Video nr. 221 "NL: $200 og $400"

#1| 0

Video nr. 221 "NL: $200 og $400" er publiceret på www.pokeruni.dk

Beskrivelse:
Sasuke spiller 2 borde hhv nl200 og nl400 og taler om solidt grind mentalitet.

Instruktør: Sasuke


Mvh
Theis
www.PokerUni.dk

06-05-2009 19:05 #2| 0

Synes det er super god stil at kæresten render rundt og laver mad i baggrunden. Sådan skal det være! Det er forøvrigt sikkert også grunden til de 40 minutter ;)

Ej. Jeg synes 40 min. passer helt fint, men jeg synes ikke at tiden som sådan behøver at være en begrænsning. Hvis der havde været opbygget en speciel dynamik f.eks. så ser jeg ingen grund til at stoppe en video.

Det er måske præcis en ting jeg ikke har lagt mærke til i jeres videoer endnu. F.eks. hvordan man udnytter den dynamik der kan opstå efter laaaang tids spil med samme villains.

Hvis der allerede er videoer om det, så beklager, men jeg har ikke fundet dem endnu.

Ellers en rigtig god video.

MVH Skod

06-05-2009 20:15 #3| 0

Heh, jeg prøvede at skrue lidt ned for miken, men det lod sig ikke gøre at sortere det helt fra :)

Jeg mener at hahila har lavet nogle videoer hvor han snakker om dynamik og hvordan man opbygger den.

06-05-2009 22:40 #4| 0

@ Sasuke

Yeah de videoer har jeg set, men de er igen også "kun" 40-45 min. så vidt jeg husker.

Jeg kunne måske godt tænke mig en video hvor der er samlet en række tidligere hands, som i så bruger til at analysere og fortælle hvordan i laver et move(call/fold/bluff or whatever), som i ellers normalt ikke ville gøre.

Dette vil nok aldrig kunne laves som en live video, men nok nærmere en analyse video af hænder fra en database. Er nok nemmere sagt end gjort at lave sådan en dog :)

MVH Skod

07-05-2009 09:34 #5| 0

Det lyder som en god ide.
Hvis i har nogle konkrete hænder er i velkomne til at finde det præcise tidspunkt i en given video de blev spillet på - så burde det ikke være noget problem at finde dem frem i databasen og gennemgå dem til bunds.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar