Video nr. 193: "Flop spil"

#1| 0

Video nr. 193: "Flop spil" er publiceret på www.pokeruni.dk

Beskrivelse:
Videoen handler om flop spil og forskellige moves man kan lave på respektive flops.

Instruktør: Sasuke

Mvh
Theis
www.PokerUni.dk

26-02-2009 20:54 #2| 0

Super video, virkelig lækkert med en video, som giver en råd og våben til at kunne spille mere aggresivt. En fortsættelse af dette vil blive højt værdsat :)

26-02-2009 23:54 #3| 0

Helt sikkert...super video og super griner at man ik få resultatet at se af den hånd med 55 (mener jeg det var) hen i mod slutningen af videoen.
Den blev der hurtigt kørt hen over og så ka man jo kun gætte på udfaldet ;)

27-02-2009 06:18 #4| 0

@ Sasuke.
Nice video, og lækre moves.

Synes det er lidt sjovt at se, hvor sjældent du rent faktisk rammer, men alligevel laver ballade. Er der ikke ofte nogen der lurer dig af?

Jeg kunne god tænke mig at høre hvor ofte du floater/reraiser i pos... Altså din fold til c-bet% i position, hvis man ellers kan filtrere sådan.

Selvom det er effektivt, så er jeg jo nok typen, der let kunne komme til at overforbruge det med en god gang FPS :)

MVH Skod

27-02-2009 09:06 #5| 0

det kunne jeg også godt tænke mig at høre. Sas kan vi få nogen tal på banen.....

28-02-2009 14:30 #6| 0

Tak for de positive kommentarer. Tricket ved at benytte sig af alle former for moves i nlhe, er i høj grad at have en fornuftig balance imellem sit skrald og monsters. Derudover er der selvfølgelig typer af spillere der er mere oplagte at lægge pres på end andre. Anders "ifindoubtshove" Hahila er et eksempel på et mindre oplagt spot ;)

Mht %er så kan jeg ikke komme med nogle konkrete tal men jeg folder nok til cbets mindre end de fleste.

28-02-2009 17:13 #7| 0

@ Sasuke

"Derudover er der selvfølgelig typer af spillere der er mere oplagte at lægge pres på end andre"

Naturligvis... Kan du komme med nogle eksempler? (udover Hahila :P)

Fair nok du ikke vil ud med dine egne stats, men måske du kunne komme med et bud på hvornår man i hvert fald folder for meget/lidt til C-bets?

MVH Skod

01-03-2009 01:38 #8| 0

Et teknisk spørgsmål:

Hvis jeg forsøger at spole frem/tilbage i videoen, lukker windows media player ned og jeg får følgende fejlmeddelelse:

"Windows Media Player encountered a problem while playing the file."

Er der nogen (evt. fra pokeruni) som har et forslag til hvordan jeg løser dette problem?

01-03-2009 01:55 #9| 0

Til ovenstående post kan tilføjes følgende, relevante oplysning:

Jeg har netop prøve-afspillet to videoer med Tune og een med Thyssen; ingen problemer med at spole.
Dernæst afprøvede jeg videoen "basics" som ligesom "flop spil" er lavet af Sasuke. Her kan der ikke spoles, samme fejlmeddelelse kommer op i windows media player.

01-03-2009 15:42 #10| 0

@skod
Sane abc villians som spiller mange borde og forsøger at undgå marginale spots er gode targets.

@bots - pas.. Jeg tror jeg bruger en ældre version af camtasia.. Ellers har jeg intet bud. Jeg skal se at få opdateret mit program, forhåbentlig hjælper det på fremtidige videoer.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar