Turneringer- danske spil

#1| 0

Jeg har lidt penge tilbage hos Danske Spil fra år tilbage, som jeg tænker lige skal fyres af på nogle turneringer. Jeg har ikke været derinde i flere år, så måske jeg bare ikke har fundet ud af at klikke de rigtige steder, for det kan vel ikke være rigtigt, at dette er hvad DS har at byde på af turneringer resten af dette døgn?

 

28-06-2026 00:19 #2| 0

Du kan spille alle turneringer. Danske Spil turneringen er kun for danskere. Resten er for alle.

28-06-2026 00:27 #3| 0
OP

Tak

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar