Video nr. 212:"HU: Svage modstanderne"

#1| 0

Video nr. 212:"HU: Svage modstanderne" er publiceret på www.pokeruni.dk

Beskrivelse:
Dette er en HU SnG Session (50-100 euro). Saibot kommer blandt andet med en

beskrivelse af betsizing mod svage modstanderne.


Instruktør: Saibot

Mvh
Theis
www.PokerUni.dk

14-04-2009 23:34 #2| 0

@Saibot
Hånden 12 min inde: Overså du at du turnede huset eller satte du ham på 77/KK (apropos svage modstandere :p).

@Thies
Saibot gør det rigtigt godt, men jeg synes efterhånden HU-videoer begynder at virke som "fyldstof". Måske er det pga. mængden, men jeg synes ikke de forskellige videoer afveksler ret meget fra hinanden.

14-04-2009 23:45 #3| 0

@steendp

jeg synes nu også JJ hånden var et klart raise, også selvom han var en god modstander.

iøvrigt har jeg det lidt på samme måde mht. at de ikke rigtigt adskiller sig fra hinanden.

15-04-2009 09:21 #4| 0
OP

Hej

Tak for feedback.

Det er altid smag og behag hvad man ønsker at se, vi piller dog ikke HU af programmet, men jeg har noteret mig jeres ønsker.

Mvh
Theis
www.PokerUni.dk

15-04-2009 20:08 #5| 0

Jeg er meget uening med de to overstående personer. Jeg mener Tobias videoer er utrolig gode, og han er meget god til at komme i dyben i hans begrundelse af hans handlinger.

16-04-2009 09:37 #6| 0
OP

Hej

Tobias og jeg har aftalt at der laves det par HU SnG videoer mere, og derefter veksler han mellem HU Cash og HU SnG's

Men som tidligere nævnt så bliver Tobias's HU SnG ikke pillet af programmet.

Men vi er - som altid - interesseret i, hvad i ønsker og se.

Mvh
Theis
www.PokerUni.dk

16-04-2009 11:35 #7| 0

Hvad med SNG short og Full?

16-04-2009 23:34 #8| 0

Hej Theis.

Jeg efterlyser skam heller ikke at HU SNG (eller HU cash) tages af programmet - slet ikke (Spiller selv HU og har haft god fornøjelse af Tobias' videoer). Jeg synes bare mængden af videoer omhandlende HU (og dermed fra Tobias) er ret omfattende ifht. alle de andre aspekter der kan laves videoer om. Måske kunne han også prøve at finde et tema før en given video bliver lavet og så fokusere på det fremfor at navngive videoen bagefter afhængigt af hvad man lige er kommet ind på. På skrift virker det måske hårdere end jeg mener det, men jeg synes virkelig emnet "Svage modstandere" rammer ved siden af denne gang.

Nu er Rasmus begyndt på en PLO-serie, cheferne donker den af på NL50 og senest har Jørn lavet "session review" (1), så på den seneste har der været større variation - thumbs up for det.

Mvh
Steen

(1) Jeg har endnu ikke set Thyssens video igennem (Review session) men jeg er 100% sikker på at den er lige i skabet.

17-04-2009 09:25 #9| 0
OP

Hej Steen

Tak for feddbacken. Det er noteret og vi vil kigge på dine ønsker.

God weekend.

Mvh
Theis
www.pokeruni.dk

02-05-2009 01:27 #10| 0

HU SNG feedback:
Jeg er enig med sten, nogle gang kan temaet i videoer godt være meget svært at spotte eller der bliver ihvertfald ikke altid brugt ligemeget tid på dem. Derfor forslår jeg at man kunne m. fordel komme med en mere teoretisk gennemgang af forløbet af HU SNG (jeg har heller ikke fundet litteratur af betydning om dette).
Man kunne v. hjælp af slides gennemgå

Early game(BB til BB*)
Middle game(BB* til BB**)
late game ( BB** til BB***)
Man kunne komme preflopspil i de forskellige faser, hvorfor og hvornår ændrer jeg raise-reraise størrelser og frekevens.
Floppet aggression: hvorfor ændrer min cont. bet freq. etc.

Med andre ord en mere teoretisk gennemgang af de forskellige faser af en Hu Sng og hvordan man justere spillet iforhold til ændringer i blindstruktur. hvor midlet i højere grad er slides og eksempler end direkte liveplay.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar