Men inspiration fra min tid hos DBF og en YouTuber jeg normalt ikke gider følge introducerer vi på Pokernet nu TVEKAMPEN.
Formatet går i sin enkelthed ud på følgende.
2 spillere bliver givet 3 pokerhænder som jeg kender resultatet / alle kort af - og den spiller der kommer ud af de 3 hænder med flest penge sidder på tvekamps tronen, og går dermed videre til næste runde ( vi kører ca et par
Gange om måneden)
Hænderne udspiller sig på Messenger eller sms eller Discord - og er man deltager i tvekampen har man naturligvis tavshedspligt indtil jeg poster resultaterne
skulle man være så heldig/dygtig at sidde på tronen i 10 runder, sørger jeg for et flot tvekamps emblem ud for ens brugernavn.
lad os skyde i gang - eller vent, det bliver sgu svært uden deltagere
Man kan enten skrive sig op her i tråden eller “ansøge” i en pm til mig
Håber i vil lege med