Video nr.237 NL: Pokercoaching "(gratis)

#1| 0

Video nr. 237 "NL: Pokercoaching " er publiceret på www.pokeruni.dk
Beskrivelse:
Dette er den første af 2 videoer som jeg vil lave fra mit coaching projekt som køre med blog på www.pokeruni.dk/martin-og-hahila (der kommer et nyt blog indlæg en af de nærmeste dage). Martin spiller 3-4 borde på nl 50 på ladbrokes og jeg kommenter hans spil og hvad jeg forventer af hans udvikling. Håber i kan lide det, og i er velkommen til at kommentere den her eller på pokeruni. Videoen er gratis for alle.

Instruktør: Hahila

Mvh
Hahila

13-06-2009 14:08 #2| 0
13-06-2009 14:14 #3| 0

synes den er god :)

du får det forklaret rimelig tydeligt, og klart bl.a. hvor du kommer ind på 3-bet

Gl med projektet, skal nok gå godt.

13-06-2009 17:07 #4| 0

Synes godt nok det var en smule "rodet" med alle de tanker du kastede rundt med da emnet var 3-betting, nonetheless meget lærerigt, måtte lige se noget af det to gange, men så fes den også ind :)

Glæder mig til at følge projektet og se flere videos.. keep it up!

13-06-2009 19:15 #5| 0

Synes det er en god video. Dog er det ærgeligt, at eleven ikke er medkommentator, så vi får hans tanker med :)

De har kørt en (flere ?) lignende serie på Deucescracked. Ved ikke om i vil bruge nogle af deres idéer.

1. Live-sessions, hvor i begge kommenterer.

2. Sessions, som eleven selv spiller, og som i kommenterer sammen efterfølgende. Synes især denne variant er god, fordi i har mulighed for at pause videoen, mens i snakker om en bestemt situation.

3. HH's som eleven eller du udvælger, og som i afspiller i en replayer, og kommenterer sammen.

13-06-2009 20:49 #6| 0
OP

jeg er glad for i delvist synes om det. Jeg vil sørge for at der næste gang Martin optager ikke bliver overlap på , synes selv det er ret distraherende. Og så synes jeg Lecters ide om at kommetere begge to er rigtig god, så hvis jeg rent teknisk kan få det til at fungere er det jeg vil gøre i den næste video som mig og martin laver. Der kommer et par almindelige videoer fra mig og så regner jeg med i slutningen af projektet vil vi måske lave en video hvor vi kommentere sammen. sig endelig til hvis i har flere ideer.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar