Weber gasgrill Spirit Classic E-210

#1| 0

Jeg ved der er en del PN'ere som virkelig forstår at bruge en grill til mange spændende ting. Jeg er dog ikke typen der laver alt muligt avanceret mad på grillen - det bliver blot til bøffer og pølser :-)  

 

Jeg har derfor også kun en almindelig Weber kuglegrill til kul, men dropper ofte at bruge den pga. besværet med optænding af kullene og den tid det tager inden grillen er klar til brug. Jeg har derfor overvejet nedenstående tilbud på en Weber gasgrill Spirit Classic E-210


https://www.bauhaus.dk/weber-gasgrill-spirit-classic-e-210?utm_source=ipaper&utm_medium=ipaper&utm_campaign=foedselsdag

 

Er det et fornuftig valg til mit begrænsede behov, eller er der noget andet I vil anbefale?



16-10-2020 12:24 #2| 1

Hvis den er stor nok til dig saa er det et fint valg. 

 

16-10-2020 12:29 #3| 1
dankjar skrev:

Jeg ved der er en del PN'ere som virkelig forstår at bruge en grill til mange spændende ting. Jeg er dog ikke typen der laver alt muligt avanceret mad på grillen - det bliver blot til bøffer og pølser :-)  

 

Jeg har derfor også kun en almindelig Weber kuglegrill til kul, men dropper ofte at bruge den pga. besværet med optænding af kullene og den tid det tager inden grillen er klar til brug. Jeg har derfor overvejet nedenstående tilbud på en Weber gasgrill Spirit Classic E-210

 

https://www.bauhaus.dk/weber-gasgrill-spirit-classic-e-210?utm_source=ipaper&utm_medium=ipaper&utm_campaign=foedselsdag

 

Er det et fornuftig valg til mit begrænsede behov, eller er der noget andet I vil anbefale?



 

Personligt har jeg 310'eren, med 3 brændere, og jeg har været glad for at kunne lave stege på passiv varme (især fordi de drypper med fedt ned i brænderne, som får grillen til at stå i flammer). Jeg tror det er svært at gøre det med 2 brændere. 

Så skulle jeg skifte min ud, ville jeg vælge 3 brændere igen. Men hvis du ikke tænker i hele stege, kan 2 brændere sikkert være fint nok.

16-10-2020 15:07 #4| 0

Jeg har haft 210’eren, men da vi godt kan lide at lave stege samt hele kyllinger på grillen, så har vi købt 310’eren. 3 brændere er bare bedre til indirekte varme, men hvis dette ikke er noget du laver på grillen, så er 210’eren et godt valg til alm. grillbehov. 

16-10-2020 15:31 #5| 0
dankjar skrev:

Jeg ved der er en del PN'ere som virkelig forstår at bruge en grill til mange spændende ting. Jeg er dog ikke typen der laver alt muligt avanceret mad på grillen - det bliver blot til bøffer og pølser :-)  

 

Jeg har derfor også kun en almindelig Weber kuglegrill til kul, men dropper ofte at bruge den pga. besværet med optænding af kullene og den tid det tager inden grillen er klar til brug. Jeg har derfor overvejet nedenstående tilbud på en Weber gasgrill Spirit Classic E-210

 

https://www.bauhaus.dk/weber-gasgrill-spirit-classic-e-210?utm_source=ipaper&utm_medium=ipaper&utm_campaign=foedselsdag

 

Er det et fornuftig valg til mit begrænsede behov, eller er der noget andet I vil anbefale?



 Den gril er mere end fin til dit behov 


men jeg ville også som alle de andre skriver købe en 310er så er du bedre stillet hvis dit behov ændre sig 

 

16-10-2020 17:53 #6| 0
OP

Tak for jeres forslag - tror I har ret i at man bør gå efter en 310'er, så man er dækket ind hvis man skulle kaste sig ud i tilberedning af en steg der åbenbart kræver 3 blus :-)  

16-10-2020 20:57 #7| 0

Jeg har 320'eren.

Jeg valgte den pga. indirekte varme.

17-10-2020 09:12 #8| 0

Har haft en Weber Genesis 320 i mere end ti år. Der står stadig skarpt, og var den væk i morgen ville jeg snap købe den igen (ah, måske lige undersøge om der var noget større jeg ikke kunne leve uden). Klar anbefaling herfra.

17-10-2020 09:34 #9| 0

Selv har jeg 330. Den har en searzone dvs en fjerde brænder mellem 1 og 2. Det er vildt Nice til gode bøffer. Men grillen kunne godt være lidt større

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar