Video nr. 232 "HU: $400 cash"

#1| 0

Video nr. 232 "NH: $400 cash" er publiceret på www.pokeruni.dk

Beskrivelse:
Saibot 2-tabler en modstander i HU cash på NL400 euro


Instruktør: Saibot


Mvh
Theis
www.PokerUni.dk

02-06-2009 17:52 #2| 0

jeg kan ikke logge på når jeg skal åbne filmen, men jeg er logget på pokeruni.dk..??

02-06-2009 19:48 #3| 0

@werder77
Hvilket program åbner du med?

Mig bekendt fungerer VLC ikke. Du skal bruge Windows Media Player.

02-06-2009 20:27 #4| 0

@Saibot

Syntes dit fold på river m Ax var tvivlsomt mod denne type modstander som godt kan valuebette tyndt. Tror boardet hed noget i stil med AQ889. Du better flop checker turn og folder river til lidt under pot bet. std betaling i min bog. Tror vi ret ofte splitter her + vores hånd er underreppet.

Generelt syntes jeg du blev kørt en lille smule over og gav modstanderen lidt for meget kredit i nogle spots. Samtidig er det aldrig skidt at spille solid poker HU. Har det selv med at forfalde til lidt for høj varians poker "reskub TP på turn drawy board aggro game" type poker..

En anden vigtig pointe omkring denne type modstander, som gerne vil sløvspille monster hænder og ellers spiller ret aggro, valuebetter tyndt osv., er at hans strategi er ret ubalanceret, hvilket gør at når han skyder hårdt ikke ofte nok har en stærk hånd der vil spille for stakken.

02-06-2009 20:27 #5| 0
OP

Hej werder77

Hvis du forsat har udfordringer med licensen, så skriv en mail til os på [email protected]

Mvh
Theis
www.PokerUni.dk

02-06-2009 21:30 #6| 0

jeg var åbenbart bare blevet "inaktiv" medlem uden videre - ved ikke hvorfor. bruger allerede media player.

02-06-2009 21:40 #7| 0
OP

Hej werder77

Dette kan skyldes flere ting, f.eks hvis dit betalingskort er spærret eller du har skriftet bank, så bliver din betaling til os spærret, da dit kort nr ikke er valid og din konto på pokeruni.dk bliver sat til inaktiv.

Du modtager endvidere en mail herom.

Men som sagt er du mer' end velkommen til at skrive til vores support, da vi helt konkret kan give dig et svar.

Mvh
Theis
www.PokerUni.dk

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar