Jeg ved at der er andre end undertegnede der er kvalificeret til William Hills $10.000 turnering i aften.
Det kunne være hyggeligt hvis vi kørte nogen updates herinde.
Mit pokernavn er Winitall - og mit meget ambitiøse mål er at komme blandt pengepræmierne - hvilket nok ikke holder;o)
Will Hills $10000 tourney
Jeg er jo klar winitall og er klar på at komme med nogle opdates. Kan se at der ikke er så mange dansker med..
Jeg er med, bliver jeg ført til bordet automatisk, der er et grønt flueben
nederst til venstre.
knordk jeg er ret ny i det her
har du fået et password af William Hill - og indtastet det - og fået en flueben i registreringen? Så prøv at gå ind på Tourney-siden og tryk på "play now" ellers tal med supporten.
Den skulle være god nok.
hmm break-time er stadig med blandt de sidste 83 - har sølle 675 chips ... har kun fået næsten-gode hænder og blevet raiset ud - blindsne er på 150/300 og nærmer sig med hastige skridt. Krydser fingre og tager en chance - og så er det sikkert ud.
Niveauet er lidt højere end de sædvanlige freerolls og $5 tourneys jeg har haft bedre held med.
Men i olympisk ånd - må jeg sige at det var lærerigt at være med.
Vil lige følge myggen og andre danskere - må jeres pocketcards være fyldt med AA ;o)
Røg ud med 33 mod AA og fik dermed en 44. plads...LORT
Var et rimeligt dumt all-in men jeg sad på D og forsøgte at stjæle.
Rimeligt dumt, jeg har en mail med
Pw, arkiveret og glemt, tak for råd
m/m,
ÆV havde ellers håbet på dig myg!
hmm røg selv ud som nr. 75 - med lille stak og et ynkeligt A9 all in forsøg.... Synes egentlig at folk spillede på et rimeligt niveau - ellers er det bare mig som stadig er håbløs på NL tourneys ;o)
Synes der var en dansker mere, men han er måske ikke på pokernet?
PS: Som trøstpræmie vandt jeg en 50$ seddel på Gaming Club free-roll - så de gode NL tourney råd, jeg har fået fra Jer herinde har ikke været forgæves, takker