Werewolf #1 2010 DAY 2

#1
Hvis beboerne i Virklund troede de gik en fredelig nat i møde efter første dag i varulvens tegn, så tog de grueligt fejl.

Thingyman var på vej ud for at overnatte hos en af byens enlige mænd som han plejede, på vejen så han pludselig et mærkeligt syn, en skikkelse lå fuldstændig lemlæstet midt på vejen, han var blevet overfaldet og dræbt voldsomt, han kunne lige præcis kende genkende Prille bag den sønderrevne behårede ulvekrop.
Thingyman nåede lige at tænke positive tanker, til han pludselig kunne mærke han ikke var alene, mere nåede han ikke at tænke før ulvene gjorde det af med ham.


Imens gryede dagen atter og indbyggerne vågnede op til noget af et blodbad.

Spillere(20 levende)
Aurvandil
Danielgron
Dohn, Død, indbygger
Emilbbs
Faberghasted
Fivecats
Flyfly
Holstt
Jacob32DEN
Live
Malxom
Mollematen
Panter
Prille, Død, ond
Robertoloda
Skatkat
Stonien
Thegreatpete
Thingyman, Død, luder
Toganim
Twajzer
UTGwithURmom
Xitaah

Link til dag 1: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=207710

Det er dag!
07-01-2010 00:00 #2

First (again)

07-01-2010 00:01 #3

Godt ramt Luna! Dog meget ærgerligt at de får fat i luderen (som jeg læser det?)

07-01-2010 00:05 #4

Fint valg af lunatic.

Er personligt glad for, at Molle vandt det coinflip selvom det var på dohns beskostning.

Hvad er dem som havde så svært ved at bestemme sig for wagons igår's tanker bag det?

Jeg fattede ikke al den forvirring der var til sidst. Synes det er skidt vi var så sent ude.

07-01-2010 00:08 #5

skal vi tolke drabet på thingy som at han var på rette vej med hans fornemmelser???

Hvem gav han ulvepoints??

Eller er det bare random for at få ham ud af spillet??

btw. smukt lavet lunatic

07-01-2010 00:10 #6

Nysgerrigheden holdt mig oppe- tolk det som I vil.

Dette vil, medmindre der kommer et spændende godt indlæg jeg kan kommentere på, være mit sidste. Jeg poster igen imorgen omkring kl. 9-10 tiden.
Jeg vil gerne opfordre folk til at debattere nattens begivenheder. Derudover vil jeg gerne have folk til at overveje følgende:
Thingy: Hvorfor døde han?
Wagon: Er det noget folk overhovedet gider? Det gik mega galt igår fordi folk klumper i det.
Inaktivitet: Er der nogen der gider poste noget mere i dag eller hvordan med det?
Molle: Jeg er ikke efter Molle mere grunde lynch/nattens begivenheder, men hører gerne folks meninger herom.
Seerpeeks: Jeg vil gerne høre hvem der vil med på det og hvem deri kke vil. Er der mere end et par stykker organiserer jeg gerne.
Gode/onde lister: Hvis vi kan få alle til at poste en liste nogenlunde samtidigt sørger vi for at ulve ikke bare hænger på noget som er alment vedtaget. Det må dog være utopi at tro at vi kan det, men jeg vil gerne prøve at organisere det alligevel så vi poster nogenlunde samtidigt. Tror I det er muligt?

Tak til Lunatic for at dræbe Prille. Jeg, og forhåbentligt ingen andre, holder imod dig at Prille var god. Det var wp.
Jeg beklager meget til seer at jeg ikke kom med eventuelle peek targets og jeg håber ikke at du har spildt et peek på thingy eller mig i nat. Jeg har erfaret fra turbo ww at der er mange der gerne vil kende min alliance, men det bør stråle ud af mine posts.

Jeg skal sørge for at komme med mine forslag til peeks til i nat.
Jeg vil gerne opfordre seer til at skrive tankerne bag nattens peek ned. Dette skal bruges som argument såfremt personen står frem på et senere tidspunkt og vi spørger om det. Jeg ved at du måske glemmer det, så sørg for at skrive det ned!
Lunatic må ligeledes gerne skrive ned såfremt han har lavet nogle lidt akavede valg. Et valg som prille bør ikke argumenteres nærmere imo.

Jeg læser 5 min mere af tråden inden jeg triller i seng :D

07-01-2010 00:10 #7

flipmeister :D

07-01-2010 00:12 #8

Ahaha, det er først da jeg ser stoniens post at jeg indser at prille var ond :D
Det skal I lige korrigere for i mit indlæg 00.10
jeg er naturligvis undskyldt da alle ved at dette er over min sengetid.

07-01-2010 00:14 #10

Jeg tror egentligt grunden til at Thingy blev dræbt var at ulvene bare gerne ville have ham væk, da han er en stærk spiller.

07-01-2010 00:14 #9

**** DØD ****

Sjældent har jeg været så tiltet over at blive nattedræbt. Jeg havde forberedt flere posts i løbet af natten.

GL indbyggere.

**** DØD ****

07-01-2010 00:15 #11

Jeg vil meget gerne referere til mit indlæg igår kl 21:54

Jeg må indrømme jeg igen synes at Live ser mystisk ud. Fair nok ikke at have tid til at spille, men hvorfor smide sin stemme på den person der har 2 stemmer når vi har Molle med 5 og Dohn med 3 på det tidspunkt.

Hvis Dohn viser sig senere hen at være ulv vil jeg gerne give en del ulvepoints til Live på den baggrund.


Jeg ser absolut Live som et rigtigt godt valg til lynch

07-01-2010 00:17 #12

2 sek fatter hat af hvad jeg skrev der skal lige læse igen

07-01-2010 00:19 #13

Synes vi skal have kigget på den situation der opstår da det ligger rimelig tæt mellem Mollematen og Prille, men ender med at blive dohn der ryger.

Er selv for træt nu her og går snart i seng, men i morgen skal vi have kigget på hvem der er med til at sikre at Prille ikke kom rigtigt i farezonen.

07-01-2010 00:21 #14

@StonieN

Er enig med 00:14

Tror ikke vi kan anylysere ret meget ud fra drabet på Thingy. Han var selv inde på det tidligere i dag 1 tråden. Ulvene har svært ved at spotte specials på dag 1, og vil derfor tage en stærk spiller ud.

@Alle

Skulle der evt være en Herb tilbage, så er det imo vigtigt, at du overnatter ved Toga, medmindre du får et hunch om en special.

07-01-2010 00:25 #15

Spillere:
Aurvandil - Dukker op lige til event. Meget belejligt. Jeg siger ikke det er et direkte ulvetell, men noget man bør tage notits af, ja!

Danielgron - Jeg synes han virker insisterende som altid, og hans spil virker som hans normale villa. Ville dog gerne have set lidt mere til ham sidst på dagen?

Emilbbs - No read. Håber han kommer frem idag.

Faberghasted - Jeg er meget sikker på faberg er god i det her spil. Synes jeg kan genkende en del ting fra tidligere spil.

Fivecats - No read.

Flyfly - Kan gå begge veje imo. Havde ham lidt som indbygger igår, men jeg synes mange af hans posts er svære at forstå, og han var en af dem der var med til at skabe forvirring igår med skiftende lynch.

Holstt - No read.

Jacob32DEN - Jeg er god. (Please don't hurt me Panter)

Live - spiller meget tilbageholdene, har generelt ikke noget read, men synes det er værd at bemærke hans spil er SÅ anderledes.

Malxom - No read.

Mollematen - Molle er jeg altid mistænkelig overfor :) Men som jeg sagde igår, hvis han gider at engagere sig i spillet, så kan han være værdifuld. Derfor synes jeg han skal leve nogen dage endnu! Desuden værd at bemærke, at han ikke synes det er underligt, at Aurvandil ligepludselig dukker op til event. Han har selv gjort det som ulv, og det er underligt han ikke vil erkende det, som et muligt tell.

Panter - Dukker op, da der begynder at komme stemmer på ham. Rimelig mistænkeligt. Kunne godt være et bud på min stemme idag.

Robertoloda - No read
Skatkat - No read
Stonien - No read
Thegreatpete - No read

Toganim - toga virker god i det her spil, og det minder meget om hans tidligere spil som god. Jeg kan stille op hvorfor. Ulve toga kommer med laaaaaange indlæg, som er tænkt meget igennem. Det ved jeg er et faktum. Indbygger toga skriver korte indlæg, om hvad han tænker lige nu og her. Ham jeg føler mig mest sikker på indtil videre.

Twajzer - No read, men statistikken taler for sig selv.

UTGwithURmom - No read, underlig. :D

Xitaah - Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal sige til ham. Han er næsten ligeså underlig som UTG. Han forsvarer sig da godt igår, da der kommer nogle beskyldninger mod ham.

07-01-2010 00:25 #16

Jeg sidder lige og læser hvordan jeg stemte igår omkring 21:50.
Forstår ikke lige hvad der skete må jeg desværre indrømme.

Kl 21:49 er der 5 stemmer på Molle, 3 på Dohn og 2 på Prille.

Live stemmer på dette tidspunkt på Prille hvilket irriterer mig da jeg mener han på dette tidspunkt bør stemme på Dohn så der er 2 reelle vogne.

Molles stemme ligger på dette tidspunkt på Dohn hvilket min også gør.
Så jeg anser det for værende smartest at Molle stemmer på Prille dette beder jeg ham om 21:52 og skriver at jeg vil følge trop.

Kl 21:55 vælger jeg så at stemme på Dohn igen hmmm det fatter jeg ikke at jeg gjorde. Denne fejl fra min side gør så at Jacob, Molle og Toganim alle i sidste øjeblik når at skifte til Dohn.


07-01-2010 00:25 #17

kæmpe indbyggerpoint til skatkat, toganim og faberghasted efter at Prille er røget som ond. Lidt plus point til live også...

07-01-2010 00:29 #19

Hmm nu bliver jeg i tvivl om Live. Et typisk ulvemove kan være at smide en stemme på en anden ulv. Denne stemme vil se ekstra godt ud hvis den bliver smidt på et kritisk tidspunkt.

Reelt kan man vel godt sige at Lives stemme på Prille kl 21:49 var på et kritisk tidspunkt. Hvis jeg ikke havde fucket op og stemt på Dohn ved en fejl, så var der formodentlig havnet en del stemmer på Prille.

I min verden kan dette betyde Live er ulv, men desværre også indbygger. Og så er vi jo lige vidt :-(

07-01-2010 00:29 #18

Ang. på min stemme på dohn, så har jeg forklaret tidligere på dagen, at jeg IKKE ser Molle som død i dag. Da lokummet er ved at brænde, skifter jeg til dohn, da jeg hellere ser han dør end Molle. Grunden til det bliver dohn og ikke Prille, er at på det tidspunkt har han flere stemmer, og er derfor den bedste mulighed for at redde Molle.

inaktiv dohn < aktiv Molle.

07-01-2010 00:31 #20

Forresten, ser jeg gerne lidt comments til min post 00:25

07-01-2010 00:33 #21

Der kan være mange indfaldsvinkler til gårsdagens afstemning. Jeg ser gerne at ALLE kommer med deres indput til;
- Hvorfor de stemte som de gjorde
- Hvad de mener der er sket

Jeg har et par gode ideer (som altid) men vil gerne høre om der er nogen der kommer til at dumme sig først :)

07-01-2010 00:34 #22

@Flyfly

Nu har jeg ikke været tilbage og kigge hele dag 1 igennem endnu. Hvornår var det Skatkat stemte på Prille? Jeg antager at hans stemme på ham er grunden til du giver ham indbyggerpoints.

Jeg er enig med dig i at Toganim får indbyggerpoints for Prille=ulv.

Og selvfølgelig også enig med dig i at jeg får indbyggerpoints, dog vil det ikke overraske mig hvis jeg også får lidt ulvepoints grundet den fejl jeg laver, som jeg har forsøgt at beskrive i posten kl 00:25

07-01-2010 00:37 #23

Jaocb00.31
Og jeg ser gerne kommentarer til alle mine posts- men nogle ting sker bare ikke. Hvis du kan få en ratio på at 50% af spillere gider tage stilling til et indlæg så er du satme godt inde :D jeg lover dog at kommentere det imorgen med friske øjne.

Er der nogen der kan overskue at lave en tidslinie så ville jeg blive glad. Evt. bare fra kl. 21. Hvor man kan se hvem der stemte hvem hvornår, og hvad stillingen var på det tidspunkt. Jeg er ret sikker på at vi har nogle pelsede fyre der er ude på noget :D

07-01-2010 00:38 #24

toga, jeg synes jeg har forsvaret min stemme kl 0029. Uddybelse?

07-01-2010 00:40 #26

@jacob...

Jeg beklager min periodevise inaktivitet...
Kommer ikke til at være på mere i aften.
Min kæreste går på tilt når jeg bruger for meget tid på ww, så skal koordinere det med at hun laver noget andet, og hun har læseferie.
sex > pokernet/ww (ifølge hende)

I morgen er jeg sandsynligvis aktiv i løbet af eftermiddagen da jeg sniger mig forbi shp2000 herinde fra - han har naturligvis den påkrævede forståelse for mine tilbøjeligheder.

Umiddelbart har jeg ikke molle på ulveliste lige nu og er ked af at jeg ikke kunne nå at skifte væk.

95% enig i din liste:

Har UTG som god fordi han er underlig, han er dog sygeligt normal i forhold til PIS-spillet.

07-01-2010 00:40 #25

faber jeg havde også problemer med at se skatkat stemme på ham, men det stod vist i en votecount så vidt jeg kunne se. Jeg mente nemlig at du var den første der stemte prille (jeg prøvede at lave en tidslinie- men failede).

Jeg nægter at tage indbyggerpoint for at stemme på prille, dette vil jeg forklare nærmere imorgen, men den er alt for nem at counter. Så vil jeg hellere have indbyggerpoint for så meget andet :D
Jeg giver 0 indbyggerpoint før jeg har sovet på det. Der er mange ting jeg finder suspekt

07-01-2010 00:43 #27

Hmmm ved sgu ikke om jeg vil give Skatkat indbygger points for hans stemme på Prille. Den kommer kl 21:10 og er den første stemme på ham efter Toganim kommer med forslag på Panter, Dohn og Prille som wagons.

På dette tidspunkt fører Molle rimelig suverænt.

Her er vi altså langtfra at have etableret en wagon på den døde ulv, og med 50 minutter igen er der rigeligt med muligheder for at ændre mening siden hen hvis det skulle blive tæt.

07-01-2010 00:45 #28

Jeg behøver såmænd heller ikke få indbyggerpoints for min stemme kl 21:18 på prille. Kan se jeg kl 21:22 stemmer på Dohn så må den jo give mig ulvepoints i hvert fald

07-01-2010 00:47 #30

Beklager, at jeg har været optaget af irl-ting.

Jeg vil læse op på tråden, når jeg kommer hjem i morgen aften ved 20-tiden.

Jeg er en ganske almindelig god borger.

Har I lyst til at sætte mig på en vogn, er det ok, hvis der kan argumenteres for, at det tjener de godes sag.

Jeg vender som sagt frygteligt tilbage i morgen.

8)

07-01-2010 00:47 #29

@Toganim

Lad mig prøve at lave en tidslinie. Prøver at skabe et overblik, men er bange for det muligvis bliver en smule uoverskueligt

07-01-2010 00:48 #31

Faber det vil jeg værdsætte.

Du kan bare skrive noget i stil med
Stilling kl. 21:


Herefter sker følgende;
21.12; xx rykker til YY
21, 18; AA rykker til BB

så er jeg glad :D

07-01-2010 00:52 #32

Holstt
Det der sker imorgen er som følger;
Du laver et laaaaaaaaaaaangt indlæg som indeholder følgende ting:
- Stillingstagen til de ting jeg tidligere har nævnt
- Opstiller dine reads indtil videre

Så er du tilgivet.

07-01-2010 00:53 #33

Vi kører molle i dag..

go go go

mollematen

hvis ikke, så satser jeg på danielgron eller Faberghasted

07-01-2010 00:54 #34

UTG sidder som sædvanlig i sin egen lille koger.
Gider du komme med dine argumenter for Molle?

Samt reads på alle dem du har noget på.

Tak for et godt grin inden sengetid. Jeg har nu været "på vej i seng" i mange timer efterhånden.

07-01-2010 00:56 #35

@UTG

Har du overhovedet fulgt med i, hvad der er sket på dag 1? :S

07-01-2010 00:58 #36

Xitaah, tror du at han overhovedet har fulgt med i nattens begivenheder :D Om et par dage starter han en wagon på en der er død- jeg ville flå mig så meget :D

07-01-2010 01:00 #38

@Toganim

Underholdende er det i hvertfald :)

@UTG

Det er ikke for at hakke på dig eller noget i den stil, men det der var simpelthen så spejlblankt! :) - Læs lige dag 1 igennem, og nattens begivenheder, så vil du forstå !

07-01-2010 01:00 #37
Molle

UTG har talt.
07-01-2010 01:02 #39
unvote
07-01-2010 01:03 #41

Tidslinie fra 21 og frem:

Kl 21:00 har Molle 4 stemmer, Flyfly er på 2 der er en del med 1 stemme(10 stk). De 4 stemmer på Molle er fra følgende Danielgron, Fivecats, Roberto og Thingy. Dohn har 1 stemme fra Toganim. Prille ingen stemmer.

21:09: Molle skifter fra Flyfly til Dohn som nu har 2 stemmer

21:10 Skatkat stemmer på Prille ingen tidligere stemme.

21:13 flyfly gentager sin stemme på Panter. Udfra wagon listen Panter, Dohn og Prille syntes han klart det giver bedst mening at tage enten Dohn eller Panter.
Flyfly får ulve points fra mig her.

21:18 Jeg stemmer på Prille som nu har 2 stemmer.

21:20 Molle skifter til Panter som nu har 2 stemmer. Dohn nede på 1.

21:22 Toganim stemmer på Prille. Stillingen er nu Molle 4, Prille 3, Panter 2, Dohn 0

21:22 jeg flytter stemme over på Dohn fra Prille.

21:25 Flyfly skifter fra Panter til Dohn

21:28 Molle skifter fra Panter til Dohn. Stillingen er nu Molle 4, Prille 2, Dohn 3

21:36 Panter skifter fra Xiitah over til Molle

21:40 Aurvandil kommer med første stemme på Molle som nu har en solid føring med 6 stemmer

21:49 Live stemmer på Prille så stillingen nu er Molle 6, Prille 3, Dohn 3

21:52 jeg beder Molle stemme på Prille og vil følge trop skriver jeg. Molle ændrer stemme fra Dohn til Prille. Emilbs stemmer endvidere på Dohn nu. Så stilling er Molle 6, Prille 4, Dohn 3

21:55 Jeg fucker op og gentager min stemme på Dohn i stedet for Prille som jeg ville :(

21:55 Jacob skifter fra aurvandil til Dohn

21:56 Molle skifter fra Prille til Dohn. Stilling er Molle 6, Dohn 5, Prille 3

21:59 Toganim ændrer fra Prille til Dohn og vi får en tie.



Håber folk kan overskue alt dette bliver ikke bedre fra min hånd







07-01-2010 01:03 #40

Jacob wtf?

På 35 min vælger du at ændre dit statement "...Derfor synes jeg han skal leve nogen dage endnu!..." pga en som du selv katagoriserer som "underlig".

I er for mærkelige til mig.

07-01-2010 01:04 #42

toga, gå i seng.

Det var obv. en joke din kage arm.

07-01-2010 01:05 #43

TY TIL FABER! jeg kommenterer på den imorgen

Jeg går seriøst i seng nu. nat nat folkens.
Bare rolig- jeg skal nok vinde spillet for os

07-01-2010 01:06 #44

Udfra min gennemlæsning af den sidste time igår giver jeg klart Flyfly ulvepoints for hans modvilje mod at Prille kunne være en evt vogn på et tidspunkt hvor det var meget svært at få nogle vogne stiftet.

07-01-2010 01:09 #46

Jeg må sgu også hellere smutte i seng.

Jeg skal dog "arbejde hjemme" imorgen så det bliver vidst en dag med en del werewolf hvis de lorte kollegaer ellers lader være med at ringe ;-). Altid rart at få penge for at spille werewolf

07-01-2010 01:09 #45

Kan vi blive enige om, at flyfly og Panter ikke er helt dårlige vogne idag?

flyfly

07-01-2010 01:12 #47

Mollematen giver jeg forøvrigt en del indbyggerpoints efter han blindt bare stemmer på Prille i det samme minut hvor jeg skriver han skal gøre dette kl 21:52. Det ville en ulv sgu ikke gøre altså ofre en anden ulv for at redde sin egen pels.

Ville i hvert fald være et godt spil af dem.

07-01-2010 01:14 #48

skifter fra MOLLE til fly fly

unvote fly fly

07-01-2010 01:31 #49

Jeg synes også der er noget der lugter ved Flyfly nu,
selvom jeg egentlig havde frikendt ham, da jeg syntes hans hakken efter mig var lige voldsomt nok til at være en ulv.

Da jeg ved at min person også er i "bad standing" efter min eventankomst,
og da jeg også ved at min stemme på Mollematten som var ved at afgøre det hele da den kom heller ikke taler til min fordel,
så vil jeg ikke brokket mig højlydt hvis folk mener at jeg skal stille op overfor Flyfly.

Uanset om det bliver mig eller ham der dør, så mener jeg at vi vil få ganske brugbar information ud af det.

07-01-2010 02:04 #50

Okay hvis fly fly ikk er ulv lyncher vi Aurvandil i morgen

MEGA ulvet du bare giver op så let!!!!!!!!

07-01-2010 02:07 #51

faber du er godt klar over jeg stemte på prille mens der var to eller tre stemmer på ham ik ?

pt spiller jeg 4 borde, og kan ik lige komme med en lang kommentar, men er sick træt af at dø første nat, så gik ik ret meget op i det i dag, det skal nok komme

07-01-2010 02:13 #52

tror btw stadig faber er ulv.

07-01-2010 02:17 #53

@UTG

Gå i seng...

07-01-2010 02:36 #54

nat nat :-)

men still.. molle faber aurv

go go go på dem.. seriøst!

07-01-2010 02:44 #55

Sick i er meget aktive

07-01-2010 03:19 #56
xitaah
07-01-2010 03:21 #57

lige skimtet den anden tråd, er det korrekt i vælger at henrette en komplet inaktiv ?

det er jo retarderet ud over alle grænser, og der må kunne ses en del i hvorfor han røg i relation med at prille var meldt op.

07-01-2010 03:28 #58

@UTG
Jeg giver ikke op.
Jeg forsøger at hjælpe de gode.
Det her spil handler ikke om at overleve længst tid, men at høre det samlede hold til sejr i sidste ende.
Så hvis det kan hjælpe at stille mig som vogn, så gør jeg gerne det.

@Live

Jeg er helt enig.
Jeg synes også det er total retard at lynche folk alene fordi de er inaktive.
Det var også grunden til at jeg stemte Mollematen, udover de ulvetendenser som Fivecats redegjorde for omkring ham.

07-01-2010 03:44 #59

@Live

Det er desværre korrekt.

@Emilbbs

Dejligt at se dig på banen nu. Når du nu vælger, at vote mig, skal du også være forberedt på, at jeg ikke lader det gå stille hen. - Har som sådan ikke noget imod dine vote, men det jeg undrer mig over, er en blank vote.

Du skriver "sick i er meget aktive" hvorefter din næste post lige bagefter er en vote på mig.

1. Hvorfor stemmer du mig?
2. Hvorfor vælger du at bruge 2 indlæg, til så lidt tekst? - I forlængelse: Er du blevet ulv i første spil, og bruger din "jeg er ny status" til at dække for, at du i virkeligheden ikke ved hvad du skal skrive, da du er bange for at oute dig selv?
3. Hvor er dine argumenter for at stemme på mig?
4. Ser du blankt gennem fingre med, at der er flere langt mere interessante lynchkandidater, end jeg?

- Svar på alle 4 spørgsmål, gerne med mange ord, gerne med argumenter, og for fanden da, kom endelig med nogle citater fra mig, hvorpå du påviser noget ulvet, siden du vil stemme mig, uden overhovedet at give begrundelse :)

07-01-2010 03:46 #60

I øvrigt, ved godt at din vote på mig ikke var 10 sekunder efter. Men det var stadig en vote, efterfulgt af et af dine egne indlæg.

07-01-2010 04:03 #61

@Faberghasted

Din post 01:03 er super lækker.

Du virker som en indbygger! - I hvertfald store indbygger point herfra!

@Alle

Har det hele lidt igennem, og specielt Faberghasteds indlæg 01:03

Må hellere komme med mine tanker!

Der er nogle linjer, som jeg synes vi skal kigge lidt nærmere på:

21:36 Panter skifter fra Xiitah over til Molle

21:40 Aurvandil kommer med første stemme på Molle som nu har en solid føring med 6 stemmer


Hvorfor skifter Panter OG Aurvandil over på Molle, på et så kritisk tidspunkt?
Der er vel at mærke under 30 minutter til afgørelsen falder her. Og på dette tidspunkt er der flere der har ytret, at Molle IKKE er den korrekte stemme.


21:13 flyfly gentager sin stemme på Panter. Udfra wagon listen Panter, Dohn og Prille syntes han klart
det giver bedst mening at tage enten Dohn eller Panter.
Flyfly får ulve points fra mig her.


Jeg er meget enig faberg.

@Flyfly

Hvorfor synes du at Prille skulle udelukkes som mulig lynchkandidat, frem for de andre? - Dine indbygger point er faldet hos mig, derimod er der givet nogle ulvepoint!

21:59 Toganim ændrer fra Prille til Dohn og vi får en tie.

Synes Togas stemme understreger på det kraftigste, at han er indbygger. Han kaster den afgørende vote på Prille (som var ulv) til en tie, en ulv ville ikke lade en af sine egne sidde i en 50/50 situation.

- I forlængelse af dette, kan jeg ikke understrege nok, hvor vigtigt det er, at en eventuel herbalist beskytter Toga i den kommende nat! - Han er imo den eneste "100%" confirmed gode vi har, og ulvene vil helt sikkert tage ham ud i nat, medmindre en special outer sig selv.

Jf. Panters angreb på mig i går (uden argumenter vel at mærke), og det jeg kan analysere mig frem til, ud fra afstemningen i tidsrummet 21-22, vil jeg mene, at dagens wagons bør være:

Panter og Flyfly


Ser meget gerne jer andres holdning til dette indlæg.


07-01-2010 04:07 #62

Jeg holder stadig på Flyfly... Og Xitaah... Du får indbygger point hos mig :D

07-01-2010 04:08 #63

@Twajzer

Hvad er dine kommentarer til mit indlæg, og har du flere argumenter for, hvorfor Flyfly er en god kandidat?

07-01-2010 04:09 #64

@Alle

I øvrigt, det er satanedme vigtigt, at vi får fundet nogle wagons TIDLIGT i dag, og at vi HOLDER os til dem, så vi ikke ender i det samme rod som vi gjorde på d1, en gang til!

07-01-2010 04:23 #65

@ xitaah...

Jeg postede inden dit lange indlæg kom... kl. 04.03...

Men jeg syntes bare du gør dig nogle gode tanker.. og de virker ikke ulvet??

Jeg har ikke lige fået fulgt op på hvordan stemmefordelingen er foregået... så kan vel ikke kommentere på størstedelen af dit indlæg??

Men flyfly mistanken.. den har været der næsten fra starten af.. Der er noget skummelt over indlæggene... jeg tør faktisk godt smide 80% afsted på ham...

Kan godt være jeg har læst ham heeelt forkert... men jeg kører på gøgler følelsen..

07-01-2010 05:09 #66

nå læser lidt op på den anden tråd

Toganim
70% god

Vil gå hårdt efter inaktive, obv kanont for ulve med den strategi, desværre vil han også gøre det som god.

Faber: 65% ulv 35% god

er ham jeg tror mest på er ulv pt, hans indlæg er meget overfladiske, det plejer de ikke at være, og hele hans dohn vogn stinker.

Fivecats
100% god

er god uden tvivl især dette indlæg beviser det


"FiveCats
06-01-2010 20:52
@Toga

ulvene vil jo blive advaret på en eller anden måde at de andre, og vil være bare semi aktive

eks. vi lyncher inaktiv god, ulve napper aktiv god, lunatic tager aktiv i 80 % vil det være en god, i hvert fald her de første dage

så selvom at de er er en pain in..... så vil det være - ev at lynche dem
lad dem være til luna eller ulve"


Skatkat 80% god


molle: kan nemt være ulv med hans sene stemme på prille, for derefter at hoppe med på dohn vognen

generelt vil jeg mene vi skal finde vores vogne i morgen hos

Mollematen, emilbbs og faberghasted






07-01-2010 07:08 #67

Et hurtigt indlæg inden jeg smutter på arbejde...

Lækkert job af luna :)


Jeg har et hunch mht. Emilbbs, men jeg har ikke så meget have det i lige nu - skal se om jeg kan analysere mig frem til hvorfor jeg synes han er en god vogn når jeg får lidt mere tid.

Kan måske læse lidt op i løbet af dagen, men har nok ikke tid til de store posts (hvis jeg overhovedet har tid).

07-01-2010 07:43 #68

Xitahh, kan du ikke genskrive dit indlæg af 4.03, så det giver bare lidt mening?

07-01-2010 08:24 #69

@Panter

Hvor giver det ikke mening for dig?

Har læst det igennem igen, og overordnet, synes jeg det giver fin mening.

Dog kan
@Alle

Har det hele lidt igennem, og specielt Faberghasteds indlæg 01:03
måske forvirre dig lidt.

Der skulle stå 'Har læst det hele lidt igennem'

- Noget helet andet, når du foretager en handling, eller stiller et spørgsmål, er du så ikke sød, lige at forklare hvordan og/eller hvorfor - Du pumper bare unødig og ukonstruktiv information ud. (Lidt overdrevet ;) )

Men det gør det NOGET lettere at svare dig, argumentere, eller hvad dine indlæg nu kræver, hvis du kommer med bare LIDT andet end korte spørgsmål, eller anklager uden baggrund.

@Alle

Jeg går i seng nu, så er nok først oppe kl 16+

07-01-2010 08:30 #70

@Live

Det er sjovt du skriver FiveCats er god, men samtidig voter du ham :D ?

Jeg er desuden enig i at vi i hvert fald bør have en wagon på flyfly idag, heraf min stemme.

07-01-2010 09:26 #71

[0] Aurvandil stemmer på -
[0] Danielgron stemmer på -
[0] Emilbbs stemmer på - Xitaah
[0] Faberghasted stemmer på -
[0] Fivecats stemmer på -
[1] Flyfly stemmer på -
[0] Holstt stemmer på -
[0] Jacob32DEN stemmer på - flyfly
[0] Live stemmer på -
[0] Malxom stemmer på -
[0] Mollematen stemmer på -
[0] Panter stemmer på -
[0] Robertoloda stemmer på -
[0] Skatkat stemmer på -
[0] Stonien stemmer på -
[0] Thegreatpete stemmer på -
[0] Toganim stemmer på -
[0] Twajzer stemmer på -
[0] UTGwithURmom stemmer på -
[1] Xitaah stemmer på -

* UTG's stemme tæller ikke pga. unvote
* Live's stemme(r) er ikke taget med men husk nu, kun stemmer i bold

07-01-2010 09:44 #72

@Molle - dette indlæg er som sådan ikke møntet på dig, så du behøver ikke føle dig forfulgt endnu :-)

@ alle andre

Her er Molles dag 1 - jeg kunne godt tænke mig at høre fra dem som var så opsat på at redde molle i går - HVOR skriver han de guldkorn som må gøre ham til god indbygger ?

Mollematen dag 1

1
Snefri idag, så skulle være mulighed for aktivitet hele dagen ;)

2
Har da set allerede en som har udelukket sig fra at være seer

3
Nu var det jo overhovedet ikke til at misse for nogen som helst.

4
Dette er spillet så, såfremt du ikke er et bæst!

5
Seriøst thingy, gik du i seng der klokken halv 5 og er allerede oppe klokken 8 ?

Eller sover du bare aldrig? :D

6
Hvor har jeg nogle akaverede post, siden jeg ikke har postet mere, har jeg vel ikke det store at komme med? :)

7
Så UTG du stemmer på mig for at ligge stille ud uden at gøre noget som helst?

Hvorfor mig istedet for f.eks thingyman så, som havde samme antal stemmer? :)

8
Nå jaja, i mister ikke det helt store (åbenbart)
Men i får tilgengæld intet ud af at lynche mig!

Holder fanen højt og kæmper i eventet her senere ;))

9
@ toganim

Det er daniel som er helt hooket på at fange en ulv.

Desværre må jeg skufe dig denne gang, opbakningen burde også tale til min fordel, men åbenbart ikke, bedre at være stædig som daniel og flyfly.

10
Kan jeg godt jo.

Umuligt at sige noget om holstt, dohn, emilbb, panter, prille, så det undlader jeg.

Har Stonien som indbygger grundet han virker meget oprigtig i sine indlæg.
Aurvandil føler jeg også som god lige pt, brygmand<3, at man dukker op lige til et event gør sku ikke nogen til ulv for mig.

Flyfly og danielgron er jeg mere skeptiske overfor, muligt det er grundet at de er så stædige over for mig, det kan jeg ikke helt afgøre.
Men synes specielt flyfly virker skummelt, bla i starten hvor han er ude med at sige om ulvene snakker sammen osv. Lægger fokus på thingy og os andre.

Thingyman ved jeg ikke helt med endnu, synes dog han er sluppet godt fra førstedagen.
Toganim har jeg desuden også som god grunden nogle fine indlæg og indlevelse i spillet.
Jacob synes jeg også godt om, da han ikke bare hopper på mig, eller for den sags skyld den med flest stemmer :)
UTG har ikke svaret mig på mit spørgsmål så det har ikke sat ham i noget videre godt lys.
Live prøver at holde sig skjult, muligvis for at overleve dag1, men det ser lidt mærkeligt ud ift. hans tidligere spil.

Hvad xitaah har lavet i dag ved jeg ikke, men havde ham lidt mistænkt og ville godt have hørt lidt mere til ham idag.

Danielgron, flyfly, xitaah, UTG vil jeg umidbart vælge.

11
Flyfly

12
@ flyfly

Fordi jeg selv formåede at komme lige til events, og det var helt tilfældigt, selvom jeg var ulv var jeg ikke i kontakt med nogen på msn eller andet, derfor ser jeg det ikke som noget af betydning at dukke op lige der.

Og du er da max skummel, skriver 5 indlæg de første 5 minutter, og spørger hvor folk er henne?

Du skriver "jeg ved heller ikke hvorfor thingy+de andre ulve skal bruge så lang tid på at snakke taktik....mystisk"

Du vil da gerne have fat i at ulvene skal skrive, der er en del som har skrevet nu, så må du vel kunne komme med noget bedre jeg mig som du har startet en hetch mod.

13
danielgron

suk. Det havde jo stadig INTET at gøre med at jeg var ulv at jeg tilfældigvis dukkede op til events.

Har også skrevet det ovenover..

14
Fivecats what? ;o

15
Fivecats hvis nu vi antager at jeg er ulv denne runde, så er jeg så rutineret som ulv til aldrig at lave sådan et nummer.

Vil hade at blive lynched af den grund, da jeg synes den er tynd og kan stadig ikke helt se sammenhængen.

16
Ville bare lige vise at jeg synes det var skuffende at der allerede så tidligt var en som afskrev sig seer postet, synes jeg ihvertfald.

17
Så også hellere dohn lynched end panter, både da han nu har vist sig her, og så mindes jeg at kunne huske han viste kompetabelt spil i det ww-spil han referer til :)



Dohn

18
I øvrigt må vi lige se at blive enige, for jeg gider ikke stå med aben her kl 22, det ville være for dumt.

19
Ved ikke hvorfor jeg slet ikke tænkte på det

Panter

Han kan jo nemt stadig være ond -_-

20
Robertolodo har heller ikke sagt specielt meget idag!

DOHN

21
Vil lige updatere min liste

Badguys: danielgron, flyfly, UTG, robertolodo

Har fjernet xitaah og sat robertoloda ind.

22
SERIØST TAG JER NU SAMMEN

23
nejnejnej fuck det er skuffende, omg >_<

24
Utroligt som ulvene altid får den kringlet til deres fordel..

25
Der er 10min, og 3 på dohn og 3 på prille og et par randoms som sidder og guffer sig i hænderne, der burde da kunne blive enige om en.

26
Prille

27
Nå fuck det så

Danielgron, flyfly, UTG, robertolodo, Live
Umidlbare bud!

28
Dohn

29
Tja toganim du kunne jo hjælpe på dohn :D!



07-01-2010 09:49 #73

Damn da, for en gangs skyld er Thingy god special, men vi vidste jo at han så ville dø til ulvene tidligt, hvad enten han var special eller ej

Nice at Luna hørte efter og tog en inaktiv – endnu bedre at Prille var ulv

Men crab at det blev en tie mellem Molle og Dohn og endnu være at det var Dohn som trak det korte strå, for nu har vi i realiteten intet info fra i går, den kan vi faktisk kun få ved at lynche Molle i dag, og jeg er slet ikke sikker på at han er ulv længere – men jeg synes stadig hans forsvar i går var tyndt.

Mine indbyggere lige nu

Toganim – tæt på 100 %
Live – i hvert fald over 70%


2 som jeg er ret usikker på er flyfly og faber

Ulve ingen specifike lige nu

Men jeg mener stadig at molle kunne give en del info

P.S.

Så byttede jeg også lige om på mine 2 word dokumenter, dette skulle jo have været mit første indlæg.

07-01-2010 09:55 #74

Efter en dejlig nats lur kan jeg se at der er pænt meget heat på mig idag.

Jeg vil gerne forklare alt i løbet af dagen.

Jeg har foreholdsvis god tid idag, selvom jeg sidder og knokler på det sidste af min bacheloropgave der skal afleveres snart.

Vil gerne starte med at forklare hvorfor jeg ikke synes at Prille var nogen god vogn igår når jeg nu var fan afat lynche een af de inaktive.

Jeg vandt eventet igår og vandt et peek(som jeg dog først ville få svar på mellem dag 2 og 3), som jeg brugte på Prille. Der plejer aldrig at være stemning for at sende de inaktive ud først og derfor blev den brugt på een jeg regnede med ville være i spillet i nogle dage endnu.

Derfor skriver jeg følgende besked igår kl 21.20:

flyfly06-01-2010 21:20
@faberghasted

Syntes altså at prille gjorde det okay i det spil han var med i. Så jeg så hellere at du ville stemme på en af de andre der hidtil har været inaktive.

Så det meget gerne.


Vil gerne svare på spørgsmål hele dagen og skal nok lave liste over alle folk og hvad jeg mener om den. Og lad mig allerede nu sige: Twajzer. Live og UTG stinker...kig lidt på dem

07-01-2010 09:56 #75

Har prøvet at dele det op i afsnit for at gøre det mere overskueligt.

Live03.21
Ja det er korrekt. Jeg var en af fortalerne for det og det står jeg ved. Jeg gider ikke stå om 3 dage, have 9 aktive spillere mindre grundet lynch/lunatic og wolf, og så være 14 spillere tilbage hvoraf 3-4 af dem har givet 0 brugbar reads/information.
Jeg står ved beslutningen, og hvis ikke de har gjort noget væsen af sig i løbet af i dag vil jeg også argumentere for at lynche ef af dem i nat!

Fivecats argumenter, som du nævner i dit indlæg 05.09 holder ikke. En inaktiv spiller kan godt være inaktiv pga. arb/etc hvorfor hans ulvevenner ikke kan nå at advare ham således at han bliver semi-aktiv. Dog kan jeg godt være enig i at fivecats virker god med den betragtning
-----------------
fabers indlæg 01.03 (tidslinien)
Jeg har valgt kun at kommentere de linier jeg synes giver ”point”. Der er en del ting der imo er rolleneutrale, eller kræver at man ved hvorvidt en som panther er ulv eller ej.

Skatkat21.10 +indbyggerpoint (starter en wagon på en ulv til trods for at der er 3 som han reelt kan vælge imellem uden det giver mistanke)

Faber21.18 +indbyggerpoint (kunne lige så godt have valgt dohn eller panter)

Live21.49 små indbyggerpoint til Live for hans stemme. På det tidspunkt er det wagon på Mollematen (6 stemmer) og dohn (3), efterfulgt af prille på 2. Hans wagon hjælper som sådan ikke, men det er stadig på en ulv.

Molle21.52 ændrer til prille. Han kunne i realiteten også have voted Dohn. Så det giver stort + til ham i indbyggerpoint. (læs endvidere særskilt afsnit omkring molle).

Emilbbs21.52 små ulvepoint til ham for at vote dohn. Afstemningen kan gå begge veje, men han havde fået credit for at stemme på prille.

Faber21.55 mega fuckup. Og ikke engang det faktum at han selv nævner det kan redde det. Det der stinker. På det tidspunkt er det molle(6), prille(4) og dohn(3).

Jacob21.55 endnu et fuckup. Tidspunktmæssigt har jacob ikke haft mulighed for at se at faber har skiftet til Dohn så det står reelt stadig molle(6), prille(4) og dohn(3). Argumentet for at molle skal overleve holder ikke nok til at det er dohn. I så fald skulle det være prille.

Molle21.56 Det er svært at vide om molle ser 2 stemmer på dohn (21.55) og skifter eller om det er tilflæde. Jeg antager at han ser dem, og kæmper for overlevelse.

-------------------

Molleteori:
For det første skal vi bide mærke i at det var tilfældigt at det var dohn og ikke molle der døde. Dette betyder at der ikke er nogen der kan manipulere stemmer (eller gad at gøre det).

For det andet ville det være så nemt at skjule en hurtig stemme i al forvirringen og redde molle ved at flytte stemme. Derfor konkluderer jeg at der enten ingen ulve var på molle til at flytte, eller også så er molle højst sandsynligt god.

Molle har fået store indbyggerpoint i min bog.

-----------------------

Som det ser ud foreløbigt må det være:

Trustworthy for now
Molle:
Xitaah:
Skatkat:
Live:

Suspects:
Faber:
Jacob:
Emilbbs:

Resten er jeg lidt blank på, eller også mangler jeg lige at konkludere på dem.

07-01-2010 10:04 #76

Indbyggerliste:
-Skatkat pga. hans første stemme på Prille
-Faberghasted for at bakke op om Prille-lynch
-Toganim, samme argument som ovenover
-Mollematen(jeg kan heller ikke i min vildeste fantasi forestille mig at ulvene ville tage så stor en chance og lade det blive et flip mellem Mollematen og Dohn) Derfor er det min overbevisning at ulvene vill have forhindret sådan en situation. Mit eneste forbehold overfor dette er hvis ulvene har en en leder hvis stemmer tæller dobbelt, så var Molle reel set safe nok til sidst.

07-01-2010 10:07 #77

Fivecats jeg kan godt lide din entuiasme.
Grundlaget for at redde Molle var imo at han er super skarp til reads. Det viste han som seer i et tidligere game. Jeg vil gerne høre hans tanker om et par dage, og hvis folket stadig har mistro til ham- så kan vi tage ham ud. Derudover er alene det at han skriver et plus i min bog.

Derudover kan jeg især godt lide hans indlæg nr. 27

Er du seriøs i dit indlæg 09.49 når du siger vi ikkehar fået noget info fra gårsdagens lynch? Hvis du kigger stemmerne igennem fra i går, og du tænker ”prille er ulv. Ulvene VED at Dohn er god”... hvad får du så ud af det??

Flyfly
Det er da helt sick at du peeker ham uden at sige det. Det giver ingen mening for mig. Fair nok at du tror du kan få ham igennem nattens lynch, men det kræver jo også at han overlever lunatic i aften, lynch i morgen samt lunatic i morgen. Når jeg især har opfordret til kill på en gruppe hvor han er i så bør du gøre opmærksom på det. Hvis du ikke har lyst til at komme i farezonen ved at oute at du har et peek der kommer inden dag 3 så må du vifte mere med armene.
Jeg ser det som et fail.

Regner med at nogen stiller dig en masse spørgsmål og glæder mig til at læse svarene

07-01-2010 10:10 #78

skal nok svare på samtlige spørgsmål, det kan godt være svarene ikke er gode, men de er i hvert fald ærlige...

Og hvorfor i al verden skulle jeg oute at jeg havde vundet et peek og fortælle hvem jeg havde brugt det på??

07-01-2010 10:11 #79

Flyfly
"-... for at bakke op om prille-lynch"??

Er det ikke bare det ældste trick at stemme på en med-ulv og så ændre stemmen senere, således at man efter nogle dage kan sige "jeg har stemt på en ulv"....

jeg er enig mht molle. men hvis ulvene kunne manipulere stemmerne var det ikke blevet afgjort tilfældigt. Alternativt har de undladt at bruge den hvilket betyder at molle er god.

07-01-2010 10:11 #80

@toganim

Den kigger jeg lige efter på igen, det med stemmerne

men jeg skal nok bruge lidt tid på det, og det er jo arbejdsdag

men jeg kan vel nappe det i min frokost ;-)

07-01-2010 10:13 #81

@toganim

Ang. min stemme på dohn forklarer jeg den 00:29 idag.

Og at jeg tidsrumsmæssigt ikke kan nå at se faberg skifter. Jo. Det havde jeg set.

Jeg gentager at jeg helst ikke så Molle dø igår, og på daværende tidspunkt så det ud til at det stod mellem ham og dohn.

Hvis du gerne vil have en uddybelse, så vil jeg gerne finde flere ting fra igår ang. mit forsvar af Molle.

07-01-2010 10:13 #82

Flyfly fordi din præmie nu er ubrugelig. natten inden dag 3 vil du få at vide at prille var ulv. Hurra for det - det kan vi bruge til intet.

07-01-2010 10:15 #83

@toganim

Ved vi at det ville blive offentliggjort hvis en af stemmerne på Dohn talte dobbelt og det derfor ikke var ved lodtrækning det blev afgjort??

Hvis vi ved det med sikkerhed, er jeg enig i at Mollematen er god. Indiskutabelt.

07-01-2010 10:20 #84

toganim, jeg har dig ikke som ond.

Men hvis du skal have mig som suspect, så mener jeg ligeså godt du kan se indad.

1. Vi vil begge have vogne op tidligt.

2. Vi vil ikke have Molle ud, det argumenterer vi begge for tidligt.

3. Vi er begge frustrerede over wagons fucker op.

4. Vi skifter begge stemme sent for at holde Molle inde.

Hvis jeg skal finde underbyggende posts, så sig til.

07-01-2010 10:23 #85

@Xitaah

Det passer jo ikke at der ikke var argumenter for at stemme på dig, kan være du fandt dem dårlige, og at det bare er din triste stil, men et argument var der.

Med hensyn til din 4.03 post, så synes du det er suspekt, at jeg skifter til Molle, jeg skriver direkte, at det på baggrund af fivecatsanalyse, endnu et af de steder hvor jeg begrunder hvad jeg gør – men hvor du bare ignorerer det og så nu beskylder mig for bare at kæfte op. Aurvandil har samme begrundelse. Molle havde iøvrigt flest stemmer der, så også der jeg bedst kunne rede mig selv - noget jeg iøvrigt har fortrudt bittert siden.

Du skriver, ” Synes Togas stemme understreger på det kraftigste, at han er indbygger. Han kaster den afgørende vote på Prille (som var ulv) til en tie, en ulv ville ikke lade en af sine egne sidde i en 50/50 situation.”

Nej han gør ej, han fjerner en stemme fra ULVEN prille til INDBYGGEREN Dohn – og redder dermed (sammen med lidt held eller en GM der foretrækker aktive spillere) Molle.

@ Toganim

Jeg fatter hat af hvad du skriver om mollematen. Der blev flyttet stemmer lige til sidst, nemlig din, jakobs og molles egen. Desuden dræbte ulvene Thingy, som var den første der stemte Molle.


@ jacob ”Panter - Dukker op, da der begynder at komme stemmer på ham. Rimelig mistænkeligt. Kunne godt være et bud på min stemme idag.”

Jamen fint, hvad var mit alternativ? Efter at jeg klokken 19.00 var udskreget til kandidat af Toga, som i øvrigt ved at jeg så godt som aldrig er online på det tidspunkt, da det er midt i putte børn tid og den slags. Skulle jeg være forblevet inaktiv? For så havde i sagt, ”oh han kan umuligt være ulv”. Næ, i fjernede jo sådan set indbyggeren Dohn, af den eneste grund at han ikke var aktiv. Flot valg du giver mig.


Men lad os da starte vognen.

Vote Panter

07-01-2010 10:24 #86

Jacob jeg forstår godt argumentationen for at molle skulle overleve- jeg er også på den vogn.

Jeg forstod bare ikke din stemme på dohn frem for prille- men man kan sevlføgellig godt trykke F5, se en post og poste ny stemme på under 1 min. Så du er fjernet fra min suspects liste (indtil videre).

Du har de standard point fra dine tidligere posts generelt så du er på min gode liste. Liste, i prioriteret rækkefølge:

Trustworthy for now
Molle
Xitaah
Skatkat
Live
Jacob

Suspects:
Faber
Jacob
Emilbbs

Jeg vil ikke give procenter som sådan, men tag dem oppefra og ned, u get the point.

Folk jeg gerne ser wagon på i aften indtil videre folk som;
Aurvandil
Panter
Flyfly


Folk jeg gerne ser poste nogle lange flotte indlæg i løbet af dagen er;
Panter
Holstt
Emilbbs
Robertoloda
Stonien
Twajzer
TGP

Folk jeg gerne ser lunaticdræbt er;
UTG
Dem af ovenstående som ikke laver nogle fine indlæg

Jeg kan ikke komme med så meget mere nu. Håber der kommer mere gang i tråden når folk får tid/fri

07-01-2010 10:25 #87

toganim, jeg har dig ikke som ond.

Men hvis du skal have mig som suspect, så mener jeg ligeså godt du kan se indad.

1. Vi vil begge have vogne op tidligt.

2. Vi vil ikke have Molle ud, det argumenterer vi begge for tidligt.

3. Vi er begge frustrerede over wagons fucker op.

4. Vi skifter begge stemme sent for at holde Molle inde.

Hvis jeg skal finde underbyggende posts, så sig til.

07-01-2010 10:38 #88

So so sorry for ikke at have været aktiv siden i går eftermiddags.. Men blev haste indkaldt til date ^^ ;).. Og ja... Så blev der ikke tid til meget andet...

Har læst trådene igennem og umiddelbart forstår jeg slet ikke hvorfor Faber ikke er det mest oplagte wagon valg..

Han har lavet et fornuftigt indlæg og straks går folk amok med han er god... Altså hans indlæg 01:03 er jo bare at kommentere det åbenlyse lige udover at han undlader alle de ulve points han selv burde få...

21:22 Toganim stemmer på Prille. Stillingen er nu Molle 4, Prille 3, Panter 2, Dohn 0

21:22 jeg flytter stemme over på Dohn fra Prille.

Han flytter sin stemme da det er ved at blive kritisk på Prille - Masse ulve points..

Han prøvet så måske at få lidt indbygger points ved at foreslå Molle at stemme Prille, dog er det ikke rigtig farligt der med 10 min igen, og 3 stemmer for lidt - men han vil dog selv følge trop så det har lidt effekt.. Dette gør han så ikke.. Hmm.. Flere ulve points.. Måske han indser det bliver for close hvis han også stemmer Prille...

Flyfly får selvfølgelig også en million ulvepoints for hans spil - at han skulle have valgt netop Prille til sit peak tror jeg ikke en meter på.. hvad skulle begrundelsen for dette være?.. Samt han da forhelvede ville melde det op hvis det var..

Dog skal der naturligvis ikke laves en wagon med både Faber og Flyfly tænker jeg, da de i tilfælde af begge er ulve gider os nada info udfra stemme mønstre...

Men altså Faber eller Flyfly skal IMO være en af de to wagons...

Lynch Faber

- X

07-01-2010 10:41 #89

Flyfly
Tidligere er det blevet vist, men jeg vil ikke udelukke det. Jeg vil dog give molle den credit indtil videre. Molle er helt sikkert mit bedste bud på en god i øjeblikket

Jacob, enig i punkt 1-3. men i punkt 4 glemmer du at min stemme ryger på dohn på et tidspunkt hvor der er klart flertal for dohn og ikke prille. Det gjorde din ikke. Jeg har dog forklaret i min post 10.24 (som jeg skrev mens du potede dit indlæg) at jeg har fjernet dig som suspekt igen.

Panter 10.23
Tak for dit indlæg.
Jeg er enig i din skepsis, og glad for at du tager stilling til tingene.
Mht. min stemme i går er jeg enig i at man ikke kan konkludere så meget af det. Jeg har også nævnt tidligere at jeg nødigt tager point for det.

Ulvene kan have dræbt thingy af mange årsager, at han (som luder) skulle have spottet molle ser jeg som usandsynligt. Dermed ikke sagt at molle er 100% god, men jeg mener ikke at thingys posts giver anledning til at tro så meget andet.
Jeg ved godt at du ikke altid kan være aktiv, men du forstår forhåbentligt hvorfor jeg vælger at lægge pres på dig. Jeg vælger endda at fjerne fokus fra dig fordi du i det mindste viser engagement. Det kunne være at du ikke vidste vi var gået i gang eller blot ikke havde tid alligevel. IRL forpligtelser er imo rolleneutralt, men det at du viser lidt engagement og kommer med i spillet kan for min skyld redde dig nogle dage ekstra.

07-01-2010 10:42 #90

Læg nu mærke til hvem der forsøger at flyde med strømmen og altså fornemmer at jeg er et super let ulvekill i aften.

Det er så åbenlyst at ulvene nu blot følger strømmen og stemmer mig ud da folk åbenbart synes jeg er suspekt.

Jeg ved jeg er indbygger og bliver suspekt når så mange folk gerne vil se mig lynchet. Der er stensikkert et par ulve i blandt dem. Går ud fra at de intelligente indbyggere der er tilbage i spillet ville vide at det er for let at smide mig ud nu.

07-01-2010 10:46 #92

For the record:
1. Jeg ser gerne inaktive spillere forlade spillet
2. Jeg ser gerne at vi undlader at ramme en god speciel
3. Jeg ser gerne at wagons giver information

Tænk over dette når I vælger wagons.
Hvilken information får vi ved wagons?
Nr 1 er blot min personlige vendetta mod de små svin, så hvis I vlæger at se bort fra den er det fair nok.

07-01-2010 10:46 #91

Flyfly>> Kom nu med noget reelt i stedet for bare at skrive noget så ligegyldigt...

"Jeg ved jeg er indbygger og bliver suspekt når så mange folk gerne vil se mig lynchet. Der er stensikkert et par ulve i blandt dem. Går ud fra at de intelligente indbyggere der er tilbage i spillet ville vide at det er for let at smide mig ud nu." Den sætning er jo absolut intet værd - sorry.. :)..

Du kan self sagtens være god, men pt. taler omstændighederne meget for dig som ulv.. Så der skal altså nogle mere konkrete ting på bordet ;)

- X

07-01-2010 10:49 #93

Toganim - Fair nok. 5 minutter igen. 4-3 i stemmer, hvad er mest naturligt?

Panter - Den liste er kun lavet ud fra hvad der lige poppede ind i hovedet da jeg skrev den, og ved dig havde jeg ikke ret meget at gå efter, så jeg skrev hvad jeg tænkte.

07-01-2010 10:54 #94

@toganim

Fordelen ved en wagon mod en inaktiv er at selvom det er en speciel vi nakker, så havde den speciel alligevel ikke været os til nogen gavn.

Dermed giver vi vores egne speciels længere tid at arbejde i, hvilket de så gerne skulle kunne udnytte.

Så jeg er helt klart mest på at lave en wagon omkring en inaktiv.

07-01-2010 11:01 #95

Fly>> Det kan jeg sagtens støtte op omkring, inaktive er ubrugelige...

Synes dig og en inaktiv, eller Faber og en inaktiv må være et godt valg i så fald..

- X

07-01-2010 11:08 #96

@maxom

Jeg synes hverken faber eller mig skal bruges som targets for en wagon.

Jeg har faber som indbygger på min liste over folk, og bedømt ud fra gårsdagens aktion ser jeg absolut ingen grund til at han skulle forlade spillet.

Og der er absolut heller ingen grund til at jeg skal ryge. Jeg er ganske normal indbygger og derfor vil det ikke være nogen katestrofe hvis jeg røg, omvendt det ville stille os i en langt dårligere position. For hvsi lunatic rammer forkert i nat er vi så nede på at der kun er 17 mand tilbage hvoraf minimum 4 vel er ulve.

07-01-2010 11:17 #97

Godmorgen

@Xitaah

1. Hvorfor stemmer du mig?

Efter jeg havde skrevet i var meget aktive gik jeg igang med at læse dag 1. Thingyman var død på dette tidspunkt, så læste lidt mere nøje i hans posts (skal siges at jeg skimtede det meste, der virker som om man skal bruge virkelig lang tid på det her spil, hvis man skal kunne få alt med!?) Det virkede som om han havde styr på det, og han fattede mistanke til dig. Derfor vote.


2. Hvorfor vælger du at bruge 2 indlæg, til så lidt tekst? - I forlængelse: Er du blevet ulv i første spil, og bruger din "jeg er ny status" til at dække for, at du i virkeligheden ikke ved hvad du skal skrive, da du er bange for at oute dig selv?


Var lige kommet hjem fra en øl, med nogle kolegaer og troede at jeg kunne bruge 2 min på lige at læse dag 2 igennem. Det var jo så godt som umuligt, og efter som min kæreste gerne ville have mig i seng, var jeg også lidt utilfreds med de mange indlæg ;-) Orkede ikke at læse hele dag 1, så min vote på dig er baseret på de første 20% indlæg.

3. Hvor er dine argumenter for at stemme på mig?

se 1

4. Ser du blankt gennem fingre med, at der er flere langt mere interessante lynchkandidater, end jeg?

Lad os nu se hvad dagen bringer, men må give dig ret efter jeg skimtede dagens posts igennem.

07-01-2010 11:24 #99

**sætter Emilbbs på listen over folk jeg tror er gode**

07-01-2010 11:24 #98

Flyfly>> Jamen så prøv at begrund hvorfor i stedet for bare at skrive hvad du synes...

Får vi ikke meget ud af.. Jeg synes alle ulvene burde melde sig selv.. ^^.. Derudover synes jeg der er mange gode begrundelser hvorfor dig og Faber er to gode valg...

- X

07-01-2010 11:30 #100

Så er jeg stået op og kan se der er sket en del siden i nat.

Jeg kommer nok til at skrive en stribe posts nu da jeg kan se det ellers bliver alt for langt.

@Toganim

Vil starte med lige at kommentere på Toganims lange indlæg.

"Faber21.55 mega fuckup. Og ikke engang det faktum at han selv nævner det kan redde det. Det der stinker. På det tidspunkt er det molle(6), prille(4) og dohn(3).

Jacob21.55 endnu et fuckup. Tidspunktmæssigt har jacob ikke haft mulighed for at se at faber har skiftet til Dohn så det står reelt stadig molle(6), prille(4) og dohn(3). Argumentet for at molle skal overleve holder ikke nok til at det er dohn. I så fald skulle det være prille.
"

Fuldstændig fair at jeg får en del ulve points for mit fuckup :-(. Derimod synes jeg ikke du kan konkludere noget ud fra Jacobs indlæg. Der hvor du tager fejl er nemlig at jeg ikke ændrer min vote da den allerede ligger på Dohn på det tidspunkt hvor jeg "stemmer" Dohn.

Du må jo tro på mig eller lade være, men håber på du tror på at jeg ikke skriver et indlæg til Molle om at han skal stemme på Prille klokken 21:52 samt at jeg vil følge efter med min stemme og også stemme på Prille hvorefter jeg 21:55 kommer med et indlæg udelukkende heddende Dohn(skrevet med fed)

07-01-2010 11:39 #101

For lige at svare på toganims post 00:33

Jeg var ligeglad hvem af de andre som skulle stemmes ud, så prøvede bare at stemme på ham som det så ud til at andre var klar på også at stemme på.

Desuden skal det tolkes som at der også er en 'shaman' i dette spil nu når vi har en luder? Kan da huske fra tidligere spil at luderen kun beskyttede med konvert of ulvekill. ?

07-01-2010 11:40 #102

mod* og*

07-01-2010 11:44 #103

Molle, enig, du prøver bare at overleve. Det vil du gøre uanset hvad

sick godt spottet, det havde jeg slet ikke tænkt på. 99% på at Molle er god på nuværende tidspunkt.

Luder beskytter mod ulvekill og konvertering hvor herb kun beskytter mod ulvekill. Jeg ved ikke om det er tilfældigt at der er en luder med eller ej, men det er en mulighed at der er shaman.

Vi skal være opmærskomme på at roller ikke nødvendigvis bliver vist, dvs. vi kan i realiteten godt have ramt ham allerede.

Jeg kunne godt tro at der var en heks og en shaman med i spillet. Måske en lone wolf. Men det er også begrænset hvad der kan være da der med 5 ulve næppe kan være meget mere end 2 speciels. Ellers er de jo ikke speciels da der så er flere af dem end der er af normale ulve.

07-01-2010 11:50 #104

Nå må hellere uddybe mine tanker omkring stemmeskift mellem Prille/Dohn igår fra 21:50 -22:00

Kl 21:52 hvor jeg beder Molle stemme på Prille er stillingen som følger

Molle har 6 stemmer og det ser skidt ud. Jeg vil på dette tidspunkt klart foretrække at enten Prille/Dohn bliver nakket. Jeg er egentlig rimelig ligeglad med hvem af dem det er, da de begge er inaktive og min opfattelse fra tidligere spil af dem er ret ens.
En af grundene til jeg hellere ser en inaktiv dø end Molle, er at jeg ikke tror en ulv ville have så solidt et forspring så langt tid. Da han får sine sidste 2 stemmer er det jo for sent der kan ulvene ikke ændre noget. Men tidligere på dagen hvor stillingen er 4-2 vil man relativt safe kunne starte vogn 2 op.

Dohn har 3 stemmer. Jeg har stemt på ham det samme har flyfly og Molle.
Prille har også 3 stemmer. Her er det Skatkat, Toganim samt Live der har stemt. Live har netop gjort dette efter en ret inaktiv dag.

Da jeg på dette sene tidspunkt ikke tror på at vi kan få stemmer væk fra Molle med mindre at vi får en tæt afslutning, ser jeg bedst muligheder i at samle stemmerne på Prille. Den primære grund til dette er at Molle stemmer på Dohn. Da man må formode han vil prøve at redde sin røv vil hans stemme altså være nem at flytte. Jeg stemmer også selv på Dohn dermed mangler der kun at blive rykket 1 stemme yderligere for et tie. Med en 6-5 stilling er det heller ikke utænkeligt at en stemme på Molle kan blive flyttet.
Dog er mange af stemmerne på Molle fra personer der ikke har vist den store aktivitet længe.
Jeg får så desværre fucket op og ikke ændret stemme til Prille, men derimod stemt på Dohn igen. Dette sker kort efter mit indlæg omkring Live hvis i kigger efter. Så åbentbart er jeg forvirret. Hvis jeg skal lynches for dette må det være sådan.

At vi så alligevel får en tie skyldes primært at Emilbbs kommer på banen og får smidt en stemme på Dohn hvilket gør at da Jacob skifter til Dohn fra Aurvandil samt Toganim og Molle skifter fra Prille til Dohn så er vi i hus.

Håber det er til at forstå hvad mine tanker var. Op til jer om i vil tro på dem. Igen vil jeg dog henvise til min post fra 21:52

"Molle ændr din stemme til Prille så følger jeg trop"

Vil jeg virkelig skrive den post og så stemme på Dohn(hvor min stemme var allerede) 3 minutter senere som ulv? Håber ikke i tror jeg er så dum at det er bevidst

07-01-2010 11:55 #105

Jeg tror absolut at det er tænkeligt at vi har en Shaman med i spillet.

Hekse blev peeket som gode, men døde de som gode også?
Sigøjner har vi ikke tror jeg grundet det Chris skriver omkring at folk bliver vist med det tilhørsforhold de har.

Var det ikke herbalist som beskyttede mod konvertering?
Luder mod ulve og lunatic kill.

Pyh længe siden vi har spillet med alle de roller

07-01-2010 12:01 #106

Jeg mener ikke hekse blev peeket som gode- det var kun alfahan

jeg er gået i tænkeboks med din forklaring

Luder => mod alt (konvertering, nattekill og lunatic)
Herb => mod ulvekill

07-01-2010 12:06 #107

Hvad var det så herb lærling gjorde i den korte periode vi havde denne person med?
Tror ikke vi har dette denne gang skal lige siges

07-01-2010 12:11 #108

Er afk til i aften.

Unvote

07-01-2010 12:14 #109

hvorfor er det at vi skal sidde og diskutere diverse speciels??

Er det ikke til ulvenes fordel at snakken drejer sig om dem fremfor ulvene??

Ved godt at der også er speciels hos ulvene, but still...

07-01-2010 12:21 #111

Og det var så post fra 01:03 selvfølgelig

07-01-2010 12:21 #110

@Flyfly

Enig i at der ikke er den store grund til at diskutere specials når vi alligevel ikke kender modellen fuldt ud. Dog synes jeg det er interessant nok om vi har en ond seer. Det tror jeg vi har, men det er der så ikke så meget at gøre ved.

Så skal vi ikke hellere få snakken tilbage på aftenens lynch.
Jeg håber folk vil læse min forklaring og at jeg ikke bliver lynchet for en åndsvag fejl, selvom jeg sagtens kan forstå jeres mistanke.

Og folk har helt ret i jeg ikke skal have indbyggerpoints for min post 21:03 ville formodentlig have lavet samme post som ulv.

07-01-2010 13:08 #112

Mine foreløbige tanker om folks tilhørsforhold

Indbyggere:
Jacob32DEN: Er ret sikker på vi har en indbygger her. Kan ikke pinpointe præcis hvad der gør det, men hans indlæg ligner bare ikke en ulv.

Mollematen: Udfra afstemningen igår samt især hans resolutte skift til Prille da jeg beder ham om det på et sikkert tidspunkt. Vil gå så vidt som at sige han er tæt på confirmed god.

Toganim: Ret sikker på vi igen har en god person her. Primært grundet hans frustrationer over at vi var så usle til at etablere wagons, samt hans modvilje mod at skifte til Dohn i stedet for Prille.
Desværre er jeg ret sikker på han står til at blive ulvedræbt i nat. Dette af 2 grunde. Fordi han må siges at være ret højt oppe på listen over indbyggere samt er en udemærket spiller.


Ulve:
Flyfly: Synes hans modvilje mod at stemme på Prille er "spændende". Hans begrundelse i posten 09:55 synes jeg er meget søgt. Det kan absolut sagtens være sandt og hans afslutning i den post han refererer til hvor han skriver "Så det meget gerne." peger hen i retning af det rent faktisk er sandt. Men kan simpelthen ikke se begrundelsen for at peeke prille. Hvis man endelig ville vælge en spiller som holder sig i baggrunden og kan være svær at læse ville TGP have været et langt bedre offer for et peek ud i fremtiden.

Live: Primært grundet hans meget anderledes måde at spille på samt hans modvilje mod at forklare hvorfor. Den post han så endelig kommer med kl 02:07 i dag havde været fin nok for mig jeg synes bare den skulle være kommet igår. Derudover synes jeg ikke det nødvendigvis giver indbyggerpoints at stemme på Prille. Ulvene har det med at sprede deres stemmer ud for at de ikke skal være nemme at fange. Så skulle være underligt om der ikke var en stemme fra en ulv på Prille. Her er Live mit bedste bud.

Danielgron: Rimelig tynd baggrund men skyldes hans inaktivitet igår. Fair nok at det sagtens kan passe at han dyrker sex med sin kæreste. Vi andre får jo nok ikke lov at dyrke sex med hende. Men jeg ved fra tidligere turbo spil at han ingen ide havde om hvordan man skal spille som ulv. Og jeg er ret sikker på inaktivitet vil være den rette vej for ham at spille såfremt han er ulv. Jeg vil dog sige han bør få nogle dage for at vi kan se om han vedbliver med at være inaktiv. Såfremt han er dette vil jeg sige vi har et oplagt lynch.



Skal lige have læst lidt mere op og sammenlignet med tidligere spil før jeg vil kommentere andre personer. Derudover er der så mange relativt inaktive som på nuværende tidspunkt er umulige at læse.

07-01-2010 13:19 #113
Dagens event vil blive annonceret mellem 16.45 og 17.15, der vil i dag være plads til 7 personer
07-01-2010 13:32 #114

Epic sætning:
"Dette af 2 grunde. Fordi han må siges at være ret højt oppe på listen over indbyggere samt er en udemærket spiller."

For Molle og jacob er netop ingen af delene :D
Men jeg ser gerne at en speciel beskytter mig hvis det er muligt :D

Enig med dig i at det peek er utroligt søgt hos prille. Kan godt forstå din problematik med live. Jeg har svært ved at læse ham. Lol@sex med danielgrons kæreste :D Synes dog han skal på listen over folk der skal poste noget mere. Den er ret lang efterhånden :D men vi skal nok holde øje med ham

07-01-2010 13:34 #116

@faberghasted

Ulve:
Flyfly: Synes hans modvilje mod at stemme på Prille er "spændende". Hans begrundelse i posten 09:55 synes jeg er meget søgt. Det kan absolut sagtens være sandt og hans afslutning i den post han refererer til hvor han skriver "Så det meget gerne." peger hen i retning af det rent faktisk er sandt. Men kan simpelthen ikke se begrundelsen for at peeke prille. Hvis man endelig ville vælge en spiller som holder sig i baggrunden og kan være svær at læse ville TGP have været et langt bedre offer for et peek ud i fremtiden.


Begrundelsen for at peeke prille var at jeg regnede med at nogen af de inaktive ville overleve frem til det tidspunkt hvor jeg fik peeket at vide (natten mellem dag 2 og 3). Derfor ville jeg ikke peeke een af "de kendte" personer som f.eks. thingyman da jeg tænkte at disse folk ville blive taget ud inden det.

Og kan ikke forstå hvordan mit "Så det meget gerne." kan læses på nogen anden måde end at jeg rent faktisk havde valgt ham som peek.

07-01-2010 13:34 #115

lynch på andre end emilbbs, faber eller mollematen, jeg tilføjer så jacobden efter at have læst lidt post.

de fire er uden tvil dem der har en milliard ulve points.

toganim, det er meget muligt inaktive er irriterende, men du taber spillet for de gode hvis det lykkedes for dig at få folk til at synes det er pise fedt at lynche dem, gem dem til lunatics eller tag dem senere i spillet, eller vent på mod kill, PLEASE

07-01-2010 13:39 #117

Live, hvorfor har jeg en milliard ulve points?

Du må gerne begrunde det.

07-01-2010 13:41 #120

og hvorfor forresten også Molle?

Jeg synes der har været fine begrundelser hvorfor han lige netop ikke skal dø.

Virker som om du ikke har læst dagene igennem?

07-01-2010 13:41 #119

ohh og
lynch faberghasted

07-01-2010 13:41 #118

@Live

Hvorfor har Jacob ulvepoints kan du ikke komme med lidt referencer?

Antager ulve pointsene på mig skyldes mit fuckup igår samt mine overfladiske indlæg som du skrev igår? Er så ikke enig i at jeg skriver overfladiske indlæg, men det må jo være op til folk at bestemme.

Emilbbs hmm den kan jeg så heller ikke lige se hvordan du ser ham som ulv. Lige nu vil jeg sige han bare ligner en ny spiller som lige skal i gang.

Mollematen forstår jeg slet ikke du kan have som ulv. Ham har jeg som tæt på 100 % confirmed indbygger.

07-01-2010 13:42 #121

Live, så du har emilbbs, faber, molle og jacob på dni liste over ulve- men vil ikke lynche dem?

Som jeg har nævnt tidligere så er flyfly panter og aurvandil fine vogne (vil dog gerne fjerne panter grundet hans sidste post) så det er ikke helt inaktive.

Taber? inaktive kan jo lige så godt være ulve som gode.. se nu prille for eksempel :O

og det er fint nok at vente på modkill men så må vi snart se nogle advarsler.
Jeg har ikke noget imod at vi overlader inaktive til lunatics, men hvis der er for mange inaktive, og lunatic dør- så bliver vi nødt til at bruge en helvedes masse lynches på dette, og derfor vil jeg gerne bringe det ned på et minimum nu

07-01-2010 13:44 #122

Kan vi ikke komme i gang med at få stillet nogle wagons op.. Komme med et par forslag til hvordan det kan se ud?...

Jeg har allerede givet et par forslag - dog kan de sagtens revurderes - især i og med jeg synes at specielt en af mine forslag har argumenteret godt for sig..

Synes bare vi skal have etableret et par wagons forholdsvis tidligt så der ikke bliver nogen tvivl og forvirring som i går..

- X

07-01-2010 13:44 #123

@Toganim

Jacob og Molle er selvfølgelig også i kategorien erfarne og gode spillere. De fleste af os husker jo nok Molles gode seer evner i et spil(var selv den anden seer ;-). Det viste jo hvor nemt spillet kan være.

Jacob mener jeg dog ikke er ligeså højt på listen over confirmede som dig. Og det at Molle har været en wagon igår gør at jeg tvivler på han bliver nakket af ulvene i nat. Derfor ville du være mit ulve kill i nat hvis jeg var ulv. Selvfølgelig afhængig af om der er nogen der siger noget dumt i dag.

07-01-2010 13:49 #125

"Jacob mener jeg dog ikke er ligeså højt på listen over confirmede som dig. Og det at Molle har været en wagon igår gør at jeg tvivler på han bliver nakket af ulvene i nat. Derfor ville du være mit ulve kill i nat hvis jeg var ulv. Selvfølgelig afhængig af om der er nogen der siger noget dumt i dag"

WTF???... Er du enten ulv og laver et level? Eller er du god og tænker bare at du vil give ulvenen lidt hjælp med på vejen??...

Kan self være et level det hele, men lyder nu ikke sådan.. Please explain :S

- X

07-01-2010 13:49 #124

@Flyfly

Enig med dig i at din bemærkning "Så det meget gerne" i en hvis grad bekræfter din historie i dag. Mener nu også jeg selv skriver dette i det tidligere indlæg. Og er også klart grunden til jeg ikke bare siger du er confirmed ulv. For uden den bemærkning må jeg godt nok indrømme det ville være en meget søgt post du kommer med i dag.

Fair nok jeg kan faktisk ikke komme på en anden grund til hvorfor du skulle skrive at du meget gerne så det ikke blev Prille. Selvfølgelig kan du som ulv jo mene at det ville være dumt at lave wagon på en anden ulv, men tror nu ikke man ville gøre det så åbentlyst.

Så du får lidt indbygger points fra min side samt bliver fjernet fra min liste over ulve.

07-01-2010 13:52 #127

@Malxom

Forstår ikke din post. Det jeg skrev var ment som en kommentar til at Toganim undrer sig over at jeg troede han ville blive ulvedræbt i nat fremfor Jacob og Molle som jeg også har som gode.

07-01-2010 13:52 #126

de fire jeg har meldt op er pga stemmer, stemmeflytning, deltagelse i tråden eller indlæg.

jeg er faktisk molle er udfra hans stemmeafgivelser op til lynchet 100% ulv

faber er way of med hans indlæg, der egentlig kun virker som om han prøver at gemme sig

jacob, din stemme i går, samt din underlige kommentar til mig, og generelt dine indlæg, har du lært det spørgsmål af thingy ? :O)

men vi kan starte her

"
Jacob32DEN
07-01-2010 08:30
Vis blog
@Live

Det er sjovt du skriver FiveCats er god, men samtidig voter du ham :D ?

Jeg er desuden enig i at vi i hvert fald bør have en wagon på flyfly idag, heraf min stemme."

og fremover alle der prøver at hægte sig på flyfly vognen i dag er obv lynchtarget. nu har vi allerede nogle stykker på ham, de er et fint sted at starte

07-01-2010 13:53 #128

Jeg så gerne at der kom lidt fokus på live. Synes hans spil er yderst mystisk efterhånden.

Jeg så gerne ham som den ene vogn. Hvem den anden vogn skal være har jeg ikke lige nogen holdning til.

07-01-2010 13:54 #129

toga wtf ? det er dig der har en liste over onde, men vælger en fucking inaktiv, smiley face, sådan skriver jeg nu engang, sagt i et glad tonefald.

Anmeld dette indlæg til moderator
toganim
07-01-2010 13:42
Live, så du har emilbbs, faber, molle og jacob på dni liste over ulve- men vil ikke lynche dem?

jeg synes kun jeg er fortaler for at nakke dem.

og min vote er på faber, alle fra den liste skal imo dø.

07-01-2010 13:55 #130

@Live

Kan du ikke kommentere Molles stemme på Prille kl 21:52 hvor jeg skriver at han skal stemme på Prille og jeg vil følge efter med en stemme.
Da du har både mig og Molle som ulve og Prille er død som ulv. Så er det da noget af et sats fra ulvene vil jeg mene?

07-01-2010 13:56 #131

flyfly, det er simpelthen for dum, tror jeg gjorde det MEGET klart sidste spil at jeg var træt af at dø på første dagen så der ville komme ændringer.

jeg er normal indbygger, as usual, men var pissed over at have spildt 8 timer i sidste spil, have peeket to onde og så blive taget ud på første nat som altid, havde jeg ikke blevet det havde vi vundet.

07-01-2010 13:57 #133

Ahh okay.. Forstår dog stadig ikke hvorfor man kommentere på hvem man tror ulvene dræber hvis man er god?.. Hvem hjælper det ud over ulvene?

Indtil videre er jeg ret enig med Live..

Faber stoler jeg overhovedet ikke på, omkring afstemningen i går har han simpelthen stemt for underligt/fucket for meget op til jeg ikke kan give ham credit for ret meget..

Angående Flyfly tror jeg mere og mere på at det bare er nogle uheldige omstændigheder der har sat ham i hans uheldige situation.. Hans bemærkning i går om han meget gerne så Prille overleve giver god mening i forhold til hans forklaring...

Og som ulv ville han naturligvis ikke bruge sit peak på en anden ulv.. Men altså ja...

- X

07-01-2010 13:57 #132
Live for at starte den vogn som jeg simpelthen ikke kan undvære. Hans spil er stadig meget underligt i forhold til tidligere. Fair nok han forsøger en mere laidback stil på dag 1 for at overleve. Men hans spil idag er sgu heller ikke hans almindelige synes jeg.
07-01-2010 13:59 #134

@Live

Jeg kan bare ikke se hvorfor du er så hooked på mig eller faberg.

Faberg er absolut en af dem jeg har øverst på min indbyggerliste. Synes på ingen måde at hans post er på samme måde som sidste spil jeg var med (hvor han var ulv), og synes at det skinner igennem at han er god.

Jeg så meget gerne at folk tidligt idag melder op hvem de gerne ser lynchet så folk kan forsvare sig (=jeg tror folk vil lynche mig og jeg vil gerne forsvare mig)

07-01-2010 14:00 #135

Angående at være enig med Live, var det nok mere præcist bare hans betragtninger angående Faber...

Som jeg skrev tidligere synes jeg Faber er en oplagt Wagon.. Det vil samtidig også give os en del info om andre i så fald han er god/ond..

- X

07-01-2010 14:02 #138

Live jeg tror vi snakker forbi hinanden.

Jeg forstod ikke din sætning 13.34:


ynch på andre end emilbbs, faber eller mollematen, jeg tilføjer så jacobden efter at have læst lidt post.

de fire er uden tvil dem der har en milliard ulve points.


Giver du dem ulvepoint eller hvordan? Og hvorfor så lynch på andre end dem?

Jeg har som sådan ikke noget imod at dræbe faber hvilket jeg heller ikke har lagt skjul på imo.


07-01-2010 14:02 #137

@Malxom

Hvis du er enig med Live kan du så ikke kommentere på det jeg beder Live om også at gøre kl 13:55. Forstår simpelthen ikke ulvepointsene på Molle.

Kan desværre sagtens forstå din mistanke mod mig. Og det eneste jeg kan sige er jo at det var en fejl og referere til min post klokken 11:50. Hvis folk ikke tror på det jeg skriver der, er jeg et oplagt valg til en vogn i aften.

07-01-2010 14:02 #136

flyfly, i guder, tror ærlig talt du er et ok lynch, alene for dumhed.

PLEASE fortæl mig hvor jeg er hooked på dig.

og husk smiley face, sådan skriver jeg nu engang, og stadig i en glad tone.

fremover indsæt selv den linie på mine indlæg :O)

07-01-2010 14:04 #139

@Live

Min stemme igår har jeg forklaret gentagende gange.

Min kommentar til dig var ment som en joke, fordi jeg fandt det sjovt, at du havde glemt at når man skriver med fed, så tæller det som en stemme, og at du derfor havde stemt på FC, som du skrev som god.

Og nej, jeg hopper ikke bare på flyfly vognen, jeg starter den!

Der er nogen der skal starte en vogn, og det skal ikke foregå som igår, hvor der er alt for megen forvirring om afstemningen!

07-01-2010 14:06 #140

toganim, tager jeg meget fejl eller er faber på min liste ?

07-01-2010 14:07 #141

[0] Aurvandil stemmer på -
[0] Danielgron stemmer på -
[0] Emilbbs stemmer på -
[2] Faberghasted stemmer på - Live
[0] Fivecats stemmer på -
[1] Flyfly stemmer på -
[0] Holstt stemmer på -
[0] Jacob32DEN stemmer på - flyfly
[1] Live stemmer på - Faberghasted
[0] Malxom stemmer på - Faberghasted
[0] Mollematen stemmer på -
[1] Panter stemmer på - Panter
[0] Robertoloda stemmer på -
[0] Skatkat stemmer på -
[0] Stonien stemmer på -
[0] Thegreatpete stemmer på -
[0] Toganim stemmer på -
[0] Twajzer stemmer på -
[0] UTGwithURmom stemmer på -
[0] Xitaah stemmer på -

07-01-2010 14:08 #142

ahh min post 5:09 i nat fordi jeg highlightede dem jeg kommenterede, please lad være med at sige i tror det var dem jeg ville lynche, så står det skidt til for byen.

07-01-2010 14:11 #143

@Live

Hvorfor vil du ikke kommentere på min post omkring dine ulvepoints til Molle. Skal du overveje det kraftigt? Siden du har som ulv må du da have gjort dig tankerne allerede.

07-01-2010 14:13 #144

troede jeg havde kommenteret det, gider ikke skrive det igen, microsoft ole fuckede lidt op.

anyway hans stemme i går op til lynch er klart wofish.

han hopper på prille mens han tror han selv dør, da du redder prille med dit dohn fuckup hopper han insta med.

07-01-2010 14:15 #145

Live du HAR faber på din liste - men hvordan fanden skal "lynch på andre end...." så tolkes?

Jeg har ikke det store imod en vogn på faber

07-01-2010 14:18 #146

"lynch på andre end...." så tolkes?

please tidspunkt, kan ik finde det

07-01-2010 14:20 #147

@Live

Jeg må indrømme jeg ikke forstår hvordan det kan være wolfish, men der er vi nok forskellige. Det er netop hans stemmer som gør jeg føler han ikke kan være ulv.

Lad os nu antage jeg rent faktisk havde stemt som jeg havde skrevet altså på Prille og ikke Dohn.
Så havde vi haft 6 stemmer på Molle, 5 på Prille og 2 på Dohn. Det kan da aldrig være en god situation for ulvene hvis Molle han er ulv.

At Molle skifter instant ved jeg nu ikke. Jeg poster mit "Dohn" indlæg kl 21:55. I samme minut skifter Jacob til Dohn fra Aurvandil. Emil har kort inden stemt på Dohn. Jeg kan simpelthen ikke se hvordan det er ulvet kl 21:56 at prøve at redde sin røv når stillingen er
6 til Molle, 4 til Dohn og 3 til Prille.

07-01-2010 14:28 #148

Lige i forlængelse af min post.

Hvis både Molle og jer er ulve hvad helvede ville ulvene så få ud af den måde lynch gik igår?

Prille var inaktiv hele dagen hvorfor folk alligevel ikke rigtigt ville have kunnet give ham nogle indbyggerpoints for at overleve(hvis han ikke var taget ud af luna i nat).
Udover ham kan jeg ikke se hvem der skulle drage nytte af at jeg forsøger at redde Molle. Hvis jeg bevidst havde smidt den forkerte stemme på Dohn for at redde Molle såfremt han var ulv, så ville jeg jo godt være klar over at jeg ville blive nakket for det meget kort efter.

For at ofre mig for muligvis at kunne redde Molle må ulvene jo have haft et ønske om at skjule noget såfremt den historie skal holde vand.

07-01-2010 14:28 #149

faber:

vi har fire spillere der vender afstemningen.

dig selv
mollematen
jacobden
emilbbs

jeg vil gerne høre dit argument for hvorfor vi komplet skal overse dette ?

07-01-2010 14:30 #150

@Live

Inden jeg kommenterer vil jeg sikre mig vi er enige om hvad du anser som at vende afstemningen igår.

Er vi enige om at du snakker om at vende afstemning fra et klart lynch af Molle til et muligt lynch af Molle eller Dohn?

Eller skal vi tage Prille med ind her også?

07-01-2010 14:31 #152

Derudover bør Toganim vel i så fald også være på din liste da han smider den sidste og "afgørende" stemme på Dohn

07-01-2010 14:31 #151

Jeg er lidt med Live her, virker lidt suspekt lige pludseligt at ændre afstemningen 10 minutter før slut, men ville det ikke være lidt for obvious hvis det var ulve der gjorde det for at redde Molle?

Altså, jeg tror ikke på Molle som ulv, da jeg ikke tror at ulvene ville lade det komme så langt ud, hvor han var stort set sikker på lynch.

07-01-2010 14:36 #154

Live

13.34

Live07-01-2010 13:34
lynch på andre end emilbbs, faber eller mollematen, jeg tilføjer så jacobden efter at have læst lidt post.






Jeg tror ikke atd et var molle der blev reddet. jeg tror det var prille. Prille kunne meget nemt have røget ved lynch igår

07-01-2010 14:36 #153

nu er det somsagt ikke kun udfra stemmer, toganim ville iøvrigt ikke vote på dohn, men blev tvunget til det udfra wagon konceptet

07-01-2010 14:40 #155

haha faber, der fik live dig :D du skal ikke prøve at ødelægge mit gode ry og rygte :D

07-01-2010 14:46 #156

Fair nok jeg vil prøve at kommentere udfra 2 grundholdninger. Molle er ulv, Molle er ikke ulv

Molle som ulv:
Enig med dig i at der nok ligger minimum 1 ekstra ulvestemme på Dohn udover Molles. Da jeg ved jeg ikke selv er ulv vil mit bedste bud i dette tilfælde være Jacob32Den. EmilBs kunne evt være den 3. ulvestemme på Dohn. For at der skal være 3 stemmer på Dohn fra ulve vil jeg dog formode det kræver Molle er en meget vigtig ulv.

Som tidligere skrevet tror jeg ikke at Molle er ulv. Så nedenstående scenarie er mere det jeg tror på.

Molle som indbygger:
Mit incitament for at forsøge at vende stemningen: Vi havde i lang tid forsøgt at få startet en vogn på en inaktiv uden held. Prille og Dohn var de oplagte her. Efter du har stemt på Prille og der dermed er 3 stemmer på både Prille og Dohn hvor både min og Molles stemme ligger på Dohn er det oplagt at Prille skal være vogn 2. At jeg så fucker op er pisse beklageligt og grunden til jeg skal sidde og forsvare mig.
Jacobs grund til at skifte: Her vil jeg refere til hans post 10:13. Da han ser jeg stemmer på Dohn vælger han at følge den vogn i stedet for prille vognen som jo desværre ikke er i gang grundet mit fuckup.

07-01-2010 14:48 #157

Hmm kunne ikke skrive mere i ovenstående post.

Mangler at kommentere på Molle og Emil stemmer under forudsætning at Molle er indbygger.

Molle: synes det er oplagt han vil redde sin røv. Han forsøger først da jeg beder ham om det at stemme på Prille. Derefter da der pludselig er 4 stemmer på Dohn og Prille vognen er død så smider han den 5. stemme på Dohn.


Emil: ingen ide

07-01-2010 14:51 #158

@Toganim

Var nu heller ikke ment som en tilsværtning af dit ry. Jeg har dig stadig som god. Men du var jo også med til at ændre afstemningen mod din vilje, fordi du heller ikke så Molle som værende det bedste lynch offer.

Må jeg forøvrigt spørge om hvorfor du var så meget imod Dohn som lynchoffer fremfor Prille. Eller var din frustration mere rettet mod mit fuckup?

07-01-2010 14:52 #159

Live jeg må ærlig talt indrømme, at jeg er lidt blank på hvad du mener.

Du mener jeg vender afstemningen igår.

Ja! Korrekt.

Jeg gør det til Molle's fordel, så hvis jeg nogensinde skal være ulv, så må det hedde w/w til Molle og jeg.

Nogle indlæg fra mig igår:

Jacob32DEN
06-01-2010 18:07
Rediger indlægVis blog
Rigtig godt indlæg Molle.

Hvis jeg havde en stemme på dig, ville jeg flytte den nu :)

Hvad er der i Aurvandil's indlæg som giver indbyggerpoint? Jeg kan ikke se det.

Jeg synes folk skal flytte deres stemmer fra Molle, og over på dohn, Prille, Holstt eller Panter.

Synes vi lige skal give Emilbbs en chance. Det er ikke nemt at komme ind i et nyt spil.
-

Jacob32DEN
06-01-2010 18:13
Rediger indlægVis blog
Til alle:

Hvis vi kan få Molle til at fortsætte med at være engageret, så er han altså virkelig værdifuld for os.

Alle kan vel stadig huske hans seer spil, hvor han står for 80% af sejren.

Ergo, synes jeg I kraftigt skal overveje jeres stemme.

Og ja, jeg ved godt at jeg for en time siden skrev, at jeg så ham som det oplagte lynch, men det var kun hvis han fortsatte hans "Jeg skal nok skrive noget, uden egentlig gøre det stil", som kendetegner hans ulvespil.
Anmeld dette indlæg til moderator

-

Jacob32DEN
06-01-2010 18:21
Rediger indlægVis blog
flyfly

Det er ikke så meget indholdet lige pt, som jeg er specielt interesseret i hvis jeg skal være ærlig. For for det meste er reads på d1 meget, meget spinkle og næsten ubrugelige senere hen.

Min pointe er, at hvis om 3-4-5 dage Molle kommer med lange indsigtsfulde posts, så er de gode, og derfor synes jeg det kunne være godt, at have ham i live.

En engageret Molle = Indbygger
En passiv Molle = ulv
Anmeld dette indlæg til moderator

-

Jacob32DEN
06-01-2010 18:22
Rediger indlægVis blog
Desuden mener jeg ikke Molle er særlig svær at få et godt read på, så hvis han skulle være ond, er jeg sikker på vi får det af se.
Anmeld dette indlæg til moderator

-

Jacob32DEN
06-01-2010 21:55
Rediger indlægVis blog
Jeg synes stadig det er meget skidt at vi napper Molle idag. Har jeg argumenteret for før, men det ser ud som om jeg taler for døve ører.

dohn

I mangel af bedre. Synes ikke Molle skal dø endnu.

07-01-2010 14:56 #161

jacob vi har en bunke spillere hvor vi er sikre på der findes ulve, at du er overbevist om at molle er god, giver obv bare flere ulve points, eftersom det kun er ulve der kan sige det.

07-01-2010 14:56 #160
VIGTIGT

Ikke mere snak om hvem evt. herb eller luder skal beskytte!

Det er IKKE til byens fordel, at vi får en offentlig diskution omkring det her emne!

Det giver kun ulvene et prej om hvem de ikke skal gå efter.

Vi bliver nødt til at stole på, at specials er kloge nok til at regne situationerne ud.
07-01-2010 14:57 #162

Jeg var ligeglad om det var dohn eller prille der stod til lynch, jeg blev blot sur fordi folk fattede hat af hele princippet i wagons. Vi havde snakket om det hele dagen, og alligevel skulle det afgøres så sent. Jeg skiftede til prille fordi det virkede som om der var mest tilslutning til det. Umiddelbart efter jeg gjorde det så vælger folk at skifte over til dohn.

07-01-2010 14:59 #163

@Toganim

Lige en kommentar til din 14:34 post.

Du skriver at det snarere er Prille end Molle der måske blev beskyttet i gårsdagens lynch. Her er jeg ret enig med dig.

Hvordan ser du mig i den sammenhæng?

Personligt synes jeg ikke min post til Molle kl 21:52 kan kaldes beskyttende mod Prille. Derimod er mit fuckup selvfølgelig modsat rettet, men tilgengæld uendeligt fjollet og tydeligt såfremt jeg er ulv.

07-01-2010 15:00 #164

Live hvori ser du mig som ulv, at jeg skifter mellem dohn og prille kan vel ikke gøre mig til noget?
Tog den som som det så ud til at være mest stemning omkring.

07-01-2010 15:01 #166

Jacob 14.56
Tror du der er flere ludere :)
Og ulvene skal IKKE gå efter mig :D

og nej, det er vi ikke nødt til at stole på. Vi kan sagtens håbe på det, men der er intet galt i at hjælpe lidt på vej.
F.eks. er jeg da glad for at lunatic valgte en af dem jeg opfordrede til blev dræbt.

Jeg ser dog et mindre problem i og med folk stoler så meget på mig- jeg vil næppe kunne overleve til lategame. Jeg regner dog med at overleve et par dage endnu da jeg ser nogle der er mere oplagte end mig (ingen nævnt, ingen glemt). Det er obv. nogle skarpe ulve vi har (medmindre thingy var et luckboxhit), så de ved godt hvem de skal tage, og at diskutere herb/luder giver ikke så meget for dem alligevel da de imo godt kan se et level når det kommer

07-01-2010 15:01 #165

Live for fanden.

Læs nu hvad jeg skriver.

Nævn et sted hvor jeg skriver Molle er god.

Nej jeg laver det om til, nævn et sted hvor jeg så meget som bare giver ham et villa lean!

Det har jeg aldrig gjort! Min begrundelse for at Molle skal leve, er at han er god for os om et par dage.

Hvis du vælger at se bort fra den her post, må jeg bare acceptere at du er ignorant over for emnet, og så ved jeg ikke hvad jeg mere skal gøre.

07-01-2010 15:07 #167

Nej jeg tror ikke der er flere ludere.

Jeg nævner intet om lunatics, da det som sådan ikke påvirker ulvene, men jeg synes bare for megen diskution om hvem der skal beskyttes for nattedrab og evt. convert, giver for meget info om hvem ulvene ikke skal gå efter den pågældende nat. Er jeg virkelig helt væk her?

07-01-2010 15:14 #168

Faber
Jeg ser dig desværre stå på den uheldige side i den sammenhæng. Din post giver fin mening, men som bekendt er der et sygt fuckup. Det er fjollet, dumt etc. hvis du er ulv, og jeg ville naturligvis helst se at det ikke var sket da jeg ville hade at lynche dig pga. det.
Jeg ved desværre at man som ulv kan lave fejl. Jeg har i et turbo spil (hvor jeg var ulv) skrevet noget i stil med "lad os bare koncentrere os om at finde den anden ulv" som "forsvar" til mig selv. Jeg fik snakket mig ud af den, men det gav sved på panden. Man LAVER fuckups, og sådan er det bare... uanset hvor dumt det er. Lidt ligesom Eksplicits "narkomaner" i sidste game. Det sker bare.

Jacob;
Mht. beskyttelse kan vi jo sagtens lave et level. og vi kan ikke antage at speciels er så gode. No offence derude! Jeg tilbyder blot en hjælpende hånd, og hvis de tager den er det fint, hvis ikke så må det stå for egen regning (jeg mindes f.eks. en lunatic der valgte at tage 3 gode ud i streg i et game med mig som GM).
Ulvene vil næppe kollidere med beskyttelse de første par dage alligevel. Dette er fordi ingen har outet sig som sådan, og der oftest vil blive beskyttet folk som man mener er gode. Jeg vil ofte fremstå som confirmed da jeg har det med at oute mig selv som speciel/ond alt for hurtigt. Derfor vil ulvene næppe gå efter mig i de tidlige runder, medmindre de absolut ingen ide har om hvem der er speciels. Senere når herb etc har fået bedre feeling på personer så vil de kunne beskytte dem de tror er seers (man kan obv ikke opfordre til at beskytte folk man tror er speciels da man så outer dem).
Håber det giver mening :D

07-01-2010 15:23 #169

Hmm jeg ser din pointe, men jeg er ikke 100 % enig :)

Jeg tager på arbejde nu, dvs. mindre aktivitet, men jeg følger stadig med i tråden, og poster så vidt som muligt.

07-01-2010 15:27 #170

@Toganim

Tro mig jeg ville sgu også ønske jeg havde stemt på Prille som jeg jo ville gøre. Fattede slet ingenting da jeg skulle ind og referere min post omkring Live der kl 00:15-00:17.

Hvis jeg havde stemt på prille havde vi formodentlig også kunnet bruge en del af de stemmeskift til en del mere end vi efter min mening kan i dag.

Personligt må jeg dog indrømme jeg har meget svært ved at se mig selv som ulv opfordre Molle til at stemme på Prille på et tidspunkt hvor stemning meget nemt kunne være gået den vej. Hvis Prille var blevet lynchet som ulv vil jeg ikke sige det havde clearet nogen specielt udover måske de helt afgørende stemmer.

07-01-2010 15:32 #171

Hvad skal der stemmes nu her? Skriver fra mobil, så for ikke læst det hele igennem. Live, Jacob flyfly? Hvad vil folk gerne se?

07-01-2010 15:35 #173

Hvad skal der stemmes nu her? Skriver fra mobil, så for ikke læst det hele igennem. Live, Jacob flyfly? Hvad vil folk gerne se?

07-01-2010 15:35 #172

Jeg venter med at kommentere dit indlæg faber

Jeg vil gerne starte en vogn på Emilbbs. Dine indlæg lugter lidt, og hvis du skulle være god tror jeg ikke vi mister så meget.

Emilbbs

Jeg hører gerne hvorfor du skulle få lov at overleve til imorgen. Hvad kan du bidrage med imorgen som gør at du bør overleve?

07-01-2010 15:38 #174

Du har nok ret. Men er først hjemme om nogle timer, så vil ikke kunne skrive før det. Dog hvis i ikke mister noget ved jeg dør vinder ulvene jo heller ikke noget!?

07-01-2010 15:42 #175

@Toganim

Helt enig med dig omkring levels vedrørende beskyttelse. Da ingen kender antallet af folk der kan beskytte andre, vil det være oplagt at gå ud og bede om beskyttelse til visse personer. Selvfølgelig skal de eventuelle beskyttere så selv vurdere om det er smart at beskytte personen eller ej. Selve snakken om beskyttelse kan jo være nok til at ulvene forsøger sig med en anden.

07-01-2010 15:43 #176

Hvad siger i andre til en vogn på flyfly?

Jeg synes han har lugtet lidt hele tiden, og den med han vandt et peek, er da meget godt, men kan ikke se hvorfor han ville bruge den på prille..

07-01-2010 15:44 #177

Så har fly fly lige afsløret sig selv som 50% sikker ulv.. Jeg spillede bevidst lidt sløv i det og asap går den lynch lynch på mig i håbet om at folk glemmer deres tanker om dig?.. Opfordrer alle til at stemme fly fly i aften!

emilbbs kan UMULIGT være så dum at spille ulven sådan der?? Har han været med før eller hvordan med det?!

07-01-2010 15:47 #178

Emilbbs har ikke været med før.

07-01-2010 15:51 #179

@Molle

Jeg ved sgu ikke rigtig omkring Flyfly.

Kan du komme med et godt forslag til hvordan hans kommentar "Så det meget gerne" ikke reelt er en form for bekræftelse af hans historie i dag?
Hvis du kan det er jeg nok klar på en vogn i den retning. Desværre er jeg ret sikker på han er indbygger, jeg fatter dog heller ikke hans peek af prille.

Han skriver han ville få svar på sit peek mellem dag 2 og dag 3. Det vil sige i nat. Ergo skulle den person han peekede overleve 6 kills for at det var smart. Fint nok det gør at Twajzer, Thingy og en god del andre ville være dårlige valg. Kan dog ikke se at Prille skulle være det bedste valg til at peeke en.

07-01-2010 15:53 #180

UTG hvis jeg på et tidspunkt ønsker at stemme på dig skal det være fordi du er komplet umulig at læse. Du kan så selv vurdere om det er en god ting eller ej.

07-01-2010 15:58 #181

Det er nok ikke den bedste ting.. Men nu har jeg spillet et par gange og så begynder man at finte lidt mere :-)

du får dog lidt + point for den analyse med peeket - kan godt se prille er helt off at peeke!

jeg starter hermed vogn på flyfly viser det sig forkert kan jeg godt overveje molle næste dag ud fra hans lyst til at starte wagon også

07-01-2010 15:59 #182

Er der nogen der vil argumente imod en wagon på Emilbbs?

07-01-2010 16:03 #183

UTG du er så blank :D

07-01-2010 16:07 #184

toganim, som sådan er emilbbs fin nok, synes bare ikke han giver nogen info, han er likely ond, men for at få udredet noget af alt det lort fra i går synes jeg ik han er optimal, vil i gang med at spille nu, så kigger først ind senere i dag.

07-01-2010 16:15 #185

Lidt mere om Flyflys valg af Prille som peek

I dag skriver han kl 13:34 følgende

"Begrundelsen for at peeke prille var at jeg regnede med at nogen af de inaktive ville overleve frem til det tidspunkt hvor jeg fik peeket at vide (natten mellem dag 2 og 3). Derfor ville jeg ikke peeke een af "de kendte" personer som f.eks. thingyman da jeg tænkte at disse folk ville blive taget ud inden det. "

I går skriver jeg nedenstående kl 10:49 hvor Flyfly er i gang med at forklare sin store aktivitet tidligt i spillet. Ergo har han inden sin gevinst en ide om at de inaktive nemt kunne blive valgt som vogne.

"Enig Flyfly. Og i dette spil vil jeg langt hellere have at vi tager de folk ud som ikke siger en skid. "

Kl 10:51 foreslår han selv TGP som lynchoffer fordi han vil gå efter de semiinaktive.

Hmm synes det er svært at konkludere noget. Prille vognen er ikke startet endnu da han har vundet sin præmie. Dog er der ret meget snak om at en af de personer som ikke har været aktiv bør blive wagons.

Synes personligt Prille er et mystisk peek valg, men kan ikke umiddelbart smide en stemme på flyfly endnu.

07-01-2010 16:20 #186

I min gennemgang af Flyfly indlæg stødte jeg dog på en gammel bekendt i TGP. Kl 13:33 skriver han blandt andet nedenstående, som så positivt ud.

"Sidste spil hvor jeg var ulv, blev jeg nødt til, flere gange, at modstå fristelsen for at lave indlæg, selvom jeg sad i tråden og havde tiden til at lave indlæg. Det var min eneste gang som ulv og da jeg havde været god i alle andre spil, så var jeg lidt i tvivl om hvordan det skulle spilles.

Denne gang har jeg intet at skjule og du vil se mig meget mere aktiv, og ikke kun den sidste time inden lynch:)
"
Frem til kl 15:42 er han rigtigt nok rimelig aktiv. Hans sidste post for dagen kommer dog 16:09 og er et indlæg om at han er med i konkurrencen. Derefter ser vi intet til ham og han stemmer heller ikke.

TGP du må meget gerne komme med en kommentar til din inaktivitet fra 16 og frem.

07-01-2010 16:22 #187

Emilbbs kan fint være en vogn for mig. Det vil også give ham et incitament til at komme med en masse tanker når han er tilbage i tråden senere.

07-01-2010 16:38 #188

Så kom jeg hjem lidt for beregnet.

Hvis folk har nogle ? så stil dem endelig.

Emil

07-01-2010 16:40 #189

@Emil

Kan du ikke kommentere på hvad du mener med din post 15:38 jeg synes den er lidt sort

"Du har nok ret. Men er først hjemme om nogle timer, så vil ikke kunne skrive før det. Dog hvis i ikke mister noget ved jeg dør vinder ulvene jo heller ikke noget!?"

07-01-2010 16:41 #190

@Live

Hvorfor vælger du ikke at kommentere mine modsvar?

Jeg synes det er BS, at du kommer med anklager mod mig som er direkte løgn, og når jeg så klarlægger sandheden, så ignorerer du mig bare?

07-01-2010 16:44 #191

Jacob hvis du fanger live i en direkte løgn skal den pustes op. Det er en stor ting. Sørg for at alle ser det. Det havde jeg nemlig ikke lige fanget

Emil:
Hvorfor vælger du at lede efter lynchkandidater idag når du ikke er helt opdateret i tråden?

07-01-2010 16:45 #192

Jo,

toganim skriver 15:35:

"Jeg vil gerne starte en vogn på Emilbbs. Dine indlæg lugter lidt, og hvis du skulle være god tror jeg ikke vi mister så meget."

Mener sådan set bare at hvis jeg ikke er så betydningsfuld for spillet, giver det vel ikke rigtig nogen mening af få mig ud, da ulvene heller ikke ville få noget ud af det.

Så han har vel egentlig ret i sit indlæg.

Dog kan jo sagtens være at jeg senere hen, når jeg er kommet lidt mere ind i spillet kan få en betydning.

07-01-2010 16:48 #193
Live07-01-2010 14:56
jacob vi har en bunke spillere hvor vi er sikre på der findes ulve, at du er overbevist om at molle er god, giver obv bare flere ulve points, eftersom det kun er ulve der kan sige det.


og mit modsvar:

Jacob32DEN07-01-2010 15:01
Live for fanden.

Læs nu hvad jeg skriver.

Nævn et sted hvor jeg skriver Molle er god.

Nej jeg laver det om til, nævn et sted hvor jeg så meget som bare giver ham et villa lean!

Det har jeg aldrig gjort! Min begrundelse for at Molle skal leve, er at han er god for os om et par dage.

Hvis du vælger at se bort fra den her post, må jeg bare acceptere at du er ignorant over for emnet, og så ved jeg ikke hvad jeg mere skal gøre.


Han vælger fuldstændig at ignorere det, hvilket jeg finder super tamt.

Live
07-01-2010 16:48 #194

For at høre folks mening (evt et resumé af dagens indlæg) :-)

07-01-2010 16:49 #195

jacob spiller stadig, hvis det ik kan accpeteres på et poker forum, så er jeg lost.

please sig hvor jeg lyver.

der er mange der prøver at glemme den måde stemmrne faldte på i går, med god grund imo, for det stinker.

07-01-2010 16:52 #196

Jeg har lige påpeget hvor du lyver?

07-01-2010 16:54 #197

LOOOOL jeg har fire borde åbne og skal svare på det der.

du synes ikke du selv er kæmpe fortaler for molle er god ??????????????????


Jacob32DEN
06-01-2010 18:21
Rediger indlægVis blog
flyfly

Det er ikke så meget indholdet lige pt, som jeg er specielt interesseret i hvis jeg skal være ærlig. For for det meste er reads på d1 meget, meget spinkle og næsten ubrugelige senere hen.

Min pointe er, at hvis om 3-4-5 dage Molle kommer med lange indsigtsfulde posts, så er de gode, og derfor synes jeg det kunne være godt, at have ham i live.

En engageret Molle = Indbygger
En passiv Molle = ulv
Anmeld dette indlæg til moderator

-

Jacob32DEN
06-01-2010 18:22
Rediger indlægVis blog
Desuden mener jeg ikke Molle er særlig svær at få et godt read på, så hvis han skulle være ond, er jeg sikker på vi får det af se.
Anmeld dette indlæg til moderator

-

Jacob32DEN
06-01-2010 21:55
Rediger indlægVis blog
Jeg synes stadig det er meget skidt at vi napper Molle idag. Har jeg argumenteret for før, men det ser ud som om jeg taler for døve ører.

dohn

I mangel af bedre. Synes ikke Molle skal dø endnu.

07-01-2010 16:55 #199

Var helt smadret igår så gik tidligt i seng. Sry for manglene posts.

Er lige kommet ind af døren så ska lige læse.

Dog ska det siges at Toganim virker god.

07-01-2010 16:55 #198

Emil jeg forstår ikke det du skriver:
"Mener sådan set bare at hvis jeg ikke er så betydningsfuld for spillet, giver det vel ikke rigtig nogen mening af få mig ud, da ulvene heller ikke ville få noget ud af det."
Uddyb venligst.

Min pointe er at jeg ikke kan se du gavner de gode på nogen måde- og derfor er det damagecontrol at tage dig ud frem for så mange andre. Hvis du gad kommentere på de oplæg folk kommer med ville det hjælpe dig gevaldigt.

Jacob, lyver han eller ej ??

07-01-2010 16:58 #200
******************

EVENT

******************


De første 7 til at skrive in deltager i dagens event
07-01-2010 16:59 #201

IN

07-01-2010 16:59 #202

in

07-01-2010 16:59 #203

in

07-01-2010 16:59 #204

in

07-01-2010 16:59 #205

Jeg siger ikke han er god! Jeg siger at HVIS han er god, så er han rar at have i live!

Det at jeg siger at en aktiv Molle som regel er god og en inaktiv Molle som regel er ond, skal ses i henhold til indlæg kl 1822. Jeg skriver jo lige netop han er nem at få et read på hvis han er ond, og det kommer vi til at se på en 4-5 dage!

Du ved det godt selv, så stop nu.

07-01-2010 17:03 #208

Hehe sjovt det kan tage så lang tid. Syntes ellers der var en hulens masse lurer ud fra hvad man kunne se af antal folk der kiggede i tråden

07-01-2010 17:03 #207

dig der siger jeg lyver, det er jo langt ude, ik tid til event btw

07-01-2010 17:03 #206

Emilbbs

Efter min overbevisning lyver han!

Læs min post 16:48 og min post 14:52 og vurder selv.

Kan desværre ikke være med i event grundet arbejde. :(

07-01-2010 17:04 #209

in

07-01-2010 17:07 #210

21:59 Toganim ændrer fra Prille til Dohn og vi får en tie.

xitaah forklarer meget godt i hans indlæg 4.03 hvorfor at toga må betegnes som god.

07-01-2010 17:07 #211

in

07-01-2010 17:08 #212

in

07-01-2010 17:10 #214

rob

syntes stadigvæk der er noget muggent ved det ;-)

07-01-2010 17:10 #213

roberto skal du ikke være med i konkurrencen så vi er 7

07-01-2010 17:11 #216
Live07-01-2010 17:03
dig der siger jeg lyver


Ja?
07-01-2010 17:11 #215

fuck Lynch Live

når jeg er død så nak først jacob derefter faber, im out, kigger med i tråden op til lynch, ik tid til at diskutere hele dagen og tror det kan få øslerne til at kigge den rigtige vej.

ligeledes kig på emilbbs

07-01-2010 17:12 #217

Når event er ovre bør vi helt sikkert få taget os sammen og startet nogle vogne så vi ikke løber ind i samme situation som igår.

07-01-2010 17:13 #218

Super indstilling folk har.
Vi har 2 personer der har stemt på sig selv fordi de er mopsede :(

07-01-2010 17:15 #219

Enig Toganim. Ret tidligt i spillet at folk reagerer på denne måde. Live har dog tidligere været glad for at opstille sig selv til lynch. Mener dog han har gjort det både som ulv og indbygger. Det vil jeg dog ikke hænges op da jeg kan huske galt. Har klæbehjerne men kan sgu ikke huske alt.

07-01-2010 17:15 #220

toganim

Ja det er super latterligt.

Hvad mener du? Lyver han? Tager jeg fejl eller hvad sker der?

07-01-2010 17:17 #222

jeg er ikke mopset, men at diskutere med ulve er som at pisse imod vinden, gider det ikke.

jeg tror jeg er et fint lynch, fordi det vil udpege hvem der skal kigges grundigt efter.

jeg dør som god, det giver jacob og faber som de to første der er sick likely ulve, derefter emilbbs.

den vej som tråden går er fucking elendig for de gode.

07-01-2010 17:17 #221
Tilmelding lukket det bliver med 6 deltagere

- faber
- fly
- toga
- emilbbs
- stonien
- molle
07-01-2010 17:18 #223

@Jacob

Jeg ved ikke om man decideret kan sige han lyver. I det mindste baserer han sin mening på nogle af dine indlæg. At jeg så ikke mener du er specielt fortaler for at Molle er god, men derimod mener at Molle er nem at læse er jeg enig med dig i.

07-01-2010 17:19 #225

Jacob er du seriøs?

16.41 .... at du kommer med ankager mod mig som er direkte løgn....

16.52 "jeg har lige påpeget hvor du lyver"

Hvorfor spørger du MIG om han lyver?

07-01-2010 17:19 #224

Events er en speciel separat del af spillet og har ikke noget med selve Werewolf at gøre, jeg vil derfor gøre opmærksom på, at det ALTID er ulovligt for ulve at kommunikere med hinanden om et event der er i gang!!!

Det er ligeledes forventet, at alle spillere altid vil gøre deres bedste for at vinde eventet for fairness og for, at det ikke påvirker spillet mere end det er ment til at gøre, dvs. det er yders ildeset, at man lader en ”confirmed” god vinde et event.

Dagens event er en serie af spurter, hvori den langsomste løber i hver runde, vil blive elimineret.

Hver spiller skriver i pm til GM hvor mange kræfter han vil bruge i næste runde på en skala fra 1-100, den spiller der har brugt færrest kræfter I HVER RUNDE, kommer sidst i mål og er ude. Har to spillere skrevet samme ydeevne, bliver de begge elimineret. Når der kun er to spillere tilbage i konkurrencen, vil spilleren der i alt har brugt færrest kræfter, erklæres som vinder.

Det er tilladt at lyve(eller tale sandt) eller hvad man ellers har lyst til, i tråden indtil deadline. Når PM sendes til GM kan det dog ikke laves om, har man ikke gættet inden deadline er man ude af konkurrencen.
I har 5 minutter fra nu til, at komme med jeres gæt, LØB!
(Spørgsmål kan stilles i tråden)

Deltagere er:
Faberghasted
Flyfly
Toganim
Emilbbs
Stonien
Mollematen

07-01-2010 17:22 #227

Jacob32DEN
06-01-2010 21:55
Rediger indlægVis blog
Jeg synes stadig det er meget skidt at vi napper Molle idag. Har jeg argumenteret for før, men det ser ud som om jeg taler for døve ører.

dohn

I mangel af bedre. Synes ikke Molle skal dø endnu.


yes kæmpe løgn at sige jacob mener molle er god.

de her diskutioner gør at trådende bliver så sindsygt lange og ingen gider deltage.

hold nu op med at hæng jer i ligegydlige ting.

nej det er ikke løgn at sige jacob "lader" til at mene molle er god, og ihvertfald bruger alng tid på at prøve at snakke folk væk fra ham.

07-01-2010 17:22 #226

Jeg løber meget langsomt.

07-01-2010 17:23 #228

Jeg nappede en 21'er så tag over det og i er videre :o)

07-01-2010 17:24 #230

Jeg tror at jeg løber:
14
22
18
14
18

07-01-2010 17:24 #229

hej christian

jeg tager en 17'er

07-01-2010 17:25 #232

hmm var det klogt at tage 1?

07-01-2010 17:25 #231

så tager jeg 19

07-01-2010 17:26 #233

toganim

Fordi du siger, at hvis jeg har fanget ham i en løgn, så skal det blæses op. Jeg kommer så med argumenter, og du kommenterer ikke. Derfor.

07-01-2010 17:27 #234

Flyfly brugte en ydeevne på 11 og kommer dermed sidst i mål i første runde. I fem andre er videre og kan komme med et nyt gæt.

BEMÆRK: I kan løbe 1-100 HVER runde, hvis der var tvivl om det, først når der er 2 tilbage bliver tallene lagt sammen og den der har brugt mest vinder. Der er ikke noget med man ikke må overgå 100 i alt.

GO

07-01-2010 17:28 #235

brugt MEST vinder?

07-01-2010 17:28 #236

Jacob der er forskel på at have forskellige meninger om en sag og så lyve. Lyve er imo noget der kan bevises uden at skulle have en mening

07-01-2010 17:29 #238

Over 28 og i er videre

07-01-2010 17:29 #237

hehe der skal selvfølgelig stå mindst emil

07-01-2010 17:31 #241

Skulle stå mindst ovenfor, sorry

07-01-2010 17:31 #240

Fair Live.

Det er et definitionsspørgsmål alt efter hvordan man læser mine posts.

Jeg bliver nok forblændet af, at jeg er af den overbevisning, at Molle ikke nødvendigvis er god.

Ja, man kan tolke mine posts forskelligt, men jeg har nu om ikke andet klarlagt, hvad jeg helt konkret mener.

07-01-2010 17:31 #239

jeg har valgt at spille den meget passivt så jeg er sikker på at komme i final 4

07-01-2010 17:33 #242

@Toganim det kan anbefales at tage 100 i hver runde så splitter vi gevinsten

07-01-2010 17:34 #244

@ toga

ifølge dit indlæg 07-01-2010 10:24

Ser du at jeg skriver et rigtig langt indlæg.(eller flere)

Du burde vide at jeg ikke er den mest højt råbende i dette spil.

Jeg skriver når jeg føler for det og kun når jeg har noget read eller analytisk information.

Men var bare helt smadret igår, derfor ikke mere end en post fra mig.

De første dage syns jeg altid drukner i tråde.

Sq svært at finde hoved og hale i alt "larmen"

Men bare rolig jeg ska nok komme efter det.

Udover det

Så er du GOD.

Twajzer eller flyfly kunne være rimelige gode wagons efter min mening.(gut feeling)

Live har jeg utrolig svært ved at tyde-syns vi ska være opmærksom hvis han kommer langt i spillet.


----------------------------------------------------------------------

Er nået til: FiveCats 07-01-2010 10:11

07-01-2010 17:34 #243

Med et løb på 22 er Stonien elimineret

De sidste 4 GO!

07-01-2010 17:35 #245

Det var IKKE godt at det laveste var så lavt. Jeg er skudt højt over målet nu og betragter mig selv mere eller mindre ude.. medmidnre I andre vælger at skyde højt nu selvfølgelig (lokke lokke)

Jeg tager et lavt tal på omkring 14 for at håbe jeg kan komme ind i kampen igen

07-01-2010 17:37 #246

hmm jeg havde heller ikke troet i ville gå så lavt her i runde 2

07-01-2010 17:39 #247

er nok ude nu, men tager ca. det samme som før

07-01-2010 17:40 #249

Med et løb på 31 bliver Faberghasted elimineret

Toga, Emil, Molle GO!

07-01-2010 17:40 #248

roberto, fucking sjovt, som om jeg nogensinde kommr langt :O)

men helt enig hvis jeg lever om 2-3 dage skal jeg obv dø.

bahh kan ikke bestemme mig for om faber eller jacob skal dø.

men starter med lynch jacob32den
og når jeg er vist som indbygger hvis det bliver mig, så please nak jacob og faber minimum 3 af de to er ulve.

07-01-2010 17:41 #250

Jeg har belastende dårligt overblik på min netbook-

Men UTG har lige givet mig årets grin!

"Så har fly fly lige afsløret sig selv som 50% sikker ulv.. Jeg spillede bevidst lidt sløv i det og asap går den lynch lynch på mig i håbet om at folk glemmer deres tanker om dig?.. Opfordrer alle til at stemme fly fly i aften!

emilbbs kan UMULIGT være så dum at spille ulven sådan der?? Har han været med før eller hvordan med det?!"

Jeg forstår ikke rigtigt hvad han siger - men tror nok at det han siger er at han har spillet lidt hovedløst og forvirret fra start for at snyde ulvene til at oute sig.

Hvis det er rigtigt har han haft mig snydt siden PIS-spillet ;-)


Min radar pinger ved malxom, live og fortsat aurvandil.

Føler mig ret sikker på at molle og utg ikke er ulve sammen.

(Kære søde rare utg - dette betyder ikke at jeg tror en af jer er ulve, det betyder ikke at jeg tror at der ikke er nogen af jer der er ulve. Det betyder at jeg ikke tror at I begge to er ulve - hvis du skulle være i tvivl skal du være velkommen til at stille spørgsmål i tråden og så besvarer jeg efter bedste evne.)

Har ikke den store goodfeel på folk pt. har ikke nogen badfeel på flyfly som molle og en eller anden random donk har smidt deres stemme på nærmest synkront.

07-01-2010 17:41 #251

fjolser i skal tage under 31 ikke over

07-01-2010 17:42 #252

hov, jeg skrev vist forkert .. jeg mente ikke 14 men 34 :O

Jeg tager helt sikkert noget højt i denne runde...

07-01-2010 17:44 #255

Med 19 og 23 i de 2 første runder tror jeg ellers jeg lå meget godt til ;-)

07-01-2010 17:44 #254

Over 99 og i videre :)

07-01-2010 17:44 #253

Jeg kommer ikke til at være meget på i aften, så jeg stemmer allerede nu, med mulighed for at jeg stadig kan nå at ændre et.

LYnch Flyfly

07-01-2010 17:45 #256

Med et gæt på 55 er Emilbbs elimineret

07-01-2010 17:45 #257

omg molle så håber jeg at møde dig i finalen for jeg har slet ikke taget så højt :( så håber jeg at emil har skrevet lavt

07-01-2010 17:46 #260
Mollematen brugte samlet kræfter for 191

Med 166 er Toganim dagens vinder, tillykke præmie på vej
07-01-2010 17:46 #259

lad mig sige det sådan.. jeg skrev et tal, og spurgte derefter om jeg kunne ændre det.. har ikke fået svar på dette endnu...

Har dog oplyst begge tal..

07-01-2010 17:46 #258

toganim tag 1

07-01-2010 17:47 #261

Tillykke Toganim

Hvad havde i 3 andre i runde 3

07-01-2010 17:48 #262

16
54
34
62


Easy :D flere steder var jeg glad for at jeg lige var et par stykker over :D

Beklager jeg måtte lyve for dig faber, men sådan er det jo :D

07-01-2010 17:48 #263

Hvad tog i på den sidste? Jeg prøvede ellers at bytte 55 til 71 :-(

07-01-2010 17:51 #266

21
25
41
55

sick jeg ikke måtte ændre 55 til 71 :-(

07-01-2010 17:51 #265

Live 07-01-2010 13:34

lynch på andre end emilbbs, faber eller mollematen, jeg tilføjer så jacobden efter at have læst lidt post.

de fire er uden tvil dem der har en milliard ulve points.

toganim, det er meget muligt inaktive er irriterende, men du taber spillet for de gode hvis det lykkedes for dig at få folk til at synes det er pise fedt at lynche dem, gem dem til lunatics eller tag dem senere i spillet, eller vent på mod kill, PLEASE


Live kunne også godt være et mulig wagon.

af den simple grund at jeg ikke mener at de 4 er specielt oplagte.

07-01-2010 17:51 #264

Jeg havde faktisk startet med at skrive 34 til mit dag 3 valg, men valgte så at ændre til 31 inden jeg sendte da jeg tænkte en eller anden nok ville tage 30

07-01-2010 17:52 #267

For indbyggernes skyld håber meget at folk besinder sig og ikke stemmer mig ud. Ulvene sidder og fryder sig lige nu velvidende at jeg er normal indbygger.

Jeg synes altså at det er mistænkeligt hvor mange folk der vil stemme mig ud: Aurvandil, Twajzer, mollematen, malxom. jacob og UTG.

Dog kan jeg kun betragte UTG's stemme som en joke af dimensioner:
jeg starter hermed vogn på flyfly viser det sig forkert kan jeg godt overveje molle næste dag ud fra hans lyst til at starte wagon også

Så UTG mener simpelthen at jeg er ulv. Hvis jeg bliver vist som god(som jeg gør), så skal Mollematen ryge i morgen da han også mente at jeg var ond. UTG's spil er simpelthen så håbløst ringe, og jeg forstår ikke hvorfor der ingen opmærksomhed er på ham.

Derudover er der jo ingen der tø/gider stå med ham i finalen. Han blower den 100 % sikkert igen med endnu mere håbløst spil.

07-01-2010 17:53 #268

@Emil

Chris skriver følgende i første indlæg om event

"Når PM sendes til GM kan det dog ikke laves om, har man ikke gættet inden deadline er man ude af konkurrencen."

Men sur røv

07-01-2010 17:53 #269

@Live

Og din stemme baserer du på hvad?

Min stemme igår? Jeg synes jeg har tærsket den så meget igennem efterhånden.

Min stemme på dig? Jeg følte at du direkte løj for at få mig i et dårligt lys.

Men fint, jeg kender rutinen. Der er en der ser sig sur på mig, jeg argumenterer lidt, der kommer flere beskyldninger, og jeg ender til sidst med at blive lynchet som god.

Jeg synes bare det er en skam, for føler jeg har en del mere at byde på i det her spil end så mange andre.

07-01-2010 17:53 #270

roberto, jeg er enig, i er komplet blanke, jeg mener vitterligt elendige, i lyncher inaktive, ffs.

jeg er en god vogn fordi det måske kan få folk til at tænke sig om.

jeg deltager ikke mere i dag, og ændrer ikke min stemme, men seriøst i er komplet blanke.

nak faber og jacob når jeg er død.

Lynch Live


og husk smiley :O)

07-01-2010 17:56 #272

@fab

yep ikke så meget at gøre, må bare læse på lektien til næste gang :-)

07-01-2010 17:56 #271

jeg ved godt at jeg selv gør det, men kan vi vænne os til at gøre noget ved quotes. Jeg har f.eks. i robertolodas indlæg 17.51 svært ved at se hvor quote ender. jeg har fundet ud af det nu, men stadig irriterende. evt "close quote" gør det nemmere

07-01-2010 17:57 #273

Chris kan vi få et vote count :)

07-01-2010 17:59 #274

Kan alle ikke bare starte quotes med " og afslutte dem med " så er det rimelig simpelt at læse

07-01-2010 18:01 #276

Live>> Det er korrekt at der er en del der spiller med hovedet under armen uden at overveje særligt mange ting...

Dog spiller du da selv i vært fald lige så rinde med den indstilling.. Hvordan tror du det hjælper de gode? Er du ulv er det self en anden sag.. Men som god er du da lige så ligegyldig for os i så fald du bare giver op - fordi det ikke lige går som du vil...

Jeg holder fast i min stemme på Faber, og synes han bør være en wagon da der er mange oplagte begrundelser herfor.. Er han god så har han lavet et reelt blowup, og så er det self surt :/...

Angående FlyFly.. Så ja.. Dit peak osv. er IMO ret ulvet, men så igen kan man argumentere for hvorfor du skulle spille som du gør som ulv.. Du ville vel i så fald bare have peaket en god indbygger...

Så indtil videre tror jeg også jeg stoler på dig :)..

Molle og Toga tror jeg ligeledes er gode... Derudover er jeg ikke sikker på ret mange...

Lynch Faber

- X

07-01-2010 18:01 #275

[0] Aurvandil stemmer på - Flyfly
[0] Danielgron stemmer på -
[1] Emilbbs stemmer på -
[1] Faberghasted stemmer på - Live
[0] Fivecats stemmer på -
[2] Flyfly stemmer på -
[0] Holstt stemmer på -
[0] Jacob32DEN stemmer på - Live
[3] Live stemmer på - Live
[0] Malxom stemmer på - Faberghasted
[0] Mollematen stemmer på -
[1] Panter stemmer på - Panter
[0] Robertoloda stemmer på -
[0] Skatkat stemmer på -
[0] Stonien stemmer på -
[0] Thegreatpete stemmer på -
[0] Toganim stemmer på - Emilbbs
[0] Twajzer stemmer på -
[0] UTGwithURmom stemmer på - Flyfly
[0] Xitaah stemmer på -

07-01-2010 18:06 #277

Malxom har en rimelig god pointe mht. flyfly hvis han er ulv.

Så ville han jo ganske naturligt have gået efter en special, og der mener jeg ikke Prille er noget særlig oplagt valg.

07-01-2010 18:07 #279

malxom, hvis der er aktive gode, så kan det forhåbenlig få dem til at kigge i den rigtige retning og holde op med at lytte efter hvad åbenlyse ulvekandidater har at sige.

tror faktisk det hjælper en del, eftersom der er tvivl om mig, grundet inaktivitet osv, vil det være en fin afklaring også kan de forhåbenlig tage sig sammen i morgen, selvom jeg tror de hopper tilbage på at lynche inaktive for at tabe spillet hurtigst muligt :O)

07-01-2010 18:07 #278

@faber

faberghasted 07-01-2010 17:10
roberto skal du ikke være med i konkurrencen så vi er 7.


Ville sq rigtig gerne, men det er sq en tung omgang at komme i gennem.

Er btw nået til det indlæg.

07-01-2010 18:08 #280

Skal vi ikke i det mindste få startet de vogne rimelig tidligt i dag så vi slipper for sidste minuts decisions som i går. Tingene kan selvfølgelig sagtens ændre sig de sidste 10 min, men skal bare helst ikke være så kaotisk som i går.

07-01-2010 18:11 #281

lol faber og hvad var grunden til der var kaos i går ?

07-01-2010 18:13 #282

@emilbbs


rob

syntes stadigvæk der er noget muggent ved det ;-)


Hvad synes du der er noget muggent ved.?

07-01-2010 18:15 #283

@Live

Jeg var klart medvirkende til der var kaos igår. Det har du ret i.

Dog vil jeg sige den bagved liggende grund til kaoset var at vi forsøgte uden held at få startet wagons tidligere. At wagons så endelig kommer i gang med 10 minutter tilbage gør selvfølgelig at det bliver kaotisk. Så hvis der havde været startet wagons på 2 personer tidligere havde vi ikke haft de problemer.

07-01-2010 18:17 #284

19.00ish kommer jeg med en jeg tror er god. Nogle ville kalde det et såkaldt peek, mens andre ville anmode om at kalde det noget andet :D
Er der nogen af ulvene der tør skrive samtidigt med mig så er I velkomne :D

07-01-2010 18:18 #286

Synes Faber er en god vogn.. Den anden er jeg lidt åben for... Så længe det er en af de diskuterede...

- X

07-01-2010 18:18 #285

Kommer der ikke wagons op, så må jeg fastholde min stemme på Flyfly.
Jeg er ikke online meget længere i dag.

07-01-2010 18:19 #287

Jeg er klar på at vote UTG, han har tidligere i nogle turbo-spil vist sig lige så blank mens han var ulv.

Ser det som win næsten uanset hvad :)

07-01-2010 18:20 #288

Hvordan ville folk have det hvis jeg forslog en vogn på:
Aurvandil/Faber
Aurvandil/flyfly
eller
Faber/flyfly

Jeg ser gerne at der sker en udskiftning eller modkill på folk der endnu ikke har skrevet i tråden og regner med at dette vil ske.

Medmindre Holstt kan komme med noget brugbart så kan vi også køre wagon på ham- men jeg regner med han vender tilbage snart

07-01-2010 18:23 #290
UTG

For at forsøge på at samle en vogn omkring en spiller ingen tør have i spillet mod slutfasen.
07-01-2010 18:23 #289

Vi må forvente modkill på inaktive, så ingen grund til at bruge lynch der...

Synes UTG er en oplagt wagon også... Evt Faber/UTG...

Synes egentlig ikke Flyfly er så oplagt mere.. Var han ulv med et peak ville han aldrig have spillet som han gjorde.. Så den eneste måde han er ulv på, er hvis han har vundet noget andet han ikke vil afsløre.. Det er ikke confirmed hans pris vel?

- X

07-01-2010 18:24 #291

fly fly anklager dig nu ikke for noget.. siger bare at vi ligeså godt kan starte noget istedet for intet ;)

og molle.. sorry men jeg har altså ikke spillet det her spil så meget, men ulv det er jeg ikke! :-)

07-01-2010 18:25 #293

@live 17.40

Hmm du er ihvertfald ikke nået særlig langt de sidste par spil-:)

Har du overhoved nået til endgame??-:)

Min personlige holdning til dig lige nu er at du virker god.

Så jeg syns ikke du skal være en wagon.

Jeg har det bar med dig som jeg også har det med thingy.

I er et par knalddygtige ww spillere.

Hvis jeg var ulv så ville i nok være noget at det første jeg tog ud.

Derfor syns jeg ikke at du er et specielt godt lynchtarget de 1 par dage.



07-01-2010 18:25 #292
Angående inaktive. Ingen nulevende spillere har ikke skrevet i løbet af de første par dage, når nogen grænser op af for meget inaktivitet skal jeg nok sørge for, at påminde dem om dette.
07-01-2010 18:26 #294

Jeg ser meget gerne lidt posts fra TGP igen. Han lovede jo ligesom igår at han denne gang som indbygger ville være meget aktiv.

07-01-2010 18:28 #296
Unvote føler ikke Live er et vildt godt target længere. Jeg synes stadig hans spil er mystisk, men kan sagtens forstå han gerne vil leve lidt længere end normalt.
07-01-2010 18:28 #295

hmm fly fly det er altså STADIG underligt du har så travlt der kommer lidt fokus på dig?! og med det samme er mollemanden klar på... jeg fornemmer noget ulvet her!

07-01-2010 18:29 #297

toga - umildbart fint.

Jeg ved godt faberg har fucket op, men igår havde jeg faktisk et rimelig stærkt indbygger lean på ham. Det kommer også til udtryk i min post kl 00:25, men det var før det egentlig blev klarlagt hvad der egentlig skete igår ved lynch. Men jeg vil gerne være med på ham som 1 af de 2 vogne.

07-01-2010 18:32 #298

Jeg siger ikke at jeg skal have kredit for selv at bringe alting frem omkring mit fuckup igår, men som ulv vil det sgu da være pænt åndsvagt først at lave en åbenlys fejl for så derefter at påpege den.

Toganim du sammenligner på et tidspunkt min fejl igår med nogle af de fejl du tidligere har lavet som ulv. Lige efter du har lavet en fortalelse eller lignende så går du sgu da heller ikke ud og påpeger din fejl.

Håber virkelig ikke jeg dør for en åndsvag fejl som er så åbenlys at en ulv intet kan vinde ved det :(

07-01-2010 18:33 #299

@ live 17.51

Jeg syns heller ikke at de helt inaktive er så gode targets.
Dem ska vi nok komme til.

07-01-2010 18:34 #300

Det er bare så problematisk. Som faber nævner 18.26 så mangler vi stadig noget fra en som TGP. Men der er sgu mange vi mangler fra.

For at være ærlig er det lige før at jeg er ligeglad hvem af nedenstående der køres vogne på:
Faber
Flyfly
Aurvandil
TGP
UTG

og der er sikkert mange der skal tilføjes som jeg bare har glemt. Jeg ser bare gerne at vognene er klar kl. 19- så kan vi tage den derfra

07-01-2010 18:35 #301

@toganim

Ok. så lad os tage TGP og UTG. klar på den??

07-01-2010 18:37 #302
unvote
07-01-2010 18:38 #303

Faber, du må have vidst at den ville blive opdaget. Andet ville være sindsygt. Men jeg ved det godt. Du bevæger dig mere og mere mod neutralt område. For min skyld må du gerne overleve lynches.

Jeg gider bare ikke sidde 19.55 og skulle vurdere hvem der skal dø

07-01-2010 18:39 #304

Aur faber TGP Malxom og til nøds UTG (ham vil jeg hellere have lunaet da jeg tror mange skal have et ret stærkt indbyggerread på ham for ikke at have lyst til at stemme på ham = svært at læse noget af det)

Disse er fine wagontargets ifølge mig.

07-01-2010 18:40 #305

Hey people!

Beklager meget, men der opstod nogle problemer jeg måtte tage mig af igår eftermiddag.

Jeg vil nu gå igang med at læse op på gårdagens tråd samt den fra idag.

Er der noget konkret til mig så skriv det gerne igen, så vil svare på eventuelle spørgsmål.

Vender tilbage med kommentarer samt lynchforslag.

07-01-2010 18:40 #306

Stiller gerne op til wagon som skrevet før.
Skulle jeg så dø, så er det vigtigt at folk læser tilbage i tråden, så min død ikke bliver forgæves.

Jeg fastholder mit lynch på FlyFly, om i så vil bruge ham som den anden wagon er op til jer.

Har ikke mere tid nu, da jeg er på vej ud af døren og der råder åbenbart lige lovlig meget ubeslutsomhed herinde :)

07-01-2010 18:40 #307

TGP og UTG er fint nok for mig.

Jeg venter gerne med faber (og jacob) til vi har fundet ud af Lives tilhørsforhold

07-01-2010 18:40 #308

@Toganim

jeg ser dig som en af de gode, derfor vil jeg godt lige kravle tilbage til en af mine tidligeste post.
Men først lige et citat fra din post idag kl. 15.14

"Faber
Jeg ser dig desværre stå på den uheldige side i den sammenhæng. Din post giver fin mening, men som bekendt er der et sygt fuckup. Det er fjollet, dumt etc. hvis du er ulv, og jeg ville naturligvis helst se at det ikke var sket da jeg ville hade at lynche dig pga. det.
Jeg ved desværre at man som ulv kan lave fejl. Jeg har i et turbo spil (hvor jeg var ulv) skrevet noget i stil med "lad os bare koncentrere os om at finde den anden ulv" som "forsvar" til mig selv. Jeg fik snakket mig ud af den, men det gav sved på panden. Man LAVER fuckups, og sådan er det bare... uanset hvor dumt det er. Lidt ligesom Eksplicits "narkomaner" i sidste game. Det sker bare."



og her min post

"Molle skriver dette indlæg 8.52

Har da set allerede en som har udelukket sig fra at være seer

på dette tidspunkt har live skrevet dette

stars fucking sucks, please kill me now !

on a sidenote.

hvis jeg var ulv ville jeg æde holstt

og Xitaah denne

Nå ja, hvis jeg var seer. Peakede jeg flyfly som god

så vidt jeg kan se de eneste indlæg som forsøger at peeke nogen på dette tidspunkt tidligt om morgen

Dette kan evt. tolkes som et slipup af Molle som selvfølgelig så er Ulv, og han ved derfor at

1) enten så vil en ulv IKKE æde Holst
Eller
2) flyfly vil aldrig peeke som god

Hvis Molle var tilstrækligt søvnig her til morgen da han skrev ovenstående så har vi muligvis 2 ulve blandt disse 3

Molle - meget ulvet
Holst - muligvis outet af Molle
flyfly - muligvis outet af Molle

derfor vil et lynch af molle iaften give en ok info - er han ond så er jeg 95 % på at en af de 2 andre også er, er han god - ja så var det første dags lynch - men på en synes jeg fornuftig baggrund.

Unvote
Lynch Mollematen
"

jeg ser altså stadig Molle som den største Ulvekandidat her

og hvis jeg ikke er helt galt på den er der efterhånden også nogen som mener at flyfly kan være ulv
det gør jo min terori endnu bedre.@Toganim

jeg ser dig som en af de gode, derfor vil jeg godt lige kravle tilbage til en af mine tidligeste post.
Men først lige et citat fra din post idag kl. 15.14

Faber
Jeg ser dig desværre stå på den uheldige side i den sammenhæng. Din post giver fin mening, men som bekendt er der et sygt fuckup. Det er fjollet, dumt etc. hvis du er ulv, og jeg ville naturligvis helst se at det ikke var sket da jeg ville hade at lynche dig pga. det.
Jeg ved desværre at man som ulv kan lave fejl. Jeg har i et turbo spil (hvor jeg var ulv) skrevet noget i stil med "lad os bare koncentrere os om at finde den anden ulv" som "forsvar" til mig selv. Jeg fik snakket mig ud af den, men det gav sved på panden. Man LAVER fuckups, og sådan er det bare... uanset hvor dumt det er. Lidt ligesom Eksplicits "narkomaner" i sidste game. Det sker bare.


og her min post

Molle skriver dette indlæg 8.52

Har da set allerede en som har udelukket sig fra at være seer

på dette tidspunkt har live skrevet dette

stars fucking sucks, please kill me now !

on a sidenote.

hvis jeg var ulv ville jeg æde holstt

og Xitaah denne

Nå ja, hvis jeg var seer. Peakede jeg flyfly som god

så vidt jeg kan se de eneste indlæg som forsøger at peeke nogen på dette tidspunkt tidligt om morgen

Dette kan evt. tolkes som et slipup af Molle som selvfølgelig så er Ulv, og han ved derfor at

1) enten så vil en ulv IKKE æde Holst
Eller
2) flyfly vil aldrig peeke som god

Hvis Molle var tilstrækligt søvnig her til morgen da han skrev ovenstående så har vi muligvis 2 ulve blandt disse 3

Molle - meget ulvet
Holst - muligvis outet af Molle
flyfly - muligvis outet af Molle

derfor vil et lynch af molle iaften give en ok info - er han ond så er jeg 95 % på at en af de 2 andre også er, er han god - ja så var det første dags lynch - men på en synes jeg fornuftig baggrund.

Unvote
Lynch Mollematen

jeg ser altså stadig Molle som den største Ulvekandidat her

og hvis jeg ikke er helt galt på den er der efterhånden også nogen som mener at flyfly kan være ulv
det gør jo min terori endnu bedre.

Jeg kan godt se sådan lidt fra sidelinien at dette kan ses som en usund besættelse af at molle er ulv :-) - men det er det bedste bud jeg ser stadig

Og jeg fik ikke så meget ud af at læse afstemningen igennem igår, for dem som fik de afgørende stemmer ind på dohn har jeg ikke lige som ulve endnu.

07-01-2010 18:41 #309

@Toganim

Enig i at vi er de samme personer som reelt bare sidder og snakker om det samme herinde.

Holstt er en åbenlys person du mangler over inaktive, ham hører vi dog forhåbentligt fra her kl 20 som han lovede i nat.

07-01-2010 18:42 #310

Jeg er med på TGP og UTG. Så vidt jeg husker plejer TGP at være ret aktiv, men det har han ikke været denne gang. UTG vrøvler bare.

07-01-2010 18:45 #311

glem lige min post 18.40
der var lige for mange gange ctrl v

@Toganim

jeg ser dig som en af de gode, derfor vil jeg godt lige kravle tilbage til en af mine tidligeste post.
Men først lige et citat fra din post idag kl. 15.14

"Faber
Jeg ser dig desværre stå på den uheldige side i den sammenhæng. Din post giver fin mening, men som bekendt er der et sygt fuckup. Det er fjollet, dumt etc. hvis du er ulv, og jeg ville naturligvis helst se at det ikke var sket da jeg ville hade at lynche dig pga. det.
Jeg ved desværre at man som ulv kan lave fejl. Jeg har i et turbo spil (hvor jeg var ulv) skrevet noget i stil med "lad os bare koncentrere os om at finde den anden ulv" som "forsvar" til mig selv. Jeg fik snakket mig ud af den, men det gav sved på panden. Man LAVER fuckups, og sådan er det bare... uanset hvor dumt det er. Lidt ligesom Eksplicits "narkomaner" i sidste game. Det sker bare
."


og her min post

"Molle skriver dette indlæg 8.52

Har da set allerede en som har udelukket sig fra at være seer

på dette tidspunkt har live skrevet dette

stars fucking sucks, please kill me now !

on a sidenote.

hvis jeg var ulv ville jeg æde holstt

og Xitaah denne

Nå ja, hvis jeg var seer. Peakede jeg flyfly som god

så vidt jeg kan se de eneste indlæg som forsøger at peeke nogen på dette tidspunkt tidligt om morgen

Dette kan evt. tolkes som et slipup af Molle som selvfølgelig så er Ulv, og han ved derfor at

1) enten så vil en ulv IKKE æde Holst
Eller
2) flyfly vil aldrig peeke som god

Hvis Molle var tilstrækligt søvnig her til morgen da han skrev ovenstående så har vi muligvis 2 ulve blandt disse 3

Molle - meget ulvet
Holst - muligvis outet af Molle
flyfly - muligvis outet af Molle

derfor vil et lynch af molle iaften give en ok info - er han ond så er jeg 95 % på at en af de 2 andre også er, er han god - ja så var det første dags lynch - men på en synes jeg fornuftig baggrund.

Unvote
Lynch Mollematen
"

jeg ser altså stadig Molle som den største Ulvekandidat her


og hvis jeg ikke er helt galt på den er der efterhånden også nogen som mener at flyfly kan være ulv
det gør jo min terori endnu bedre.

Jeg kan godt se sådan lidt fra sidelinien at dette kan ses som en usund besættelse af at molle er ulv :-) - men det er det bedste bud jeg ser stadig

Og jeg fik ikke så meget ud af at læse afstemningen igennem igår, for dem som fik de afgørende stemmer ind på dohn har jeg ikke lige som ulve endnu.

07-01-2010 18:45 #312

Fivecats

Tak for indlæg 18.40
Jeg har en teori der forklarer molles ”slipup” men vil gerne høre hans eget forsvar af hans indlæg. Dette er mere fordi jeg ikke vil forære ham de indbyggerpoint ved at give ham en plausibel forklaring. Er han ikke kommet med den senere må han få lidt indbyggerpoint

Har du skrevet det dobeblt? gider ikke læse det så
PS. der skal obv stå 21.55 i mit indlæg kl 18.38

07-01-2010 18:46 #313

@Stonien

Tror ikke man kan sige TGP plejer at være aktiv. Det har han i hvert fald ikke været i de sidste mange spil. Mit eneste grudge mod ham har egentlig været at han igår lovede han ville være meget aktiv.

Hvis TGP er ulv er dette i hvert fald ikke samme stil som i P.I.S spillet hvor han var i baggrunden hele spillet og tog den hjem på sidste dag.

07-01-2010 18:47 #314

Med mindre Daniel har en god begrundelse hvorfor jeg er en god wagon, har han da lige redet sig nogle helt gratis ulve points..

Jeg har i følge mig selv intet mistænkeligt gjort, Thingy gav mig ret hurtigt indbygger points (hvad vægt det så har), og jeg har på intet tidspunkt været oppe at vende i diskutionen...

Kan self også være Daniel bare ikke har fulgt med i tråden ^^.. ;)

- X

07-01-2010 18:49 #317

Min vote blir på Flyfly

Live er ikke en god WAGON!

07-01-2010 18:49 #316

Jer der har Molle som ulv vil jeg meget gerne have kommenterer det faktum at han vælger at flytte stemmen over på Prille kl 21:52 igår hvor vi forsøger at pege vognen i den retning.

Jeg siger ikke han er indbygger, jeg har meget svært ved at se dette gjort af en ulv så sent i afstemningen

07-01-2010 18:49 #315

Om fly er ulv men okayyyy :-)

Men hvad med dig stonien? du har jo væreeeeeeeeeeeet rigtig aktiv?

OMG siger da bare en masse crap frem for at være total tavs (FOR SÅ ER MAN JO ULVET IKK?)

lad nu være med at stemme mig, det er bare endnu et skridt til ulvenes sejr!

Og pls forklar hvorfor FLY FLY ikke kan være ulv?

07-01-2010 18:50 #318
fly fly
07-01-2010 18:52 #319

Faber sikke noget forfærdeligt vrøvl... Molle stod til at dø, og hvis han kunne se at stemningen gik i retning af Prille kunne han da cleare sig selv ved at oute en anden ulv...

- X

07-01-2010 18:52 #320

@Malxom

Kan heller ikke rigtigt se hvor du skulle have fået nogle ulve points. Dog ser jeg gerne at du snart vender tilbage til din stil fra de tidlige spil. Ellers kan det være du får lidt ulvepoints fra mig på den konto.

Du spiller en hel del mere tilbageholdende end du har gjort engang.

07-01-2010 18:53 #321

Faber>> True men har desværre meget at se til pt, så det bliver sådan lidt en blanding af hvad jeg har tid til - og samtidig hvad den tid tillader jeg gør gennemført :)

- X

07-01-2010 18:54 #323

faber du er priceless, da jeg stemmer prille er det fordi jeg er ulv, når molle går det hvor han selv er et sikkert lynch kan han aldrig være ulv.

med alt respsket," indsæt selv en passende sætning" du giver ingen mening.

07-01-2010 18:54 #322

@faber

jeg tror faktisk at det alene er et forsøg på at rede r....

og så tror han måske heller ikke helt på at det kan nås

07-01-2010 18:56 #324

@Malxom

Hmm der hvor jeg er uenig med dig er at det højst sandsynligt ikke var blevet til 7 stemmer på Prille no matter what. Hvis jeg havde fået stemt på Prille var det nok endt som i går bare med Prille i stedet for Dohn i lodtrækningen. Det vil sgu da være noget af et sats.

Dog vil jeg give dig ret i at mine indbyggerpoints til Molle måske er forkerte. Det er dog ikke for at cleare Molle, men måske snarere et forsøg på at cleare Prille.

07-01-2010 18:57 #325

@ malxom... Kan godt være at jeg bare er langsom og har misset noget.


Jeg har bare ikke set nogle videre fyldige meninger (jeg falder for nogle også i denne kategori indtil videre)
At validere sig ved at Thingy har haft dig som god er dog en utroligt tynd begrundelse.
Dag 1 vurderinger er spinkle - og thingy er ikke ligefrem kendt for at være et spotter-orakel (han er kendt for mange kvaliteter, men han misser forbavsende ofte på sine lister de første par dage)

07-01-2010 18:58 #326

Som var ulv?...

Stod af der tror jeg..

- X

07-01-2010 19:00 #327

@Live

Min kommentar om din stemme på Prille vil jeg egentlig stadig fastholde. På det sene tidspunkt synes jeg absolut ikke din stemme på Prille giver nogen mening overhovedet. Vi har en stilling der siger 6 stemmer på Molle, 3 på Dohn og 2 på Prille. Hvilken præference har du for at stemme på Prille fremfor Dohn?

Hvis du ingen præference har synes jeg din stemme havde været meget mere anvendelig på Dohn.

Angående Molles stemmeskift så synes jeg ikke du nødvendigvis kan udlede det store af det. Alle spillere vil forsøge at redde sin egen røv hvis de kan.

07-01-2010 19:04 #328

@Malxom

Antager din post 18:58 var til mig og en kommentar til min post 18:56

Kan godt se det ikke var helt så tydeligt. Min sidste sætning var ment som at en begrundelse for Molles stemme på Prille. Godt kunne være at han havde indset han ville dø og dermed forsøgte at cleare Prille ved at lade ham komme tæt på i antal stemmer.

Så ja Molle kan sagtens være ulv. Jeg tror dog stadig han er indbygger

07-01-2010 19:11 #329

Daniel>> Angående Thingy skrev jeg jo også for hvad det var værd.. Synes bare ikke du kan give mig mange ulve points for noget som helst..

Jeg har muligvis ikke opfundet den dybe tallerken i dette spil, som jeg plejer :P.. Men altså ja...

- X

07-01-2010 19:12 #330

Nå nu vil jeg lave lidt mad er tilbage i tråden omkring kl 20.

07-01-2010 19:13 #331

Fivecats hvor ville det være super hvis du brugte din energi i at finde ulve på nogle andre end mig, jeg er indbygger!

Du ser ud til at tænke langt og kunne godt bruge at du bruge det til noget som vi gode kan bruge ;)

07-01-2010 19:18 #332

@molle

man kommer langt med smiger

jeg erkender også at jeg er lidt stuck lige nu, og desvære kun dig jeg har på radaren, men dagen er ung endnu

07-01-2010 19:19 #333

[0] Aurvandil stemmer på - Flyfly
[0] Danielgron stemmer på -
[1] Emilbbs stemmer på -
[1] Faberghasted stemmer på -
[0] Fivecats stemmer på -
[3] Flyfly stemmer på - UTGwithurMOM
[0] Holstt stemmer på -
[0] Jacob32DEN stemmer på -
[1] Live stemmer på - Live
[0] Malxom stemmer på - Faberghasted
[0] Mollematen stemmer på -
[1] Panter stemmer på - Panter
[0] Robertoloda stemmer på - Flyfly
[0] Skatkat stemmer på -
[0] Stonien stemmer på -
[0] Thegreatpete stemmer på -
[0] Toganim stemmer på - Emilbbs
[0] Twajzer stemmer på -
[1] UTGwithURmom stemmer på - Flyfly
[0] Xitaah stemmer på -

07-01-2010 19:25 #334

GOdt at se at I snakker videre.
Beklager mit sene "peek" men der var lige tlf :P

Hvis jeg var seer peekede jeg xitaah som god

some1 wanna join?

07-01-2010 19:34 #335

shiiat... har lige brugt 25 min på at skimte tråden igennem... vil emget gerne undskylde for den store inaktivitet fra min side... en fødselsdag igår, løb ud i nogle øl, og en gang basket træning.. og kødsår på tåen ( Husk basketsko, eller en form for sko ved indendørs træning..)

Men sov lidt længe grundet det, og glemte fuuuldstændig Tråden her...

My bad..

Men altså.. af det jeg har kigget igennem.. har kun skimtet, da mit hoved ikk kunne klare alle de informationer... Jeg nærer en mistanke til Robertoloda... Jeg syntes der er noget ulvet over ham.. så jeg tror mere på at han er ulv, end alle jer andre.. selvom alle er på min ulveliste :)

Har i nogle spørgsmål..? så kom glad..

Og grunden til jeg kigger mere på robertoloda.. er hans indlæg.. jeg tænker bare at en ulv godt kan skrive de indlæg der... allesammen.. der er ikke nogle specifikt der siger det til mig.. det er alle indlæggene..

*Sidste indlæg* faberghasted 07-01-2010 19:04

07-01-2010 19:35 #336

vote TGP

Folk lader til at have lidt klike-prægede holdninger til hvem der skal være targets/wagons...
Det kan der givetvis læses lidt ud af i morgen.
Jeg har meldt mine foretrukne wagons op og håber at nogle vil være med på nogle af de navne.

07-01-2010 19:36 #337

Hvis jeg var seer peekede jeg Live som god.

07-01-2010 19:37 #338

Jeg er ved at gennemlæse tråde. Er nået halvvejs igennem DAG 1.

Vender tilbage med en liste på baggrund af den grundige gennemlæsning.

07-01-2010 19:40 #339

Er twajser lidt fuld?

07-01-2010 19:41 #340

Vote TGP

07-01-2010 19:41 #341

Tak til twajz for peek!
Tak til holstt for at skrive noget

Flyfly hvis jeg skal redde din røv så skal du satme overtale mig.

07-01-2010 19:43 #342

Er ikke fuld mere :D

07-01-2010 19:46 #343

Hvad er det som har gjort mig så ulvet.

07-01-2010 19:48 #345
toganim
07-01-2010 19:48 #344

@toganim

HVad vil du have jeg skal overtale dig med?? lave en liste over samtlige folk hvor jeg skriver hvad jeg mener de er??

Forklare endnu engang at jeg rent faktisk havde valgt prille som mit peek og derfor ikke var interesseret i at han røg, da jeg så ville "miste" peeket?

07-01-2010 19:50 #346

@Emilbbs

Hvorfor toganim???

Det er da nok det dårligste valg.

07-01-2010 19:50 #347

vil godt vide hvorfor folk mener jeg skal lynches??

altså udover at i er ulve, og vurderer jeg idag er et let lynch at skulle retfærdiggøre...

07-01-2010 19:51 #350

Har ikke lige fået læst den sidste time igennem. Tager hjem fra arbejde nu, og ser om jeg kan nå at komme online før 22.

TGP

07-01-2010 19:51 #349

Jeg kan simpelthen ikke forstå det peek. Hvis du har lyst til at ændre historie er det fint nok, og jeg vil ikke holde noget imod dig hvis du har løjet tidligere. Jeg forstår det bare ikke.
Det er nok blot fordi det ikke er sådan jeg selv ville spille, men jeg synes ikke det giver mening.

Emilbbs ??

07-01-2010 19:51 #348
emilbbs
07-01-2010 19:53 #351

@toganim

Jamen hvorfor skulle jeg ændre en historie der rent faktisk er sand?? Vil ikke ændre noget ved historie at all, den er 100 % sandfærdig.

07-01-2010 19:56 #352

Du stemmer på mig, og det var vel dig der gav den afgørende vote igår?

07-01-2010 20:01 #353

robert hvorfor er det et dårligt valg?
og hvorfor mig?

07-01-2010 20:02 #354

Nå min stemme går til Emilbbs han stemmer simpelthen for underligt. Jeg anser ham for at være en fin vogn

07-01-2010 20:03 #355

toganim er så tæt på at være clearet uden at han er blevet peeket?

så enten er du ulv ellers er det utrolig skidt indbygger spil?

07-01-2010 20:03 #356

Kan ikke lige gennemskue de her peeks, men siden vi fik rollen på Thingy, så får vi vel også seerens rolle ved død, så kan de vel være et eller andet værd.

Hvis jeg var seer, så peekede jeg Twajser som fuld....Jeg mener god :)

Tyder de sidste posts på at vognene er flyfly og tpg?

07-01-2010 20:03 #357

Flyfly, jeg ville blot give dig muligheden fordi jeg er sådan en sød person

Jeg ser gerne at Emilbbs dør før Flyfly!
Emil: Jeg føler ikke han bidrager med noget konstruktivt, og han giver ingen mening.
Flyfly: Hans forklaring er plausibel. Jeg forklarer imorgen

07-01-2010 20:03 #358

Har endelig fået ungerne i seng, skal lige læse op, så starter jeg eller hopper på en vogn :)

07-01-2010 20:05 #359

[0] Aurvandil stemmer på - Flyfly
[0] Danielgron stemmer på - Thegreatpete
[3] Emilbbs stemmer på - Toganim
[1] Faberghasted stemmer på - Emilbbs
[0] Fivecats stemmer på -
[2] Flyfly stemmer på - UTGwithurMOM
[0] Holstt stemmer på -
[0] Jacob32DEN stemmer på - Thegreatpete
[1] Live stemmer på - Live
[0] Malxom stemmer på - Faberghasted
[0] Mollematen stemmer på -
[1] Panter stemmer på - Panter
[0] Robertoloda stemmer på - Emilbbs
[0] Skatkat stemmer på -
[0] Stonien stemmer på - Thegreatpete
[3] Thegreatpete stemmer på -
[1] Toganim stemmer på - Emilbbs
[0] Twajzer stemmer på -
[1] UTGwithURmom stemmer på - Flyfly
[0] Xitaah stemmer på -

07-01-2010 20:07 #360

i guder, endnu en afstemning der bliver smadret, well done ulve

07-01-2010 20:10 #361

Live, hvem ville du have?
Jacob, faber og molle?

Vi har nok tid. Jeg synes bare de skal være klar kl. 21

07-01-2010 20:12 #362

Har fået skimmet hele tråden, dog ikke nærlæst den endnu.

Er btw først lige stået op, efter at være gået SENT i seng.

Jeg har intet problem med at stemme emilbbs, specielt ikke efter han votede mig, og aldrig svarede på mine spørgsmål, dernæst går han afk for aftenen, uden at vote? - Kan sgu ikke bruges til noget.

Emilbbs

07-01-2010 20:17 #364

Btw, bør vore wagons ikke evt være Flyfly og Emilbbs/TGP?

07-01-2010 20:17 #363

ikke vote?

07-01-2010 20:18 #365

Og svarede da på dine ?, kig op.

07-01-2010 20:19 #366

@xitaah

Hvorfor siger du det??

Igår nævnte du adskillige gange at du så mig som god, og nu skal være en wagon...dont get it

07-01-2010 20:20 #367

emilbbs er ik dårlig, men vi får intet ud af det.

jacob og faber er likely ulve, foretrækker jacob

men de tre er alle god bud.

Lynch Jacob32den

07-01-2010 20:23 #369

Xitaah,

Hvis jeg nu siger at jeg tror på hans historie om peeket. Hvad kan du så finde af suspekte ting på ham?

Live, hvis emilbbs er et godt bud kan vi så ikke bare heppe på ham i aften?
Du ryger ikke i glemmebogen, og jeg vil gerne være med på dine ideer imorgen eller lignende.

Men faber/jacob er mere likely til at komme til at træde forkert end emilbbs er. Derudover kan vi også få mere info ud af dem deres indlæg når de (måske) er døde som ulve end vi kan af emilbbs. Derfor ser jeg dem gerne vente en dag.

07-01-2010 20:23 #368

@Live

Jeg er da ikke helt enig i vi ikke får noget ud af Emil. Hvis han er ulv vil jeg mene sandsynligheden for Molle er ulv er steget væsentligt.

07-01-2010 20:25 #370

@live

Spiller 10 borde, så bliver ikke de vilde svar. Men du mener jeg burde ændre vote?

07-01-2010 20:27 #371

@Flyfly

Kig oppe engang i nat. Du vil også give god information.

@Toga

Hvis du tror på "hvems" historie om peek? - Har som sagt ikke læst hele dagen op endnu.

07-01-2010 20:28 #372

@Toganim

Angående flyfly er jeg nok meget enig. Synes ikke Flyfly giver meget mening som vogn da jeg også tror på hans peek historie. Tidligere har jeg efterspurgt nogen der kunne betvivle den historie. Føler stadig hans peek på Prille er om ikke dumt så i hvert fald en anderledes beslutning end jeg selv havde taget, men vi er jo ikke alle ens.

07-01-2010 20:31 #373

Faber kan vi blive enige om følgende:
- Emilbbs må ikke nå endgame uanset om han er god eller ej
- Hvis han ER god så vil ulvene ikke tage ham ud da vi obv ikke kan bruge hans indlæg til noget som helst

xitaah - flyfly siger at han peekede prille. Historien har været omtanlt en del og skabt en del debat.

07-01-2010 20:34 #374

@Toganim

Det kan vi sagtens blive enige om og jeg vil spørge dig om præcis de samme punkter ikke gælder UTG?

UTG giver en lille smule mening i dette spil sammenlignet med P.I.S men det siger heller ikke meget.

07-01-2010 20:38 #376

Jeg ville absolut ikke have noget imod hvis utg blev taget ud af lunatic i aften. Men det kan siges om flere. Jeg poster mine forslag til speciels senere

07-01-2010 20:38 #375

@tog

du har måske ret. Men ikke let at komme ind i et spil alle kender, og kender hinanden.

07-01-2010 20:39 #377
Emilbbs

Der er sagt det jeg synes ovenover.
07-01-2010 20:41 #378

2 vogne på Emil og UTG og så lunatic på den der overlever vil passe mig fint.

07-01-2010 20:42 #379

Det kan jeg godt forstå emil. Og det er heller ikke ngoet personligt. Jeg bliver bare nødt til at gøre det jeg tror er bedst for mit hold

07-01-2010 20:43 #380

Enig faberg, det scenarie ville heller intet gøre mig.

07-01-2010 20:44 #382

@Emil

Kan sagtens forstå din frustration over at vi alle kender hinanden. Jeg ved fra mig selv at jeg bruger en masse viden fra tidligere spil om folks mønstre til at aflæse folk.

Det som måske kunne redde dig var at prøve at læse folks indlæg grundigt igennem og prøve at finde udsagn som ikke matcher overens med din opfattelse af "virkeligheden".

Tror du skal undlade dig i at gå ind i diskussioner om folks aktivitetsmønstre og lignende. Nogle gange er man fanget i at skulle opretholde samme mønster som tidligere spil. F.eks var jeg meget aktiv de første 2 spil hvilket gør jeg nok bliver lynchet i fremtidige spil hvis jeg pludselig er mindre aktiv.

07-01-2010 20:44 #381

@live

jeg begynder at forstå dig mindre og mindre, her halvanden time før lynch kommer du og brokker dig over at wagons er helt væk med vidre
og selvom der er 2 kandiater som er på vej op så vælger du at smide din stemme på en helt uden stemmer i forvejen

det er sku da et eller andet sted barnligt - og jeg har egenligt ment du virker fornuftig

Jeg stemmer på TGP inat for at holde gang i en wagon

og så vil jeg forslå emilbbs til Luna hvis det ikke skulle blive ham som ryger i lynchet

07-01-2010 20:47 #383

Og hvordan går det med Holstt´s superindlæg som skulle give ham ultimativ tilgivelse for først at dukke op idag ?

Jeg venter i spænding og forventer noget stort holstt :-)

07-01-2010 20:49 #385

Så er ALT læst igennem. Nu skal jeg lige have summeret op, så jeg kan komme med en liste.

Men allerede nu kan jeg sige, at en indbygger springer (lidt overraskende for mig selv) helt op på onde-skalaen, hvor han rager højt over alle andre onde-mistænkte. Det er jacob32den. Så når jeg har postet min liste, skulle jeg gerne nå at komme med årsagen til, at jacob rammer min ondeliste så hårdt.

Indtil videre:

Jacob32DEN

07-01-2010 20:49 #384

@Fivecats

Udover Holstt venter jeg også i spænding på TGP og at han får læst tråden op. Forventer kraftig aktivitet der i den sidste time

07-01-2010 20:50 #386

Jeg indrømmer at min stemme der også kun er fordi at det så ud som vi var ved at have en del på emil, og så kunne tgp bliver wagon 2

07-01-2010 20:51 #387

ok, jeg er ikke i nærheden af at have læst dag 2 ordentlig igennem. Kan dog se at ulvene er ved at få mig stemt ud. Så må hellere bruge tiden til at svare på anklagerne mod mig, fremfor at komme med argumenterede lynchforslag. Hvad er grunden til at der nu er 3 som vil se mig lynchet?

btw fremragende arbejde af luna!

Syntes iøvrigt at gårdagens afstemning var meget mærkværdig. Har brugt lang tid på at gennemskue hvad der foregik, men fatter ingenting af det. Det kan vel umuligt tænkes at molle blev reddet af sin medulve? Tror ikke ulvene ville gøre noget så åbenlyst, men man ved dog aldrig..



Udfra det jeg har læst så er jeg meget sikker på faberg og toganim som gode.
Aurvandil virker også som god.

Molle ???

Er lidt skeptisk overfor flyfly som jeg troede meget på som god i starten af spillet, men tvivler nu meget.

Live har jeg lidt mistænkt som ulv, da jeg syntes hans stemme igår var mærkelig.

Vil gerne uddybe mine argumenter for ovenstående hvis i ønsker?

07-01-2010 20:52 #389

@Holstt

Hvis det er en liste der tager lang tid at skrive. Kan du så ikke lave en hurtig post der udelukkende beskriver Jacob. Ellers risikerer vi kaos som igår hvis stemmerne pludselig skulle flyttes.

07-01-2010 20:52 #388

wow endeligt et fornuftigt menneske, ty holstt

07-01-2010 20:54 #390

[0] Aurvandil stemmer på - Flyfly
[0] Danielgron stemmer på - Thegreatpete
[5] Emilbbs stemmer på - Toganim
[1] Faberghasted stemmer på - Emilbbs
[0] Fivecats stemmer på - Thegreatpete
[2] Flyfly stemmer på - UTGwithurMOM
[0] Holstt stemmer på - Jacob32DEN
[2] Jacob32DEN stemmer på - Thegreatpete
[0] Live stemmer på - Jacob32Den
[0] Malxom stemmer på - Faberghasted
[0] Mollematen stemmer på - Emilbbs
[1] Panter stemmer på - Panter
[0] Robertoloda stemmer på - Emilbbs
[0] Skatkat stemmer på -
[0] Stonien stemmer på - Thegreatpete
[4] Thegreatpete stemmer på -
[1] Toganim stemmer på - Emilbbs
[0] Twajzer stemmer på -
[1] UTGwithURmom stemmer på - Flyfly
[0] Xitaah stemmer på - Emilbbs

07-01-2010 20:56 #392

Damn det går hurtigt - kan næsten ikke læse hurtigt nok til at opdatere mig :(

Emilbbs

07-01-2010 20:56 #391

@fab

du har sikkert ret.

Kom som sagt lidt sent hjem igår, og det resulterede i at jeg syntes jeg blev nød til at vise noget. Derfor atemte jeg på dohn. Måske uden den bedste begrundelse. Men mere for at vise jeg var med.

Da jeg i morges voter xitaah er det lige så meget for at komme ind i spillet, og fordi jeg gerne vil se hvad det vil gøre ved spillet. Og folk for en holdning til mig.

Men måske jeg bare skaber kaos i stedet for at hjælpe mit folk?

07-01-2010 20:57 #393

Fordi jeg stadig har en "gut feeling" - og fordi det giver lidt reads omkring visse interessante personer :

07-01-2010 20:58 #394

@TGP

Du skriver at du måske har mig som ulv, nogen grund hertil?

07-01-2010 20:59 #395

TGP jeg ser gerne argumenterne for aurvandil og faber.
Derudover har jeg Molle som god (og obv mig selv).

Jeg regner stærkt med at Holstt har et godt indlæg på vej. Jeg har ikke noget imod at skifte vogn hvis der er et ordentligt grundlag. Jeg gider bare ikke sidde de sidste 4 min og debattere. Men hvis dagens aktivitetsniveau er på et niveau hvor vi ikke kan tillade os at droppe debatten en time før, so be it

07-01-2010 21:00 #396

TGP overbeviser mig ikke ligefrem om at det er en dårlig stemme...

Jeg tror ikke på emil som ulv:
De kæmpe-fejl han laver ville han blive styret udenom af sine medulve.
Det er jo ikke slipups men kæmpe forståelsesfejl i forhold til spillets udvikling.

07-01-2010 21:01 #397

Smøg røget ude i kulden. Nu bliver listen talt sammen.

@faber
Jacob-indlægget bliver laaaangt, så det kommer senere, men inden lynch, for hvis jeg som i sidste spil på andendagen rammer FIRE ud af FIRE ulve korrekt, så overlever jeg ikke denne nat.

07-01-2010 21:01 #398

@Flyfly

Kan du kort skrive hvem du overvejede at peeke udover prille?

07-01-2010 21:02 #399

dine store aktivitet som i starten fremstod oprigtig men som jeg siden hen finder en smule påtaget. Igen så vil jeg gerne sige at jeg kun har læst dag 1 ordentlig igennem, samt skimmet dag 2.

beklager flyfly men du er den som jeg finder mest ulvet

07-01-2010 21:06 #401

@toga

faberg har taget sig umådelig meget tid til at lave et skema som kan give et overblik over gårdagens afstemning så jeg desværre først efter jeg havde brugt en del tid på at kigge på stemmefordelingen ved afstemningen:(). Tror ikke en ulv ville gøre det.

aurvandil kommer med nogle indlæg som man bare ikke kommer med som ulv.

07-01-2010 21:06 #400

@faberghasted

gad ikke bruge peeket på dig, toganim, twajzser, thingyman, live. Da det var min formodning at der var større sandsynlighed for at een af jer røg tidligt i spillet.

Sidste spil jeg var med i herinde var der også en del inaktive, som endte med at overleve til endgamet. Derfor valgte jeg at peeke en person (prille) som jeg forventede ville overleve til endgamet. Giver det ingen mening??

Dvs. jeg overvejede alle ud over de nævnte i starten, men tog prille da han nåede langt sidst og jeg derfor regnede med at det igen var semi sandsynligt at han også kom langt den her gang.

07-01-2010 21:07 #402

Holstt2101
Jeg antager at du med "senere" mener tids nok til at vi kan læse, stille kritiske spørgsmål og du kan svare.

07-01-2010 21:12 #404

@Flyfly

Det giver klart mening med de personer du har fravalgt til peek. Der hvor vi så ikke er helt enige er valget af prille. Jeg tror jeg ville have valgt fra følgende gruppe i stedet

Malxom, Aurvandil, Jacob(nok tvivlsomt da han måske heller ikke vil leve så længe), TGP(ham stemmer du dog selv på så forstår godt du ikke tager ham), Roberto, Skatkat eller Xiitah.

07-01-2010 21:12 #403

@holstt

hvis vi skal nå at skifte den ene af vores wagons til Jacob som det ser ud til du gerne vil have, så skal vi sku snart have noget info, også så vi kan nå at blive enige om hvem vi slipper, så det ikke er halvdelen af hver der ryger på jacob

07-01-2010 21:15 #405

Er imod at stemme emilbbs ud. Tror han er en langsom starter som vi nok skal spotte som ulv, hvis han er det. Vedbliver han inaktiv skal han selvfølgelig lynches

Blot for at redde min egen røv stemmer jeg emilbbs

Er villig til evt. skift hvis holstt kommer med nogle guldkorn i sit kommende indlæg..

07-01-2010 21:19 #408

Det ser ud som om at der er etableret to wagons på TGP og emilbbs.

Egentlig ikke nogen af dem jeg helst ser lynchet, men af disse 2 stemmer jeg helst på emilbbs.

07-01-2010 21:19 #407

@Emil

Just in case du ikke har set det beskrevet tidligere. Såfremt du tæt på klokken 22 næsten uundgåeligt vil blive lynchet. Så skal du stå frem og oute dig hvis du er special. Der vil vi langt hellere have at ulvene så er tvunget til at tage dig ud. Dette kan f.eks ske 21:55 hvis du nu har et forspring på 3 stemmer ned til nummer 2.

07-01-2010 21:19 #406

Min liste:

Helt sikkert god: Ingen

Sikkert god: Faberghasted, toganim

God: Live, xitaah, TGP, Mollematen, robertoloda, panter

Måske god/ond: malxom, Emilbbs, UTG, StonieN

Ond: danielgron, SkatKat, FiveCats

Sikkert ond: Jacob32DEN, flyfly

Helt sikkert ond: Ingen


NU vil jeg skrive lidt om især Jacob32DEN

07-01-2010 21:22 #409

@Holstt

Jeg ser gerne du kommenterer på Flyflys post omkring hans peek af Prille som gevinst. Når du har ham som ond antager jeg du ikke tror på hans historie.
Du må især gerne kommentere til hans bemærkning "Ser meget gerne" som er en henvisning til hans post igår omkring hvorfor Prille ikke skal være en vogn, men at det skal være Panter og Dohn.

07-01-2010 21:25 #410

æv Holstt, her har jeg så store forventninger til dit indlæg og så laver du sådan en, jeg havde sku forventet mere fra dig

07-01-2010 21:26 #411

Faber, ved læsning af div. indlæg du har lavet her det sidste stykke tid så er du officielt på min gode liste. jeg har dig på niveau med Molle og xitaah på nuværende tidspunkt. Et enkelt fuckup skal ikke ødelægge det, og jeg prøvede bare at lægge press på dig tidligere.

07-01-2010 21:29 #413

Den måde som min liste kl 21:19 er lavet på er som følger:

Jeg har gennemlæst de to første dages tråde grundigt. Jeg har givet de enkelte spillere store og små plusser og minusser, når noget virkede godt eller ulvet.

Herefter har jeg gennemlæst trådene endnu engang. Ved denne gennemlæsning, ser jeg på alle, der virker "sikkert onde". Nu læses alle deres indlæg fra den synsvinkel, at de er onde! Alle indlæg der nu underbygger den antagede ondskab gør, at disse spillere scorer yderligere ondepoint, men hvis der undervejs er indlæg fra dem, som en ond bare ikke ville skrive, så får de masser af plusser. Under anden gennemlæsning krydsreferes der mellem de antagede ondes indlæg, og hvis dette giver fornuftsmæssige uoverensstemmelser mellem to eller flere spillere, så ved jeg, at en af dem IKKE er ond. På denne måde bliver der ligeledes frasorteret nogle fra ondelisten.

Det var på den måde, at jeg kom frem til, at f.eks. Jacob32DEN er i kategorien "sikkert ond".

Næste indlæg beskriver, hvordan jeg kom frem til dette.

07-01-2010 21:29 #412

Glæder mig Toganim. Tro mig jeg er pænt pissed på mig selv over det fuckup igår. Ret frustrerende at skulle forsvare sig en hel dag over noget man godt ved er noget crap. Man kan jo ikke rigtig gøre andet end at komme videre.

07-01-2010 21:30 #414

@ holstt

Jeg vil gerne have nogle af dem på din "god" række uddybet...

Flere af dem er på min ?? eller ond-liste...

Det kan dog godt vente til i morgen da jacob-spørgsmålet er mere presserende :-)

07-01-2010 21:36 #415

@Toga

Jeg har lige læst det meste igennem omkring og fra Flyfly.

@faberghasted

gad ikke bruge peeket på dig, toganim, twajzser, thingyman, live. Da det var min formodning at der var større sandsynlighed for at een af jer røg tidligt i spillet.

Sidste spil jeg var med i herinde var der også en del inaktive, som endte med at overleve til endgamet. Derfor valgte jeg at peeke en person (prille) som jeg forventede ville overleve til endgamet. Giver det ingen mening??


Godt nok argumenterer flyfly for, hvorfor han skulle peeke Prille. - Prille døde som ulv, så det er jo fint. Men synes stadig det virker lidt som en søgt forklaring.

@Live

Du har mange posts, og du har mange meninger. Dog lidt korte argumenter. Jeg synes meget af det du siger er brugtbart, men jeg kunne godt tænke mig et længere indlæg fra dig, hvor du kommer med dine generelle tanker og/eller analyse af situationen som den er nu. Tror det er noget vi alle kan bruge, til meget!

Tror det er lidt af en smagssag, men hvis jeg skulle vælge nogle personer som IKKE ville bruge sit 1 time peek på Prille, ville den bl.a. indeholde Flyfly.

@Holstt

Jeg ser meget frem til din liste, specielt den del med Jacob32.

Jeg vil ikke sige at Jacob32 er cleared af mig, men absolut heller ikke på min ulveliste. - Ser frem til hvad du har analyseret dig frem til!

@TGP

Hvad er dine tanker, sådan generelt, lige udover at Flyfly er den "mest ulvede" ?

07-01-2010 21:37 #417

Fuck hvor lagger jeg helt vildt. Timede ud da jeg skrev mit indlæg 21:29 og har så taget 7 minutter at komme tilbage på PN. Oplever i andre det samme?

07-01-2010 21:37 #416

[0] Aurvandil stemmer på - Flyfly
[0] Danielgron stemmer på - Thegreatpete
[8] Emilbbs stemmer på - Toganim
[1] Faberghasted stemmer på - Emilbbs
[0] Fivecats stemmer på - Thegreatpete
[2] Flyfly stemmer på - Emilbbs
[0] Holstt stemmer på - Jacob32DEN
[2] Jacob32DEN stemmer på - Thegreatpete
[0] Live stemmer på - Jacob32Den
[0] Malxom stemmer på - Faberghasted
[0] Mollematen stemmer på - Emilbbs
[1] Panter stemmer på - Panter
[0] Robertoloda stemmer på - Emilbbs
[0] Skatkat stemmer på - Emilbbs
[0] Stonien stemmer på - Thegreatpete
[4] Thegreatpete stemmer på - Emilbbs
[1] Toganim stemmer på - Emilbbs
[0] Twajzer stemmer på -
[0] UTGwithURmom stemmer på - Flyfly
[0] Xitaah stemmer på - Emilbbs

07-01-2010 21:41 #418

yep.

Nå ser ud som om jeg bliver dræbt i nat. GL gode, håber sgu i napper dem. Skabtne nok lidt mere forviring end hvad godt var. Held og lykke frem over.
Håber ikke i går så hårdt i mod mig næste gang og lader mig komme lidt mere ind i spillet, så jeg evt. også ville have en change for at lære det bedre at kende.

over and out..

07-01-2010 21:42 #419

@Faberg

Ingen problemer her :)!

@Holstt

Du kan nok ikke nå det før det bliver nat, men det kunne være meget interessant hvis du kunne uddybe hver enkelt spiller, ud fra din liste. Tror også det vil hjælpe seer meget!

07-01-2010 21:42 #420

Hvis Emilbbs teoretisk skulle være special er det vel om en 5 minutters tid han bør stille sig frem hvis han stadig fører med 4 stemmer?
Jeg lagger ikke længere, men med det fåtal af posts der har været de sidste 10 min antager jeg at jeg ikke var den eneste der laggede tidligere.

07-01-2010 21:43 #421

HVIS EMIL ER SPECIEL ER DE NU HAN SKAL STILLE SIG FREM!
EMIl, er du speciel eller ej?

07-01-2010 21:46 #422

Og holstt skal til at komme med sit indlæg omkring Jacob såfremt at en vogn skal oprettes der i sidste øjeblik.

07-01-2010 21:47 #424

Tror bare i skulle have ladet være at stemme mig ud...

07-01-2010 21:47 #423

Hold kæft hvor det lagger!!!!

Nå til sagen:

Ved første gennemlæsning scorede Jacob32DEN samt flere andre mange ondepoint.

Ved anden gennemlæsning scorede Jacob32DEN endnu flere!

Her er de indlæg, der scorede ondepoint hos Jacob ved anden gennemlæsning (hvor jeg som forklaret i forrige indlæg antog, at han var ond):

DAG1, kl. 00:47
Jacob anklager meget kraftigt Thingy og Live (der har scoret mange godepoint) for at være onde.

DAG1, kl. 17:12
Jacob går kraftigt efter, at man skal lynche de tavse.
(Et godt ulvekneb, da man ofte kan finde lidt gode specials i blandt, der så med lidt held kan blive lynchet af de gode.)

DAG2, kl. 00:25
Her kommer jacob med en rigtig ulvet liste.
(Dette har jeg skrevet i mine noter med flere udråbstegn efter, men PN lagger helt vildt lige nu, så det må jeg forklare nærmere, hvis jeg overlever natten, for jeg kan ikke præcis huske, hvad der var så ulvet)

DAG2, kl. 01:09 eller 01:05 (mine noter er utydelige)
Jacob foreslår flyfly (den anden ”sikkert onde” på min liste). Ret smart, at gøre dette på et tidspunkt, hvor det er ganske ufarligt for en ulv at udpege en anden ulv til lynch. Men lækkert senere hen i spillet at kunne henvise til, at man selv har peget på en ulv, - eller hvis jacob ryger først, så kan flyfly henvise til samme post og sige, at ulven jacob næppe ville have peget på ulven flyfly. Et velplaceret ”vaccinationsindlæg”!!!!

DAG2, kl. 14.56:
Et meget tåbeligt indlæg, når luder er kreperet, men overfladisk kan det da ligne, at man er god. 8)

DAG2, kl. 16:48
Gentagne stærke angreb på Live (der er i kategorien ”sikkert god”)

VIGTIGST AF ALT!
Der er ingen indlæg fra jacobs side, der kraftigt modsiger, at han er god. Dette betyder ikke, at jacob er ond, men sandsynligheden er KÆMPE.

Lunatic tag jacob!

Seer peek nogle af de andre på min ondeliste.


07-01-2010 21:48 #427

@Alle

yep.

Nå ser ud som om jeg bliver dræbt i nat. GL gode, håber sgu i napper dem. Skabtne nok lidt mere forviring end hvad godt var. Held og lykke frem over.
Håber ikke i går så hårdt i mod mig næste gang og lader mig komme lidt mere ind i spillet, så jeg evt. også ville have en change for at lære det bedre at kende.

over and out..


Ville være standard for nogle etablerede WW spillere, men sgu ikke for en komplet ny!.

Jeg tror IKKE på at emilbbs er ond! - Lad mig falde hvis han dør som ond!

unvote!

07-01-2010 21:48 #426

Jeg glemte næsten mine anbefalinger:

Lunatic:
UTG: Har som nævnt tidligere
Jacob: Der er mange der mener han er skummel. Jeg vil gerne forholde mig til holstts posts, men uanset hvad må der være info at hente her.


Seerpeeks:
Jeg ser gerne at du peeker nogle som;
Robertoloda
Faber
Holstt

07-01-2010 21:48 #425

Og emil du må ikke lyve

07-01-2010 21:50 #428

Jeg er enig med xitaah- ville gerne selv have skrevet det, men ville gerne have hørt om han havde outet sig. Hans ulvekompagnoner havde nok bedt ham om at oute sig som speciel og trukket en med i faldet

VOTE JACOB32DEN

07-01-2010 21:51 #429

@danilegron

Ingen i "gode"-kategorierne vil blive kommenteret, da det vil være al for megen hjælp til de onde.

daniel, - prøver du at få mig til at bruge tiden før min død på noget forkert.
8)~

@faber
Ingen grund til vogn på jabo så sent og med det her time lag. Lad lunatic tage sig af jacob.

Vil se om jeg kan nå at skrive noget sammen om flyfly og sende det inden natten kommer.

07-01-2010 21:52 #431

@Xiitah

Også enig. Ser ud til den eneste vogn udover TGP vi kan blive enige om vil vil være på Jacob

Jacob32Den

07-01-2010 21:52 #430

Xitaah.. så skal det går hurtigt.. Hvem stemmer vi på?

07-01-2010 21:53 #433
Unvote

Lynch Jacob32DEN


Stoler på dig igen holstt, også selvom du planter mig på den grimme plads
07-01-2010 21:53 #432

Vote Jacob32Den

07-01-2010 21:54 #434

[0] Aurvandil stemmer på - Flyfly
[0] Danielgron stemmer på - Thegreatpete
[5] Emilbbs stemmer på - Jacob32DEN
[1] Faberghasted stemmer på - Jacob32DEN
[0] Fivecats stemmer på - Jacob32DEN
[2] Flyfly stemmer på - Emilbbs
[0] Holstt stemmer på - Jacob32DEN
[7] Jacob32DEN stemmer på - Thegreatpete
[0] Live stemmer på - Jacob32Den
[0] Malxom stemmer på - Faberghasted
[0] Mollematen stemmer på - Emilbbs
[1] Panter stemmer på - Panter
[0] Robertoloda stemmer på - Emilbbs
[0] Skatkat stemmer på - Emilbbs
[0] Stonien stemmer på - Thegreatpete
[3] Thegreatpete stemmer på - Emilbbs
[0] Toganim stemmer på - Jacob32DEN
[0] Twajzer stemmer på - Jacob32DEN
[0] UTGwithURmom stemmer på - Flyfly
[0] Xitaah stemmer på -

07-01-2010 21:54 #435

I guder, endnu en da ødelagt af ulve og urbugelige indbyggere :O)

hop nu på jacob eller faber ffs

07-01-2010 21:54 #436
Jacob32den


Tror hellere ikke at Emil er ond...
07-01-2010 21:54 #437

PS: Hvis lunatic føler at Holstt har ret i sit indlæg bør han naturligvis starte med de mest ulvede.

Hvis Emil dør er lunatic velkommen til at tage jacob ud. No hard feelings her.

væk fra emil. Han havde ikke lavet det indlæg hvis han var ond

07-01-2010 21:55 #439

1 chance til toganim, vote jacob32den

07-01-2010 21:55 #438

@holstt

Ser også meget gerne en lang post om hvorfor jeg er ond. Du er way off:-)

07-01-2010 21:57 #442

Ved første gennemlæsning scorede flyfly samt flere andre mange ondepoint.

Ved anden gennemlæsning scorede flyfly endnu flere!

Her er de indlæg, der scorede ondepoint hos Jacob ved anden gennemlæsning (hvor jeg som forklaret antog, at han var ond):

PÅ grund af lag og tidsnød, kommer nærmere begrundelser først i morgen, - hvis jeg da ikke er blevet ulveføde inden.


DAG1, kl. 13:18
Særdeles ulvet.

DAG1, kl. 19:18
Går alt for let med på toganims ideer. Ulvet.

DAG2, kl. 00:25
Det er bare alt for tyndt! Ulvet.

Udover dette er der nogle alvorlige indikationer, som ikke kan nævnes, da det udsætter gode for livsfare.

NB!
Min liste er intutitiv, og det er pegefingeren mod flyfly og jaocb32 også, men lad os nu se, om jeg tager fejl!

07-01-2010 21:57 #441
Jacob32DEN

07-01-2010 21:57 #440
Jacob32DEN
07-01-2010 21:58 #443
Jacob32DEN
07-01-2010 21:58 #444

: Flyfly imorgen

07-01-2010 21:58 #445
jacob32den
07-01-2010 21:58 #446

1 chance my ass, panter.

Jeg vælger jacob da der er et par stykker der er meget opsatte på at han skal dø. Derudover er jeg opsat på at emil IKKE dør. SÅ om det er TGP eller jacob gør mig ikke det store.. men i det mindste tak fordi du også deltog i dagens tråd :P

07-01-2010 21:59 #448
jacob32den
07-01-2010 21:59 #447

Meget sjovt at Jacob forudså dette ville ske da Live stemmer på ham tidligere i dag

07-01-2010 22:00 #449

Kan ikke lide den brede enighed om jacob.

Der MÅ være nogle ulve der gemmer sig imellem.

07-01-2010 22:01 #451

Enig, men ellesr følger folk bare dem de tror er gode (læs: os)

Hvis jacob er speciel tilter jeg

07-01-2010 22:01 #450
NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT
07-01-2010 22:02 #452

[0] Aurvandil stemmer på - Flyfly
[0] Danielgron stemmer på - Jacob32DEN
[2] Emilbbs stemmer på - Jacob32DEN
[1] Faberghasted stemmer på - Jacob32DEN
[0] Fivecats stemmer på - Jacob32DEN
[2] Flyfly stemmer på - Jacob32DEN
[0] Holstt stemmer på - Jacob32DEN
[13] Jacob32DEN stemmer på - Thegreatpete
[0] Live stemmer på - Jacob32Den
[0] Malxom stemmer på - Faberghasted
[0] Mollematen stemmer på - Jacob32DEN
[0] Panter stemmer på - Jacob32DEN
[0] Robertoloda stemmer på - Emilbbs
[0] Skatkat stemmer på - Emilbbs
[0] Stonien stemmer på - Thegreatpete
[2] Thegreatpete stemmer på - Jacob32DEN
[0] Toganim stemmer på - Jacob32DEN
[0] Twajzer stemmer på - Jacob32DEN
[0] UTGwithURmom stemmer på - Flyfly
[0] Xitaah stemmer på - Jacob32DEN

Rettelser og andet inden 22.15

07-01-2010 22:16 #453
Endnu en dag fyldt med ophedede argumenter og diskussioner var nået til vejs ende i Virklund. Der havde det meste af dagen endnu engang hersket en stor uenighed indtil stemningen sidst på aftenen drejede sig mod Jacob32DEN. Et stort flertal havde talt og Jacob32DEN måtte føres til galgen, han strittede imod hele vejen men forgæves, folkemængden så til med spænding da løkken blev lagt om hans hals. Jacob32DEN faldt død om, og et kæmpe jubelbrøl brød ud i folkemængden da de så, at de havde fået ram på endnu en ond. Virklund nærede endnu mere håb og følte at deres forfædre måtte sidde i himlen og være stolte af dem.

Specials inden 00.00
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar