Udbetalingsproblemer hos Expekt .... https://www.expekt.dk/

#1| 1

Hej

 

Jeg har udbetalingsproblemer ved https://www.expekt.dk/

 

De beder mig indsende billede af et betalingskort jeg tidligere har brugt (før august 2023) ... men ikke har mere ... da jeg ikke er kunde i den bank mere.

 

Dette har jeg skrevet til support ... flere gange

De beder så om et "Ejerskabsbevis" ... som skal udstedes af min tidligere bank

Banken svarer mig ... at de kan skrive i mailen at jeg jeg er tidligere ejer at det kortnummer.

Expekt support skriver at det er lige det de mangler.

 

Så får jeg det fra min gamle bank på mail ... sender det til expekt support ... og får svaret

.

 

og jeg har nu svaret dem igen igen

.

 

og afventer nu svar fra dem ..........

26-06-2025 19:06 #2| 0

Hvor kommer LeoVegas ind i billedet, i forbindelse med udbetaling hos Expekt ??

 

 

26-06-2025 19:17 #3| 0
Hawkeye skrev:

Hvor kommer LeoVegas ind i billedet, i forbindelse med udbetaling hos Expekt ??

 

 

 

 Sikkert fordi de glemmer at ændre hvem de skriver for :)

.

 

Redigeret af 123rungood d. 26-06-2025 19:19
26-06-2025 19:18 #4| 0
123rungood skrev:

 

 Sikkert fordi de glemmer at ændre hvem de skriver for ... som Philip (Expekt) :)

.

 

Redigeret af 123rungood d. 26-06-2025 19:20
26-06-2025 19:23 #5| 0

Ja OK, men ser bare dybt amatøragtigt ud, set fra kundens side, når de ikke kan holde styr på, alle deres sites hos Kambi.

26-06-2025 19:25 #6| 0
Hawkeye skrev:

Ja OK, men ser bare dybt amatøragtigt ud, set fra kundens side, når de ikke kan holde styr på, alle deres sites hos Kambi.

 

 Helt enig .... det er meget dumt :)

26-06-2025 19:39 #7| 0
123rungood skrev:

 

 Sikkert fordi de glemmer at ændre hvem de skriver for :)

.

 

 

 det her må uden tvivl være det mest uproffesionelle jeg har set når vi taler betting og kundeservice.. hold kæft man

26-06-2025 19:42 #8| 1

Er de 2 forskellige selskaber egentligt ?
For så der da et GDPR problem potentielt her

26-06-2025 19:43 #9| 0
pantherdk skrev:

Er de 2 forskellige selskaber egentligt ?
For så der da et GDPR problem potentielt her

 

 Aner ikke om de er 1 selskab ... ved bare jeg har samme limit ved alle Kambi bookies ... såååå

 

26-06-2025 19:53 #10| 1

Kunne det måske være en måde at gøre ham opmærksom på de muligvis ikke har helt styr på hvad de laver i den kundeservice, og den vej igennem få ham til lige at kigge jeres korrespondance igennem igen og få godkendt din udbetaling.

Det skal nok gøres varsomt og "med glimt i øjet/sproget", men lige før jeg tror det er din bedste mulighed 😉

26-06-2025 20:00 #11| 1

https://www.spillemyndigheden.dk/tilladelsesindehaver/leovegas-gaming-plc



Ser ud til det er samme selskab...
Men stadig giv det et skud :)
26-06-2025 20:16 #12| 1

Jeg har også anmeldt leovegas for brud på markedsføringsreglerne til spillemyndigheden.

 

26-06-2025 20:19 #13| 0
dauberry skrev:

Jeg har også anmeldt leovegas for brud på markedsføringsreglerne til spillemyndigheden.

 

 

 Så kan du vel tage hele Kambi-koncernen med.

 

Når de limiterer ens på alle kambi-sites, er der vel nogle GDPR regler, der ikke overholdes.

27-06-2025 00:41 #14| 0

Hvis det er tydeligt, at det er Coop Bank, der er afsenderes, og at de bekræfter, at kortet er lukket (proof of closure) og tidligere var dit, burde det jo være fint.
Prøv da eventuelt et par andre agenter. Selvfølgelgi træls, men der er trods alt 50/50% chanche for, at en random suport agent ikke er skæv/fuld/skudt i låget.

Redigeret af ElMalo d. 27-06-2025 00:42
27-06-2025 00:42 #15| 0
ElMalo skrev:

Hvis det er tydeligt, at det er Coop Bank, der er afsenderes, og at de bkræfter, at kortet er lukket (proof of closuree) og tidligere var dit, burde det jo være fint.
Prøv da eventuelt et par andre agenter. Selvfølgelgi træls, men der er trods alt 50/50% chanche for, at en random suport agent ikke er skæv/fuld/skudt i låget.

 

 Tak .... har skrevet med dem 3-4 dage og 4-5 forskellige fra support

27-06-2025 00:46 #16| 0
123rungood skrev:

 


 Tak .... har skrevet med dem 3-4 dage og 4-5 forskellige fra support




Måske prøv at upload via upload funktionen på hjemmesiden. Bare et langskud. Kender desværre godt situationen, hvor man taber uberettiget mod inkompetent support/KYC
27-06-2025 00:47 #17| 0
ElMalo skrev:

Måske prøv at upload via upload funktionen på hjemmesiden. Bare et langskud. Kender desværre godt situationen, hvor man taber uberettiget mod inkompetent support/KYC

 

 Tak ... prøvede jeg lige inden du skrev :)

02-07-2025 10:14 #18| 0

@123rungood

 

Er der kommet styr på det ?

 

Håber ikke du tilter, som jeg gjorde i tidernes morgen hos LeoVegas.

 

Havde brugt dem siden deres opstart, og aldrig problemer med ind-/udbetalinger, dog med samme lave limits som hos hele Kambi.

 

Havde så 1200+ stående, som jeg satte til udbetaling via Trustly, som hidtil havde fungeret perfekt, med hurtige udbetalinger, og altid inde i løbet af et kvarter, selvom de skriver noget ala 1-5 bankdage.

 

Men denne gang kom de ikke ind og tænkte nå ja, de skriver op til 5 dage....gav dem en uges tid, og intet sket, så tog fat i support, som ville kigge på sagen, og vende tilbage.

 

Og SÅ blev hele CIRKUSET sat i gang, med, at kontoen skulle verificeres.


Fair nok, og sendte de første ting de bad om, men de fandt hele tiden på noget nyt, men da de kom til at jeg skulle sende en selfie af hoved og røv med tre måneders kontoudtog på skærmen i baggrunden, ydermere skulle det være med papirshat på, og truthorn i røven.

Alt sammen på et billede af skarp kvalitet.


Der var jeg stået helt af, og bad supporten lige hænge på, mens jeg brændte de 1200+ af på 100 kr's spins, og derefter bad dem lukke kontoen.


Andre steder har de fået lov til at beholde de 2-300 kr jeg havde stående, når de bliver urealistiske i deres krav til verificering, med beskeden " her lidt til kaffekassen, som tak for jeres fine arbejde", og så ellers fået lukket kontoerne.

02-07-2025 23:48 #19| 0
Hawkeye skrev:

@123rungood

 

Er der kommet styr på det ?

 

 

Hej

 

Tak for svar

 

Har ikke modtaget penge endnu .... og er stædig ... selv om det er småpenge


Har prøvet at lukke min konto ... men det kunne jeg ikke ... sikkert fordi de så skal udbetale


Nu prøvede jeg at logge ind ... det kan jeg ikke ... så tid til support-mail igen igen

.

 

 

03-07-2025 00:41 #20| 0

Ham i chatten virkede okay .... men tror jeg står med samme problem igen i morgen ... nu slap han da ud af det.

.

 

 

 

03-07-2025 09:51 #21| 0

 

Syntes også at have læst et sted, at de skulle udbetale, hvis man  lukkede en konto.

Men her er problemet ( som jeg oplevede det hos Betinia ), at det ligeledes kræver den samme verificeringsproces.

 

Så får bare en ekstra tur i karrusellen....

 

 

Indtil man giver op.

03-07-2025 17:10 #22| 0
Hawkeye skrev:

 

Syntes også at have læst et sted, at de skulle udbetale, hvis man  lukkede en konto.

Men her er problemet ( som jeg oplevede det hos Betinia ), at det ligeledes kræver den samme verificeringsproces.

 

Så får bare en ekstra tur i karrusellen....

 

 

Indtil man giver op.

 

 Der er kommet mere fokus på det i udlandet, særligt MGA - den "gamle" licens har understreget, at bagateller - selv hvis manglende - ikke skal tilbageholde spilleres indestående. Men det er jo en - for os spillere - alt for velkendt myte, at samtlige efterspurgte dokumenter, berettiget eller uberettiget, skal tilsendes spiludbyder, at og de mere eller mindre begrundet så bare kan afvise dem, som det passer ind.

FIAU (MGA) nævner bl.a.:
"It is important to note that a customer’s reluctance to provide CDD documents does not automatically imply suspicion of ML/FT. MLROs should consider all available information, including the payment methods used, the games played, the customer’s gaming habits, any existing data on the customer, and information accessible through sources like the internet.
When there are no grounds to suspect ML/FT, remote gaming operators should return the
funds to the customer.
This should be done in consideration of any legal restrictions on the fund
remittance. The funds should be returned to the same source utilising the same channels used
to receive them. If it proves difficult to remit the funds to the same source and through the
same channels, remote gaming operators must request fresh instructions
and assess whether
these instructions give rise to suspicion, in which case, a suspicious report shall be filed and
remittance shall be suspended pending the FIAU expressing its opposition, or otherwise, to the
said transaction."

"13% of MLROs and 6% of Relevant Employees
were aware of what should be done with
the balance on account when the account is
suspended and blocked and there is no AML/
CFT related reason to justify the retention of the
funds.
"

 

Fra. "AML/CFT Knowledge, Awareness and Training in the Remote Gaming Sector" FIAU/MGA

Redigeret af ElMalo d. 03-07-2025 17:11
07-07-2025 13:35 #23| 0

Opdatering: 45 min. med support chat i dag ... stadig ingen løsning

07-07-2025 15:41 #24| 0

Håber det går dig godt og du får dine penge. Samtidig håber jeg det må være så besværligt som muligt for dem, og at du holder fast (ikke gir op/sprøjter pengene).

Jeg hader det kan lade sig gøre for alle de firmaer at svanse kunderne.

07-07-2025 16:09 #25| 1
moktar skrev:

Håber det går dig godt og du får dine penge. Samtidig håber jeg det må være så besværligt som muligt for dem, og at du holder fast (ikke gir op/sprøjter pengene).

Jeg hader det kan lade sig gøre for alle de firmaer at svanse kunderne.

 

 Tak ...... og jeg giver ikke op .... den dag det lykkes af få dem .... lukker jeg alle mine Kambi-bookies

 

Men det er ikke muligt at spille dem op ... da jeg har bedt dem lukke min konto ... så jeg møder bare det her ... når jeg vil logge ind :)

.

09-07-2025 18:53 #26| 2

Så er det bare afvente penge i banken :)

.

10-07-2025 12:49 #27| 1

Godt at se, at det lykkes.

Skal ligeledes have lidt ud derfra og har fået afvist første først med en besked om at jeg skal udbetale til samme kort jeg indbetalte med.

Ja tak, det var også det jeg gjorde xd.

18-07-2025 08:05 #28| 1

Så kom pengene ind på kontoen. 

 

Selv om jeg har skrevet flere gange ... at jeg ikke er kunde i Coop bank længere,

er det selvfølgelig der de har forsøgt at udbetale dem ... det siger hvis alt.

.

Redigeret af 123rungood d. 18-07-2025 08:12
18-07-2025 21:04 #29| 0

så du har ikke fået dem alligevel ??

18-07-2025 21:06 #30| 0
Pumba skrev:

så du har ikke fået dem alligevel ??

 

 Jo ... de kom i dag .... Coop bank var så flink at sende dem videre til mig ... derfor det billede fra netbank.

 

Muligvis dårlig formuleret af mig ... men nu er det bekræftet her :)

18-07-2025 23:19 #31| 1

ok, det var super cool af dem og virkelig god service. Normalt vil en bank afvise betalinger mod konti som ikke er aktive mere.

 

18-07-2025 23:29 #32| 0
Pumba skrev:

ok, det var super cool af dem og virkelig god service. Normalt vil en bank afvise betalinger mod konti som ikke er aktive mere.

 

 

 Det troede jeg også de gjorde ... måske hjalp det jeg havde svaret dem pænt ... altså Coop bank :)

.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar