Vrøvl med HEM2

#1| 0

Hej Folkens,


Jeg skulle til at have mig min sædvanlige morgenspiller, men når jeg åbner HEM2 op, siger den hele tiden at min prøveperiode er udløbet. Jeg taster så min produktkode ind, men den melder fejl, ligesom jeg heller ikke kan få lov blot at logge ind i stedet for at registrere mig?


Nogen der har et bud på, hvad der foregår?

Jeg har naturligvis gyldig licens, og har ikke haft nogle problemer med programmet siden jeg købte det, så fatter ikke rigtig, hvad den begynder på nu?




27-02-2015 10:54 #2| 0

Bump

27-02-2015 11:16 #3| 0

Har du prøvet at lave en reset af dine profiler inde på www.holdemmanager.com/store/myAccount.php ?

27-02-2015 11:29 #4| 0

Nope, skal jeg så sætte alt i HEM op igen? Uploade alle hænder osv.? Og mister jeg mine noter osv?

27-02-2015 11:31 #5| 0

Nej den ændrer ikke noget i selve HM.. Den frigiver bare dine to licenser.

27-02-2015 11:38 #6| 0

Nå, den side sejler helt. Når jeg trykker på reset profile, så stejler den og melder om fejl. Må prøve at genstarte computeren, når jeg er færdig med mit FT. :)

27-02-2015 14:13 #7| 1

lol et skjult brag du fik lavet der.

27-02-2015 15:27 #8| 0
Gonginator skrev:lol et skjult brag du fik lavet der.

Haha, ja, det var sgu ikke engang løgn. Hver gang jeg går ind på HEM´s egen side og forsøger på at reset profile, skriver den, at der er en eller anden xml-fejl? Det er fandme noget mærkeligt noget. Jeg må jo skrive til dem så..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar