Video nr. 272:"NL: $100 - ingen HUD"

#1| 0

Video nr. 272:"NL: $100 - ingen HUD" er publiceret på www.pokeruni.dk

Beskrivelse:
Jonas forsætter med at spille NL100 euro uden HUD.

Instruktør : Jonas

Mvh
Theis
www.PokerUni.dk

22-09-2009 19:36 #2| 0

Hej Jonas.

Fed pointe med at raise donkleads og så skal man fortsætte på turn i starten af din video.
Har muligvis fået lukket et leak der. Men nu spiller jeg kun NL25-NL50 vil du sige at det er det samme dernede??

Man kan jo godt få lidt lettere calls dernede. Men jeg tror jeg vil give det et skud, og se om det er noget der giver overskud.

Kunne du tænke dig at udbygge din teori lidt med hensyn til floptekstur, modstanderafhængigt osv. For det er virkelig noget jeg ser meget tit på Bossmedia. Og plejer for det meste at raise dem, på flop. Men kan godt finde på at give op på turn. Og det er jo så åbenbart ikke så godt.

22-09-2009 19:40 #3| 0

Jeg vil tage fat i floptekstur som den første af mine lidt mere dybdegående videoer :)

22-09-2009 19:45 #4| 0

Hej pokeruni.
Jeg kunne godt tænke mig i prøvede at være to til at komentere videoerne, så ville der måske komme flere synspunkter og løsnigere på nogen forskellige situationer. Eller det kunne være en elve og en instruktør.

22-09-2009 19:53 #5| 0

Du kunne ikke tænke dig lige at smide et par guldkorn her?? Bare lige sådan fra toppen af godteposen om lige den gældende situation.

Jeg synes ideen med elver er dårlig, de er så arrogante. Hvad med nogle hobgoblins istedet?

22-09-2009 20:08 #6| 0

lol! :D
Jeg pønser hårdt på en eller flere videoer med walth herinde fra, og havde faktisk en rigtig god video klar allerede, hvor der gik noget galt med produktionen. Det er på programmet sammen med større gennemgang af mindre emner.

24-09-2009 08:21 #7| 0

3 lange grind sesssioner efter:

Jeg tror sgu jeg har fået lukket et major leak her, en barrel mere på de fleste turns, har sgu vist sig effektiv. Det har sgu tjent sig godt ind at betale de 89 om måneden for pokeruni. Og selvfølgelig at tvinge sig selv til at se Jonas' videoer færdige, på trods af guitar, random usammenhængende rants og andet fra bagsiden af mandens hoved.

Jeg var ellers lidt trist til mode efter Tune stoppede med at lave videor, men du har sgu ramt et par gode punkter.
No offence til de andre super instruktører selvfølgelig, mange af tingene er dog bare ikke altid så ekstremt nyttige på NL25-NL50.

Jeg er imponeret jonas, skal du nogensinde bruge en nyre eller noget, så PM.

24-09-2009 13:02 #8| 0
Pokernets ME vinder !

Synes det er så underligt at mange siger, at NL1K+ cheferne ikke laver gode NL100 videoer.. har aldrig forstået det :)

24-09-2009 13:10 #9| 0

De laver jo fine nok videoer, men der er bare ikke plads til særlig mange moves på NL25-NL50.
Det er nogle enormt spændende videoer og der er masser at lære. Men hver gang jeg har sat mig ned og set en Thyssen NL600 videoe, så kan jeg finde på at 4bette 87s fx. i ballade. Men på mit niveau, der er der bare næsten ingen der 3better og så folder.
Og at tro at folk squeezer, og derfor lave nogle 4bets, eller noget i den dur, jamen det er bare for det meste noget der koster mig penge.

Men har taget masser med mig fra Thyssens videoer, med hensyn til statistik og analyse af mit eget spil. Men det hele skal bare tages lidt med forbehold for det lave niveau.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar