Video nr. 204:"NL: Draws"

#1| 0

Video nr. 204:"NL: Draws" er publiceret på www.pokeruni.dk

Beskrivelse:
Vi har modtaget en forespørgsel angående en video omkring draws i NL og hvordan man håndterer dem.

Hvornår kan disse semi-bluffes, og hvornår er det mest profitabelt blot at kalde?
Dette bliver kombineret med lidt teori omkring pot-odds.

Sasuke har kastet sig over opgaven og produceret denne video.

Instruktør: Sasuke

Mvh
Theis
www.PokerUni.dk

25-03-2009 11:48 #2| 0

Pis man er på arbejde.
Den glæder jeg sgu til at se. Man skulle tro jeg selv havde bestilt den :)
MVH Skod

25-03-2009 18:38 #3| 0
OP

Du har noget at glæde dig til, skod ;-)

Mvh
Theis

25-03-2009 20:46 #4| 0

husker lige at rose denne video.
synes det er kanon sat op, men at kunne se begge hænder, og hvad der sker i og ude af pos.

kanon video

25-03-2009 21:06 #5| 0

Endnu en gang en super video Sasuke. Dette er enormt brugbart i spil mod regs!

25-03-2009 22:04 #6| 0

Denne video er i toppen af Pokeruni's range.
Glimrende at vise relativt få hænder set hhv. OOP og IP. Det er ganske fint at hænderne er konstruerede til formålet, det er tydeligt at mærke at materialet er gennemarbejdet. Det er jo en fryd at se begge villains folde til et perfekt iscenesat check-raise på turn:)
Flere af denne slags? Ja tak.

26-03-2009 00:34 #7| 0

Så fik jeg set den.
Jeg synes generelt det var en god video, og der blev snakket om rigtig mange gode ting. Især vigtigheden af position, som man jo godt ved, men Sasuke altid beskriver fantastisk godt.

Det eneste negative IMO er de "hjemmelavede" hand histories. Det bliver en smule for teoretisk, og Sasukes kommentar :"..., og fordi jeg selv har lavet hand-historien, så virker det", var jeg rimelig smadret af grin over.

Det bliver lige en tand for teoretisk til min smag, og man har heller ingen stats på villains at forholde sig til.

Jeg så rigtig gerne at der blev taget et par "rigtige" hænder med i den næste video om draws, som der forhåbentlig kommer.

MVH Skod

26-03-2009 01:13 #8| 0

Tak for de fine kommentarer gutter. Forstår jeg det rigtigt, at de fleste af jer gerne ser en blanding af 'hjemmelavede' hænder efterfulgt at nogle hænder fra virkeligheden?

26-03-2009 01:19 #9| 0

Yeah.. Der manglede nogle "rigtige hænder"...

Også burde du lige tjekke spillekortene igennem! Det er lidt snyd, at han kan ramme hjerter 10, når han også har den på hånden ;D

26-03-2009 01:24 #10| 0

Ja den var lige gået i ged :) Men jeg tror pointen kommer igennem alligevel.

26-03-2009 02:05 #11| 0

@ Sasuke.

Ja. det er lidt som i skolen. Teori er godt. Teori i praksis er bedre :)
Et par real hands, og den sidder lige i skabet.

MVH Skod

26-03-2009 04:57 #12| 0

Jeg har ikke noget imod real hands, men det tager bare længere tid at finde spots der er "perfekte" kunne jeg forestille mig end at iscenesætte spotsne som gjort i denne video. Jeg har ikke noget imod at det fortsætter med at være rigged HH's :-) så længe der er nok tilhørende forklaring! Jeg er enig med sakii i at kvaliteten er i top på den her video og jeg synes den til forveksling ligner noget jeg har set før på et mere internationalt pendant til PU.

En anden ting jeg godt kan lide ved denne type videoer er, at de er så godt som strippet for standard plays og autopilot som altså oftest præger de videoer, hvor man ser reelt spil!

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar