Video nr. 123: "In The Money"

#1| 0

Video nr. 123: "In The Money" er publiceret på www.pokeruni.dk

Beskrivelse:
Junlgeras starter denne mini serie, efter han lige er kommet over boblen og er "In The Money".

Mvh
Theis
www.PokerUni.dk

20-09-2008 18:36 #2| 0

God video som altid fra jungleras, selvom der ikke rigtigt er så mange interessante spots.

Nogen speciel grund til at jungles videoer altid er korte? Havde ikke noget imod at se alle hænder fra endgame. Der må være flere spots - maginale folds, muligheder for at stjæle hvor du vælger at folde osv.

Keep it up!

20-09-2008 22:26 #3| 0

Synes generelt alle videoer er blevet noget kortere, i nogle tilfælde som denne kan jeg godt se grunden, men ellers synes jeg faktisk det er lidt tyndt at lave en 8 min video.

Ville rigtig gerne se en video fra Jungle hvor han kæmper sig igennem midt game med næp og klør ved at stjæle hele tiden og bruge sine spots fordi han er presset på stacken.

20-09-2008 22:31 #4| 0

Kritik taget til efterretning - de næste 3 videoer er lavet/på tegnebrædtet, men skal se om jeg kan lave nogle lidt længere nogle snart...

28-09-2008 23:59 #5| 0

@BobbyOlsen: Enig der. Kunne også være meget interessant at se en video med speed mtt's, hvor man mere eller mindre er nødt til at kæmpe sig igennem med næb og klør.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar