SVFA_DK skrev:Byd 1.7
Tak..
rune0714 skrev:Spændende spot :) hvad er det værd for dig? Vil du være træt af det, hvis ikke du får det til det du byder?
Er det med hjertet eller også som en investering (hvis man ser sin familie hygge sig der i de næste 20 år er det småpenge i forskel på 1 og 1,5 mill.
er der andre sommerhuse I er interesserede i til prisen hvis ikke I får det her?
Vi står ikke og SKAL have et sommerhus her og nu, det her passer bare ret perfekt, med beliggenhed, pris, grund med privatliv mm. Du har ret i at det reelt er småpenge over de næste 20 år, men jeg er alligevel for nærig til at betale alt for meget :)
Hvis ikke vi får det her, så venter vi bare til der dukker noget tilsvarende op. Det gør der jo som oftest.
dankjar skrev:Som du formentlig er udmærket klar over, så er det et dilemma at jo mere du øger dit bud, desto mere stiger sandsynligt for at du vinder huset, men samtidig stiger sandsynligheden også for at du betaler for meget.
Omvendt hvis det er vigtigt for dig ikke at betale en overpris, så falder sandsynligheden for at du vinder huset tilsvarende.
Den prioritering er det kun jer selv der kan afgøre.
Uanset hvilket bud i ender på, så vil jeg altid byde en anelse over et rundt tal, således at jeg alligevel vinder hvis en anden byder det samme runde tal.
Præcis, og jeg ved godt det er svært for andre at komme med et bud på. Hvis vi byder f.eks. 1.2 har vi budt knap 12 % over den oprindelige salgspris, og det synes jeg måske også virker af meget, men hvad ved jeg 😊🤷
Det er samme tanker jeg har gjort mig med skæve tal.