WW #1 2010 Dag 3

#1
Virklund frygtede hvad de skulle vågne op til efter den mørke nat. De vågnede først op til en fredelig by og de troede at natten var gået stille hen, men i udkanten af byen blev Panter fundet sønderrevet og lemlæstet, tydeligvis ulvenes værk, det var nu tid til endnu en dag med beskyldninger og hvad der dertil hørte i lille Virklund.

Spillere(18 levende)
Aurvandil
Danielgron
Dohn, Død, indbygger
Emilbbs
Faberghasted
Fivecats
Flyfly
Holstt
Jacob32DEN, død ond
Live
Malxom
Mollematen
Panter, død indbygger
Prille, Død, ond
Robertoloda
Skatkat
Stonien
Thegreatpete
Thingyman, Død, luder
Toganim
Twajzer
UTGwithURmom
Xitaah

DET ER DAG
08-01-2010 00:34 #2

GODT RAMT HOLST.. GO GO igen i aften :-)

Skal lige læse dag 2 før jeg bringer noget på banen.. Go nat!

08-01-2010 00:36 #3

Hmm, Luna dræbte ingen i nat, :S? Skal der læses noget ud fra at der ved Panter står "død, god", og ved dohn står "død, indbygger"? Altså at Panter evt. var special?

08-01-2010 00:37 #5

Smukt lynch i går

Nogen der har kommentarer på det?

Jeg kan ikke helt se hvorfor panter skulle lade livet til ulvene, men det passer mig fint.

Nogen der synes/ikke synes at vi skal diskutere nattens begivenheder i bund? jeg gør det med glæde men der plejer altid at være nogen der bliver sure over det

08-01-2010 00:37 #4

Dejligt ramt med Jacob. Hvorfor har vores lunatic ikke taget nogen ud i nat?

08-01-2010 00:38 #6

@faberghasted

Kender ikke noget til speciel rollerne, men kunne det tænkes at ulvene har en person der kan beskytte mod lunatic kills??

Eller har luna måske været usikker...

08-01-2010 00:38 #7

Det kan selvfølgelig tænkes at vores luna har taget en som var beskyttet. Jeg har bare meget svært ved at se at de 2 personer kan gå efter den samme.

08-01-2010 00:40 #10

tog du er velkommen.. tror jeg holder lav profil idag..

08-01-2010 00:40 #9

godt ramt holstt ? pfffff

at ulvene nakker en blank i panter er desværre 99% sikkert med at panter var special som de har spottet, enten med tell eller heks, hvor det sidste er mest likely.

glæder mig til at høre faber igen komme med jeg er ulv fordi jeg voter på en ulv, og prøvede på det hele dagen.

et stort ulvetell selv på ok spillere er at de ikke er meget for at komme med in debth kommentare på hinanden, noget faber svj husker ikke gjorde på jacob.

han stemmer dog relativt hurtigt på ham, men det burde være åbenlyst for enhver at jacob var død på det tidspunkt, så er ligeså likely at det var for at få villa point for det.

08-01-2010 00:40 #8

Jeg tror desværre det bliver svært at spotte de ulve som har stemt på Jacob. Dette af den simple grund at vi alle stemte på ham. Men godt set af Holstt.

08-01-2010 00:41 #11

@Live

Du har fået mange indbygger points i min bog eftersom du klart var den første der gik imod Jacob og endda meget tidligt. Så bare rolig i dag skal du nok ikke forvente jeg smider alt for mange ulve points efter dig.

08-01-2010 00:44 #12

@Live

Derudover må jeg sige du er utrolig i din konstante jagt på mig. Først får jeg at vide jeg er overfladisk i mine indlæg. Nu er jeg det så åbenbart specifikt på Jacob. Hvis du kigger i et af mine indlæg fra igår hvor jeg smider Jacob på i listen over gode, så har du helt ret i at jeg skriver jeg tror han er god og ikke har nogen konkret ide om præcis hvorfor han er dette. Hvis dette er et ulve tell så tror jeg godt nok vi kan se mange ulve tells i de posts folk laver hvor de vurdere diverse personer.

08-01-2010 00:46 #13

@Toganim jeg synes bare vi skal diskutere alt. Vi har masser af tid da næste lynch først er søndag.

08-01-2010 00:48 #14

faber, det eneste jeg siger er at du har ulve points, hvilket du obv godt selv kan se, sådan er det nu engang.

du er dog relativt safe at have med i spillet pt, både som god og ond, der er andre der skal tages fat i først, spiller wait and see game med dig.

08-01-2010 00:49 #15

Hvis jeg var seer, ville Live, og holstt være mine peeks.

08-01-2010 00:51 #17

Jeg takker ulvene for endnu en dag.

8)

Der var en del stavefejl samt fejlanbragte ord i mine sidste indlæg før lynch, men jeg skulle jo nå at have alt med.

Som sagt var min liste intuitiv, som da jeg ramte fire ud af fire ulve i forrige spil på andendagen. Denne gang har ulvene ikke taget mig ud i nat, så noget kunne tyde på, at jeg ikke har ramt helt i plet med mine øvrige bud.

Jeg vil af taktiske hensyn ikke kommentere min første liste yderligere.

Jeg synes, at vi skal have to vogne ud at køre i dag med flyfly eller danielgron eller SkatKat i den ene vogn. Jeg vil gerne bede toganim og live om i fællesskab at vælge, hvem af disse tre det skal være, - mindst én af disse er ulv.

Så må I andre komme med et bud på, hvem der skal være i den anden vogn, men det skal ikke være en af de tre.

Jeg forventer, at alle ved 20-tiden er blevet enige om hvem, der skal sidde i de to vogne.

Hvis jeg er seer, peekede jeg faberghasted og toganim som gode.

Som sagt før dette spil er jeg meget ophængt af irl-ting p.t., men I resten af spillet har jeg tid til at være på i hvert fald hver aften. Jeg er på igen fra ved 20-tiden, men måske får jeg også tid mellem 15-17, selvom det er mere usikkert.

08-01-2010 00:51 #16

foreløbig ser min liste over gode folk sådan her ud.
-faberghasted
-live
-holstt
-toganim
-skatkat

Den skal nok blive begrundet imorgen.

Derudover ser jeg også meget gerne at holstt begrunder hvorfor jeg skulle stå øverst på hans ulveliste sammen med jacob??

08-01-2010 00:53 #18

Live har heller intet problem med at få ulve points. Syntes jeg fuldt fortjente dem efter afstemning på dag 1. Mener bare ikke der er de store ulve points at give ud fra min post omkring Jacob.
Så bør man jo gå ud og give ulve points til alle de personer, som har haft Jacob på en liste uden at gå i dybden med hvorfor han var hvor han var.

Det kan i hvert fald i min bog ikke blive til så mange points. Men fair nok det kan være med til at give et helhedsbillede af en person.

08-01-2010 00:54 #20

Ha-ha, - jeg glemet at næste lynch først er på søndag.
8)

Så er der jo god tid til at få to gode vogne ud at køre.

8)~

08-01-2010 00:54 #19

Kom nu med jeres seer peeks!

- Hvad kan vi komme frem til, efter ulvekill på Panter? - Jeg kan simpelthen ikke se meningen i dette, medmindre de (som live siger) har spottet en special i ham.

@Holstt

WP med Jacob.

@Alle

Efter gårsdagens hændelser, ser jeg intet problem i, at en af de 3 Holstt nævner skal være wagon!

08-01-2010 00:55 #21

@Holstt

Vi har helt til på søndag da fredag, lørdag og søndag er slået sammen.

Så vi kan tage det nogenlunde stille og roligt og få diskuteret en del.

Alt andet lige må det i hvert fald siges at være en god start for de gode på trods af Thingys død som special og en mulig special i Panter.

08-01-2010 00:58 #22

Jeg har meget svært ved at se hvordan ulvene har kunnet spotte Panter som special. Personligt havde jeg ham som en potentiel ulv lidt grundet de samme tanker som Holstt har haft omkring Flyfly. Flyfly og Panter var de 2 personer Jacob nævnte.

Hvis Panter ikke er special fatter jeg intet af hvorfor ulvene har taget ham ud.

Kan ikke forestille mig en ond seer ville peeke Panter på dette tidlige tidspunkt.

08-01-2010 01:00 #23

Toganim kan du omtale din gevinst fra igår eller er det forbudt/giver ikke mening at snakke om?

08-01-2010 01:03 #24

vil gerne høre lidt tanker om stonien.

08-01-2010 01:04 #25

Super ramt med Jacob.. Lige kommet ind af døren og gennemlæst det hele.. Angående afstemningen er der bestemt meget information at hente - jeg vil dog ikke kommentere på det lige pt, da vi har helt til søndag, og jeg gerne vil se hvordan folk ellers tolker tingene :)..

Derudover synes jeg at din liste Holstt er lidt problematisk på nogle punkter.... Men vil jeg også vende tilbage til senere.. Vi har trods alt helt til søndag :)

Angående manglende luna kill er det helt i skoven.. Vi kunne have fået SÅ meget info ved 2-3 forskellige luna kills... Meget trist det ikke skete.. Har muligvis en teori om hvorfor ;)..

- X

08-01-2010 01:05 #26

Emil, jeg er velkommen? Holder du lav profil igen idag?
Live får + point

Fint nok med at vi diskuterer alt. Jeg laver en længere post om lidt- men er ret træt

xitaah, og hvad ville dine peeks så være? eller er det forslag??

08-01-2010 01:06 #27

@xitaah
Jeg kan ikke lige se, at seer skal spilde et peek på mig? Begrund venligst hvorfor du beder seer bruge et peek på at se på en spiller, der i går aftes fik en ulv lynchet!

@flyfly
Det er vel egentlig rimeligt, at jeg begrunder din placering på min liste yderligere. Probelmet er, at det involvere noget andet, jeg har bemærket, som det ikke er klogt at skrive. I lyset af hvad der er sket og sker i dagens (fredag til søndag) løb, vil jeg dog lave en ny liste i løbet af søndagen. Skulle du stadig stå højt på ulvelisten, skal jeg selvfølgelig nok begrunde hvorfor ned i detaljen.



Besked til en særlig ulv (først spottet nu):
Prøv lige at se hvor lavt du kan kravle for at nå under min radar! I går var du jo helt nede på alle fire.

8)~

08-01-2010 01:07 #28

Tror 100% ikke Panter var special.. Tror han blev nakket af ulvene af samme grund som vi troede han var ulv... Når ulvene ved han ikke er ulv, kan vores mistanke jo betyde han er special - i og med han har spillet anderledes/underligt what ever.. Tror det er begrundelsen...

- X

08-01-2010 01:08 #29

toga ? plus point ? jeg er like 99% confirmed god

08-01-2010 01:14 #30

til at analysere igennem..

08-01-2010 01:15 #31

@Malxom:

Derudover synes jeg at din liste Holstt er lidt problematisk på nogle punkter.... Men vil jeg også vende tilbage til senere.. Vi har trods alt helt til søndag :)

Det er første liste baseret på meget lidt info, så selvfølgelig er den problematisk!

Jeg glæder mig til at læse dine kommentarer til hvor, du synes, at den især er problematisk.


@Live:
godt ramt holstt ? pfffff

Uanset hvad glæder jeg mig meget over, at både jeg og Live og toganim fik lov at overleve til tredje dag.

8)

08-01-2010 01:17 #32

Holstt det er jeg helt med på :).. Var heller ikke ment som en kritik.. Super du ramte Jacob og fik trumfet det igennem :)...

Skal nok komme med et længere indlæg her en af dagene hvor jeg skal se om jeg kan få det hele med :)..

- X

08-01-2010 01:20 #33

Nå jeg vil smutte i seng er nok først online igen imorgen aften muligvis først lørdag hvis det ender i druk imorgen.

08-01-2010 01:21 #34

Live hvorfor er du like 99% confirmed good?

Jeg vil gerne vente med dybdegående kommentarer omkring spillet til imorgen når jeg er frisk.

Vi kan godt snakke om min præmie hvis I vil.. hvad vil du vide?

08-01-2010 01:24 #35

Hvad var din præmie i så fald siden du godt må snakke om det. Det skal du selvfølgelig kun sige hvis det er noget som ulvene også må vide

08-01-2010 01:26 #36

@Malxom

Faktisk havde jeg slet ikke regnet med, at jeg ville kunne få skiftet stemningen over til jacob. Så det var mest til ære for lunatic, at jeg skrev.

I øvrigt tror jeg, at ulvene fik lunatic i nat. Nogle gange slår lunatic ikke ihjel, hvis han er bange for at ramme seeren, men da han så en fra min liste ryge i galgen som ulv, så havde han en del andre potententielt onde at vælge imellem fra min liste, hvis han selv skulle være i tvivl.

Nå ikke mere snak om specials fra min side indtil videre, selvom der faktisk er en del at spekulere, - især når vi kommer længere hen i spillet, men jo længere vi kommer hen desto værre at diskutere det i tråden.

Det jeg frygter mest er faktisk, at ulvene har en shaman, der kan vende en god til en ond. Det er bare så pissesvært at spotte.

08-01-2010 01:30 #37

Faber jeg ved godt jeg lige skrev at vi godt kunne snakke om det men jeg er lige kommet på nærmere tanker.

Jo mere jeg siger, jo mindre bliver min mulighed for optimal udnyttelse.

Jeg regner stærkt med at offentliggøre det i løbet af weekenden men dette bliver på et tidspunkt og på en måde som jeg tror vil give mig så meget info som muligt.

08-01-2010 01:31 #38

Holstt>> Yup... Problemet er nemlig lige præcis hvor meget man skal skrive i tråden.........

Men vi må bare være skarpere end ulvene EOD ;)... Men ja.. Synes vi har en del brugbar info til søndag - og skal nok få lavet et ordentlig indlæg når der lige er et par ting der er faldet på plads mv.........

Måske er luna dræbt ja......

- X

08-01-2010 01:33 #39

@Toganim

Lyder som en god ide. Nå jeg ville også smutte i seng, problemet er bare at der typisk lige er skrevet lidt når man så har postet ;-)

08-01-2010 01:37 #40

Helt ude af boksen:

Om pølsevogne i Virklund.
Der var engang en pølsevogn i Virklund. Den lå et lidt underligt sted. Vi skriver 1983. Jeg er på spejderlejr på den anden side af hovedvejen overfor Virklund. En dag sniger jeg mig væk fra lejren med en lækker pige, som jeg har inviteret på pølse med brød (tænk at der var en tid, hvor det virkede!).

Først ned af en stejl skrænt til hovedvejen. Så over vejen og op ad en skrænt, hvorefter man er i Virklund. Der lå så pølsevognen sådan helt mærkeligt i sydkanten af byen i et bolig-villakvarter.

Og så er der ikke meget mere at fortælle om Virklund. 8)

Godnat.

08-01-2010 01:38 #41

Er skam glad for du kunne det holstt.

Hvor ligger jeg hos dig nu?

08-01-2010 01:42 #42

@Emilbbs

Kommentér min liste grundigt, - især hvor du er uenig og med begrundelser herfor.

Kommentér også hvorfor ulvene ikke tog mig ud i nat.

Hvis du kan gøre dette lige ud af posen, så er der mange plusser at hente!

Og så er det altså godnat og sov godt!

08-01-2010 01:47 #43

Jeg kommenterer på alt (undtagen min præmie) imorgen.

08-01-2010 01:55 #44

ok holstt den for du i morgen hopper i seng.. poker guden var ikke glad for mig her til aften.. så skal bare sove nu...

08-01-2010 02:08 #45

@Holstt

Hvor har jeg bedt seer om at peeke dig? - Hvis jeg har, er det en fejl!

@Toga

Har skrevet mine peeks længere oppe, jeg har peeket Live og Holstt som gode.

08-01-2010 05:41 #46

Brygmesteren har været på en afstikker fra den ulveinficerede by Virklund, og har fået en masse af sin egen humle i nat.
Jeg beklager at jeg ikke kunne bidrage med øl til dagens lynch.

Jeg stiller derfor Dunkelsorte Porter øl op i Virklund hele weekenden til fri afbenyttelse for alle byens borgere.

Jeg er pt. for stiv til at analysere afstemningen, men har heldigvis nogle dage til det nu.
Jeg kan blot med glæde konstatere at min næste bryg kommer til at hedde Ulvehylet, for at fejre dagens begivenheder.

08-01-2010 08:14 #47

@Holstt

Jeg kan se 2 grunde til at du ikke blev taget ud i nat

1) det var kun Jakob som var ulv på din liste og du er way off med resten
(dette gælder f.eks. med mig :-) )
2) du er spot on men de forsøger at få dig til at tro punkt 1

Jeg peeker Toga som god - men det har jo ikke meget betydning for det gør 80 % af jer andre også

til gengæld så er Aurvandil poppet op på min radar - jeg ved endnu ikke om det bare er fordi jeg stadig er pissed fra juleww ;-)

Nu vil jeg lige få læst igennem hvem som har været meget enige med Jacob og så vil jeg da forslå at seer vælger sit peek blandt dem der kan findes der.

Og så vil jeg altså godt høre lidt om hvilke indlæg jeg har skrevet som er så ulvet?

08-01-2010 08:20 #48

Godmorgen til de fleste, godnat til mig.

Jeg vil nok ikke være at finde i tråden, før engang i eftermiddag, måske først lørdag :) - God weekend.

@FiveCats

Havde faktisk glemt at tænke over, hvorfor Holstt ikke blev taget ud i nat. Én af grundene, må vel være at de har spottet en special i Panter, eller hvordan?

@Aurvandil

Hvornår kommer der noget fra dig, som ikke omhandler dit latterlige bryghus?

08-01-2010 08:33 #49

@Xitaah

det er selvfølgeligt rigtigt,

så punkt 3 - Holstt blev ikke taget ud fordi Panther var special - og vi havde jo heller ikke noget luna i nat, så det kan jo godt have været Panther

08-01-2010 08:34 #50

er det fredag i dag btw ?

08-01-2010 08:48 #51

Ja Live, det er fredag idag

08-01-2010 09:01 #52

@FiveCats

Det er i hvertfald det eneste jeg kan få til at give mening med det manglende lunakill, og ulvekillet på panter.

08-01-2010 10:19 #53

@ holstt

Du må godt lige forklare den yderlige mistænkliggørelse du lige synes der skulle kastes på mig i går?

Jeg stiller mig undrende overfor de gode på din liste.
Dette eftersom jeg mener du må have set nogle ting der er gået hen over hovedet på mig.
Jeg skriver dog ret klart og specifikt i min post at jeg ikke ønsker svar før i dag da der var større hastesager i går.

Dette vælger du at vende til at gerne vil i ulvenes ærinde ved at få udpenslet hvem der er gode (hvilket vel ikke gør nogen forskel for dem hvis man ikke må stille spørgsmålstegn ved din almægtige liste - for så er de omtalte jo sikre)
Og du mener at jeg prøver at tage tid fra dig til gårsdagens afstemning (now what the **** did I do wrong in my post?)

08-01-2010 10:21 #54

Nå ja og til ærefor live:

www.erdetfredag.dk

08-01-2010 10:34 #55

Der er et par muligheder for hvorfor der ikke har været luna-angreb i nat.
En analyse heraf vil dog være at gøre ulvenes arbejde.
Er det bedste ikke bare at antage at luna er død og så blive glade hvis han slår til igen?

08-01-2010 11:04 #56

Daniel,
"en analyse heraf vil dog være at gøre ulvenes arbejde."

Vi bliver seriøst nødt til at antage at vi har nogle syge ulve når de rammer luder på dag 1 og muligvis lunatic på dag 2. Jeg går derfor ind for fuld informationsdeling da de kan fucke os for hårdt senere hvis der er tvivl om alt for mange ting

Jeg er gået i gang med dagens første store indlæg

08-01-2010 11:27 #57

Jeg er glad for at få lov til at overleve nattens begivenheder. Jeg har for overblikkets skyld prøvet at dele dette indlæg op i afsnit.
Jeg glæder mig til nogle gode diskutioner når nu vi har masser af tid.

Peeking til seer:
Seer bedes imo undgå at peeke følgende personer (I prioriteret rækkefølge);
Toganim
Holstt
Live
Xitaah

Dette skyldes at du;
- Næppe finder en ulv
- Hvis du mod forventning skulle se en ulv så vil du ikke kunne få påvirket afstemningen til at gå i den retning medmindre du outer dig selv, og det har vi ikke interesse i.


Panters rolle:
Ulvene har kun valgt at tage panter ud fordi de mente han var speciel. Jeg er ikke sikker på reglerne om hvorvidt det er ”first come, first served” eller alle nattens handlinger forventes opfyldt. Hvis det er first come, first served er der ikke så meget andet at konkludere end at Panter var vores lunatic imo. Hvis alle nattens handlinger forventes opfyldt så burde panter ikke kunne være lunatic. Dette skulle så betyde at;
- Vi enten har en semi-lunatic der dræbe hver anden nat
- Lunatic også gik efter panter
- (jeg har udelukket at luderen sov hos enten offeret eller lunaticen eftersom han er død)

Uanset hvad finder vi ud af det søndag nat. Får vi et lunakill er han i live, får vi ikke så er han nok død


Aurvandil:

Aurvandil har det med at lave meget konkrete, præcise og velformulerede posts. Han har tydeligvis tænkt over dem. Dette gælder også kl 05.41 når han er stiv. Jeg har dog set på indlæg i tidligere games hvor han gjorde det samme som god, så jeg vil ikke udelukke muligheden for at være god.


Ulvepoint til malxom01.07 for en ikke gennemtænkt tanke imo.

Min liste over gode ser umiddelbart således ud:
Holstt
Live
Xitaah

Jeg regner med at lave en komplet liste i løbet af weekenden. Både gode og onde.

Jeg har desværre fjernet Mollematen da han er en af de ulve der ville være i stand til at spotte panter som speciel. Jeg ved ikke hvem der ellers kunne men han har vist det før.

08-01-2010 11:36 #58

Btw, jeg vil gerne starte debatten op nu inden seer selv spørger efter det og derved outer sig selv.

Antagelse:
- Der er 5 ulve totalt, det giver 3 tilbage.
- Ulvene er fucker gode til at spotte speciels (læs: thingyman og panter)

Konklusion:
Hvis seer har 1 ulv bør han overveje at oute sig idag imo (men ikke nu- gør det søndag hvis der er stemning for det)

Hvis seer har 2 gode så bør han oute sig imorgen. Det vil give 3 confirmed (4 med seer) hvilket betyder at ulvene SKAL dræbe disse i de 4 næste nætter. Det er dog uheldigt hvis seer f.eks. har peeket panter eller sådan noget.

Hvad synes folk?

08-01-2010 11:48 #59

@Toganim

Jeg synes at det er fuldstændigt vanvittigt at bede seer om at oute sig på dag 3 - Seer skal bare koncentrer sig om at lave relative uskyldige peeks som den dag han er død vil stå som flameskrift

Eneste grund jeg kan se til at seer evt. skal oute sig er hvis han er ved at blive lynchet og det skal vel og mærke være et klart lynch

så får vi i det midste lidt ud af, et nyt lynchoffer samt et tvunget ulvekill

og forhåbenligt nogle gode peeks

08-01-2010 12:00 #60

Fivecats
Hvis vi nu antager at panter var vores lunatic, så vil jeg sige at ulvene er syge skarpe til at ramme speciels. Og derfor risikerer vi at miste ham snart. Du kan ikke lægge et uskyldigt peek hvis du har ramt en ond imo.

08-01-2010 12:07 #61

Jeg har endnu ikke selv fået læst på panter og set om jeg kan se ham oute sig, men Thingy kan du ikke bruge til noget

nu har jeg aldrig selv været ulv, men jeg ville da uden tvivl agumenter for ham som første kill med mindre at der var en 100 special som var outet

jeg vil sige at det var rent held for ulvene at han så var luder

og jeg vil sige at peeks til hver en tid er bedre end outing
seer skal så bare være forsigtig med dem.

08-01-2010 12:13 #62

Jamen peeks er fine nok så længe de har ramt gode. Men det kræver så at man laver det klart som f.eks. "hvis jeg var seer..." men det er folk jo åbenbart ikke klar på at gøre for at beskytte ham.

08-01-2010 12:18 #63

Det har du ret i, men vi er også ved at bevæge os over i at vi hjælper med at oute ham.

jeg har i hvert fald lige slette 4 linier som ikke skulle op og stå :-)

08-01-2010 12:23 #64

Godmorgen alle :)

Hvis jeg var seer var mit peek for denne nat... Stonien som indbygger.

Men nårh.. vi får da taget nogle ulve ud.. ganske excellente og ikke muligt at klage over... :D hvis nogle skulle have den interesse... hvis vi fortsætter i samme linje :P så vinder vi :D

Jeg har seriøst bare alle på min ulveliste.. Det er fandme nedern...

08-01-2010 12:26 #65

@Twajzer

Nu har jeg personligt været oppe siden knægten vækkede mig ca. 05.30

og at du kan komme på dette tidspunkt og sige godmorgen, det må give så mange ulvepoint at jeg næsten ikke kan forstille mig dig som god i noget spil fremover :-)

08-01-2010 12:30 #66

Hahahahaha :D

Min døgnrytme er fucked heeeelt op :D

Men jeg er ikke ulv... For en gangs skyld...

Og der er alligevel ikke nogen der kan forestille sig, mig som god :P

so nothing new there :P Men er der noget folk vil vide fra mig :D nogle der har noget mistanke, eller noget?? så kan jeg godt prøve at svare på nogle ting ( og sikkert gøre mistanken større?? :S ) :D

08-01-2010 12:41 #67

Twajzer gider du kommentere på Holstts liste fra igår?

08-01-2010 12:47 #68

Yearh... Kan jeg godt gøre :)

08-01-2010 13:06 #69

Holstt07-01-2010 21:19
Min liste:

Helt sikkert god: Ingen

Sikkert god: Faberghasted, toganim

God: Live, xitaah, TGP, Mollematen, robertoloda, panter

Måske god/ond: malxom, Emilbbs, UTG, StonieN

Ond: danielgron, SkatKat, FiveCats

Sikkert ond: Jacob32DEN, flyfly

Helt sikkert ond: Ingen

flyfly har jeg haft mistanke til i et stykke tid, så syntes han passer godt ind der ved siden af Jacob... Der er bare ting der siger det.. Bum..

Live er den jeg har som mindst ond... af alle indtil videre... Kan ikke se hvordan han skulle være ond.. meen... muligheden er der :P

Der er et eller andet ved Skatkat og Fivecats navne der gør at jeg mistænker dem?? ( tror jeg har noget imod katte??) ( kan ellers godt lide katte.. men ikke på forum's åbenbart..)

Robertoloda har jeg også mistanke til... Det er svært at sige hvorfor.. men... Noget siger mig bare at han er ulv...

Emil er kravlet op lige omkring live, som "nok ikke"-Ulv... grundet gårsdagens hændelser..

hmm... Danielgron... er jeg lidt forvirret med...

Resten har jeg ikke rigtig noget med.. :S Du forvirrer mig Toga.. du kunne lige så godt være ond..

btw.. Holstt er nok god :D

hmm.. Jeg fandt lige noget interessant at kigge på fra igår.. så det gør jeg lige...

08-01-2010 13:09 #70

Selvfølgelig kunne jeg lige så godt være ond - rollerne er blevet delt random ud. Du er velkommen til at starte vogn på mig, men noget mere konstruktivt ville nok hjælpe.

Jeg ser heller ikke emil som ulv. Jeg glemte ham på min liste over folk jeg tror på. Hans forsvarestale virkede reel nok

08-01-2010 13:14 #71

Jeg er ikke god til konstruktive ting :D Det er sådan nogle som dig der kan det :D

Men det jeg mente var bare at jeg tror ikke din spillestil ville være helt så anderledes, som ond... så derfor har jeg stadig dig på min ulveliste :)

Men..

Er jeg den eneste der tænker at Jacob måske var heks??

Grundet hans dødannonce: Jacob32DEN faldt død om, og et kæmpe jubelbrøl brød ud i folkemængden da de så, at de havde fået ram på endnu en ond.

og citat:

Jacob32DEN07-01-2010 00:25

Jacob32DEN - Jeg er god. (Please don't hurt me Panter)


Det passer godt ind hvis Panter var Luna??

08-01-2010 13:24 #72

Generelt må vi kunne bruge det indlæg "Jacob32DEN07-01-2010 00:25", til noget...?

Selvom han ved det vil blive gransket da han skriver det, så regnede han nok ikke med at dø så tidligt...

08-01-2010 13:45 #73

Jacob kan godt have været ulv, men han har vel næppe fået pregame peek på lunatic?

08-01-2010 13:50 #74

Aah.. ofc.. så langt tænkte jeg ikke :P

08-01-2010 13:51 #75

vi startede den 6, right?? og så har han måske brugt peek på natten til den 7?? på panter??

Men det kræver at han var heks ;) og ikke ulv, med pregame peek ;)

08-01-2010 13:55 #76

true

08-01-2010 14:01 #77

holstt, du må stadig gerne begrunde hvorfor jeg skulle sidestilles med Jacob som ulv, for jeg synes ærlig talt ikke at jeg er noget godt lynch target???

Når jeg får tid senere idag forhåbentlig så prøver jeg at lave en liste over hvilke folk der er gode og hvem der er onde...

08-01-2010 14:10 #78
Spørgsmål til GM:

Hvis ulvene dræber en lunatic, vil det så gå forud for Lunatic's kill?

Svar:

Nej, et Lunatic kill vil altid komme først.
08-01-2010 14:11 #79

Damn... Havde ellers en syg teori hvis det havde været anderledes.. Men okay...

Det er selvfølgelig godt for os gode, da det jo betyder at Panter ikke behøver have været Lunatic..

- X

08-01-2010 14:17 #80

Så er jeg i tråden.

Hmm siden alle andre snart har lavet lister. så vil jeg også-:)

Intet rigtig at have det i men det kommer.

here it goes and flame away.


Spillere(18 levende)
Aurvandil - Ond, kører samme stil som twajzer gjorde i et tidligere spil med at lege Gøjler. Aur er bar brygmester.

Danielgron - Er lidt hip som hap, ingen reads her.

Emilbbs - Kan ikke helt finde ud af ham. Men good vipes here.

Faberghasted - Kunne være god, men har bad vipes here.

Fivecats - God/Ond i have no idea

Flyfly - Syns han virker som om at han meget gerne vil have fortalt hvor god han er.

Holstt -GOD! De post igår ang jacob laver man bar ikke som ond!

Jacob32DEN, død ond - Syns det er sygt godt spottet af live- Jeg havde ham som en af mine gode.

Live - Er clearet i min bog- Men! vil helst ikke stå med ham i end game

Malxom - PAS gemmer sig i mængden!
Mollematen - Tror altid at molle er ond-:)

Robertoloda - Ren som snehvide-:)
Skatkat - Ingen reads
Stonien - Ingen reads
Thegreatpete - står med en fod i begge lejre.

Toganim - GOD!
Twajzer - OND!!!!!!!! Mest af alt fordi han har overlevet lige længe nok-:)
UTGwithURmom - Fatter hat af ham så hard 2 say.
xitaah - Hælder mest til ham som god.

08-01-2010 14:19 #81

Det er smukt.

08-01-2010 14:25 #83

"det er smukt" er til lunaticsituationen og ikke robertolodas indlæg. Jeg kan dog godt ldie tankerne :D

08-01-2010 14:25 #82

Hvad er smukt?

08-01-2010 14:28 #84

Har kun skimtet tråden?

Der var snak om at luna var død eller ikke død.

Hvis luna bliver beskyttet af herb kan luna stadig indsende sit kill?



08-01-2010 14:37 #86

Thingyman, Død, luder
Panter, død indbygger

seriøst, jeg havde været oppe i like 30 timer da jeg skrev, hvad er jeres undskyldning ?

hvis panter var lunatic havde det stået der.

så formegentlig har vi bare at gøre med en lunatic der kan tænke, og ikke havde noget oplagt kill.

08-01-2010 14:37 #85

Personligt giver det ulveplusser at anklage mig :) Det er alt for nemt :D

08-01-2010 14:44 #87

Live du misforstår noget.
Læs stoniens indlæg og sammenhold det med reglerne.

08-01-2010 14:48 #88

så hvorfor vil der stå at thingy er luder, men ved andre specials står der indbygger ?

ligeledes vil et lunatic angreb altid komme først, også selvom han dør.

obv var panter ikke special.

08-01-2010 14:56 #89

Der stod God ud for panther til at starte med..

08-01-2010 15:07 #90

men ja.. vi er enige nu.. vil jeg tro... han var sgu nok ikke speciel ;)

08-01-2010 16:36 #91

Vil lige fyre mine tanker af sted mens jeg har 5 min.

Jeg starter med Holstts liste da han plejer at ramme rimeligt godt (en af grundene til at jeg syntes vi skulle holde ham i live fra dag 1).

"Helt sikkert god: Ingen"
ganske enig her.

"Sikkert god: Faberghasted, toganim "
Jeg er lidt i tvivl med Faber, og ville nok snarere placere Xitaah heroppe.

"God: Live, xitaah, TGP, Mollematen, robertoloda, panter"
Som nævnt, højere op med Xitaah, Robertoloda ville jeg nok tage to skridt længere ned, ellers mangler jeg lidt reads fra i går da jeg var stort set fraværende... (der er ganske meget info når man først får tygget sig igennem, det er jeg ikke helt færdig med)

"Måske god/ond: malxom, Emilbbs, UTG, StonieN"
Enig.

"Ond: danielgron, SkatKat, FiveCats"
Mangler reads på fivecats, og jeg er naturligvis ikke ond.

"Sikkert ond: Jacob32DEN, flyfly"
Tendens til at være enig omkring flyfly, men nok mest fordi jeg stoler på Holstts evner end fordi jeg har et rigtig godt read.

"Helt sikkert ond: Ingen"
Vi skal jo nok have Jacob herned :p (godt ramt)!

08-01-2010 16:51 #92

@twajzer

Rigtigt godt med den liste dog er den problematisk på et område.

Du skriver at du er enig med holstt i at jeg nok er ond, men du begrunder det ikke selv, du støtter dig 100 % til holstt.

Hvis du skal følge det argument skal du også selv betegnes som ond.

Så enten så er vi begge onde, ellers så tager du dig sammen og fjerner mig fra listen over onde.

08-01-2010 16:58 #93

ok, er i gang med analyserne nu :)

Først og fremmest vil jeg gerne have denne her forklaret Faber:
"faberghasted07-01-2010 00:43
Hmmm ved sgu ikke om jeg vil give Skatkat indbygger points for hans stemme på Prille. Den kommer kl 21:10 og er den første stemme på ham efter Toganim kommer med forslag på Panter, Dohn og Prille som wagons.

På dette tidspunkt fører Molle rimelig suverænt.

Her er vi altså langtfra at have etableret en wagon på den døde ulv, og med 50 minutter igen er der rigeligt med muligheder for at ændre mening siden hen hvis det skulle blive tæt.
"
Hvis jeg var ulv ville det da være ultradumt at starte en vogn for så at hoppe fra denne senere hvis det bliver tæt!

Følgende burde på dag 2 give lidt ulvepoint...
21:55 Faber gentager sin stemme på Dohn i stedet for Prille som han ville :(

21:55 Jacob skifter fra aurvandil til Dohn

21:56 Molle skifter fra Prille til Dohn. Stilling er Molle 6, Dohn 5, Prille 3

21:59 Toganim ændrer fra Prille til Dohn og vi får en tie.

Vi ved at Jacob var ulv, jeg vil umiddelbart synes at en vogn på Molle eller Faber kunne være interessant (egentlig også på Toga, men jeg har en ide om at han er god...)

Samtidig er min tro på at Molle er god rykket en tand ned i forhold til post ovenover.

Faber skriver 01.12:
"Mollematen giver jeg forøvrigt en del indbyggerpoints efter han blindt bare stemmer på Prille i det samme minut hvor jeg skriver han skal gøre dette kl 21:52. Det ville en ulv sgu ikke gøre altså ofre en anden ulv for at redde sin egen pels.

Ville i hvert fald være et godt spil af dem."
Men han skifter jo igen til Dohn 21.56 og sikrer at Prille ikke er et issue her!

Vogne jeg gerne vil se i dag:
Faber
Molle
Flyfly

Outsidere til vogne, som gerne må komme på de næste dage:
Roberto (gemmer sig alt for meget)
Emil

08-01-2010 16:59 #94

UPS

Beklager, min post ovenover var møntet på skatkat og ikke twajzer. Sorry twajzser!!

08-01-2010 17:08 #95

"21:56 Molle skifter fra Prille til Dohn. Stilling er Molle 6, Dohn 5, Prille 3"

Uenig. Han skifter for at redde sit eget liv, det tror jeg ikke man kan læse noget ud fra. Jeg tror stadig meget på Molle som god.

08-01-2010 17:21 #96

Jeg ser gerne Live, Xitaah og Holstts holdning til hvem der bør lynches. Dette vil også give hjælp til lunatic (såfremt vi fortsat har en)

08-01-2010 17:28 #97

jeg er ikke eng med holstt´s liste, så meget kan jeg sige.

skal dog nok finde tid til at komme med et indlæg der er noget længere end de foregående.

08-01-2010 17:29 #98

No Prob Flyfly...

08-01-2010 17:32 #99

Live, på stående fod.. uden argumentation.. bare lige fra hoften, hvem ser du gerne lynched/luna på nuværende tidspunkt? nævn 2-3 navne og jeg er glad :D

08-01-2010 17:38 #100

danielgron og stonien som to

08-01-2010 17:40 #101

Tak for info. Jeg vil gerne høre fra xitaah og holstt inden jeg konkluderer.

08-01-2010 17:44 #102

@Skatkat hvad skulle jeg ellers have gjort?

Det stod 6 til mig, 3 til dohn og 3 til prille. En af dem som er på dohn siger at han vil stemme på prille, fint så vil der være 6, 5 og 1

I stedet ser jeg så at han skifter til dohn igen samtidig med en anden så der nu er størst mulighed for at dohn ville få overtallet og jeg i så fald vil leve videre.

Jeg ser stadig gerne en vogn på flyfly :)

- Ikke hjemme før imorgen engang

08-01-2010 17:52 #103

og så opdagede han at han ikke havde noget liv, og begyndte at spille WOW i stedet for? :)

08-01-2010 18:04 #104

Jeg venter til lørdag med at være aktiv her.. Weekend FTW :-)

08-01-2010 18:09 #105

Jeg vil gerne høre hvorfor du vil have mig lynched, live?

08-01-2010 18:14 #107

@Mollematen

Hvorfor skal jeg være den ene vogn?? Så meget gerne at du beskrev hvad det er der gør mig ulvet??

Hvis du ikke kan det, sender jeg pilen tilbage mod dig...

08-01-2010 18:14 #106

Er lige kommet hjem og har kun løbet dagens tråd overfladisk igennem. Skal til at lave mad til mine børn, men vender tilbage ved 20.30-tiden.

Men ... det undrer mig lidt, at nattens ulvekill af alle bare tilskrives, at ulvene er gode til at finde specials. Sikke noget vrøvl, - der må være en årsag til, at de har valgt deres offer!

Dette er mere interessant end min meget intuitive liste. Og det er det, jeg først vil gå på opdagelse i senere i dag. Men hvis der er andre, som har et bud på, hvad der giver ulvene baggrund for deres nattekill, må I meget gerne skrive det.

Dernæst kan jeg se, at flyfly beder om mere info omkring placeringen på min liste. Det er kun rimeligt, så det vil jeg kaste mig over som det næste.

Dernæst er alle, som i min liste er sat til onde endnu et kig værd. Det er nok blandt disse, jeg vil komme med mit bud til en vogn, uanset hvad jeg konkluderer omkring flyfly efter at have læst tråd nøje igennem.

Jeg har ikke tænkt mig at lave en opdateret liste før søndag ved 17-tiden, selvom jeg allerede nu kan se, at der vil blive flyttet en del rundt på nogle få stykker.

8)





Lige en enkelt ting:

Kl. 00:49 skriver xitaah:
Hvis jeg var seer, ville Live, og holstt være mine peeks.

Det tolker jeg sådan, at xitaah opfordrer seer til at peeke mig og live. Og det synes jeg ærlig talt er lidt tåbeligt, da xitaah på dette tidspunkt næppe kan have os som potentielt onde, da vi begge har været meget tidligt ude med at opfordre til lynch af jacob32DEN.


KL. 01:06 skriver jeg:
@xitaah
Jeg kan ikke lige se, at seer skal spilde et peek på mig? Begrund venligst hvorfor du beder seer bruge et peek på at se på en spiller, der i går aftes fik en ulv lynchet!


Kl. 02:08 skriver xitaah:
@Holstt
Hvor har jeg bedt seer om at peeke dig? - Hvis jeg har, er det en fejl!
@Toga
Har skrevet mine peeks længere oppe, jeg har peeket Live og Holstt som gode.


@xitaah
I dit indlæg kl. 00:49 peeker du sgu da ikke mig og live som gode, eller er det mig, der ikke kan forstå dansk. Eller er der tale om et særligt forkortet SMS-sprog?
Forklar, forklar!

08-01-2010 18:44 #108

Du har ret Molle, havde lige glemt at du var den anden vogn, så du har naturligvis en god forklaring (det er hvad der sker når man poster efter en lang arbejdsdag og uge på et nyt job...)

08-01-2010 18:58 #109

@SkatKat

Jeg gemmer mig altså ikke.

Jeg har bar en modsat spillestil end f.eks toga-holsst-THINGY

Jeg poster ikke løs.

Spørg løs hvis du har et ?.

Men jeg vil godt starte en wagon-

malxom

08-01-2010 19:06 #110

Robertoloda, kan du ligesom live give mig 2-3 du gerne så blive lynched/luna?

08-01-2010 19:19 #111

Her kommer en liste over hvilke folk jeg vurderer som onde og gode:
Aurvandil=er lidt splittet her, har ham med i gruppen der måske kunne være lidt ulvet
Danielgron=semi pas på ham, dog hælder jeg lidt til at han er god
Emilbbs=stensikker god
Faberghasted=sten sikker god
Fivecats=semi pas på ham, men har ham egentlig ikke som ond
Flyfly=??
Holstt=sten sikker god
Live =sikker god
Malxom=ved det ikke rigtigt, men jeg har ham som god
Mollematen=god
Robertoloda=har lige læst gårsdagens posts igennem og der synes jeg at der er noget rigtig ulvet ved ham. Uden dog lige at kunne sætte fingeren på hvad det er.
Skatkat=god
Stonien=pas
Thegreatpete=pas
Toganim=stensikker god
Twajzer=god
UTGwithURmom=ved jeg ikke helt hvad jeg skal mene om, lidt mærkelige posts
Xitaah=god

08-01-2010 19:21 #112

malxom-flyfly- skatkat/stonien

08-01-2010 19:27 #113

Så har vi en vogn på Malxom

Så vil jeg starte en på Flyfly :)

Flyfly

08-01-2010 19:35 #114

hahaha... Jeg kom lige til at tænke på noget :D Jeg bliver sgu da aldrig konveret fra god til ond :D Jeg er altid i farezonen... :D..

weee... Fandt en lille fordel ved at være mig :D

08-01-2010 20:13 #115

Twajzer det forstår jeg ikke ?

08-01-2010 21:01 #116

Hvis der er Shaman...? Som kan konvertere...? så Vælger han sgu nok mig som en af de sidste, hvis det er :D Da jeg er under mistanke som ond, fra 2 dage før day 1.. :D

så wuhu for det :D

08-01-2010 21:18 #117

@toganim
på stående fod.. uden argumentation.. bare lige fra hoften, hvem ser du gerne lynched/luna på nuværende tidspunkt? nævn 2-3 navne og jeg er glad :D

Jeg vil da gerne gøre dig glad, så lige her og nu ser jeg gerne en af trekløveret danielgron, SkatKat og FiveCats på en vogn på vej til lynch.

På den anden vogn skal der sidde én, som ikke tilhører dette trekløver! Hvem (2-3 navne) synes du, det skal være, toganim, hvis du sådan skulle skyde lige fra hoften? Jeg vil være glad for at høre dit bud! 8D


@flyfly

Efter at gennemgået de "opmærksomhedspunkter" jeg havde på dig endnu engang, så er der nu ting, der gør, at du falder ind mod listens midte. Herunder er så min "nye" liste, hvor det dog indtil videre kún er dig, jeg har taget fornyet stilling til.

Helt sikkert god: Ingen

Sikkert god: Faberghasted, toganim

God: Live, xitaah, TGP, Mollematen, robertoloda, (panter)

Måske god/ond: malxom, Emilbbs, UTG, StonieN, flyfly

Ond: danielgron, SkatKat, FiveCats

Sikkert ond: (jacob32DEN)

Helt sikkert ond: Ingen

PS: I parentes hvor de stod på min liste, da de døde.

08-01-2010 21:22 #118
Link til DAG 1:

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=207710

Link til DAG 2:

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=207826


08-01-2010 21:24 #119
Link til DAG 2 (der virker):

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=207826

08-01-2010 21:58 #120

Haha Holstt. Jeg elsker din tone 21.18, sådan en rigtig munter en :D [jeg faker obv. At jeg kan læse toner ligesom grandmaster thingy] :D
Hvorfor skal det være ne der ikke er i trekløveren? De kan i realiteten alle 3 være onde (vi antog vi startede med 5- og at der er 3 tilbage nu). Skulle jeg vælge er det umiddelbart aurvandil.

Jeg har prøvet at lave en liste ligesom din, for overblikkets skyld.

Helt sikkert god: Toganim
Sikkert god: Holstt, Live, Emilbbs, xitaah
God; Faber
Likely ond: Aurvandil
Neutrale (kræver yderligere stillingstagen: Resten

08-01-2010 22:05 #121

@Holstt

Jeg mente: Hvis jeg var seer, ville jeg peeke Holstt og Live som gode.

Ud fra det, kan du nok regne ud, at hvis jeg var seer, havde jeg ikke peeket dig i nat, men nok dag 1, og så Live dag 2.

08-01-2010 22:15 #122

@toganim

Trekløveret er måske alle tre ulve, men under alle omstændigheder: På den måde, jeg analyserer på, så ender de i samme kategori.

Jeg ville gerne have én fra en anden kategori på den anden vogn. Jeg kan da godt nævne en gruppe, der falder i en anden kategori, og så kunne det være en af dem, men jeg skal jo ikke bestemme alt. Jeg var glad for at mit ondebud blev fulgt ved sidste lynch, men så altså gerne, at du kom med navne til den anden vogn. Og dit forslag med Aurvandil er da et bud, men jeg så meget gerne, at du kom med 2-3 navne, så der er noget at vælge imellem til hver vogn. Jeg håber, du kan se min pointe med dette.


@Alle
Ulvene har bare ikke slået panter ihjel ved en tilfældighed! Der er noget, der ikke helt stemmer, når jeg går ned i de allermindste detaljer omkring panter indlæg og de andres spilleres respons herpå! Vil ikke komme nærmere ind på hvad, det er, MEN

Jeg vil være utrolig glad, hvis nogen af jer, der har deltaget i WW-spil med panter, kan huske, om der er spillere, som er med i dette spil, der har en grund til at bære nag til panter.

FORTÆL!!! FORTÆL!!!

08-01-2010 22:19 #123

imo er det et problem at så mange mener zitaah toganim og faber er sikre gode.

det er absolut ikke tilfældet.

08-01-2010 22:22 #124

Holstt har noteret sig, at xitaah har sin helt egen måde at sige tingene på, så mulighederne for at misforstå budskabet er optimale!

8)


Og så ved Holstt godt, at han i sidste spil glimrede ved en megafadæse, hvor han fik formuleret sig helt ud i hampmarkerne, så det nær havde kostet Thingyman livet.

8)


@xitaah
Når jeg nu alligevel har din opmærksomhed, så fortæl mig helt åbent og ærligt, hvordan du så på panter her i spillet, før du fandt ud af, at det var ham, der blev ulveføde.

På forhånd tak!

08-01-2010 22:24 #125

@Live

Jeg føler jo desværre ikke at jeg kommer igennem til holstt, så jeg vil da vældig gerne høre hvad det er du mener om disse 3?

08-01-2010 22:25 #126

der er to der er clearet ud over enhver rimelig tvivl, det er mig selv og holstt.

grunden burde være ret åbenlys i at vi har ramt ulve, hvilket obv ikke ville være tilfældet hvis nogen af os var onde.

faber har langt flere ulve point end villa point, hvordan folk har ham som sikker god er mig en gåde.

toganim ligeledes, ikke noget der på nogen måde gør ham til en sikker god.

xitaah slår ud på min ulveradar, men må indrømme jeg ikke har læst meget fra ham, så det er på blankt grundlag, vil dog gerne vide hvilke ting der gør folk har disse tre som sikre gode.

for det kan fandme umuligt være tilfældet udfra noget i trådende.

08-01-2010 22:27 #128

Så lad os sige aurvandil, flyfly og TGP hvis det er du vil vælge imellem

Enig med live 22.19
Folk bør være skeptiske

08-01-2010 22:27 #127

@Live

Hvis toganim gerne vil høre, hvilket trekløver jeg kunne tænke mig, vi skulle vælge fra til den anden vogn, så hedder dette trekløver netop:


xitaah, faberghasted og toganim


Godt nok er disse tre på mine gode-liste, MEN de er også grupperet sammen (!).

Sjovt du skulle nævne netop dette trekløver. Nu ser jeg dem som gode p.t., så jeg kan ikke komme nærmere ind på, hvorfor de er gode.

Men, Live, kunne du eventuelt fortælle bare lidt om, hvorfor du anser dem for lidt uldne i kanten?

08-01-2010 22:28 #129

holstt, er det ikke molle der er kendt for at tage longshots i at finde specials i relativt inaktive gode ?

08-01-2010 22:29 #130

Jeg vil stadig gerne høre hvorfor du vil lynche mig Live.

08-01-2010 22:32 #131

har intet konkret på disse tre, udover faber obv trådte lidt i spinaten et par gange, og stemmerne ser lidt kedelige ud på første dagen, ikkenoget til at retfærdiggøre et lynch.

men selvom jeg har prøvet kan jeg vitterligt intet finde der gør dem til at være likely gode, og holder stadig på at faber ikke er hjælpsom, men prøver at virke som om han er :O)

han er en bedre indbygger end det han har vist i dette spil.

08-01-2010 22:33 #133

Live jeg vil gerne give dig at du og holstt er hævet over enhver tvivl. I vil til enhver tid også være dem jeg stoler mest på. Xitaah mener jeg plejer at spille således som indbygger men jeg har ham ikke som confirmed.

Holstt jeg forstår ikke når du sgier at vi er grupperet ? Jeg har sagt at jeg stoler ret meget på xitaah, men faber har jeg haft stor suspekt til, og han skulle kæmpe for at komme på min neutrale liste tidligere.

Mit indlæg 22.27 er obv skrevet før jeg havde læst lives og holstts indlæg.

Hvis du vil have en fra xitaah, faber og mig er det som sådan okay for mig- så længe du ikke kører den på mig;) Jeg ville stemme faber men hvis du insisterer på xitaah ender jeg nok med at følge med

08-01-2010 22:33 #132

stonien: dine stemmer og generelle inaktivitet, du flyver ret langt under radaren, hvilket giver en god vogn, vil ikke specielt have dig lynchet, men til formålet er du ret perfekt imo.

08-01-2010 22:36 #134

@FemKillinger skrev:

Jeg føler jo desværre ikke at jeg kommer igennem til holstt

Du trænger fint igennem, men jeg har intet at sige. Måske skulle det være, at der ikke skal meget til, før dem, jeg har som ikke-sikre onde på min liste, kan forvandles til ikke-sikre gode.

Det kræver bare, at man i tråden leverer noget, der er farligt for ulvene! En analyse eller hjælp til en anden spillers spørgsmål, som kaster lys over et eller andet, som ikke er til ulvenes fordel. Eller foreslår et tiltag, der klart er til ulempe for ulvene.

08-01-2010 22:40 #135

@toganim:

Hvis du vil have en fra xitaah, faber og mig er det som sådan okay for mig- så længe du ikke kører den på mig;) Jeg ville stemme faber men hvis du insisterer på xitaah ender jeg nok med at følge med

Jamen det vil jeg ikke (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!). I er jo for Fan... på mig gode-liste! OG - en vogn er nok for mig.

Men jeg ville meget gerne se din og live reaktion på, at jeg faktisk har jer grupperet.

8)

08-01-2010 22:41 #137

---------------------------------------------------------------------

Hvad bør man gøre såfremt man teoretisk står med en "muldvarpegong" ? eller hvordan det staves. Det gik jo ikke så godt for mig i PIS spillet- men der var også en del tidspress... Jeg snakker naturligvis rent teoretisk

---------------------------------------------------------------------

08-01-2010 22:41 #136

Der sker lige noget i irl-baglandet.

Vender måske tilbage lidt ud på natten.

08-01-2010 22:46 #138

Holstt enten har jeg misforstået wagonconceptet eller også misforstår jeg din post.
Du vil have en vogn på en af os men ingen stemmer ?

Min reaktion er at det er fail at du har mig grupperet med faber. Xitaah vil jeg kunne forstå da jeg har talt meget postivt om ham. Faber er jeg lidt blank for hvorfor du har gjort.

08-01-2010 22:47 #139

toga gem den til man er tæt på lynch eller hvis man er 90% sikker på man har en ond, så giv den en på lampen.

09-01-2010 01:35 #140

toganim:
Holstt enten har jeg misforstået wagonconceptet eller også misforstår jeg din post.
Du vil have en vogn på en af os men ingen stemmer ?


Nej, jeg vil have en vogn med en af trekløveret danielgron, SkatKat og FiveCats. Så kan vi altid diskutere, hvem af dem det skal være inden søndag aften.

Så vil jeg have en anden vogn, hvor du eller for den sags skyld Live udpeger 2-3 stykker, som vi kan vælge i mellem.

I øvrigt så kan det jo godt være, at det "jeg vil have" ikke er sådan det skal være, men det kræver, at nogen argumenterer godt imod det inden søndag aften!

-------------

toganim:
Min reaktion er at det er fail at du har mig grupperet med faber. Xitaah vil jeg kunne forstå da jeg har talt meget postivt om ham. Faber er jeg lidt blank for hvorfor du har gjort.

At i er i den samme gruppering har alene noget med den måde jeg har scoret jeres godepoint på, så dette betyder ikke, at der i øvrigt er nogen sammen hænge mellem jer.

Da Live så netop nævnte jer tre sammen, fandt jeg det interessant på en måde. I hvert fald intressant nok til at poste for at se reaktionerne.
8)

Faber, du og xitaah spiller spillet MEGET forskelligt, men det forhindrer jo ikke, at I ligger i den samme godescoregruppering.


-----

Nå, men i øvrigt undrer det mig, at ingen har reageret på mine spørgsmål omkring panter, men det kan jo nå at komme endnu, da dette er en meget laaaaaaang spildag.

Jeg er opatget af andet det meste af lørdag, men kommer på igen søndag.

09-01-2010 09:33 #141

Holstt, jeg forstår ikke du bliver ved med at sige jeg er ond, når jeg startede den første vogn på Prille.

Er der nogen speciel grund til at jeg fremstår som ond, eller er det bare fordi jeg hedder noget med "Kat"?

09-01-2010 09:40 #142

På vej på arbejde og med middag i aften er jeg nok først at finde i tråden søndag, lad nu være med at gå amok så der er for meget St læse op på :-)

09-01-2010 12:06 #143

Tidligere har jeg ud fra afstemningen første dag tænkt at der næppe var ulve iblandt dem der startede vognen på prille.

Denne tankegang er jeg dog nået frem til meget sandsynligvis kan være forkert.

ulvene har vidst at prille ikke var til stede i spillet da de givetvis ikke har added dem på MSN. Derfor har de ikke kunnet bruge prille til noget som helst i spillet og kunne derfor ligeså vel forsøge at score nogle indbyggerpoint ved at få prille lynchet og blive semiclearet, qua deres stemmer på prille.

Er min tankegang way off?? Eller skal der kigges lidt ekstra på de folk man i første omgang har givet +point for at stemme på prille??

09-01-2010 14:50 #144

Flyfly kan du huske om prille i det hele har lavet en post på dag 1?

Hvis ikke kunne dette være en udemærket tankegang.

"ulvene har vidst at prille ikke var til stede i spillet da de givetvis ikke har added dem på MSN. Derfor har de ikke kunnet bruge prille til noget som helst i spillet og kunne derfor ligeså vel forsøge at score nogle indbyggerpoint ved at få prille lynchet og blive semiclearet, qua deres stemmer på prille."

09-01-2010 14:51 #145

prille lavede så vidt som jeg husker ingen posts overhovedet.

09-01-2010 15:48 #147

Ingen post.. er kigget igennem..

09-01-2010 15:52 #148

Pyh så er man tilbage i tråden efter en hård omgang druk igår. Har netop fået læst op på gårsdagens posts og kan se jeg skylder Skatkat et svar i post fra 16:58

"
Først og fremmest vil jeg gerne have denne her forklaret Faber:
"faberghasted07-01-2010 00:43
Hmmm ved sgu ikke om jeg vil give Skatkat indbygger points for hans stemme på Prille. Den kommer kl 21:10 og er den første stemme på ham efter Toganim kommer med forslag på Panter, Dohn og Prille som wagons.

På dette tidspunkt fører Molle rimelig suverænt.

Her er vi altså langtfra at have etableret en wagon på den døde ulv, og med 50 minutter igen er der rigeligt med muligheder for at ændre mening siden hen hvis det skulle blive tæt.
"
Hvis jeg var ulv ville det da være ultradumt at starte en vogn for så at hoppe fra denne senere hvis det bliver tæt!"


I min verden er det et ret standard ulve spil at forsøge at score indbyggerpoints ved f.eks. at starte wagons på en anden ulv. Min kommentar ovenfor omkring dig var at jeg ikke mente det skulle give dig specielt mange om overhovedet nogen indbyggerpoints for dette move. Angående din pointe om at skifte hvis du bliver tæt. Så er du selvfølgelig spot on, såfremt man ønsker at ændre sin stemme skal det selvfølgelig ikke være alt for åbentlyst.

09-01-2010 15:58 #149

Når jeg lige får spist lidt svinefedt og en hulens bunke salt vil jeg prøve at kigge Panters indlæg igennem. Hvis Panter skulle være en special, vil jeg bede de specials vi har tilbage tage dette som en lærestreg og understrege vigtigheden af ikke at prøve at gemme sig.
Med mindre folk outer sig eller spiller decideret mærkeligt vil det nok ofte være blandt de personer der forsøger at skjule sig at ulvene vil kigge efter specials.

Er tilbage lidt senere

09-01-2010 16:32 #150

Jeg ryger på stor druk i aften og er nok først online i morgen ved middagstid, eller først ud på eftermiddagen.

Så håber ikke at det hele er eksploderet der. Kunne være dejligt hvis alle lavede en liste over hvilke folk de mener der er gode og onde.

09-01-2010 16:46 #151

Holst01.35
Fint nok, jeg kommer med et par forslag til vogne snart. Jeg misforstod din post og troede du ville have faber, xitaah eller mig på den. Kunne være du mente det gav info.
Det jeg lagde mærke til var at faber og jeg stod under ”sikkert god” mens xitaah stod under ”god”. Derfor forstod jeg ikke ”grupperingen”. For mig at se så er det du vil have sådan det bør være. Du og Live er dem jeg har klart mest tiltro til, både mht. at være indbyggere og mht. evne til at spotte ulve. Så jeg vil følge jer, omend jeg vil forholde mig kritisk og naturligvis overveje diverse vetoer hvis jeg syens noget er direkte mærkeligt :D

Vedr din post 22.15 så kan jeg ikke huske noget specifikt. Jeg er ret sikker på at han har været i et enkelt spil men det siger mig ikke så meget.

09-01-2010 16:46 #152

Flyfly, du kan godt regne med at det hele eksploderer. Alt du troede du vidste om spillets opbygning, folkets alliancer mv. vil blive vendt op og ned!!

09-01-2010 17:04 #154

Nogen speciel grund til det toganim?? hvad poster du der??

09-01-2010 17:04 #153

Jeg ser gerne folk kigge ind omkring 18.50!

09-01-2010 17:12 #155

Noget omkring min præmie

09-01-2010 17:19 #156

Beklager, men jeg er ude det meste af aftenen, så jeg kan ikke være her 18.50 :(


Kigger måske ind sent, ellers i morgen :p

09-01-2010 18:50 #157

Klokken er nu 18.50 og jeg håber at der er nogle der kigger med.
Vi skal have os en lille leg, og dem der skriver ”Let the games begin” får lov at lege med. Tilmelding til legen lukker om ca. 10 min. (minimum 3 deltagere)

09-01-2010 18:52 #158

let the games begin :-)

09-01-2010 18:53 #160

Jeg poster heller ikke noget specielt i dag. Skal på dødsdruk i aften.

Har dog læst alt igennem, og i morgen vil der komme et langt indlæg fra min side, hvor jeg også har nogle kandidater klar til den anden wagon.

Be prepared.

P.S.

Skulle jeg mod al forventning havne på sygehuset, ryge i detentionen, eller finde et sødt tøsepigebarn som hele søndagen skal bruges på, vil indlægge først komme sent om eftermiddagen/aftenen :)

09-01-2010 18:53 #159

har jeg 10 min til legen begynder?? Skal nemlig afsted hjemmefra kl 19.40 og skal også lige nå i bad???

09-01-2010 18:55 #161

Flyfly hvis du kan blive enige med de andre deltagere om udsættelse er det fint for mig. Det er dog en ret simpel leg :D

God tur xitaah :D

09-01-2010 18:57 #162

let the games begin!

09-01-2010 19:01 #163

1 til?

09-01-2010 19:02 #165

jeg er klar.....lets role

09-01-2010 19:02 #164

let the games begin

09-01-2010 19:03 #166

@Alle

For at i ikke skal forvente at jeg skriver en hel roman, så vil jeg lige rette mit indlæg 18:53 til: "..., og i morgen vil der komme et længere/langt indlæg fra min side"

@Toga

Jeg takker ;)

LET THE GAMES BEGIN!

09-01-2010 19:04 #167

og ja det er første gang jeg logger på idag :-)

09-01-2010 19:08 #168

Dem af jer der husker PIS spillet, så gik min ”muldvarpegongon” ikke så godt. Jeg holder stadig på at mit valg var korrekt, om end baseret på forkerte forudsætninger. Nu er forudsætningerne anderledes i og med der er mange til at forklare hvad det går ud på, såfremt jeg dør. Og der er tid nok til at forklare det. Jeg håber på at kunne tage minimum 1 med mig i faldet denne gang.
Uden yderligere forklaring etc.:

Jeg tror at Flyfly er ulv
Jeg tror at Stonien er ulv
Jeg tror at Fivecats er ulv
Jeg tror at Xitaah er ulv

09-01-2010 19:10 #169

Okay, jeg er forvirret nu. Hvad er meningen med det der? :P

09-01-2010 19:11 #170

xitaah+1

Fatter hat af det der toganim

09-01-2010 19:12 #171

Ingen af jer der kan huske PIS spillet i see. Vi venter og ser

09-01-2010 19:14 #172

Jo vi kan sagtens huske PIS-spillet og ved godt hvad det betyder nu når du skriver det der og du dør...men hvad vil du have os til nu?

09-01-2010 19:16 #173

Jeg var ikke med i PIS spillet, så jeg er helt blank på hvad det her går ud på.

09-01-2010 19:17 #175

Toga det er tåbeligt at dø på den måde

jeg ser dig seriøst som god og et bedre aktiv i live

09-01-2010 19:17 #174

hvad foregår der toganim??? please sig noget. Det er mystisk det her.

09-01-2010 19:19 #177

eller var det i robinson spillet

kan godt være jeg er ved at blande noget sammen

09-01-2010 19:19 #176

Hvis det er fordi du rent faktisk har vundet den, så har jeg et rigtig godt bud på hvem du skal gå efter.

09-01-2010 19:21 #178

Flyfly du misforstår vist. Lad os kalde det at skyde med spredhagl

Gongongen var med i både PIS og robinson

09-01-2010 19:23 #179

Jeg fatter ikke legen. Smutter om et kvarter, hvis du rent faktisk vil bruge os til noget så sig til!!!

09-01-2010 19:27 #180

Okay. Det gik ikke som jeg havde håbet. Jeg er måske også lidt naiv at tro at det kunne virke – but u cant blame a guy for trying :D

Anyway- ideen var som følger:
- Lægge spor ud så folk kom ind i gongon-tankegangen
- Fake at jeg havde en
- Håbe på at der var en der dummede sig og skrev et eller andet i stil med ”godt set”, ”luckypunch” eller lignende.
- Oprindeligt gik min plan faktisk på blot at have 1 person at gøre det på men med det lineup kunne jeg lige så godt lige tage chancen på jer alle.

Legen og 18.50 skulle jeg blot bruge for at sikre at I var online og klar så I kunne kommentere

I failed :( sorry boys

09-01-2010 19:32 #181

@Toga

Er stadig lost. Tror jeg er for stiv :(

09-01-2010 19:33 #182

jeg fatter stadig ikke hvad toganim ville have os til:-)

09-01-2010 19:37 #183

@flyfly

Toga er stiv.

09-01-2010 19:38 #184

ville have jer til at oute jer som ulve :D små svin :D

09-01-2010 19:43 #185

Wtf, jeg er ædru og jeg fatter heller intet.

09-01-2010 19:45 #186

Toga, nu er jeg ved at have hele ideen

og den er jo møgringe når du kun har flyfly på som seriøs ulvekandidat

09-01-2010 19:53 #187

Men fivecats.. du står jo på Holstts liste

09-01-2010 19:54 #188

Min egen lille opdatering

Aurvandil - på måske listen

Danielgron - no read

Emilbbs - jeg tror s.. han er god

Faberghasted - begynder at nærme sig min måske ond liste

Fivecats - ja right

Flyfly - ond

Holstt - forventer du er god

Live - jeg tror også at Live er god

Malxom - svæver lidt rundt

Mollematen - tror stadig han er ond - og han har stadig ikke kommet med alle disse guldkorn som skulle holde ham i live

Robertoloda - på listen måske god listen

Skatkat - no read

Stonien - måske listen

Thegreatpete - kan være ond

Toganim - ser stadig Toganim som god

Twajzer - han er tæt på ond listen

UTGwithURmom - no read

Xitaah - tror han er god

09-01-2010 19:58 #189

Og btw kan ikke se problemet

Hvad så hvis flyfly outer sig??? det er jo bare bonus.. så er I 3 der er forvirrede og jeg har fanget en

09-01-2010 20:01 #190

Toga

ja og Holst er den nye gud nu thingy blev wasted på nat 1

Hvis du nu læser op og tænker dig lidt om kan du da også godt se han der er mindst et fejltilfælde på den liste

09-01-2010 20:04 #192

Fivecats jeg kan godt se fejl på hans liste. Men hvad er problemet i at tage nogle gratis chancer? Det eneste jeg kunne risikere var at blive flamed fordi du synes det var en dårlig plan

09-01-2010 20:04 #191

Er det forresten ikke ved at være tid til at molle skal vise sig med sine fantastiske peeks som har holdt ham fri af løkken et stykke tid nu

jeg har ham stadig højt på min liste

09-01-2010 20:06 #193

rolig nu "knægt" flamer ikke nogen her

er bare træt af at se mig så højt på div. onde lister når jeg nu selv synes jeg er obv. god

09-01-2010 20:08 #194

Knægt? Jeg prøver bare at forklare dig hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde.
Som jeg har nævnt tidligere har jeg xitaah højt på min liste, og han var sådan set også med tidligere. Jeg havde alternativet at vælge en eller alle - og jeg tog alle. Dette uanset om der måtte være nogle som jeg ikke mistænkte på.

09-01-2010 20:10 #195

hæ hæ, overvejede også "boy"

og det her er forresten slet ikke sjovt når det kun er os 2
jeg får ingen info ud af dig, har jo clearet dig en lille mill. gange

skal jo have nogle onde på banen som kan lave episke f...ups

09-01-2010 20:14 #196

haha "O boy" aka kakaopulver :D

Det er det der er problemet.Folk er så stille :D
Jeg havde 2 ting der kunne give lidt mere aktivitet. Den ene var der, den anden kommer nok imorgen :D

09-01-2010 20:53 #197

Haha, sjov leg, kan godt huske hvor meget din gonggong failede i PIS da ham du nailede alligevel blev hængt om aftenen fordi flere af os ikke nåede på, og dem der gjorde ikke fattede hvad der var sket :(

09-01-2010 21:37 #198
malxom


Har ingen tid før i morgen eftermiddag sometime...

Har nævnt malxom som en af mine mistænkte de sidste mange dage. Den går jeg efter...
09-01-2010 23:39 #199

AV!!!!

10-01-2010 00:35 #200

Nå det blev så et lidt senere indlæg end jeg havde regnet med. Hovedet forlangte at jeg gik i seng igen.

Har kigget lidt på Panter for at se om man kunne læse noget ud fra hans indlæg.

Han kommer ind i spillet på en lettere mystisk måde på dag 1 kl 8:32 med et "alternativt" indlæg.

Derefter har han en lang pause frem til om aftenen kl 20:57 før han stemmer på Xiitah. Egentlig en post der gav ham en del ulvepoints i min bog. Ser ud til han dukker op da der begynder at komme lidt stemmer på ham. Dette kunne muligvis være grunden til at ulvene har taget ham ud i nat. Mere om dette lidt længere nede i min post.
Han skifter over til Mollematen som stemme nummer 5 eller 6 til ham.

På dag 2 har Jacob listet Panter som mulig ulv. Dette primært fordi han dukker op og stemmer da der begynder at være lidt heat på ham.
Dette er klart med til at jeg tror dette er grunden til ulvene har taget ham ud. Ulvene vil jo ofte bruge den samme logik som vi gør i forbindelse med inaktive der pludselig viser aktivitet. Vi kan tro de er ulve, mens ulvene ved de ikke er dette og måske tror de er specials.

10:23 på dag 2 er der et ret godt indlæg fra Panter med en del kritik af Xiitah og hans tanker.
Hvis det ikke er aktiviteten der har gjort ulvene er gået efter Panter. Så er jeg ret sikker på det må være dette. Med dette mener jeg at Xiitah måske bør få lidt ulve points på denne baggrund. Jeg har ikke kigget så specifikt på resten af Xiitahs spil endnu til at jeg kan se mere end dette. Men baseret på Panters post der vil jeg i hvert fald gerne give ham lidt ulve points.

Nå nu står den på lidt NFL inden den står på genopretning af døgnrytme

10-01-2010 04:38 #201

@xitaah

Hvad savner du?


Min mening kort skrevet (vil gerne uddybe senere?

Hvis vi kigger på min ulveradar, så peger mest på Flyfly og Robertoloda

Jeg har ikke noget brandvarmt argument fra FlyFly ud over min fornemmelse.
Der er et nogle ting i hans spil som ikke harmonerer helt i tråd med en god spillers.

Roberlodas indlæg følger på en hele tiden strømmen på en underlig og ofte konfliktsky måde.
Der udover hjælper det ikke hans sag, at han fuldstændig uden forbehold opfatter mig som ulv alene fordi mit spil minder om en tidligere gøgler der var ulv.
Jeg har fuldt forståelse for at nogen har mig ulvemistænkt, men alle andre har en fornuftig portion tvivl indblandet.
(og hvorfor skulle de ikke også det?)
Den tvivl har Robertoloda overhovedet ikke.
Hvad har jeg gjort der gør ham så sikker? Intet!
Men da folk i forevejen har min person under mistanke, så er det nemt for ham at pege på mig.
Ingen vil jo efter min død mistænke ham for ulv på grund af den anklage.
Alle andre havde mig jo også mistænkt.


Folk jeg ser som sandsynligt gode er i øvrigt:

Holstt
Toganim
Fivecats
Live

10-01-2010 11:22 #202

@faberg

Please kig mine indlæg igennem, og vurder, om jeg stadig skal have ulvepoints. Du må i øvrigt gerne selv poste nogle citater fra mig, med noget jeg har skrevet, som er ulvet!

10-01-2010 14:30 #203

Skal vi få nogle vogne op og køre? Om ikke andet for at få folk til at stemme/forsvare sig etc. Vi kan lige så godt gøre det nu som vi kan gøre det kl. 21.


Vote Stonien

10-01-2010 14:35 #204

jeg er enig i aurvandils bedømmelse af robertoloda, synes han stemmer lige lovligt meget som pøblen vil og forsøger at gemme sig, derfor:

Robertoloda

10-01-2010 15:59 #205

@Xiitah

Bare rolig har skam tænkt mig at kigge dine indlæg igennem lidt senere. Min umiddelbare opfattelse er dog ikke at du er specielt ulvet. Min kommentar var udelukkende baseret på Panters død.

Hvis TGP ikke er aktiv i dag synes jeg han ser meget ulvet ud. I P.I.S spillet hvor han var ulv holdt han sig skjult så meget som muligt.
I dette spil var han på dag 1 ude og snakke om at nu ville han til at være aktiv, men siden da har man stort set ikke hørt et ord fra ham.
Fair nok at der en enkelt dag kan komme noget i vejen, men det sker jo ikke hele tiden. Så mit bud er at TGP er meget dårlig til at være aktiv når han er ulv, og derfor er nødt til at holde sig i "skindet".

10-01-2010 17:34 #206

jeg er ok med stonien og roberto som vogne. dog uden at have noget konkret på nogen af dem.

10-01-2010 17:37 #207

HMm, et hurtigt count giver mig Flyfly, Robertoloda, StonieN og Malxom med en stemme hver...

Umiddelbart holder jeg fast i min stemme på Flyfly, men håber lidt flere kommer på banen snart så vi kan få diskuteret vognene.

10-01-2010 17:45 #208

Nå jeg må også hellere smide en af de her opdateringer. Synes desværre der er en del jeg ikke har de store reads på

Aurvandil - Tror han er god.

Danielgron - Pilen peger i retning af ulv, jeg har ham dog som ret neutral lige nu.

Emilbbs - Umiddelbart vil jeg tro han er god på baggrund af de ting, der skete den dag hvor han stod til lynch.

Fivecats - Ikke de store ting at sige på nuværende tidspunkt

Flyfly - Udover hans kommentar omkring Prille kommentar synes jeg han stinker af at være ond. Spørgsmålet er så om en enkelt kommentar kan retfærdiggøre at jeg ikke tror på han er ulv? Jeg er meget i tvivl og ser ham gerne dø før et eventuelt slutspil.

Holstt - Så tæt på confirmed god som muligt.

Live - Stadig mystisk spillestil, men den må skyldes han gerne vil leve længere end normalt. Ret sikker på han er god.

Malxom - Meget anderledes spillestil end i de tidlige spil. Har ikke undersøgt om han var ulv i nogen af dem, men mindes jeg ikke. Kunne sagtens være ulv i min bog.

Mollematen - Ved at blive overbevist om vi har en ulv her.

Robertoloda - Ikke kigget så grundigt på ham endnu. Ikke de store reads.

Skatkat - Som robertoloda

Stonien - Ikke lagt mærke til ham specielt.

Thegreatpete - Synes hans inaktivitet er meget mistænksom når man sammenholder med hans dag 1 kommentarer om at han ville være meget aktiv. Tror han er ulv.

Toganim - Hmmm var indtil for nylig ret sikker på Toganim var god. Han er glad for at komme med forvirrende elementer, men dette gør han vidst både som god og ond.

Twajzer - Ingen anelse udover han altid er mistænkelig.

UTGwithURmom - Umulig at læse. Han må ikke være til stede i endgame så han skal dø på et tidspunkt.

Xitaah - Panters død kombineret med lang post 04:19 på dag 1 gør jeg har ham lige under neutral dvs pil peger mod ulv. Det er dog på et ret tyndt grundlag indtil videre. Store lange forsvar på dag 1 kan i min bog bare sagtens være en ulv, der helst ikke vil være en af vognene så tidligt i spillet.

10-01-2010 17:52 #209

Chris har ikke snakket om noget event i dag vel?

Synes derudover godt nok der har været stille her over weekenden.

10-01-2010 17:54 #210

Jeg har lige mistet et længere indlæg til denne tråd på grund af PokerNets Microsoft Ole-fejl!


For fremtiden må jeg nok hellere skrive i Words først.

Øv!

Prøver at tage mig sammen til at skrive nyt indlæg, men det bliver nok lidt kortere.

8(

10-01-2010 17:58 #211

@Holstt

Troede også jeg mistede mit lange indlæg, men det kom heldigvis igennem på trods af jeg også timede ud. Jeg er ved at vænne mig til altid lige at copy paste et indlæg inden jeg trykker send.

10-01-2010 18:03 #212

P.t. er der stemt på:

Flyfly

Robertoloda

StonieN

Malxom

Ingen af dem er blandt det trekløver (danielgron, SkaKat og FiveCats), jeg tidligere har foreslået skulle have en plads på den ene vogn. Når ingen synes, at det er et godt forslag, så fred være med det.

Men fire vogne duer ikke!

Det irriterer mig grænseløst, at der innegn er nogen, som tager førertrøjen på og presser for at få TO vogne op at køre. Med det timelag, der er på PN, kan det let blive et problem at få to vogne på banen i tide.

Det hjælper KUN ulvene!


Konklusionen på ovenstående kommer straks i næste post.

10-01-2010 18:11 #213

jeg savner at alle må snakke med alle på msn, obv uden screenshots og forfalskninger, mine medulve må have været i hegnet i nat, for sidder helt alene uden nogen at snakke med, sucks

10-01-2010 18:14 #214

Når ikke at komme hjem pga vejret. Stemmer som holstt idag. TGP fra mobilen.

10-01-2010 18:17 #215

Min stemme går gerne på en af de 7 navne i Holstts indlæg.

Derudover mener jeg at faber er way off i hans indlæg 17.45 når det kommer til mig. Han ved godt at jeg spiller således og at han overhovedet nævner det stinker langt væk af ulv imo. Dem der har spillet med mig før ved at jeg er lidt alternativ, og jeg er overbevist om at faber godt ved dette. Det svarer lidt til hvis Thingy, Jacob eller xitaah ville råbe op om at jeg er fake i mine pots (hvilket jeg ER som ond) når jeg reelt ER god - det er vildt søgt.

Jeg ville seriøst IKKE have noget imod hvis faber var en af vognene i aften!

10-01-2010 18:20 #216

Live 18.11 på stoffer???

10-01-2010 18:22 #217

Jeg er meget træt af ham Ole , der timer én ud af PokerNet hele tiden!

Nå men nu til sagen.

KUN ulve kan være interesseret i, at vi ikke får TO vogne op at køre!

Da ingen har taget dirigentens rolle, gør jeg det nu (hvilket så passer fint med, at ingen vist er i tvivl om, at jeg er god):



DER ER FRA NU AF TO VOGNE:


VOGN 1: Med enten StonieN, flyfly, robertoloda eller malxom.

VOGN 2: Med enten danielgron, SkatKat eller FiveCats.


FREM TIL KL: 21 BEDES I SKRIVE, HVEM I HELST SER PÅ HVER VOGN.


HEREFTER ER DET DISSE VOGNE DER KØRER!!!!!!!!!!


Enhver der stemmer på andre end de to vogne, vi finder frem til, skal have besøg af en lunatic eller lynches.
(Dette gælder dog ikke Live, som jeg er ret sikker på er god, og som hader at blive dirigeret med, - han gør aldrig det, man beder ham om (hvis man dirigerer), så det er ikke et ulvetegn, når han ganske givet gør noget helt andet)

10-01-2010 18:25 #218

vogn 1:robertoloda
vogn 2: skatkat

10-01-2010 18:35 #219

[0] Aurvandil stemmer på -
[0] Danielgron stemmer på - Malxom
[0] Emilbbs stemmer på -
[0] Faberghasted stemmer på -
[0] Fivecats stemmer på -
[1] Flyfly stemmer på - Robertoloda
[0] Holstt stemmer på -
[0] Live stemmer på -
[2] Malxom stemmer på -
[0] Mollematen stemmer på -
[1] Robertoloda stemmer på - Malxom
[0] Skatkat stemmer på - Flyfly
[1] Stonien stemmer på -
[0] Thegreatpete stemmer på -
[0] Toganim stemmer på - Stonien
[0] Twajzer stemmer på -
[0] UTGwithURmom stemmer på -
[0] Xitaah stemmer på -

10-01-2010 18:39 #220

@Toganim

Min kommentar vedrørende dig skyldes primært det "spil" du havde omkring din gevinst. Jeg mindes at have set dig lave andre sjove ting og sager dog både som god og ond.

Og en af grundene til du ikke er fuldstændig confirmed i min bog er også at jeg før har taget fejl af dig. Mindes ikke præcis om det var i det spil hvor Molle fangede "alle" ulvene som seer, men mener det var der hvor det kom som en ret stor overraskelse for mig at du var ulv.

10-01-2010 18:41 #221

Angående vognene ser jeg gerne enten Malxom eller Flyfly som den ene. Rimelig græsk katolsk med hvem af dem det bliver.

I vogn 2 må det næsten blive Daniel ud fra mine tanker omkring de 3.

10-01-2010 18:43 #222

Ser helst det bliver robertoloda og danielgron, begge forsøger at gemme sig i mængden, og har lavet minimalt med indlæg iforhold til hvad de plejer.

10-01-2010 18:46 #223

Godt at se at du kan fremstå som en rigtig alfa-han, Holstt :) Du er the man in charge

ATT. Lunatic: Slå koldt vand i blodet. Bare fordi Holstt har skrevet det med blåt behøver du ikke gøre det. Jeg skal nok komme med nogle forslag inden det bliver nat, så no worries :)

Mine tanker omkring vognen kommer når folk har givet deres indput. Umiddelbart er jeg dog lidt ligeglad. Jeg så faktisk helst faber/TGP på nuværende tidspunkt men sådan er det jo

10-01-2010 18:49 #224

Stemmer også på robertoloda som vogn 1.

Ved ikke rigtigt med vogn 2, men lad os da prøve SkatKat

10-01-2010 18:52 #225

VOGNE p.t.:


VOGN 1:
robertoloda, 2 stemmer
malxom, ½ stemme
flyfly, ½ stemme


VOGN 2:
danielgron, 2 stemmer
SkatKat, 1 stemme

10-01-2010 18:58 #226

VOGNE p.t.:


VOGN 1:
robertoloda, 3 stemmer
malxom, ½ stemme
flyfly, ½ stemme


VOGN 2:
danielgron, 2 stemmer
SkatKat, 2 stemmer

10-01-2010 19:09 #228

toganim:

Mine tanker omkring vognen kommer når folk har givet deres indput. Umiddelbart er jeg dog lidt ligeglad. Jeg så faktisk helst faber/TGP på nuværende tidspunkt men sådan er det jo

Altså, toganim, nu kom jeg StonieN på forslag til den ene vogn alene af den grund, at du har givet ham en lynchstemme. Og nu vil du så hellere have en anden på vognen.

Men toget er kørt, toganim, og du har mulighed for at stemme på ham, som du har givet din lynchstemme.

8)

10-01-2010 19:09 #227

Robertoloda og Daniel Gron som vogne synes jeg er fint

10-01-2010 19:14 #229

Haha, jeg har det fint nok med mine valgmuligheder, Holstt. Det er helt fint :)

Grunden til at jeg nævner det er at jeg synes den var en anelse søgt- og hvis han er ulv og vinder så vil jeg gerne have muligehden for at sige "i told you so " :D

Jeg skal nok affinde mig med dine forslag.

10-01-2010 19:35 #230

Jeg er med på at se nærmere på

VOGN 1: Robertoloda

VOGN 2: FiveCats.

10-01-2010 19:38 #232

@toganim

Den af os, der overlever kan jo love den anden, at vi vil sørge for, at til den ene vogn i morgen skal man kunne vælge mellem TGP, faberghasted og endnu en person.

Jeg lover det hermed!


Men samtidigt vil jeg sige, at når dig og faber begge er gode, så har I det ofte med at fejllæse hinanden hele tiden. Faktisk står i begge øverst på min ondeliste sammen med live, der spiller sit helt eget spil denne gang.
8D

TGP kan jeg næsten ikke aflæse, men indil videre ser jeg ham som mere god end ond. Men jeg glemmer ikke så let, at han var den eneste ulv, som jeg ikke havde fundet på andendagen i sidste spil.

10-01-2010 19:38 #231

Inden vi høre mere på holstt macho pjat, vil jeg heller have et par hurtige kommentarere på lives post 18.11

jeg er atså ved at nå et punkt at sådan en bare må koste en lynch
hvad enten vi skal køre wagons eller ej

live skal ud efter sådan et slip, ligesom molle skulle have været afsted efter 1. dag

så for at være rigtig extrem så vil jeg sige at vi skal lynche live inat og molle så dø for luna - eller omvendt

og i morgen tager vi flyfly vel og mærke hvis Molle er død som ond

10-01-2010 19:44 #234

Selv stemmer jeg således:

Vogn 1: malxom

Vogn 2: SkatKat eller danielgron



10-01-2010 19:44 #233

Jeg er til dels enig med fivecats.

Vi må huske på pis-effekten. Jeg vil hellere risikere at lynche en god i Live, end risikere at give ham muligheden for at pisse på os efter gamet ved at referere til den kommentar.

Holstt, jeg har planer om at leve til F3, jeg ved ikke med dig.
Jeg håber at du mener "godeliste" for ellers er der da noget galt:P

Faber fejllæser obv. Jeg har fuldstændig styr på situationen :D

Jeg lover at jeg skal gøre hvad jeg kan for at få en vogn med TGP, faber og en ukendt imorgen!

10-01-2010 20:16 #235

havde lige skrevet et langt indlæg da 3-nettet røg.
bitter er jeg!
alt efter nettets stabilitet er jeg her indtil 21.15


@ Holstt

Nu synes jeg godt at du kan svare på de indlæg jeg har henvendt til dig.

På dag 2 skriver jeg og spørger til din liste.
Da denne post bliver skrevet i notepad mens jeg venter på forbindelsekan jeg ikke være ordret, men beskeden
er klar:
Jeg vil gerne have uddybet hvorfor nogle af navnene er på god-listen. dog først på dag 3 da jacob-sagen er vigtigere.

Dit svar:
Det er i ulvenes interesse hvis du argumenterer for din liste og jeg prøver bare at spilde din dyrebare tid på dag 2 så fokus kommer fra jacob.


På dag 3 har jeg forsøgt at komme igennem til dig - uden held.

Nu må jeg så prøve igen.
Jeg har Malxom som mistænkt og tgp under lup.
Malxoms skrivestil og nogle af hans tanker får alarmklokker til at blinke hos mig.
Tgp har holdt sig lidt under radaren de første dage hvilket jeg ved selvsyn så at han var eminent til i PIS-spillet
Hvis jeg ikke må få at vide hvad der eksempeklvis gør at tgp er på din gode-liste
men blot skal rette ind efter den som en sandhed er den ubrugelig for mig.
Især når jeg nu kan se at den ikke er ufejlbarlig, da den har mig på den onde side.
Der var flere af navnene som jeg ikke kunne placere som du havde som god.


Faktum er at ulvene ved hvem der er gode - vi skal diskutere os frem til det.
Mit aktivitetsniveau har ikke været højt, dog har jeg fri i morgen så jeg skal gerne højt og helligt love at der sker
lidt mere der for mit vedkommende.

Jeg har ikke selv noget reelt read på skatkat og flyfly, hvorfor jeg gerne stemmer på dem hvis de bliver sat op som wagons.

Nu blev det lidt rodet eftersom det er en gengivelse af en besked jeg allerede har skrevet en gang - men hvis der er noget der er blevet uklart så skal jeg gerne svare
på opklarende spørgsmål

10-01-2010 20:19 #236

havde lige skrevet et langt indlæg da 3-nettet røg.
bitter er jeg!
alt efter nettets stabilitet er jeg her indtil 21.15


@ Holstt

Nu synes jeg godt at du kan svare på de indlæg jeg har henvendt til dig.

På dag 2 skriver jeg og spørger til din liste.
Da denne post bliver skrevet i notepad mens jeg venter på forbindelsekan jeg ikke være ordret, men beskeden
er klar:
Jeg vil gerne have uddybet hvorfor nogle af navnene er på god-listen. dog først på dag 3 da jacob-sagen er vigtigere.

Dit svar:
Det er i ulvenes interesse hvis du argumenterer for din liste og jeg prøver bare at spilde din dyrebare tid på dag 2 så fokus kommer fra jacob.


På dag 3 har jeg forsøgt at komme igennem til dig - uden held.

Nu må jeg så prøve igen.
Jeg har Malxom som mistænkt og tgp under lup.
Malxoms skrivestil og nogle af hans tanker får alarmklokker til at blinke hos mig.
Tgp har holdt sig lidt under radaren de første dage hvilket jeg ved selvsyn så at han var eminent til i PIS-spillet
Hvis jeg ikke må få at vide hvad der eksempeklvis gør at tgp er på din gode-liste
men blot skal rette ind efter den som en sandhed er den ubrugelig for mig.
Især når jeg nu kan se at den ikke er ufejlbarlig, da den har mig på den onde side.
Der var flere af navnene som jeg ikke kunne placere som du havde som god.


Faktum er at ulvene ved hvem der er gode - vi skal diskutere os frem til det.
Mit aktivitetsniveau har ikke været højt, dog har jeg fri i morgen så jeg skal gerne højt og helligt love at der sker
lidt mere der for mit vedkommende.

Jeg har ikke selv noget reelt read på skatkat og flyfly, hvorfor jeg gerne stemmer på dem hvis de bliver sat op som wagons.

Nu blev det lidt rodet eftersom det er en gengivelse af en besked jeg allerede har skrevet en gang - men hvis der er noget der er blevet uklart så skal jeg gerne svare
på opklarende spørgsmål

10-01-2010 20:26 #237

fivecats, eller måske det giver info udfra den måde folk reagerede på det indlæg, og tak for dit bidrag btw :O)

10-01-2010 20:27 #238

@holstt

jeg er normalt enig med dig vedr. wagons

men Live er nødt til at dø inat
er han god, så er han f..... også idiot at poste sådan en kommentar

er han ond, så har han forhåbenligt været meget fuld, men egenligt også ovenstående

så her kommer den fra mig idag

Lynch Live

og så håber jeg luna tager molle inat

for dør han som ond, vil jeg sætte næsten hvad som helst på at flyfly også er det

10-01-2010 20:30 #239

Fivecats og hvad så når jeg dør som god, er flyfly så clearet?

10-01-2010 20:30 #240

Fivecats og hvad så når jeg dør som god, er flyfly så clearet?

10-01-2010 20:33 #241

Fuck hvor er jeg træt af at ryge af hele tiden. Det har bare at cleare op imod 22, ellers skal vi altså sørge for at have nogle vogne sat op snart.

10-01-2010 20:34 #243

@molle

nix det er jeg slet ikke sikker på at han er,
den eneste vinkel jeg er ret sikker på her er molle = ond =flyfly =ond

i er begge på den nedereste 3.del af min liste

10-01-2010 20:34 #242

lol fivecats. Først skal jeg dø hvis molle vises som ond, så skal jeg dø hvis live vises som ond. Noget argument herfor??

Her kommer min liste med gode folk i tilfældig rækkefølge:
-Live
-toganim
-holstt
-faberghasted
-mollematen
-aurvandil
-xitaah
-stonien
-emilbbs

10-01-2010 20:36 #244

du er ret inteligent fem killinger.

jeg prøver at få mine medulve lynchet (har stemt på en hver dag) og var den første på jacob og kørte hårdt på han skulle dø, samtidig outer jeg mig selv som ulv, du tror simpelthen det ville blive set igennem fingre med ?

hvis man ser bort fra retarderede indbyggere eller åbenlyse ulve (ik sikker på hvad du er endnu, men en af de to) køber det mig forhåbentlig nogle ekstra dage, da ulve forhåbenlig har humor, eller tror jeg kan blive lynchet, og derfor ikke nakker mig som de altid har gjort, aldrig været på en dag 3 før, så du kan godt vænde dig til at se flere "blowups"



10-01-2010 20:40 #245

Har sagt det før, brug nu dine kræfter et andet sted.

Der er ikke noget at komme efter hos mig, er også begyndt at tvivle på om der er hos flyfly.

10-01-2010 20:41 #246

Vogn1:

Malxom

Vogn2:

Skatkat


EOD

SÆT I GANG!

Jeg ser gerne at lunatic tager en af følgende ud:
TGP
UTG
Faber
Flyfly
Fivecats


Vælg selv, så er jeg lidt ligeglad.
Derudover glæder jeg mig til at se hvad Daniel bidrager med imorgen. Der har før været lovninger på mere aktivitet (læs: f.eks. TGP) uden de store resultater.

10-01-2010 20:42 #247

@live

med undtagelse af dit såkaldte blowups her idag, har jeg faktisk også dig placeret i den bedre halvdel af feltet, men lad være med at tro at dine 2 stemmer som er alt hvad vi har haft er kan bruge til at placere dig noget sted

dag 1 - der kørte et eller andet level det tror jeg vi alle er enige om, men kun et fåtal har en ide om hvad der skete

dag 3 - jacob får 13 stemmer - hvis vi kunne bruge det til noget så vidste vi jo godt hvem de sidste ulve var nu

10-01-2010 20:49 #248

Toga, du havde mig som god tidligere, men ikke efter Holstt har rettet mistanke mod mig, er der andet end Holstt er har fået dig til at ændre mening?

Jeg går (som tidligere) efter Togas vogne...

Malxom

Skal jeg stemme på Holstts går mine stemmer til Flyfly og Roberto

10-01-2010 20:50 #249

[0] Aurvandil stemmer på -
[0] Danielgron stemmer på - Malxom
[0] Emilbbs stemmer på -
[0] Faberghasted stemmer på -
[0] Fivecats stemmer på - Live
[0] Flyfly stemmer på - Robertoloda
[0] Holstt stemmer på -
[1] Live stemmer på -
[3] Malxom stemmer på -
[0] Mollematen stemmer på -
[1] Robertoloda stemmer på - Malxom
[0] Skatkat stemmer på - Malxom
[1] Stonien stemmer på -
[0] Thegreatpete stemmer på -
[0] Toganim stemmer på - Stonien
[0] Twajzer stemmer på -
[0] UTGwithURmom stemmer på -
[0] Xitaah stemmer på -

10-01-2010 20:51 #251

@toga

kan man få et indblik i hvilke tanker du har gjort dig siden du mener jeg skal lege med luna i nat?

10-01-2010 20:51 #250

@toga

kan man få et indblik i hvilke tanker du har gjort dig siden du mener jeg skal lege med luna i nat?

10-01-2010 20:52 #252

Jeg har det så skidt så skidt. Så i får ikke noget langt indlæg herfra, beklager.

Ud fra Holstt's sidste spot på Jacob32, følger jeg ham i aften.

Malxom

Jeg vil ligge mig ned og se NFL igen. - Kigger ind i tråden, når jeg har det bedre.

10-01-2010 20:53 #253

Jeg mente Flyfly og Daniel... (men det betyder nok ikke det store :p)

10-01-2010 20:54 #254

toganim jeg vil også meget gerne vide hvad grunden er til at du mener at lunatic skal tage mig ud i aften??

10-01-2010 20:54 #255

Skatkat der er ikke så meget. Jeg er rimeligt meget lost i øjeblikket. Det så ud som om vi brugte alt for meget tid på at snævre det ned til 3 personer på hver side af en vogn. Og skulle vi derefter få de 3 ned til 1 som vi så skulle køre en vogn på, så ville der gå for lang tid og vi ville ikke få så meget ud af det.
At du er en af de forslåede vogne var for at gøre holstt glad.
Derudover har jeg også udeladt at nævne dig i min liste over forslag til lunatic.

Fivecats, der sker level hver dag :D

10-01-2010 20:56 #256

@flyfly

jeg siger at hvis molle dør som ond, så er jeg vældig sikker på at du også er det.

jeg siger også at skulle han dø som god - så ser jeg dig slet ikke som clearet.

Men hvad jeg tror om dig har intet med Live at gøre

10-01-2010 20:59 #257

fivecats, jeg kørte på jacob som den første, meget ihærdigt endda, obv kan det bruges til noget, ikke at det confirmer mig 100% men det er ret close.

ulvene fik en skidt start med en død på første dagen, de går ikke ud og ofre en af deres egne for at give mig villa point, jeg skal nok dø hurtigt nok af mig selv såfremt jeg var ulv.

10-01-2010 21:01 #258

Hvad skete der lige for at Robertoloda ikke blev kandidat i aften?

10-01-2010 21:02 #260

@toga

ja ja, jeg tror at du har gået i skole med Holstt og føler en trang til at please ham mindst hver anden time :-)

hvis du skulle komme med de 3 tilbageværende ulve lige nu, hvem er det så - bare navne ingen begrundelse

og andre må godt følge med på denne leg

men klokken er mange og ingen vil være med mig på live, så Unvote

Lynch malxom

10-01-2010 21:02 #259

Nå må hellere smide en stemme mens det ser ud til jeg kan komme ind. Jeg får timeouts hele tiden.

Vote Malxom

10-01-2010 21:03 #261

At du begrænser det til 2 personer er fint med mig (sepcielt med det lag der er i øjeblikket), også derfor jeg går efter dine vogne!

@alle:
Vær venlige at stemme efter Togas vogne (for fart)(medmindre Holstt kommer med et nyt guldkorn)
Men selvom i ikke er her før 21.00 ville det være lækkert at hørehvilke personer i Holstts grupper i ville foretrække at putte i vogne (hvis alle stemmer her kan vi få en del brugbar info! dvs. dem der ikke stemmer får lidt ulvepoint :))

10-01-2010 21:05 #262

Godt spørgsmål aurvandil...der skete det at der var flertal på robertoloda men toganim syntes ikke han alligevel skulle være en vogn, så han ændrede det lige ene mand. mystisk.

10-01-2010 21:05 #263

Fint nok. Jeg kan vel ikke poste et forslag til lunatic uden at begrunde det:

Min liste er primært baseret på:
A: Folk jeg mener er ulvede
B: Folk der ikke bidrager med noget som ifølge min mening kan hjælpe til en sejr
C: Folk der er inaktive
D: Folk der giver mest informationsværdi

Nedenfor har jeg posted de primære årsager til det.

TGP
B
C

UTG
B
C

Faber
A

Flyfly
D

Fivecats
D

Jeg har overvejet at putte Molle på listen men er ikke sikker. Jeg mener der var noget der gjorde at jeg mente han var god, men det er efterhånden så længe siden at jeg ikke kan huske det

10-01-2010 21:07 #264

@live

det er også derfor jeg havde dig som god, men jeg hader sådan posts som den du lavede der

nu så jeg lige at alle stemmer på malxom som jeg også selv valgte

skal vi ikke have noget på vogn 2 i en fart

10-01-2010 21:13 #265

[0] Aurvandil stemmer på -
[0] Danielgron stemmer på - Malxom
[0] Emilbbs stemmer på -
[0] Faberghasted stemmer på - Malxom
[0] Fivecats stemmer på - Malxom
[0] Flyfly stemmer på - Robertoloda
[0] Holstt stemmer på -
[0] Live stemmer på -
[6] Malxom stemmer på -
[0] Mollematen stemmer på -
[1] Robertoloda stemmer på - Malxom
[0] Skatkat stemmer på - Malxom
[1] Stonien stemmer på -
[0] Thegreatpete stemmer på -
[0] Toganim stemmer på - Stonien
[0] Twajzer stemmer på -
[0] UTGwithURmom stemmer på -
[0] Xitaah stemmer på - Malxom

10-01-2010 21:15 #267

SÅ TAG ROBERTOLODA

i dont care

jeg ændrer ikke noget ene mand, men der er nu 48 min til vi skal stemme og folk gider tydeligvis ikke at forene sig. Jeg valgte at støtte op om Holstt. Så kan I pive over det!
Fair nok at der er internetproblemer men så må folk seriøst komme op i omdrejninger

Forslag:
Start jeres egne vogne. Jeg smider min voge kl. 21.55 og jeg ændrer den ikke!

10-01-2010 21:15 #266

Ville sku langt hellere stemme på robert, men må vel følge de formodede gode og planen :)

malxom

10-01-2010 21:16 #269

Slap lige af gutter.. Har altså ikke en hel weekend til at sidde og læse WW :-)

Men er back at the seat now maiiiiiiiiiiiiin..


Kan se jeg ikke engang behøver stemme Malxom? Hvis i mener jeg bør stemme gør jeg det gerne :-)

10-01-2010 21:16 #268
Robertoloda

Forstår ikke helt hvornår vi fjernede en vogn fra ham når der var flertal?
10-01-2010 21:18 #270

@Toga

jeg synes også at vi lige skal bemærke at vores kære holstt ikke engang selv har fået snøvlet sig frem til en stemme

men vi kan vel roligt sige at malxom er en wagon nu

så resten stem på Robertoloda

10-01-2010 21:21 #271

Fivecats,
Holstt er gammel nok til at kunne være min far :O men vi er nok begge fra ”the old school” der vil vinde. At jeg pleaser Holstt kan jeg ikke se problemet i når han kickstartede en lynvote på jacob og vi fangede en ulv. Holstt bør da få bare lidt credit for det her :D

Hvis jeg skulle komme med 3 tilbageværende ulve så må det være (og jeg har ikke læst tråden igennem for at se om de passer sammen):

TGP
Faber
Aurvandil

Og ja, du vil lægge mærke til at dette IKKE er aftenens vogne- men dette er min gut feeling på nuværende tidspunkt.

10-01-2010 21:22 #273
Lynch Robertoloda
10-01-2010 21:22 #272

Det er fandeme lige før vi burde overveje at tage disse spiltråde på et andet forum. Jeg er ved at blive ekstremt pissed over at der skal være lag ved hver evig eneste afstemning.

Problemet med at fjerne dem fra PN er dog nok at det vil gøre at der bliver færre posts.

10-01-2010 21:23 #275

Jeg har ikke kunnet sende noget i tråden den sidste times tid.

Hvis denne besked ikke går igennem, så sender jeg min stemme via pm til GM, da jeg godt kan sende pm

Jeg vælger at følge danielgron og stemmer

malxom


Min gode/onde-liste ser nu således ud:

Ret sikkert gode: Faberghasted, Live, toganim
Gode: xitaah, FiveCats, flyfly

Resten kan jeg ikke længere placere.

10-01-2010 21:23 #274

@utg

selvfølgelig skal du s.. da stemme

bare hold dig til en af de 2 wagons

malxom eller robertoloda

p.s. til min 21.18 - jeg mener selvfølgelige ikke at alle skal stemme på robertoloda, bare nok til at vi har en wagon altså en 4-5 stykker

10-01-2010 21:28 #276

@toga

det var også det jeg ville høre, man kan få meget ud af gut feeling

@alle kom nu vær med

3 navne - 3 ulve - ingen begrundelse

10-01-2010 21:29 #277

[0] Aurvandil stemmer på - Robertoloda
[0] Danielgron stemmer på - Malxom
[0] Emilbbs stemmer på -
[0] Faberghasted stemmer på - Malxom
[0] Fivecats stemmer på - Malxom
[0] Flyfly stemmer på - Robertoloda
[0] Holstt stemmer på - Malxom
[0] Live stemmer på -
[8] Malxom stemmer på -
[0] Mollematen stemmer på - Malxom
[3] Robertoloda stemmer på - Malxom
[0] Skatkat stemmer på - Malxom
[1] Stonien stemmer på - Robertoloda
[0] Thegreatpete stemmer på -
[0] Toganim stemmer på - Stonien
[0] Twajzer stemmer på -
[0] UTGwithURmom stemmer på -
[0] Xitaah stemmer på - Malxom

10-01-2010 21:30 #279

Sick mit indlæg ikke kom med før.

Vogn 2

Robertoloda

10-01-2010 21:30 #278

Hey!... Sorry for den manglende aktivitet.. Men jeg er lige nede og vende en gang, og kan dårligt komme ud af sengen :/...

Derudover er jeg helt normal indbygger - så i det mindste ryger der ikke en special i så fald jeg ender med lykken om halsen...

Men altså, ulv får i nu heller ikke... Ved heller ikke rigtig hvorfor jeg skulle være ulv? Kan ikke rigtig se en eneste post der kunne indikerer dette, ud over lavere aktivitet generelt..

Men vil hoppe tilbage i seng nu, kommer nok ikke på igen.. Ryger jeg så GG gode.. Tror desværre i er ret fucked... Er ret sikker på at nogle af dem i alle stoler mest på er ulve...

- X over and out..

10-01-2010 21:32 #280

Hey!... Sorry for den manglende aktivitet.. Men jeg er lige nede og vende en gang, og kan dårligt komme ud af sengen :/...

Derudover er jeg helt normal indbygger - så i det mindste ryger der ikke en special i så fald jeg ender med lykken om halsen...

Men altså, ulv får i nu heller ikke... Ved heller ikke rigtig hvorfor jeg skulle være ulv? Kan ikke rigtig se en eneste post der kunne indikerer dette, ud over lavere aktivitet generelt..

Men vil hoppe tilbage i seng nu, kommer nok ikke på igen.. Ryger jeg så GG gode.. Tror desværre i er ret fucked... Er ret sikker på at nogle af dem i alle stoler mest på er ulve...

- X over and out..

10-01-2010 21:33 #281

Hey!... Sorry for den manglende aktivitet.. Men jeg er lige nede og vende en gang, og kan dårligt komme ud af sengen :/...

Derudover er jeg helt normal indbygger - så i det mindste ryger der ikke en special i så fald jeg ender med lykken om halsen...

Men altså, ulv får i nu heller ikke... Ved heller ikke rigtig hvorfor jeg skulle være ulv? Kan ikke rigtig se en eneste post der kunne indikerer dette, ud over lavere aktivitet generelt..

Men vil hoppe tilbage i seng nu, kommer nok ikke på igen.. Ryger jeg så GG gode.. Tror desværre i er ret fucked... Er ret sikker på at nogle af dem i alle stoler mest på er ulve...

- X over and out..

10-01-2010 21:34 #282

Hey!... Sorry for den manglende aktivitet.. Men jeg er lige nede og vende en gang, og kan dårligt komme ud af sengen :/...

Derudover er jeg helt normal indbygger - så i det mindste ryger der ikke en special i så fald jeg ender med lykken om halsen...

Men altså, ulv får i nu heller ikke... Ved heller ikke rigtig hvorfor jeg skulle være ulv? Kan ikke rigtig se en eneste post der kunne indikerer dette, ud over lavere aktivitet generelt..

Men vil hoppe tilbage i seng nu, kommer nok ikke på igen.. Ryger jeg så GG gode.. Tror desværre i er ret fucked... Er ret sikker på at nogle af dem i alle stoler mest på er ulve...

- X over and out..

10-01-2010 21:35 #283

Endelig lykkedes det at få noget igennem.

Jeg er bare blevet timet ud igen og igen, når jeg har villet logge på PN. Så jeg gider ikke mere i aften, for man kan ikke spille WW, når det tager 3-5 minutter at opdatere tråden og flere af en indlæg ikke kan komme igennem.

I morgen er jeg desværre optaget af irl-ting, - hvilket jeg også skrev også i tilmeldingstråden, - altså, at jeg ikke kan være lige så meget på alle dage, som jeg plejer.

Skulle jeg overleve til i overmorgen, lover jeg at være aktiv igen.

Mit spot af jacob32DEN var ret sikkert, mens mit spot af de øvrige: flyfly, danielgron, FiveCats og SkatKat var langt, langt mindre sikkert, men jeg valgte at bringe det frem som mere sikkert, end det var, fordi WW i høj grad går ud på at sætte udvalgte spillere i "den varme stol" og se, hvordan de selv og andre reagerer på dette. Det kan da udmærket være, at en eller flere af disse fire er ulve, men det slet ikke noget, som jeg er sikker på, da mine begrundelser er yderst subjektive og ikke holder hverken i en retssag eller i en WW-tråd.

8)


10-01-2010 21:39 #284
malxom fordi holstt siger det...
10-01-2010 21:40 #285

Hey!... Sorry for den manglende aktivitet.. Men jeg er lige nede og vende en gang, og kan dårligt komme ud af sengen :/...

Derudover er jeg helt normal indbygger - så i det mindste ryger der ikke en special i så fald jeg ender med lykken om halsen...

Men altså, ulv får i nu heller ikke... Ved heller ikke rigtig hvorfor jeg skulle være ulv? Kan ikke rigtig se en eneste post der kunne indikerer dette, ud over lavere aktivitet generelt..

Men vil hoppe tilbage i seng nu, kommer nok ikke på igen.. Ryger jeg så GG gode.. Tror desværre i er ret fucked... Er ret sikker på at nogle af dem i alle stoler mest på er ulve...

- X over and out..

10-01-2010 21:42 #286
lynch malxom, spiller så har ik tid til at irritere holstt i dag
10-01-2010 21:44 #287

Lol.. Sorry for så mange posts... Blev ved med at time ud, så anede ikke om den postede.. Gjorde den så.. ^^..

Nå ja..

Og så lynch Robertoloda

- X

10-01-2010 21:45 #288

@Emilbbs

husk dit lynch skal stå med fed skrift for at gælde

10-01-2010 21:46 #289

@fivecats

her er min ulveliste så:

1.Robertoloda

2.UTG
3:Skatkat

10-01-2010 21:47 #292
Robertoloda

Vi skal have 2 lidt tættere vogne og nu ser det ud til laggen forsvinder :)
10-01-2010 21:47 #291
Robertoloda

dog nok for sent med en anden vogn
10-01-2010 21:47 #290

Max color: Has Votes: Vote Count Player List: Voted For: Current Vote: Has Votes /: Max color /:
[0] Aurvandil stemmer på - Robertoloda
[0] Danielgron stemmer på - Malxom
[0] Emilbbs stemmer på -
[0] Faberghasted stemmer på - Malxom
[0] Fivecats stemmer på - Malxom
[0] Flyfly stemmer på - Robertoloda
[0] Holstt stemmer på - Malxom
[0] Live stemmer på - Malxom
[10] Malxom stemmer på - Robertoloda
[0] Mollematen stemmer på - Malxom
[4] Robertoloda stemmer på - Malxom
[0] Skatkat stemmer på - Malxom
[1] Stonien stemmer på - Robertoloda
[0] Thegreatpete stemmer på - Malxom
[0] Toganim stemmer på - Stonien
[0] Twajzer stemmer på -
[0] UTGwithURmom stemmer på -
[0] Xitaah stemmer på - Malxom

10-01-2010 21:49 #294

TGP hvor bliver din lovede aktivitet af?

10-01-2010 21:49 #293

Five, så det godt :-)

Tror bare det gik lidt hurtigt, at flere indlæg ikke var kommet med

10-01-2010 21:50 #295
Robertoloda

udelukkende for at få vognene tættere. Jeg hader stadig jer alle sammen!
10-01-2010 21:52 #297

8 til Malxom og 7 til Roberto nu antager jeg

10-01-2010 21:52 #296

god tale malxom

lynch Robertoloda

10-01-2010 21:53 #299

Roberto hvis du har noget at sige er det nok snart ved at være tid

10-01-2010 21:53 #298

Faber, surprise- den kom aldrig.

10-01-2010 21:54 #300

[0] Aurvandil stemmer på - Robertoloda
[0] Danielgron stemmer på - Malxom
[0] Emilbbs stemmer på - Robertoloda
[0] Faberghasted stemmer på - Robertoloda
[0] Fivecats stemmer på - Robertoloda
[0] Flyfly stemmer på - Robertoloda
[0] Holstt stemmer på - Malxom
[0] Live stemmer på - Robertoloda
[7] Malxom stemmer på - Robertoloda
[0] Mollematen stemmer på - Malxom
[9] Robertoloda stemmer på - Malxom
[0] Skatkat stemmer på - Malxom
[0] Stonien stemmer på - Robertoloda
[0] Thegreatpete stemmer på - Malxom
[0] Toganim stemmer på - Robertoloda
[0] Twajzer stemmer på -
[0] UTGwithURmom stemmer på -
[0] Xitaah stemmer på - Malxom

10-01-2010 21:54 #301

med fare for at blive lynchet i den grad

unvote

lynch robertoloda

10-01-2010 21:55 #305

Så står den 9-7 til robertoloda!! fivecats er ikke med i den sidste votecount

ROBERTOLODA TAL TIL OS!!


Hvis han er speciel så går jeg helt amok i tråden imorgen!!

10-01-2010 21:55 #304

Jeg husker stadig mit første ww spil, hvor jeg skiftede stemme i det sidste kvarter

jeg tror ikke nogen er røget ud hurtigere på dag 2 end jeg klarede der :-)

10-01-2010 21:55 #303

Enig Toganim. TGP ligner så meget den samme ulv han var i P.I.S spillet. Til gengæld bliver jeg pisse frustreret hvis han viser sig at være special når han på et tidspunkt dør.

10-01-2010 21:55 #302

Hey drenge mit internet fucker helt op.

Har ikke kunne komme på nettet hele dagen.

Jeg var den 1 der starte en wagon på malxom.

Men er jeg virkelig den eneste der kan se at han ikke er et godt lynch når nu at der er rigtig mange der stemmer på malxom.



-robert-


----------------------------------------------------------------------


10-01-2010 21:58 #306

@Toga

det kan jeg også forstå, vil selv gøre det samme, men det må for fanden da også kunne lade sig gøre at spille speciel uden at kravle ned i et hul

10-01-2010 21:58 #307

@Toga

Jeg tror han havde outet sig selv 21:55 hvis han var special.

10-01-2010 21:58 #308
robertolodo
10-01-2010 21:59 #309

Så blev det vidst afgjort der

10-01-2010 22:00 #311

@Xiitah

Hans indlæg 21:55 ser bare "gammelt" ud. På dette tidspunkt er vi jo allerede ved at ryge over på ham

10-01-2010 22:00 #310

Vote malxom

lad GM afgøre det med coin imo

10-01-2010 22:01 #312
NAT
10-01-2010 22:01 #313
Malxom
10-01-2010 22:01 #314

Tjaa nok ikke så meget at gøre, er dog i trivl om det hellere skulle have været malxom. Det virkede sådan på Holstt.

10-01-2010 22:03 #316

[0] Aurvandil stemmer på - Robertoloda
[0] Danielgron stemmer på - Malxom
[0] Emilbbs stemmer på - Robertoloda
[0] Faberghasted stemmer på - Robertoloda
[0] Fivecats stemmer på - Robertoloda
[0] Flyfly stemmer på - Robertoloda
[0] Holstt stemmer på - Malxom
[0] Live stemmer på - Robertoloda
[6] Malxom stemmer på - Robertoloda
[0] Mollematen stemmer på - Robertoloda
[10] Robertoloda stemmer på - Malxom
[0] Skatkat stemmer på - Malxom
[0] Stonien stemmer på - Robertoloda
[0] Thegreatpete stemmer på - Malxom
[0] Toganim stemmer på - Robertoloda
[0] Twajzer stemmer på -
[0] UTGwithURmom stemmer på -
[0] Xitaah stemmer på - Malxom

Rettelser mv. inden 22.20

10-01-2010 22:03 #315

Dem der står jeg selv nærmest er som regel dem der forråder jer.


SHAMAN FTW

10-01-2010 22:04 #317

Vil godt lige sige undskyld til jer alle sammen for manglene post.

Men nettet har overhoved ikk virket.

GL ALL.

10-01-2010 22:27 #318
Efter hvad der havde føltes som en helt utrolig lang dag i Virklund, var det endnu en gang blevet tid til at finde et offer der skulle i gang. Diskussionerne var lange og ophedede, men til sidst endte Robertoloda med at måtte lade sig føre til galgen. Han bandede og svovlede hele vejen men det kunne ikke undgås. Robertoloda blev hængt. Borgerne kunne engang engang være stolte af sig selv, for Robertoloda forvandlede sig til en stor fed ulv

Specials inden 00.00
11-01-2010 02:00 #319

Luna, hvis du er der, så skal du altså i gang med at tage nogle ud!

- JEG tror vi kan kan konkludere, at vi har mistet luna i Panter.

- Kan vi frygte, at der er en shaman i spil?

Mine bud på folk til wagons:

TGP - inaktivitet
UTG - inaktivitet
stonien - skriver meget lidt.

Vil gerne have lidt kommentarer på mine wagons bud!

Malxom får indbyggerpoints af mig, efter hans sidste forsvar i går, og:
Robertoloda stemmer på - Malxom

Selvfølgelig skal robertoloda stemme malxom, for at rette sig selv. Men så vidt jeg husker, kastede han sin stemme ret tidligt.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar