Tvekampen

#1| 1
Administrator

Men inspiration fra min tid hos DBF og en YouTuber jeg normalt ikke gider følge introducerer vi på Pokernet nu TVEKAMPEN.

Formatet går i sin enkelthed ud på følgende. 

2 spillere bliver givet 3 pokerhænder som jeg kender resultatet / alle kort af - og den spiller der kommer ud af de 3 hænder med flest penge sidder på tvekamps tronen, og går dermed videre til næste runde ( vi kører ca et par

Gange om måneden)

Hænderne udspiller sig på Messenger eller sms eller Discord - og er man deltager i tvekampen har man naturligvis tavshedspligt indtil jeg poster resultaterne 


skulle man være så heldig/dygtig at sidde på tronen i 10 runder, sørger jeg for et flot tvekamps emblem ud for ens brugernavn.


lad os skyde i gang - eller vent, det bliver sgu svært uden deltagere

Man kan enten skrive sig op her i tråden eller “ansøge” i en pm til mig 


Håber i vil lege med 

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar