Vinder af Euro League 15/16

#1| 0

Ville lige have en tråd kørende på en evt. vinder af Euro League 15/16 da jeg syntes der er nogle interessante odds ind i mellem. Odds listen kommer lige her:



Personligt så syntes jeg selv, at oddset på Sporting er rigtigt højt sat. De har spillet eminent fodbold i år, og ser ud til at stryge igennem den Portugisiske liga, hvor man næsten lige har kørt Porto over m.m end et mål. Hvis man har set deres kampe, så kan jeg ikke se hvorfor de ikke skulle kunne spille op mod favoritter, som Napoli, Man U, Sevilla, Liverpool.

Dortmunds favorit værdighed syntes jeg dog er fortjent, de har et rigtigt godt hold, og det ser ud som om det kører for dem.


Hvad syntes i, og mener i der er værdi i nogle af spillene, gerne kom med begrundelser :)

17-01-2016 15:14 #2| 0
ROI: 104.96% (232)

Napoli af favoritterne

17-01-2016 15:17 #3| 0
OP
ROI: 95.95% (135)
MrNoller skrev:Napoli af favoritterne

Ja, mener i hvertfald ikke at hverken United, Liverpool Sevilla burde være større favoritter end hold som Tottenham, Porto, Fiorentina

17-01-2016 15:17 #4| 0
ROI: 104.96% (232)
Jørgensen51 skrev:

Ja, mener i hvertfald ikke at hverken United, Liverpool Sevilla burde være større favoritter end hold som Tottenham, Porto, Fiorentina




Tottenham er også okay
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar