UFC 135

#1| 0

Nogen der følger med her til aften?

evt. links til livestream ville være nice :)

Gogo Jon Jones!

25-09-2011 19:39 #2| 0

Det er lidt sent på den, men ja jeg fulgte med.

Du kan altid se prelims på Facebook, men ellers google dig til det. VeetleTV plejer at streame i udemærket kvalitet.

Det kan selvfølgelig også hentes diverse steder dagen efter.


25-09-2011 23:34 #3| 0

Jon Jones er for vild! Kunne være fedt hvis Anderson Silva rykkede op i vægtklasse så de kunne mødes. Ville blive den sygeste kamp

25-09-2011 23:46 #4| 0

Jeg har på et tidspunkt prøvet at finde Lesnar-Calvin fra UFC 117 (tror jeg det var) men det er ik let og google hjælper ikke. Kan godt li at se det, men sjældent hjemme fredag og kravet ska også være at den anden halvdel er faldet i søvn på sofaen - ellers ingen UFC :/ Så lidt inputs ville være nice!

// KD

Redigeret af -KD- d. 25-09-2011 23:46
26-09-2011 00:36 #5| 0

Hvis du vil have lidt hjælp så søg på Lesnar CaRWin

26-09-2011 06:36 #6| 0

nice der kom et par fans ud af "skabet" :)

@Hamder

yea, var nice at se prelims i crisp HD stream, endte også med at finde "nogenlunde" streams uden at misse noget vigtigt.

Jeg var faktisk ikke positivt overrasket over Jones præstation, omend kampen var meget ensidig (som forventet) lykkedes det ham ikke særligt godt med hans takedowns og virkede lidt som om Rampage mistede troen på en onepunch KO og var "tilfreds" med at komme ud af kampen via en "harmløs" sub. Var ikke som da han fik shogun til at tappe til strikes ^_^

Desuden synes jeg han så mere skrøbelig ud og det lignede lidt at hans spark også gjorde en del skade på ham selv sidst i kampen.

Oh well, gør bare at Jones vs. Rashad bliver endnu mere spændende - vil faktisk slet ikke kalde Jones stor favorit i den kamp.

@KD Som sagt er det Carwin, og er ret sikker på det var UFC 119 han mødte Lesnar. Var selv lige begyndt at følge lidt med i UFC dengang han var 12-0 uden at være kommet længere end 2½'ish min igennem første runde af nogen af hans fights før modstanderen var KO'd. Lidt antiklamtisk måde han tabte på, og grunden til at jeg ikke er stor fan af heavyweight fights (efter første runde hvor de allerede er ved at gå kolde, nogen der så Mark Hunt kampen her igår :P?)

Oh well, tak for en fucked døgnrytme UFC - håber flere småfans melder sig, kunne være nice med en railingtråd til de store UFC events, det er IMO en voldsomt underholdende sportsgren med de hårdest trænede atleter i verden.

Selvom "Ultimate Fighting" måske lyder lidt Brian eller Redneck agtigt er det virkeligt en smuk og primitiv form for (kamp)kunst.

desuden ser vi nok danske Martin Kampmann i Ottekanten d. 19. november til UFC 139.

MMA er som sportsgren i gang med at boome igen og det er imo VIRKELIGT et spændende tidspunkt at blive fan på.


Bah nu skal den døgnrytme sgu vendes ^_^

Redigeret af birdshake d. 26-09-2011 06:38
26-09-2011 07:51 #7| 0

Carwin - jaja, huskede det ik lige da jeg skrev mit indlæg. Men synes ikke jeg finder noget vildt anyway :/ Hvor ser I det? Youtube har intet godt heller?....

26-09-2011 11:57 #8| 0

du må nok hente det som torrent

værsgo

Redigeret af Rottegift2 d. 26-09-2011 12:03
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar