Valuebet riwer? 1000NL FR

#1| 0

Heysan

Spillet er 1000NL på party vi sidder 8 ved bordet

jeg sidder selv med 1000

Villian har været meget aktiv!. Jeg kan ikke helt finde ud af om han er en dygtig LAG eller direkte maniac. Hans stats over 300 hænder siger:

Stack 1300
Vol/pot: 26%
Preflop raise: 22%
Aggresion faktor flop/turn/riwer: 4,1/0,89/1,33

Jeg har observeret følgende:

*Han spiller sine draws meget aggresivt og skubber gerne stacken med selv små draws (sec pair + overkort)
*Han har 4bettet mig preflop når jeg har 3bettet hans preflop raise, så ofte at han ikke kan have haft AA/KK hver gang. Så han har altså ikke den store respekt for mine raises. (jeg har foldet alle gange, så han ser mig nok som lidt weak)


Jeg får serveret AA i MP. og raiser til 35

VIllian caller i BB som den eneste og vi ser floppet


794 pot = 75

Villian checker til mig, og jeg byder 70 og forbereder mig på at skubbe all in til et reraise da der er mange draw muligheder på sådan et flop. comments? . Men villian caller bare bag mig

Turn T pot = 215

Det forvirrer mig!. jeg rationalisere mig frem til følgende:

Hvis han har et set/flush: vil en dygtig spiller have raiset mig inden der falder et scarecard på turn der kan snyde ham for en masse action, samt for at beskytte sin hånd. Er han en maniac tror jeg også han better sine made hands her

Hvis han har et stort draw: Et stort draw (A kunne godt tænkes at calle her, da han muligvis vil frygte et reraise. Omvendt er dette atypisk for villians stil, der indtil videre har spillet sine draws meget aggresivt

Hvis han har en marginal hånd: Han kan velsagtens calle med (AA,KK,QQ,JJ,TT) med eller uden spar

Han planlægger et move: Han sidder med et lille par etc, og venter på en lander så han kan skubbe mig af. Lidt friskt når han sidder oop og jeg har vist styrke?


I situationen udelukker jeg draws og made hands og bestemmer mig for han højst sandsynlig har (AA-TT) eller planlægger et move skulle ramme. Derfor better jeg 200 ud igen på turn, som villian caller

Riwer: 7 pot = 615

Villian checker til mig igen.

Hans check gør det IMO meget usansynligt at at skulle side med en made flush eller FH, så et overpar er stadig det mest sandsynlige, og jeg bør bette ud mellem 200-400. Hvis han raiser er jeg pot comittet og caller?


Alle kommentarer/vurderinger er meget velkomne :)

mvh Lars



22-09-2008 13:41 #2| 0

Jeg skubber (eller better tungt) hver gang der og 2 gange om søndagen. Hans stats tyder på at han godt kan lide at calle på river.

22-09-2008 17:04 #3| 0

Hey,

En rigtig analyse af, hvad du ville gøre :)

Jeg er med klaphatten mht river.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar