WSOP 2017 programmet på plads

#1| 4

WSOP 2017 bliver i år skudt igang d. 31. maj. Main event starter d. 8 juli. Er der nogen PokerNettere der tager til WSOP i år?


Se hele programmet her:


http://www.wsop.com/tournaments/

27-01-2017 17:29 #2| 1

Tager på tur nr 11 og måske tur også nr 12 i år til Vegas, og der er en god chance for jeg rammer de første 3 uger af WSOP. Efterårstur er mere eller mindre booket.

Så står den på Festivaller, Tinderbox og Roskilde og GunsnRoses i Parken. Så kan man kigge over igen til Main Event, men generelt er jeg ikke meget for at gå glip af den danske sommer mere. Havde 6 år i streg hvor jeg var begravet en måned på Bellagio og Rio, midt i den danske sommer, og det foretrækker jeg at gøre i Marts og Oktober nu istedet!


Men altså , mange stadig 2 ud af 3 for at få den der Triple Crown, så måske man snart også skulle gøre end indsats for at nappe en af de to titler?

27-01-2017 18:03 #3| 2

Ja, jeg kender godt fornemmelsen. Det kan godt være lidt kedeligt at være begravet i Las Vegas når det er fint sommervejr i DK.

Personligt mangler jeg selv kun 3 ud af 3 for at få den der Triple Crown, så måske jeg også snart skulle gøre en indsats for at nappe en.


← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar