Windows messenger problem, hjælp!

#1| 0

Hey PN!

Har et problem med min messenger. Efter en dag hvor jeg bare har ladet min computer stå som optaget på messenger, kommer jeg hjem idag og prøver at få adgang til min hotmail for, at checke diverse ting og sager.

Får så en side op hvor der står: Nulstil din adgangskode.

Fint fint, går så igang med dette og får Adgang nægtet, efter at have prøvet alverdens ting. Prøver så at gå ind og få fat i noget support. Og selvfølgelig har de lavet det så smart, at man skal være logget på, for at kunne skrive eller bare komme i kontakt med supporten.

Er helt blank for ideer til at få den tilbage og kan virkelig ikke finde på andet end at skrive her :(

Tror umiddelbart, at nogle har sendt spam mails osv fra min mail uden jeg har vidst det.

WHAT TO DO PN? :(

26-02-2011 07:39 #2| 0
OP

Slet ingen der ved hvad jeg skal gøre? O.o

26-02-2011 13:53 #3| 0

Kan du ikke få nulstillet dit password med "huskesætningen" fra da du oprettede mailen?

26-02-2011 14:21 #4| 0

Den kan jo muligvis være overtaget af en tredje person. Via google kan du finde en supportside hos hotmail, som kan hjælpe dig. De vil bede dig om information som kun du ved. Såsom hvad dit sidste sikkerhedssvar var (hvis en hacker har lavet det om), eller spørgsmål i den stil.

Man kan altid få sin egen konto tilbage, hvis man har rent mel i posen:

windowslivehelp.com/solution.aspx?solutionid=6ea0c7b3-1473-4176-b03f-145b951dcb41

Hvis du ikke kan nulstille din adgangskode via secondary email, eller via sikkerhedsspørgsmålet, kan du få din konto tilbage her:

windowslivehelp.com/PasswordReset.aspx




Konto Adgangskode Nulstilling
Instruktioner
For at assistere dig med at nulstille din konto, vil følgende trin opstå
Vi vil bede dig oplyse en nuværende e-mail adresse du I øjeblikket har adgang til, hvor vi kan kommunikere direkte med dig.
Vi vil spørge dig en række spørgsmål omkring din konto. Vi vil bruge dine svar og hvad vi ved omkring dig til at bekræfte, at du er den retmæssige ejer af kontoen.
Vi vil oprette et privat forum kun vor dig og vores support agenter, hvor du kan følge efterforskningen, spørge yderligere spørgsmål give yderligere information og finde det endelige resultat af vores efterforskning.
Vi vil oprette et midlertidigt adgangslink til det private forum. Dette vil blive vist på skærmen og sendt til den kontakt email du opgav i trin 1. Dette private forum er midlertidigt og vil kun bestå i 30 dage. (se nedenfor for detaljer)
For at kunne hjælpe dig med at nulstille din adgangskode, opretter vi en midlertidig Windows Live Solution Center konto. Ved brug af denne konto, vil vi oprette et privat forum, hvor du kan diskutere problemerne med en agent. Dine svar til vores valideringsproces vil blive gemt i dette private forum. Kun du og vores support agenter vil kunne se denne diskussion. Du kan gå tilbage til fora og tjekke statussen på vores efterforskning. Agenten vil efterlade et indlæg, når vedkommende har afsluttet deres efterforskning.

26-02-2011 16:11 #5| 0
OP

Takker. Havde ellers kigget på det, har fået lavet mig en tråd nu, håber de svarer snarest.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar