Uendeligt suspenderet Lads konto

#1| 0

Hej

Er ved at blive lidt desperet denne december morgen. Min konto hos Ladbrokes blev lukket i mandags:

"Your account has been temporarily suspended as we have noticed a few inconsistencies with regards to recent game play and patterns. "

Jeg har nu rykket for info omkring hvad der foregår og får denne besked.

"Hej Rune,

Tak for din e-mail.

Tak fordi du har taget tid til at kontakte os.

Efter forsigtig og grundig undersøgelse er vi nået til en position til
at informere dig om, at din konto vil forblive suspenderet i det
uendelige.

Nogen fond i kontoen vil blive beholdt af Ladbrokes.

Skulle du åbne nogen ny konto/ti vil de blive lukket med med
øjeblikkelig virkning.

Denne afgørelse er ikke åben til diskution og nogen ydderligere
kommunikation vedrørende dette emne vil blive forbigået.

Med venlig hilsen

Anette
Poker Agent
Ladbrokes Multi Player Poker
Ladbrokes, eGaming"

Dette kan jeg kun tolke til at de har taget mine penge og at jeg slet ikke kan nogen mulighed for at få oplyst hvorfor. Jeg har intet gjort galt og finder dette MEGET frustrerende, da jeg ved (i må tage mit ord for det) har gjort noget galt, og der står omkring 15k $ på kontoen. Nogen der har haft lignende problemer med Lads?

Mvh Rune/Daplaya

19-12-2008 08:42 #2| 0

Jeg ville nok forslå at ringe ind til deres support (dansk talene) og hører hvad fanden de har gang i . De bliver sku nød til at fremlægge lidt bevis hvis de har tænkt sig at beholde de 15 k

19-12-2008 08:46 #3| 0

Som Eeben, det plejer sgu ikke ar være noget problem, hvis man ringer til dem...

/G

19-12-2008 09:01 #4| 0

Ladbrokes vil ikke have kunder i hvert fald. Jeg prøvede i sin tid at oprette mig, det ville den konsekvent bare ikke. Så ringede jeg til dem, og det viser sig en af mine venner (min daværende nabo også), havde fået mit navn skrevet på af en eller anden mærkelig grund jeg aldrig fangede til hans account.
Jeg ringede til ladborkes og forklarede dem sagen, og en flink fyr, tror han hed Ole, sagde "bare rolig, den kan nemt klares. Men vi skal bruges din vens oplysninger, bare for at sikre os at disse procedure forløber ordentligt".
Det var jo også helt i orden, sågar respekt for betjeningen, og da jeg jo havde rent mel i posen var min ven der ikke vidste hvorfor mit navn var blevet brugt i forbindelse med hans account, jo naturligvis villig til at aflevere hans oplysninger til mig med det samme.
Jeg ringer så til ladbrokes og alt går glat, tror jeg.
Det viser sig dog at jeg stadig ikke kan oprette en account, og ringer derfor igen til dem.
Denne historie ender med at jeg skriver 14 mails og ringr til dem 8 gange, for at ordne det her lille problem, alle gangene med svaret at det er ordnet, men det blev det aldrig. Så jeg sidder i situationen at jeg har fortalt dem jeg gerne vil give dem en masse penge og benytte deres site, men de ikke engang fatter at tage sig sammen og give mig lov. Jeg har aldrig oplevet så elendig kundeservice, og det kommer ikke bag på mig hvis du ikke får et svar, men fuck det suger røv..

19-12-2008 09:10 #5| 0
OP

@Eeben
Jeg prøver at ringe her til formiddag og håber godt nok på en forklaring på ovenstående mail og at jeg har tolket den forkert.

19-12-2008 09:18 #6| 0

Kan du ikke gå gennem dine hand histories og se om du har vundet mange penge fra samme person, spillet højere end normalt etc?

Jeg går ud fra at du ikke har lavet chipdumping, collusion etc.

Jørn

19-12-2008 09:27 #7| 0
OP

@Jørn

Jeg spiller 400-800 hu og kan simplethen ikke finde noget der ser mistænkeligt ud. Jeg desuden skrevet for at få HHs fra Lads, men det svarer de tilsyneladende ikke på. Kontoen er vokset fra 4k-15k på sidste mdr., men der er jo store swings hu, så jeg finder på ingen måde dette unormalt.

Jeg har spillet kæmpe donks (hvilket måske ligner noget chipdumping), men jeg har ALDRIG vundet mere end 1.5k fra samme person i alt.

Hvis nogen har en kontaktperson på lidt højere niveau, som jeg kan snakke med, vil en pm virkeligt blive påskønnet.

/Rune

19-12-2008 09:37 #8| 0

Har ikke kontaktdata, men mener at Richard Funch (sp?) er dansk Country Manager, og jeg tror det ville være en udmærket vej at gå.

Har talt med ham for nogle år siden, i anden forbindelse, og han virker som en fornuftig mand.

Mvh + GL

Claus

19-12-2008 10:17 #9| 0
OP

Har nu snakket med Ole (Nordic Poker Team Leader) og efter lidt tid, fandt han ud af at der tilsyneladende er sket et mix imellem forskellige konti. Så min konto er stadigvæk lukket, men der er ikke truffet nogen afgørelse endnu....

Så kan man jo bare undre sig lidt over at de så lemfældigt sender disse mails rundt til folk.....

Men tak for kommentarerne. Fik sku morgenkaffen lidt galt i halsen, og vidste ikke lige hvad jeg skulle gøre. Derfor blev en post på PN en hurtig løsning.

/Rune

19-12-2008 10:43 #10| 0

Jeg kan kun give dig ret - det virker sgu som dårlig stil.

GL med at få løst problemet.

19-12-2008 11:54 #11| 0

Synes også det virker som dårlig stil at de skriver at den er lukket permanent og selv efter at du snakker med ole og han siger der måske er sket et fuckup...... de burde bare løse asap og give dig et brugbart svar og lade dig komme til dine penge hurtigst muligt... Håber du får løst problemet....

GL...

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar