WSOP 2005 billeder :/

#1| 0

Hej PN. Håber I kan hjælpe.


Jeg leder efter en nål i en høstak. Så er det sagt...


Tilbage i 2005 spillede jeg WSOP ME og er hamrende træt af at jeg ikke har nogle billeder af mig selv. Det er der jo nok mange der er, tænker I, men jeg var så heldig at hænge lidt ud med en freelance journalist, der havde taget en masse billeder derfra. Han fortalte mig at han havde nogle super gode billeder af mig, og jeg har, lige siden, været pisse ærgerlig over, at jeg ikke bad ham maile dem til mig.


Jeg ved, at det er et longshot at finde disse billeder, og jeg har da også brugt de sidste tre timer på at google.Jeg har fundet en artikel om Troels Lyby, som vandt sit sæde samme aften som mig. Dén artikel, og en senere, er skrevet af en, der kalder sig GSN. (blandt andet på Ekstra Bladet). Det kunne sagtens være ham.


Hvis billederne ikke ligger på nettet, hvilket nemt kan ske, tager jeg sgu chancen og skriver til journalisten. Igen et longshot, at han skulle have gemt dem, men det koster jo ikke noget at prøve. ;)


Er der tilfældigvis en der kender en lournalist, der boede på the Westin under WSOP det år, og skrev for diverse aviser og blade?


Har I et forslag til, hvordan jeg kan lede videre? Er efterhånden nået til en blindgyde



13-07-2016 23:07 #2| 0

Det kunne måske hjælpe nogen PN detektiver hvis du lagde et billede op af dig fra dengang, og skriver dit navn..

evt. en lille dusør....

eller ^ på 2+2

13-07-2016 23:47 #3| 18

Selv tak:D

14-07-2016 20:32 #4| 0
Lillie skrev:

Selv tak:D

Det ligner meget godt, men det er ikke mig. Desuden ser det ud til, at han spiller 2-7 tripple draw.

15-07-2016 00:41 #5| 0

Nu skriver du at det var en freelance fotograf, men WSOP tager også billeder - har du prøvet www.wsop.photo ?

Det fungerede sikkert ikke sådan for +10 år siden, men ville lige gøre dig opmærksom på siden (og muligheden).

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar