Warning PartyPoker!!! Bestjålet!

#1| 2

Hej,

Jeg står i en rigtig irriterende situation, hvor jeg til dels selv har en del af skylden, så håber pokernet kan hjælpe mig med at blive hørt!

PartyPoker er fuldstændig ligeglade med at svare på mails og når de så endelig gør, er det irriterende standard svar, hvor de snakker udenom og henviser til at man ikke besvare deres mails, da dette forsinker min og andres svartid - WTF!

Historien starter således - jeg er en hobbyspiller der spiller poker ved siden af mit normale job.

Den 13 februar, hvor jeg sidder og har lyst til at spille noget poker, indbetaler jeg 500kr på Partypoker.

Jeg havde før man brugte nemID en Partypoker konto som jeg ikke kunne bruge mere, så bestemmer mig for at oprette en ny konto, hvilket jeg har en del problemer med, da de siger mine oplysninger er brugt - men får oprettet en konto og får logget ind med nemID.

Ok jeg får spillet et par dage og det kører ok derinde - jeg vinder hurtigt 1500kr og vil egentlig gerne cashe lidt ud - det kan jeg så se ikke er muligt, da de siger mine oplysninger ikke stemmer :-(

Jeg skriver til support og de svare så efter et par dage og undskylder den lange ventetid, men at de vil kigge på sagen!

Nå men jeg spiller lidt videre og venter på at det bliver ordnet, så jeg kan cashe ud - det næste der så sker er at jeg pludselig ikke kan logge ind på min konto mere!

Jeg skriver til support og spørger hvad der er galt og sender både en regning, samt en kopi af mit kørekort!

Jeg får ingen svar og har så skrevet til dem hver dag siden!

Det næste der så sker et par dage efter er, at jeg nu får en mail hvor de siger at jeg kan oprette en ny konto med nyt nickname og emailadresse!

Jeg skriver at dette ikke er muligt da jeg får fejlmeldinger og prøver igen at kontakte support uden held!

Til sidst er jeg så sur over deres ringe support at jeg skriver de bare kan udbetale mine penge.

Idag modtager jeg så denne mail fra dem efter jeg har ventet på svar fra dem i et par dage igen:


"Hej Rasmus,

Tak for din mail.

Vi beklager for det sene svar.

Der er ingen saldo på nogen af dine tidligere konti, hvoraf flere af dem aldrig har været i brug til rigtige penge.

Du må selv åbne din nye konto, dette kan vi ikke gøre for dig. Vi har tidligere forklaret dig hvordan, men vi gentager her:

Ønsker du at spille skal du åbne en ny konto med et andet brugernavn og mailadresse. Når kontoen er oprettet skal du fremover henvende dig fra den mailadresse.

Din konto vil blive lukket efter 30 dage, hvis ikke du logger ind med NemID og får dit Cpr nr. godkendt.

Vi gør opmærksom på, at alle henvendelser besvares og anmoder pænt om, at du ikke sender den samme mail flere gange, da dette både forsinker dit eget og andres svar.
Vi har tidligere informeret dig om dette og må bede dig respektere dette. Vi er kede af at vi ikke altid kan svare vores kunder hurtigt, men vi gør hvad vi kan for at svare hurtigst muligt, men nogle gange har vi meget travlt og som nævnt sænker disse gentagne mails vores responstid.
Vi kan kun anbefale at du overholder vores betingelser for brug, så du undgår større problemer med din konto i fremtiden.

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os igen.

Med venlig hilsen

Din Party Kundeservice
"


WHAT - ingen saldo på min konto - jeg ved jo jeg havde 18xx kr dagen inden i lukkede min konto!

Jeg føler mig virkelig magtesløs og ved ikke hvad jeg skal gøre!

Synes det er helt vildt irriterende og håber der en person på pokernet der har nemmere ved at komme igennem til partypoker og vil hjælpe mig!

Jeg har alle handhistories fra holdemmanger, ved ikke om jeg skal poste et billede af det her!

Jeg kan se jeg har vundet $271, så det er vel et bevis?

Er der andre der har problemer med Partypoker? Og er der nogen der muligvis ved jeg skal foretage mig i denne sag nu!

Håber på noget input her, da jeg føler mig røvrendt! Har aldrig oplevet så ringe behandling fra et pokersite før og har spillet i snart 10 år online nu!

Nå den blev lidt langt og måske ikke så godt beskrevet, men min puls er også oppe nu, da jeg er pisse gal!!!

Rasmus


ps. kan poste alle deres latterlige svar!








26-02-2013 15:09 #2| 0

Hvis man vil have svar så hjælper det ofte at være en smule mere kortfattet.

ship en mail til dieb med nedenstående, hvor du udfylder xxxx og xxxxxxxx med beløb og nick på den konto hvor der står penge.

"Jeg har lavet en konto på partypoker.dk, indbetaler, vinder 1500 og får den lukket, party beder mig om at åbne en ny og siger der ikke er penge på nogle af mine gamle konti.

mit nick hvor der står xxxx kr er xxxxxxxxxx

håber du kan hjælpe"

26-02-2013 15:11 #3| 0

@live

Tak for svar - ja det blev vist lidt rodet!

Vil prøve at sende ham en mail!

Kan se i andre tråde nu at support er hel væk :-(

26-02-2013 15:15 #4| 0

Virker også ret absurd at en support kan blive så ringe på kort tid, man skulle tror der var rotter i systemet som spiste de mails de blev tilsendt :)

26-02-2013 15:16 #5| 0

Jeg havde egentligt et helt andet syn på Partypoker!

Så dem som nogen af de mest troværdige på markedet!

Det kommer jeg vist aldrig til igen!


26-02-2013 15:24 #6| 0

Jeg spiller selv på Party, har dog aldrig haft brug for deres support sådan rigtig, men de få gange har jeg fået klaret, men har ikke været brug for det fornylig.

Men de må snart lige tage at komme ind i kampen, nuvel er Danmark nok et lille markedet for dem. Men derfor skal man behandle sin kunder ordentlig alligevel!

26-02-2013 15:29 #7| 0

Ja jeg har fået den opfattelse at de faktisk er ligeglade med deres kunder!

Størstedelen af de mail jeg har modtaget er standardsvar fra en robot!

Synes det er super ærgerligt, da jeg var rigtig glad for at spille derinde!

26-02-2013 15:30 #8| 0

Men håber ikke selv jeg skal have brug for hjælp, så længe supporten er så ringe da :)

26-02-2013 15:33 #9| 0

Nej jeg krydser fingre for at du ikke for brug for deres ikke eksisterende support :-)

26-02-2013 15:34 #10| 0

Det er klart at PartyPoker ikke har noget ud af at stjæle penge fra nogen. Det lyder til, at PartyPoker supporten ikke selv ved hvad der er op og ned, og derfor måske ikke har haft kig på den rigtige konto. Hvis du har haft 1800 kroner, så skal du nok også få dem tilbage.

26-02-2013 15:38 #11| 0

@ Dieb

Tak for svar - dejligt med lidt opbakning!

Jeg har skrevet en PM til dig!

Håber at se mine penge igen!

26-02-2013 16:01 #12| 0

Men det er jo standard efter den nye pokerlov at hvis en konto ikke er NemID verificeret indenfor 30 dage, slettes denne og pengene bortfalder.
Så da du startede med at oprette en ny konto mens du stadigvæk havde en gammel konto, så er du allerede røget af sporet her. Din gamle konto skulle have været NemID verificeret.
Dermed ikke sagt at du ikke har ret til dine penge og Party support som altid er helt ude i skoven men sådan er loven nu engang....

26-02-2013 16:04 #13| 0

@ Pumba

Du har ret, som jeg også indledte - skrev jeg at det var delvist min skyld!

Problemet var bare at jeg ikke kunne få lov at verificere den nye konto, da der opstod en fejlmelding! :-(


26-02-2013 16:07 #14| 0

det kan være hvis du er "annonymiseret" i cpr registeret, så kan det ikke lade sig gøre uden at Party gør det manuelt = scan af ID, regninger m. m.
Så da du for lavet en ny konto, er det jo tilbage til default som er NemID indenfor 30 dage eller slet af konto.....
Men igen, de skulle de jo have fattet i starten og fået styr på.

26-02-2013 16:12 #15| 0

Ja og har også sendt både regninger og id i form af mit kørekort til dem, som noget af det aller første!

Jeg har dog aldrig haft problemer med mit NemID før!

26-02-2013 16:25 #16| 0

Jeg er så heller ikke PP kunde længere.

Kunne ikke bruge min gamle konto, efter loven var trådt i kraft. Fair nok, kunne bare have fulgt deres anvisninger.

Så kun en vej, opret en ny med ny mail adresse, virker lidt mærkeligt i min verden, at man skal skifte mail adresse, er sgu så dum til com, at jeg altid kun har og bruger en mail.

Men ok, får oprettet en ny mail, samt får deres klient ned.
Får også oprettet en konto, som når man logger ind, så står der, at man skal gå i konto oplysninger, og vertifice sine oplysninger eller noget i den stil.
Mig ind i konto, godkende det hele, også de oplysninger, hvor der står, at de skal være samme oplysninger, som der står på en sygesikrings kort. Check.
Indsæt penge og spil poker. Check ( taber som altid) :-)
Log ud og nat nat.

Dagen efter, skal PP da have et skud mere. Der er jo gode Turs, slået op på bla. Pokernet.

Logger ind, og får teksten, at min konto skal vertificeres. Hmm, jamen vi gennemtjekker da bare igen, ændre intet, da alt står korrekt.
Spiller og logger af.

Hver eneste gang jeg logger ind, kommer den besked, og jeg fatter hat.
Skriver mails til dem, og får ingen hjælp, andet end jeg skal tjekke min konto oplysninger.
Jamen, det gør vi da bare igen, da de sikkert ændre sig selv hele tiden!! Eller not.

Samme sker igen, intet ændret.
Kontakter dem igen, og får samme svar.
Nu er jeg jo ikke så dum, at jeg gider tjekke mine oplysninger, for 10 gang, eller er jeg. Hmm. Jo det står stadig korrekt.
Prøver nu at slette dem, og skriver det hele igen, man er vel lidt mærkelig.

Dagen efter, samme besked.
Ny mail til PP, samme svar.

Så er det jeg tænker, oplysningerne fejler ikke noget, det må være deres klient, der har en fejl, bare ikke den del af klienten, der kan tage mod mine penge.

Fortsætter bare med at logge ind og spille.

Lige indtil den dag, hvor jeg fik en mail, hvor der stod min konto var lukket, fordi jeg ikke havde vertificeret den.

Så gav jeg op, og har siden ikke gidet PP mere.

Undre mig bare over, hvorfor det skal være så svært, at få ordenlig hjælp af deres support, samt det skal være så besværligt, bare at oprette og have en konto hos dem.

26-02-2013 16:29 #17| 0

@Flovmanden

Din historie minder utrolig meget om min!

Håber ikke du havde alt for mange dollars på kontoen!

26-02-2013 16:34 #18| 0

Tjaeee
Havde ikke det store, så havde jeg kunne huske det.
Så vi snakker max om et par dollar, da min ip på PP, ikke var varm. :-)

26-02-2013 16:39 #19| 0

Ok altid noget du ikke havde et større beløb stående!



26-02-2013 17:25 #20| 0

@ OP

Det kan godt være, at det skyldes din sindssygt rodede måde at opstille tingene på, men det lyder til det er dig, der har fucket op med verificering af konto.

Derudover - bestjålet? Really?



26-02-2013 17:27 #21| 0

Altså, nu er der såvidt jeg kan se, kun gået 13 dage og ikke 30, så det kan ikke have noget med verifikation at gøre, umiddelbart

26-02-2013 17:40 #22| 0

Har selv haft problemer med party efter vi skulle bruge nem-ID, er siden skiftet til danske-spil og har ikke haft nogle problemer.

26-02-2013 17:55 #23| 0

Der er ikke gået 30 dage!

Og Kagekat er enig i at det er blevet en del rodet! Men synes stadig ikke jeg har fået en god behandling!

Stjålet er måske et ord jeg brugte da jeg var helt oppe i det røde felt!

Det var måske forkert ordvalg! Men lige nu siger de jo at der ingen penge er på kontoen, så føler mig da lidt bestjålet!

26-02-2013 18:03 #24| 0

@Raprasmus

Er sikker på at du/PartyPoker/PN/Dieb nok skal finde til bunds i denne sag og give dig tilbage hvad du har til gode hos dem.

Når det så er sagt, så skal du begynde at spare lidt på ! efter hver eneste sætning.

Selvfølgelig er du oppe i det rødefelt, hvilket jo er klart. Men fremgangsmåden ved at "råbe!" i tekstform har aldrig fremmet noget.

26-02-2013 18:04 #25| 0

Dbl_smack

Hørt, dårlig vane.

26-02-2013 18:12 #26| 0

@ Rasmus

Jeg tror du kan føle dig ganske sikker på, at du får dine penge.

26-02-2013 18:32 #27| 0

kan man logge ind på Party?

26-02-2013 19:41 #28| 0

@ OP

- Du skriver at du havde problemer med at oprette en ny konto, fordi dataen på din person jo var i brug i forvejen. Det lykkes så alligevel.

Dette tolker jeg som at du har opgivet falsk navn/fødselsdag/adresse/mail, hvilket jo heller ikke er tilladt.

Du bør få dine 500 igen, men desværre nok ikke mere end det, da det ikke er tilladt at spille i en andens navn, eller et falsk.

26-02-2013 22:11 #29| 2

@Buub

Af ren nysgerrighed, hvordan kan man spille i en andens navn, eller et falsk, når manden logger ind med Nem ID?

27-02-2013 00:19 #30| 0

Er stadig ikke lykkedes med at få mine gamle profiler på hhv. Betfair, Party Poker eller Mermaid til at virke, efter de kom med NEM-ID. Trods nok 50+ forsøg på hjælp fra support.

Alt virker som det skal hos Danske Spil og Stars..

Og ærlig talt -Er lidt ligeglad, de penge er bare tabt, lige som jeg er -som kunde.

27-02-2013 06:12 #31| 0

@william - Nu har jeg ikke prøvet, men er da rimelig sikker på man godt kan logge ind med nem id, på trods af det ikke liiige er alle oplysninger der stemmer. :)

27-02-2013 07:31 #32| 1

Hvis du læser 2+2-tråden om PP er det ikke svært at udlede PP har mistet al troværdighed. Når Dieb skriver PP ikke har nogen interesse i at stjæle fra kunderne, så er det jo ret forkert. Deres chokerende dårlige support gør bestemt mange giver helt og aldeles op overfor et rabiat selskab, hvor deres udskejelser overhovedet ingen konsekvenser har. Fornylig har en sag om en række konti opfyldt med stjålne penge huseret på PP, med det resultat at PP ifølge de involverede har udnyttet situationen og taget penge fra ikke-implicerede konti og flere penge end de burde fra andre. Party_Rep besvarer i tråden konsekvent kun bløde spørgsmål og ignorerer alle kritiske spørgsmål.

Jeg vil advicere alle folk med penge hos PP på det kraftigste til at se udbetale balancen og forlade sitet indtil der er kommet afklaring i sagen og supporten som minimum er blevet telefonisk igen.

27-02-2013 07:47 #33| 0

Jeg måtte gennem spillemyndigheden for at få mine partydollinger udbetalt (i forb. med overgang til dansk licens). Party svarede aldrig på hverken telefon eller mail.
Ét stort svindelfirma imo!

27-02-2013 08:54 #34| 0

Jamen de folk der oplever de her problemer med PP må jo straks klage til spillemyndigheden så deres licens kan blive inddraget.
Hvis PP er de stor idioter som det lyder til, så skal vi jo straks have dem ud af marked og det sker jo kun ved at I klager til spillemyndighederne så deres licens kan blive annuleret.

27-02-2013 10:20 #35| 0
PN MESTER 2019

Jeg kan kun tilslutte mig at PartyPokers danske kundeservice er den værste gang lort man længe har oplevet. Efter uendeligt meget bøvl og besvær med både deres software, og deres kundeservice i uendelige tider, har jeg også valgt at droppe dem igen. Ved slet ikke hvor jeg skulle starte med historier om hvor rådden deres danske kundeservice er..

Find en anden side at spil på!

27-02-2013 22:34 #36| 0

Enten har de ikke styr på deres lort ellers så snyder de kunderne. Samtidig er party netværket det absolut dårligste i forhold til rake på SNGs og cashback til hobbyspillere.

Håber du får dine penge igen

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar