Vuelta 2023 holdet

#1| 6

Så bliver abstinenserne snart stillet igen. Efter en ventetid det føles som flere år siden Touren sluttede, er det nu snart tid til svedige håndflader op til etapestart, manglende søvn og paniske overvejelser om man skal satse på udbrud eller klassement. Det er tid til Vueltaen😁.

Vueltaen og alle Grand tours er fede i sig selv, men det der gør dem rigtigt sjove er den interne konkurrence i puljespillene. Jeg har fuld forståelser for, at AOP stempler ud som tovholder, han har i den grad aftjent hans værnepligt som tovholder på et hav af fabelagtige grand tours her på Pokernet👍.

Jeg synes det vil være rigtig synd hvis ikke vi får er puljespil op at stå her til Vueltaen, så er nysgerrig på, om der mon er andre der kunne have lyst til at tage teten på den?
Som opretter af tråden burde jeg selv løbe med den, men det kniber gevaldigt med logistikken da jeg tager til Vegas i starten af næste uge. Tidsforskel, poker og alkohol harmonere ikke super godt med at administrere puljetilmeldinger😬

Så mit spørgsmål er, er der stemning for at vi skal have oprettet en pulje, og er der i så fald en ildsjæl der vil stå for puljen?

19-08-2023 08:42 #2| 1

Jeg kunne ikke have skrevet det bedre selv, og jeg er super klar på et spil. Super fedt spil, som godt nok ville være kedeligt at undvære.

Er også selv udfordret af en rejse til Mallorca om små 14 dage, så håber en anden kan skrabe penge sammen og sætte op. Ellers må vi finde en løsning med noget Discord og MobilePay Box eventuelt.

Redigeret af davidatt d. 19-08-2023 13:17
22-08-2023 10:41 #3| 1

Er helt klart med på et pulje spil men har hverken tid eller evner til at stå for det!
For min skyld kunne man godt afsætte x procent af buy-in til ham der tager teten.
P.s og aner ikke hvad MobilePay box eller discord er. Men er også med på det hvid det er en mulighed.
Er sgu lidt sjovere når det er lidt på spil.🤪

25-08-2023 20:19 #4| 0

RIP

Tijl De Decker

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar