WSOP Qualifiers 2014

#1| 0

Nu har jeg søgt en del rundt på Google og på diverse sider med danske license og jeg kan simpelthen ikke finde nogen steder med online WSOP kval. Både sideevents og main events har interesse.

Nogen der kender til nogle sites som udbyder disse, eller har siderne på det danske marked helt droppet det pga skat osv? Eller kommer de først op senere? :)

Diverse supportprofiler må også meget gerne melde op :-)

08-04-2014 13:44 #2| 0

NordicBet har om søndagen til event 56

www.pokernet.dk/forum/scor-ekstra-penge-naar-du-rammer-en-flush-paa-nordicbet-poker.html

08-04-2014 13:52 #3| 0

De kommer vel lidt senere. Stars skal i hvert fald nok komme. Men det har jo alle dage været skattepligtigt som dansker at vinde penge uden for EU.

Jeg kan godt se det ville være enormt lir at vinde WSOP, men man bliver jo flået 51% i skat medmindre man laver en Eastgate og flytter i skattely inden man klonker. Så spil EPT'er o.l. :)

08-04-2014 13:57 #4| 0
OP

Mange tak..
@Fedesen
Ja det tænkte jeg godt på, men tænkte måske der ville være lidt mere kontrol med det nu hvor skat vel i teorien rigtig let kan gå ind og se hvem som har vundet de forskellige pakker :)

08-04-2014 14:47 #5| 0

Pakkerne er vel skattefri, ligesom alle andre gevinster fra EU sites, så kan ikke se skat er et problem.

De bliver først et problem hvis du klonker i vegas :)

08-04-2014 15:00 #6| 0
OP

Jep i know, jeg antog bare at der var mere kontrol med gevinster derovre nu, end der var før hen, fordi der er mere fokus på poker :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar