse Rimmer skrev:
@Julie
Så du tror at erfarne ulve bare vil læne sig tilbage (fordi de kan) og bare håbe at village ikke spotter dem?


wwJulie Zangenberg skrev:
Uerfarne ulve vil helt sikkert. Jeg er lidt usikker på, om en erfaren ulv vil gøre det. De er selvfølgelig ikke afhængige af, at folk henvender sig direkte til deres person pga. historik, så det vil alt andet lige være lettere at gemme sig i mængden.


Jeg aner det ikke. Men det er antageligt, at ulvene vil have en mere tilbagelænet start. Selvfølgelig er de ikke tilbagelænet hele spillet igennem.
21-10-2012 22:38 #51

@Julie
Kunne du ikke prøve at bruge nogle af dine mange indlæg på andet end at brokke dig over aktiviteten eller at få semi-ligegyldige spg slynget ud i plenum.

21-10-2012 22:39 #52
wwJulie Zangenberg skrev:
wwMads Mikkelsen skrev:
Som alt andet arbejde, hvad tænker du på når du stiller mig det spørgsmål. Hvad vil du gerne have mig til at svare på?


Det forstår ikke helt, hvorfor du går i forsvarsposition :) . Jeg stiller dig spørgsmålet, fordi du var den der sidst havde skrevet i tråden, så jeg gik ud fra, du stadig var her. Jeg spørger, for at få noget snak igang. Jeg leder ikke efter et bestemt svar eller en bestemt reaktion.


Forsvarsposition hvad er det? Så du er ligeglad med hvad jeg svare, hvorfor spørger du så?
21-10-2012 22:39 #53

Kan mærke, jeg skal passe på ikke at blive modkilled :)

@Julie
Jagt nogle ulve. Vi gider ikke snakke så meget om UTRs i det her spil.

21-10-2012 22:40 #54
wwLasse Rimmer skrev:
@Julie
Kunne du ikke prøve at bruge nogle af dine mange indlæg på andet end at brokke dig over aktiviteten eller at få semi-ligegyldige spg slynget ud i plenum.


Gider du flette fissen om hvad jeg skal foretage mig?

Jeg har fået gang i tråden. Det var så lidt.
21-10-2012 22:42 #55

Okay, det var over stregen. Sorry. Jeg bliver konstruktiv fra nu af.

21-10-2012 22:43 #56

@JZ
Du har ikke fået gang i en skid. Folk er kommet automatisk. Du har brugt de fleste af dine indlæg på at brokke dig over aktiviteten (en søndag aften - come on). Og så har du brugt de andre indlæg på at stille spg som du senere afslører at du ikke vil fokuserer så meget på svaret til. Det virker derfor som om spg bare blive stilt for at vise at du selv er aktiv.

Uerfaren ulve er jo sjældent specielt aktive D1, så ved ikke hvorfor du fokuserer så meget på at der er en ændring i spillet som egentlig ikke har den store betydning.

21-10-2012 22:43 #57

@Jay-Z

Var det faketilt?

21-10-2012 22:46 #58

@Lasse

Du aner da ikke, om jeg vil bruge det til noget? Man laver ikke undersøgelser med en forudindtaget konklusion. Man analyserer og konkluderer!

Jeg fokuserer ikke meget på det. Jeg har nævnt det, og du stiller spørgsmålstegn ved det.

@Helena

Hvilket svar vil gøre dig glad?

21-10-2012 22:49 #59

Du siger at du ikke leder efter noget svar, men bare spørger for at få gang i snakken. Det er i mine øjne ensbetydende med at det er pænt ligegyldige spg der så bliver stillet.

Er der nogen grund til at du ikke bare svare som du selv vil istedet for at undvige og spørge hvad der vil please mest?

21-10-2012 22:50 #60

Sick Rimmer blower sin eneste chance for at knalde Zangenberg. Klassisk ham.

@ Helena

Hvad går du og laver?

21-10-2012 22:51 #61

Og hvornår er du stoppet med at hilse Lasse?

21-10-2012 22:52 #62

@MM
Sidder og stener over det her spil. Ellers ikke noget. Skal lige have lavet nogle lektier og så i seng.

21-10-2012 22:54 #63
wwLasse Rimmer skrev:
Du siger at du ikke leder efter noget svar, men bare spørger for at få gang i snakken. Det er i mine øjne ensbetydende med at det er pænt ligegyldige spg der så bliver stillet.


Det er da fint, du konkluderer på noget, jeg gør, men det gør jo ikke din konklusion rigtig. Jeg spurgte, for at få gang i tråden, og for at få gang i noget snak, der ikke bare var oneliners. Jeg kan jo ikke forudsige, hvad svaret vil være, så hvordan skal jeg kunne sige, hvad jeg skal bruge svaret til? Hvis det kunne sige noget om hans rolle, er det jo fedt, men det aner jeg jo ikke, om det gør.

wwLasse Rimmer skrev:
Er der nogen grund til at du ikke bare svare som du selv vil istedet for at undvige og spørge hvad der vil please mest?


Kan du uddybe? Hvordan undviger jeg?
21-10-2012 22:54 #64

Hej Mads!

Har jo allerede en 17 årig kæreste. Derudover skal man ikke forvente noget sugar når man har kvinder som rolle og så vælger skod-pics.

Rimmer, The Big Rim-shot needs a mason.

21-10-2012 22:56 #65

@JZ
Hvordan kan du så svare på forhånd at du ikke fokuserer på selve svaret? Det motiverer ikke rigtig folk til at svare på dine spg så.

Du undviger og prøver at please når du skriver:

wwJulie Zangenberg skrev:
@Helena

Hvilket svar vil gøre dig glad?
21-10-2012 22:56 #66
wwHelena Christensen skrev:
@MM
Sidder og stener over det her spil. Ellers ikke noget. Skal lige have lavet nogle lektier og så i seng.


Er du begyndt at læse?
21-10-2012 22:58 #67

Tråden?
Ja, har læst den igennem.

21-10-2012 22:58 #68

@Helena
Tror han mener at du siger du har lektier for

21-10-2012 23:00 #69

@Rimmer
Far fetched at han skulle prøve at please der. Men han undviger lidt. Det er dog ikke specielt ulvet.

21-10-2012 23:01 #70

@MM
Lad os holde snakken om in game.

21-10-2012 23:01 #71
wwLasse Rimmer skrev:
Hej Mads!

Har jo allerede en 17 årig kæreste. Derudover skal man ikke forvente noget sugar når man har kvinder som rolle og så vælger skod-pics.

Rimmer, The Big Rim-shot needs a mason.


Og du tror du kan score ungt igen? Selvtilliden fejler som altid ikke noget.

// Danmarks mest sexede mand i gennem 10 år //
21-10-2012 23:03 #72
wwHelena Christensen skrev:
@MM
Lad os holde snakken om in game.


Spurgte sådan set bare om du havde planer om at lægge modelkarrieren på hylden..
21-10-2012 23:03 #73
wwLasse Rimmer skrev:
@JZ
Hvordan kan du så svare på forhånd at du ikke fokuserer på selve svaret? Det motiverer ikke rigtig folk til at svare på dine spg så.


Jeg spurgte ham to gange, om han ville dele nogle tanker med, hvilket det ikke virkede til han ville. Til gengæld fik det genereret noget snak, hvilket var mit mål fra starten.

wwLasse Rimmer skrev:
Du undviger og prøver at please når du skriver:
wwJulie Zangenberg skrev:
@Helena

Hvilket svar vil gøre dig glad?

lol, seriøst? :D

Troede det var ret tydeligt, at det var dybt sarkastisk.

Hvad skal jeg svare til det spørgsmål? Selvfølgelig var det da ikke faketilt, og hvis det var, ville jeg aldrig sige det. I og med personen stiller mig spørgsmålet, har hxn overvejet hvorvidt det er faketilt eller ej, så derfor er det lidt et muh-point.
21-10-2012 23:06 #74

@Helena
Vi kan self godt blive enige om at han i dette indlæg ikke prøver at please MM. Men han viser at han gør jeg tanker omkring at han vil prøve at svare det som folk gerne vil have.
Er besvare et spg med et spg er aldrig helt godt imo.

@Mads
Pas på jeg ikke indstiller sigtekornet på din datter! :)

Føles pænt weird at skrive han om julie btw

21-10-2012 23:06 #75
wwJulie Zangenberg skrev:
wwTycho Brahe skrev:
Hvad er dine egne umiddelbart tanker? Siden du spørger, er det vel noget du selv har overvejet. Er interesseret i at høre dette.


Ja, selvfølgelig har jeg overvejet, hvordan jeg vil gribe dette spil an. Det gør jeg stadig. Gør du ikke?

Hvorfor er du mere interesseret i at høre mit svar end Mads'?

Umiddelbart ved jeg ikke, hvordan jeg vil gribe det an. Jeg skrev det mest for at få noget snak igang, så folk ikke bare sad og snakkede fodbold og layout.


1. Hvorfor er du så aggressiv i din tone allerede nu?

2. Hvorfor stiller du flere spørgsmål, uden at svare på mit spørgsmål?

3. Jeg har da også overvejet det. Tænker selv at jeg vil for sjovt gætte på hvem de rigtige personer er bag, men lade det være noget ved siden af, for det skal på ingen måde påvirke spillet.
Spil-relateret, tror jeg man skal passe på med at være for meget AFK. Kunne forestille mig der kommer en del aktivitet og dermed mange indlæg i dette spil.
Og tror at man som Villa i dette spil umidelbart skal gå efter at finde Villa's, fremfor ulve.
21-10-2012 23:06 #76

@MM
Yeps, den er skam lagt på hylden. Har besluttet mig for at færdiggøre min studenter-eksamen sammen med min veninde Buffy Summers.

21-10-2012 23:07 #77

Tror Michael Laudrup er ude på druk. Fejre at Swansea endelig vandt. <3

21-10-2012 23:08 #78

@Julie
Du stiller selv en del spg og også nogle rimelig ligegyldige eller dårlige spg som du forventer svar på. Mens du selv undviger når du bliver spurgt om noget.

21-10-2012 23:13 #79
wwLasse Rimmer skrev:
@Julie
Kunne du ikke prøve at bruge nogle af dine mange indlæg på andet end at brokke dig over aktiviteten eller at få semi-ligegyldige spg slynget ud i plenum.


Selektiv i sine udtagelser, som altid. ;)

Rimmer, The Big Rim-shot needs a mason.


IN. da du jo er villa

@Tycho
Og tror at man som Villa i dette spil umidelbart skal gå efter at finde Villa's, fremfor ulve.


Umiddelbart, virker denne sætning meget villagery, og Tycho får mit største villalean for now.
21-10-2012 23:13 #80
wwLasse Rimmer skrev:
Hej Mads!

Har jo allerede en 17 årig kæreste. Derudover skal man ikke forvente noget sugar når man har kvinder som rolle og så vælger skod-pics.

Rimmer, The Big Rim-shot needs a mason.


Mads, hvis du SKAL give ENTEN ulve-point eller villa-point for dette indlæg. Hvad vil du give?
21-10-2012 23:14 #81
wwTycho Brahe skrev:
1. Hvorfor er du så aggressiv i din tone allerede nu?


Jeg aner det faktisk ikke, og jeg skal nok prøve at tage mig sammen og være lidt konstruktiv.

wwTycho Brahe skrev:
2. Hvorfor stiller du flere spørgsmål, uden at svare på mit spørgsmål?


Jeg svarede skam også. Ikke særlig fyldestgørende, kan du have ret i. Men jeg ved ikke, hvordan jeg vil gribe det an. Jeg vil nok ikke gøre så meget anderledes end normalt. Men det kræver jo, at der rent faktisk er nogle posts at gå ud fra. Så som jeg også skrev i mit svar til dig, skrev jeg det mest for at gå gang i tråden.

wwTycho Brahe skrev:
3. Jeg har da også overvejet det. Tænker selv at jeg vil for sjovt gætte på hvem de rigtige personer er bag, men lade det være noget ved siden af, for det skal på ingen måde påvirke spillet.
Spil-relateret, tror jeg man skal passe på med at være for meget AFK. Kunne forestille mig der kommer en del aktivitet og dermed mange indlæg i dette spil.
Og tror at man som Villa i dette spil umidelbart skal gå efter at finde Villa's, fremfor ulve.


Det sidste er spændende. Hvorfor tror du det?
21-10-2012 23:14 #82

Jeg går i seng. FØRST PÅ KLOKKEN 18-ish i morgen.

Village bør passe på med kun at fokusere på Julie. Alle skal have en tur heat (undertegnede inklusiv).

Ps. Helena giver blower, hvis village spiller sit a-game.

21-10-2012 23:15 #83

Enig i at det er villagery skrevet. Hele post 75 er ret villagery.

21-10-2012 23:16 #84
wwLasse Rimmer skrev:
@Julie
Du stiller selv en del spg og også nogle rimelig ligegyldige eller dårlige spg som du forventer svar på. Mens du selv undviger når du bliver spurgt om noget.


Find 3 spørgsmål, jeg har undveget, og du får en kage. Et komplet ligegyldigt spørgsmål vedrørende faketilt tæller simpelthen ikke.
21-10-2012 23:17 #85
wwJulie Zangenberg skrev:

Det sidste er spændende. Hvorfor tror du det?


Fordi det er et spil med Gimmick roller.
21-10-2012 23:19 #86
wwHelena Christensen skrev:
Ps. Helena giver blower, hvis village spiller sit a-game.


Kunne godt bruge en. Er stadig jomfru :/ .

Vil du være min Super Nova ?
21-10-2012 23:19 #87

Er du sikker på det? :)

I vanillaspil er det ret svært at have clear/semiclear spillere medmindre de er peeked. Hvis du taler om reads for den enkelte villager, er jeg helt enig.

21-10-2012 23:21 #88

@Morten Andersen
Consider yourself as my mason :)

@Julie
lol, hvis du forventer jeg finder 3 spg. Jeg har noteret mig at du er blevet stilt et spg som du undlader at svare på. At spørgsmålet så er lige så irrelevant som dine er en anden ting.
Det havde dog været rimelig meget nemmere bare at sige at det ikke var faketilt (hvilket du most likely havde gjort som ulv, så det får du villapoint for).

21-10-2012 23:21 #89

J Z

Vil tro det er svære at finde ulve, end at cleare villagers, for de fleste spillere. Specielt når det er Gimmick roller, hvor du ikke har noget meta. Ulvene kan langt nemmere undgå konsekvens heat og spille bedre sammen.

Er min opfattelse hvertfald.

21-10-2012 23:24 #90
wwTycho Brahe skrev:
wwHelena Christensen skrev:
Ps. Helena giver blower, hvis village spiller sit a-game.


Kunne godt bruge en. Er stadig jomfru :/ .

Vil du være min Super Nova ?
tmi

Det er vel bare sådan at dem der har nemmest ved at finde ulve gør det og resten prøver at cleare villas. Det er vel ikke så meget forskelligt fra normale spil.
21-10-2012 23:31 #91

@Tycho

Som Lasse siger, er det nok forskelligt fra person til person, hvad der fungerer bedst for dem. Jeg er elendig til at fange ulve, så jeg forsøger altid at finde villas. Om det er nemmere at fange ulve i dette spil, kan godt være rigtigt. Men man har jo heller ikke villagers historik eller meta. Jeg tror i hvert fald, at vi bliver nødt til at køre meget efter, hvad vi mener er bedst spilteoretisk fremfor gutfeeling.

21-10-2012 23:32 #92

Er ikke så fan af selve formuleringen i #82.

Er delvist uenig i #89.
At ulvene nemmere kan undgå heat, er jeg ikke helt enig i - da alle jo netop kommer i søgelyset, pga. manglende meta.
OG hvis ulvene kan spille bedre sammen (virke mere villagery) er det ikke en fordel, at finde villas > jagte ulve.
#90 siger det meget godt.

Tror spewanalyse, kan blive et vigtigt element for at vinde!

21-10-2012 23:34 #93
wwMorten Andersen skrev:
OG hvis ulvene kan spille bedre sammen (virke mere villagery) er det ikke en fordel, at finde villas > jagte ulve.
#90 siger det meget godt.

Tror spewanalyse, kan blive et vigtigt element for at vinde!

Meget villagery!
21-10-2012 23:34 #94

Hver sin mening.

Husk nu bare, jeg den eneste her der har vundet en Nobel pris (flex)

21-10-2012 23:34 #95
wwJulie Zangenberg skrev:
@Tycho

Som Lasse siger, er det nok forskelligt fra person til person, hvad der fungerer bedst for dem. Jeg er elendig til at fange ulve, så jeg forsøger altid at finde villas. Om det er nemmere at fange ulve i dette spil, kan godt være rigtigt. Men man har jo heller ikke villagers historik eller meta. Jeg tror i hvert fald, at vi bliver nødt til at køre meget efter, hvad vi mener er bedst spilteoretisk fremfor gutfeeling.


Explain?
Tycho skriver jo at det vil være sværere i dette spil.

Eller var kontra din egen "Jeg er elendig til at fange ulve" ?
21-10-2012 23:38 #96
wwTycho Brahe skrev:
Hver sin mening.

Husk nu bare, jeg den eneste her der har vundet en Nobel pris (flex)


Tror vidst at vi alle kan prale, af en eller anden form for pris ;-)
21-10-2012 23:39 #97

Det er også forkert. Mente villas. Var en kommentar til "Specielt når det er Gimmick roller, hvor du ikke har noget meta." i post 92.

Altså, jeg ved ikke helt om jeg er enig i, at det er nemmere at fange ulve end det er at finde villas. Man har jo ingen meta på nogen af dem. Men jeg vil heller ikke afvise det, da jeg er lidt handicappet i og med jeg altid bare er dårlig til at finde ulve :)

22-10-2012 00:13 #98

Ej okay, nu fucker jeg da helt med mig selv. Bare glem den post, jeg er alt for træt til at fatte noget som helst.

22-10-2012 00:21 #99

wow, hvis vi kunne holde fluff indlæg på et minimum ville det hjælpe.

har glædet mig til dette spil hvor de gamle spillere ikke får et free pass til at opføre sig efter forgodtbefindende.

Lasse virker som den der hunter mest aktivt, julie virker til at bære hjertet udenpå trøjen hvilket måske kan være irriterende at læse, men giver en god indikation på om hun er villa eller ulv efter en dag eller to.

astronomen har jeg pt ikke stor fidus til er villa, og kunne jeg kigge på stjernerne ville de sige han bevæger sig i ulvevognen.

22-10-2012 09:35 #100

Der er godt nok dødt her. Et par kendte der tog for meget til næsen i går?

Kan rigtig godt lide indlæg 99#, specielt det ang. Julie. Udover obv. at du kalder mig ulv.

22-10-2012 09:37 #101
wwMorten Andersen skrev:
Er ikke så fan af selve formuleringen i #82.

Er delvist uenig i #89.
At ulvene nemmere kan undgå heat, er jeg ikke helt enig i - da alle jo netop kommer i søgelyset, pga. manglende meta.
OG hvis ulvene kan spille bedre sammen (virke mere villagery) er det ikke en fordel, at finde villas > jagte ulve.
#90 siger det meget godt.

Tror spewanalyse, kan blive et vigtigt element for at vinde!



Synes det med fed er mærkelig skrevet og formuleret. Resten af indlægget er dog rimelig villagery.
22-10-2012 10:40 #102

Kan jeg få en votecount?

22-10-2012 11:10 #103

Der er jo så meget spew og ikke gang i meget. Det er nok lidt svært at komme i gang i et gimmick spil, da meget af det underforståede regelmæssige spiller i blandt er forsvundet?

Jeg har samtidig svært ved at danne mig et overblik over, hvem der har været aktive og hvem der ikke har..

@Uffe

Hvorfor vil du have en votecount?

22-10-2012 11:20 #104

Det giver mig mulighed for at smide et ualmindelig flot peek.

22-10-2012 11:21 #105
wwDirch Passer skrev:
Der er jo så meget spew og ikke gang i meget. Det er nok lidt svært at komme i gang i et gimmick spil, da meget af det underforståede regelmæssige spiller i blandt er forsvundet?

Jeg har samtidig svært ved at danne mig et overblik over, hvem der har været aktive og hvem der ikke har..

@Uffe

Hvorfor vil du have en votecount?


underligt "første" indlæg, hvor meget tid har du brugt i tråden ?
22-10-2012 11:21 #106
wwJulie Zangenberg skrev:
Ej okay, nu fucker jeg da helt med mig selv. Bare glem den post, jeg er alt for træt til at fatte noget som helst.

Kun mig, der synes at det er sjovt?
22-10-2012 11:30 #107

@Uffe

Det kan du godt. Der er ingen, der har stemt endnu :)

22-10-2012 11:32 #108

Morten Andersen er villa.

22-10-2012 12:24 #109
wwJes Dorph skrev:
wwDirch Passer skrev:
Der er jo så meget spew og ikke gang i meget. Det er nok lidt svært at komme i gang i et gimmick spil, da meget af det underforståede regelmæssige spiller i blandt er forsvundet?

Jeg har samtidig svært ved at danne mig et overblik over, hvem der har været aktive og hvem der ikke har..

@Uffe

Hvorfor vil du have en votecount?


Det er nu ikke første indlæg, så hvor megen tid har du brugt i tråden ?

underligt "første" indlæg, hvor meget tid har du brugt i tråden ?
22-10-2012 12:30 #110
wwJes Dorph skrev:
wwDirch Passer skrev:
Der er jo så meget spew og ikke gang i meget. Det er nok lidt svært at komme i gang i et gimmick spil, da meget af det underforståede regelmæssige spiller i blandt er forsvundet?

Jeg har samtidig svært ved at danne mig et overblik over, hvem der har været aktive og hvem der ikke har..

@Uffe

Hvorfor vil du have en votecount?


underligt "første" indlæg, hvor meget tid har du brugt i tråden ?


Det er nu ikke første indlæg, så hvor megen tid har du brugt i tråden ?
22-10-2012 12:38 #111

dirch, er du bekendt med at man kan sætte noget i citationstegn ? og den betydning det har ?

jeg skrev "første" indlæg, ment som at du brokker dig over manglende deltagelse uden at have deltaget selv, eller kommet med noget konstruktivt hvilket er både wolf like og anti villa.

dit første indlæg

wwDirch Passer skrev:
Ja jeg så forbrydelsen!
Ja jeg ved hvem morderen er!
Ja DR har fucked up!

Men hvem er ulvene her?

For den søde, sjove og altid rare Dirch - han er villa vanilla!


dit andet indlæg

wwDirch Passer skrev:
Der er jo så meget spew og ikke gang i meget. Det er nok lidt svært at komme i gang i et gimmick spil, da meget af det underforståede regelmæssige spiller i blandt er forsvundet?

Jeg har samtidig svært ved at danne mig et overblik over, hvem der har været aktive og hvem der ikke har..

@Uffe

Hvorfor vil du have en votecount?


kan du kommemed en objektiv bedømmelse af dine to første indlæg ? og hvad du selv ville drage udfra dem hvis du ikke selv havde skrevet dem ?
22-10-2012 12:42 #112

Hvor kan du se i mine citationer, at jeg brokker mig over manglende deltagelse ?

Nææ, jeg konstaterer i stedet, at jeg har svært ved at danne mig et overblik over deltagelsen fra de forskellige, da det ikke er folks normale brugernavne man ser her og ydermere, at jeg (og andre) har svært ved at komme igang, idet det er et gimmick spil..

Mine indlæg er rigtig fine, hvad med dine?

22-10-2012 12:44 #113
OP
MODNOTE vedr. sub:

Der bliver subbet en ny Michael Laudrup ind. Det er IKKE tilladt at snakke om årsager/spørge til det, men er udelukkende en informativ besked for at sikre fairness.

Folk der omtaler subbing i tråden vil få advarsler

End of modnote
22-10-2012 12:48 #114
wwDirch Passer skrev:
Hvor kan du se i mine citationer, at jeg brokker mig over manglende deltagelse ?

Nææ, jeg konstaterer i stedet, at jeg har svært ved at danne mig et overblik over deltagelsen fra de forskellige, da det ikke er folks normale brugernavne man ser her og ydermere, at jeg (og andre) har svært ved at komme igang, idet det er et gimmick spil..

Mine indlæg er rigtig fine, hvad med dine?


hvordan er de fine, du claimer vanilla villa og snakker om en tv serie i dit første, som ulv er det obv svært at joine tråden, men det der tager prisen, der er absolut intet villa agtigt i den.

derefter bruger du dit andet indlæg til at omtale spew, hvilket er umuligt medmindre du har info vi ikke har, resten af det bruger du på at skrive det er svært at komme i gang, alt i alt et indlæg der er lavet bare for at få en lidt højere postcount lyder det til.

og ja jeg kan også lide dine indlæg, men det er absolut ikke fordi de er villa agtige.
22-10-2012 12:54 #115

Jeg burde virkelig tage mig sammen og låse spillet - men jeg må nok udskyde det et par timer.

22-10-2012 13:01 #116

Jeg er på vej ud af døren nu her, er først hjemme igen ved 19.30, take care..

22-10-2012 13:01 #117

Skal nok fixe billede til min profil senere..

22-10-2012 13:02 #118

Lol Jes, angry much?

Hvis jeg skulle have min post count op - så ville jeg nok fluffe den op fra slap..

22-10-2012 13:07 #119
wwUffe Holm skrev:
Kan jeg få en votecount?


wwUffe Holm skrev:
Det giver mig mulighed for at smide et ualmindelig flot peek.


Første Villa-lean går til Uffe, minimalt lean men bedre end intet.

Hans første indlæg er en slags provokation, hvor han ved nogen vil spørge ind til det. Rimelig villagery at skabe den slags opmærksomhed fra start. Selvom det er en lallende villager der gør det.
22-10-2012 13:07 #120
wwDirch Passer skrev:
Lol Jes, angry much?

Hvis jeg skulle have min post count op - så ville jeg nok fluffe den op fra slap..


egentlig ikke, men godt med endnu et ligegyldigt indlæg, og hvis du mener du har lavet andet end fluff må du da godt finde det, for jeg har lidt svært ved at se det.

i min optik har du gjort hvad du kan for at udelukke dig som seer, og dine indlæg er anti villa, så før jeg bruger mere tid vil det være rart at vide om du allerede er gået i antispew eller om du rent faktisk kommer til at deltage med noget brugbart ?
22-10-2012 13:08 #121

Hopper også nu. Mangler alt for mange folk der skal komme mere igang, til man kan få noget ud af det. Også et par stykker der mangler at svare på diverse spørgsmål.

22-10-2012 13:11 #122

Meh, Jes nu var du lige on fire. Kunne rigtig godt lide alt det du har skrevet indtil videre.

Men lad nu være med at sige folk udelukker sig som seer pä D1. Bare lad det ligge. At skrive man er vanilla villa D1 i første indlæg, udelukker en næppe som seer anyway.

22-10-2012 13:25 #123

Jeg synes nu jeg bidrager med masser brugbart, bl.a. ved min interaktion med dig :)

22-10-2012 13:30 #124
wwDirch Passer skrev:
Jeg synes nu jeg bidrager med masser brugbart, bl.a. ved min interaktion med dig :)


eneste problem ved det var at det ikke var noget du selv opsøgte men at jeg var tvunget til at hive dig frem på scenen før du begyndte at skrive andet end fluff..

villas er opsøgende og ulve gemmer sig, især i dette spil hvor ingen kan komme og sige, sådan plejer du ikke at spille som villa.

men vi skal have gang i tråden før lynch !
22-10-2012 13:30 #125
Mads
22-10-2012 13:41 #126
wwJes Dorph
22-10-2012 13:54 #127
wwLasse Rimmer skrev:
@Julie
Så du tror at erfarne ulve bare vil læne sig tilbage (fordi de kan) og bare håbe at village ikke spotter dem?
De er self ude og prøve at trække village i en uheldig retning. Alt andet vil være dumt.
De kender jo i forvejen medulvene hvilket må siges at være en rimelig habil fordel, at vide hvem man ikke er oppe imod fx.


det der giver mest forvirring er at lade villas slås i mellem sig selv, især i et gimmick setup, så enig med julie i at vi vil se en del inaktive ulve der kun deltager spontant dag 1.
22-10-2012 13:57 #128

Jes du er nu meget sød, både i din original men også i din gimmick rolle :)

22-10-2012 14:13 #129

Synes folk ser lidt forkert på situationen.

Denne D1 er ikke svær for ulvene. De ved hvem deres medulve er og skal blot sørge for at få reddet dem. For dem burde D1 ikke være specielt svær, selvom setup er anderledes.
Presset er på village D1, da vi skal finde ulvene og samtidig håbe på at vi ikke lyncher gode spillere. Hele setup peger mod at village kommer til at lave et mislynch D1 da det i endnu større grad er et skud i tågen.

Det der tæller lidt til vores fordel er at ulvene ikke har nogen easy lynches, som de plejer at have. De kan ikke bare kører den over på en rookie, som de let kan få lynchet hvis de selv kommer i problemer. Dette gælder specielt for erfarne ulve. Derved bliver ulvene nød til at være aktive nok til at undgå vognene, for når vi ikke har nogen vi tør følge til eod så bliver folk nok lidt mere stædige hvilket vil betyde at hvis man først står til lynch, så bliver det svært at snakke sig ud af det.

Jeg tror at blandt dem som har ytret at de har svært ved det nye setup, så er de fleste villas, da det unægteligt er en meget sværere D1 for en villa end for en ulv.

Det bliver et rimelig stort skud i blinde idag, og derfor vil jeg give store ulvepoint til folk som slet ikke er aktive.

Jeg er online den næste halve time or so.

22-10-2012 14:25 #130

Kan godt lide:
Morten Andersen - Mason
Tycho Brahe - Rimelig aktiv og enig i en del af tingene
Jes Dorph

Kan jeg ikke lide, men er villagery:
Julie Z - Villagery tone og diverse sætninger. Er dog uenig i et par ting
Uffe Holm - Meningen med dette spil er at man ikke skal spille arrogant. Dog villagery.

Kan ikke lide:
Anne Linnet - Virker bare som en nervøs og mærkelig start
Mads Mikkelsen - Ikke seriøs nok (virker som en der ikke er vant til at lave noget D1)

22-10-2012 14:37 #131
wwLasse Rimmer skrev:
Kan godt lide:
Morten Andersen - Mason
Tycho Brahe - Rimelig aktiv og enig i en del af tingene
Jes Dorph

Kan jeg ikke lide, men er villagery:
Julie Z - Villagery tone og diverse sætninger. Er dog uenig i et par ting
Uffe Holm - Meningen med dette spil er at man ikke skal spille arrogant. Dog villagery.

Kan ikke lide:
Anne Linnet - Virker bare som en nervøs og mærkelig start
Mads Mikkelsen - Ikke seriøs nok (virker som en der ikke er vant til at lave noget D1)


Meningen med dette spil er at vinde.
Jeg vil gerne vinde.
Derfor stemmer jeg mads - easy?
22-10-2012 14:42 #132

Mine umiddelbare tanker:

Lasse +1.

Enig i #129 og #130!

Jeg er lidt i tvivl om HelenaPigen, men lader tvivlen komme hende til gode, da hun har det med at imponere, hvis hun først når catten ;-)

Kan ikke lide Dirchs #118 ift #112.

MEN;
Syntes det er mærkeligt at Tycho stemmer Jes, trods:

Kan rigtig godt lide indlæg 99#, specielt det ang. Julie. Udover obv. at du kalder mig ulv.


Er din stemme baseret på #122?

Niels kan jeg ikke så godt lide, grundet manglende aktivitet. bum.

Kan heller ikke lide Uffe, da hans "humor" aldrig har faldet i min smag. bum.
22-10-2012 14:44 #133

Og #129 bør iøvrigt cleare Lasse imho.

No way in a mil, at en ulv poster dette indlæg!

22-10-2012 14:50 #134
wwUffe Holm skrev:
wwLasse Rimmer skrev:
Kan godt lide:
Morten Andersen - Mason
Tycho Brahe - Rimelig aktiv og enig i en del af tingene
Jes Dorph

Kan jeg ikke lide, men er villagery:
Julie Z - Villagery tone og diverse sætninger. Er dog uenig i et par ting
Uffe Holm - Meningen med dette spil er at man ikke skal spille arrogant. Dog villagery.

Kan ikke lide:
Anne Linnet - Virker bare som en nervøs og mærkelig start
Mads Mikkelsen - Ikke seriøs nok (virker som en der ikke er vant til at lave noget D1)


Meningen med dette spil er at vinde.
Jeg vil gerne vinde.
Derfor stemmer jeg mads - easy?


Magen til arrogance.
Du ser ikke så godt ud, hvis Mads flipper villa - om end du er clear hvis han flipper ulv.
Men still - magen til arrogance.

Care to share dine reads på Mads, siden du er så skråsikker?
22-10-2012 14:52 #135

Er on-off resten af dagen til eod.

Vil lige fixe noget mad.

22-10-2012 15:10 #136
wwMorten Andersen skrev:
wwUffe Holm skrev:
wwLasse Rimmer skrev:
Kan godt lide:
Morten Andersen - Mason
Tycho Brahe - Rimelig aktiv og enig i en del af tingene
Jes Dorph

Kan jeg ikke lide, men er villagery:
Julie Z - Villagery tone og diverse sætninger. Er dog uenig i et par ting
Uffe Holm - Meningen med dette spil er at man ikke skal spille arrogant. Dog villagery.

Kan ikke lide:
Anne Linnet - Virker bare som en nervøs og mærkelig start
Mads Mikkelsen - Ikke seriøs nok (virker som en der ikke er vant til at lave noget D1)


Meningen med dette spil er at vinde.
Jeg vil gerne vinde.
Derfor stemmer jeg mads - easy?


Magen til arrogance.
Du ser ikke så godt ud, hvis Mads flipper villa - om end du er clear hvis han flipper ulv.
Men still - magen til arrogance.

Care to share dine reads på Mads, siden du er så skråsikker?


Hvis du gider stoppe med at wolfhunte - please.
Desuden vil jeg mene at du ser om muligt værre ud end jeg gør, hvis Mads flipper villager.

Men lad os tage det til den tid.
22-10-2012 15:11 #137
wwLasse Rimmer skrev:
Synes folk ser lidt forkert på situationen.

Denne D1 er ikke svær for ulvene. De ved hvem deres medulve er og skal blot sørge for at få reddet dem. For dem burde D1 ikke være specielt svær, selvom setup er anderledes.
Presset er på village D1, da vi skal finde ulvene og samtidig håbe på at vi ikke lyncher gode spillere. Hele setup peger mod at village kommer til at lave et mislynch D1 da det i endnu større grad er et skud i tågen.

Det der tæller lidt til vores fordel er at ulvene ikke har nogen easy lynches, som de plejer at have. De kan ikke bare kører den over på en rookie, som de let kan få lynchet hvis de selv kommer i problemer. Dette gælder specielt for erfarne ulve. Derved bliver ulvene nød til at være aktive nok til at undgå vognene, for når vi ikke har nogen vi tør følge til eod så bliver folk nok lidt mere stædige hvilket vil betyde at hvis man først står til lynch, så bliver det svært at snakke sig ud af det.

Jeg tror at blandt dem som har ytret at de har svært ved det nye setup, så er de fleste villas, da det unægteligt er en meget sværere D1 for en villa end for en ulv.

Det bliver et rimelig stort skud i blinde idag, og derfor vil jeg give store ulvepoint til folk som slet ikke er aktive.

Jeg er online den næste halve time or so.

modsiger du ikke dig selv i dette indlæg, først skriver du at ulvene er nød til at være aktive men til sidst skriver du at der er ulvepoint til folk som ikke er aktive.
Jeg finder det svært at man kan sige at et aktivitets niveau har betydning for hvor ulvet folk er, medmindre man går ud fra at det er uerfarne ulve som vel oftes vil prøve at være UTR eller hvordan.
Enig i at Morten Andersen virker villa. (mason?)
Uffe Holm virker også villa da jeg ikke tror ulve vil bruge den tone.
Julie virker lidt sur over meget lidt heat som imo er lidt ulvet. Men virker ellers meget villa....
Resten har ikke været her nok til at jeg har en ide endnu..
Jeg er her den næste time or so
22-10-2012 15:12 #138
wwUffe Holm skrev:
wwMorten Andersen skrev:
wwUffe Holm skrev:
wwLasse Rimmer skrev:
Kan godt lide:
Morten Andersen - Mason
Tycho Brahe - Rimelig aktiv og enig i en del af tingene
Jes Dorph

Kan jeg ikke lide, men er villagery:
Julie Z - Villagery tone og diverse sætninger. Er dog uenig i et par ting
Uffe Holm - Meningen med dette spil er at man ikke skal spille arrogant. Dog villagery.

Kan ikke lide:
Anne Linnet - Virker bare som en nervøs og mærkelig start
Mads Mikkelsen - Ikke seriøs nok (virker som en der ikke er vant til at lave noget D1)


Meningen med dette spil er at vinde.
Jeg vil gerne vinde.
Derfor stemmer jeg mads - easy?


Magen til arrogance.
Du ser ikke så godt ud, hvis Mads flipper villa - om end du er clear hvis han flipper ulv.
Men still - magen til arrogance.

Care to share dine reads på Mads, siden du er så skråsikker?


Hvis du gider stoppe med at wolfhunte - please.
Desuden vil jeg mene at du ser om muligt værre ud end jeg gør, hvis Mads flipper villager.

Men lad os tage det til den tid.


nogen grund til du mener han skal stoppe med at wolfhunte ?
22-10-2012 15:14 #139

Så er jeg på de næste par timer over telefon. Læser lige lidt op

22-10-2012 15:16 #140

@Uffe
Whatever, gider ikke bruge min tid på dig nu, da jeg ikke forventer nogen form for konstruktivitet fra din side af. Og DET er grundet dine 7 post so far. Og DET er FYI. :)

22-10-2012 15:18 #141

Faktisk vildt så stor en forskel Det gør at der ikke er så noget Meta på nogen. Jeg syntes det er svært at danne sig et lean.

22-10-2012 15:19 #142

men manglende seriøsitet men med højt aktivitet niveau er vel også pro villa eller hvordan?

22-10-2012 15:24 #143
wwAnne Linnet skrev:
Faktisk vildt så stor en forskel Det gør at der ikke er så noget Meta på nogen. Jeg syntes det er svært at danne sig et lean.


Jeg syntes det er nemmere.
Ingen meta, derfor meget enkelt:
virker ham/hende her ulvet - TJEK.
virker ham/hende her villagery - TJEK.

Ingen meta til at fucke det op!

Om reads'ne så er korrekte, er en helt anden side af sagen! ;)
22-10-2012 15:25 #144
wwKaren Blixen skrev:
men manglende seriøsitet men med højt aktivitet niveau er vel også pro villa eller hvordan?


Naaah, not so much - men hellere det end ingen aktivitet imho. :)
22-10-2012 15:37 #145

@143
bortset fra at man (jeg) er vant til hvordan forskellige folk interagerer på d1 og plejer at gå efter den der er mest ulig " sig selv" udfra en tanke om at det er svært for ulven at spille sit normale villaspil.
Men fuck det, men sådan er vilkårene i et gimmick spil og det er jo det der er festen:-)

22-10-2012 15:45 #146

@ Anne Linnet

Hvad synes du om Jes Dorph indtil videre?
Vel meget nemt at blive enige om, at han indtil videre spiller rimelig pro-villa og aggressivt hunter reads.
Er der noget han skriver der virker lidt off/malplaceret tilgengæld, ud fra dit perspektiv?

@ Uffe

Hvem synes du har fortjent en blower af Helena i village, indtil videre?

22-10-2012 15:48 #147

@tycho
Læser han lige. Brb

22-10-2012 15:49 #148

Tycho er du ikke lige sød at svare på #132? :)

22-10-2012 15:56 #149

LOL fail :D

Lader som ingenting. Ang. 132# vil jeg gerne vente med at svare.

22-10-2012 15:57 #150

@lasval
Kvaj.
@tycho
Bortset fra 120 syntes jeg han giver rigtig god mening. Men hvorfor faen nogen overhovedet bruger ordet seer d1 fatter jeg ikke. Udover det. Gode pointer fra ham imo

22-10-2012 16:13 #151

@lasval
ROFL!!!! :D

Er iøvrigt enig i #150!

22-10-2012 16:15 #152
OP
MODNOTE

Jeg er opmærksom på problemstillingen. Undlad venligst at kommentere på det yderligere. Posten får lov at stå. Det er ikke tilladt at omtale det yderligere i tråden

//MODNOTE
22-10-2012 16:19 #153

Det bliver lige et hurtigt taget frispark herfra.

Julie og Lasse er ulve sammen, lad os se om de kan redde den på stregen.
Skidt af Lasse at kalde Julie han/ ham flere gange. Et slip up, som er rimeligt uheldigt. Se hvordan han selv opdager det i #74.

Nu mangler vi bare at se hvem der måske forsøger at redde dem.

@ Julie og Lasse: lav lige en readliste tak.

Julie

22-10-2012 16:30 #154

Michael Laudrup - Excellence wherever he go

22-10-2012 16:37 #155
wwMichael Laudrup skrev:
Det bliver lige et hurtigt taget frispark herfra.

Julie og Lasse er ulve sammen, lad os se om de kan redde den på stregen.
Skidt af Lasse at kalde Julie han/ ham flere gange. Et slip up, som er rimeligt uheldigt. Se hvordan han selv opdager det i #74.

Nu mangler vi bare at se hvem der måske forsøger at redde dem.

@ Julie og Lasse: lav lige en readliste tak.

Julie


Tror du er spot off her.
Efter en gennemlæsning af Lasse, er #74 hans eneste indlæg, hvori han kalder Julie "han".
Hvilket han også pointerer i samme indlæg.

Tror du har misforstået noget?

Og jeg vil obv. gerne være manden som forsvarer Lasse :)
22-10-2012 16:39 #156

@Michael

Nu hvor du mener, det er Lasse, der laver et slip-up, skal vi så ikke lynche ham? Hvis din teori er forkert (det er den), er det dælme surt at mislynche en pga. en andens fejl. Hxn har ret i, at jeg er en han. Men hvor mange hun'er, spiller ww for tiden?

Tror umiddelbart Mads er et godt lynch. Det er ret mistænkeligt, at han var så modvillig mod at svare på mine spørgsmål.

22-10-2012 16:54 #157
wwJulie Zangenberg skrev:
Tror umiddelbart Mads er et godt lynch. Det er ret mistænkeligt, at han var så modvillig mod at svare på mine spørgsmål.

Se - selv blondie forstår at Mads er et fint lynch.

Så burde I andre også forstå det.
Derudover finder jeg det meget mistænkeligt at Toganim ikke poster fra en gimmick.
22-10-2012 16:58 #158

Helena, Mads og Uffe kommenterer meget lidt, selvom de har været i tråden flere gange og der er masser at kommentere på. Desuden fluffer Mads helt psykopatisk meget!

Mads

22-10-2012 17:02 #159

Husk at lægge peeks.

22-10-2012 17:06 #160

Kan VIRKELIG ikke lide #156 og #158.

Vil egentlig gerne høre jeres input omkring, netop disse 2 poster.

Julie

22-10-2012 17:11 #161
wwMorten Andersen skrev:
Kan VIRKELIG ikke lide #156 og #158.

Vil egentlig gerne høre jeres input omkring, netop disse 2 poster.

Julie

hmm jeg finder dem ikke særlig ulvet, hun prøver vel bare at fjerne fokus fra sig selv hvilket hun vil gøre uanset hendes rolle, no?
22-10-2012 17:18 #162
wwMichael Laudrup skrev:
Det bliver lige et hurtigt taget frispark herfra.

Julie og Lasse er ulve sammen, lad os se om de kan redde den på stregen.
Skidt af Lasse at kalde Julie han/ ham flere gange. Et slip up, som er rimeligt uheldigt. Se hvordan han selv opdager det i #74.

Nu mangler vi bare at se hvem der måske forsøger at redde dem.

@ Julie og Lasse: lav lige en readliste tak.

Julie
Kalder self personen for han, da det er næsten helt sikkert at det er en mand der skriver under dette navn. Det er denne person jeg skriver til og ikke brugernavnet.
Ellers skal jeg skrive hxn hver gang jeg skriver om nogen. Der er det trods alt lidt bedre at bruge han hver gang.
Hvorfor skulle vi være ulve sammen fordi jeg skriver 'han'? Der må jeg have misset noget.

Hvis du kiggede 20 posts tidligere så har jeg postet nogle reads. Har du?
22-10-2012 17:23 #163
wwJulie Zangenberg skrev:
@Michael

Nu hvor du mener, det er Lasse, der laver et slip-up, skal vi så ikke lynche ham? Hvis din teori er forkert (det er den), er det dælme surt at mislynche en pga. en andens fejl. Hxn har ret i, at jeg er en han. Men hvor mange hun'er, spiller ww for tiden?

Tror umiddelbart Mads er et godt lynch. Det er ret mistænkeligt, at han var så modvillig mod at svare på mine spørgsmål.


Hun tager ikke rigtig stilling til Michael. (og Lasse for den sags skyld).
Julie og Lasse havde iøvrigt nok den mest hektiske start, hvis man skal tale om 2 personer som "åbner" ballet.
Hun spørger om Lasse så ik bare skal lynches, da hun i givet fald vil stole på Michael's read (som jeg btw. mener er forkert antaget grundet misforstået antagelse).
Derefter, som du er inde på, flytter hun fokus - ved sin lille "hvor mange chiks blabla".

Retter fokus mod Mads, som udover at have bidraget med fluff, ikke har været MEGET ulvet - ihvertfald et tyndt grundlag imo.

wwJulie Zangenberg skrev:
Helena, Mads og Uffe kommenterer meget lidt, selvom de har været i tråden flere gange og der er masser at kommentere på. Desuden fluffer Mads helt psykopatisk meget!

Mads


Efter Uffe (som heller ikke har kommet med nogen form for konstruktiv begrundelse) stemmer Mads, er hun hurtig til at hoppe med på vognen.
Og at kalde Mads' fluffin for 'psykopatisk' - er vel igen et tegn på tilt/faketilt.
Begrundelse er iøvrigt også tynd for Helena, der har udtalt kl 23:14:

Jeg går i seng. FØRST PÅ KLOKKEN 18-ish i morgen.


Så denne begrundelse for at stemme Helena er nok verdens tyndeste grundlag.
22-10-2012 17:33 #164
wwUffe Holm skrev:
wwLasse Rimmer skrev:
Kan godt lide:
Morten Andersen - Mason
Tycho Brahe - Rimelig aktiv og enig i en del af tingene
Jes Dorph

Kan jeg ikke lide, men er villagery:
Julie Z - Villagery tone og diverse sætninger. Er dog uenig i et par ting
Uffe Holm - Meningen med dette spil er at man ikke skal spille arrogant. Dog villagery.

Kan ikke lide:
Anne Linnet - Virker bare som en nervøs og mærkelig start
Mads Mikkelsen - Ikke seriøs nok (virker som en der ikke er vant til at lave noget D1)


Meningen med dette spil er at vinde.
Jeg vil gerne vinde.
Derfor stemmer jeg mads - easy?
Og hvad tror du bidrager mest til en sejr. At stemme en random uden begrundelse andet end at 'man vil vinde' eller at man begrunder det hele så village får mest mulig at arbejde med. Dette spil skiller sig ud fordi en erfaren netop ikke bare kan gøre det sædvanlige og bare nævne en person som bliver lynchet D1 uden grund. Du får ikke Mads lynchet hvis du ikke spiller lidt mere ydmygt i dette spil imo.

Bare et godt råd. Du kan også bare fortsætte, men det er ikke specielt godt hverken for dig eller village netop i dette spil.
22-10-2012 17:43 #165
Professor 101

Dem der IKKE skal lynches imellem i aften, som pt. er under heat:

- Julie Zangenberg (giver dog ret i, hun har spillet lidt ulvet her D1, men det er en meget aggressiv start hun ligger ud med, kan ligeså godt være en villa der har haft en lidt uheldig D1)


Dem der pt. skal lynches imellem i aften:

- Anne Linnet
- Mads Mikkelsen (hvis han bliver aktiv snart kan det evt. ændres)
- *Bobler* to come (pt. hældene mod det er Dirch Passer eller Karen Blixen)

Professor 101
22-10-2012 17:43 #166
wwKaren Blixen skrev:
wwLasse Rimmer skrev:
...

modsiger du ikke dig selv i dette indlæg, først skriver du at ulvene er nød til at være aktive men til sidst skriver du at der er ulvepoint til folk som ikke er aktive.
Jeg finder det svært at man kan sige at et aktivitets niveau har betydning for hvor ulvet folk er, medmindre man går ud fra at det er uerfarne ulve som vel oftes vil prøve at være UTR eller hvordan.
Enig i at Morten Andersen virker villa. (mason?)
Uffe Holm virker også villa da jeg ikke tror ulve vil bruge den tone.
Julie virker lidt sur over meget lidt heat som imo er lidt ulvet. Men virker ellers meget villa....
Resten har ikke været her nok til at jeg har en ide endnu..
Jeg er her den næste time or so
Jeg burde nok have kaldt det noget andet end ulvepoint, men det skulle forstås som at folk som er knap så inaktive har større mulighed for at få min stemme idag end andre.
Jeg er helt enig i at aktivitets niveauet er rolleneutralt (jeg vil i hvert fald gerne håbe og tro på det). Derved skal det ligeså meget forstås som en måde at presse folk til at være mere aktive.

Det bliver svært at ramme en ulv D1 i dette spil tror jeg, da vi ikke har noget meta at trække på, så hvis jeg skal vælge mellem 2 som jeg har lige meget som ulv (eller villa), så stemmer jeg den som jeg synes bidrager mindst.

Spørger du mig om jeg vil være mason eller hvordan? Jeg har en mason
22-10-2012 17:43 #167

btw. er Helena Christensen villa


/Out for now

22-10-2012 17:44 #168
Uffe Holm
22-10-2012 17:57 #169
wwLasse Rimmer skrev:
Og hvad tror du bidrager mest til en sejr. At stemme en random uden begrundelse andet end at 'man vil vinde' eller at man begrunder det hele så village får mest mulig at arbejde med. Dette spil skiller sig ud fordi en erfaren netop ikke bare kan gøre det sædvanlige og bare nævne en person som bliver lynchet D1 uden grund. Du får ikke Mads lynchet hvis du ikke spiller lidt mere ydmygt i dette spil imo.

Bare et godt råd. Du kan også bare fortsætte, men det er ikke specielt godt hverken for dig eller village netop i dette spil.

Bare et god råd:
Det er ualmindelig dumt at hunte seer.
Så kan det godt være du kalder det at ulve hunte, men bottom line er at det villa være ualmindelig skidt at gøre ulvene opmærksom på seer i dette game.

Lad os sige at seer har fået et wolfpeek.
Så skal han jo gerne prøve at lynchet ulven uden at skrige: Hey - se mig - jeg er seer!

22-10-2012 17:57 #170
wwTycho Brahe skrev:
btw. er Helena Christensen villa


Spot on :)
22-10-2012 18:05 #171
wwUffe Holm skrev:
Det er ualmindelig dumt at hunte seer.
Så kan det godt være du kalder det at ulve hunte, men bottom line er at det villa være ualmindelig skidt at gøre ulvene opmærksom på seer i dette game.

Lad os sige at seer har fået et wolfpeek.
Så skal han jo gerne prøve at lynchet ulven uden at skrige: Hey - se mig - jeg er seer!

Tror du helt seriøst at du får Mads lynchet ved bare at skrive hans navn og softclaime?

Og hvis en seer har et ulvepeek, kan vi nok godt blive enige om at den bedste måde at få lynchet den ulv på ville være gennem begrundelser og argumentation.

KB vil
22-10-2012 18:27 #172

Gruppe 1:
Dirch Passer, Anne Linnet, Mads Mikkelsen og Michael Laudrup

Gruppe 2:
Lasse Rimmer, Tycho Brahe og Uffe Holm

Gruppe 3:
Julie Zangenberg, Niels Bohr, Jes Dorph og Morten Andersen

Prøv at gætte, hvilken gruppe, der er hvad...

22-10-2012 18:40 #173

gruppe 1 mest ulvet
gruppe 2 mellem
gruppe 3- mest villa

22-10-2012 18:44 #174

Hvordan har jeg glemt dig? Du ryger ned i gr. 3 for now.

22-10-2012 18:45 #175

@lasse
er det tilt over hans arrogance at du stemmer Uffe?
Jeg har virkeligt svært ved at se ham være ulv sådan der?

@helena
havde jeg ret?

22-10-2012 18:45 #176

Er lidt meh, da du ikke har givet udtryk for nogle former for reads.

Skulle jeg gætte på, hvad der er hvad er det obv. udfra MIT synspunkt, hvilket du nok også efterspørger hos folk?

Tror dog aldrig at gruppe 2 er neutral.

Så tror DIN er:
ulveleans.
villalean.
neutral.

22-10-2012 18:46 #177

jeg svarede også hvad jeg troede Helena mente og ikke hvad jeg selv tror

22-10-2012 18:46 #178

Tror iøvrigt pt. heller ikke at Uffe er ulv. Dog er han heller ikke provilla!

22-10-2012 18:47 #179

@Mason
Hvorfor Uffe? Noget jeg har overset, plz enlighten me. :)

22-10-2012 18:49 #180

Han er nedern. Jeg har ikke nogen deciderede ulveleans, så jeg stemmer en af dem som bidrager mindst og som er nedern

22-10-2012 18:49 #181

Morten har ret og de reads må I gerne holde mig op på. De ændrer sig dog nok snart.

22-10-2012 18:50 #182
wwLasse Rimmer skrev:
wwUffe Holm skrev:
Det er ualmindelig dumt at hunte seer.
Så kan det godt være du kalder det at ulve hunte, men bottom line er at det villa være ualmindelig skidt at gøre ulvene opmærksom på seer i dette game.

Lad os sige at seer har fået et wolfpeek.
Så skal han jo gerne prøve at lynchet ulven uden at skrige: Hey - se mig - jeg er seer!

Tror du helt seriøst at du får Mads lynchet ved bare at skrive hans navn og softclaime?

Og hvis en seer har et ulvepeek, kan vi nok godt blive enige om at den bedste måde at få lynchet den ulv på ville være gennem begrundelser og argumentation.

KB vil


Tror det vil være jævnt svært at få en UTR ulv lynchet, med en GOD begrundelse.
Udover at være inaktiv - HVILKET også er en fin grund på D1, taget setuppet i betragtning imo.
22-10-2012 19:05 #183

@Mason

Syntes bare ikke at Uffe er et specielt godt lynch. Dermed ikke sagt at han har bidraget med så meget, men syntes bare at der er personer, der vil give info (læs: mere info end Uffe).

Var din stemme for at få Uffe igang? :)

Er jeg den eneste som tolker Julies uheldige D1 som ulvet? Hvis ja, ændrer jeg gerne til
uffe

22-10-2012 19:08 #184

Synes Julie har været villagery.

Min stemme er mest for at få uffe igang. Hvis han fortsætter så er der god sandsynlighed for at han får min final vote. Kan være jeg stemmer en anden hvis jeg synes der kommer en god ulvekandidat. Synes jeg bare ikke der er atm.

22-10-2012 19:10 #185

ved at læse op, online den næste times tid.

morten, du følger din mason rimeligt blindt, kan du give en case på ham ?

22-10-2012 19:12 #186

@Jes
Orker faktisk ikke at lave case på nogen D1, hvis det er det du spørger om.
Jeg har skrevet i et tidligere indlæg at han var clear i min bog. U do the finding :)

22-10-2012 19:16 #187

so far skal mads have en stemme, sick fluffy, har intet deltaget med.

22-10-2012 19:17 #188

Håber også at få del i millionen, som han vidst nok hiver her om en times tid ^^

@Laudrup
Tror da vidst aldrig jeg fik svar på #155. Hvor blev du af?
Swansea spiller først lørdag afaik ;)

22-10-2012 19:23 #189

@Morten
Det er vist meget godt du kun står på mål for Lasse.
Ang 155 har du muligvis ret.
Jeg vil gerne tage dig med i angrebet en enkelt gang og vil hermed bede dig om at overtale din mason til at stemme Julie.
Enten tvinger du ham til at lave et selvmål eller også gør du mig kunsten efter med kattepoten.
Andreas, Mads og Mette er snart puttet så jeg er på om en times tid.

22-10-2012 19:25 #190

kan ikke lide anne linnets intro, en for let måde at jumpe ind i tråden på wolfish.

tycho brahe har oppet sig gevaldigt, villa

morten andersen følger for meget i andres fodspor, slight wolf lean.

Lasse rimmer villa.

karen blixen fremstår villaish

uffe er et godt bud på en ulv, endnu en der prøver at komme alt for let om tingene.

dirch leanede jeg ulv på men tror jeg læste for meget i hans intro.

Mads nævnt ovenover.

dem der ikke er nævnt har jeg pt ikke rigtig nok på.

af vogne vil jeg kunne lide

Linnet, uffe, mads og morten.

22-10-2012 19:25 #191

@Michael
Du kan jo starte med at give mig en god grund til at stemme Julie

22-10-2012 19:27 #192

@Jes
Foruden de ting du siger om Morten så er jeg enig i #190

22-10-2012 19:28 #193
wwLasse Rimmer skrev:
@Jes
Foruden de ting du siger om Morten så er jeg enig i #190


Julie har jeg også en holdning til, den bliver gemt lidt endnu.
22-10-2012 19:30 #194

@Laudrup
Fair nok.
Selvom det er lidt modsigende...
Du skriver at du muligvis har draget en forkert konklusion, men holder stadig på at Lasse og julie er ulve. Fair nok.

@Mason
Giver du mig ret i at det vil give mere info at lynche Julie fremfor Uffe?
Kan godt være der er meget "ligegyldig" info, men er det ikke bedre end at lynche Uffe?

@Jes
Point taken. Er glad for din #190 udover du har mig som slight ulv ofc.
Og så FATTER jeg ikke hvorfor folk, spiller Mr. hemlig hvad angår reads.
Drop nu det der "Jeg ved hvem der er hvem" og åben op for posen. Kan vel kun gavne village...

22-10-2012 19:36 #195

@Morten
Ved ikke hvem der vil give mest info. Hvis vi vælger at lynche udfra info så er det prob hverken uffe eller julie. Uffe > Julie atm. Ikke fordi jeg kan lide nogen af dem, men tror der er større chance for at uffe er ulv end julie.

22-10-2012 19:36 #196

Hvis man skriver i tråden at ens stemme bare er for at få personen i gang, har stemmen så nogen effekt?

Hvis jeg er seer, har jeg peeket Lasse Rimmer villa

22-10-2012 19:37 #197

Så er jeg her. Ryger lige og får læst op.

22-10-2012 19:40 #198
wwHelena Christensen skrev:
Hvis man skriver i tråden at ens stemme bare er for at få personen i gang, har stemmen så nogen effekt?

Hvis jeg er seer, har jeg peeket Lasse Rimmer villa


Hvis personen man stemmer på, kommer igang - har den vel ;)
22-10-2012 19:41 #199

@Helena
Min stemme bliver der hvis han ikke deltager. Det hjælper self ikke hvis man siger at man fjerner stemmen igen.
Hvis uffe ikke deltager ordentligt skal jeg have en rigtig god begrundelse for ikke at stemme ham eller at stemme en anden.

22-10-2012 19:44 #200

Godt nok en kedelig dag 1, den her gimmick fest er ikke optimal med alle de newbs der har meldt sig til..

Invite only næste gang tak!

Anne, Lasse og Uffe er sikkert villas

Morten eller Julie er ulv

Mads, Jes og Karen er mere end rand til at være ulve..

22-10-2012 19:58 #201

The kids faldt hurtigere i søvn end forventet, så nu er jeg klar til at drible lidt med jer.
Jeg har i løbet af dagen fulgt løst med i tråden, men vil til at nærlæse den, så hvis der er nogen spørgsmål, stil dem venligst nu.

Ang. Julie. Læg venligst mærke til hvordan hun forsøger at skifte fokus, (Som morten pointere), giver den lidt tid, og nu er hun pludseligt mussestille, da heat er væk.

22-10-2012 19:59 #202

Så er jeg i tråden igen, shit hvid baggrund er alt for tiltende.. Men vil ikke risikere at poste forkert, så beholder den nok bare :)

Der skal læses lidt nu...

22-10-2012 20:01 #203
OP
. Votecount kommer snart
22-10-2012 20:01 #204
wwMichael Laudrup skrev:
The kids faldt hurtigere i søvn end forventet, så nu er jeg klar til at drible lidt med jer.
Jeg har i løbet af dagen fulgt løst med i tråden, men vil til at nærlæse den, så hvis der er nogen spørgsmål, stil dem venligst nu.

Ang. Julie. Læg venligst mærke til hvordan hun forsøger at skifte fokus, (Som morten pointere), giver den lidt tid, og nu er hun pludseligt mussestille, da heat er væk.

Det ville jeg mener du ikke burde skrive - da det kan indsnævre din personlige range.

Er I nået frem til noget overhovedet?
Og kommer der snart en votecount - jeg bad om den tidligere...
22-10-2012 20:02 #205
Ulve:
Dirch
Rimmer
Karen


Villa:
Michael Laudrup´
Morten
Julie


Var der ellers noget ?
22-10-2012 20:04 #206

Uffe du spiller ellers din rolle meget godt med den iq.

@ Laudrup

Er de ikke ved at blive lidt for gamle til det?

22-10-2012 20:04 #207
Dirch
22-10-2012 20:06 #208

@ Mads: Jo, men eftersom de ikke er blevet til nok endnu, må far her svinge pisken lidt.
Farfar Laudrups recept med tidligt i seng og tidligt op virkede meget godt, hvis jeg selv skal sige det.

Hvad er det der gør Julie villa?

22-10-2012 20:07 #209

Tror jeg har rekord i ikke at være på nogen liste.

Mads

22-10-2012 20:08 #210
wwMichael Laudrup skrev:
@ Mads: Jo, men eftersom de ikke er blevet til nok endnu, må far her svinge pisken lidt.
Farfar Laudrups recept med tidligt i seng og tidligt op virkede meget godt, hvis jeg selv skal sige det.

Hvad er det der gør Julie villa?


Jeg tror Rimmer er ulv og han spewer Julie villager synes jeg.
22-10-2012 20:09 #211
wwHelena Christensen skrev:
Tror jeg har rekord i ikke at være på nogen liste.

Mads


Hva så, hvad er du nu sur over? Den nye livstil?
22-10-2012 20:11 #212

Jeg er da ikke sur? Jeg stemmer bare :)

22-10-2012 20:11 #213
wwUffe Holm skrev:
wwMichael Laudrup skrev:
The kids faldt hurtigere i søvn end forventet, så nu er jeg klar til at drible lidt med jer.
Jeg har i løbet af dagen fulgt løst med i tråden, men vil til at nærlæse den, så hvis der er nogen spørgsmål, stil dem venligst nu.

Ang. Julie. Læg venligst mærke til hvordan hun forsøger at skifte fokus, (Som morten pointere), giver den lidt tid, og nu er hun pludseligt mussestille, da heat er væk.

Det ville jeg mener du ikke burde skrive - da det kan indsnævre din personlige range.

Er I nået frem til noget overhovedet?
Og kommer der snart en votecount - jeg bad om den tidligere...


Det der er en grim eftertackling. Forventer dommeren ser din virkelige intention, med den kommentar. Villas bør også kunne gennemskue den.
22-10-2012 20:13 #214

@ Mads: det er jeg ikke så sikker på. Hvem af de to mener du vi får mest info ud af at lynche?

22-10-2012 20:13 #215
wwMichael Laudrup skrev:
@ Mads: det er jeg ikke så sikker på. Hvem af de to mener du vi får mest info ud af at lynche?


Rimmer > Julie
22-10-2012 20:13 #216
ML er måske bedre
22-10-2012 20:13 #217

Når ja. Uffe er hermed rykket op som TopWolf.

22-10-2012 20:14 #218

@Helena: Why?

22-10-2012 20:17 #219
OP

Votecount til # 218

[0]wwAnne Linnet -
[1]wwDirch Passer -
[0]wwHelena Christensen - Michael
[1]wwJes Dorph -
[0]wwJulie Zangenberg - Mads
[0]wwKaren Blixen -
[0]wwLasse Rimmer - Uffe
[2]wwMads Mikkelsen - Dirch
[1]wwMichael Laudrup - Uffe
[0]wwMorten Andersen - Uffe
[0]wwNiels Bohr -
[0]wwTycho Brahe - Jes
[3]wwUffe Holm - Mads

22-10-2012 20:18 #220
UNVOTE

Mener ikke jeg nogensinde har stemt?
22-10-2012 20:19 #221

@MM

Hvad er dine bevæggrunde for, at jeg er ulv? Kunne man ikke argumentere for, at lige netop din hårdt pushende stil, gør dig til en likely villa?

22-10-2012 20:20 #222

@ML
Mest en gut-feeling desværre. Har ikke noget godt at komme med.

unvote

22-10-2012 20:22 #223

jeg forstår ikke hvordan folk kan blive ved med at have Uffe som ulv, det giver ingen mening at bruge den tone som ulv, medmindre han prøver at lvl den.
Jeg synes MM virker meget mere ulv ud fra hans meget tynde teori om rimmer-Julie, da Rimmer virker som en stærk spiller og dermed vil være dårlig at miste

22-10-2012 20:24 #224
wwDirch Passer skrev:
@MM

Hvad er dine bevæggrunde for, at jeg er ulv? Kunne man ikke argumentere for, at lige netop din hårdt pushende stil, gør dig til en likely villa?


Kan ikke lide hovedparten af dine spørgsmål og så har du en ulvet tone imo.

Jo det kan du sikkert godt, men er jeg hard pushende?

22-10-2012 20:25 #225
wwNiels Bohr skrev:
Godt nok en kedelig dag 1, den her gimmick fest er ikke optimal med alle de newbs der har meldt sig til..

Invite only næste gang tak!

Anne, Lasse og Uffe er sikkert villas

Morten eller Julie er ulv

Mads, Jes og Karen er mere end rand til at være ulve..


Pretty much enig..
22-10-2012 20:25 #226
wwKaren Blixen skrev:
jeg forstår ikke hvordan folk kan blive ved med at have Uffe som ulv, det giver ingen mening at bruge den tone som ulv, medmindre han prøver at lvl den.
Jeg synes MM virker meget mere ulv ud fra hans meget tynde teori om rimmer-Julie, da Rimmer virker som en stærk spiller og dermed vil være dårlig at miste


Og hvad så? Derfor kan han stadig være ulv. Jeg har ikke stemt Rimmer, men Dirch.
Ren bonus info at Rimmer også er ulv.
22-10-2012 20:26 #227

Måske ikke pushende, men frembrusende så - hovedparten af mine spørgsmål, der må spørgsmålet omkring din villa-status så høre ind under ;)

22-10-2012 20:26 #228

Niels du tilter mig grusomt klager over en kedelig d1 og du har ikke skrevet en skid..

22-10-2012 20:27 #229
wwDirch Passer skrev:
Måske ikke pushende, men frembrusende så - hovedparten af mine spørgsmål, der må spørgsmålet omkring din villa-status så høre ind under ;)


Gider du forklare det på nydansk Dirch? Jeg er helt lost.
22-10-2012 20:28 #230
wwMads Mikkelsen skrev:
Niels du tilter mig grusomt klager over en kedelig d1 og du har ikke skrevet en skid..


Pretty much enig..
22-10-2012 20:28 #231

Jeg keder mig sgu også. Lad os få et seer-claim, så der kommer lidt gang i den :)

22-10-2012 20:28 #232

@Helena. OK, hvad siger du så til Uffe?

Jeg finder følgende mistænkeligt:

1. Han er rimeligt tavs, på trods af han har skreget på votecounts, og har fået den.
2. Han antyder angelshooting af mig og dermed en potentiel advarsel eller i værste fald Modkill.

22-10-2012 20:28 #233
wwHelena Christensen skrev:
Tror jeg har rekord i ikke at være på nogen liste.

Mads


Hvorfor skriver du dette?
22-10-2012 20:29 #234
wwMichael Laudrup skrev:
Det der er en grim eftertackling. Forventer dommeren ser din virkelige intention, med den kommentar. Villas bør også kunne gennemskue den.

What?
jeg giver dig et råd til hvordan man spiller med gimmicks.
Jeg er sikker på det er forklaret et eller andet sted, blandt andet i OP, at der ikke skal snakkes om hvem der er hvem.

At skrive man har børn, bor tæt på afkørslen i Slagelse eller egentlig burde være i gang med en grudgematch med KP henviser til at man enten er XYZ eller ikke er ABC.
22-10-2012 20:30 #235

@MM
Fordi ingen har en holdning til mig.
Fordi du virker som en mulig ulv.

22-10-2012 20:31 #236
wwUffe Holm skrev:
wwMichael Laudrup skrev:
Det der er en grim eftertackling. Forventer dommeren ser din virkelige intention, med den kommentar. Villas bør også kunne gennemskue den.

What?
jeg giver dig et råd til hvordan man spiller med gimmicks.
Jeg er sikker på det er forklaret et eller andet sted, blandt andet i OP, at der ikke skal snakkes om hvem der er hvem.

At skrive man har børn, bor tæt på afkørslen i Slagelse eller egentlig burde være i gang med en grudgematch med KP henviser til at man enten er XYZ eller ikke er ABC.


Så fat dog please at Michael Laudrup har børn irl.
22-10-2012 20:31 #237

@ Uffe, det kan jo være det er skrevet som spas og løjer, i stedet for den klassiske "afk skal lave mad".

22-10-2012 20:31 #238
wwHelena Christensen skrev:
@MM
Fordi ingen har en holdning til mig.
Fordi du virker som en mulig ulv.


Okay og det er du ked af?
22-10-2012 20:32 #239

@ML
Jeg synes langt oftere man ser en villa spille som Uffe end en ulv.

22-10-2012 20:32 #240
wwMads Mikkelsen skrev:
wwUffe Holm skrev:
wwMichael Laudrup skrev:
Det der er en grim eftertackling. Forventer dommeren ser din virkelige intention, med den kommentar. Villas bør også kunne gennemskue den.

What?
jeg giver dig et råd til hvordan man spiller med gimmicks.
Jeg er sikker på det er forklaret et eller andet sted, blandt andet i OP, at der ikke skal snakkes om hvem der er hvem.

At skrive man har børn, bor tæt på afkørslen i Slagelse eller egentlig burde være i gang med en grudgematch med KP henviser til at man enten er XYZ eller ikke er ABC.


Så fat dog please at Michael Laudrup har børn irl.


Må man så referere til skolearbejde, almindeligt arbejde eller hverdagsting overhovedet?

Og er Laudrups børn ikke efterhånden så gamle, at de putter sig selv? ;)
22-10-2012 20:32 #241

@HelenaPigen

Du får villalean i min bog - pga. #172

22-10-2012 20:34 #242

@MM
Tjaah, kan da godt lide at være på villa-lister. Foretrækker nok ikke at komme på en ulveliste.

22-10-2012 20:35 #243
wwDirch Passer skrev:
wwMads Mikkelsen skrev:
wwUffe Holm skrev:
wwMichael Laudrup skrev:
Det der er en grim eftertackling. Forventer dommeren ser din virkelige intention, med den kommentar. Villas bør også kunne gennemskue den.

What?
jeg giver dig et råd til hvordan man spiller med gimmicks.
Jeg er sikker på det er forklaret et eller andet sted, blandt andet i OP, at der ikke skal snakkes om hvem der er hvem.

At skrive man har børn, bor tæt på afkørslen i Slagelse eller egentlig burde være i gang med en grudgematch med KP henviser til at man enten er XYZ eller ikke er ABC.


Så fat dog please at Michael Laudrup har børn irl.


Må man så referere til skolearbejde, almindeligt arbejde eller hverdagsting overhovedet?

Og er Laudrups børn ikke efterhånden så gamle, at de putter sig selv? ;)


Omg tilt level reached maximum level. Ja ligesom jeg har været med i James bond.
22-10-2012 20:35 #244
wwNiels Bohr skrev:
Godt nok en kedelig dag 1, den her gimmick fest er ikke optimal med alle de newbs der har meldt sig til..

Invite only næste gang tak!


hvor meget ved du om hvilke spillere der er med ?

hvor mange indlæg har du hvor der rent faktisk er indhold ?

du claimer oldtimer, men deltager ikke ?
22-10-2012 20:35 #245
wwHelena Christensen skrev:
@MM
Tjaah, kan da godt lide at være på villa-lister. Foretrækker nok ikke at komme på en ulveliste.


Men hvorfor skriver du så ikke "villalister" og ikke bare lister? Har du selv lavet lister?
22-10-2012 20:36 #246
OP

Votecount til # 245

[0]wwAnne Linnet -
[1]wwDirch Passer -
[0]wwHelena Christensen - Unvote
[1]wwJes Dorph -
[0]wwJulie Zangenberg - Mads
[0]wwKaren Blixen -
[0]wwLasse Rimmer - Uffe
[2]wwMads Mikkelsen - Dirch
[1]wwMichael Laudrup - Uffe
[0]wwMorten Andersen - Uffe
[0]wwNiels Bohr -
[0]wwTycho Brahe - Jes
[3]wwUffe Holm - Mads

Redigeret af toganim d. 22-10-2012 20:41
22-10-2012 20:37 #247

@MM

Er du bare den dårligste til at imitere villaspil?

22-10-2012 20:37 #248

@MM
Ja, jeg har lavet en midlertidig liste, og du er på som ulv. Det skal du dog ikke tage så tungt.

22-10-2012 20:37 #249

Nu citére jeg lige mig selv så i måske kan forstå joken.

#189

wwMichael Laudrup skrev:
@Morten
Det er vist meget godt du kun står på mål for Lasse.
Ang 155 har du muligvis ret.
Jeg vil gerne tage dig med i angrebet en enkelt gang og vil hermed bede dig om at overtale din mason til at stemme Julie.
Enten tvinger du ham til at lave et selvmål eller også gør du mig kunsten efter med kattepoten.
Andreas, Mads og Mette er snart puttet så jeg er på om en times tid.


#201
wwMichael Laudrup skrev:
The kids faldt hurtigere i søvn end forventet, så nu er jeg klar til at drible lidt med jer.
Jeg har i løbet af dagen fulgt løst med i tråden, men vil til at nærlæse den, så hvis der er nogen spørgsmål, stil dem venligst nu.

Ang. Julie. Læg venligst mærke til hvordan hun forsøger at skifte fokus, (Som morten pointere), giver den lidt tid, og nu er hun pludseligt mussestille, da heat er væk.


Og mit svar omkring om børnene er for gamle til MM kan i selv finde.
22-10-2012 20:38 #250
wwDirch Passer skrev:
@MM

Er du bare den dårligste til at imitere villaspil?


Nej for jeg er villager. Det andet lader jeg dig om.
22-10-2012 20:39 #251
wwHelena Christensen skrev:
@MM
Ja, jeg har lavet en midlertidig liste, og du er på som ulv. Det skal du dog ikke tage så tungt.


Nå hvorfor ikke det?
22-10-2012 20:40 #252

@ GM: Har uffe ikke 3 stemmer?

22-10-2012 20:41 #253

@ Uffe: hvilket halmstrå griber du nu efter? Eller går du all quiet?

22-10-2012 20:41 #254
OP
wwMichael Laudrup skrev:
@ GM: Har uffe ikke 3 stemmer?


jo, er blevet rettet!
22-10-2012 20:41 #255

@MM
Fordi det er en tynd kop te, og der kan ske meget + der er andre emner.

22-10-2012 20:44 #256

Det er fanme et godt svar! Cudo's for det, men ærlig talt.. Hvem ser du som den største villa og største ulv pt.?

22-10-2012 20:45 #257

Så er jeg hjemme fra arbejde. Skuer mine øjne lige, at den eneste jeg ved, der er villa, vil lynche mig for at få Info? :D

22-10-2012 20:45 #258
OP
MODNOTE

Niels Bohr bliver subbet. Skal ikke diskuteres yderligere

MODNOTE
22-10-2012 20:47 #259
wwMorten Andersen skrev:
@HelenaPigen

Du får villalean i min bog - pga. #172


Det syge er, at når du skriver det, så får jeg automatisk villa-vibes fra din side. Det må være et psykologisk fænomen af en slags.
22-10-2012 20:50 #260
wwDirch Passer skrev:
Det er fanme et godt svar! Cudo's for det, men ærlig talt.. Hvem ser du som den største villa og største ulv pt.?


Det har jeg da næsten lige skrevet?

Du er min ulv og Michael er villager.
22-10-2012 20:55 #261

Sick der er meget fluff.

Hvis I synes at det top dollar at lave små fine hints til navnet på tildelte gimmick, så opnår I fint at fylde tråden med fluff.
På et eller andet tidspunkt beslutter I vel, at I vil spille WW, da I jo signede up til det.

www.arto.dk kan bruges nå I har alle de andre lyster.

22-10-2012 20:56 #262
wwMads Mikkelsen skrev:
wwMichael Laudrup skrev:
@ Mads: Jo, men eftersom de ikke er blevet til nok endnu, må far her svinge pisken lidt.
Farfar Laudrups recept med tidligt i seng og tidligt op virkede meget godt, hvis jeg selv skal sige det.

Hvad er det der gør Julie villa?


Jeg tror Rimmer er ulv og han spewer Julie villager synes jeg.
Hvordan spewer jeg hende villager?
22-10-2012 20:57 #263

@Uffe

lol, det må være et level. :)

Men tag dig nu lige sammen og spil spillet.

22-10-2012 20:58 #264
wwHelena Christensen skrev:
wwMorten Andersen skrev:
@HelenaPigen

Du får villalean i min bog - pga. #172


Det syge er, at når du skriver det, så får jeg automatisk villa-vibes fra din side. Det må være et psykologisk fænomen af en slags.


Om det er psykologisk eller ej, så kan du også roligt putte mig på din villaliste ;)

@Uffe
På et eller andet tidspunkt beslutter I vel, at I vil spille WW, da I jo signede up til det.


Ja, lad os alle gøre som dig!

Foreslå andre ikke at wolfhunte.

Stemme uden begrundelse.

Rette andres spillestil og give pro advice.

FUN GAME ON.

22-10-2012 21:00 #265
wwLasse Rimmer skrev:
wwMads Mikkelsen skrev:
wwMichael Laudrup skrev:
@ Mads: Jo, men eftersom de ikke er blevet til nok endnu, må far her svinge pisken lidt.
Farfar Laudrups recept med tidligt i seng og tidligt op virkede meget godt, hvis jeg selv skal sige det.

Hvad er det der gør Julie villa?


Jeg tror Rimmer er ulv og han spewer Julie villager synes jeg.
Hvordan spewer jeg hende villager?


Kan jeg ikke komme konkret ind på uden at overtræde nogle regler, men lad mig hinte til "ham/hende".
22-10-2012 21:00 #266
wwUffe Holm skrev:
Jeg burde virkelig tage mig sammen og låse spillet - men jeg må nok udskyde det et par timer.


Gider du tage dig sammen nu? eller er du for sedorf til det?
22-10-2012 21:01 #267

Ydermere må fluff da lige være "din boldgade".
I og med du ikke gider tage stilling til spørgsmål direkte rettet til dig, men gerne bidrager med kontruktiv kritik mht. fluff og gimmicks.

Så fluff er skuda den eneste måde, at få lokket noget ud af dig på.

Agree?

22-10-2012 21:02 #268

Morten har spewet sig ulv.
i postene fra #134- #170 cirka.

22-10-2012 21:02 #269

Desuden er ham/hende snakken alt for overrated.

22-10-2012 21:03 #270

@Mads
Så hvis jeg er ulv er julie villa fordi jeg skriver ham? Skriver du ham eller hende om julie?
Hvilket lean giver du julie hvis jeg skulle være villa?
Sagde du ikke i starten at julie og jeg nok var ulve sammen?

22-10-2012 21:04 #271
wwUffe Holm skrev:
Morten har spewet sig ulv.
i postene fra #134- #170 cirka.


Dejligt at du åbner op for posen. Finally. Care to explain?
Eller er det endnu et af dine, X er ulv, PASTA. Enough said. ?
22-10-2012 21:04 #272

wwMads Mikkelsen skrev:
Jeg tror Rimmer er ulv og han spewer Julie villager synes jeg.


Sjov kommentar, der godt kunne blive rigtig brugbar, når vi kender din eller Lasses rolle. Jeg er enig i, at Lasse og jeg er unlikely w/w. Jeg har dog ikke fundet deciderede ulvede posts fra Lasse indtil videre.
22-10-2012 21:05 #273

@Julie
Tror du Mads og jeg kunne være w/w, eller w/v?

22-10-2012 21:06 #274

Lad os få nogle vogne op

Anne Linnet vs. hvem?

22-10-2012 21:07 #275
wwLasse Rimmer skrev:
@Mads
Så hvis jeg er ulv er julie villa fordi jeg skriver ham? Skriver du ham eller hende om julie?
Hvilket lean giver du julie hvis jeg skulle være villa?
Sagde du ikke i starten at julie og jeg nok var ulve sammen?


Som sagt kan jeg ikke komme ind på det, men det eneste mit read kan bruges til er hvis du er ulv så er Julie stensikkert villager.
22-10-2012 21:08 #276

Med mindre du har fået en PM hvor der står at mig og julie er w/v så har jeg sgu svært ved at se hvordan det kan bryde reglerne at svare på de spørgsmål.

22-10-2012 21:08 #277

@MM
Lasse Rimmer er Villa
Hvordan ser du stor aktivitet i spillet - villa eller ulvet? Hav in mente, at dette er gimmick spil..

22-10-2012 21:09 #278

Og hvis Julie er ulv er du villager lasse..

Ergo er i ikke w/w og jeg har et ulveread på dig som derved giver mig et villaread på julie.

22-10-2012 21:09 #279

Lasse R er slet ikke en mulighed.

22-10-2012 21:09 #280
wwDirch Passer skrev:
@MM
Lasse Rimmer er Villa
Hvordan ser du stor aktivitet i spillet - villa eller ulvet? Hav in mente, at dette er gimmick spil..


Giver ikke leans udfra aktivitet.
22-10-2012 21:10 #281
wwLasse Rimmer skrev:
Med mindre du har fået en PM hvor der står at mig og julie er w/v så har jeg sgu svært ved at se hvordan det kan bryde reglerne at svare på de spørgsmål.


Du har sagt noget som du ikke ville sige hvis Julie også var ulv.
22-10-2012 21:11 #282

@Helena: hvorfor Anne? Hvad får vi af info hvis hun flipper villa eller ulv?

Jeg kaster Uffe op som mod kandidat.

22-10-2012 21:11 #283
wwJulie Zangenberg skrev:

wwMads Mikkelsen skrev:
Jeg tror Rimmer er ulv og han spewer Julie villager synes jeg.


Sjov kommentar, der godt kunne blive rigtig brugbar, når vi kender din eller Lasses rolle. Jeg er enig i, at Lasse og jeg er unlikely w/w. Jeg har dog ikke fundet deciderede ulvede posts fra Lasse indtil videre.


Det her er sick stenet skrevet, hvis man er villa.
22-10-2012 21:12 #284
wwHelena Christensen skrev:
wwJulie Zangenberg skrev:

wwMads Mikkelsen skrev:
Jeg tror Rimmer er ulv og han spewer Julie villager synes jeg.


Sjov kommentar, der godt kunne blive rigtig brugbar, når vi kender din eller Lasses rolle. Jeg er enig i, at Lasse og jeg er unlikely w/w. Jeg har dog ikke fundet deciderede ulvede posts fra Lasse indtil videre.


Det her er sick stenet skrevet, hvis man er villa.


True lol
22-10-2012 21:12 #285

linnet er imo en fin mulig ulv alene grundet intro og hvor utr hun er, men infowise er mads vs uffe de to optimale vogne.

22-10-2012 21:13 #286
wwHelena Christensen skrev:
wwJulie Zangenberg skrev:

wwMads Mikkelsen skrev:
Jeg tror Rimmer er ulv og han spewer Julie villager synes jeg.


Sjov kommentar, der godt kunne blive rigtig brugbar, når vi kender din eller Lasses rolle. Jeg er enig i, at Lasse og jeg er unlikely w/w. Jeg har dog ikke fundet deciderede ulvede posts fra Lasse indtil videre.


Det her er sick stenet skrevet, hvis man er villa.


Hold nu op med at spille level 1-ww. Selvfølgelig ved jeg, at vi aldrig kan være w/w, da jeg er villa, men det ved Mads jo ikke.
22-10-2012 21:13 #287
wwMichael Laudrup skrev:
@Helena: hvorfor Anne? Hvad får vi af info hvis hun flipper villa eller ulv?

Jeg kaster Uffe op som mod kandidat.


Vi får info ud fra stemmemønstre obv. Kan godt være hun ikke har så meget interaktion med folk, men hun er pænt likely ulv, og virker heller ikke som en spiller, vi kan bruge til ret meget uanset.
22-10-2012 21:14 #288

@Jay-Z
Jeg kunne ALDRIG skrive det der som villa. Men vil ikke afvise at nogen kan.

22-10-2012 21:15 #289

@Lasse

Den interaktion I har gang i lige nu, kunne I nemt gøre som w/w, men den måde I interagerer i starten af tråden, hvor Mads fx henvender sig til dig med fluff, taler mest for, at I er enten w/v eller v/v. Umiddelbart er w/v mest sandsynligt.

22-10-2012 21:16 #290
wwHelena Christensen skrev:
@Jay-Z
Jeg kunne ALDRIG skrive det der som villa. Men vil ikke afvise at nogen kan.


Lol. Det her er til gengæld noget, ulve oftest skriver.
22-10-2012 21:16 #291

Julie må hænge..

22-10-2012 21:17 #292

Flot :)

22-10-2012 21:17 #293
OP

Votecount til # 291

[1]wwAnne Linnet -
[1]wwDirch Passer -
[0]wwHelena Christensen - Anne
[1]wwJes Dorph -
[0]wwJulie Zangenberg - Mads
[0]wwKaren Blixen -
[0]wwLasse Rimmer - Uffe
[2]wwMads Mikkelsen - Dirch
[1]wwMichael Laudrup - Uffe
[0]wwMorten Andersen - Uffe
[0]wwNiels Bohr -
[0]wwTycho Brahe - Jes
[3]wwUffe Holm - Mads

22-10-2012 21:18 #294
wwJulie Zangenberg skrev:
wwHelena Christensen skrev:
wwJulie Zangenberg skrev:

wwMads Mikkelsen skrev:
Jeg tror Rimmer er ulv og han spewer Julie villager synes jeg.


Sjov kommentar, der godt kunne blive rigtig brugbar, når vi kender din eller Lasses rolle. Jeg er enig i, at Lasse og jeg er unlikely w/w. Jeg har dog ikke fundet deciderede ulvede posts fra Lasse indtil videre.


Det her er sick stenet skrevet, hvis man er villa.


Hold nu op med at spille level 1-ww. Selvfølgelig ved jeg, at vi aldrig kan være w/w, da jeg er villa, men det ved Mads jo ikke.


Men du ved jeg er villager?
22-10-2012 21:18 #295
wwHelena Christensen skrev:
wwJulie Zangenberg skrev:

wwMads Mikkelsen skrev:
Jeg tror Rimmer er ulv og han spewer Julie villager synes jeg.


Sjov kommentar, der godt kunne blive rigtig brugbar, når vi kender din eller Lasses rolle. Jeg er enig i, at Lasse og jeg er unlikely w/w. Jeg har dog ikke fundet deciderede ulvede posts fra Lasse indtil videre.


Det her er sick stenet skrevet, hvis man er villa.


+1

Udelukket pga. denne post ændrer jeg min stemme til Julie

Også en spøjs måde at forsvare sit mulige slipup på i "290.

@Mason
Ser du det ikke som et giga slipup?
22-10-2012 21:18 #296

@Helena

Jeg vil til gengæld godt medgive, at formuleringen godt kan se mærkelig ud, når man ikke er i mit hoved. Måske havde jeg egentlig også selv studset over det, hvis en anden havde skrevet det.

22-10-2012 21:19 #297
Julie
22-10-2012 21:19 #298

Hvis den står mellem Uffe og Mads heller jeg mest til mads. Da jeg som beskrevet tidligere har svært ved at se nogen spille ulv sådan som uffe har spillet.

Mads Mikkelsen

22-10-2012 21:20 #299

Hvordan i alverden er det den stor mellem mig og Uffe? lols

22-10-2012 21:20 #300

Karen er også et fint valg.

22-10-2012 21:20 #301

@Mads

Jeg ved ikke, hvad du er.

22-10-2012 21:21 #302

3 stemmer på uffe og 2 på dig men nu lader det til folk vi kører på Julie..
men jeg holder stadig på mads>Julie>uffe

22-10-2012 21:22 #303

@JZ
Du skriver at Mads ikke kender din rolle. Det er jo kun tilfældet, hvis han er villa. Det er slip-up nr. 2.

22-10-2012 21:23 #304

Mads er ikke en mulighed.

Den hedder Julie vs. ? jeg holder på Uffe, medmindre i fucker op omkring mads.

22-10-2012 21:23 #305

Hvis Julie er ulv er det kæmpe win

22-10-2012 21:23 #306

Syntes ikke Karen er et fint valg, da hun obv. er i starten af sin skrivefase.

Når hun først får fyldt pennen op med blæk, bliver hun formentlig nem at læse.

Omg Helena is on fire!

22-10-2012 21:23 #307

Helena kan komme på villalisten så er hun da på én liste.

22-10-2012 21:24 #308

@Morten
Lagde godt mærke til den underlige formulering da jeg læste det, men har ikke lagt så meget i det. Føler lidt at det svare til når jeg spørger om mig og mads kan være w/w, for at gøre det lidt mere objektivt. Nytter ikke noget at vi alle bliver ved med at sige vi selv er villas.

Tbh kunne jeg prob også godt skrive sådan der (havde nok været uden 'unlikely')

Vil helst lynche Uffe eller Anne Linnet. Kan dog være jeg lige læser Julie igennem igen (kan dog ikke lide at hun får så meget heat på så kort tid). Fik et villavibe fra Julie tidligt, som jeg har holdt fast i siden.

22-10-2012 21:24 #309

@MM

Er det vigtigt at komme folk på lister?

22-10-2012 21:24 #310

@Helena

Tag nu de skyklapper af. Jeg ved KUN noget om Mads' rolle, hvis jeg ulv! Er du ny til det her spil?

Jeg ser Mads som mest likely ulv, men jeg VED ikke med 100 % sikkerhed, hvad han er!

Lad være med at kalde ting slip up, når det ikke er slip up!

22-10-2012 21:25 #311
wwLasse Rimmer skrev:
@Morten
Nytter ikke noget at vi alle bliver ved med at sige vi selv er villas.


TAK!
22-10-2012 21:25 #312
wwLasse Rimmer skrev:
@Morten
Lagde godt mærke til den underlige formulering da jeg læste det, men har ikke lagt så meget i det. Føler lidt at det svare til når jeg spørger om mig og mads kan være w/w, for at gøre det lidt mere objektivt. Nytter ikke noget at vi alle bliver ved med at sige vi selv er villas.

Tbh kunne jeg prob også godt skrive sådan der (havde nok været uden 'unlikely')

Vil helst lynche Uffe eller Anne Linnet. Kan dog være jeg lige læser Julie igennem igen (kan dog ikke lide at hun får så meget heat på så kort tid). Fik et villavibe fra Julie tidligt, som jeg har holdt fast i siden.


Hvorfor vil du ikke stemme mig?
22-10-2012 21:25 #313
wwDirch Passer skrev:
@MM

Er det vigtigt at komme folk på lister?


Nej ikke sådan rigtigt, men du misser en interaktion fra tidligere.
22-10-2012 21:26 #314
wwJulie Zangenberg skrev:
@Helena

Tag nu de skyklapper af. Jeg ved KUN noget om Mads' rolle, hvis jeg ulv! Er du ny til det her spil?

Jeg ser Mads som mest likely ulv, men jeg VED ikke med 100 % sikkerhed, hvad han er!

Lad være med at kalde ting slip up, når det ikke er slip up!


What du sejler jo rundt for sygt. Bendtner ville kunne sikkert gøre det bedre lol..
22-10-2012 21:27 #315

@Mads

Du burde være komiker så sjov som du er.

Hvad er forkert?

22-10-2012 21:27 #316

@Mads
Kan godt lide dine seneste par timer.

22-10-2012 21:29 #317

Virker som om der er en connection imellem Mads Mikkelsen og Michael Laudrup. De er i hvert fald gode venner :)

@Julie
Jeg havde dig som neutral og så dig ikke som en lynch mulighed, men du må da kunne se at du skriver nogle mærkelig ting.

22-10-2012 21:29 #318

Jeg holder fast i at Morten bør lynches i morgen.

22-10-2012 21:29 #319
wwLasse Rimmer skrev:
@Mads
Kan godt lide dine seneste par timer.


Vildt

@ Julie

Det stemmer ikke rigtigt overens. Du synes mine betragtninger er gode og samtidigt vildt ulvede?
22-10-2012 21:29 #320

@Helena

Vil du give mig ret i, at jeg kun ved, hvad Mads' rolle er, hvis jeg er ulv?

22-10-2012 21:30 #321

Jeg stemmer ikke uffe

22-10-2012 21:30 #322
wwJulie Zangenberg skrev:
@Helena

Vil du give mig ret i, at jeg kun ved, hvad Mads' rolle er, hvis jeg er ulv?


Men det er jo ikke det du skriver..
22-10-2012 21:31 #323
wwUffe Holm skrev:
Jeg holder fast i at Morten bør lynches i morgen.
Holder fast i at du ikke får ham lynchet uden argumenter.

@Mads
Overrasket?
22-10-2012 21:32 #324

@Mads

Gider du godt bruge citer-funktionen, når du kommenterer, hvad jeg mener? Jeg mener du er ulvet, fordi du har fluffet rigtig meget, og fordi du var så modvillig mod at svare på mine spørgsmål i starten. Hvornår har jeg sagt, at du har gode betragtninger?

22-10-2012 21:32 #325
wwLasse Rimmer skrev:
wwUffe Holm skrev:
Jeg holder fast i at Morten bør lynches i morgen.
Holder fast i at du ikke får ham lynchet uden argumenter.

@Mads
Overrasket?


Lidt, troede gerne du ville have mig lynched..
22-10-2012 21:33 #326

@Helena
Det er ikke det, der er pointen. Du skriver at Mads ikke kender din rolle, og det kan du kun vide som ulv, med mindre det er et peek.

22-10-2012 21:33 #327
wwUffe Holm skrev:
Morten har spewet sig ulv.
i postene fra #134- #170 cirka.


wwMorten Andersen skrev:
wwUffe Holm skrev:
Morten har spewet sig ulv.
i postene fra #134- #170 cirka.


Dejligt at du åbner op for posen. Finally. Care to explain?
Eller er det endnu et af dine, X er ulv, PASTA. Enough said. ?


wwUffe Holm skrev:
Jeg holder fast i at Morten bør lynches i morgen.


SUPER argument. Godt spillet.
Det værste er at jeg ikke får specielle ulvevibes fra dig, men selve din spillestil er sick ulvet. Den klassiske UTR ulv.
Har bare sådan lyst til at stemme dig, da jeg ærlig talt ikke kan se dig bidrage med noget yderligere i spillet!
Note: Jeg er altså ikke den eneste som har efterlyst noget konstruktivt fra dig, Hr. Holm!
22-10-2012 21:34 #328
Anne Linnet vs. Michael Laudrup
22-10-2012 21:35 #329
Sjov kommentar, der godt kunne blive rigtig brugbar, når vi kender din eller Lasses rolle. Jeg er enig i, at Lasse og jeg er unlikely w/w.


Du er enig med mig, men synes jeg er ulvet? Desuden er den formuleringer jo helt væk

Selvfølgelig ved jeg, at vi aldrig kan være w/w, da jeg er villa, men det ved Mads jo ikke.


Hvis jeg er ulv (hvilket du åbenbart mener) så ved jeg da også det?
22-10-2012 21:35 #330

@ Helena: Hvad får vi ud af at lynche mig?

22-10-2012 21:36 #331
wwHelena Christensen skrev:
Anne Linnet vs. Michael Laudrup


Ja hellere linnet så, men hvorfor er det vi stemmer hende? Jeg kan ikke rigtigt huske en eneste post fra hende.
22-10-2012 21:36 #332
OP

Votecount til # 330

[1] wwAnne Linnet -
[1] wwDirch Passer - Julie
[0] wwHelena Christensen - Anne
[1] wwJes Dorph -
[2] wwJulie Zangenberg - Mads
[0] wwKaren Blixen - Mads
[0] wwLasse Rimmer - Uffe
[3] wwMads Mikkelsen - Dirch
[1] wwMichael Laudrup - Uffe
[0] wwMorten Andersen - Julie
[0] wwNiels Bohr -
[0] wwTycho Brahe - Jes
[2] wwUffe Holm - Mads

22-10-2012 21:36 #333

@Helena

Omg. Hvis du vil se det som et slip-up, så kan du fandme finde mange slip-ups i det her spil. Der er 77 % chance for at Mads ikke kender min rolle. Tilfreds?

22-10-2012 21:37 #334

Ej okay vi kan altså heller ikke stemme Anne linnet.. alt for tyndt.

22-10-2012 21:37 #335

Syntes det er mærkeligt at du opdager 2 slipups fra Julie, men vil dernæst ikke have Julie som én vogn?

Bare en tanke...

22-10-2012 21:37 #336

Anne Linnet vs. Jes Dorph please.

Ser lidt håbløst ud de sidste par timer, så vil ikke ligge for meget mere energi i EOD

22-10-2012 21:38 #337
wwJulie Zangenberg skrev:
@Helena

Omg. Hvis du vil se det som et slip-up, så kan du fandme finde mange slip-ups i det her spil. Der er 77 % chance for at Mads ikke kender min rolle. Tilfreds?


Hvis du mener jeg er ulv, burde du så ikke også mene jeg kender din rolle?
22-10-2012 21:38 #338

@Mads

Igen: Jeg kender ikke din rolle, men jeg mener, du er mest likely ulv, af de årsager jeg tidligere har nævnt.

22-10-2012 21:38 #339
wwTycho Brahe skrev:
Anne Linnet vs. Jes Dorph please.

Ser lidt håbløst ud de sidste par timer, så vil ikke ligge for meget mere energi i EOD


Virker ulvet hvorfor vil du ikke det?
22-10-2012 21:39 #340

Vi kan sagtens tage JZ op som vogn, jeg er bare stadig i tvivl. Og virkede som Rimmer sagde til at der hurtigt var god opbakning.

22-10-2012 21:39 #341

Uffe er næppe ulv her. Anne Linnet. Ulvet start og ikke noget siden.

Folk som stemmer Julie, skal vide at jeg tror godt jeg ville kunne finde min. 5 af sådanne 'slip-ups' i denne tråd. Jeg kalder dem blot ikke slip-ups, men en skrivefejl.
Det er sådan nogle ting som ulvene elsker at hoppe med på som vogn, da de dagen efter kan sige at det ikke var deres skyld da personen lavede et slip-up.
Julie ligner go-to-vogn imo

22-10-2012 21:39 #342
wwJulie Zangenberg skrev:
@Mads

Igen: Jeg kender ikke din rolle, men jeg mener, du er mest likely ulv, af de årsager jeg tidligere har nævnt.


Jeg begynder at tro du er den rigtige Julie.. Okay så lader vi den ligge, men er du ulv så cleare jeg Helena, Rimmer og mig selv.
22-10-2012 21:40 #343

Update på hvorfor vi gerne vil på Uffe eller Linnet? Jeg kan ikke lide at stemme nogen af dem..

22-10-2012 21:40 #344

@Mads
Hvad hvis Julie flipper villa? Tror du jeg ville forsvare hende som ulv? Kan du så se hvor det går lidt galt?

22-10-2012 21:41 #345

Det bliver aldrig aktuelt, så du clearer bare dem du vil.

22-10-2012 21:41 #346

@ MM

Har været AFK i et stykke tid, kommer tilbage og begynder at læse, men synes der for meget larm og dårlige indlæg lol.

Ser stadig Linnet som et fin kandidat, men der er en del der er hoppet med på hende siden jeg var AFK, så vil hellere lynche Jes Dorph

22-10-2012 21:41 #347
wwLasse Rimmer skrev:
@Mads
Hvad hvis Julie flipper villa? Tror du jeg ville forsvare hende som ulv? Kan du så se hvor det går lidt galt?


Ja det tror jeg.
22-10-2012 21:42 #348

@Michael Laudrup
Du virker UTR i tråden. Det er tydeligt at du er til stede, men du prøver ikke vildt på at påvirke lynch. Holder dig i baggrunden og kommer så med et par onliners her og der.

22-10-2012 21:42 #349

Det her minder mest om en masse villas der skændes og ulve der gemmer sig. Overvej lige hvor mange der ikke er aktive på dagens vigtigste tidspunkt.

22-10-2012 21:43 #350

Altså jeg venter stadig på headsup omkring hvorfor folk er på linnet. Har lige skimtet hende uden at finde noget særligt.

22-10-2012 21:43 #351

@Mads
Uffe er bare nedern og vil ikke deltage. Dette gimmick-spil er netop ment som et wake-up-call til alle dem som plejer at spille sådan og jeg tvivler på at han er i live D3 hvis han ikke gør en lidt større indsats imorgen.

Linnet havde imo en rimelig nervøs start. Han/hun (here we go again) har holdt sig en del ude af tråden siden, og har ikke vist noget, derved har man kun starten at gå ud fra og den kunne jeg ikke lide.

22-10-2012 21:44 #352

@MM
Hun er ret onelineragtig og så er hun mekanisk set et ok lynch imo. Kan være jeg tager fejl der dog.

22-10-2012 21:44 #353

Er vognene Uffe eller Linnet er jeg med på Linnet vognen, selvom det PINER mig at Uffe slipper så let, med sin so far arrogante udtagelser!

Derudover har Linnet jo været den mindst aktive, så begrundelsen er tynd.
Men så er det sku også hendes egen skyld, og mine argumenter for at stemme hende, er vel omtrent de samme so Uffe.
Ikke interesseret i at løse spillet.

Kan godt se det mht. Julie som go-to-vogn.

22-10-2012 21:45 #354

Altså jeg finder ikke Linnets intro vildt ulvet, men den er heller ikke særlig villaish.

22-10-2012 21:45 #355
wwHelena Christensen skrev:
@MM
Hun er ret onelineragtig og så er hun mekanisk set et ok lynch imo. Kan være jeg tager fejl der dog.

Ualmindelig dårlig post den her.
22-10-2012 21:46 #356
wwTycho Brahe skrev:
@ MM

Har været AFK i et stykke tid, kommer tilbage og begynder at læse, men synes der for meget larm og dårlige indlæg lol.

Ser stadig Linnet som et fin kandidat, men der er en del der er hoppet med på hende siden jeg var AFK, så vil hellere lynche Jes Dorph


Okay, hvad tænker du mht. Jes?
22-10-2012 21:46 #357

Så jeg skal sidde og håbe på at jeg forsvarer en ulv nu.

22-10-2012 21:46 #358
Michael Laudrup
22-10-2012 21:46 #359

@ Helena: Jeg har sagt hvad jeg har at sige, men der er ikke mange der lytter. I har gang i jeres egen lille navle-pille-leg.

1. Jeg har tidligere påpeget lynch af Julie, men min begrundelse for at hun er w/w med Lasse vil I ikke æde.

2. Jeg mener Uffe er en god kandidat da han spiller fesent og påpeger mit spas som potentiel angelshooting. Dette villle en villa ikke gøre. Han bidrager ikke selv om han mener at kunne løse spillet tidligt. For han gider ikke.

Dette er 2 mine bud.

22-10-2012 21:46 #360
wwJulie Zangenberg skrev:
Det her minder mest om en masse villas der skændes og ulve der gemmer sig. Overvej lige hvor mange der ikke er aktive på dagens vigtigste tidspunkt.


Faktisk enig.
22-10-2012 21:46 #361
wwUffe Holm skrev:
wwHelena Christensen skrev:
@MM
Hun er ret onelineragtig og så er hun mekanisk set et ok lynch imo. Kan være jeg tager fejl der dog.

Ualmindelig dårlig post den her.
Uddyb eller gtfo
22-10-2012 21:46 #362

Synes Morten Andersen havde en god villagery start. Men har han da godt nok fået ødelagt.

Og mærkelig brug af ! i hans posts. Virker helt falsk.

22-10-2012 21:47 #363
wwHelena Christensen skrev:
Michael Laudrup


Helena nu er du jo lige kommet på listen ;)
22-10-2012 21:47 #364

@Michael
Hvordan ser du Mads?

22-10-2012 21:47 #365

Fatter ikke, at vi ikke snupper julie på utallige slip-ups?

22-10-2012 21:47 #366

Hvis det er mellem Uffe og Linnet er jeg også på Linnet vognen.
@helena
Hvorfor pludselig ML?

22-10-2012 21:48 #367
wwLasse Rimmer skrev:
wwUffe Holm skrev:
wwHelena Christensen skrev:
@MM
Hun er ret onelineragtig og så er hun mekanisk set et ok lynch imo. Kan være jeg tager fejl der dog.

Ualmindelig dårlig post den her.
Uddyb eller gtfo


Hva' er chancen?
22-10-2012 21:48 #368

Altså jeg er stadig mest på Dirch... Hans intro er 1000 gange dårligere end Linnets.

22-10-2012 21:48 #369

Læser lige Dirch..

22-10-2012 21:49 #370

Så nu er det intro der afgør om man er ulv eller ej? LOL

22-10-2012 21:49 #371

@ lasse:
Det tror jeg er implicit i #304, men skal jeg uddybe finder jeg ham pushende og det virker på mig som om han vil finde ulve.

22-10-2012 21:49 #372
wwTycho Brahe skrev:
Synes Morten Andersen havde en god villagery start. Men har han da godt nok fået ødelagt.

Og mærkelig brug af ! i hans posts. Virker helt falsk.


Mine brug af ! er måske en "uheldig" måde at udtrykke min frustation på.
Uden at vide det, helt konkret, vil jeg skyde på at mine "!", hyppigst er brugt i posts rettet mod Uffe.
22-10-2012 21:50 #373
Karen Blixen

Fordi:

"Hvis det er mellem de her to, så bliver jeg jo nødt til at vælge."

"Hvorfor nu ham"

Læs tråden. Jeg har skrevet det. Sick ulvet post.
22-10-2012 21:50 #374
OP

Votecount til # 371

[1] wwAnne Linnet -
[1] wwDirch Passer - Julie
[0] wwHelena Christensen - Karen
[1] wwJes Dorph -
[2] wwJulie Zangenberg - Mads
[1] wwKaren Blixen - Mads
[0] wwLasse Rimmer - Anne
[3] wwMads Mikkelsen - Dirch
[1] wwMichael Laudrup - Uffe
[0] wwMorten Andersen - Julie
[0] wwNiels Bohr -
[0] wwTycho Brahe - Jes
[1] wwUffe Holm - Mads

Redigeret af toganim d. 22-10-2012 21:51
22-10-2012 21:50 #375

jeg er også stadig mest til MM, men linnet er et fint valg men kun i mangel på bedre...
Dirch virker villa imo

22-10-2012 21:51 #376

@Dirch
Seriously? Giv os noget bedre at gå efter og så skal vi følge det.

@Mads
Har skimmet ham og jeg stemmer ikke Dirch idag. Han virker meget forvirret i starten hvilket jeg tror er villalike og så tvivler jeg på han ville claime vanillager som ulv. Ulvene har jo haft lang tid til at forberede sig på starten af dagen.

22-10-2012 21:52 #377

Altså Helena er der nogle som du snart IKKE har nævnt? ;)

"Hvis det er mellem de her to, så bliver jeg jo nødt til at vælge."
Tbh finder jeg det mere villagery end ulvet.

Syntes Karen er et dårligt lynch imo.

22-10-2012 21:52 #378

Sick at der er så mange der ytre at de vil stemme Anne uden at gøre det.

Jeg vil dog faktisk hellere stemme Julie end Mads. Så folk som stemmer Mads og har mig som villa, synes jeg skal fjerne dem.

22-10-2012 21:52 #379

Jeg flytter mig ikke fra Mads, medmindre han bliver uaktuel som vogn.

Få jer nu lige samlet på to personer i stedet for 7.

22-10-2012 21:54 #380

@Lasse

Hvad med alle de slip-ups JZ har lavet? Berettiger det ikke til et lynch?

22-10-2012 21:54 #381

Anne > Julie > Mads

22-10-2012 21:54 #382

@helene
jeg kan kun finde at du mener han er "gode" venner med Mads

22-10-2012 21:54 #383
Julie

@ Lasse

okay hvad med Tycho Brahe?
22-10-2012 21:54 #384
Karen Blixen
22-10-2012 21:55 #385

Julie > ML > Anne

unvote har ikke styr på hvem jeg har stemt

22-10-2012 21:56 #386

Alt for mange stemmer på mig tbh..

22-10-2012 21:56 #387

@Dirch
Ser ikke de slip-ups så tungt som andre

@Mads
Kan jeg ikke huske særlig meget om ham atm, så vil jeg ikke udtale mig om.

22-10-2012 21:56 #388
Julie
22-10-2012 21:57 #389

@Tycho
Tror ikke Karen bliver aktuel.

Anne Linnet

22-10-2012 21:57 #390

Hold op, hvor er det fail det her. Kæmpe ringe.

22-10-2012 21:57 #391
wwLasse Rimmer skrev:
@Dirch
Ser ikke de slip-ups så tungt som andre

@Mads
Kan jeg ikke huske særlig meget om ham atm, så vil jeg ikke udtale mig om.


Okay jeg har et soulread på han er w/w med Linnet hvis han flipper ulv senere.
22-10-2012 21:57 #392

Skift nu til Uffe! Ellers stemmer jeg MM´s modvogn.

Jeg tager flame hvis han ikker er ulv, men tilgengæld også Fame hvis det viser sig modsat.

22-10-2012 21:58 #393
OP

Votecount til #

[1] wwAnne Linnet -
[1] wwDirch Passer - Julie
[0] wwHelena Christensen - Anne
[0] wwJes Dorph -
[3] wwJulie Zangenberg - Mads
[2] wwKaren Blixen - Mads
[0] wwLasse Rimmer - Julie
[2] wwMads Mikkelsen - Julie
[0] wwMichael Laudrup - Uffe
[0] wwMorten Andersen -
[0] wwNiels Bohr -
[0] wwTycho Brahe - Karen
[1] wwUffe Holm - Mads

22-10-2012 21:58 #394
wwHelena Christensen skrev:
@Tycho
Tror ikke Karen bliver aktuel.

Anne Linnet


Hvorfor fuck stemmer du på en der ikke har nogen stemmer??????
22-10-2012 21:58 #395
julie hvis det ikke kan blive mads.
22-10-2012 21:58 #396

@Mason.
Ok lets do it.

Julie

Dog pænt weird hvis du ikke tolker slip up'sne som slipup, men stemmer her, til trods for at dit største lean er Anne.

22-10-2012 21:58 #397

I kan jo ikke begynde at lave hver jeres vogn 2min i lynch det er mig vs Julie resten er to late og gider ikke lynches fordi folk ikke kan fatte at stemme på vogne..

22-10-2012 21:59 #398

omfg I er ringe. Jeg håber virkelig village taber. Fuck af.

22-10-2012 21:59 #399
wwJes Dorph skrev:
julie hvis det ikke kan blive mads.


What?
22-10-2012 21:59 #400
Mads
22-10-2012 21:59 #401
wwJes Dorph skrev:
julie hvis det ikke kan blive mads.


Det kan det da sagtens, hvad mener du med det?
22-10-2012 21:59 #402

Det ultimative bevis på, at det bedst kan betale sig at være helt utr d1.

22-10-2012 21:59 #403

Imo er det jo ikke slip-ups men ærlige skrivefejl. Der er en del på pn der laver disse i hvert eneste spil som villa.

22-10-2012 21:59 #404

Jes er vel ulv med den udtalelse?

22-10-2012 22:00 #405

CFD Mads?

22-10-2012 22:00 #406

wtf. helena.

22-10-2012 22:00 #407
Julie
22-10-2012 22:00 #408

mads står lige med tyve andre, mads og julie er nu engang mine bedste vogne.

22-10-2012 22:00 #409

gdiaf

22-10-2012 22:00 #410

? Du er stadig på min wolf-liste.

22-10-2012 22:01 #411
mads
22-10-2012 22:01 #412
OP
NAT
22-10-2012 22:08 #413
OP

Final votecount

[0] wwAnne Linnet -
[0] wwDirch Passer - Julie
[0] wwHelena Christensen - Mads
[0] wwJes Dorph - Julie
[6] wwJulie Zangenberg - Mads
[1] wwKaren Blixen - Mads
[0] wwLasse Rimmer - Julie
[4] wwMads Mikkelsen - Julie
[0] wwMichael Laudrup -Julie
[0] wwMorten Andersen - Julie
[0] wwNiels Bohr -
[0] wwTycho Brahe - Karen Blixen
[0] wwUffe Holm - Mads

Rettelser inden 22:20

22-10-2012 22:26 #414
OP

Julie Zangenberg blev bedt om at forlade ballet. Hun var villa

NA inden 08.00
Dag starter mellem 9 og 10

Derudover bliver Anne Linnet subbet i løbet af natten. Dette skal ikke diskuteres i tråden

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar