Vurdering: Dårlig Kundeservice fra Danske Spil?

#1| 0

Hey PN jeg skal lige have et reality check om jeg forlanger for meget i forhold til service niveauet fra et poker site - eller om i på lige fod med mig synes det er dårlig service?
Sagen er den at jeg den 9/11 shipper en 11$r 8K$ GTD på Danske Spil. Denne turnering er under Playstation 4 ugen og der er addet en PS4 på toppen. Jeg er selvfølgelig super begejstret da jeg aldrig har haft mulighed for at få en ny PS lige efter release - og jeg generelt har været fan siden PS1.
Her er et Screendump fra sidste hånd - bemærk i toppen at turneringsnavnet er PS4 addet.


Her er et kort referat over sagens tidslinje

11/11 - Skriver jeg og spørger om det kører automatisk med tilsendelse af PS4 osv.
11/11 - Svarer de at hvis det er i en pokerturnering vil jeg blive kontaktet per mail( havde vidst ikke udspecificeret at det var i en poker tour jeg vandt den)
28/11 - Har jeg intet hørt og skriver derfor en mail til dem om de ved mere om hvornår jeg får min PS4.
28/11 - Får jeg et svar at vedkommende ikke ved det - men vil undersøge sagen nærmere
2/12 - Har jeg stadig ikke hørt noget og skriver derfor på både mailadressen fra ham der svarede mig sidst og deres generelle mail [email protected] om der er noget nyt i sagen.
2/12 - Svarer [email protected] at de har sendt det videre til rette vedkommende
3/12 - Svarer ham fra sidst at han har sendt den videre til rette vedkommende og beklager ulejligheden og beder mig kontakte dem igen hvis jeg ikke hører mere
5/12 - Har jeg stadig ikke hørt noget og skriver derfor en kort mail til dem hvor jeg spørger om de selv synes det er acceptabelt kundeservice at jeg efter 3 uger ikke har hørt noget konkret endnu.
6/12 - Ringer en fra DS og kommer med en masse undskyldninger - primært at det er en Party Poker promotion og de har haft travlt med at skifte til deres nye system så derfor har de ikke gjort det store ved sagen. Han afslører dog at jeg formodentlig får en kode jeg kan købe PS4eren for på nettet. Han siger at de har vildt travlt - og hvis jeg ikke har hørt noget senest onsdag ugen efter så skal jeg kontakte ham da han formodentlig har glemt det igen til den tid
10/12 - Skriver han: Jeg skriver til dig, for at fortælle at inden længe skulle du modtage en mail med en guideline og en kode til, hvordan du skal få din PS4.
Håber du kan nå at få den inden jul.

12/12 - Skriver jeg til ham at jeg stadig intet har hørt
13/12 - Svarer han at der nok går en anelse længere tid end 2 dage.
13/12 - Skriver jeg at vi nok bare har forskellige definition af hvad inden længe er.

Jeg har ikke hørt fra dem siden og synes det er røv dårlig stil at der skal gå tæt på 1½ måned uden at få noget konkret information om noget som helst.
Er jeg for krævende eller er min irritation berettiget?

22-12-2013 14:41 #2| 4

De skal bare sende den afsted lige så snart du har vundet touren. At det er en partypoker tour er fuldstændigt ligegyldigt, da du er kunde hos DS!

Håber en support profil får travlt nu og kontakter dig asap.

Edit: Og nå ja - Tillykke :-)

Redigeret af Razga d. 22-12-2013 14:41
22-12-2013 14:41 #3| 0

du har kigget efter i din spam/uønsketmail mappe ?

22-12-2013 14:45 #4| 8

Totalt ringe stil, men vel ikke så overraskende. Generelt er service niveauet bare utroligt ringe rundt omkring.

Han siger at de har vildt travlt - og hvis jeg ikke har hørt noget senest onsdag ugen efter så skal jeg kontakte ham da han formodentlig har glemt det igen til den tid


Det er jo til at brække sig over. Han har selvfølgelig et kalender program eller lignende der fortæller ham at han skal ordne dette på dagen !!

22-12-2013 14:55 #5| 0

Det er naturligvis for lang tid...

Offtopic, så ville jeg altid ringe til Danske Spil, da de har en fin telefonkundesupport... Og så får man hurtigere svar (ikke dermed sagt, at det havde løst dit problem)

22-12-2013 14:56 #6| 0

Deres facebook support er ofte langt bedre end deres mail support, hvorfor vides ikke men prøv evt. den vej igennem.

22-12-2013 15:14 #7| 0

Altid besværligt når det er dem der skal af med noget. Den typiske mentalitet.

22-12-2013 15:16 #8| 0
OP
nuller skrev:
du har kigget efter i din spam/uønsketmail mappe ?

Yes jeg har tjekket Spam igennem flere gange. :)
22-12-2013 15:27 #9| 1

Kundeservice af den værste skuffe,

Men prøv at skriv til DS profilen herindefra kunne være han kunne fikse det

Men under alt kritik af DS

22-12-2013 15:29 #10| 4

Har DS fået kundeSERVICE ?

22-12-2013 15:31 #11| 0

Øv, lyder efterhånden som en standard undskyldning: det er ikke os, men party poker..
Det har været meldingen de to gange jeg har haft problemer, selvom de senere selv har løst problemet.

Ellers som zorro skriver, min erfaring er også det går bedre telefonisk.

22-12-2013 15:32 #12| 2

Du er ikke way off, det er DS. Den ps4 skal bare insta shippes afsted til dig når du vinder sådan en tour.

Tillykke med sejren, håber du får din julegave asap :)

Og god jul mate

22-12-2013 15:34 #13| 0

Tillykke.. :)

22-12-2013 17:04 #14| 1

Det virker på mig som om at de kunne have fikset det på den tid det tog dem at skrive alle undskyldningerne. Så mener helt klart at servicen er dårlig i dit tilfælde.

Og tillykke med PS4 :).

22-12-2013 17:14 #15| 1

@Burnz: reality check - DS yder dårlig service i denne sag.

Rigtig god stil af dig at du giver DS chancen flere gange for at levere varen, og har email dokumentation for din ihærdighed FØR du hænger dem til tørre.

Du skal jo nok få din PS4, men det er under al kritik at du skal lægge øre til så meget bullshit.
Bla bla har travlt - PLEASE!!!

22-12-2013 17:36 #16| 0
Burnz skrev:
nuller skrev:
du har kigget efter i din spam/uønsketmail mappe ?

Yes jeg har tjekket Spam igennem flere gange. :)


øv, men man ved jo aldrig ;).......

(det er jo hørt før at vigtige mails er røget i den forkerte indbakke)

Du har været yderst flink og meget tålmodig.

så nu er det på tide at skrue bissen på. høfligt men MEGET BESTEMT.

tillykke med den fede præmie. og glædelig jul.

22-12-2013 17:40 #17| 4
Han siger at de har vildt travlt - og hvis jeg ikke har hørt noget senest onsdag ugen efter så skal jeg kontakte ham da han formodentlig har glemt det igen til den tid

22-12-2013 18:11 #18| 3

Dybt elendig service. Har sjældent hørt noget lignende. Jeg overvejer kraftigt at trække mine penge ud hvis ikke der bliver gjort noget asap.

22-12-2013 18:39 #19| 0

Altså de siger jo at de har meget travlt.

Kunne være en god ide hvis du laver en guideline for dem om hvordan de kan skaffe en ps4 til dig. Ved evt at påpege at elgiga har dem på avis nogle gang.

22-12-2013 18:54 #20| 1
OP

Tak for alle svarene og lykønskningerne.
Det virker til at der er udbredt enighed om jeg ikke er way off her - så det er rart med støtten. Det luner tak. Jeg har sendt ds support et link til tråden så de ved hvertfald den eksisterer.

22-12-2013 19:13 #21| 2
Han siger at de har vildt travlt - og hvis jeg ikke har hørt noget senest onsdag ugen efter så skal jeg kontakte ham da han formodentlig har glemt det igen til den tid

nej nej nej nej nej
22-12-2013 20:23 #22| 1

lol, de skulle ikke have lov at bruge dette ord "service" på deres website :)

22-12-2013 20:34 #23| 1

Elsker bare når nogen siger "hvis du ikke har hørt fra mig så ring lige igen...."

Der er simpelthen toppen af lorteservice.

Redigeret af tmf_ d. 22-12-2013 20:35
23-12-2013 08:07 #25| 1

Det er selvfølgelig en uheldig situation, men ikke desto mindre kan den opstå og det vil den gøre for alle en gang imellem.

Men man må tænke rationel i dette tilfælde og også se det fra Danske Spils side af. De har en "uheldig" samarbejdspartner Party Poker, som der er flere problemer med bl.a. DS pokersoftware, som snart bliver udskiftet.

Der er plads til forbedring (det er der altid for alle virksomheder), men pokerspillere er sgu de sværeste kunder at gøre tilfredse... Vi brokker os mere end den gennemsnitlige dansker, hvis der er noget, der ikke virker...

Hvis det er Partypoker der har udlovet en ps4, så er det Party Poker der har ansvaret for at tilsende dig den playstation. Der er nogle realistiske barrierer, der gør at Danske Spil ikke bare kan give dig pengene eller tilsende dig en ps4 fra Elgiganten, og det må vi simpelthen til at acceptere her i Danmark at tingene ikke kan blive løst på et splitsekund... Vi mangler simpelthen den realistiske sans...

Desuden synes jeg ikke umiddelbart at en måneds ventetid er for længe, og jeg ved de har travlt inde på DS med de nye systemer de skal have op at køre, så deres undskyldning er helt i orden.

Uheldigt at: "Han siger at de har vildt travlt - og hvis jeg ikke har hørt noget senest onsdag ugen efter så skal jeg kontakte ham da han formodentlig har glemt det igen til den tid" idet den ansatte aldrig må sige sandheden med "formodentlig har glemt det igen", selvom det oftest er tilfældet.

Vi kan ikke tåle at høre sandheden og derfor bliver al kommunikation offentligt politiksnak, hvor man ikke svarer på spørgsmålene... Det kan I takke jer selv for!

23-12-2013 08:11 #26| 4

Hej ThomasTB. Velkommen til PN, er du den nye supportprofil til DS?

23-12-2013 08:23 #27| 2

Han er formentlig en af dem op har haft kontakt til, og den nye profil er kommet efter at op har linket til denne tråd!

Velkommen til Thomas fra Danske Spil.

Uanset hvilke åndsvage undskyldninger der er for ikke at levere den ovennævnte ps4, bør kundeservice behandle kunderne med respekt!

Ovenstående eksempel er ikke det værste pokerspillere er blevet udsat for, men at det er kundens problem at huske at kontakte jer gang på gang er håbløst!!!!

Giv dog kunden en tidshorisont og en kontaktperson der tager sig af sagen.

Tag jer sammen Danske Spil!

23-12-2013 08:31 #28| 2
ThomasTB skrev:

Uheldigt at: "Han siger at de har vildt travlt - og hvis jeg ikke har hørt noget senest onsdag ugen efter så skal jeg kontakte ham da han formodentlig har glemt det igen til den tid" idet den ansatte aldrig må sige sandheden med "formodentlig har glemt det igen", selvom det oftest er tilfældet.

Vi kan ikke tåle at høre sandheden og derfor bliver al kommunikation offentligt politiksnak, hvor man ikke svarer på spørgsmålene... Det kan I takke jer selv for!


WTF???
23-12-2013 08:41 #29| 6

Håber ikke for Danske Spil at ThomasTB er fra Danske Spil.. For de to indlæg jeg har læst fra ham er simpelthen for pinlige. :-/

Redigeret af Brugernavnet d. 23-12-2013 08:43
23-12-2013 08:43 #30| 1

Hej Burnz,

Håber du får din PS4 snarest, det er sindsyg dårlig stil at promovere en tour med sådan en præmie, hvor man skal kæmpe en kamp for bare at få svar.

Det er i min verden, mega ringe kundeservice. Forstår slet ikke hvordan man som ThomasTB kan forsvare DS. Er iøvrigt stort set uenig i alt han skriver i indlæg 25. Længe siden jeg har set så smadret et indlæg på pokernet og der skal meget til.

Men som andre - velkommen til ThomasTB, kan se du har oprettet dig igår, så mon ikke du er oprettet umiddelbart efter OP har linket til denne tråd. Og mon ikke du er fra DS.




23-12-2013 09:02 #31| 1

ThomasTB = DS medarbejder med røde ører

23-12-2013 09:20 #32| 0

Jeg bliver irriteret på dine vegne!

Så må KP fandme op på jernhesten, ned i El Giganten, frem med balla-pungen og levere den personligt til din adresse. 1½ måned uden nogen former for brugbart svar er jo til grin!

God jul, Burnz!

23-12-2013 09:26 #33| 2

Haha... Tror bestemt ikke ThomasTB er fra Danske Spil...

Mit read er ren trolleri... Der er også grænser for tosserierne fra Danske Spil (selvom de ofte er amatøragtige :) )

At deres samarbejdspartner eller leverandør ikke har styr på sagerne er da ikke kundens problem. Kunden handler hos Danske Spil, ikke deres leverandør... Det vil en ansat hos Danske Spil forhåbentligt aldrig klunte rundt i :P

Redigeret af ZorroDk d. 23-12-2013 09:28
23-12-2013 09:40 #34| 0

Hvor er PN HQ ?
De plejer at kunne hjælpe med div sager

Redigeret af supersafe d. 23-12-2013 09:41
23-12-2013 10:13 #35| 1

1: Thomas profilen er en dobbeltprofil som før kun har brugt PokerNet til ren spam - PokerNets fejl at indlæg overhovedet blev godkendt - Jeg synes vi skylder Danske Spil at fortælle at det med sikkerhed ikke er en af deres medarbejdere.

2: Da vi først hører om sagen nu så har vi intet kunne gøre ---der er noget fundamentalt forkert i at Danske Spil bruger PartyPoker som undskyldning og det bør de undlade fremover.



23-12-2013 10:55 #36| 12
Supportprofil

Hej Pokernet

Jeg er først nu blevet opmærksom på sagen og beklager forløbet. Da vi ikke har de pågældende præmier selv, men stadig afventer vores leverandør, vil jeg dags dato overføre et passende beløb til vores danske PS4 vindere.

Det er i øvrigt kun denne profil der udtaler sig på Danske Spils vegne herinde på Pokernet, og det er altid med navns nævnelse samt titel, så alle ved, hvem der udtaler sig.

Med venlig hilsen

Martin Grønnehøj

Poker Manager, Danske Spil

23-12-2013 11:12 #38| 5

Syntes da også at Martin G's håndtering af sager gennem PN er mere end godkendt.

23-12-2013 11:24 #39| 1
vil jeg dags dato overføre et passende beløb til vores danske PS4 vindere.


Hvad betyder det? Vil give dem en kompensation for at de har skulle vente så længe, eller vil I udbetale et beløb der giver dem mulighed for selv at købe en PS4?

Det er vel ret væsentligt, om de får 50 kr. for ulejligheden, og fortsat holdes hen (ikke godt nok) eller får udbetalt værdien af deres præmie (godt nok).
23-12-2013 11:46 #40| 2
Supportprofil

Hej Seigoth

Burnz har fået værdien af sin gevinst


Med venlig hilsen

Martin Grønnehøj

Poker Manager, Danskke Spil

23-12-2013 11:56 #41| 0

I så fald: Thumbs up for godt arbejde.

23-12-2013 12:04 #42| 0

Passende værdi må vel være til et par joypads og spil med den nølen der er foregået

23-12-2013 12:11 #43| 7
2018 Champ
BobbyOlsen skrev:
Passende værdi må vel være til et par joypads og spil med den nølen der er foregået


Og en Mercedes
23-12-2013 12:28 #44| 1
BobbyOlsen skrev:
Passende værdi må vel være til et par joypads og spil med den nølen der er foregået


Mon ikke OP og Danske Spil i fællesskab kan finde ud af hvad en passende værdi er?
23-12-2013 14:26 #45| 8

Hvis i har valgt at udbetale pengene i stedet, så kunne I jo køre en PN Tour om den PlayStation når I får den udleveret fra Party?

23-12-2013 18:47 #46| 0

LOL ThomasTB. Det er en EPIC post på få sat ind der.. Vågn så igen. 1½ måneds ventetid er ikke i orden. Om ikke andet kunne man forventningsstyre OP, så han fik et ærligt svar.

Shiit en griner ThomasTB

23-12-2013 18:59 #47| 0

Nu er der nogle af os der vil holde udbyderne lidt i ørene, men fair nok at LoneRangR og N-V-M går ind for at tie ting som dårlig behandling ihjel

Redigeret af BobbyOlsen d. 23-12-2013 21:01
23-12-2013 19:49 #48| 0

Lidt pinligt for DS at der først sker noget, når der kommer en tråd her. Der skal vist strammes lidt op på de interne procedurer, så support-folkene rent faktisk bringer problemerne videre i systemet og ikke bare sylter dem med en forklaring om, at man har travlt...
Hvorfor overhovedet have en support-funktion, når man helt tydeligt ikke tager kunderne alvorligt???

23-12-2013 20:04 #49| 0

vandt et digital video camera i 3000 give away. gik ca 5 uger men det kom uden problemer

23-12-2013 20:05 #50| 0
2018 Champ
BobbyOlsen skrev:
Nu er der nogle af os der vil holde udbyderne lidt i ørene, men fair nok at LoneRangR og N-V-M går ind for at tie ting dårlig behandling ihjel


LOL, bare LOL
27-12-2013 12:42 #51| 3
OP
EDIT: Det nye indlæg kan læses HER
På opfordring fra Witten har jeg puttet dette indlæg i en ny tråd - da han mener det er en relevant debat at tage.
Redigeret af Burnz d. 27-12-2013 13:50
27-12-2013 12:52 #52| 0

Skriv til Witten og sørg for at bumpe den her tråd op i ny og næ. Det er jo ganske enkelt for sølle. Og DS viser da så klart at de ikke ønsker at løse det ordentligt.

Hvis Danske Svindel kunne købe dem til 4 kilo, så kunne de jo bare gøre det og sende den. Vi har et postvæsen her i landet, så det burde selv de kunne finde ud af. Siden det så ikke er muligt må de jo give det reelle beløb eller den præmie de har lovet.

Men på den anden siden. Hvad havde man snart ventet :/

Redigeret af supersafe d. 27-12-2013 12:53
27-12-2013 12:54 #53| 0
BobbyOlsen skrev:
Nu er der nogle af os der vil holde udbyderne lidt i ørene, men fair nok at LoneRangR og N-V-M går ind for at tie ting som dårlig behandling ihjel


Man læser det man gerne vil hva?

Jeg nævner ikke med et ord at det skal ties ihjel jeg påpeger blot at du fremstår som en kegle når du forsøger at komme med bud på hvad Danske Spil skal give OP for den dårlige behandling. Mon ikke OP er voksen nok til selv at forhandle en evt. kompensation uden dine gode råd?
27-12-2013 14:03 #54| 0

lol, man skriver et svar i din nye tråd og trykker opret indlæg. Wupti, så er tråden væk.. WP PN.

27-12-2013 14:04 #55| 0

Lidt sørgeligt af PN igen ikke tillader kritik af samarbejdspartnere.

27-12-2013 14:07 #56| 0

Hvaaaa sker der!! Det ændrer jo ingenting!! Lad os forbrugere høre om de dårlige oplevelser såvel som de gode!! Og DET var fair kritik!!

27-12-2013 14:13 #57| 0

Wupti så kom tråden tilbage:D

27-12-2013 14:14 #58| 0
OP

Den anden tråd er kommet tilbage - det skyldes ikke at PN ikke vil have kritik af samarbejdspartnere - men at Witten egentlig vil have holdt det i en tråd - men da der var kommet svar i den anden valgte han at beholde den.

27-12-2013 14:15 #59| 0

Havde da også været nemmere at holde det i denne tråd.

27-12-2013 14:20 #60| 0

Beklager forstyrrelsen men det handlede ene og alene om (som sædvanligt) at have den bedst mulige oplevelse for brugerne af PokerNet.

Den nye tråd er retableret dog uden Drejers indlæg da det ikke på noget tidspunkt er registreret i vores database.

27-12-2013 14:21 #61| 0

Ok fair nok.. så mangler vi bare respons fra DS

27-12-2013 14:29 #62| 0
witten skrev:
Beklager forstyrrelsen men det handlede ene og alene om (som sædvanligt) at have den bedst mulige oplevelse for brugerne af PokerNet.

Den nye tråd er retableret dog uden Drejers indlæg da det ikke på noget tidspunkt er registreret i vores database.


Hvorfor ikke bare skrive at den er lukket og man kan skrive i den her i stedet for at slette den? Det andet kommer kun til at skade jer selv.
27-12-2013 18:42 #63| 0

Det er rigtig dårlig stil af Danske Spil... Men hva kan man efterhånden forvente. synes generelt at deres service niveau er dårligt. Og isär dem der sidder ved deres tlf ved ikke särlig meget om poker og spil hvis man spörg indtil det... Men alt for dårligt service niveau

27-12-2013 18:49 #64| 0

Nu når vi snakker dårlige service og denne sag. Martin grönnehöj hvorfor er det ikke muligt at udbetale flere gange på en dag???? hvis man selv betaler gebyret?? Det kan man på alle andre pokersider... Forstå simpelthen ikke problemet og at i ikke lytter til hva jeres kunder önsker

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar