Vildand VPIP 100%

#1| 0

For et par måneder siden spillede jeg en livetour, hvor der ved bordet sidder en total vildand der spillede hver eneste hånd.
Såfremt han ikke raisede selv pre, kaldte han både raises samt 3-bets. C-bettede ca. 95% af hænderne og generelt PÆNT aktiv må man sige. Han havde succes med det og sad med en stor stack.

Spillede 1 hånd mod ham hvor han rammer 2 par med K2o, hvor jeg har ramt toppar med KJo i B, så han viste en masse skrammel op.
Var totalt kortdød i 1½ time og ramte ingenting, så var svært rigtigt at presse ham, da han som regel kaldte c-bets også...

Hvad er strategien mod disse spillere. Er det at 3-bette stort og generelt prøve at skyde dem af, eller sidde passivt og vente på evt. spots hvor man kan 3-bette stort ? Jeg er lidt i tvivl om linien mod sådanne spillere.

Redigeret af Jarlstrøm d. 07-05-2013 15:54
07-05-2013 15:58 #2| 1

tighten up pre til big cards, valuebet hårdt når du rammer. 3bet for value, udvid 3bet rangen til at inkludere broadways, men fjern mellempar og suited connectors. Det er sort uheld at du render toppar ind i to par og har ikke så meget med strategien at gøre. Det værste du kan gøre er at begynde at prøve at bluffe denne slags typer eller overspille hænder. De folder ikke.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar