Jeg har lidt penge tilbage hos Danske Spil fra år tilbage, som jeg tænker lige skal fyres af på nogle turneringer. Jeg har ikke været derinde i flere år, så måske jeg bare ikke har fundet ud af at klikke de rigtige steder, for det kan vel ikke være rigtigt, at dette er hvad DS har at byde på af turneringer resten af dette døgn?