Unibet-konto spærret, nægter at genåbne før feb 2019

#1| 2

Hej PN,


Jeg er blevet opfordret af en god ven til at poste her, da det tidligere har hjulpet i sager mellem bookmakere og spillere - jeg håber det er OK. :-)


30. Juli placerer jeg nogle bets. Betsne går hjem, og kort tid efter er min konto spærret for login. Jeg kontakter unibet for at undersøge hvorfor, og kort efter får jeg besked om, at der bliver foretaget nogle "rutinecheck", og at de desværre ikke kan give flere oplysninger på nuværende tidspunkt.


D. 1. August får jeg besked om, at kontoen er suspenderet grundet væddemål placeret på en begivenhed der er meldt til ESSA, samt at min konto vil blive åbnet igen pr. 01.02 2019, såfremt der ikke er endegyldige beviser.


Jeg har en bekendt, der også spillede kampen hos en anden dansk-licenseret bookmaker og her er der udbetalt gevinst.


Vi skriver nu fredag d. 28 september, og efter flere mailkorrespondancer med Unibet er jeg snart ved at hive håret ud af hovedet på mig selv. De holder på, at kontoen genåbnes til februar, og har ikke tænkt sig at gøre noget indtil da.


Jeg har talt med ESSA, pr. telefon. De har intet med sagen at gøre, og undrer sig over Unibets ageren i sagen, henviser mig til de lokale spilmyndigheder. Spilmyndigheden i Danmark har jeg ligeledes talt med, hvor jeg igen mødes med undren over sagens forløb. Spilmyndigheden kan imidlertid ikke træde ind i tvister mellem spillere og licenshavere, hvorfor der heller ikke her var meget hjælp at hente. Loven på området foreskriver, at sådanne sager skal være afgjorte inden for "rimelig tid". Definitionen af det begreb er jeg åbenbart en anelse uenig med Unibet om. Unibets support er ligeglade med mine henvendelser, jeg får bare copy paste svar og forsikringer om at det de foretager sig er lovligt, og at jeg godt kan droppe at diskutere, for beslutningen er truffet.


Nu står jeg så tilbage her, og ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre. Kan det virkeligt passe, at jeg skal vente til februar? Der står relativt mange penge på kontoen fra tidligere bets. Føler det virker som om de bare har valgt at bruge det som undskyldning for at lukke mig på ubestemt tid.


Thomas

28-09-2018 17:26 #2| 1
ROI: 70.49% (36)

Hvad er det for en 'begivenhed' du har placeret bets på 30 juli?

28-09-2018 21:15 #3| 0

Hvor mange penge taler vi om på kontoen Over eller under 100.000 kr ?

Kan du bevise hvad der stod ?

28-09-2018 22:10 #4| 2

Som de andre er inde på så er det nok noget nemmer for PN at hjælpe hvis de ved hvilken kamp det handler om, samt hvilke beløb...

28-09-2018 22:24 #5| 1

Altid den halve sandhed der bliver fremlagt i OP, kom nu med facts hvis du skal have hjælp

28-09-2018 22:25 #6| 0
ROI: 85.71% (1483)

Hvad er ESSA ?

Redigeret af Hawkeye d. 28-09-2018 22:26
28-09-2018 22:26 #7| 0
ROI: 81.65% (92)
Hawkeye skrev:Så fik i det 4. kort i Bayern....

25 skudforsøg...en indenfor målrammen af BM :-/

:DD Hawk for satan, se tråden!

28-09-2018 22:28 #8| 1
ROI: 85.71% (1483)
GodPreben skrev:
:DD Hawk for satan, se tråden!

Så'en går det når man er nysgerrig :-)

29-09-2018 00:04 #9| 0
ROI: 63.47% (13)
Samoht skrev:Hej PN,

Jeg er blevet opfordret af en god ven til at poste her, da det tidligere har hjulpet i sager mellem bookmakere og spillere - jeg håber det er OK. :-)

30. Juli placerer jeg nogle bets. Betsne går hjem, og kort tid efter er min konto spærret for login. Jeg kontakter unibet for at undersøge hvorfor, og kort efter får jeg besked om, at der bliver foretaget nogle "rutinecheck", og at de desværre ikke kan give flere oplysninger på nuværende tidspunkt.

D. 1. August får jeg besked om, at kontoen er suspenderet grundet væddemål placeret på en begivenhed der er meldt til ESSA, samt at min konto vil blive åbnet igen pr. 01.02 2019, såfremt der ikke er endegyldige beviser.

Jeg har en bekendt, der også spillede kampen hos en anden dansk-licenseret bookmaker og her er der udbetalt gevinst.

Vi skriver nu fredag d. 28 september, og efter flere mailkorrespondancer med Unibet er jeg snart ved at hive håret ud af hovedet på mig selv. De holder på, at kontoen genåbnes til februar, og har ikke tænkt sig at gøre noget indtil da.

Jeg har talt med ESSA, pr. telefon. De har intet med sagen at gøre, og undrer sig over Unibets ageren i sagen, henviser mig til de lokale spilmyndigheder. Spilmyndigheden i Danmark har jeg ligeledes talt med, hvor jeg igen mødes med undren over sagens forløb. Spilmyndigheden kan imidlertid ikke træde ind i tvister mellem spillere og licenshavere, hvorfor der heller ikke her var meget hjælp at hente. Loven på området foreskriver, at sådanne sager skal være afgjorte inden for "rimelig tid". Definitionen af det begreb er jeg åbenbart en anelse uenig med Unibet om. Unibets support er ligeglade med mine henvendelser, jeg får bare copy paste svar og forsikringer om at det de foretager sig er lovligt, og at jeg godt kan droppe at diskutere, for beslutningen er truffet.


Nu står jeg så tilbage her, og ved ikke rigtigt hvad jeg skal gøre. Kan det virkeligt passe, at jeg skal vente til februar? Der står relativt mange penge på kontoen fra tidligere bets. Føler det virker som om de bare har valgt at bruge det som undskyldning for at lukke mig på ubestemt tid.

Thomas

Tag en snak med Marco. Har et tlf nummer til ham, og han har faktisk en hjerne man kan tale med.

30-09-2018 11:25 #10| 0
OP

Ikke helt den slags feedback jeg havde forventet, da jeg fik at vide, at jeg skulle komme her med mit problem - men jeg skal forsøge at besvare jeres spørgsmål på fyldestgørende vis, og forhåbentligt undgå de negative kommentarer og mistænkeliggørelse den vej gennem.


Nimacos skrev:Hvad er det for en 'begivenhed' du har placeret bets på 30 juli?

En kamp mellem to hold i en lavere brasiliansk liga.

pantherdk skrev:Hvor mange penge taler vi om på kontoen Over eller under 100.000 kr ?

Kan du bevise hvad der stod ?

Over 100.000. Jeg ved ikke hvad du præcist mener med bevis, jeg har ingen screenshots af indestående på kontoen, hvis det er det du tænker. Havde ikke forudset at det nogensinde kunne blive et issue. Kontoen er spærret, så det kan jeg selvsagt ikke få fat i nu.

XSUPERBULLX skrev:Som de andre er inde på så er det nok noget nemmer for PN at hjælpe hvis de ved hvilken kamp det handler om, samt hvilke beløb...

Antager at du troller, med den mængde punktummer :-)

@alle: Jeg er usikker på hvordan ovenstående spørgsmål er super relevante for problemstillingen jeg skitserer i tråden, men nu er de besvaret i hvert fald.


30-09-2018 12:20 #11| 3
ROI: 70.49% (36)
Samoht skrev:Ikke helt den slags feedback jeg havde forventet, da jeg fik at vide, at jeg skulle komme her med mit problem - men jeg skal forsøge at besvare jeres spørgsmål på fyldestgørende vis, og forhåbentligt undgå de negative kommentarer og mistænkeliggørelse den vej gennem.


En kamp mellem to hold i en lavere brasiliansk liga.

Over 100.000. Jeg ved ikke hvad du præcist mener med bevis, jeg har ingen screenshots af indestående på kontoen, hvis det er det du tænker. Havde ikke forudset at det nogensinde kunne blive et issue. Kontoen er spærret, så det kan jeg selvsagt ikke få fat i nu.

Antager at du troller, med den mængde punktummer :-)

@alle: Jeg er usikker på hvordan ovenstående spørgsmål er super relevante for problemstillingen jeg skitserer i tråden, men nu er de besvaret i hvert fald.





Desværre ligner din tråd mange af de andre tråde hvor der dukker en ny bruger op som har et issue med en booking side og ønsker hjælp af PN. Problemet er at folk ikke skriver eksakt hvilken bet de har placeret, eller i hvilken kamp det drejer sig om, eller hvilken beløb det drejer sig om. Så med alt den manglende info er det meget svært for nogen at komme med konstruktiv feedback til dig.


Jeg spørger hvilken kamp det drejer sig om, og du svare en kamp mellem to brasilanske hold i en lavere brasilansk liga, Det er jo på ingen måde et fyldesgørende svar for at bruge dine egne ord.


Den 30 juli blev der spillet efter dansk tid en kamp i Paranense U 19 liga, en serie A kamp mellem Bahia og Mineiro og en serie D kamp mellem Ferroviario AC Fortalenza og Terze Futebol Clube og hvis det var efter kl 24 dansk tid de blev spillet den 31 juli var der 2 U 20 kampe i CBF Brasilerio og 2 kampe i u 23 CBF Brasileiro og så en serie B kamp mellem Figueriense og Maceio.


Jeg håber du kan se at med den manglende info i OP er det utroligt svært for nogen at komme med noget som helst hjælp, da vi stort set ikke aner hvad præcist det drejer sig om, andet end den info at du placerede et bet den 30 juli.



30-09-2018 12:35 #12| 2
ROI: 44.75% (57)

Selvfølgelig kommer der spørgsmål. Havde du regnet med at kunne oprette en bruger, fremlægge din version og få skillingerne hjem?

Der er altid to sider af en sag, så hvis du har beviser, info eller andet der kan bruges mod bookie, så er det vel bare at få det hele frem?

Burde være easy hvis man har rent mel i posen. :-)

Og nej, jeg har ingen holdning til sagen. Ovennævnte vil udelukkende styrke din sag.

30-09-2018 14:50 #13| 0

Problemet er mere at du er en ny bruger..


Dit problem..

Tror Betxpert-profilen er den eneste der kan give noget hjælp..

Men kræver nok ALT info, som vel også er fair.. hvilket du virker lidt nølende med..


GL

01-10-2018 11:47 #14| 3
ROI: 0% (0)
Supportprofil

Hej Samoth,


Du skal være velkommen til at smide mig en mail på [email protected], og så vil jeg gerne kigge på sagen. Jeg har dog brug for så mange oplysninger som muligt for at danne mig et overblik over sagen, så du må meget gerne vedhæfte et screenshot af spillet (da du ikke har adgang til din konto længere, og måske ikke har et screenshot liggende, skal jeg hvert fald have at vide, hvilken kamp der er tale om, hvad der er spillet på og for hvor meget). Du må også gerne vedhæfte den korrespondance, du har haft med Unibet (hvis der er noget på skrift selvfølgelig).

Jeg er ikke stødt på denne her forklaring tidligere fra Unibet.


Mvh

Markus, BetXpert

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar