Webdollar

#1| 0

Hey

Ville høre om der er nogen der har haft problemer med webdollar?Grunden til at jeg spørger er at jeg har lavet en udbetalingmen ikke modtaget pengene endnu, jeg gik ind og tjekkede status og der stod transactionen på Held.. Jeg skrev til dem og de svarede med det samme at jeg skal sende kopi af enten pas eller kørekort + en kopi af min seneste utility bill?

Er der nogen der har prøvet det og hvordan foregår det??

På forhånd tak

18-03-2010 09:48 #3| 0

Jep, sådan er det. Det er ren sikkerhedsårsager. Det er fint nok. Efter du har sendt dokumentation, så skal du ikke gøre det igen.Når det er klaret plejer pengene at lande på kontoen efter 1-3 dage hos mig.

18-03-2010 09:48 #2| 0

Det er standard.

18-03-2010 09:50 #4| 0
OP

Okay super og tak for hjælpen, hvad mener de med recent utillity bill?

18-03-2010 09:51 #5| 0

Any given regning eller lign. Det er kun for at verificere at du rent faktisk er dig, og at der bliver sendt post til dig i det navn som står på dit pas/kørekort.

18-03-2010 14:05 #6| 0

+ Regningen må maks være 3 måneder gammel.

22-03-2010 00:38 #7| 0

Har netop været igennem dette. Det er super vigtigt at regningen ikke er mere end 3 måneder gammel, da de eksempelvis underkendte en som var 12 dage for gammel.

Derudover skal dit kreditkort nummer fremgå af regningen, samt adresse. Jeg mener at det er de 6 første og 4 sidste i kortnummeret. Hvis de andre er synlige på din regning, så sørg for at de ikke kan se dem. Jeg tog selv et billede af regningen og lagde et stykke papir over tallene i midten.

22-03-2010 00:48 #8| 0

@max
Der skal da ikke stå kreditkortnr. på en regning.
En utility bill er f.eks en elregning. Sjældent man får sådan en hvor hele ens dankorts nr. står på regningen.

22-03-2010 01:44 #9| 0

Kreditkortoplysninger skal IKKE være tilstede. Send dem en mail fra din seneste internetregning or so. Webdollar er super troværdige. Hvis du oplever problemer, så ring til dem - de er sygt hjælpsomme og meget professionelle. Det er i hvert fald mine erfaringer med dem.

22-03-2010 03:26 #10| 0

Tja, så er der os der har problemer, fordi man bor i serbien og ikke får regninger?? :S Nothing to do, så er det bare ikke muligt at spille der..........

22-03-2010 15:26 #11| 0

Hijacker lige denne tråd.

Har netop fået denne mail fra Webdollar:

Dear ,

To enhance the security of our customer’s accounts and funds, WebDollar perform random security checks. We therefore request that you submit additional information.

To verify your account at Mermaid Poker (PIN:POK_MMAID*******), we request that you e-mail or fax us a copy of your most recent card billing statement **************** that includes the following information:

o Card number
o Name
o Address
o WebDollar charges

We also request a copy of your passport or driving license as personal identification.

Please make sure that the copies are clear and all required information is legible. If you do not wish to reveal unrelated information contained in these documents, you may cross out information that does not concern WebDollar. Please make sure that you mask all digits on the card except the first six and the last four digits. Rest assured that the information you submit will be handled confidentially and kept private.

WebDollar Fax: +46 470 70 30 70
E-Mail: [email protected]

To avoid further delay, please e-mail or fax the information as soon as possible. You will not be asked to re-send this information when you request future transactions.

We apologize for any inconvenience and thank you for your cooperation in our efforts to protect your funds and personal information. If you have any additional questions or concerns, please do not hesitate to contact our 24-hour WebDollar Customer Support service using the information listed below.

Best regards,
WebDollar


Hvad er det helt præcist de vil have? Kopi af mit seneste deposit på Mermaid indeholdende kortnummer, navn, adresse og beløb? Og så selvfølgelig kopi af pas eller kørekort.
Og hvorledes? Skal jeg bare taste det fysisk i en mail? Jeg har jo ingen kvittering.

22-03-2010 15:34 #12| 0

Og jeg kan sørme ikke logge på min Mermaid konto:
www.billedeupload.dk/photo/2010-03/5ff3b6d7/Unavngivet.bmp.html

22-03-2010 15:51 #13| 0

Samme her Leander...

22-03-2010 16:23 #14| 0

Leander / Noctra



I skal scanne det efterspurgte ind og sende til Webdollar som herefter vil åbne op igen.

Har man ikke en scanner kan man også benytte sig af digitale fotos.

Mvh
Kimo

22-03-2010 16:53 #15| 0

@ Kimo

"copy of your most recent card billing statement **************** that includes the following information:

o Card number
o Name
o Address
o WebDollar charges"

Min computer er ikke så moderne at den spytter en kvittering ud når jeg smider penge på Mermaid :p
Eller er det kontoudtog fra det kort jeg har brugt på Mermaid? Jeg modtager ikke kontoudtog. Derudover står der jo ikke kortnummer på kontoudtog, men kontonummer. Eller tager jeg fejl?

22-03-2010 17:06 #16| 0

Leander


Hvis du sender undertegnede et scan/foto af pas/kørekort, samt af dit betalingskort og en regning ikke ældre end 3 mrd på mail, så skal jeg nok sørge for at du bliver clearet. (medmindre de finder ud af at du er DK´s største hustler eller lign. :)


ka at mermaidpoker.com

/Kimo

22-03-2010 17:24 #17| 0

I will do that. Skal hele kortnummeret være synligt eller kun de første 6 og de sidste 4? Altså på samme måde som når fx Mermaid husker ens kort til fremtidig betalig?

22-03-2010 17:29 #18| 0

Hele kortnummeret skal være synligt vedr. verificering og for en sikkerheds skyld så tag et snap af både for og bag.

22-03-2010 17:38 #19| 0

Du vil have mig til sende en kopi at både forsiden OG bagsiden af mit kort? :D
Hvad med om jeg også sendte min første fødte?
Undskyld mig, men så hopper jeg hellere over til Classic eller anden Boss-klient.
Jeg sender selvfølgelig ikke kortnr, CVR og udløbsdato til nogen som helst :)

22-03-2010 18:06 #20| 0

Leander


@Første fødte :) Ellers tak, har rigeligt i mine egne...pheeew !


Skal ærligt tilstå at det er meget længe siden jeg har siddet med Webdollar issues, så ved faktisk ikke om de kræver dette, men synes bare at mindes jeg selv er blevet bedt om dette tidligere ?

Anyway...Du er velkommen til at tage den med webdollar direkte. Du kan maile dem på : [email protected] - vedlægge ID og bede dem om at genåbne din PIN.

Mvh
Kimo

22-03-2010 18:27 #21| 0

seriøst folk hviner konstant om hvordan kontoer bliver hacket , så gør nu bare som de beder om, det jo netop for ikke at folk bliver online rullet..

22-03-2010 19:56 #22| 0

Har aldrig sendt bagsiden af mit kort, ligesom jeg mener jeg dækker de 8 midterste numre på mit kort til.

22-03-2010 20:14 #23| 0

Leander har lige c/p'et webdollars besked:

Please make sure that you mask all digits on the card except the first six and the last four digits.

24-03-2010 13:14 #24| 0
OP

Jeg tog et billed af min internet regning som er helt ny plus mit pas, de sagde at det var for utydeligt, så fik jeg begge dele scannet og har lige fået en mail at det også var for utydeligt... hmm

Hvad gør man så??

Jan

24-03-2010 13:19 #25| 0

Jeg har måtte tage nye billeder 2-3 gange, hvis de seneste ikke bliver godkendt er jeg færdig med Mermaid!
Det skal lige siges at billederne var været super skarpe.

24-03-2010 13:26 #26| 0
OP

Har lige snakket med dem og de siger at mit pas er fint nok, men det er regningen der er for utydelig, han sagde at jeg skulle sende den igen..

Jeg synes også selv at de er super skarpe og derfor forstår jeg dem ikk??

Nederen

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar