WW #1 2010 Dag 4

#1
Virklund var gået endnu en af de frygtede nætter i møde, de fleste havde svært ved at falde i søvn, Live var en af dem så han besluttede sig for, at gå en tur igennem byen, dette kom han dog til at fortryde, da han pludselig følte at han ikke var alene, og kort efter blot kunne føle blodet forlade kroppen efter et raserifyldt ulveangreb, byen sørgede om morgenen over tabet af deres stolte indbygger Live

Spillere(16 levende)
Aurvandil
Danielgron
Dohn, Død, indbygger
Emilbbs
Faberghasted
Fivecats
Flyfly
Holstt
Jacob32DEN, død ond
Live, død, indbygger
Malxom
Mollematen
Panter, død indbygger
Prille, Død, ond
Robertoloda , Død, ond
Skatkat
Stonien
Thegreatpete
Thingyman, Død, luder
Toganim
Twajzer
UTGwithURmom
Xitaah

Dag 3:

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=207960

DET ER DAG

11-01-2010 00:03 #2

Jeg tror det er sikkert at konkludere at Panter var lunatic :S Ellers så er lunatic faldet i søvn.

Robertolodas afskedssalut igår...betød det at han var shaman? eller at han prøver at skabe splid ved at minde os om at der ER en shaman?

11-01-2010 00:04 #4

og ja, toga... Den der tænker jeg også over...

11-01-2010 00:04 #3

okay, wtf...? ingen Luna??? og sry, for mangel på post's igår... mit eget net svigtede, sammen med PN's egen OLE gik amok.. Det magtede jeg bare ikke...

Men hmm... Det er sgu flot med de Ulve vi rammer på Lynch... Det må jeg sige... Mine holdkammerater styrer :D

11-01-2010 00:05 #5

Så vigtigt vi for Robertoloda, begynder så småt at forstå spillet nu :-)

Men nu bliver man jo næsten nød til at læse det hele igennem igen. Håber jeg finder noget, så jeg måske kan komme med noget der er lidt mere konstruktivt end hvad jeg ellers har bidraget med.

11-01-2010 00:06 #6

Må næsten konkludere at lunatic er død i panter
Ellers forstår jeg det bare ikke rigtig..

11-01-2010 00:10 #7

Lækkert lynch :)

Ligner sgu godt nok at Panter var luna. Ellers er jeg i hvert fald på totalt bar bund over hvad der sker.

Bliver derudover nødt til at give en del ulve points på Toganim. Det er jeg simpelthen nødt til efter at vi forsøgte at etablere wagon hvor Roberto havde klart flest stemmer, men Toganim alligevel får drejet den over på Malxom.

Malxom får i samme øjemed en del indbygger points.

11-01-2010 00:10 #8

fantastisk, hvad med at prøve at lade mig leve, ty.

gl all vi har dem ved deres behårede nosser :O)

11-01-2010 00:12 #9

TGP kommer du snart med en forklaring på dit manglende spil????

Jeg forventer enorm aktivitet fra din side ellers synes jeg helt klart du skal lynches. Vi kan jo åbentbart ikke forvente at luna tager dig ud.

11-01-2010 00:15 #10

Nu må en eller anden lige forklare hvad shaman, luder og lunatic helt præcist er.

lunatic er en god der kan dræbe en hver nat?

Har læst en.wikipedia.org/wiki/Mafia_(party_game) og www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=198039

Kan ikke finde det. Men i bruger nok bare nogle andre ord for hvad jeg kan finde.

11-01-2010 00:18 #11

Ja luna er en person der typisk kan dræbe en person efter eget ønske hver nat.

Luder kan hver nat beskytte en valgfri person mod ulvekill, luna samt konvertering.

Shaman er en ulv der 1 gang i løbet af spillet har muligheden for at konvertere en god til ulv.

Hvis luderen sov hos en kunne man ikke bruge sine eventuelle specielle evner. Da luderen er død tror jeg dog ikke vi behøver bekymre os om at det skulle være tilfældet med vores lunatic. Det virker klart som om Panter var luna desværre :-(

11-01-2010 00:20 #12

Faber det er fint du giver mig ulvepoint (jeg havde set den komme- og vi kan lige så godt tage den nu). Forklar mig hvad du ville gøre hvis:

- Der var 2 personer som er lige likely ulv som der køres wagon på
- Den ene har flere stemmer end den anden

Mig? Jeg ville umiddelbart prøve at få det til et coinflip, eftersom jeg ville mene at et coinflip giver bedre mulighed for at få en ulv, end et alm. stemmeflert vil (eftersom ulvene vil påvirke flertallet)

11-01-2010 00:22 #13

@Toganim

Det er ikke på den baggrund jeg giver dig ulvepoints. Hvis du kigger efter er jeg selv med til at gøre afstemningen mere lige.

Det jeg giver dig ulvepoints for er da vi skal vælge wagons at du totalt egenrådigt vælger at gå imod stort set alle andre og siger EOD nu tager vi Malxom. På det tidspunkt er "afstemningen" i stil med 4 der ønsker Roberto og 1 der ønsker Malxom.
Du må indrømme det ikke ser godt ud. Kan du forklare dit valg? Og synes ikke du skal bruge grunden der hedder lag.

11-01-2010 00:22 #14

Ty faber,

shaman lyder giftig..

11-01-2010 00:23 #15

Meget dejligt lynch!

Jeg håber selvfølgelig også at jeg har fået flere tvivlere på min side,
da jeg i mit indlæg i går kl. 04.38 brugte en del linjer på at skrive hvorfor jeg opfatter Robertoloda som ulv.

Der er dog noget som falder mig meget i øjnene oven på i går, og det er Toganim, som jeg ellers har opfattet som helt i gennem god.

Kl. 18.22 lægger Holstt op til en afstemning om vogne.

Kl. 18.46 Skriver Toganim

Mine tanker omkring vognen kommer når folk har givet deres indput. Umiddelbart er jeg dog lidt ligeglad. Jeg så faktisk helst faber/TGP på nuværende tidspunkt men sådan er det jo


Herefter løber stemmerne ind, og der er flertal for Robertoloda som den ene vogn.

Kl. 19.14 Toganim er ikke enig i de vognforslag Holstt har, men han skriver i et indlæg. Citat:

Jeg skal nok affinde mig med dine forslag.


Kl. 20.41 skriver Toganim så pludselig:

Vogn1:

Malxom

Vogn2:

Skatkat


EOD

SÆT I GANG!


Det er her værd at bemærke, at Holstt allerede havde skrevet at han ville lade vogn-afstemningen løbe til kl. 21.
Så at Toganim 20 minutter før pludselig sætter de to vogne op og endda helt undlader Robertoloda, der førte afstemningen som værende den ene vogn....ja det er mistænkeligt!


kl. 21.01 skriver Jeg

Hvad skete der lige for at Robertoloda ikke blev kandidat i aften?



Kl. 21.15 skriver Toganim

SÅ TAG ROBERTOLODA

i dont care

jeg ændrer ikke noget ene mand, men der er nu 48 min til vi skal stemme og folk gider tydeligvis ikke at forene sig. Jeg valgte at støtte op om Holstt. Så kan I pive over det!


Kl. 21.16 under StonieN sig også:

Forstår ikke helt hvornår vi fjernede en vogn fra ham når der var flertal?


Kl. 21.50 smider Toganim så sin stemme, på et tidspunkt hvor der er solidt flertal for Malxom:

Robertoloda

udelukkende for at få vognene tættere. Jeg hader stadig jer allesammen!


Der ryger dog hurtigt en masse stemmer mere ind på Robertoloda, og kl. 22 fører han med 9 7

Præcis kl. 22 skriver Toganim så:

Vote malxom

lad GM afgøre det med coin imo


Desværre er han lige præcis nogle få sekunder for sent.
Så stemmen når lige nøjagtig ikke at blive registreret.
Ellers havde Robertoloda måske stadig været i blandt os !


Jeg synes personligt at Toganim har en hel del at forklare!

11-01-2010 00:26 #17

Hvis du ser mit indlæg 21.15 prøver jeg at forklare det

Det gik udelukende på Holstts indlæg. Og ja, jeg pleaser Holstt.

Det virkede ikke som om at der ville komme enighed og jeg ville hellere slå i bordet end lade klokken blive 21.40 og vi stadig manglede enighed.

11-01-2010 00:26 #16

Angående Robertolodas afskedstale synes jeg faktisk den er under al kritik fordi den kommer så sent. Det er ret dårlig stil af ham hvis jeg skal være ærlig.

Hvis man vil komme med noget der evt kan vildlede så har man fandeme at gøre det mens der er dag.

Hvis man vil smide en afskedsbesked så skal det bare være en held og lykke eller gg ikke noget som helst som kan tolkes.

11-01-2010 00:28 #18

Men toganim hvorfor tager du og vælger Malxom og ikke Roberto????

11-01-2010 00:30 #19

@Aurvandil

Toganims stemme kl 22:00 havde ikke betydet noget. Stillingen til slut er 10-6 da Molle skifter sin stemme kl 21:58.

Ellers er jeg fuldstændig enig med dig i din analyse af Toganim

11-01-2010 00:31 #20

Pga holstts indlæg 19.44

11-01-2010 00:32 #21

Jeg er for træt til at forholde mig til aurvandils indlæg nu. jeg skal nok få det gjort imorgen.

Dog vil jeg gerne påpege at det virker suspekt at en der ikke har haft de store meninger igennem hele spillet vælger at stille op og prøve at besudle mit ry og rygte

11-01-2010 00:34 #22

@Toganim

Holstt har da ikke lavet noget indlæg 19:44 så du må tænke på et andet tidspunkt.

11-01-2010 00:38 #23

"Holstt10-01-2010 19:44
Selv stemmer jeg således:

Vogn 1: malxom

Vogn 2: SkatKat eller danielgron"

Det er det jeg mener


Og jeg har lige læst aurvandils post. Jeg kan seriøst godt se det fra jeres side

11-01-2010 00:50 #24

Sorry jeg var blind. Så bare du selv skrev kl 19:44

11-01-2010 00:57 #25

Opdatering 18:58 fra Holstt som jeg tog udgangspunkt i


Emilbbs vælger så at køre robertoloda (der nu har 5) og fivecats. Han åbner altså en ny mulighed for vogn 2.
19.38åbner fivecats for muligheden for at lynche live eller Molle.
20.27 vælger fivecats så reelt at stemme på Live, og jeg kan på dette tidspunkt ikke se at der skulle komme nogle seriøse vogne.



Indlægget jeg skriver 20.41 er således 100% efter Holstts indlæg 19.44. Af Danielgron og Skatkat har jeg valgt skatkat eftersom danielgron poster et indlæg 20.16 og jeg til enhver tid vil vælge en aktiv at leve frem for en inaktiv.

Jeg kan ikke huske hvornår laggen var så jeg har ikke taget den med i dette indlæg. Men når man ser stemmer så spredte så hjælper laggen ikke

11-01-2010 01:01 #26

Forresten vil jeg gerne påpege at folk der har haft tid til at lave et indlæg som det Aurvandil har lavet, tydeligvis ikke er bange for at blive dræbt. Jeg vælger altid IKKE at skrive indlæg mens det er nat da jeg ikke ved om jeg får lov at poste dem eller ej- Aurvandil er ikke den type. Det er Thingy heller ikke, men det vidste jeg godt. Jeg vidste ikke at Aurvandil også var det!!

11-01-2010 01:05 #28

Ja 19:35 skriver jeg:

"Jeg er med på at se nærmere på

VOGN 1: Robertoloda

VOGN 2: FiveCats."

___________

Giver min stemme 21:30 på Robertoloda, da det står

[8] Malxom
[3] Robertoloda

11-01-2010 01:05 #27

Btw vil jeg gerne lige bruge et par minutter på at ønske os tillykke.
Det er helt sindsygt at den står 4-3!
Jeg ville gerne tage bare lidt credit men den hører vist til hos nogle andre :)

11-01-2010 01:09 #29

Emil det går ikke på hvem du stemte på. Det går på hvem din 2. vogn var

11-01-2010 01:11 #30

ahh ok, det er også blevet sent. burde nok gå i seng :-)

11-01-2010 01:24 #31

@Toganim

Jeg startede først på indlægget efter kl. 24 - hvor lang tid tror du lige det tager at skrive sådan et ? :-)

At dit bedste forsvar er at angribe mig i stedet for, synes jeg ikke ligefrem at det gavner din sag.

Jeg skrev allerede i går morges kl. 04.38 hvorfor at Robertoloda lå højt på min ulveradar.
Kl. 21.01 er jeg i øvrigt den første der gør opmærksom på at Robertoloda burde være den ene vogn jævnført afstemningen.
Ham havde du pudsigt nok "glemt"
Hvis jeg var ulv, hvorfor skulle jeg så have interesse i at gøre opmærksom på det?

Jeg forventer ikke at jeg er clearet som god, men jeg håber da at tvivlerne har lidt mere tillid til mig nu.

11-01-2010 03:00 #32

Kom til at poste på dag 3.


Luna, hvis du er der, så skal du altså i gang med at tage nogle ud!

- JEG tror vi kan kan konkludere, at vi har mistet luna i Panter.

- Kan vi frygte, at der er en shaman i spil?

Mine bud på folk til wagons:

TGP - inaktivitet
UTG - inaktivitet
stonien - skriver meget lidt.

Vil gerne have lidt kommentarer på mine wagons bud!

Malxom får indbyggerpoints af mig, efter hans sidste forsvar i går, og:
Robertoloda stemmer på - Malxom

Selvfølgelig skal robertoloda stemme malxom, for at rette sig selv. Men så vidt jeg husker, kastede han sin stemme ret tidligt.

11-01-2010 04:41 #33

Jeg forstår ikke hvorfor jeg skullevære en wagon. Det var mig der gjorde opmærksom på at Toga tog malxom istedet for robertoloda, og det var mig der gav den første stemme til robertoloda.. burde sgu cleare mig ret meget..

11-01-2010 09:50 #34

Jeg synes vi skal overveje om en seer ikke skal stå frem såfremt han bare har 1 ulv på nuværende tidspunkt.

Hvis Panter var vores luna har vi jo set at det ikke er alle specials der bliver vist ved deres død. Så vi har meget svært ved at bruge eventuelle fake peaks til noget hvis seeren dør uden at dette bliver vist.

Derudover med 3 døde ulve, så er vi ikke så langt væk fra en sejr hvis vi forventer der er 5 ulve derude i alt.

11-01-2010 10:54 #35

Test (får ole fejl pt.)

11-01-2010 10:55 #36

@stonien

Det må være gået mig forbi.

@Faber

Jeg er ikke helt sikker på det er en god idé at seer står frem, selvom han "kun" har 1 ulvepeek. Er blevet lidt paranoid efter robertolodas post i går.

Først og fremmest ved vi ikke med sikkerhed, at der er 5 ulve (dog kan vi vel være 70 % sikre, jf. tidligere spil):

Dernæst, HVIS det er en shaman med, så er der jo potentielt set 3 ulve tilbage.

11-01-2010 10:56 #37

@stonien

Det må være gået mig forbi.

@Faber

Jeg er ikke helt sikker på det er en god idé at seer står frem, selvom han "kun" har 1 ulvepeek. Er blevet lidt paranoid efter robertolodas post i går.

Først og fremmest ved vi ikke med sikkerhed, at der er 5 ulve (dog kan vi vel være 70 % sikre, jf. tidligere spil):

Dernæst, HVIS det er en shaman med, så er der jo potentielt set 3 ulve tilbage.

11-01-2010 11:03 #38

Nu mistede jeg lige en post igen...


Oh well short version:


Lægger ikke det store i togas wagon-choice. Dermed ikke sagt at toga er confirmed god - bare at for mange var det et valg mellem to halvskjulte personager.

Vil gerne have holstt til snart at besvare mine indlæg henvendt til ham.
Eller eventuelt bare give et pip så jeg ved at jeg ikke er på ignore.

Jeg har god tid i dag - så forvent øget aktivitet fra min side.

11-01-2010 11:03 #39

Selv med 3 ulve er jeg tæt på at tro at seer alligevel bør stå frem.

1. Vi er ikke sikker på vi overhovedet får at vide hvis en seer dør. Hvis vi ikke gør dette har vi ingen viden om hvad seeren har kigget på. Eventuelle peeks lagt i tråden har vi ingen mulighed for at finde

2. Ret usandsynligt for en seer at finde 2 ud af de sidste 3 ulve.

3. Stillingen er nu noget i stil med 14-2 eller 13-3. Her vil der være meget gode odds såfremt en seer kan tilvejebrinde en af de sidste 2-3 ulve.

4. Såfremt der var en shaman med i spillet er det langtfra sikkert de har brugt denne evne endnu. I så fald har det været på en næsten confirmed, her ser jeg Holstt som et muligt bud. Tror nu snarere man ville have givet den en dag eller 2 yderligere, da Roberto såfremt han var shaman ikke var vildt meget i farezonen før igår.

11-01-2010 11:06 #40

Jeg kan godt se at dit indlæg bør kunne skrives på 23 min, aurvandil. Det tænkte jeg bare ikke på igår. At du synes mit bedste forsvar var den post der angreb dig, og ikke den post der forklarede mig, er jo op til dig selv. Jeg har svært ved at forklare yderligere, men er der nogle konkrete spørgsmål så bare fyr dem af.

Jeg vil give ret i at de folk der påpegede at jeg sprang Robertoloda over bør have indbyggerpoint. Jeg vil give ret i at jeg til dels bør have ulvepoint for at springe ham over. Jeg har læst fra vognene igår med 2 forskellige sæt briller:
"Toganim er ulv"
"Toganim er indbygger"

Hvis jeg ikke var toganim, og jeg læste wagons igår så stinker det langt væk af ulvespil. Men I og med jeg kender tankerne bag så giver det ok mening når jeg læser med de andre briller.
Men fint nok at jeg får ulvepoint for det. Det er helt fair

11-01-2010 11:24 #41

Enig med faberghasted.
Derudover skal I ikke kun tænke på at man får 1 ulv.. man får altså også lige 3 confirmed (seer + 2 randoms [medmindre de randoms er død naturligvis]). Confirmed giver altså også en fin fordel.

Ang. Shaman så er det for det første ikke sikkert at der overhovedet er en. Og for det andet så blev en som jacob fuldstændig overrasket på det. Han kan altså godt have været shaman og ville gemme den, og nåede det så ikke pga. en hurtig lynch. En som prille kan reelt set også have været det. Så HVIS de har haft en shaman så er der imo 40% (antagelse: 5 ulve fra start) for at de ikke har fået anvendt ham fordi han døde før han kunne bruge den.
Fedt du starter ud med en "short version", Daniel. For derefter at slutte dit indlæg med "... så forvent øget aktivitet fra min side"
Det er god værkstedshumor

11-01-2010 11:27 #42

@ Toga...


Sorry...
Jeg går bare på tilt når jeg skriver et længere indlæg som pokernet så ikke lige har lyst til at poste!
Så bliver det en noget kortere version jeg genskaber.

11-01-2010 11:29 #43

Skriv det i word, og copy paste ind når du er klar. Failer PN så kan du copy paste igen :D
We've all been there

11-01-2010 11:36 #44

Rigtige mænd tager ikke backup - de græder dog nogle gange...

Men nok om det...

11-01-2010 12:00 #45

Hvad er folks tanker omkring at det var Live der blev taget ud?

11-01-2010 12:05 #46

At han var nogenlunde den bedst confirmede vi havde?...
Naturligvis bør vi lige kigge hans liste over onde igennem, men tror mest bare at det handler om at vi skal være forvirrede i forhold til hvem vi stoler på.

11-01-2010 12:18 #47

Jeg har en fornemmelse af Live muligvis kunne være en special. Hans store ændring i spillestil i forhold til tidligere var angiveligt et forsøg på at overleve lidt længere end normalt.

Jeg har svært ved at se ham prøve dette som almindelig indbygger hvor han tidligere ikke har været bleg for at "ofre sig" for det fælles gode.

Jeg skal enten her på arbejde eller senere i aften helt sikkert ind og kigge lidt mere på Robertos spil de første dage. Forhåbentlig kan vi aflæse noget ud fra det.

11-01-2010 12:30 #48

Robertos shaman-kommentar kan som jeg ser det have fire betydninger:

Roberto var shaman:
Usandsynlig - jvf punkt 3 (ja jeg har skrevet nedefra og op!)
Der er ingen grund til at roberto skulle risikere at give os ekstra info hvis antagelsen om at shaman bliver afsløret er forkert.


Roberto er den convertede:
Muligt - spiller også fint sammen med mulighed 3.


Der er en tilbageværende ulv der er shaman:
Likely - Eftersom Thingy blev afsløret som luder må vi antage at en eventuel shaman ville blive afsløret ved sin død.



Der er ingen shaman - Roberto forsøger blot at så splid:
Usandsynlig... Spillets opbygning ligner langt hen af vejen de gamle spil med shaman.
Spørgsmålet er om det ville være en idé om en evt herb outede sig så vi har infoen.
Oddsene for at en herb fra nu af blocker et convert-forsøg er ikke imponerende store. Infoen vi får er minimal.
Jeg er ikke umiddelbart fortaler for idéen, men muligheden er der.

11-01-2010 12:36 #49

Jeg ser gerne en wagon på TGP i aften. På trods af hans løfter på dag 1 om at man nu ville se ham være langt mere aktiv, så har han stort set intet skrevet.

Han skal ikke have muligheden for at holde sig i baggrunden hele spillet ligesom i P.I.S

Vote TGP

11-01-2010 12:43 #50

Til dels uenig Daniel.

Roberto var den converterede:
Highly unlikely – på grænsen til det umulige
Hvorfor skulle en shaman vælge at convertere roberto? I tidligere games har pointen i at prøve at convertere en speciel været at komme ind i ”inner circle” og få information. Med dette setup er der kun 2 grunde (man bruger det reelt som et ”kill” for at få muligheden for at ramme en speciel – eller man prøver at tage en der er confirmed

Der er en tilbageværende ulv der er shaman:
Likely
Dels fordi jeg også tror en shaman vil blive vist ved sin død- men også fordi Thingy var luder og ikke herb. Kan dog også være at luderen kun er sat i spillet til ære for lunatic. Men stor mulighed.

Roberto var shaman
Til dels likely.
Hvis lunatic ikke er blevet vist ved sin død (ja, jeg antager panter var lunatic) så kan jeg heller ikke se hvorfor shaman skulle gøre det.

Der er ingen shaman
Likely/unlikely. Jeg vil dog mene at medmindre der er 6 ulve fra start så bør de have en eller anden form for speciel. Dette kan være en heks, en shaman, vote-manipulator etc. Jeg mener dog IKKE at herb bør oute sig.


Speciels:
De onde MÅ have en eller anden form for speciels. Når jeg ser på de speciels vi har; Luder, lunatic og forhåbentligt en seer, så må de seriøst have et eller andet. Om dette er en shaman eller hvad er jeg ikke sikker på

11-01-2010 12:46 #51

Jeg har lovet Holstt noget som jeg har i sinde at holde.
Jeg ser gerne at vogn 1 enten består af TGP eller Faber i aften.

Alternativt en på hver

11-01-2010 12:50 #52

Jeg har haft et øje på tgp flere gange i dette spil.
Holstt har ham på sin gode-liste hvis jeg ikke tager meget fejl.
Jeg har dog ikke overblik over om han kom med noget på dag 3 der burde ændre min overbevisning.

Faber har jeg ikke et stærkt read på.

11-01-2010 12:51 #53

@Daniel

Så vidt jeg kan huske var TGPs absolutte eneste action på dag 3 en stemme i aller sidste øjeblik.

11-01-2010 12:56 #54

TGP kommer med dette indlæg kl 18:14 igår

"Når ikke at komme hjem pga vejret. Stemmer som holstt idag. TGP fra mobilen."

Han når dog så åbentbart hjem alligevel og smider denne stemme kl 21:39
Dette sker ved stillingen 8 til malxom 3 til Robertoloda.

"malxom fordi holstt siger det..."

Udover disse 2 posts overhovedet intet.

11-01-2010 12:58 #55

Okay... Så er han i hvert fald ikke ude af mit søgelys ;-)

11-01-2010 13:12 #56

Sidder og kigger dag 2 igennem og er netop stødt på noget omkring Robertoloda.

Der er en dyst hvor Roberto dukker op lige da konkurrencen starter. Han vælger dog ikke at være med grundet han mangler tiden.
Jeg ville mene dette meget vel kunne være planlagt af ulvene, og hvorfor så det?

Vi har i flere tidligere spil snakket om at deltagere der lige pludselig dukker op til konkurrence ser ulvede ud. Hvorfor så ikke dukke op og så lade være med at være aktiv. Min konklusion ud fra dette er at en af deltagerne højst sandsynligt var en ulv.

De deltagere der var i spillet var de nedenstående

Faberghasted
Flyfly
Toganim
Emilbbs
Stonien
Mollematen


"Desværre" er der vel blandt disse personer en del af de folk, som jeg i hvert fald mistænker.

11-01-2010 13:20 #57

hvorfor skulle der være en ulv i blandt blot fordi robertoloda ikke har tid til event+ og totalt fail at skrive i tråden og så stadig ikke have tid.. skulle det være for at påpege at man ikke har tid og derfor ikke virker ulvet? tror ikke det har noget med hinanden at gøre

11-01-2010 13:27 #58

Min pointe var at det netop skulle være for at påpege at man ikke har tid. Det må vel netop være en ting der gør man scorer en del points?!

Om der er ulve med blandt de deltagende er jeg ret sikker på. Med 6 deltagere er chancen dog også stor. Min primære grund til den antagelse var dog at det ville give mening at en ulv er med og kontakter en medulv over msn og de så aftaler at den anden ikke er med.

Som sagt ikke sikkert der er noget at hente, men sidder bare og kigger på de tidligere dage.


Yderligere kommentar omkring Roberto. Han er meget tidligt ude flere gange at nævne at Toganim er god. Derudover har han en post hvor han går imod Live og nævner at en liste bestående af Jacob, Molle, Mig selv og Emil ikke er personer han tror er onde.

11-01-2010 13:36 #59

På dag 2 har TGP nedenstående posts

18:40
"Hey people!

Beklager meget, men der opstod nogle problemer jeg måtte tage mig af igår eftermiddag.

Jeg vil nu gå igang med at læse op på gårdagens tråd samt den fra idag.

Er der noget konkret til mig så skriv det gerne igen, så vil svare på eventuelle spørgsmål.

Vender tilbage med kommentarer samt lynchforslag."

Kl 20 på dag er TGP lidt i farezonen med 3 stemmer, det samme antal som EmilBBS. Jacob er en af disse stemmer. Den 3. af slagsen.


Kl 20:51 kommer TGP med følgende lange indlæg
"ok, jeg er ikke i nærheden af at have læst dag 2 ordentlig igennem. Kan dog se at ulvene er ved at få mig stemt ud. Så må hellere bruge tiden til at svare på anklagerne mod mig, fremfor at komme med argumenterede lynchforslag. Hvad er grunden til at der nu er 3 som vil se mig lynchet?

btw fremragende arbejde af luna!

Syntes iøvrigt at gårdagens afstemning var meget mærkværdig. Har brugt lang tid på at gennemskue hvad der foregik, men fatter ingenting af det. Det kan vel umuligt tænkes at molle blev reddet af sin medulve? Tror ikke ulvene ville gøre noget så åbenlyst, men man ved dog aldrig..



Udfra det jeg har læst så er jeg meget sikker på faberg og toganim som gode.
Aurvandil virker også som god.

Molle ???

Er lidt skeptisk overfor flyfly som jeg troede meget på som god i starten af spillet, men tvivler nu meget.

Live har jeg lidt mistænkt som ulv, da jeg syntes hans stemme igår var mærkelig.

Vil gerne uddybe mine argumenter for ovenstående hvis i ønsker?
"

Kl 21:02 smider han dette indlæg, som en kommentar til Flyfly såvidt jeg kan se
"dine store aktivitet som i starten fremstod oprigtig men som jeg siden hen finder en smule påtaget. Igen så vil jeg gerne sige at jeg kun har læst dag 1 ordentlig igennem, samt skimmet dag 2.

beklager flyfly men du er den som jeg finder mest ulvet"

Kl 21:15 kommer han med dette indlæg. Det sker på et tidspunkt hvor Emil har 6 stemmer og TGP 4. TGP giver Emil den 7. stemme.

"Er imod at stemme emilbbs ud. Tror han er en langsom starter som vi nok skal spotte som ulv, hvis han er det. Vedbliver han inaktiv skal han selvfølgelig lynches

Blot for at redde min egen røv stemmer jeg emilbbs

Er villig til evt. skift hvis holstt kommer med nogle guldkorn i sit kommende indlæg.."

Kort herefter kommer vognen på Jacob igang. Som stemme nummer 12 på Jacob stemmer TGP kl 21:58 på Jacob. Sjovt at man efter at have været i farezonen ikke kommer med indlæg mellem 21:15 og 21:58

11-01-2010 13:44 #60

Ahh crap så mistede jeg så min konklusion omkring ovenstående post. Lorte PN.


Min konklusion er at der er mange ting fra dag 2, som ser ulvede ud vedrørende TGP.

Hans manglende aktivitet fra 21:15-21:58 hvor han lige inden har været i farezonen = meget ulvet

Lovning på at være aktiv og så være inaktiv = ulvet

Hans kommentar omkring Emil på et tidspunkt hvor han ikke er specielt i farezonen = ulvet

Hans pludselige aktivitet da der er lidt heat på ham = ulvet

11-01-2010 13:53 #61

faber det er muligt at jeg overser det da det er uoverskueligt- men hvad er pointen i dit indlæg? TGP ond?

11-01-2010 13:56 #62

Mit indlæg 13.53 er obv skrevet før jeg så fabers indlæ 13.44 :o

Har TGP noget at sige?

11-01-2010 13:59 #63

Kanon lynch!... Sikke en start vi har fået.. Er jo helt fantastisk...

Jeg synes på nuværende tidspunkt at vi skal lave en lidt anden strategi... Da vi nu er så meget foran som vi nødvendigvis må være, handler det vel fra nu af om bare at udelukke hvem der i vært fald IKKE kan være ulve... Og så bare nakke resten ^^...

Jeg går udfra jeg er rimelig clearet nu, eftersom at Robert var med til at starte vognen op omkring mig?.. Tænker jeg selv i vært fald :)..

Derudover tænker jeg at Daniel ligeledes er ret clearet, fordi han har været ude og beskylde mig som ulv fra dag 1, og jeg tvivler på at Robert ville bakke op om det hvis Daniel også var ulv - hvad tænker i her?..

Derudover må Holstt antages for at være god lige pt - han er self også oplagt shaman offer, og bør derfor lynches ikke for sent tænker jeg...

Derudover er der et par stykker mere, der ligeledes er ret clearede i forhold til hvordan de har stemt mv...

Men jeg vil opfordre folk til at poste belæg for hvem der sandsynligvis IKKE er ulve og hvorfor - og dermed kan vi lave en liste bestående af resten af de overlevende... På den liste kan vi så godt lave en prioriteret rækkefølge - så vi evt vinder lidt hurtigere ;)

- X

11-01-2010 14:00 #64

Og jeg skulle så ligetil at skrive et indlæg om jeg ikke kunne forstå det var så svært at se min konklusion ;-).

Er dog enig i at det er lidt uoverskueligt. Bør nok lave endnu mere mellemrum mellem de forskellige citater en anden god gang

11-01-2010 14:01 #65
TGP

Stoler meget på faberghasteds analyse so far. Vi bør kigge gårsdagens afstemningsresultater igennem. Tror den siger rigtig meget om hvor vi finder ulvene=læs blandt dem der ikke stemte på ham.
11-01-2010 14:01 #66

Btw vil jeg gerne pointere at Lives død lige så godt kan være et resultat af at ulvene ikke har flere potentielle speciels og de derfor går efter folks confirmed good. Såfremt ulvene reelt gør dette vil jeg gerne pointere at Faberghasted står højt på Holstts liste! :)
Derudover så hører jeg gerne om folk generelt stadig har lidt tiltro til mig eller hvordan :O

11-01-2010 14:06 #67

@Malxom

Personligt må jeg sige at jeg har meget svært ved at smide "confirmed" ud for nogen. Dette af 2 grunde.

1. Shamanen
2. Risiko for at ulvene efter den dårlige start har valgt at sige den eneste måde de kunne vinde på med 3 ulve tilbage, var at ofre 2 ulve for at confirme den sidste som god.

11-01-2010 14:13 #68

Faber>> Jeg snakker heller ikke om confirmed på nogen måde.. Jeg mener bare, at vi efter at have fået lynchet 3 ulve står rigtig godt i det, samt at vi kan finde rigtig meget info udfra hvordan folk har stemt ved de sidste 3 lynches..

Og dermed mener jeg bare at vi bør kunne opstille lad os sige 8-10 kandidater der er mere likely ulve, og så bare alve wagons på dem fra en ende af - da det vil give ulvene mindre magt...

- X

11-01-2010 14:17 #69

Jeg er enig med faber. Den eneste der er 100% confirmed må være mig (:

Jeg bryder mig ikke om malxoms ide af samme årsager som faber har skrevet 14.06.
Jeg kan bedre ldie en strategi der hedder "Lad Holstt vælge igen i aften" og så tager vi resten imorgen

11-01-2010 14:20 #70

Well nu valgte Holstt jo Malxom igår og ikke Roberto. Så hans evner er jo ikke guddommelige ;-)

Ville ellers have været rart med en levende lunatic så ville det have set rigtigt godt ud. Det gør det dog stadig med 3 ulve nede allerede.

11-01-2010 14:26 #71

Faber, det er fordi du ser det fra dit udgangspunkt.
Jeg kan obv ikke finde ud af andet end at kriminalisere mig selv, så bare det at spotte jacob kan han leve længe på i min bog :D

Jeg glæder mig til at høre hvad TGP siger. Føler ikke rigtigt han kan skrive noget vi kan bruge til noget. Lovning på mere aktivitet har vi hørt før- så det kort er brugt

11-01-2010 14:34 #72

Jeg tvivler på at roberto er konverteret. I så fald er det i hvertfald dumt af ham, at afsløre en eventuel shaman. - Man må formode, at han er på de ondes side, efter convert, og derfor ikke har interesse i, at oute at shamanen er med i dette spil, til de gode.

Am i right?

11-01-2010 14:47 #73

Self er Robert ikke konverteret... Giver absolut ingen mening på nogen måde..

Han kan evt. selv være shaman og allerede have brugt den - og vil så bare gerne lige markere nu han er død..

Ellers også er det bare for at skabe mistillid internt for os enten fordi de ingen shaman har, eller den bare ikke er brugt endnu... Under alle omstændigheder giver det ingen mening at snakke om, da vi jo ikke ved noget :)

- X

11-01-2010 16:00 #74
**************

Surprise Event! De første 5 til at skrive in deltager

**************
11-01-2010 16:01 #75

In

11-01-2010 16:02 #76

IN

11-01-2010 16:03 #77

in

11-01-2010 16:05 #78

Forstår til gengæld ikke hvordan det kan være surprise event når det tidligere er meldt ud at events kommer kl 16 +/-

11-01-2010 16:08 #79

in

11-01-2010 16:14 #80

in

11-01-2010 16:15 #81
Events er en speciel separat del af spillet og har ikke noget med selve Werewolf at gøre, jeg vil derfor gøre opmærksom på, at det ALTID er ulovligt for ulve at kommunikere med hinanden om et event der er i gang, hvis dette bliver opdaget vil det resultere i mod kill.

Det er ligeledes forventet, at alle spillere altid vil gøre deres bedste for at vinde eventet for fairness og for, at det ikke påvirker spillet mere end det er ment til at gøre, dvs. det er yders ildeset, at man lader en ”confirmed” god vinde et event.

Traditioner skal holdes, og det bliver udfyldt i dagens event.
Foran jer ligger der tre forskellige retter:

1. En nydræbt kanin (1.000 kalorier)
2. En stor ørred (999 kalorier)
3. En bunke friske bananer (501 kalorier)

Deltagerne må vælge at spise én af disse tre ting. Hvis mere end en person vælger det samme, bliver kalorierne fra det valgte mad blive ligeligt fordelt mellem disse personer. Det er tilladt at diskutere og lyve(eller tale sandt) om sit valg. I skal sende en PM til GM med jeres valg inden deadline, når først i har sendt en PM er dette jeres endelige valg. I har 15 minutter fra NU.

Deltagere:
Danielgron
Toganim
StonieN
Flyfly
Twajzer
11-01-2010 16:16 #82

Nogle der gider en EV beregning på det shit her??

11-01-2010 16:17 #83

Hvordan vinder man så?

11-01-2010 16:18 #85

Jeg kan btw godt lide fisk.

11-01-2010 16:18 #86

Bananer?...

Jeg er stor tilhænger af raw-food...
Jeg foretrækker mit kød råt!

11-01-2010 16:18 #84
Ved at være den der får flest kalorier ;)
11-01-2010 16:19 #87

Jeg går af princip efter kaninen... FU hvis I andre gør det samme!

11-01-2010 16:20 #88

in

11-01-2010 16:20 #89

Jeg vil gå så langt som at sige at jeg har valgt..

11-01-2010 16:20 #91

Og jeg lyver ikke... Så hvis I vælger kaninen kommer vi til at deles om kødet!

11-01-2010 16:20 #90

Kaninen slår obv ørred da der må være lige stor sandsynlighed for at få tie ved hver af dem. Jeg regner med at der er 2 der tager kanin, 2 på ørred og 1 på bananerne. Lad mig tage banerne og så kan I andre deles om resten...

11-01-2010 16:21 #93

Jeg har også valgt. Ser ud til at daniel og jeg deles om kaninen så.

Husk jeg aldrig lyver ang. events! :) men gerne om alt andet

11-01-2010 16:21 #92

Toga, der er jo ingen der gider spise fisk, så der er ingen der vælger Ørreden.
Det er klart at alle ulve vælger at spise nydræbt kanin, da de her får stillet en smule af deres blodtørst.

Almindelige indbyggere vil vælge at spise bananer fordi de synes at nydræbt kanin er for blodigt og fisk generelt bare lugter og smager grimt!

11-01-2010 16:22 #95

Hov, så må jeg næsten få ulvepoint for at vælge kaninen :S

Når nu Holstt ER i tråden så ser jeg gerne hans kommentarer so far.

11-01-2010 16:22 #94

nu har jeg skrevet til gm..:


Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!Kanin!
Kanin!
Kanin!

11-01-2010 16:23 #96

Jeg har valgt TO kaniner :D

11-01-2010 16:24 #97

@ twajzer...

Min pm taget i betragning må du stadig være slået!

11-01-2010 16:25 #98

@Alle

Jeg lavede en ny liste i går, hvor der ikke længere er nogen onde på.

Så det kan ikke nytte, at de jeg havde på ondelisten for nogle dage siden gerne vil have begrundelse for det, for jeg mistænker dem ikke for at være onde længere.

Min stemme på Malxom i går blev sat uden større overbevisning. Det kan enhver vist læse sig til i gårsdagens tråd, når de ser min begrundelse for at kaste stemmen på malxom.

Hvis PN ikke lagger gevaldigt har jeg lige en halvandens time tid, hvor jeg vil være på.

Jeg har selvfølgelig intet imod at komme på en vogn på et tidspunkt, hvis nogle finder det hjælpsomt i kampen mod de onde. Jeg er ikke special!

11-01-2010 16:27 #101

@ holstt...

Nu har jeg dig!!

Kan jeg ikke få lov til at udspørge dig om dine gode-navne?

11-01-2010 16:27 #100
Tillykke til dagens vinder StonieN, der valgte ørred, resten valgte kanin. Præmie på vej
11-01-2010 16:27 #99

True That Daniel.. Håber på at du bliver disket grundet faren ved dit valg.. Kaniner ville uddø, hvis det stod til dig..

11-01-2010 16:28 #103

Lol GG tillykke til stonien

11-01-2010 16:28 #102

Damn you all!


Jeg kaldte kaninen!

11-01-2010 16:30 #105

Ja ja.. Og vi andre er mænd!

11-01-2010 16:30 #104

tillykke stonien. Godt at det blev en indbygger der vandt eventet.

11-01-2010 16:30 #106

Jeg sagde jo at jeg godt kan lide fisk!

11-01-2010 16:33 #107

Jeg er da fra en fiskerby, her spiser vi fisk! :P

11-01-2010 16:35 #108

Jeg er fra Amager- her får vi kød direkte skudt ind i blodårene.

God kommentar flyfly

Stonien har du lyst til at dele præmien med os andre?

11-01-2010 16:38 #109

Ikke lige nu, nej.

11-01-2010 16:40 #110

I øvrigt tillykke med robertoloda i går!

Hvem skal dele æren for robertolodas endeligt??? Gider nogen lige give den korte version af hvem gårsdagens helt/helte er?


robertoloda var en af de få spillere, som jeg nærmest intet read havde på.


Udover Live havde jeg i går toganim og faberghasted på min gode liste. Alle øvrige spillere var og er ikke længere på nogen liste!!!!



Det værste er, at når vi når til dette tidspunkt i spillet, så er der mange spillere, som i mine øjne begynder at tage sig ulvede ud.

Det skyldes, at jeg anser det for ulvet, når man i tråden forsøger at komplicere alting, hvor det ikke er nødvendigt. Men det holder så bare ikke som ulvetegn på dette tidspunkt i spillet, hvor der alt for ofte er flere, som komplicerer tingene end der overhovedet er ulve tilbage.
I den sammenhæng takker jeg så faber og toga for at holde nogenlunde fodtrit, selvom de ofte spiller spillet så forskelligt, når de begge er gode, at det kan ende med latterlige diskusssioner om småting.


Nå, men for at holde tingene simple i dag, håber jeg, at en af jer andre gider tager alfahan-kappen på og styre, at vi får to vogne op at stå i dag. Arrangér en afstemning for hver, der skal på de to vogne mellem kl. 19-21. Og lad os så lynchstemme kl. 21-22.

Det giver mange gode-point at tage alfakappen på! For dette er i den grad et arbejde i det godes tjeneste, da det giver mulighed for dobbelt aflæsning af spillernes reaktioner:

Første aflæsning, når vognene vælges

Anden aflæsning, når lynchet vælges

11-01-2010 16:47 #111

@Alle

Herunder er et uddrag fra et indlæg som Robertoloda lavede 8/1 kl. 14.17
Jeg har ændret lidt i det så folk er sat op i grupper efter hvad han troede - ikke at det i den forstand er til at bruge

Men på det her tidspunkt er de allerede 2 ulve nede, så jeg vil ikke tro at han har en ulv i gruppe 1 Onde

Gruppe 1 - ONDE
Aurvandil - Ond, kører samme stil som twajzer gjorde i et tidligere spil med at lege Gøjler. Aur er bar brygmester.
Mollematen - Tror altid at molle er ond-:)
Twajzer - OND!!!!!!!! Mest af alt fordi han har overlevet lige længe nok-:)


De gode - et oplagt emne det gælder jo om at få nogle ulve til at fremstå som gode - dette kan gøre denne gruppe meget interesant
i og med at robertoloda og Live døde i nat så har han flg. 3 tilbage
og i min verden så er Holst og toganim så tæt på confirmed på deres handlingere tidligere så der er kun en ulv blandt de 2 hvis en af dem er converted
og så har vi Xitaah tilbage

Gruppe 2 - GODE
Holstt -GOD! De post igår ang jacob laver man bar ikke som ond!
Toganim - GOD!
xitaah - Hælder mest til ham som god.


Dette bringer os til gruppe 3 mellemgruppen

Hvis vi har 3 ulve tilbage så skal de 2 findes her - mit bedste bud herfra er lige nu TGP
men der er flere som kan være i skudlinien

Gruppe 3 Mellemgruppen
UTGwithURmom - Fatter hat af ham så hard 2 say.
Danielgron - Er lidt hip som hap, ingen reads her.
Fivecats - God/Ond i have no idea
Skatkat - Ingen reads
Stonien - Ingen reads
Thegreatpete - står med en fod i begge lejre.
Malxom - PAS gemmer sig i mængden!
Flyfly - Syns han virker som om at han meget gerne vil have fortalt hvor god han er.
Emilbbs - Kan ikke helt finde ud af ham. Men good vipes here.
Faberghasted - Kunne være god, men har bad vipes here.



Udfra denne vil jeg forslå at vi køre Wagon på Xitaah + en fra gruppe 3 lad os sige UTG for at starte fra toppen
Hvis Panter ikke var luna, kunne luna evt. tage TGP ud, ud fra devisen om at vi får mere info fra aktive lynch kandidater

og idag skal de altså starte tidligt de wagons

Lynch Xitaah

11-01-2010 16:48 #112

@ holstt

Er du bange for at blive til en saltstøtte hvis du kigger på mig når du taler?!?!

Tak for at opklare at du ikke har de øvrige på en liste pt.

Det har taget mig 3 dage at få det ud af dig.
Desværre tror jeg ikke at jeg har haft den mindste lille andel i at du melder det op.

11-01-2010 16:49 #113

@Dem på min første ondeliste

Jeg ser, at nogle af jeg stadig savner svar på, hvorfor jeg har jer på ondelisten, men den røg i af igår!

Ego kl 21:35 i gårsdagens tråd:

Mit spot af jacob32DEN var ret sikkert, mens mit spot af de øvrige: flyfly, danielgron, FiveCats og SkatKat var langt, langt mindre sikkert, men jeg valgte at bringe det frem som mere sikkert, end det var, fordi WW i høj grad går ud på at sætte udvalgte spillere i "den varme stol" og se, hvordan de selv og andre reagerer på dette. Det kan da udmærket være, at en eller flere af disse fire er ulve, men det slet ikke noget, som jeg er sikker på, da mine begrundelser er yderst subjektive og ikke holder hverken i en retssag eller i en WW-tråd.



@danielgron:
@ holstt...

Nu har jeg dig!!

Kan jeg ikke få lov til at udspørge dig om dine gode-navne?


Gode-navnene blev postet i går.
Ego kl. 21:23 i gårsdagens tråd:

Min gode/onde-liste ser nu således ud:

Ret sikkert gode: Faberghasted, Live, toganim
Gode: xitaah, FiveCats, flyfly

Resten kan jeg ikke længere placere.

11-01-2010 16:52 #114

@holst du shipper bare de point lige her

+ ekstra for at sidde og skrive et indlæg der er så langt at event når at blive annonceret og afgjort inden jeg ser det ;-(

11-01-2010 16:58 #115

Fint du leger alfa.

jeg foretrækker dog TGP frem for UTG - primært fordi TGP har lovet aktivitet uden at komme med det.

Ellers fint nok.

11-01-2010 17:00 #116

vi kan også sagtnes bytte rundt på de 2

11-01-2010 17:01 #117

Jeg vil dog pointere at mit indlæg var i gang med at blive skrevet da Holstt poster sit, så jeg læste først hans noget efter

11-01-2010 17:02 #120

Xitaah og TGP er super for mig

Vote TGP

11-01-2010 17:02 #119

Jeg synes også at TGP virker som en god vogn, og så eventuelt en af kattene som vogn 2?

11-01-2010 17:02 #118

Xiitah og TGP ville være fine wagons efter min smag.

UTG kan for min skyld sagtens leve lidt længere selvom jeg ikke føler jeg kan bruge ham til det store med den indsats han leverer.

11-01-2010 17:03 #121

Jeg hører dog stadig UTG skrive noget. Hvordan ville du have det med at komme på en vogn?

11-01-2010 17:04 #122

Jeg har stadig en meget skidt fornemmelse med Toganim efter i går, men hvis han ikke er Vogn, så nytter det jo ikke at stemme på ham.
Skulle der findes nogle med peekmulighder, så håber jeg dog at de vil tage Toganim i kikkerten.
Det må også være rarest for ham selv, hvis han skulle være god.

Xitaah har jeg ikke noget grundlag for at tro skulle være ulv,
så min stemme vil gå til TGP eller UTG, hvem det end måtte blive af dem.

11-01-2010 17:06 #123
Mest til danielgron, - andre bør koncentrere sig om at få to vogne på plads.


@danielgron til holstt, nr. 1:

Er du bange for at blive til en saltstøtte hvis du kigger på mig når du taler?!?!

Nix, men for mig har det gjaldt om at irritere dig, SkatKat og FiveCats maksimalt for at se jeres reaktion. Sådan plejer jeg at gøre, når jeg har bare en lille ulvemistanke til en GOD spiller de første dage i spillet, - og I er alle tre gode spillere! Jeg vil endda gå så langt, som at sige, at du og SkatKat er i særklasse gode spillere.
Spørg bare Thingy, om jeg ikke er god til at være a-pain-in-the-ass, når jeg har ham mistænkt for at være ond. Ham plejer jeg dog at dænge til i ord. Med jer var det bedre bare at have jer på ondelisten og så lade være med at svare på jeres spørgsmål, samt sende småprovokationer afsted undervejs.
8)


@danielgron til holstt, nr. 2:

Tak for at opklare at du ikke har de øvrige på en liste pt.

Det gjorde jeg ikke lige nu, men i går aftes. Havde faktisk skrevet et lidt længere indlæg om det, som PNs lille terrorist Ole fik opsnappet og destrueret.
8(


@danielgron til holstt, nr. 3:
Det har taget mig 3 dage at få det ud af dig.

Det var min plan, at holde trekløveret irriteret i nogle dage. Jeg takker i øvrigt for den info, som det har givet mig, herunder, at I ikke er onde. Argg, måske SkatKat stadig har lidt ondepoint. Eller også er han bare en så dreven spiller, at han har gennemskuet, hvad jeg var ude på. Jeg kan dog ikke lide at blive gennemskuet, så jeg vælger det alternativ, at SkatKat stadig er lidt ulvet, fordi han næsten ikke blev irriteret.
8)~

Spøg til side, hvis jeg var seer, peekede jeg jer alle tre som gode.


@danielgron til holstt, nr. 4:

Desværre tror jeg ikke at jeg har haft den mindste lille andel i at du melder det op.

Korrekt. 8)


PS: Jeg håber, du bemærkede, at jeg under gårsdagens afstemning stemte på den vogn, hvor trekløveret ikke besatte en plads!
11-01-2010 17:07 #124

Jeg ser gerne wagons på følgende.

TGP - Inaktivitet
UTG - Inaktivitet
Twajzer - Synes han virker lidt for underlig, og hans post bidrager med intet (læs 00:04 i dag, 16:23) - Han poster ligegyldigt rabble, men er klar på event?!
SkatKat - Synes han bidrager med for lidt, og hans post i dag kan måske være lidt ulvet (læs 16:21) - Indlægget har intet indhold whatsoever

Wagon 1: TGP og UTG
Wagon 2: Twajzer og SkatKat

I hver wagon er der 1 kategori af spillere, ud fra den måde jeg har kategoriseret dem ovenfor i dette indlæg.

Jeg hælder mest til wagon 2, der der er mere information at hente ved nogle der trods alt har postet lidt.

- Hvis folk har bedre kandidater til wagons, så skriv!

11-01-2010 17:10 #125

@Holstt

Hvad er din opfattelse af Toganim egentlig oven på i går?

11-01-2010 17:10 #126

@Aurvandil

Jeg tror at et evt. problem med toga er hvis der var noget sandt i robertolodas nat snak om shaman - så kan han evt. være convertert
men endnu vil jeg ikke antage det.

med hensyn til valg af Xitaah og de andre

så er det som jeg skriver ikke pga. noget jeg har sat dem på, det er et forsøg på at lave en logisk gennemgang af noget en ulv har skrevet, og jeg kan sagtnes tage fejl.

Men så får jeg jo på nakke i morgen, og en anden tager teten

11-01-2010 17:11 #128

UTG er håbløs

Det kan vi alle blive enige om.
Han er umulig at læse fordi hans indlæg som regel er en tilfældig sammensætning af ord, hvoraf en del af dem er selvopfundne.
Hvis luna er i live ville det være et fint nattestrike.
Ellers mener jeg at vi før eller siden bliver nødt at lynche ham.

For nu er tgp en fin vogn som jeg ikke vil protestere imod...
Han er på min panderynkeliste.

11-01-2010 17:11 #127

[0] Aurvandil stemmer på -
[0] Danielgron stemmer på -
[0] Emilbbs stemmer på -
[0] Faberghasted stemmer på - Thegreatpete
[0] Fivecats stemmer på - Xitaah
[0] Flyfly stemmer på - Thegreatpete
[0] Holstt stemmer på -
[0] Malxom stemmer på -
[0] Mollematen stemmer på -
[0] Skatkat stemmer på -
[0] Stonien stemmer på -
[2] Thegreatpete stemmer på -
[0] Toganim stemmer på -
[0] Twajzer stemmer på -
[0] UTGwithURmom stemmer på -
[1] Xitaah stemmer på -

11-01-2010 17:12 #129

Jeg ser hellere UTG som Vogn end TGP.
Er argumentet for TGP udelukkende inaktivitet?
Den vej synes jeg ikke vi skal gå igen.

11-01-2010 17:13 #130

Aurvandil17.04
Seer bør IKKE spilde et peek på mig. Jeg har ikke noget imod at lade livet når det er F5,F7 eller lignende men så længe jeg kan bidrage med noget til vores sejr så er det dumt at koncentrere os om mig. Der vil ikke være nogen info ved at få mig på en vogn, lynched, lunatic eller peeked. Især ikke fordi jeg er god. Men der kan heller ikke være noget at hente hvis jeg skulle være ond.

Xitaah17.07

Der er nogle de har forslag, og dit navn er nævnt

11-01-2010 17:15 #131

@Aurvandil

Jeg prøvede egentlig at give lidt yderligere begrundelser for TGP i min post fra 13:36 og 13:44

11-01-2010 17:15 #132

Jeg tror ligeså godt vi kan affinde os med at Luna er død, eller at der evt. var en der vandt et luna-kill den første nat?

11-01-2010 17:16 #133

@FiveCats

Så jeg er en wagon, fordi toga og Holstt er mere confirmed gode, end jeg er?

- Er cool med at jeg skal være på en wagon, men finder det underligt, da op til flere herinde har mig på deres indbygger-liste, endda højere end størstedelen af de resterende spillere.

Ligeledes synes jeg at jeg bidrager med en del.

Såvidt jeg kan læse ud fra din post, så ser du mig ikke direkte som ulv, men mere som et logisk valg? - Am i right?

Jeg er i øvrigt ikke special, så vi mister ikke noget ved at dræbe mig, og hvis det giver den nødvendige information - Er det fint med mig!

11-01-2010 17:17 #134

@Toganim
Du mener ikke der vil være info ved at få dig peeked hvis du skulle være ond?
Aaah, det kan du da ikke mene :)

11-01-2010 17:19 #135

@Toga

Det har jeg lige set, som du kan se i min post 17:16 :)

11-01-2010 17:20 #136

Jo, der er altid info ved at peeke en ond- men mener du virkelig at jeg står øverst på listen over suspekts ??
Når jeg bliver peeket som god så ryger jeg alligevel lige så snart ulvene løber tør for potentielle speciels... og hvis seer ikke vælger at oute et peek på mig så jeg bliver confirmed så ryger jeg gerne.

resultatet er det samme, jeg når ikke endgame.

11-01-2010 17:22 #137

@Xitaah

Det der svar er desværre lige så ulvet som jeg havde frygtet fra dig

Hvis du nu læser mit indlæg ordenligt igennem så er der ingen af dem jeg har valgt idag som i den forstand kommer fra min egen ondeliste

Jeg har prøvet at analysere robertolodas liste, og du er valgt i en gruppe med dem som han forsøger at confirme som gode, og ganske rigtigt så kommer der allerede mere info fra dig end jeg havde fået hvis jeg havde valgt en af de andre

Vi kan desværre ikke altid have 2 ulve på vores wagons, det er er s.. næsten mere vigtigt at vi har mindst en indbygger på men jeg begynder så småt at tvivle på om det er dig - eller om det bare er fordi du bliver tøsefornærmet over at blive stemt på ?

11-01-2010 17:23 #138

Btw er jeg ikke tilfreds med at der er så mange der vælger at nævne at de ikke er speciel!

11-01-2010 17:24 #139

Stonien kan du fortælle noget om din præmie?

Grunden til jeg spørger om dette ligesom jeg gjorde med Toganim, er at så længe det ikke er ulovligt at snakke om præmien så kan man rimelig frit snak om dette. Hvis man vinder noget og ikke har tænkt sig at fortælle sandheden står man frit for at lave et level.
F.eks ville jeg måske lave et level hvis jeg vandt beskyttelse en nat.
Hvis jeg derimod vandt et peek ville det måske være fint nok at tage en dialog med resten af spillerne.

11-01-2010 17:25 #141

toganim:

Btw er jeg ikke tilfreds med at der er så mange der vælger at nævne at de ikke er speciel

Btw er jeg ikke tilfreds med, at der er så få, der vælger at fortælle hvem, de peekede som hvad, hvis de var seer.

11-01-2010 17:25 #140

Samme spørgsmål kan jeg måske stille Toganim her en del dage efter hans gevinst? Altså om du nu kan snakke om din præmie

11-01-2010 17:25 #142

@Toganim

Du står ikke øverst, men Im watching you :)

@Faberghasted

Ok, har læst dine argumenter igen, og jeg kan godt overtales til en TGP vogn.
Det virker fornuftigt nok



11-01-2010 17:28 #143

Faber, eller lave et level om at du havde vundet en gongon, bruge den og så se folks reaktioner :D og blive stemplet som sindsyg fordi ingen fattede det :D

11-01-2010 17:29 #144

Holstt hvis den hentød til mig så beklager jeg at jeg glemte det igår.

Jeg hat naturligvis peeket en igår nat, hvilket var danielgron og han var god. Derudover har jeg peeket en i nat som jeg kommer med senere.

For at se mine tidligere peeks så gå tilbage i dagene og se !

11-01-2010 17:29 #145

@FiveCats

Kan ikke helt gennemskue, om du faktisk seriøst mener der er noget ulvet over mit svar

Jeg spørger endda direkte selv, om det ikke er ud fra et logisk valg. - Så læs min post ordenligt igennem, tak!

- Er ikke tøsesur, hvilket i øvrigt også fremgår ret tydeligt af min post.

Citerer lige mig selv:

Er cool med at jeg skal være på en wagon...

Jeg er i øvrigt ikke special, så vi mister ikke noget ved at dræbe mig, og hvis det giver den nødvendige information - Er det fint med mig!

Jeg stiller såmen bare spørgsmål, og ja, selvfølgelig er jeg kritisk, da jeg selv fremgår som muligt lynchoffer - og er specielt kritisk, når jeg (i følge mig selv!) er mere eller mindre cleared - (Læs: Mine stemmer giver mening, var også med til at stemme Jacob32 ud)

@Alle

Er lige væk fra WW en times tid

11-01-2010 17:31 #146

@Toganim

Jeg ville nok ikke gå så vidt. Din gonggong havde dog måske virket hvis du kun havde smidt 1 navn op. Virkede som en lidt for vild gave at kunne få.

Men eftersom at man alligevel ikke afslører sig som noget som helst fordi man har vundet en præmie vil det da være oplagt at skrive hvad det er undtaget visse tilfælde hvor det giver bedre mening at det holdes skjult.

11-01-2010 17:32 #147

Jeg har ikke lyst til at fortælle noget om min præmie lige nu.

11-01-2010 17:33 #148

Aurvandil:

@Holstt

Hvad er din opfattelse af Toganim egentlig oven på i går?



Den er ikke så god, men toganim har mange (MANGE!!!!) pluspoint på min konto fra de to første dage i spillet. Desuden har toganim den dårlige vane, at han let kan finde på at komplicere tingene lidt inde i spillet, så jeg tillægger ikke det, der skete i går nogen større vægt. Men kønt så det ikke ud.

11-01-2010 17:37 #149

Stonien, hvis du fortlæler om din gave idag så fortæller jeg hvad jeg vandt sidst :O
Deal? :P

Holstt17.33 <3

11-01-2010 17:38 #150

@Toganim

Jeg tror du vandt et sweet sixteen party

11-01-2010 17:39 #152

toganim:

Seer bør IKKE spilde et peek på mig.

Det sagde Thingyman også i sidste spil, og sørme om ikke seer lod være!

8)~


@Seer
Du afgør selv hvem, du vil peeke. Du vil ikke få kritik bagefter. Du skal peeke den, du selv synes, er mest mistænkelig og ikke lytte alt for meget til os andre.

11-01-2010 17:39 #151

Omg gid det var så vel :D

11-01-2010 17:41 #153

@toganim

Not <8, but <8-trap.


8)~

11-01-2010 17:44 #154

@Holstt

Okay - jamen så er vi da rimelig enig :)


Jeg skal ud at tappe øl til aftenens lynch.
I aften bliver det til en god overgæret Indian Pale Ale,
som er brygget med masser af humle far Virklunds natur.
Der vil blive skænket et stort glas til alle, og hvis vi lyncher en ulv er der gratis refill resten af natten :)

Jeg synes Faberhasteds argumenter for TGP virker ganske fornuftige, og der er for mig ikke noget ulvet ved Xitaah lige nu.

Derfor siger jeg Lynch Thegreatpete

Jeg er tilbage i tråden inden kl. 21, så stemmen kan flyttes hvis der skulle dukke noget nyt op.

11-01-2010 17:44 #155

Lol Holstt julespillet siger mig ikke noget. Det må stå for egen regning. Jeg fangede ham fra sidelinien men kunne obv ikke gøre noget ved det. Hvis bare folk havde været mere opmærksomme så havde I også fanget ham.

@Seer
Du skal obv ikke høre på Holstt. Overvej hvor godt det var at lunatic fulgte en på min liste dag 1 og prille døde på den måde. Det er obv. et waste at køre den på mig.

@Alle
Hvis jeg ikke er død inden så er I velkomne til at lynche mig i F5 hvis det er. Hvis I får det bedre af den grund?

@Holstt Hvad er <8-trap?

11-01-2010 17:50 #156

@toganim

@Holstt Hvad er <8-trap?

Da du jo er så god til koder og gåder, så kan du selv få lov til at løse den.

8)~


Jeg hopper af nu, men vender tilbage lidt over kl. 21 og håber, der er kommet to fornuftige vogne på sporet, så der er noget lækkert at stemme på.








toganim:
Hvis bare folk havde været mere opmærksomme så havde I også fanget ham.

I? Altså, som GM havde jeg jo ikke ligefrem nogen mulighed for at fange ham. Desuden spillede han prisværdigt, og havde du været med, havde han såmænd også snydt dig.

8)

11-01-2010 17:56 #157

Holstt, han havde sikkert også fanget mig. Det er ofte nemmere at se når man står på sidelinien.
Men når Thingy ligefrem afviger hans "Vi skal lade ulvene resolve wagons" for at få en person lynched- så bør det blinke rødt

omg jeg har løst koden, jeg sakl nok lade være med at afsløre det :D

11-01-2010 18:04 #158

Xiitah og TGP som vogne, eller?

11-01-2010 18:25 #159

Wagons

wagon 1 - Xiaath - 1 stemme
wagon 2 - TGP - 3 Stemmer

husk nu at få dem fordelt så vi ikke har en klare vinder allerede kl. 21.00

11-01-2010 18:28 #160
Xiitah
11-01-2010 18:40 #161
TGP
11-01-2010 19:06 #162
TGP, endnu en som har prøvet at gemme sig så længe som det har været tilladt, så mon ikke han prøver at diske op med noget her om et stykke tid.
11-01-2010 19:07 #163
Xitaah

Og xitaah.. Jeg er så meget bare en bonde i det her spil... Taktisk geni og Read-skill-master, er ikke titler jeg er i besiddelse af... mine posts giver sjældent mening, og jeg virker som regel ulvet.. Denne gang virker det dog som om at folk kan se at jeg ikke er ond, og det er skønt...

og jeg må rose jer allesammen for at have fanget så mange ulve, allerede... det er fandme et flot spil vi har gang i!
11-01-2010 19:15 #164
Xitaah
11-01-2010 19:27 #165

[0] Aurvandil stemmer på - Thegreatpete
[0] Danielgron stemmer på - Thegreatpete
[0] Emilbbs stemmer på - Xitaah
[0] Faberghasted stemmer på - Thegreatpete
[0] Fivecats stemmer på - Xitaah
[0] Flyfly stemmer på - Thegreatpete
[0] Holstt stemmer på -
[0] Malxom stemmer på -
[0] Mollematen stemmer på - Thegreatpete
[0] Skatkat stemmer på -
[0] Stonien stemmer på - Xitaah
[5] Thegreatpete stemmer på -
[0] Toganim stemmer på -
[0] Twajzer stemmer på - Xitaah
[0] UTGwithURmom stemmer på -
[4] Xitaah stemmer på -

11-01-2010 19:36 #166

Votecount?

TGP

Obv fordi jeg ikke selv er ulv, og tror faktisk vi har et godt lynch i TGP

11-01-2010 19:38 #167

Hey All

Beklager at aktiviteten fra min side har været ikke-eksisterende. Det vil desværre ikke blive bedre de næste mange dage pga en kollega er sygdomsramt. Onsdag skal jeg på noget kursus så der har jeg hele dagen, men det er så også det.

Kun fair at jeg bliver lynchet, da jeg intet har bidraget med. Havde ellers sat næsen op efter at jeg skulle deltage meget denne gang, men sådan skulle det desværre ikke være.

Det har dog været en fornøjelse at læse om alle de korrekte lynch som er blevet lavet. Det må vel uden tvivl være den omgang ww hvor vi har været mest suveræne?

Kan jeg ikke få en forklaring på hvorfor at vi ikke må skrive i tråden mellem 22-00? Det er der jeg har tiden og jeg syntes det er lidt ærgeligt at de timer jeg ville kunne bidrage med noget, skal spildes med stilleleg.

Vil slutte af med at sige at når man først har været ulv, så bliver det sgu lidt kedeligt at være god. I det tidligere spil tænkte jeg meget over ww, og hvordan man skulle spille folk ud mod hinanden. Denne gang har været meget i baggrunden, i og med jeg har kunnet følge den store succes vores selvudnævnte leder Holstt har haft med ulvespotning. Derfor opfordrer jeg næste GM til at gøre mig til ulv og i vil da se en TGP der spiller sig ud og som vil være med til at ulvene endnu en gang vil sejre. At jeg også vinder denne runde er fin men det er sgu noget sjovere at vinde som ulv end som god. (måske også fordi jeg ingen andel har i vores succes denne gang...)

Vil gerne bruge mine sidste ord på at udnævne dem jeg tror er ulv.

Toganim - Hvorfor glemte han pludselig Robertoloda igår??? ULV!
Xitah - Han mangler bare at underskrive sine indlæg med: Vh Ulven
Molle - Molle er mod alle odds blevet ulv for 2. spil i streg. So obvious!

GL til jer, det kunne sgu være sejt med en gode-sejr allerede på dag 6

11-01-2010 19:46 #168

Nå ja og de gode..

Holstt
Faberg
Aurvandil
Twajzer

Jeg er iøvrigt ikke nogen special, så det er ok at lynche mig.

11-01-2010 19:49 #169

Rigtigt nok indlæg af TGP imo.

11-01-2010 19:55 #170

Fair nok TGP - du ved også godt selv at det ikke er noget personligt, men blot en del af spillet. Og er du god skal jeg nok sørge for at du også står på sejrsskamlen sammen med mig og popper champagne :D

Jeg er enig med stonien 19.49 i at det virker som et reelt indlæg... men det gjorde det også fra emilbbs forleden, og vi har efterhånden set en del af dem imo. Dermed ikke sagt at han skal lynches eller skånes- jeg er faktisk ligeglad. Hvis han skal skånes på den baggrund så overvej hvor mange der kan lave et lignende indlæg :(

11-01-2010 19:56 #171

@ TGP

Hvorfor jeg er en obvious ulv? :)

11-01-2010 19:57 #172

@Xitaah:
Hvis du læser alle indlæggene omkring kl. 16-16.30 så handler de alene om eventet som jeg desværre kom lidt for sent til - jeg tror ikke du skal lægge noget i de indlæg der omhandler kaniner osv. ;)

Det er klart at Toga er rykket et stykke ned ad godelisten hos alle der ikke er ulve efter i går - jeg synes dog vi bør vente et døgn tid eller to med at tage ham ud.

Af de to vogne ser jeg nu helst TGP død (jeg tror Xitaah er god :p).

TGP

11-01-2010 19:59 #173

Vil også lige nævne at jeg håber vi kan får dette afgjort inat og imorgen
da jeg skal til møde i Holland hele onsdagen, hvis jeg er heldig kan jeg måske være hjemme til kl. 21.00, men dette er slet ikke sikkert

så jeg laver et langt indlæg i morgen sidst på dagen som må stå som mit bidrag til onsdagen, og så håber jeg bare jeg når hjem og kan afgive en stemme

11-01-2010 20:04 #174

Jeg synes forøvrigt absolut ikke at vi skal glemme Mollematen.
Den eneste grund i min bog til jeg ikke har ham i en vogn allerede nu skyldes det uafgjorte resultat på dag 1 og en forventning om at ulvene ikke ville løbe den risiko.

Måske var man ikke specielt klar på at løbe risikoen, men ville forsøge at skaffe lidt indbygger points frem i tiden ved at starte ud med at stemme på ham.

På dag 1 kl 11:58 har Robertoloda dagens eneste indlæg som er en stemme på Molle.

"så er vi igang.

Jeg vil sige at molle kunne være en rigtig god wagon.
I det mindste bar for at han er aktiv her fra start.

Udover det så ska vi altså passe på thingy.
Vi så det i sidste spil.

Jeg er ikke hooked på at thingy nødvendigvis kunne være en god wagon her fra start. Men så længe at vi har det i baghovedet at han som sagt vandt det sidste spil som ulv.

Min stemme går til:

mollematen "


På dag 2 kl 00:25 fortsætter Jacob bl.a med følgende beskrivelse af hans mening om Mollematen og hans start.

"Mollematen - Molle er jeg altid mistænkelig overfor :) Men som jeg sagde igår, hvis han gider at engagere sig i spillet, så kan han være værdifuld. Derfor synes jeg han skal leve nogen dage endnu! Desuden værd at bemærke, at han ikke synes det er underligt, at Aurvandil ligepludselig dukker op til event. Han har selv gjort det som ulv, og det er underligt han ikke vil erkende det, som et muligt tell."


Kl 00:29 på dag 2 fortsætter Jacob med følgende indlæg

"Ang. på min stemme på dohn, så har jeg forklaret tidligere på dagen, at jeg IKKE ser Molle som død i dag. Da lokummet er ved at brænde, skifter jeg til dohn, da jeg hellere ser han dør end Molle. Grunden til det bliver dohn og ikke Prille, er at på det tidspunkt har han flere stemmer, og er derfor den bedste mulighed for at redde Molle.

inaktiv dohn < aktiv Molle."


Jacob skriver nedenstående indlæg kl 14:52 på dag 2. Jeg er faktisk i tvivl om hvad jeg skal mene her

"Live jeg må ærlig talt indrømme, at jeg er lidt blank på hvad du mener.

Du mener jeg vender afstemningen igår.

Ja! Korrekt.

Jeg gør det til Molle's fordel, så hvis jeg nogensinde skal være ulv, så må det hedde w/w til Molle og jeg.
"


På dag 2 snakker både Jacob, Roberto samt Molle om at Flyfly kunne være en god vogn. Lige dette taler lidt imod at de alle 3 er ulve normalt vil man vel ikke gruppere så mange ulve i den samme mening.


11-01-2010 20:11 #175

@faber

jeg tager kun lige fat i denne del

På dag 2 snakker både Jacob, Roberto samt Molle om at Flyfly kunne være en god vogn. Lige dette taler lidt imod at de alle 3 er ulve normalt vil man vel ikke gruppere så mange ulve i den samme mening

og hvis vi så tager fat i mit indlæg på dag 1 hvor jeg mener at molle snubler og outer sig selv og en anden ulv - de 2 som jeg kom med der var at det så enten var Holstt eller netop FLYFLY, så havde de lykkes der med de 3 på en vogn med flyfly som så var gået hjem så havde de fået rigtig mange indbygger stemmer, men som du på sin vis er inde på så kan det være at 2 af de sidste måske 3 ulve er netop Molle og FlyFly?

11-01-2010 20:12 #176

Don't get me wrong...
Jeg har generelt ikke noget imod Molle som mål for en afstemning.
Der er bare en del brikker der ligger skævt pt. hvis han skal være ulv.

11-01-2010 20:13 #177

TGPs indlæg ser fint og reelt ud, problemet er vel bare at alle ulve vil smide et sådant indlæg såfremt de står til at blive lynchet.

Som andre nævnte gjorde Emilbbs præcis det samme. Dette kan både være ham selv der har gjort dette, eller ulvene der bad ham om det. Et indlæg som dette vil i min bog i hvert fald aldrig give nok indbyggerpoints til at forsvinde fra en ulvemistanke. Der skal vi nok op på at have et seerpeek før man kan snakke en ændring i holdning :-)

11-01-2010 20:14 #178

@Danielgron

jeg synes heller ikke vi skal overveje at ændre på vores wagon lige nu

men jeg vil vældig gerne vide hvad du mener der er skævt ved molle i forhold til at være ulv

11-01-2010 20:18 #179

Det ville jo ikke give nogen mening at jeg skulle være ulv?
Vil da mene jeg har været med på at stemme både på jacob, prille og robert på kritiske tidspunkter.

Hvis i mener andet, så mister i (åbenbart) ikke det helt store, og får jeres tvivl afklaret.

11-01-2010 20:21 #181

Molle mener du helt bestemt at du på "Kritiske" tidspunkter har stemt på alle de 3 eller vil du revurdere din sætning?

11-01-2010 20:21 #180

Hvis jeg var seer er danielgron og holstt peaket som gode.

11-01-2010 20:22 #182

Tja var da instant klar på prille med hvad 10min igen?
Jacob, pas var nok bare en blandt mængden
Robert fik jeg da afgjort det ikke blev en tie.

11-01-2010 20:25 #183

Molle du læner dig ederm..... op af en wagon i morgen eller et luna havde vi haft panter endnu

11-01-2010 20:26 #184

Molle vi er så ikke helt enige om sandheden i dette.

Lad os tage 1 af gangen

Prille kan jeg gå med til og dag 1 er da også absolut den eneste grund til jeg ikke har dig MEGET højt listet som ulv. Var trods alt mig der bad dig stemme på Prille hvilket du gjorde. Du skifter dog meget hurtigt tilbage til Dohn da det er der du har mulighed for tie. Ville have været spændende hvad der var sket hvis jeg rent faktisk havde stemt på Prille.


Jacob. Du var netop bare en blandt mængden. Du skifter kl 21:57 som den 9. stemme på Jacob ud af i alt 13.


Roberto. Ikke korrekt at det var blevet en tie. Robertoloda vinder med 10-6. Du skifter som den sidste stemme over kl 21:58 til slutstillingen.

11-01-2010 20:27 #185

Hvor henne?

Selv ulvene har gået efter mig, kan seriøst ikke se hvad det er som får jeg i tvivl :D

11-01-2010 20:29 #187

Jeg er tæt på at mene vi vil få mere information ud af en wagon på molle end en på Xiitah.

11-01-2010 20:29 #186

@ficecats

Hvordan i al verden kan du mene at jeg skulle være ulv. Læs nu bare posts fra de sidste par dage, og se hvordan jeg har stemt og hvem der har stemt på mig.

11-01-2010 20:30 #189

Så lav en wagon på mig, så får i jeres information om at jeg er god.
Og jeg kan pege fingre efter spillet og sige, hvad sagde jeg.

11-01-2010 20:30 #188

Til info er jeg indisponibel onsdag aften da jeg er til foredrag. Dette siger jeg fordi jeg VED at der er nogle ulvehoveder der vil opfordre til lynch når jeg ikke kan forsvare mig! Jeg skal gerne minde jer om det igen i morgen, og onsdag – men nu ved I det.

Faber, interessant post. Tak for det. Du får lidt + point i min bog. Følgende kommentarer til det.

Jegk ani kke helt vurdere hvorvidt ”... for at redde molle” kan bruges. Man redder en man gerne vil redde, ikke en som man blot ”ikke ser død” Imo.

Jeg har ikke som sådan noget på Molle, men når man smider sådan en der så er det lidt nedern. Givet naturligvis at fabers indlæg 20.26 er korrekt

11-01-2010 20:33 #190

Molle kan du ikke lave en liste over hvordan du ser folk. Gerne med lidt fyldige kommentarer hvis du har tiden. Er altid interessant :)

11-01-2010 20:33 #191

Faber

jeg er med - opfordre hermed alle som har stemt på xiaath til at flytte den over på Molle

Unvote

Lynch Mollematen


flyfly - hjælp mig her støt op om molle

11-01-2010 20:36 #192

Desværre faberghasted, kan ikke besluttede mig omkring en række folk lige pt, da der er så mange som efterhånden har gået efter mig, vil det altid farve sådan en analyse den forkerte vej

Vil dog ikke have noget imod at UTG røg som en af de næsten, spille stilen har før ført til en ulv i ham og det kunne det meget nemt være igen, han bidrager ikke til meget, og er umulig at læse såfremt han skulle nå til final igen.

11-01-2010 20:37 #193

Derudover kan jeg ikke tro på du rent faktisk troede det var blevet tie hvis du ikke havde skiftet over i sidste øjeblik Molle. Er lige før jeg vil sige den kommentar er det mest ulvede af det hele.

Kl 21:55 altså 3 minutter inden dit stemmeskift kommer følgende besked fra Toganim

"Så står den 9-7 til robertoloda!! fivecats er ikke med i den sidste votecount

ROBERTOLODA TAL TIL OS!!

Hvis han er speciel så går jeg helt amok i tråden imorgen!! "

Da din post udelukkende består af ordet Robertoloda tror jeg ikke på det har taget så lang tid at skrive ;-)


Du ligner altså en ulv som har tænkt de vil score en masse indbyggerpoints ved at være den "afgørende stemme"

11-01-2010 20:38 #194

Jeg må godt nok indrømme at jeg hælder mere til xiitah end til Mollematen lige nu.

11-01-2010 20:39 #195

Tja PN laggede jo af helvedes til, er også care om det ikke var den afgørende stemme så, har været klar på alle 3 og stemt 2 af de døde ulve i sænk.

Men det kunne da godt se ud til at xitaah er en bandit, eller hvad grundlag har du fivecats for at smide ham ud alene mand, sammen spg. til dig faberg.

11-01-2010 20:42 #196

Faber, min kommentar kan godt virke ulvet, men lad mig forsvare.
Jeg havde ikke set indlægget fra Robertoloda (mener det kom 21.55- gider ikke se nu) og jeg havde i PIS spillet været med til at lynche 2 speciels som ikke gav lyd fra sig (hhv. aurvandil og så en jeg ikke kan huske). Er man speciel bør man jo give lyd så man i det mindste sørger for at det er ulvene der bruger et kill og ikke os der bruger et lynch.
Skulle vi lynche Robertoloda og han viste sig at være speciel ville det være 3. gang det skete i et game jeg var med i, og det er simpelthen uacceptabelt.

Jeg har aldrig opsøgt indbyggerpoint, og claimer dem meget nødigt. Med frygt for at dumme mig in case jeg har gjort det før så vil jeg gerne opfordre dig til at finde steder hvor jeg har praiset mig selv. Jeg opfordrer altid folk til at være kritiske, og prøver også selv at være det (om end jeg nogle gange er alt for kritisk).

11-01-2010 20:44 #197

@Molle

Må beklage dig igen Molle. Ville af en simpel grund ikke skrive noget om laggen. Og det var fordi jeg håbede lidt på et svar som dit :).

Det er korrekt der var lag igår jeg var selv ufatteligt hårdt ramt, som du måske kan læse i nogle af mine frustrerede posts. Dog er jeg klart af den opfattelse at laggen forsvandt de sidste 10-15 min. Så den årsag er sgu lidt for letkøbt :)


Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål omkring Xiitah? Ser da ikke ud til der er nogen der forsøger at smide Xiitah ud alene. sidst jeg kiggede havde han 4 stemmer

11-01-2010 20:46 #198

@Toganim

Dit indlæg var skam ikke en kritik af dig. Jeg har selv været ude på tidligere dage og opfordret blandt andet Emil til at oute sig hvis han var special.

Dit indlæg var udelukkende med for at miskreditere Molle :). Du smider dette indlæg 3 minutter inden Molle ændrer sin stemme. På den baggrund kan jeg ikke tro på han selv tror på han er den afgørende stemme.

11-01-2010 20:47 #199

Tja sad og så barcelona og tenerife igår
Da jeg så klokken var ved at være lidt i 22, ville jeg lige hoppe på PN og poste min vote, den kom sent grundet lag.

Dig og fivecats prøver da at gå imod de 2 opstillede wagons, og skaber vel mere kaos end godt.

For at nævne det en sidste gang, der er ikke noget at komme efter hos mig, så brug nu bare jeres kræfter andetsteds.

På dag 2?
Havde du mig som 99% confirmed god, hvad har ændret sig så meget at jeg kan gå fra den øverste til den nederste?

11-01-2010 20:52 #200

@Molle

Den eneste grund til jeg havde dig som ret confirmed god var at jeg havde svært ved at forestille mig ulvene ville lade dig hænge ude som wagon i så lang tid med et solidt forspring.
Hvis dette ikke var sket havde jeg formodentlig været endog meget sikker på du var en ulv. Nu har jeg bare en kraftig mistanke da jeg synes din historie falder lidt fra hinanden.

Hvis du lægger mærke til min stemme ligger den stadig på TGP. Vi er stadig over en time fra lynch, så vil ikke mene jeg skaber den store kaos nu. Jeg har foreslået du kunne tage Xiitahs plads i vognen, men vil ikke nødvendigvis selv stemme på dig. Det afhænger nok helt af hvordan den næste time forløber.

11-01-2010 20:54 #201

Hvilken historie falder fra hinanden?

Kan godt hoppe på sådan en vogn, kan bare ikke se formålet med det.

11-01-2010 20:56 #202

Dine kommentarer omkring hvordan du har smidt afgørende stemmer på døde ulve må du da kunne se reelt ikke holder vand :)


Jeg havde ikke den lag du snakker om de sidste 10-15. Vi kan jo høre andre om de oplevede lag lige op til afslutning igår.

11-01-2010 20:59 #203

Jeg er også ligeglad om jeg ikke har lavet en afgørende stemme så, vitterligt gør det vel ingen forskel.
Har stemt 3/3 onde, tæller prille med da det ikke var mig som var grund til at fokus blev flyttet fra ham til sidst, det var dig pga. din manglende vote på ham, derfor jeg skiftede tilbage.

Hvis ikke dette er nok, så melder jeg bare pas :)

11-01-2010 21:01 #205

Kan du ikke smide din mening om Flyfly gerne med lidt uddybende meninger. Kunne forestille mig at Fivecats da han jo har set en forbindelse mellem jer 2 kunne lide en sådan uddybning

11-01-2010 21:01 #204

Jeg kan ikke huske om jeg oplevede lag. Jeg kan ikke huske molles stemmemønster. Og jeg er faktisk ligeglad... Jeg synes det er sick at vi ikke kan få vogne op og køre. Jeg synes det er sick vi ikke kan få flere på banen, om end så bare for at sprede tvivl om mig!

11-01-2010 21:05 #206

@Toganim

Enig med dig i at det er frustrende at folk ikke er specielt aktive.

Dog vil jeg ikke give dig ret i at folk ikke har stemt.

Lige nu har TGP 7 stemmer. Xiitah 3 og Molle 1.

De 5 personer som ikke har stemt er
dig, UTG, TGP, Holstt og Malxom

11-01-2010 21:05 #207

Jeg har skrevet på dag1,2 og det meste af dag 3.

At jeg gerne så folk stemme på flyfly.
Ingen har lyttet, han kom med et par gode indlæg, og så har jeg ellers ladt ham være.

Jeg kender ikke flyflys rolle, og hvordan vi er blevet linket af fivecats forstår jeg stadig ikke på nuværende tidspunkt.

11-01-2010 21:08 #208

Faber, der er 53 min til deadline og 5/18 har ikke stemt.
Jeg ser på det i den store helhed

11-01-2010 21:09 #209

well 5/16

11-01-2010 21:12 #210

Jeg tror ikke på TGP som ulv... Tror hans manglende aktivitet skyldes at han faktisk er alm. indbygger og synes det er kedeligt - kombineret med arbejde osv som han skriver...

Ved ikke rigtig med Xiitah eller Molle...

Men lad os da balancere lidt...

Xiitah

- X

11-01-2010 21:14 #211

Det som irriterer mig mere at der fra 20:30 og frem til nu har været 1 indlæg fra Stonien. Ellers har alle indlæg været fra Molle, Toganim, Fivecats eller mig selv.

Bare fordi jeg skriver en masse betyder det ikke at i andre skal tie stille. Personligt synes jeg klart vi får mest information ud af den sidste time til halvanden. Ved at være stille tillader i at ulvene kan holde sig i baggrunden, det er simpelthen ikke godt nok :).

Så lad os nu få lidt diskussion her de sidste 45 minutter.

11-01-2010 21:15 #212

Jeg stemmer på TGP. Jeg har intet read på ham overhovedet, men på xitaah har jeg nogle små plusser.


Lynch TheGreatPete

11-01-2010 21:15 #213

Hvad vil du diskutere :)?

11-01-2010 21:15 #214

nå nu er kl. 21

så nu skal det være klare vogne

fik jo desværre ikke mange med over på Molle

så går tilbage til xiaath

Unvote

Lynch Xitaah


11-01-2010 21:19 #215

Jeg gider ikke være den der kommer med alle diskussionsforslag. Jeg ligger jo heller ikke inde med uanede tanker.

Nu har jeg skrevet en hulens masse om dig samt om TGP. Nu må i andre fandeme komme ud af posen og bruge de sidste dages hændelser samt jeres egne tanker til at få fundet frem til de rigtige lynches :).

Efter min mening er det på nuværende tidspunkt altså omkring dag 3-5 at spillet er rigtigt interessant. Her har vi haft en hel del posts og kan begynde at se mønstre i folks spil. Derudover har man typisk ramt en ulv eller 2 eller i sjældne tilfælde 3 som nu. Så kan man begynde at læse deres posts ekstra ihærdigt.

Desværre synes jeg bare man bliver mødt af tavshed og så er min reaktion at smide alle mine tanker ud i luften.

11-01-2010 21:20 #217

Jeg er med igen - øllet klar til i aften ;-)

For mig er der langt mere ulv over Mollematten end TGP, så personlig vil jeg ikke have et problem hvis vogn bliver skiftet.

Foreløbig holder jeg dog min stemme på TGP, da han stadig er mest ulvet af de to alternativer.

11-01-2010 21:20 #216

For at få en mere lige afstemning må jeg skifte over på Xiitah

Xiitah

11-01-2010 21:21 #218

godt 70 posts forøvrigt til vi når 1.5 mil posts på PN

11-01-2010 21:22 #219

Jeg har stadig stor mistanke til xiiitah, synes han agerer lidt mistænkeligt. Ved ikke helt med TGP, men vi har vel fundet vores 2 vogne nu, så det må vi holde fast i?

11-01-2010 21:22 #220

@Aurvandil

Antager du mener mere ulv over Molle end Xiitah oder was?

11-01-2010 21:24 #221

Vi har da før skiftet vogne i et sent øjeblik så ingen grund til vi ikke skal kunne det igen såfremt folk er med på det. Jeg synes dog der er alt for mange stemmer på TGP han ser ikke så ulvet ud på den baggrund. Og ja jeg ved godt at Jacob blev stemt hjem for fulde gevær

11-01-2010 21:25 #223

Jeg vil gerne høre mere fra nedestående, hvorfor er der ikke stemt endnu, og i andre begrundelse for at stemme på Xitaah

han er mit valg til wagon så jeg behøver ikke begrunde det overfor jer lige nu, jeg vil bare høre hvorfor i følger trop

[0] Emilbbs stemmer på - Xitaah
[0] Fivecats stemmer på - Xitaah
[0] Malxom stemmer på - Xitaah
[0] Skatkat stemmer på -
[0] Stonien stemmer på - Xitaah
[5] Thegreatpete stemmer på -
[0] Toganim stemmer på -
[0] Twajzer stemmer på - Xitaah
[0] UTGwithURmom stemmer på -

11-01-2010 21:25 #222

@Faberg

For en god ordens skyld.
Af de tre navne der har været i spil er min ulverækkefølge

Molle
TGP
Xitaah

Da Molle dog ikke er vogn, er min stemme foreløbig på TGP.

11-01-2010 21:27 #224

Fint nok med mig så lad mig da starte vognen på Molle og se om det hjælper mere end da Fivecats prøvede tidligere

Vote Mollematen

11-01-2010 21:27 #225

Fint nok med mig så lad mig da starte vognen på Molle og se om det hjælper mere end da Fivecats prøvede tidligere

Vote Mollematen

11-01-2010 21:28 #226

wow hvilken lag fordi folk forsøgte at ramme 1.5 mil

11-01-2010 21:28 #227

Malxom
11-01-2010 21:12
Jeg tror ikke på TGP som ulv... Tror hans manglende aktivitet skyldes at han faktisk er alm. indbygger og synes det er kedeligt - kombineret med arbejde osv som han skriver...

Ved ikke rigtig med Xiitah eller Molle...

Men lad os da balancere lidt...

Xiitah

- X


- Når/hvis TGP lynches som ulv i aften, vil jeg hænge dig op på netop dette indlæg i morgen!

11-01-2010 21:29 #228

Det er så sort det her :S

11-01-2010 21:30 #229

Sygt lag, lad os håbe at lotto donksene logger af snart.

11-01-2010 21:32 #230

Hehe typisk at jeg selv ramte post nummer 1500001

11-01-2010 21:32 #231

Fuck... Tænk vi ikke har overvejet Moffa endnu.. Han bør IMO straks blive en wagon :P..

- X

11-01-2010 21:35 #232

betyder det at det så er overstået, er vi endelig forbi

stort

og kom så igang jeg vil meget gerne høre noget dem jeg bad om svar fra før

11-01-2010 21:37 #233

[0] Aurvandil stemmer på - Thegreatpete
[0] Danielgron stemmer på - Thegreatpete
[0] Emilbbs stemmer på - Xitaah
[0] Faberghasted stemmer på - Mollematen
[0] Fivecats stemmer på - Xitaah
[0] Flyfly stemmer på - Thegreatpete
[0] Holstt stemmer på - Thegreatpete
[0] Malxom stemmer på - Xitaah
[1] Mollematen stemmer på - Thegreatpete
[0] Skatkat stemmer på - Thegreatpete
[0] Stonien stemmer på - Xitaah
[7] Thegreatpete stemmer på -
[0] Toganim stemmer på -
[0] Twajzer stemmer på - Xitaah
[0] UTGwithURmom stemmer på -
[5] Xitaah stemmer på - Thegreatpete

11-01-2010 21:40 #234

Fivecats hvad vil du høre?

For at være ærlig troede jeg faktisk at jeg HAVDE stemt (nedern at jeg faktisk disser mig selv for ikke at have stemt).

Jeg har det fint med de vogne I forslår. Jeg ser dog helst TGP ryge. Alternativt er UTG fin for mig, primært pga. aktivitetsniveauet

Xitaah har jeg ikke det store forhold til, hvis folk vil have ham er det ok.

Vote TGP

11-01-2010 21:44 #235

Ser godt nok ikke ud til vi skal forvente synderligt meget action i resten af spillet hvis folk ikke kan tage sig sammen til at komme online op imod lynch og smide lidt posts afsted :(

11-01-2010 21:46 #236

@faber

Tak for solidt arbejde omkring mollematen.

Hvis jeg skulle være med til, at Molle pludselig skal på den ene vogn, så skal der lidt mere til end, hvad du er kommet med. Men i morgen, når jeg får tid vil jeg læse alle tråde igennem med dit molle-perspektiv.

Jeg synes derfor, at molle er et rigtig godt på på den ene vogn i morgen.

Hvis der på trods af dette synspunkt og den lag, PN lige har oplevet, kan skabes flertal for ny vogn med molle i stedet fot xitaah her lige før lukketid, så ok med mig.

Selv holder jeg dog stadig på tgp både i forhold til xitaah og i forhold til molle. Men dette kan fint skifte, hvis jeg ellers havde haft tiden til at læse alle trådene igennem igen.

11-01-2010 21:47 #238

@toganim

jeg ville bare have de sidste stemmer på.
og jeg tror faktisk vi rammer en ulv med TGP

men hvis vi nu havde fået taget Xitaah ud som god havde det i mine øjne givet meget flere info - jeg tager selv ansvar for at banke ham op - men kig på de stemmer han får - blank blank og mere blank

11-01-2010 21:47 #237

@toganim

jeg ville bare have de sidste stemmer på.
og jeg tror faktisk vi rammer en ulv med TGP

men hvis vi nu havde fået taget Xitaah ud som god havde det i mine øjne givet meget flere info - jeg tager selv ansvar for at banke ham op - men kig på de stemmer han får - blank blank og mere blank

11-01-2010 21:49 #239

ikke forstået, FC

Så tages xitaah ud på baggrund af blanke stemmer så giver det info?

11-01-2010 21:50 #242

Ja ja TGP er jo ikke et dårligt lynch og lader alligevel ikke til vi er stand til at ændre nogen som helst stemning med det her fremmøde i aften. Jep jeg er tøsefornærmet ;-)

Vote TGP

11-01-2010 21:50 #241

faber:
Ser godt nok ikke ud til vi skal forvente synderligt meget action i resten af spillet hvis folk ikke kan tage sig sammen til at komme online op imod lynch og smide lidt posts afsted :(

Jeg synes, at du er lidt hurtigt ude efter os andre. PN-laggen har været så slem op til omkring 21.30, at jeg seriøst overvejede at gå tilbage til det irl-arbejde, jeg skal have lavet inden i morgen. Op til lynchtid såvel i dag som i går, har laggen bare været total ødelæggende for spillet imo.

Jeg så derfor hellere, at lynch blev flyttet til 23 eller midnat, og så kan solen for min gerne vente med at stå op over Virklund til kl. 14 dagen efter.

11-01-2010 21:50 #240
Lynch Mollematten

For sent, men lad os se på det efter kl. 22 :)
11-01-2010 21:51 #243

Bare stem mig ud nu hvis det alligevel er jeres plan for imorgen.

11-01-2010 21:52 #246

Planen for i morgen kender vi først når vi ved om det er en god eller ond der dingler i galgen, og naturligvis efter at vi kender Ulvenes næste skridt.

11-01-2010 21:52 #245

jeg vil i hvert fald ikke have svært ved at stille dem der har stemt på ham, ud over jeg selv op på en række og så lynche/luna dem alfabetisk hvis muligt

11-01-2010 21:52 #244

[0] Aurvandil stemmer på - Mollematen
[0] Danielgron stemmer på - Thegreatpete
[0] Emilbbs stemmer på - Xitaah
[0] Faberghasted stemmer på - Thegreatpete
[0] Fivecats stemmer på - Xitaah
[0] Flyfly stemmer på - Thegreatpete
[0] Holstt stemmer på - Thegreatpete
[0] Malxom stemmer på - Xitaah
[1] Mollematen stemmer på - Thegreatpete
[0] Skatkat stemmer på - Thegreatpete
[0] Stonien stemmer på - Xitaah
[8] Thegreatpete stemmer på -
[0] Toganim stemmer på - Thegreatpete
[0] Twajzer stemmer på - Xitaah
[0] UTGwithURmom stemmer på -
[5] Xitaah stemmer på - Thegreatpete

11-01-2010 21:53 #247

@Holstt

Selvfølgelig er jeg hurtigt ude jeg forsøger at tirre folk og ja blev sgu også selv frustreret over laggen der kom fra 1,5 mil tråden. PNs server var ikke lige klar på at håndtere så mange indlæg.

Men du må da indrømme at der har været lige lovlig stille de sidste 2-3 timer.

11-01-2010 21:54 #248

Kan sgu godt være jeg ser dum ud med min stemme på Mollematten efter i nat.
Mod viljen mod TGP synes jeg dog er skræmmende lille lige nu.

11-01-2010 21:55 #249

@Aurvandil meget enig og forventer egentlig også bare at TGP har været ramt af det som han skriver. Han kan dog aldrig få lov at leve langt i spillet alligevel med den inaktivitet så helt dårligt lynch er det ikke.

11-01-2010 21:58 #253

Forslag til en lunatic (in case du er derude):
UTG
Malxom
Xitaah

Forslag til seer:
Aurvandil
Faber
Fivecats

11-01-2010 21:58 #250

Forslag til en lunatic (in case du er derude):
UTG
Malxom
Xitaah

Forslag til seer:
Aurvandil
Faber
Fivecats

11-01-2010 21:58 #251

@Aurvandil

For pokker da også, - ideen med vogne er, at man enten stemmer på den ene eller den anden vogn. Det kan eventuelt komme på tale at stemme på en alternativ anden vogn, hvis der er stemning for det og der er mange aktive i tråden. Dette sidste er absolut ikke tilfældet.

Så det kan ikke hjælpe noget, at du kommer kort før lynchtid og hjælper ulvene ved at stemme på tværs af to vogne. Se nu at få stemt på en af vognene!

11-01-2010 21:58 #254

Forslag til en lunatic (in case du er derude):
UTG
Malxom
Xitaah

Forslag til seer:
Aurvandil
Faber
Fivecats

11-01-2010 21:58 #252
Xiitah

Så er det i hvert fald tæt og folk har muligheden for at ændre i sidste øjeblik
11-01-2010 22:00 #255

SR

11-01-2010 22:01 #257

har næsten gennemlæst alt, og har flg. liste over dem jeg mener er gode
Danielgron
Holst
togamin
Faberhast
Stonien
og jeg selv

11-01-2010 22:01 #256

øhh hvad?

11-01-2010 22:03 #259
NAT
11-01-2010 22:03 #258

@Molle

SR betyder ???

Hvis "Sorry", så sorry for what???????

11-01-2010 22:04 #260
NAAATTTT nu hvor Chris ikke ser ud til at være der.
11-01-2010 22:05 #262

[0] Aurvandil stemmer på - Mollematen
[0] Danielgron stemmer på - Thegreatpete
[0] Emilbbs stemmer på - Xitaah
[0] Faberghasted stemmer på - Xitaah
[0] Fivecats stemmer på - Xitaah
[0] Flyfly stemmer på - Thegreatpete
[0] Holstt stemmer på - Thegreatpete
[0] Malxom stemmer på - Xitaah
[1] Mollematen stemmer på - Thegreatpete
[0] Skatkat stemmer på - Thegreatpete
[0] Stonien stemmer på - Xitaah
[7] Thegreatpete stemmer på -
[0] Toganim stemmer på - Thegreatpete
[0] Twajzer stemmer på - Xitaah
[0] UTGwithURmom stemmer på -
[6] Xitaah stemmer på - Thegreatpete

Rettelser inden 22.15

Undskylder den mindre forsinkelse, laggen regerer og så her! Lige meget hvad er posting efter 22 streng forbudt, fremover vil det få konsekvenser.

11-01-2010 22:05 #261

Seer:

SkatKat

er et listigt bud på en, der skal synes.

11-01-2010 22:24 #263
Endnu en dag var gået i Virklund og et nyt lynchoffer skulle findes, da alle havde indleveret deres stemme blev det afgjort, at Thegreatpete skulle en tur i galgen. Faberghasted var manden der skulle føre Thegreatpete til galgen.

Løkken var om halsen på Thegreatpete, da han pludselig forvandlede sig til den største mest rædselsfulde ulv, folket nogensinde havde set, og med hans store rækkevidde fik han fat i Faberghasted og bed hovedet af ham, før løkken endelig strammede og dræbte ulven Thegreatpete.

Byen var målløse, de havde fanget endnu en ulv, men havde samtidigt mistet deres professionelle dræber, Faberghasted.

Specials inden 00.00


← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar