WP Bet365 Support! :)

#1| 5

Oftest kommer der kun negative posts vedr. Live chats med supportere, men jeg har her en rigtig god en.


Jeg er pt. i DK, og sad på min danske computer, og ville lave et livebet på kvindernes Ski Skydning. Jeg loggede ind på Bet365, valgte mit danske kort fremfor mit maltesiske, som er registreret kontoen. Jeg tænkte, at jeg ville smide 500 kr. på Kaisa Maikarainen, jeg indbetaler og spiller beløbet på Maikarainen.


Kort efter opdager jeg på min netbank, at der er blevet trukket 3700 kr. Jeg er tæt på at gå på tilt, skynder mig på Bet365, og opdager, at min konto er i euro. Jeg havde slet ikke råd til at spille 500 euro på et random bet her i midten af Februar, da risikoen var alt for høj. Jeg kontaktede Livesupporten asap og forklarede sagen, for deres medarbejder Christoffer.


Der går noget tid, da sagen først skulle forbi hans overordnede, og jeg ventede tålmodigt, mens begivenheden stadig var i gang. I første omgang fortalte de mig, at væddemålet ikke kunne annulleres, da det var et livevæddemål. Derefter gik der et kort øjeblik, hvor han bad mig vente.


Ca. efter en times tid, hvor begivenheden var afsluttet og mit pick havde tabt, fik jeg besked fra Bet365 om, at mit væddemål var tabt, men at de ville se til min side, og derfor valgte at aflyse mit spil. De refunderede dermed alle 500 euro, som jeg ved en fejl havde placeret.


Jeg var udelukkende klar over, at det var min fejl. Jeg burde have været mere opmærksom, men lidt søvn + placering i DK, og at jeg brugte mit DKK kort, fik mig til at tro, at jeg indbetalte danske kr.


Jeg bad Bet365 om i det mindste at tage i mod 500 kr. som jeg oprindeligt ville have tabt, ved at have placeret mit væddemål korrekt, men de ville ikke tage imod dem.


Intet mindre end fantastisk support af Bet365, som ikke havde behøvet at give mig en eneste kr. retur.


Cliffs:

- OP vil bette 500 kr. på Kaisa Maikarainen
- OP glemmer at konto er i Euro, og better 500 euro på Maikarainen
- OP tjekker Netbank kort efter, opdager fejlen, mens begivenheden stadig er igang.
- OP kontakter Live support, Christoffer.

- Bet365 vælger på trods af, at væddemålet er tabt, at annullere mit bet og refunderer hver en kr.

- Bet365 vil ikke engang tage i mod de 500 kr. som jeg fair and square burde have tabt, og som jeg tilbød dem.





Redigeret af Henze05 d. 14-02-2015 14:13
14-02-2015 14:25 #2| 0
ROI: 85.84% (1487)

Sygt nok....( er det ikke muligt at afslutte spil, når det er livevæddemåddemål ? )


Derfor der ingen bonustilbud kommer til os andre.

14-02-2015 14:25 #3| 0

Tjaah, godt for dig men farligt for Bet365 fremover, hvis der kommer lignende henvendelser.

14-02-2015 14:27 #4| 1
OP

@Hawkeye. Jeg kiggede slet ikke på den mulighed, kontaktede bare deres support asap!


@Hummer. Ikke nødvendigvis. Jeg bad f.eks. Bet365 om at tjekke min spilleadfærd, historik m.m. så de kan se, at det ikke er typisk for mig, at placere bets i den størrelesorden, og især ikke på skisport. De har jo midlerne til at se, om det ligner en fejl, eller om det er udnyttelse :)

14-02-2015 14:33 #5| 0
ROI: 85.84% (1487)

@ Henze05


Nok din hurtige kontakt til support, der gør det.

14-02-2015 14:55 #6| 0
ROI: 85.84% (1487)

@ Henze05

Ren nysgerrighed, hvilken indbetalingsmetode bruger du, siden du kan se transaktionen i netbank med det samme ?


Ved fra andre sites, at med Danske Bank, er det muligt at se det med det samme, og ville checke om den mulighed også er hos Bet365.

Men kan ikke hitte det...kun at jeg kan ændre mine kortdetaljer ( bruger Visakort )

14-02-2015 14:57 #7| 0
OP

@Hawkeye,


Jeg benytter mig af Nordea Pay kort :) - Beløbet var ikke trukket fra kontoen endnu, det plejer den første at gøre efter et par dage, men det var reserveret :)

14-02-2015 15:02 #8| 0
ROI: 85.84% (1487)
Henze05 skrev:@Hawkeye,

Jeg benytter mig af Nordea Pay kort :) - Beløbet var ikke trukket fra kontoen endnu, det plejer den første at gøre efter et par dage, men det var reserveret :)

Okay, så er det ikke aktuelt for mig :-(

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar