Udbetalingsproblemer hos Expekt .... https://www.expekt.dk/

#1| 0

Hej

 

Jeg har udbetalingsproblemer ved https://www.expekt.dk/

 

De beder mig indsende billede af et betalingskort jeg tidligere har brugt (før august 2023) ... men ikke har mere ... da jeg ikke er kunde i den bank mere.

 

Dette har jeg skrevet til support ... flere gange

De beder så om et "Ejerskabsbevis" ... som skal udstedes af min tidligere bank

Banken svarer mig ... at de kan skrive i mailen at jeg jeg er tidligere ejer at det kortnummer.

Expekt support skriver at det er lige det de mangler.

 

Så får jeg det fra min gamle bank på mail ... sender det til expekt support ... og får svaret

.

 

og jeg har nu svaret dem igen igen

.

 

og afventer nu svar fra dem ..........

26-06-2025 19:06 #2| 0

Hvor kommer LeoVegas ind i billedet, i forbindelse med udbetaling hos Expekt ??

 

 

26-06-2025 19:17 #3| 0
Hawkeye skrev:

Hvor kommer LeoVegas ind i billedet, i forbindelse med udbetaling hos Expekt ??

 

 

 

 Sikkert fordi de glemmer at ændre hvem de skriver for :)

.

 

Redigeret af 123rungood d. 26-06-2025 19:19
26-06-2025 19:18 #4| 0
123rungood skrev:

 

 Sikkert fordi de glemmer at ændre hvem de skriver for ... som Philip (Expekt) :)

.

 

Redigeret af 123rungood d. 26-06-2025 19:20
26-06-2025 19:23 #5| 0

Ja OK, men ser bare dybt amatøragtigt ud, set fra kundens side, når de ikke kan holde styr på, alle deres sites hos Kambi.

26-06-2025 19:25 #6| 0
Hawkeye skrev:

Ja OK, men ser bare dybt amatøragtigt ud, set fra kundens side, når de ikke kan holde styr på, alle deres sites hos Kambi.

 

 Helt enig .... det er meget dumt :)

26-06-2025 19:39 #7| 0
123rungood skrev:

 

 Sikkert fordi de glemmer at ændre hvem de skriver for :)

.

 

 

 det her må uden tvivl være det mest uproffesionelle jeg har set når vi taler betting og kundeservice.. hold kæft man

26-06-2025 19:42 #8| 0

Er de 2 forskellige selskaber egentligt ?
For så der da et GDPR problem potentielt her

26-06-2025 19:43 #9| 0
pantherdk skrev:

Er de 2 forskellige selskaber egentligt ?
For så der da et GDPR problem potentielt her

 

 Aner ikke om de er 1 selskab ... ved bare jeg har samme limit ved alle Kambi bookies ... såååå

 

26-06-2025 19:53 #10| 1

Kunne det måske være en måde at gøre ham opmærksom på de muligvis ikke har helt styr på hvad de laver i den kundeservice, og den vej igennem få ham til lige at kigge jeres korrespondance igennem igen og få godkendt din udbetaling.

Det skal nok gøres varsomt og "med glimt i øjet/sproget", men lige før jeg tror det er din bedste mulighed 😉

26-06-2025 20:00 #11| 1

https://www.spillemyndigheden.dk/tilladelsesindehaver/leovegas-gaming-plc



Ser ud til det er samme selskab...
Men stadig giv det et skud :)
26-06-2025 20:16 #12| 1

Jeg har også anmeldt leovegas for brud på markedsføringsreglerne til spillemyndigheden.

 

26-06-2025 20:19 #13| 0
dauberry skrev:

Jeg har også anmeldt leovegas for brud på markedsføringsreglerne til spillemyndigheden.

 

 

 Så kan du vel tage hele Kambi-koncernen med.

 

Når de limiterer ens på alle kambi-sites, er der vel nogle GDPR regler, der ikke overholdes.

27-06-2025 00:41 #14| 0

Hvis det er tydeligt, at det er Coop Bank, der er afsenderes, og at de bekræfter, at kortet er lukket (proof of closure) og tidligere var dit, burde det jo være fint.
Prøv da eventuelt et par andre agenter. Selvfølgelgi træls, men der er trods alt 50/50% chanche for, at en random suport agent ikke er skæv/fuld/skudt i låget.

Redigeret af ElMalo d. 27-06-2025 00:42
27-06-2025 00:42 #15| 0
ElMalo skrev:

Hvis det er tydeligt, at det er Coop Bank, der er afsenderes, og at de bkræfter, at kortet er lukket (proof of closuree) og tidligere var dit, burde det jo være fint.
Prøv da eventuelt et par andre agenter. Selvfølgelgi træls, men der er trods alt 50/50% chanche for, at en random suport agent ikke er skæv/fuld/skudt i låget.

 

 Tak .... har skrevet med dem 3-4 dage og 4-5 forskellige fra support

27-06-2025 00:46 #16| 0
123rungood skrev:

 


 Tak .... har skrevet med dem 3-4 dage og 4-5 forskellige fra support




Måske prøv at upload via upload funktionen på hjemmesiden. Bare et langskud. Kender desværre godt situationen, hvor man taber uberettiget mod inkompetent support/KYC
27-06-2025 00:47 #17| 0
ElMalo skrev:

Måske prøv at upload via upload funktionen på hjemmesiden. Bare et langskud. Kender desværre godt situationen, hvor man taber uberettiget mod inkompetent support/KYC

 

 Tak ... prøvede jeg lige inden du skrev :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar