Video nr. 175: "Shootout - del 2"

#1| 0

Video nr. 175: "Shootout - del 2" er publiceret på www.pokeruni.dk

Beskrivelse
Denne gang ser vi anden runde af den 22$ shootout tour Jungleras startede på sidste gang - en tour hvor blindstrukturen gør det noget sværere at spille, og spillet derfor bliver meget fokuseret på preflop spil.

Instruktør: Jungleras

Mvh
Theis
www.PokerUni.dk

16-01-2009 16:19 #2| 0

Lige en comment til din A7 hånd.

Jeg synes det er et skub, fordi modstanderen har spillet så ekstremt ringe, jeg oplever selv på disse levels at dårlige modstandere og button click stort set altid er air.

Derudover spiller vi for at komme i Top3, men du tager jo stacken med videre så ville være godt at få bygget på den også.

16-01-2009 18:43 #3| 0

jeg hælder mest til et fold med A7, da den simpelthen er for marginal, og da man sjældent rammer et godt flop, mener jeg call er den ringeste løsning - den aktuelle hånd viser meget godt hvordan man bliver rodet ud i en skidt pot med et call.

glæder mig til at se dig i en mere loose tilgang til tours.
Hvad med en tilgang til live tours? synes altid de er markant anderledes end online tours. flere limpcallere fx, og flere der caller i deres blinds osv...

16-01-2009 18:47 #4| 0

@ werder
Har du en god indgangsvinkel til hvordan jeg kan formidle om livetours - hvad skal jeg vise? Ellers bliver det nok lidt kedeligt med 30 minutters ren snak uden noget visuelt...

16-01-2009 23:31 #5| 0

man kan jo tage udgangspunkt i hænder, som man selv har spillet eksempelvis. men også kigge på forskelle mellem live og online poker. Åbner man de samme hænder på level 1 fx. osv.

16-01-2009 23:47 #6| 0

Yes, det er jeg med på, men rent visuelt er det et noget større job at lave hænder spillet fra en live tour i replayer f.eks. :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar