Video nr. 228 "PLO: $50+$400 - del 1"

#1| 0

Video nr. 228 "PLO: $50+$400 - del 1 " er publiceret på www.pokeruni.dk

Beskrivelse:
Dette er part 1 i en serie om PLO HU spil, hvor vi første gang spiller 3 forskellige HU matches (en af gangen) på henholdsvis plo50, plo50 og plo400.

Instruktør: Jungleras

God weekend

Mvh
Theis
www.PokerUni.dk

22-05-2009 14:41 #2| 0

God video, men er det muligt at få Jungleras til at optage lyden i et højere niveau?

Jeg har normalt ikke problemer med at se videoer på min maskine med tilhørende hovedtelefoner, men der skal være absolut stilhed omkring mig for at høre hvad Jungleras siger. Selv på maks volume har jeg store problemer med at høre hvis ikke jeg er alene i rummet.









22-05-2009 15:50 #3| 0

God video. Lyden virker fint hos mig :)

Synes dog det er ærgerligt at du ikke tager nogle emner op i 6-handed inden du tager hul på HU.

Til selve videoen:

Da du sidder med din J-flush, er det normalt så ikke mest optimalt at leade river lidt under halv pot for at se hvor vi står. Nemlig for ikke at komme i disse som du selv siger tyrecalls situationer, hvor man faktisk ikke ved hvor man står. Og især hvis modstanderen er ukendt, og man ikke ved hvordan han behandler nut flush, om han kan bluffe når den completer, osv. ??

Forstår ikke du siger det er lidt tvivlsomt at calle med 510-JA ude at position? Er det ikke normalt en 3-bet hånd med 100bb?

Hvor mange BI's mener du man skal have til HU?

Hilsen Kevin

22-05-2009 16:16 #4| 0

@ Bug
Jeg har en del problemer med lyden, havde blandt lavet 3 videoer med "live" optagelse og kommentering samtidig, så det er et problem jeg er opmærksom på og bestemt vil forsøge at løse :)

@ Kevin
Diskussionen om antal BI til et givent spil er præget af sååå mange faktorer, så jeg synes den er lidt meningsløs at sætte faste regler omkring. Du kan evt. søge på mit navn, ikke længe siden jeg kommenterede på problemstillingen i en anden tråd...

Spg til selve videoen venter jeg lige med at svare på da jeg lige skal se den igen først, men mht til flush hånden:
Hvis vores modstander ikke betaler med dårligere hænder og der samtidig er en marginal chance for han bluffer kan det som oftest bedre svare sig at check calle medmindre vi f.eks. kan komme afsted med et blockbet hvor vi ved han ikke hæver os medmindre han har nuts...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar