UNIBET. hvad fanden sker der

#1| 16

hej. jeg startede betting for knap 2 år siden. jeg begyndte at følge med herinde da en ven fornyligt fortalte mig jeg skulle følge brugeren "nimacos". 

jeg spiller normalt på 365/danskespil (kiosker) og lidt hist og her. unibetnetværket er forholdsvis ny for mig. 

har godt set alle sagerne omkring unibet, men man regner aldrig med det rammer en selv. 

 

for knap 3 uger siden depositter jeg 20k DKK ind på unibet. 


efter 2-3 ugers spil har jeg 200k DKK (det skal siges jeg har været virkelig varm - aldrig været i nærheden af de beløber... tabte 2/20 bets) 

mit største bet var på omkring 30k DKK på den svenska ALLsvenskan, en kamp mellem AFC Eskil og Kalmar, der endte 3-1, et odds 3 der blandt andet ramte. 


for at slå fast der ikke er vundet på små eller suspekte ligaer der kunne give indikation til spærring kommer her ligaerne der er spillet på:

Brasilien A (2 kampe, begge vundet) 

Svenske ALLsvenskan (2 kampe, begge vundet) 

Irland premiere league (1 kamp, 1 tabt) 
Irland første divison (3 kampe, 2 vundet 1 tabt)

African nations cup (2 kampe, begge vundet) 

Djokovic sejr

det er disse ligaer (og nogle mindre bets) jeg har generet et overskud på 160k DKK. på de ovenstående ligaer har hvert bet været på 20-30k DKK


jeg kan IKKE bevise dette med printscreen da unibet har tilladt at jeg kan logge ind men jeg kan ikke:
spille poker
bette (heller ej se betting markedet) 
SE BETTING HISTORIK (????!!!!) 

her er et billede af unibet kontoen: 

 

Og her et billede hvis jeg klikker "Mine væddemål"



da jeg vil hive ud sidste uge, bliver jeg spurgt om billedet af kreditkortet. dette bliver sendt, og godkendt efter nogle få timer. 

i løbet af weekenden godkendes udbetalingerne også.


men modtaget en mail fra unibet hvor der står "din konto er spærret. du kan logge ind, men er pt. ikke i stand til at indsætte penge, få udbetalt penge eller spille". og udbetalingerne sad på hold. 

jeg hiver fat i support. tog billede af hele vores chat men det er omkring 20 billeder så har valgt at skrive det vigtigste ned: 
har fået fat i supporten "Robin": 


jeg indleder med at spørge om han kan fortælle mig om de bare mangler ID og hvilket ID. han skriver han kan se jeg har sendt alt og det ikke er det. så han kontakter den ansvarlige afdeling. 


Robin: Jeg har lige fået svar tilbage fra dem.
Robin: Det skyldes din konto midlertidig er blokeret da der er en sikkerhedstjek af din konto. 


jeg spørger hvad det er de sikkerhedstjekker. han svarer


Robin: Det er fordi du vinder for mange penge, de vil bare lige tjekke din konto igennem. 

Robin: En ganske alm. sikkerhedstjek af din konto. 


jeg spørger om det er normal process at spærre for alt spil. og specielt efter de lige har sikkerhedstjekket den en gang. 

jeg får det sædvanlige "jeg kan desværre ikke give dig et svar tilbage".


jeg beskriver de ligaer jeg har spillet på og hvilken det er de mener jeg tjener for mange penge på, da alle ligaer har et max bet der på de fleste sider er over det jeg har vundet. det kan han ikke svare på.

spørger ham hvor lang tid han mener det vil tage og det kan han ikke svare på.


det ender med han selv siger det er underligt det de har gang i og han ikke er enige med dem. men han kan intet stille op.

jeg beder ham om at sende chatten, han siger den kommer i løbet af ugen (jeg tog billeder istedet).


hvordan kan de have ret til dette?? jeg er godt klar over der ikke er gået meget tid, men det er obvious hvad de har gang i. 

kan man ikke snart give dem en røvfuld på en eller anden måde. 


jeg kan vente nu, og de kan skrive om 2 uger, 3 uger, 4 uger at der endnu ikke er noget som i de andre sager.

pengene er vundet på nogle af de større ligaer!! kontoen har ikke været på samme IP som andre (har boet på hotel noget tid under betting, men altid brugt 4G) . 

 

22-07-2019 15:17 #2| 0

Det er sgu’ da også for dumt at vinde så mange penge hos Unibet :p 

 

Held og lykke med at få dem :) 

22-07-2019 15:22 #3| 1

@Granaten11

22-07-2019 15:23 #4| 1

ja de penge ser du nok ikke med mindre du går til EB + advokat.

22-07-2019 15:28 #5| 20

Hvad fanden er Unibets problem, “vi er for spillere,af spillere”... ja helt sikkert....

22-07-2019 15:31 #6| 35

Og pokernet bliver stadig ved med at reklamere for både Unibet og 888 som konstant sikkerhedstjekker konti - det er pinligt ..

22-07-2019 15:34 #7| 20

Kunne Unibet ikke bare skrive i deres t&c, at de forbeholder sig retten til at konfiskere pengene, hvis man klonker et sekscifret beløb.

22-07-2019 15:41 #8| 1

Det er fandme noget svineri UNIBET.

22-07-2019 16:02 #9| 3

Nu burde folk vel snart lære at holde sig langt væk fra Unibet!

22-07-2019 16:09 #10| 3

Op - jeg håber virkeligt at du får dine penge. Det er vedvarende indlæg som disse, der gør at jeg ikke better online.

Kan vi få Pokernet på banen?

22-07-2019 16:15 #11| 0

Er ingen af de tidligere lignende sager blevet afsluttet endnu?
Kan slet ikke se, hvordan disse sager overhovedet skulle være +EV for Unibet, uanset hvor kyniske de måtte være.

Dårlige omtale + mindre end en kinakvindes chance for at vinde efterfølgende slagsmål med dertilhørende omkostninger?

Har stadig en mistanke om, at nogen indenfor Unibet ønsker at skubbe nogle omkostninger pga. noget rådden bonusstruktur eller lignende.

22-07-2019 16:29 #12| 1
OP
Pumba skrev:

ja de penge ser du nok ikke med mindre du går til EB + advokat.

 

har intet mod at gå til EB med det. 

men kan ikke passe man ikke kan finde nogle folk med indflydelse der kan gøre noget. 

det bare sygt, for der er intet de kan sikkerhedstjekke, de ikke allerede har. 

de lukkede den sidste uge, og fik alle dokumenter. 

de åbnede den, spillede i weekenden, vandt 60k mere. lukkede den så igen. 

 

 

22-07-2019 16:31 #13| 0
Administrator
joachimdk skrev:

Og pokernet bliver stadig ved med at reklamere for både Unibet og 888 som konstant sikkerhedstjekker konti - det er pinligt ..

 

 Men som admins godkender vi også indlæg som OP for netop at få sagerne frem, uanset om der er hold i dem eller ej.

 


22-07-2019 16:59 #14| 24
Bridgeking skrev:

 

 Men som admins godkender vi også indlæg som OP for netop at få sagerne frem, uanset om der er hold i dem eller ej.

 

 

 

 Ja og respekt for det - ser bare forkert ud når der har været 4-5 indlæg på det seneste om at Unibet lukker konti, og der står “pokernet  anbefaler Unibet” 


kan godt være det bare er mig. 

22-07-2019 17:00 #15| 1

Penge - penge - penge....ALT handler om penge....UNI (mf) er ligeledes i lommerne på PN. LOL

22-07-2019 17:07 #16| 1
Administrator
joachimdk skrev:

 

 Ja og respekt for det - ser bare forkert ud når der har været 4-5 indlæg på det seneste om at Unibet lukker konti, og der står “pokernet  anbefaler Unibet” 

 

kan godt være det bare er mig. 

 

 Tror absolut ikke kun det er dig.


Jeg tror det er træls for alle parter. Måske er pokernet folkene på sommerferie, men ved ikke om

@betexpert 

Kan hjælpe.



22-07-2019 17:32 #17| 1

Hvad med at kontakte Betxpert? 

22-07-2019 17:45 #18| 2
gutshooter skrev:

Hvad med at kontakte Betxpert? 

 

 hele sagen er beskrevet her hvis de ser med. 

præcist som den er... 

 

hvor får jeg fat i dem? kan evt sende hele chatten med unibet. 

22-07-2019 17:47 #19| 19
NoPokNoFun skrev:

 

 hele sagen er beskrevet her hvis de ser med. 

præcist som den er... 

 

hvor får jeg fat i dem? kan evt sende hele chatten med unibet. 

 

 Dobbeltprofil much? 

 

Uanset hvad håber jeg op/du får dine penge

Redigeret af ktothep d. 22-07-2019 17:49
22-07-2019 17:47 #20| 1
NoPokNoFun skrev:

 

 hele sagen er beskrevet her hvis de ser med. 

præcist som den er... 

 

hvor får jeg fat i dem? kan evt sende hele chatten med unibet. 

 

 Er det en af dine venner? Eller har du lavet ny bruger ?

22-07-2019 18:39 #21| 1
nephew76 skrev:

 

 Er det en af dine venner? Eller har du lavet ny bruger ?

 

Claus er real og sagen er real. 

Mig der i sin tid forslog ham at følge nimacos. Og jeg var sammen med ham og Iskov i min lej, da jeg forslog at han oprettede bruger og lagde det op herinde. 

 

Han spillede CS fra min com og har åbnet google Chrome hvor min bruger automatisk logger ind. 

 

Jeg lader ham køre den herfra. 


 


 

22-07-2019 19:41 #22| 0
OP


nephew76 skrev:

 


 Er det en af dine venner? Eller har du lavet ny bruger ?




ven

ktothep skrev:

 


 Dobbeltprofil much? 

 

Uanset hvad håber jeg op/du får dine penge




nej. sagen er god nok. kan flere af brugerne der kender mig irl herinde bekræfte.

angående betxpert, prøver jeg. linker denne tråd, alt info er tilføjet.
Redigeret af ClaueDK d. 22-07-2019 20:04
24-07-2019 11:47 #23| 2
Supportprofil
ClaueDK skrev:



ven



nej. sagen er god nok. kan flere af brugerne der kender mig irl herinde bekræfte.

angående betxpert, prøver jeg. linker denne tråd, alt info er tilføjet.

 

 Hej ClaueDK


Send meget gerne en mail til [email protected], så vil vi meget gerne kigge på det.

 

De bedste hilsener

Daniel, BetXpert

24-07-2019 12:46 #24| 0

Det er wild west. Bookmakerne gør præcis hvad der passer dem og griner hele vejen til banken. Håber snart det marked bliver reguleret. Det kan sgu' da ikke passe, at de gang på gang røvrender os kunder. Held og lykke - det får du brug for :(

24-07-2019 16:20 #25| 5

Problemet ligger nok mere hos politikerne/folketinget, det er i første omgang dem der har blå stemplet div bookies at de kan operere på det danske marked og lave T&C der dækker dem 100% ind i at stort set i sager at kunne gøre hvad de vil og efterlade kunderne/brugerne uden mulighed for at klage eller få hjælp nogen steder. Ja de kan gå rettens vej, det koster en bondegård og sager kan trækkes ud i en uendelighed før den når sidste tredie rets instans, og som regel er det ikke beløbet eller tiden værd, plus den fustration man sikkert har når sådan en sag køre over så lang tid.

Selvfølgelig hjælper det at medierne er lidt begyndt at skrive om nogen sager, men så længe der ikke er nogen politiker/e som gider kigge på at at vi i et veludviklet land hvor vi både er kendt for at beskytte de svage men generelt også beskytter vores borgere, og ikke er et land hvor firmaer generelt kan få lov at operere under banan republikagtige regler. Normalt kan man klage og har rettigheder hvis man køber en trøje med et hul i feks, eller varene i supermarked er over dato, men på lige spillemarked er der ingen instanser hvor man kan klage/ingen hjælp at hente, eller ej få en forklaring på hvorfor de har spærret din konto eller inde frosset dine midler.

Spillemyndigheden kan lave tiltag overfor bookies, som bla den fantastisk nye ændring hvor de oplyser om hvad man har tabt/vundet og hvor lang tid man har spillet, og om man vil stoppe eller spille videre selvom man bare sidder og spiller en turnering er det jo ikke særlig smart at spørge om man vil stoppe midt i den.

 

Redigeret af Nimacos d. 24-07-2019 16:23
25-07-2019 07:30 #26| 3

Har prøvet det samme hos Unibet. Sikkerhedstjekket går ud på de tjekker alle dine bets igennem, og det tar lidt tid. Hvis de så er utilfredse med at du vinder, vil de bagefter have dig til at sætte en max indbetaling om måneden. I min situation sagde jeg mellem 100k og 200k om måneden, men de mente at max skulle være 2500. Havde aldrig prøvet at sætte mindre ind end 5000, så den hoppede jeg ikke på. Den dag i dag kan jeg ikke spille hos dem mere, men fik mine skillinger efter tjekket. Mener det tog 3-5 dage også var der gevinst. Spørg evt efter Marco, og hør om han ikke kan ringe til dig, han siger tingene meget ærligt. God vind.

25-07-2019 08:25 #27| 0
Nimacos skrev:

Problemet ligger nok mere hos politikerne/folketinget, det er i første omgang dem der har blå stemplet div bookies at de kan operere på det danske marked og lave T&C der dækker dem 100% ind i at stort set i sager at kunne gøre hvad de vil og efterlade kunderne/brugerne uden mulighed for at klage eller få hjælp nogen steder. Ja de kan gå rettens vej, det koster en bondegård og sager kan trækkes ud i en uendelighed før den når sidste tredie rets instans, og som regel er det ikke beløbet eller tiden værd, plus den fustration man sikkert har når sådan en sag køre over så lang tid.

Selvfølgelig hjælper det at medierne er lidt begyndt at skrive om nogen sager, men så længe der ikke er nogen politiker/e som gider kigge på at at vi i et veludviklet land hvor vi både er kendt for at beskytte de svage men generelt også beskytter vores borgere, og ikke er et land hvor firmaer generelt kan få lov at operere under banan republikagtige regler. Normalt kan man klage og har rettigheder hvis man køber en trøje med et hul i feks, eller varene i supermarked er over dato, men på lige spillemarked er der ingen instanser hvor man kan klage/ingen hjælp at hente, eller ej få en forklaring på hvorfor de har spærret din konto eller inde frosset dine midler.

Spillemyndigheden kan lave tiltag overfor bookies, som bla den fantastisk nye ændring hvor de oplyser om hvad man har tabt/vundet og hvor lang tid man har spillet, og om man vil stoppe eller spille videre selvom man bare sidder og spiller en turnering er det jo ikke særlig smart at spørge om man vil stoppe midt i den.

 

 

 Men det er jo ikke helt rigtigt.

 

Der er nøjagtig samme klagemuligheder, som hvis du finder et hul i en nykøbt trøje, varer i supermarkedet er over dato eller har andre tvister med forretningsdrivende. I alle tilfælde skal man gå til Forbrugerklagenævnet.

 

Det tager lang tid, men er til gengæld gratis hvis du vinder (og hvis ikke koster det kun 400 kr.).

25-07-2019 11:51 #28| 0
chillar skrev:

 

 Men det er jo ikke helt rigtigt.

 

Der er nøjagtig samme klagemuligheder, som hvis du finder et hul i en nykøbt trøje, varer i supermarkedet er over dato eller har andre tvister med forretningsdrivende. I alle tilfælde skal man gå til Forbrugerklagenævnet.

 

Det tager lang tid, men er til gengæld gratis hvis du vinder (og hvis ikke koster det kun 400 kr.).

 

 

I OP's tilfælde dur den ikke rigtig da det drejer sig om 160k.:


Varer eller tjenesteydelse, du vil klage over, skal have kostet mindst
1.050 kroner. For tøj og sko er beløbsgrænsen på 680 kroner. Varerne må
ikke have kostet mere end 100.000 kroner.

Ved man om de nogensinde har ydet hjælp i klager over spille sider, og om nogen sager er vundet?
25-07-2019 11:59 #29| 0
Nimacos skrev:

 

 

I OP's tilfælde dur den ikke rigtig da det drejer sig om 160k.:


Varer eller tjenesteydelse, du vil klage over, skal have kostet mindst
1.050 kroner. For tøj og sko er beløbsgrænsen på 680 kroner. Varerne må
ikke have kostet mere end 100.000 kroner.

Ved man om de nogensinde har ydet hjælp i klager over spille sider, og om nogen sager er vundet?

 

 mener at have læst, om en sag.

spiller vs bookie.

 

udsagn: 

"navn" spiller får kort:

spilleren får kort i pausen mellen de to halvlege.

bookmaker vurderer spillet som tabt.

spiller klager og får medhold => 

gevinst udbetales.




.

25-07-2019 12:00 #30| 0
Nimacos skrev:

 

 

I OP's tilfælde dur den ikke rigtig da det drejer sig om 160k.:


Varer eller tjenesteydelse, du vil klage over, skal have kostet mindst
1.050 kroner. For tøj og sko er beløbsgrænsen på 680 kroner. Varerne må
ikke have kostet mere end 100.000 kroner.

Ved man om de nogensinde har ydet hjælp i klager over spille sider, og om nogen sager er vundet?

 

Ja, men det gælder jo også andre varer. Hvis man har købt en bil til 160k f.eks.

 

Jeg har hjulpet en ven med at vinde en sag mod 888 (måske den Plysling snakker om - var dog ikke spillerkort, men total antal kort) og hjælper pt en anden ven i en sag mod 365.

Redigeret af chillar d. 25-07-2019 12:01
25-07-2019 12:56 #31| 0

Der må være forskel på betting og casino spil min kammerat vandt 300k på en måned på rullen. Der var ikke noget når han tog 20-50k ud en aften vandt han 130k og han skulle også igennem sikkerhedstjek det tog dog ikke mange dage og han kunne spille videre uden problem.. 

25-07-2019 13:11 #32| 0
OP
BetXpert skrev:

 


 Hej ClaueDK


Send meget gerne en mail til [email protected], så vil vi meget gerne kigge på det.

 

De bedste hilsener

Daniel, BetXpert




sender nu, fedt


JERNFRANZ skrev:

Har prøvet det samme hos Unibet. Sikkerhedstjekket går ud på de tjekker alle dine bets igennem, og det tar lidt tid. Hvis de så er utilfredse med at du vinder, vil de bagefter have dig til at sætte en max indbetaling om måneden. I min situation sagde jeg mellem 100k og 200k om måneden, men de mente at max skulle være 2500. Havde aldrig prøvet at sætte mindre ind end 5000, så den hoppede jeg ikke på. Den dag i dag kan jeg ikke spille hos dem mere, men fik mine skillinger efter tjekket. Mener det tog 3-5 dage også var der gevinst. Spørg evt efter Marco, og hør om han ikke kan ringe til dig, han siger tingene meget ærligt. God vind.




prøver også dette.
02-08-2019 03:10 #33| 13
OP

lille update. unibet har udbetalt 100k DKK.

rest er stadig pending / kan annulleres under udbetalinger og kontoen ser ud som på billederne.
forstår ikke hvad det er de har gang i :)

02-08-2019 19:40 #34| 9




Budskab til Brian: Op at stå og lev op til dine egne ord ved at støtte spillerne!



02-08-2019 21:30 #35| 8
Holstt skrev:




Budskab til Brian: Op at stå og lev op til dine egne ord ved at støtte spillerne!



 

 Får kvalme hver eneste gang jeg hører ham reklamere for det firma når man så læser diverse steder hvordan de behandlerne kunderne


02-08-2019 22:53 #36| 1

tjae han er jo blevet betalt GODT for det der, så han er jo tilfreds.

02-08-2019 22:57 #37| 0

Han er jo ANSVARLIG... siger han selv 😀😂

17-08-2019 22:25 #38| 3

“Vi tager ikke dine penge og giver dem til andre” - Nej, de beholder dem selv..

@OP
Hvad endte det med?

17-08-2019 23:30 #39| 1

Det er absurd at bookmakerne kan lave deres egen mafia regler. Problemet er dem der bestemmer i landet ikke fatter det. 

Hvor gør det i øvrigt ondt at de Laudrup på tv dagligt reklamere for dem. 

Jeg vil tro jeg har kendskab til 1 million de har ‘stålet’ fra en 3-5 konti. 

 


18-08-2019 09:00 #40| 0
Nimacos skrev:

 

 

I OP's tilfælde dur den ikke rigtig da det drejer sig om 160k.:


Varer eller tjenesteydelse, du vil klage over, skal have kostet mindst
1.050 kroner. For tøj og sko er beløbsgrænsen på 680 kroner. Varerne må
ikke have kostet mere end 100.000 kroner.

Ved man om de nogensinde har ydet hjælp i klager over spille sider, og om nogen sager er vundet?

 

 Fik ydet kompetent hjælp igennem forbrugerklagenævnet i en sag mod tipico om 10k ish

 

Tipico valgte dog blankt at afvise forbrugerklagenævnet og gjorde det meget klart at de ikke ville erkende nogen skyld/kompensere. 

 

Jeg droppet efterfølgende at gå videre med sagen hos fobrugerklagenævnet, selvom jeg tror det ville have været en vinder. beslutningen var udelukkende grundet tid vs beløb ikke hang sammen at kæmpe videre for - Det er sørgeligt, men en stor del af tiden nok tilfældet.

Redigeret af LoveLime d. 18-08-2019 09:02
18-08-2019 09:05 #41| 1

Hvis ikke OP har fået sine penge, er det vel meget normalt at advokater rådgiver sine klienter til at holde kortene tæt til sagen er afgjort, så vidt jeg kan forstå på lignende tilfælde herinde? Det ville naturligvis være interessant om OP kunne be/afkræfte at det er tilfældet.

Overvejende må det vel være ret simple aftaleretlige sager? Den direkte lovgivning på området er jo absurd udetaljeret og tydeligvis lavet af nogen uden det store kendskab til området, men den smule lovgivning der er på området er jo meget klar og uden forbehold med hensyn til at kontoen skal udbetales asap ved lukning.

18-08-2019 13:25 #42| 0

ElMalo - ved du noget omkring de betingelser mange bookmakere har hvor de skriver det op til dem at vurdere xyz er lovlige i Danmark overfor private forbrugere?

18-08-2019 14:17 #43| 0

Overhovedet ikke, og spillelovgivningen nævner absolut intet hellere, hvilket blandt andet gør den eksisterende spillelovgivning ganske overflødig. Bekendtgørelserne om casino og sportsbetting og et par andre lignende bekendtgørelser på området er 95% copy/paste, og dermed ingen detaljer for de enkelte områder.

Det må vel være rent aftaleretligt, om disse vilkår er gældende. Ser man lidt på, hvor meget forbrugere er beskyttet i næsten enhver anden henseende, må det vel være usandsynligt, at meget af gældende praksis er lovligt.
På nær en håndfuld juridiske fag på uni-niveau er jeg dog ikke jurist, må jeg hellere understrege med fed ;)

Men lad da en opfordring lyde til at prøve nogle sager af indenfor rimelighedens grænser, det kan vi alle kun blive klogere af Blandt de øvrige absurde vilkår Jetbull lancerede tidligere ved sæsonstart ville det iøvrigt også være interessant at se, om en sådan udhulning af eksisterende regler - mindst 60 dage til gennemspilning- også bare går, for der var eksisterende lovgivning vel omgået sort på hvidt, bevidst eller ubevidst.

Redigeret af ElMalo d. 18-08-2019 14:22
24-08-2019 13:23 #44| 4

Virker til jeg nok bare må sige farvel til mit indestående på 888, har nu ventet 5 måneder på sagens “afgørelse” som er: konto fortsat lukket på ubestemt tid ... 


Har telefonisk været i kontakt med hele 888’s studiestuderende, der ikke fatter en skid - deres israelske sikkerhedsteam må jeg heller ikke få kontakt med.  

Så hold jer fra dem, selvom pokernet anbefaler ;-)

24-08-2019 13:43 #45| 0
joachimdk skrev:

Virker til jeg nok bare må sige farvel til mit indestående på 888, har nu ventet 5 måneder på sagens “afgørelse” som er: konto fortsat lukket på ubestemt tid ... 

 

Har telefonisk været i kontakt med hele 888’s studiestuderende, der ikke fatter en skid - deres israelske sikkerhedsteam må jeg heller ikke få kontakt med.  

Så hold jer fra dem, selvom pokernet anbefaler ;-)

 

Samme her, opgav at kæmpe med dem. Kan kun fraråde folk at spille på 888

24-08-2019 14:02 #46| 0

det er jo en klar overtrædelse af spille lovgivningen, så er der ikke en advokat som kan hjælpe med at udtage stævning mod dem?

24-08-2019 14:44 #47| 0

@joachimdk hvor mange penge har de svanset dig for?

24-08-2019 15:52 #48| 6

Hvor er PokeNet henne her?? I må vel tage hånd om de sager i reklamere for.

24-08-2019 16:36 #49| 8
chrismm skrev:

@joachimdk hvor mange penge har de svanset dig for?

 

 Knap 20k 


Jeg fatter heller ikke det kan være på lovens side, det kan altså ikke tage 5 mdr at sikkerhedstjekke en profil - Håber jeg får mine egne penge inden min 50 års ;) 

24-08-2019 18:02 #50| 1
joachimdk skrev:

 

 Knap 20k 

 

Jeg fatter heller ikke det kan være på lovens side, det kan altså ikke tage 5 mdr at sikkerhedstjekke en profil - Håber jeg får mine egne penge inden min 50 års ;) 

 

 Var det mig var mit pis ved at nå kogepunktet. Håber sgu du får dine mønter!

25-08-2019 03:34 #51| 0
OP

venter stadig på en større del af pengene.

har endnu til gode at få at vide hvorfor.

25-08-2019 05:14 #52| 29

@BetXpert

@Pokernet


I anbefaler dem stadig men kan ikke hjælpe jeres brugere som bliver svanset?

25-08-2019 09:03 #53| 2

Denne her hørte vi vist heller aldrig en afslutning på........

https://www.pokernet.dk/forum/scammed-af-unibet.html

25-08-2019 13:09 #54| 7

Hej,

 

Hvis nogen har problemer med udbetaling af deres penge, væddemål eller andre kontorelaterede sager, så vil jeg gerne hjælpe. Jeg har lidt erfaring med at repræsentere andre brugere i sager mod bookmakere og som regel står man rigtig godt. Skriv en pm hvis det har interesse.

 

Vh

25-08-2019 14:49 #55| 12

vil være på sin plads t PN tager afstand og  direkte advarer at spille på dette site.

@bridgeking bør i ikke fjerne dem fra jeres oversigt. Det er jo desideret klamt.

25-08-2019 22:47 #56| 7

Af spillere for spillere 😅

26-08-2019 10:40 #57| 2

Hiv nu fat i spillemyndigheden og anmeld dem.

26-08-2019 11:09 #58| 0
pkr_8r3n03 skrev:

Hiv nu fat i spillemyndigheden og anmeld dem.

 

 Har intet med spillemyndigheden at gøre, så det sker der ikke unibet noget ved. 

26-08-2019 11:20 #59| 3
NicklasNPK skrev:

 

 Har intet med spillemyndigheden at gøre, så det sker der ikke unibet noget ved. 

 

 Det må det da alt andet lige være, når en licensbærende udbyder ikke udbetaler gevinster / indestående på kontoen.

26-08-2019 12:37 #60| 0
pkr_8r3n03 skrev:

 

 Det må det da alt andet lige være, når en licensbærende udbyder ikke udbetaler gevinster / indestående på kontoen.

 

 Det har skam været forsøgt af andre og der er svaret fra "myndigheden" at de ikke håndtere sager mellem spiludbyder og spillere.

26-08-2019 12:58 #61| 0

Det er forbrugerombudsmanden der skal rettes henvendelse til. Så konkluderer de om der evt. Kunne være hold i anklagen, som så retter henvendelse til Unibet. 

 

Sags tiden er bøvlet og i det lange løb kan en sådan sag ikke betale sig, da man selv er tvunget til at få sin egen advokat med ind over. 

 

Beløbet taget i betragtning er det sikkert som russisk roulette om der overhoved er noget tilbage, når og så frem der evt. kommer en udbetaling til brugeren. 

 

Og ja. Det ved udbyderne udmærket, så det nok billigere at lægge kræfterne i af få lavet spilleloven om. 


26-08-2019 13:29 #62| 4
Supportprofil
joachimdk skrev:

Virker til jeg nok bare må sige farvel til mit indestående på 888, har nu ventet 5 måneder på sagens “afgørelse” som er: konto fortsat lukket på ubestemt tid ... 

 

Har telefonisk været i kontakt med hele 888’s studiestuderende, der ikke fatter en skid - deres israelske sikkerhedsteam må jeg heller ikke få kontakt med.  

Så hold jer fra dem, selvom pokernet anbefaler ;-)


Hej joachimdk, 

 

Smid os gerne en mail på [email protected], og så skal vi nok hive fat i vores kontaktperson og se, om vi kan få noget mere at vide om sagen.  

 

Det her sager omkring lukning af konto og sikkerhedsgennemgange er svære for os at hjælpe i, da udbyderne her ikke ønsker at give yderligere oplysninger i sagerne af - ja, netop "sikkerhedsmæssige årsager". 

 

Både OP og sagen i indlæg #53 har vi været i dialog med, men jeg ved dog ikke, hvor sagerne står lige nu (det er nok også begrænset, hvor meget vi kan/vil sige, mens sagen pågår - det må være op til brugeren selv at informere om det, da vi ikke vil informere om noget, som brugerne eventuelt ikke ønsker), men jeg skal nok følge op på det i næste uge, når vi er fuldt bemandet på BetXpert igen. 

 

Uanset hvad, så er det ikke holdbart, at bookmakerne lukker konti i så lang tid, mens de gennemgår sikkerhedstjek af dem. Jeg forestiller mig - uden at være sikker - at er der mistanke om matchfixing, hvidvask mv., så kan det godt tage lang tid, før man er kommet til bunds i sagen, og derfor trækker det ud. Hvis man har spillet på en kamp, som har været udsat for matchfixing eller mistanke derom - uden at man selv har vidst noget om det - så formoder jeg, at det godt kan ske, at ens konto lukkes/spærres, mens det undersøges, om man har været involveret i matchfixing. Det her er dog bare gætterier, og har intet med de aktuelle sager at gøre - dem er jeg ikke inde over. 


Som nævnt her i tråden så tager Spillemyndigheden sig ikke af klagesager, men de fortæller mig, at de klager, de modtager, bliver behandlet og medtaget i deres løbende tilsyn med udbyderne. Får de mange klager om lignende sager, så kan det tænkes, at de vælger at kigge på problemstillingen, så jeg vil da anbefale folk, der har fået lukket deres konti igennem længere tid af sikkerhedsmæssige årsager at klage/informere Spillemyndigheden om det - som minimum vil de kunne rådgive/vejlede i, hvad lovgivningen siger på området, samt hvad man som forbruger kan gøre i sagen.

 

Mvh

Markus, BetXpert

26-08-2019 15:11 #63| 4

Hej Markus 

 

Jeg har sendt en mail til dig 👍 du er den første der overhovedet gider at kigge på sagen ;-) 

26-08-2019 15:42 #64| 3
Supportprofil
joachimdk skrev:

Hej Markus 

 

Jeg har sendt en mail til dig

Mailen er modtaget, og jeg kigger på den nu. Jeg kommer ikke til at opdatere her i tråden, før vi hos BetXpert ikke kan gøre mere, eller sagen er afsluttet. Du skal selvfølgelig selv være velkommen til at opdatere løbende. 

 

Mvh

Markus, BetXpert

26-08-2019 19:47 #65| 9
BetXpert skrev:

Mailen er modtaget, og jeg kigger på den nu. Jeg kommer ikke til at opdatere her i tråden, før vi hos BetXpert ikke kan gøre mere, eller sagen er afsluttet. Du skal selvfølgelig selv være velkommen til at opdatere løbende. 

 

Mvh

Markus, BetXpert

 

 Jamen der er jo ikke noget galt i at de vil lukke en konto (de bestemmer jo selv hvem de vil have som kunde), så skal de bare udbetale indenstående på kontoen indenfor de antal dage der står i spille lovgivningen. Det er jo den sidste del de "undgår" ved bare at spærre kontoen i det uendelige fordi de er "ved at undersøge noget" og det er jo klart ulovligt. Synd der ikke er "amerikanske tilstande" her i DK på det punkt så de kunne blive tvunget til at betale erstatning m. m.

27-08-2019 02:37 #66| 0

Med fare for at lyde som en papegøje, gentager jeg at det er verserende sager som disse, der gør at jeg ALDRIG better online.

27-08-2019 03:12 #67| 0
Pumba skrev:

 

 Jamen der er jo ikke noget galt i at de vil lukke en konto (de bestemmer jo selv hvem de vil have som kunde), så skal de bare udbetale indenstående på kontoen indenfor de antal dage der står i spille lovgivningen. Det er jo den sidste del de "undgår" ved bare at spærre kontoen i det uendelige fordi de er "ved at undersøge noget" og det er jo klart ulovligt. Synd der ikke er "amerikanske tilstande" her i DK på det punkt så de kunne blive tvunget til at betale erstatning m. m.

 

 Kunne ikke selv beskrive det bedre, de har ikke nogen tidshorisont - de kan i princippet bare lukke min konto 100 år, uden jeg kan gøre en skid ved det :) 

27-08-2019 04:11 #68| 0
joachimdk skrev:

 

 Kunne ikke selv beskrive det bedre, de har ikke nogen tidshorisont - de kan i princippet bare lukke min konto 100 år, uden jeg kan gøre en skid ved det :) 

 

 Det er ikke sandt. Du kan køre sagen ved Forbrugerklagenævnet, hvor jeg tror du har rigtig gode chancer. Skriv en pm hvis du skal have hjælp.

27-08-2019 07:46 #69| 1

og er det så også forbrugerklagenævnet der stiller med advokat når Unibet er ligeglad?

27-08-2019 10:39 #70| 1

Derfor jeg kun spiller på DS, da jeg altid har fået mine penge og været kunde i flere år. Ja, de andre bookies har lidt højre odds, men hold kæft de svanser spillerne helt vildt. Utroligt lovgivningen tillader det vilde vesten !!

27-08-2019 10:44 #71| 1
chillar skrev:

 

 Det er ikke sandt. Du kan køre sagen ved Forbrugerklagenævnet, hvor jeg tror du har rigtig gode chancer. Skriv en pm hvis du skal have hjælp.

 

 Nu ser jeg lige hvad betxpert kan gøre først, såfremt der ikke sker noget - skal jeg nok skrive til dig tak ;-) 

27-08-2019 10:49 #72| 1

Ville det i nogen sager kunne lade sig gøre at politianmelde firmaet for bedrageri / tyveri? 

27-08-2019 11:18 #73| 1
joachimdk skrev:

 

 Nu ser jeg lige hvad betxpert kan gøre først, såfremt der ikke sker noget - skal jeg nok skrive til dig tak ;-) 

Uanset hvad, synes jeg du bør skrive til spillemyndigheden. Ikke for at få hjælp fra dem, men for at lægge pres på, så de på sigt kan gøre noget ved bookies. Læste længere oppe i tråden, at de ikke behandler sagerne, men at de dog holde øje med henvendelserne, så hvis der kommer nok, så kan det måske udmynte sig i noget godt :)

27-08-2019 12:10 #74| 0
Pumba skrev:

og er det så også forbrugerklagenævnet der stiller med advokat når Unibet er ligeglad?

  Har du erfaringer med at de er ligeglade?


Ville være at skyde sig selv i foden at være ligeglad med en afgørelse fra Forbrugerklagenævnet. Dels får de nok en ret skrap henstilling fra Spillemyndigheden, derudover giver det en del dårlig PR og sidst men ikke mindst er det jo en sikker vinder, når man går videre med en advokat.

27-08-2019 14:01 #75| 3

Jeg forstår ikke folk ikke folk der ikke går videre med sådanne sager, hvis det er så mange penge der er i klemme. Så bliver spille selskaberne da ALDRIG straffet.... 

27-08-2019 15:39 #76| 1
SoccerFan skrev:

Jeg forstår ikke folk ikke folk der ikke går videre med sådanne sager, hvis det er så mange penge der er i klemme. Så bliver spille selskaberne da ALDRIG straffet.... 

 

Tror sitene trækker tiden med alle mulige påstande, så når brugeren får regningen fra advokaten for års arbejde, kunne det jo i værste fald ende med underskud. 

 

Spilkeudbyderen har alle fordele på sin side. Den eneste respekt de har er deres licens, og de ved lige som mange andre at der intet sker fra spillemyndigheden side, da vi har en anden klage instans i DK. 

27-08-2019 16:21 #77| 3
OP




har en advokat på der sendte en mail til dem for at få requested hvorfor den er lukket ned.

efter 2 uger, ringer jeg ind og spørger hvornår vi får svar på hans mail.

han sendte til en mail hvor der står man skal sende klager til. ham jeg fik i røret svarede at den mail brugte de ikke længere. :)


jeg blev obv. pissed. og sagde hvordan det så kan være jeg har fået er reference nummer. efter 10-15 min fandt han ud af at søge efter reference nummer og fandt mailen.. og en uge efter svarede de så. fik en mail direkte fra deres advokat firma i London. igen INTET info udover brud af terms og hvis jeg tog den videre skulle jeg vide de også ville tjekke op på om de kunne gå efter mig med noget.


 


 


 


 


 

27-08-2019 16:22 #78| 5
OP

jeg går obv. videre. om end omkostningerne bliver vilde. men har snak med 2 andre der er i samme scenarie. så vi finder ud af noget betaling, afhængig af hvordan det går med den ene konto, så ved vi hvordan vi skal gribe dem an.

 

 


ps. det skal siges at min advokat er 100% sikker på de så mailen fra dag 1 af, men de har brugt tiden til at gruble over tingene. og ift. deres svar mener han de har nul og niks (han har før kørt sager for poker og betting spillere).



 


 


 

 

 

 

Redigeret af ClaueDK d. 27-08-2019 16:25
27-08-2019 16:23 #79| 0
Pumba skrev:

og er det så også forbrugerklagenævnet der stiller med advokat når Unibet er ligeglad?

 

 

Hvis man får medhold i en sag hos Forbrugerklagenævnet, er der normalt sikker retshjælpsdækning til en retssag over en eventuel retshjælpsforsikring, hvis selskabet ikke opfylder kendelsen (anfægter afgørelsen). Der er i den situation også mulighed for at få dækket omkostningerne til en retssag efter forbrugerklagelovens bestemmelser.

Jeg kender ikke noget til Forbrugerklagenævnets praksis vedr. klager over spiludbydere.
27-08-2019 16:30 #80| 5
OP

her er afslutningen på deres svar, til de nysgerrige:

"Should your client and others wish to pursue matters further, we will address those matters if/when they arise. In such circumstances, we will also explore with our Danish lawyers what further actions we can take against your client and/or those with whom he has conspired to breach our terms and conditions to gain an unfair advantage."

Redigeret af ClaueDK d. 27-08-2019 17:08
27-08-2019 17:04 #81| 1
ClaueDK skrev:

her er afslutningen på deres svar, til de nysgerrige:

"Should your client and others wish to pursue matters further we will address those matters if/when they arise. In such circumstances, we will also explore with our Danish lawyers what further actions we can take against your client and/or those with whom he has conspired to breach our terms and conditions to gain an unfair advatnage."

 

 Så de har udbetalt en god del af pengene ?
Men nu skriver de så de mener du har opnået unfair fordele pga hvad ?

 

Serøst det er da bare ekstrabladet, BT og hvad der ellers ønsker at høre om sagen.

27-08-2019 17:14 #82| 3
ClaueDK skrev:

her er afslutningen på deres svar, til de nysgerrige:


"Should your client and others wish to pursue matters further, we will address those matters if/when they arise. In such circumstances, we will also explore with our Danish lawyers what further actions we can take against your client and/or those with whom he has conspired to breach our terms and conditions to gain an unfair advantage."




Helt sygt de begynder med diverse trusler...
27-08-2019 17:18 #83| 0
OP
pantherdk skrev:

 

 Så de har udbetalt en god del af pengene ?
Men nu skriver de så de mener du har opnået unfair fordele pga hvad ?

 

Serøst det er da bare ekstrabladet, BT og hvad der ellers ønsker at høre om sagen.

 

 jeg snakker med en del andre da der er flere på pokernet i dette spot. nogle af dem vil ikke smide deres sager op, de mener det kan skade den.  

 

i øvrigt virker det helt random hvordan unibet håndtere de forskellige sager. i min sag har de udbetalt noget af gevinst og så frossent resten. 

 

en af dem jeg snakker med, har samlet 185.000 DKK stående. han har over et længere forløb deposit 90000 DKK. 

de har udbetalt ham hans sidste deposit (15000 DKK) og frossent (taget?) resten. 

de lukkede for at han kunne spille, men han kunne godt gå til bet historik. så han har taget billeder af alle bets. det bliver nok den konto advokaten vil bruge til at starte med (skulle der gå retssag i den), da de virkelig ikke kan have noget som helst. 

jeg havde samme tanke da de lukkede min, men som skrevet tidligere kunne jeg ikke gå i betting historik (det kunne evt. være grunden...) 


der er blevet truet med EB, BT osv. og er vel også næste step. men advokaten har frarådet/bedt vente med det. 

 

27-08-2019 17:28 #84| 6

De skal bare ha nappet det licens, og det kan kun gå for langsomt.. Vildt hvis myndigheden ikke gør noget ved det! 

27-08-2019 17:47 #85| 10

Jeg har hermed kontaktet spillemyndigheden via deres hjemmeside og linket til de 2 tråde her på pokernet.

Yderligere har jeg også linket til de 2 artikler på EB om tilsvarende sager.

 

Bliver spændende at se hvad de skriver tilbage.

27-08-2019 18:01 #86| 5

I burde oprette en stor sag samlet, jo flere desto bedre. Så kan de jo se Unibet kører samme mønster, igen & igen. 

27-08-2019 18:02 #87| 6
ClaueDK skrev:

 


 

der er blevet truet med EB, BT osv. og er vel også næste step. men advokaten har frarådet/bedt vente med det. 

 

 

 At advokaten gør det lyder som mig til at advokaten godt ved at han kommer til bruge færre timer hvis EB kommer ind i sagen..
At gå til EB kan jeg ikke se kan skade jeres sag, slet ikke hvis der er 100% rent mel i posen

30-08-2019 09:31 #88| 3

Tjae, har ikke modtaget andet end dette pt. -->


Tak for din henvendelse.
Vi vender tilbage til dig snarest.
 


Med venlig hilsen 

 


- vi sikrer rammerne for et fair spilmarkedDanish Gambling Authority
Englandsgade 25, 6. sal
DK 5000 Odense C

Redigeret af Pumba d. 30-08-2019 09:32
02-09-2019 13:24 #89| 33
OP

et modsvar er i dag blevet sendt med krav om begrundelse for lukning og/eller udbetaling.

sker det ikke er det rettens gang

opdaterer når der er mere.

03-09-2019 08:27 #90| 0

Problemet stikker jo desværre ret dybt, da Spillemyndigheden ikke er og aldrig har været deres opgave voksen.

Ligesom alle andre departementer har de en ansvarlig minister, så jeg tænker at det er den vej vi skal begynde at gå, der er gennem tiden røget mange ministre der ikke havde styr på deres egen butik.

 

Så er der nogle der ved hvilke ministerium Spillemyndigheden ligger under?

03-09-2019 08:34 #91| 0
BobbyOlsen skrev:

Problemet stikker jo desværre ret dybt, da Spillemyndigheden ikke er og aldrig har været deres opgave voksen.

Ligesom alle andre departementer har de en ansvarlig minister, så jeg tænker at det er den vej vi skal begynde at gå, der er gennem tiden røget mange ministre der ikke havde styr på deres egen butik.

 

Så er der nogle der ved hvilke ministerium Spillemyndigheden ligger under?

 

 "Spillemyndigheden er en styrelse under Skatteministeriet koncern."

 

 

Lyager

03-09-2019 11:54 #92| 0

og pt. har jeg stadigvæk ikke fået noget svar på den anmeldelse jeg har lavet hos dem.

Redigeret af Pumba d. 03-09-2019 19:04
03-09-2019 12:03 #93| 1
Pumba skrev:

og pt. har jeg stadigvæk ikke fået noget svar på den mail jeg sendte til dem.

 

 Hvorfor er det du tror de sender dig et svar? 

 

Hvis du ikke er part i sagen tvivler jeg stærkt på de gider ulejlige sig med et svar. 

03-09-2019 12:29 #94| 0

Ingen garantier for svar. Én ud af mange kommunikative udfordringer fra Spille"myndigheden" imo. er, at selv hvis de rent faktisk beder en spiludbyder om at ændre et ulovligt vilkår, svarer de højest med et "tak for info", uden på nogen måde at kommunikere, hvorvidt de overhovedet holder systematik med indberetninger eller gør noget i den konkrete sag.

Spillere har derfor minimal incitament til at indberette uregelmæssigheder, dels får spilleren jo ikke direkte noget ud af det selv, dels virker Spille"myndigheden" udadtil komplet ligeglad med en indberetning, selv hvor de rent faktisk får ændret et ulovligt vilkår (konkret fik de faktisk ret hurtigt ændret punkt 1.8 og punkt 1.9 hos Unibet om at konkraktsted og gældende lovgivning skulle være Malta til DK). Men mon ikke også de standard-bureaukrater egentlig er pænt ligeglade med reguleret spil, de er bare random endt i den afgren af statsadministrationen.

03-09-2019 13:37 #95| 1
N-V-M skrev:

 

 Hvorfor er det du tror de sender dig et svar? 

 

Hvis du ikke er part i sagen tvivler jeg stærkt på de gider ulejlige sig med et svar. 

 

 Fordi jeg har lavet en anmeldelse via deres hjemmeside og som offentlig myndighed skal de svare mig jf. min anmeldelse.

Og du kan jo også se fra deres automatisk svar at jeg for et svar fra dem.

03-09-2019 13:49 #96| 0
Pumba skrev:

 

 Fordi jeg har lavet en anmeldelse via deres hjemmeside og som offentlig myndighed skal de svare mig jf. min anmeldelse.

Og du kan jo også se fra deres automatisk svar at jeg for et svar fra dem.

 

 LoL

 

Sender du en tom mail, får du samme svar. 😁 

03-09-2019 14:45 #97| 5
NicklasNPK skrev:

 

 LoL

 

Sender du en tom mail, får du samme svar.

 

 du er et fjols. Jeg har ikke sendt en tom mail.

03-09-2019 15:08 #98| 0
Pumba skrev:

 

 Fordi jeg har lavet en anmeldelse via deres hjemmeside og som offentlig myndighed skal de svare mig jf. min anmeldelse.

Og du kan jo også se fra deres automatisk svar at jeg for et svar fra dem.

 

 Et Autoreply er jo ingen garanti for at du får et svar efterfølgende, og hvad har du tænkt sig de skal svare, du sender link til to random tråde på Internettet. 

03-09-2019 15:26 #99| 7
NicklasNPK skrev:

 

 LoL

 

Sender du en tom mail, får du samme svar.

 

 

Pumba skrev:

 

 du er et fjols. Jeg har ikke sendt en tom mail.

 

 Du er et fjols, eller kan ikke finde ud af at læse, Pumba! 

Læs dog hvad manden skriver inden du sviner ham til...

 

Som han skriver HVIS du sender en tom mail får du samme auto-svar ;) 
- Han skriver ikke at du sendte en tom mail ;) 

03-09-2019 16:20 #100| 1
OP
NicklasNPK skrev:

 


 LoL

 

Sender du en tom mail, får du samme svar.




det vel bedre at prøve end at lade være.

bet expert har i øvrigt ikke været til hjælp i nogen af de 4 sager jeg har kendskab til (her inkl. Joachims 888 sag).

virker til Unibet/ det netværk giver en fuck.
03-09-2019 19:09 #101| 0
mathias1 skrev:

 

 

 

 Du er et fjols, eller kan ikke finde ud af at læse, Pumba! 

Læs dog hvad manden skriver inden du sviner ham til...

 

Som han skriver HVIS du sender en tom mail får du samme auto-svar ;) 
- Han skriver ikke at du sendte en tom mail ;) 

 

Jeg har ikke på noget tidspunkt sendt dem nogen mail. Jeg beklager at jeg lavede en fejl i indlæg #92 denne er nu rettet.

Jeg har lavet en henvendelse (anmeldelse) hos dem via deres eget system hvilket de så bekræfter på mail.

Den SKAL de som offentlig myndighed jo så svare på.

03-09-2019 19:20 #102| 2
ClaueDK skrev:

det vel bedre at prøve end at lade være.

bet expert har i øvrigt ikke været til hjælp i nogen af de 4 sager jeg har kendskab til (her inkl. Joachims 888 sag).

virker til Unibet/ det netværk giver en fuck.

 

Fik heller ikke noget ud af min kontakt til dem da jeg oprettede mig hos Jetbull gennem PN. 

- Deres bonus gav ikke nogen mening, og selvom PN her på forum skrev at der var styr på bonussen, og os på den latterlige bonus kunne blive flyttet til de nye terms skrev Jetbull bare at det ikke var tilfældet... Larmende tavshed fra PN og Betxpert efterfølgende :/

 


03-09-2019 19:49 #103| 0
Pumba skrev:

 

Jeg har ikke på noget tidspunkt sendt dem nogen mail. Jeg beklager at jeg lavede en fejl i indlæg #92 denne er nu rettet.

Jeg har lavet en henvendelse (anmeldelse) hos dem via deres eget system hvilket de så bekræfter på mail.

Den SKAL de som offentlig myndighed jo så svare på.

 

 Hvem der bare var så naiv. 

04-09-2019 09:29 #104| 0
N-V-M skrev:

 

 Hvem der bare var så naiv. 

 

http://www.ombudsmanden.dk/myndighedsguiden/generel_forvaltningsret/god_forvaltningsskik/


En myndighed forsømmer at besvare en henvendelse eller ringe tilbage til en borger.


Så for jeg ikke et svar så har de overtrådt god forvaltningsskik.


04-09-2019 11:29 #105| 1
Pumba skrev:

 

http://www.ombudsmanden.dk/myndighedsguiden/generel_forvaltningsret/god_forvaltningsskik/


En myndighed forsømmer at besvare en henvendelse eller ringe tilbage til en borger.

 

Så for jeg ikke et svar så har de overtrådt god forvaltningsskik.


 

 Og hvad bliver så dit næste træk.? 

04-09-2019 13:03 #106| 1

nemt, ombudsmanden.

12-09-2019 23:17 #107| 3
Pumba skrev:

nemt, ombudsmanden.

 

 Hvordan går det så med at få svar?

16-09-2019 12:32 #108| 5
N-V-M skrev:

 

 Hvordan går det så med at få svar?

 

Jeg havde fredag morgen endnu ikke fået noget svar, hvorefter jeg rykkede for et svar og linkede til ombudsmanden redegørelse om "god forvaltnings skik".

I dag har jeg så modtaget et foreløbigt svar fra en jurist om at de nu kigger på det fremsendte materiale.

01-10-2019 09:06 #109| 4
OP

intet svar her efter 1 måneds tid.
der blev sendt en rykker fra advokaten for en uge siden.
helt sygt

prøvede også at ringe ind til dem hvor de sagde deres afdeling intet havde med det at gøre og de ikke kunne være behjælpelige.

01-10-2019 10:21 #110| 2

ja der sker nok ikke noget før de bliver stævnet.

Hvis de har et dansk kontor, så kunne det da være lidt epic hvis de intet gør og det ender med en foged sag......

 

Til info har jeg lige rykket juristen i spillemyndigheden for et svar.

01-10-2019 17:19 #111| 7

Egentlig lidt ærgeligt at pokernet ikke overvejer at fjerne deres link fra deres oversigt. Kan da heller ikke være i deres interesse at støtte sådant et firma. Om Op er skyldig eller ej, så må man jo fremlægge nogen beviser for hvad der er sket, og gå i en dialog med den anklagede. Det virker lidt som om bettingsider til tider tror de er et diktatur som kan gøre hvad der passer dem. Håber i slæber dem i retten og ydmyger dem godt og grundigt efter sådan en barnlig opførsel. Og især den engelske advokat er da helt ud og sk.... Det er sådan lige en trump agtig måde at svare på. FAKE NEWS WE WILL GET YOU, were innocent.

 

Men goodluck til jer alle, og håber det elendige site bliver lukket og slukket godt og grundigt og hængt ud alle de steder de nu engang kan blive hængt ud.

01-10-2019 17:54 #112| 2

Bookies kan jo fortsætte med denne praksis, da det er sager, der vedrører mindre end 1% af deres kunder. Langt de fleste kunder vinder eller taber jo en lille smule (eller taber meget) og ved ikke hvordan bookies agerer, når der pludselig er store beløb i spil. Det eneste, der tilsyneladende virker, er at bookien kommer på forsiden af Ekstra Bladet. Jeg ved ikke, om myndighederne er bekendt med situationen.

01-10-2019 19:46 #113| 0
Pumba skrev:

ja der sker nok ikke noget før de bliver stævnet.

Hvis de har et dansk kontor, så kunne det da være lidt epic hvis de intet gør og det ender med en foged sag......

 

Til info har jeg lige rykket juristen i spillemyndigheden for et svar.

 

 De har dansk kontor.


Var på vip tur med Unibet for 2 år siden ish, hvor den kvindelige vip kunde chef fortalte at fordi at de var sponser af fck, havde de 50 billetter til hver kamp hun plejede at dele ud på kontoret i København. 

02-10-2019 08:42 #114| 2
Snack1606 skrev:

 

 De har dansk kontor.


Var på vip tur med Unibet for 2 år siden ish, hvor den kvindelige vip kunde chef fortalte at fordi at de var sponser af fck, havde de 50 billetter til hver kamp hun plejede at dele ud på kontoret i København. 

 

 Uhh så kunne det være en fed lille youtube video at se foged sag hvor man ser ham tømme deres kontor m. m.

 

Har aldrig grint så meget som da jeg så en youtube video om en fra USA der fik kørt en foged sag mod sin bank og der mødte politiet op, lukke banken og begyndte at tømme "banken" for værdier til at dække beløbet. Så kunne banken pludselig godt betale..... :)

02-10-2019 20:19 #115| 3

De (Kindred Group) sidder på Hauser Plads i København lige bagved Nørreport


https://118.dk/?where=Hauser+Plads+10%2C+1127+København+K


 


09-10-2019 14:21 #116| 1

Så er der kommet lidt svar fra Spillemyndigheden på det jeg fremsendte til dem.

Første svar er dette -->

Som nævnt kan jeg ikke gå ind i konkrete sager, men kan give en generel vejledning i henhold til spillelovgivningen vedrørende nogle af de problemstillinger, som du henviser til. 


GevinstudbetalingFremgangsmåden ved gevinstudbetaling følger af spiludbyderens regler og vilkår. Dog følger det af bekendtgørelse om onlinekasino og bekendtgørelse om online væddemål § 9, stk. 2, at vundne gevinster skal krediteres til spilkontoen umiddelbart efter, at man har vundet. Du kan finde love og bekendtgørelser på Spillemyndighedens område via dette link


Lukning af spilkontoI bekendtgørelse om onlinekasino, står der, at ved lukning af en spilkonto på tilladelsesindehavers foranledning, skal tilladelsesindehaver sende en begrundet afgørelse med dokumentation til spilleren jf. § 21, stk. 3. Ved lukning af en spilkonto skal tilladelsesindehaver hurtigst muligt og senest 5 arbejdsdage efter lukningen udbetale saldoen fra spillerens spilkonto til spilleren jf. § 21 stk. 1. 


Registrering af spillereI henhold til verificering, så er spiludbydere forpligtet til at indhente oplysninger om deres kunders identitet og bekræfte dette med fornøden dokumentation jf. bekendtgørelse om onlinekasino § 2, stk. 4.Det er op til den enkelte spiludbyder, hvordan de opnår denne dokumentation, og omfanget fastlægges ud fra en risikovurdering, således at spiludbyderen er sikker på, at kunden er den person, som kunden udgiver sig for at være.

 

Jeg er ikke helt tilfreds med det svar da jeg ikke mener det dækker denne problemstilling hvor en konto er i "limbo" efter en stor gevinst er vundet.

Dette beder jeg dem tage stilling til også.

Derefter fremsendes følgende svar -->

I henhold til dit spørgsmål om, at en spilkonto bliver spærret mens der laves en ”undersøgelse”, kan jeg henvise dig til reglerne om suspension af en spilkonto.Ved suspension af en spilkonto skal tilladelsesindehaver træffe afgørelse i sagen inden for rimelig tid. I denne periode kan spilleren ikke lukke sin spilkonto jf. bekendtgørelse om onlinekasino § 22 stk. 1.Hvad der anses som rimelig tid, er der ingen fast praksis på, men hvis man som spiller oplever, at det tager unødigt lang tid, henviser Spillemyndigheden til, at man kan klage til spiludbyderen.Spillemyndigheden er ikke en klageinstans, og kan derfor ikke afgøre konkrete tvister mellem en spiller og spiludbyderen. Spiludbydere er forpligtet til at behandle klager fra spillere og man vil eventuelt som spiller også have mulighed for at klage til Center for Klageløsning.


Redigeret af Pumba d. 09-10-2019 14:45
09-10-2019 14:27 #117| 5

Det siger jo også meget godt, hvor amatøragtig lovgivningsprocessen  på området har været, og åbenlyst lavet af bureaukrater, der ingen kompetencer har haft til at vurdere, hvilke problemstillinger der reelt eksisterer på området.

Der er 1.000 smuthuller, spiludbydere kan anvende for at omgå gældende "lovgivning" på området. 

09-10-2019 14:43 #118| 2
ElMalo skrev:

Det siger jo også meget godt, hvor amatøragtig lovgivningsprocessen  på området har været, og åbenlyst lavet af bureaukrater, der ingen kompetencer har haft til at vurdere, hvilke problemstillinger der reelt eksisterer på området.

Der er 1.000 smuthuller, spiludbydere kan anvende for at omgå gældende "lovgivning" på området. 

 

 Helt enig, det er pænt sort. Dog viste jeg ikke at dette var en mulighed --> 
 som spiller også have mulighed for at klage til Center for Klageløsning

Men nu har jeg da forsøgt at gøre noget her i forhold til at få bekræftet hvordan lovgivningen er i forhold til de aktuelle sager.

Dem der ikke er med i advokat sagen kan jo så bruge muligheden til at klage.

 

Redigeret af Pumba d. 09-10-2019 14:44
09-10-2019 15:25 #119| 0

Ja, du kan dog godt regne med, at Unibet ikke ændrer kurs blot ved en forhandling, som er det eneste, Center for Klageløsning faciliterer.
Derefter skal sagen videre til det egentlige forbrugerklagenævn, men sagen skal først "kvalificere" gennem Center for Klageløsning.

Hvis det kvalificerende spil ikke er på 1.050 kr. eller mere, er det desuden heller ikke muligt, hvilket obv. ikke er et problem i OP's sag.

Eftersom Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet er forbundet med lidt egenbetaling samt betydeligt tidsforbrug, og sager med kvalificerende spil på mindre end 1.050 kr. slet ikke kvalificerer, må status samlet set være, at en spiludbyder risikofrit kan scamme for småbeløb, vel indenfor en ramme der ca. hedder: under 1.050 kvalificerende enkeltspil, samt under 10K gevinst. Er ingen af disse to rammer overskredet, bør scamming være ret risikofrit.

09-10-2019 15:52 #120| 14

En ting er hel sikkert, jeg sætter aldrig mere penge ind hos Unibet.

09-10-2019 17:32 #121| 0
N-V-M skrev:

 

 Hvordan går det så med at få svar?

 

 Er du glad nu ?

09-10-2019 17:55 #122| 0
Pumba skrev:

Så er der kommet lidt svar fra Spillemyndigheden på det jeg fremsendte til dem.

Første svar er dette -->

Som nævnt kan jeg ikke gå ind i konkrete sager, men kan give en generel vejledning i henhold til spillelovgivningen vedrørende nogle af de problemstillinger, som du henviser til. 


GevinstudbetalingFremgangsmåden ved gevinstudbetaling følger af spiludbyderens regler og vilkår. Dog følger det af bekendtgørelse om onlinekasino og bekendtgørelse om online væddemål § 9, stk. 2, at vundne gevinster skal krediteres til spilkontoen umiddelbart efter, at man har vundet. Du kan finde love og bekendtgørelser på Spillemyndighedens område via dette link


Lukning af spilkontoI bekendtgørelse om onlinekasino, står der, at ved lukning af en spilkonto på tilladelsesindehavers foranledning, skal tilladelsesindehaver sende en begrundet afgørelse med dokumentation til spilleren jf. § 21, stk. 3. Ved lukning af en spilkonto skal tilladelsesindehaver hurtigst muligt og senest 5 arbejdsdage efter lukningen udbetale saldoen fra spillerens spilkonto til spilleren jf. § 21 stk. 1. 


Registrering af spillereI henhold til verificering, så er spiludbydere forpligtet til at indhente oplysninger om deres kunders identitet og bekræfte dette med fornøden dokumentation jf. bekendtgørelse om onlinekasino § 2, stk. 4.Det er op til den enkelte spiludbyder, hvordan de opnår denne dokumentation, og omfanget fastlægges ud fra en risikovurdering, således at spiludbyderen er sikker på, at kunden er den person, som kunden udgiver sig for at være.

 

Jeg er ikke helt tilfreds med det svar da jeg ikke mener det dækker denne problemstilling hvor en konto er i "limbo" efter en stor gevinst er vundet.

Dette beder jeg dem tage stilling til også.

Derefter fremsendes følgende svar -->

I henhold til dit spørgsmål om, at en spilkonto bliver spærret mens der laves en ”undersøgelse”, kan jeg henvise dig til reglerne om suspension af en spilkonto.Ved suspension af en spilkonto skal tilladelsesindehaver træffe afgørelse i sagen inden for rimelig tid. I denne periode kan spilleren ikke lukke sin spilkonto jf. bekendtgørelse om onlinekasino § 22 stk. 1.Hvad der anses som rimelig tid, er der ingen fast praksis på, men hvis man som spiller oplever, at det tager unødigt lang tid, henviser Spillemyndigheden til, at man kan klage til spiludbyderen.Spillemyndigheden er ikke en klageinstans, og kan derfor ikke afgøre konkrete tvister mellem en spiller og spiludbyderen. Spiludbydere er forpligtet til at behandle klager fra spillere og man vil eventuelt som spiller også have mulighed for at klage til Center for Klageløsning.

 

Spillemyndigheden kan generelt ikke rigtig gøre noget som helst. Har selv haft en sag med en dansk udbyder, som jeg ikke mente overholdte lovgivningen med en bonus de havde. Her var svaret fra Spillemyndigen at ''Såfremt vi vælger at gå videre med sagen, har vi desværre ikke mulighed for at informere dig herom, da vi ikke udtaler os om konkrete sager.''. Jeg spurgte dem så om de kunne forholde sig til lovligheden af sagen, således at jeg selv kunne gå videre med denne. Dette kunne de heller ikke hjælpe med. Rimelig ubrugeligt med en myndighed som hverken kan svare på spørgsmål til lovgivningen eller fortælle om de vil gå videre med en sag eller ej. 

09-10-2019 17:55 #123| 8
SoccerFan skrev:

En ting er hel sikkert, jeg sætter aldrig mere penge ind hos Unibet.




Samme her.. Ikke en krone. Mage til grådighed skal man lede længe efter.
09-10-2019 21:50 #124| 11

Har kørt en spilleklub i +10 år, hvor vi ofte spiller på Unibet.

De er da hermed boycottet for fremtiden.

10-10-2019 10:12 #125| 0
Pumba skrev:

 

 Er du glad nu ?

 

 Well det understreger meget godt hvad jeg forventet, det er jo en gang sludder for en sladder. 

 

Men så gik der da tid med det. 

10-10-2019 12:10 #126| 0
N-V-M skrev:

 

 Well det understreger meget godt hvad jeg forventet, det er jo en gang sludder for en sladder. 

 

Men så gik der da tid med det. 

 

 Det kan vi jo hurtigt blive enige om, men derfor fik jeg stadigvæk et svar fra dem selvom du jo var pænt hurtig til at kalde mig naiv.


Dog var jeg ikke klar over der var det klagecenter så det kan jo eventuelt hjælpe dem der ikke er med i advokat sagen.


Redigeret af Pumba d. 10-10-2019 12:22
10-10-2019 17:23 #127| 0
Pumba skrev:

 

 Det kan vi jo hurtigt blive enige om, men derfor fik jeg stadigvæk et svar fra dem selvom du jo var pænt hurtig til at kalde mig naiv.

 

Dog var jeg ikke klar over der var det klagecenter så det kan jo eventuelt hjælpe dem der ikke er med i advokat sagen.

 

 Det var nu ikke for at nedgøre dig jeg kaldte dig naiv, men deres svar viser vel meget godt at de bare kommer med et standard svar. 

 

14-10-2019 18:36 #128| 1
OP

3 rykkere sendt.
knap 2 måneder.

Intet svar, seneste mail er de skal tage stilling til at blive hevet i retten
hvad gør man ...

Redigeret af ClaueDK d. 14-10-2019 19:00
14-10-2019 19:04 #129| 2
ClaueDK skrev:

3 rykkere sendt.
knap 2 måneder.

Intet svar, seneste mail er de skal tage stilling til at blive hevet i retten
hvad gør man ...

 

 Prøv og kontakt ekstrabladet. Det har jo virket for andre som har haft penge i klemme hos dem

14-10-2019 19:54 #130| 0

Jeg var i København i denne weekend, hvor jeg  så fodbold med en ven og hans 2 kammerarter - en af dem arbejder for Kindred Group.
Jeg konfronterede ham med denne sag, og han sagde det var en "kendt sag på kontoret"   og at deres advokater mener de har en god sag og er klar til at gå hele vejen i en evt. retssag.

Om det bare var "fulde-mands-snak" skal jeg ikke kunne sige, men de har i hvertfald modtaget OP´s henvendelse.


14-10-2019 20:16 #131| 1
Donkeyboy skrev:

Jeg var i København i denne weekend, hvor jeg  så fodbold med en ven og hans 2 kammerarter - en af dem arbejder for Kindred Group.
Jeg konfronterede ham med denne sag, og han sagde det var en "kendt sag på kontoret"   og at deres advokater mener de har en god sag og er klar til at gå hele vejen i en evt. retssag.

Om det bare var "fulde-mands-snak" skal jeg ikke kunne sige, men de har i hvertfald modtaget OP´s henvendelse.


Se nu bliver det jo interessant at se, hvad der gør, at de mener, at de "har en god sag". De kan jo ikke udtale sig her i tråden, men det vil jo i så fald komme frem i retten, om OP har rent mel i posen.

14-10-2019 20:51 #132| 0
ClaueDK skrev:

3 rykkere sendt.
knap 2 måneder.

Intet svar, seneste mail er de skal tage stilling til at blive hevet i retten
hvad gør man ...

 

Ja din advokat udtager en stævning ved retten og starter sagen. Det siger da sig selv?

 

14-10-2019 22:50 #133| 0

.

Redigeret af NoPokNoFun d. 14-10-2019 22:52
14-10-2019 22:51 #134| 2
fedesen skrev:

Se nu bliver det jo interessant at se, hvad der gør, at de mener, at de "har en god sag". De kan jo ikke udtale sig her i tråden, men det vil jo i så fald komme frem i retten, om OP har rent mel i posen.

 

Skulle han sige de har en dårlig sag? 

Redigeret af NoPokNoFun d. 14-10-2019 22:52
14-10-2019 22:57 #135| 4
NoPokNoFun skrev:

 

Skulle han sige de har en dårlig sag? 

 

 Er han nu hjemme i din lejlighed igen siden du redigerede dit indlæg? :D

14-10-2019 23:00 #136| 4
chrismm skrev:

 

 Er han nu hjemme i din lejlighed igen siden du redigerede dit indlæg? :D

 

 Jeg kender alt til det, ligesom flere herinde. 

Og jeg kan skrive under på han er minus ev når det kommer til at betting. 

Ligesom jeg kender til den anden sag der florerer herinde, og jeg fatter ikke man kan tage bookies parti. 

Læs de ligaer der er bettet på. Hvordan kan det på nogen måde få nogle til at tænke manden har "snydt" 

14-10-2019 23:03 #137| 0
NoPokNoFun skrev:

 

 Jeg kender alt til det, ligesom flere herinde. 

Og jeg kan skrive under på han er minus ev når det kommer til at betting. 

Ligesom jeg kender til den anden sag der florerer herinde, og jeg fatter ikke man kan tage bookies parti. 

Læs de ligaer der er bettet på. Hvordan kan det på nogen måde få nogle til at tænke manden har "snydt" 

 

 Hvad snakker du om? Jeg spørger om han er hjemme i din lejlighed igen ved din computer siden du redigerede dit indlæg hvor du skriver noget om at du mener du har en god sag, og hvorfor skulle du kontakte en advokat hvis det var anderledes, de er jo dyre i drift skrev du :D

14-10-2019 23:12 #138| 8
chrismm skrev:

 

 Hvad snakker du om? Jeg spørger om han er hjemme i din lejlighed igen ved din computer siden du redigerede dit indlæg hvor du skriver noget om at du mener du har en god sag, og hvorfor skulle du kontakte en advokat hvis det var anderledes, de er jo dyre i drift skrev du :D

 

Det min lillebror 

Sagen uvedkommende dog 

14-10-2019 23:30 #139| 2
Donkeyboy skrev:

Jeg var i København i denne weekend, hvor jeg  så fodbold med en ven og hans 2 kammerarter - en af dem arbejder for Kindred Group.
Jeg konfronterede ham med denne sag, og han sagde det var en "kendt sag på kontoret"   og at deres advokater mener de har en god sag og er klar til at gå hele vejen i en evt. retssag.

Om det bare var "fulde-mands-snak" skal jeg ikke kunne sige, men de har i hvertfald modtaget OP´s henvendelse.





Ved du hvilken sag han hentyder til? Jeg har pt også en sag kørende mod Unibet.
14-10-2019 23:39 #140| 0
NoPokNoFun skrev:

 

Det min lillebror 

Sagen uvedkommende dog 

 

 håber lillebror får sine penge :)

15-10-2019 21:24 #141| 12

Bliver der snart lavet en officiel udmeldning fra PN, hvor de kraftig tager afstand fra at spille hos Unibet ?

15-10-2019 21:51 #142| 0

@jglad
Jeg viste ham ganske kort tråden på min tlf - men i princippet er jeg ikke 100% sikker på det er OP´s sag han har snakket om, nej.

17-10-2019 12:20 #143| 0

Håber snart der kommer en update fra @OP om at stævningen er udtaget ellers er det da en joke.......

17-10-2019 13:57 #144| 4

@ClaueDK

 

Har du overvejet at gå til medierne?


Jeg har skrevet flere artikler om betting på B.T., men de seneste fire måneder har jeg kun arbejdet med politisk journalistik herinde.


Nu har jeg dog læst denne tråd igennem, og det er så absurd en sag, at jeg næsten synes, at vi skal fortælle den, fremlægge den for de relevante politikere og herefter se, hvordan de forholder sig.


Hvis der skal komme et politisk fokus, skal sagerne have en hvis forargelsesfølelse, og det har det klart, når man får konfiskeret 100k uden nogen form for grund i flere måneder. 

01-11-2019 12:46 #145| 5

@OP

Update please?

Er der udtaget en stævning og hvis ikke, hvorfor ikke??

23-11-2019 22:27 #146| 5

@OP mangler opdatering. Har I langt om længe udtaget den stævning?

06-01-2020 16:44 #147| 4

@OP noget nyt her? Stævning eller sagen til pressen?

06-01-2020 23:21 #148| 1
OP

ingen spændende opdatering at give.

der er blevet sendt et utallige mængder af mails der ikke blev besvaret.

og så var det jul / nytår.

udover det er advokat pisse dyr.

men jeg ved en anden herinde fra har lavet et opslag og blev kontaktet af en anden pn’er(advokat) der tilbød at tage sagen mod en meget god aftale ift økonomi.

og eftersom det hele virker til at tage mange måneder er det vidst den rigtige vej. jeg ved at personen der kontaktede dem virkede ivrig efter at få Unibet ned med nakken hvilket må siges at være den rigtige indstilling at have ift hvor inkompetente de er på deres mail besvarelser.

de er i øvrigt komme med svar på hvorfor til nogle af de andre. og det er så langt fra sandheden ... specielt den med arbitrage. hvordan kan man profitabelt arbitrage i system spil:-) føles som om de bare skulle finde på noget og så trække den længere.

Redigeret af ClaueDK d. 06-01-2020 23:23
08-01-2020 09:00 #149| 0
ClaueDK skrev:

ingen spændende opdatering at give.

der er blevet sendt et utallige mængder af mails der ikke blev besvaret.

og så var det jul / nytår.

udover det er advokat pisse dyr.

men jeg ved en anden herinde fra har lavet et opslag og blev kontaktet af en anden pn’er(advokat) der tilbød at tage sagen mod en meget god aftale ift økonomi.

og eftersom det hele virker til at tage mange måneder er det vidst den rigtige vej. jeg ved at personen der kontaktede dem virkede ivrig efter at få Unibet ned med nakken hvilket må siges at være den rigtige indstilling at have ift hvor inkompetente de er på deres mail besvarelser.

de er i øvrigt komme med svar på hvorfor til nogle af de andre. og det er så langt fra sandheden ... specielt den med arbitrage. hvordan kan man profitabelt arbitrage i system spil:-) føles som om de bare skulle finde på noget og så trække den længere.


 Ok, ja jeg håber da klart de bliver stævnet og I vinder sagen. Derefter kunne det være cool hvis de ikke betalte så I kan afslutte med en fodgesag også. :)

Men hvad med ham journalisten der gerne ville skrive om disse sager. Tænker at det da må kunne hjælpe også?
18-06-2020 12:12 #150| 1
ClaueDK skrev:

ingen spændende opdatering at give.

der er blevet sendt et utallige mængder af mails der ikke blev besvaret.

og så var det jul / nytår.

udover det er advokat pisse dyr.

men jeg ved en anden herinde fra har lavet et opslag og blev kontaktet af en anden pn’er(advokat) der tilbød at tage sagen mod en meget god aftale ift økonomi.

og eftersom det hele virker til at tage mange måneder er det vidst den rigtige vej. jeg ved at personen der kontaktede dem virkede ivrig efter at få Unibet ned med nakken hvilket må siges at være den rigtige indstilling at have ift hvor inkompetente de er på deres mail besvarelser.

de er i øvrigt komme med svar på hvorfor til nogle af de andre. og det er så langt fra sandheden ... specielt den med arbitrage. hvordan kan man profitabelt arbitrage i system spil:-) føles som om de bare skulle finde på noget og så trække den længere.

 

 Er der en update her ?? 

Har du som minimum sendt en klage til --> Center for Klageløsning ??

18-06-2020 13:37 #151| 0

Jeg har selv en konto låst med 150k. Der har nu været årsdag og de har ikke engang udbetalt mit eget deposit.

 

De ignorerer fuldstændig mine mails fra advokaten.

 

Nogle forslag?? 

18-06-2020 13:37 #152| 1
Musavian skrev:

Jeg har selv en konto låst med 150k. Der har nu været årsdag og de har ikke engang udbetalt mit eget deposit.

 

De ignorerer fuldstændig mine mails fra advokaten.

 

Nogle forslag?? 

 

 EDIT:

 

Er det bare EB der rykker?

18-06-2020 17:28 #153| 1
Musavian skrev:

Jeg har selv en konto låst med 150k. Der har nu været årsdag og de har ikke engang udbetalt mit eget deposit.

 

De ignorerer fuldstændig mine mails fra advokaten.

 

Nogle forslag?? 

 Stævn

 

18-06-2020 21:59 #154| 1
Musavian skrev:

Jeg har selv en konto låst med 150k. Der har nu været årsdag og de har ikke engang udbetalt mit eget deposit.

 

De ignorerer fuldstændig mine mails fra advokaten.

 

Nogle forslag?? 

 

 ja du starter med at klage til --> Center for Klageløsning 

Som loven forskriver at du gør. Dog skal du lige skriftligt klage til Unibet først men det går jeg ud fra at du har gjort.

Derefter er det advokat + EB / den journalist der har bedt om disse sager her på PN.

18-06-2020 22:56 #155| 0
Pumba skrev:

 

 ja du starter med at klage til --> Center for Klageløsning 

Som loven forskriver at du gør. Dog skal du lige skriftligt klage til Unibet først men det går jeg ud fra at du har gjort.

Derefter er det advokat + EB / den journalist der har bedt om disse sager her på PN.

 

 Max er jo 100.000 som center for klageløsning varetager? 

19-06-2020 00:14 #156| 4

Hvis man vitterlig har en god sag, så forstår jeg fortsat ikke, hvorfor man ikke beder advokaten udtage stævning. 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar