Heysan
Hvad siger i til riwerspillet i den her hånd?
Villians stats
stack: 1000
preflop raise: 11%
vol pot: 13%
aggresion på flop/turn/riwer: 5,3 / 1.9 / 1,2
Han ser mig som TAG og jeg har også 1000
Villian raiser til 35 first in i ep. Jeg cold caller med 33. Som de eneste ser vi floppet
8♥8♣Q♦ pot = 85
Han checke til mig, hvilket er meget usædvanligt!. jvf hans flop aggresion. Jeg frygter til et chekraise men skyder 50 som han caller
turn: 7♣ der giver et farvetræk, Pot = 185
villian checker igen
Jeg har ham på følgende hænder (22-AA, AQ KQ JQ 89 78 A8s)
med overvægt til (89 78 A8 QQ 88 AQ)
Jeg checker bagved
riwer 3♥ = fuldt hus til mig :)
Villian stikker 120 ud. - hvilket (jvf hans riwer agg er meget suspekt)
Jeg kan næsten ikke sætte ham på andet end QQ/87? men kan ikke nære mig for at reraise til 300, hvad havde i gjort i situationen? og hvordan håndtere i push fra villian?
mvh Lars
Valuebet uden value? 1000NL FR
Gal en nit, er det standard ved FR?
Når han er sådan en nit, tror jeg ik han åbner 87 i EP, så den kan du udelukke. Samme med Q8,83 obv. :) Det eneste du kan være bange for her, er 88,QQ,77 imo. En nit kan sagtens spille AA sådan, så jeg ser i hvertfald kæmpe value i RR river. Den får 350 herfra... Rester han, er jeg rimelig sikker på vi er slået, men får mig selv overtalt til at calle, da han 5% af gangene kan gøre det med A8s :)
Det er et raise herfra i hvert fald.
Som Joanna siger, tvivler jeg på han popper 87, Q8 og Q3 i EP. Tror sagtens villain kan spille AQ, KK og AA sådan her.
345$ herfra, skulle han skubbe tror jeg også det må blive et crying call.
Tror du at villain kan finde på at jamme trips (f.eks. A8) eller vil han blot kalde et raise med disse?
A8 er vel slet ikke i hans range med de stats her ?
Det er kun 77/88/qq der slår dig her. Jeg raiser og folder til et shove.
@Thyssen
De eneste hænder jeg realistisk ser ham skubbe til med er A8, jeg tror faktisk han caller med hænger som T8 98, og jeg tør godt helt udelukke et bluff
@sasauke
nej, A8 er højst sandsynlig ikke en del af hans range, medmindre han spiller anerledes end hans stats indikere
Hey
beklager ventetiden :)
@Thyssen
Han betaler helt sikkert mig første raise med AA KK AQ - synes tit at disse rock-typer har en tendens til at hænge fast i deres top/over par
men spørgsmålet er om en spiller med ovennævnte stats kan reraise ofte nok, til at et call er rentabelt?
mvh Lars
Altså der er jo intet galt i at raise river og folde, hvis han kommer over toppen.
@iksåkreativ
Hvis vi kan finde et rimeligt antal hænder som han betaler raiset med og han stort set ikke jammer noget som vi slår (eneste undtagelse er A8, som vi dog på forhånd har vurderet til at være unlikely), så ligner det et nemt raise-fold.
Jeg hader selv at raise-folde, men det opstår altså situationer en gang i mellem hvor det er korrekt. Denne situation kan sagtens være en sådan!
Jørn
Tak til alle der har bidraget!
Jeg tror konklusionen må være at en raise / fold strategi er det mest profitable.
Hånden endte med jeg kaldte og han viste Quads 8888
mvh Lars