Värste Bad Beat EVER!!!

#1| 0

En af mine kammerater sidder ved $2/4 NL. Faar KTo og raiser med $30.. Faar et call.

Flop: KKT

Han better $85. Modspiller gaar all-in med $130.. Min kammerat better..!

Modspiller viser 99..

Turn: 9

River: 9

No comment

18-03-2005 11:05 #2| 0

Surt show efter floppet, MEN - hvorfor helvede better han 15BB med KTo???

Og hvorfor helvede call"er den anden når en K ELLER en T på modstanderens hånd slår ham.

Umiddelbart har jeg svært ved at tro på det her bad beat... (Og det er, som alle de andre badbeat historier, hamrende ligegyldige...)

18-03-2005 11:24 #3| 0

Drop nu de ligegyldige historier - den selvsamme badbeat-type er beskrevet så sent som igår kl 20:43 af Breyen.

Citat:
"Hehe... den minder mig lidt om da jeg mistede 690 $ igår. sad med 97 og kom ind på bigblind. 977 rammer floppet og jeg raiser, han raiser, jeg går all-in og han følger 4th: 6 - river 6 : han skriver lol looser og viser 4 ens 6"er
Det er når det er allerbedst! kan stadig høre skrigende om natten når jeg skal sove :)"

Minder mig alt for meget om hard-luck stories fra gammon.
"Han SKULLE bruge 61 fra baren...!!! - SYGT !!!"
Uheldigt men ikke sygt - manden slår jo trods alt 61 hver attende gang..

Hvis man falder så meget på røven over sådan en sekvens har man bare ikke spillet nok!
Det vil ALTID være sådan at hvis man ikke er 100% favorit så vil man blive ramt af disse beats før eller siden.

Livet er for kort til badbeat-stories og offentlige transportmidler..

/Kim

18-03-2005 11:35 #4| 0

Det kan godt være at det blot er mig, men når man har en sektion, der hedder "Bad Beats" er det så ikke i orden at poste et bad beat deri?

I min verden, så er Carnegies hånd et bad beat uanset om den er spillet forkert eller ej......

Så jeg synes det er et par mærkelige kommentarer, der kommer efterfølgende om, at bad beats er ligegyldige...

just my 5 cents

18-03-2005 12:08 #5| 0

yeah, den er jeg med på slyngel. Desuden hvis folk finder badbeats/suckouts historier for uintressante og kedeligt, hvorfor læser i dem så ?`og ikke mindste bruger tid på at skrive et svar på dem ?


(Ps. ikke alle BB/Suckouts kan komme fra final table i en eller anden wsop/wtp/ept/... tour.)

18-03-2005 12:12 #6| 0

Jeg synes også det er grineren, at hver gang folk poster en badbeat-historie bliver de rakket ned med kommentarer "at så har man ikke spillet nok" og "det er ingenting i forhold til det jeg har prøvet".

Hvis ikke ovenstående skal postes - hvornår skal der så postes i denne afdeling.

18-03-2005 12:24 #7| 0

Slyngelstuen - du har ret..

Overskriften undrede mig bare når jeg 5min før i en anden tråd havde læst nøjagtigt det samme, og jeg kan ikke forstå at folks snæversynethed gør at lige netop deres historie er den "værste EVER!!!"

Og så kan jeg heller ikke forstå hvorfor disse historier kun er fra folk der er blevet slået (her er det endda kun en kammerat!) - hvorfor hører vi aldrig om de omvendte hvor folk badbeat"er deres modstander?
(jeg ved godt hvad svaret er..)

Gu er hånden da ærgelig - men at poste den med et "No comment" synes jeg nærmer sig spam !

Så længe dette forum er så ringe opbygget som det er , så ville de være rart med bare en smule indhold i indlæggene så vigtigere ting ikke drukner i overflødige emner.

18-03-2005 13:13 #8| 0

Og så kom jeg rent faktisk også med en kommentar til spillet - og et argument for at historien er pure opspind!

At raise med 15BB med KTo er sateme ikke godt spillet i mine øjne.

Han er så svineheldig på floppet, og derefter uheldig.

18-03-2005 13:26 #9| 0

At raise 15BB med KTo virker også lige lovligt i overkanten, men nu har personen altså valgt at gøre det... Han rammer og får pengene ind med den bedste hånd. Right? Hvis dette ikke er et badbeat, hvad er så? Bare et spørgsmål...!?

Og jeg giver Slyngel og Bushen ret - hvis man ikke gider at læse den samme badbeat historie igen og igen (som det jo åbenbart er!?) så lad være med at kigge på indlæg i kategorien BAD BEATS!!

Manden er nede over det (eller i dette tilfælde, nede over hans vens beat) og det er vel i denne kategori han skal af med det...

/Michael

18-03-2005 19:03 #10| 0

Synes det er så sygt i gider at sidde og koge så meget over hans raise med 15BB.... Det afhænger jo af hele situationen - modspillere, roll, plads osv osv osv osv osv osv osv osv

18-03-2005 21:32 #11| 0

Hvis ikke man må poste en bad beat, hvor man er 99,9% favorit efter floppet, hvorfor så have denne kategori...??

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar