@123rungood
Er der kommet styr på det ?
Håber ikke du tilter, som jeg gjorde i tidernes morgen hos LeoVegas.
Havde brugt dem siden deres opstart, og aldrig problemer med ind-/udbetalinger, dog med samme lave limits som hos hele Kambi.
Havde så 1200+ stående, som jeg satte til udbetaling via Trustly, som hidtil havde fungeret perfekt, med hurtige udbetalinger, og altid inde i løbet af et kvarter, selvom de skriver noget ala 1-5 bankdage.
Men denne gang kom de ikke ind og tænkte nå ja, de skriver op til 5 dage....gav dem en uges tid, og intet sket, så tog fat i support, som ville kigge på sagen, og vende tilbage.
Og SÅ blev hele CIRKUSET sat i gang, med, at kontoen skulle verificeres.
Fair nok, og sendte de første ting de bad om, men de fandt hele tiden på noget nyt, men da de kom til at jeg skulle sende en selfie af hoved og røv med tre måneders kontoudtog på skærmen i baggrunden, ydermere skulle det være med papirshat på, og truthorn i røven.
Alt sammen på et billede af skarp kvalitet.
Der var jeg stået helt af, og bad supporten lige hænge på, mens jeg brændte de 1200+ af på 100 kr's spins, og derefter bad dem lukke kontoen.
Andre steder har de fået lov til at beholde de 2-300 kr jeg havde stående, når de bliver urealistiske i deres krav til verificering, med beskeden " her lidt til kaffekassen, som tak for jeres fine arbejde", og så ellers fået lukket kontoerne.