Turned to par i rr på str8 flop plo200

#1| 0

Hey igen.

Villain er vist nok regular. Jeg har kun 50 hænder på ham, men synes at have set ham sidde på ongame ofte.
På de 50 hænder har jeg ham til at spille 36/24/2,2 med en 3bet på 7,1%.
Jeg synes hans stats virker fornuftige og jeg synes han virker fornuftig.
Jeg har ingen noter på ham.

Jeg spiller generelt aggro, dog er det her semitidligt i min session, så jeg har ikke rigtig trådt på pedalen og har faktisk været til min tighte side.
Jeg c better generelt meget både i raised og rr og ville den generelle spiller ik gå efter CR med str8 eller set?

Jeg er både i tvivl om flop og turn og egentlig også pre, så kom gerne med alle jeres tanker.

$200.00 USD PL Omaha
Table Garden Grove (Real Money)
Seat 10 is the button
Seat 2: -snakewhite- ( $414.65 USD )
Seat 5: Hero ( $200.50 USD )
Seat 6: sport-billy ( $201.00 USD )
Seat 10: Hellsink ( $838.50 USD )
-snakewhite- posts small blind [$2.00 USD].
Hero posts big blind [$2.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ 4 A T K ]
sport-billy folds
Hellsink folds
-snakewhite- raises [$4.00 USD]
Hero raises [$16.00 USD]
-snakewhite- calls [$12.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 5, 7, 4 ] - pot 36
-snakewhite- bets [$27.00 USD]
Hero calls [$27.00 USD]
** Dealing Turn ** [ T ] - pot 90
-snakewhite- bets [$68.00 USD]
Hero ??? (jeg har 155 bag).


08-02-2010 19:32 #2| 0

Uden reads folder jeg den. Havde nok også gjort det samme med reads. IMO spew uanset om vi caller, 3-better eller shover turn.

Selvfølgelig har du et FD, som ikke er et NFD. Villain better IMO ikke skrald på turn, han har helt sikkert sets, højere topar og wrap +NFD kombi i hans range.

Hvis hånden absolut skal spilles, skal du ikke raise til $16.00 PrF, men bare flatte eller folde..

Tanker bag dit semifloat Postflop??

08-02-2010 20:57 #3| 0

Hmm.. Pf er fint, men har ikke noget imod at reraise mindre i pos..

Postflop stinker stacksizes lidt til at komme indover, men vi har vel minimun vores FD at trække til så det er ikke helt væk.. Så fortrækker nok også et kald..

Turn synes jeg spiller sig selv, det er midt.. Hvis villain er lidt tænkende skal han byde turn hver gang uanset holdings.. Dog lugter hans turn bet lidt af en made hand, men ryger til midten anyway..

08-02-2010 21:30 #4| 0
OP

Drain

Hvis jeg rykker ind på turn er det ikke i bluff, men i value, så det med at jeg har f draw er "ligemeget".

Har du været lidt ukoncentreret imens du skrev, for du skriver et par ting der ikke giver mening.

Uden reads folder jeg den. Havde nok også gjort det samme med reads. IMO spew uanset om vi caller, 3-better eller shover turn.

- Vi kan ikke 3 bette turn

Hvis hånden absolut skal spilles, skal du ikke raise til $16.00 PrF, men bare flatte eller folde..

- Hvis den absolut skal spilles kan vi da ikke folde:)

Det var ikke for at være efter dig, lagde bare lige mærke til det:D

Tanken bag mit float er netop at det er et float. Alle spar vil være fine og ofte synes jeg at folk ikke får skudt deres 2nd barrel på turn selvom den blanker, så jeg tror jeg kan tage den fra ham ok ofte på turn selvom jeg ikke rammer flushen.

Jeg tænkte ikke meget videre end det. Men gider ik rr pre ip og så folde mit f draw + par postflop vs et lead.

Dennis tænker præcis det samme som dig mht at han skal byde turn med 100% af hans range og synes også stacks passer skidt til flopshove.

09-02-2010 08:04 #5| 0
OP

Bump.

09-02-2010 08:54 #6| 0

Folder. Kan ikke se hvad han repper vi er godt inde mod. Derudover må et flatcall på turn være udelukket :)

09-02-2010 10:11 #7| 0
OP

Det handler vel ikke om hvad han repper, men hvad han har?:) For han repper vel nuts ish....

Tror du kun han har sets og straights her? Du tror ikke han CR floppet med disse?

09-02-2010 11:45 #8| 0

Jeg tror snildt han kan spille en handske med toptwo + lille fd sådan på floppet når den er 3bet. Umiddelbart rammer floppet jo ikke Hero´s range. Han er forholdsvis LAG og skyder ALTID videre når hero viser svaghed på floppet - kunne godt se mig selv reshove!

09-02-2010 19:16 #9| 0
OP

Nå.. jeg shovede ind over ham på turn og han foldede:)

09-02-2010 20:50 #10| 0

Preflop er omtrent saa standard 3 bet som det kan blive, IMO. Vi kan nemt 3 bette den handske for value in position.

Jeg ville gerne have tanker bag flop spillet, dog.

10-02-2010 11:51 #11| 0

Givet stack sizes skubber jeg turn, men hader det lidt. Det kan imo ikke komme på tale at folde!

PF er std for mig også.

Dog tror jeg at jeg skubber floppet. Ved ikke om det er lidt spewish, men mine tanker er at vi har fin equity hvis pengene kommer ind da vi sjældent er dominere af højere par + nfd.

Men altså det er ikke et skub for value. Så idéen er helt sikkert at villain folder en del når vi kommer over toppen. Men det tror jeg på den anden side også han gør. Folk har det sq med at donk-leade alt mulig crap på den her slags flops i rr pots.

Pæn folding equity + fin equity når villain kalder + lav STP ratio pga rr pot = semibluff skub

11-02-2010 17:40 #12| 0

Jeg 3-better os preflop hver gang her.
Og jeg sætter resten ind på turn. Du repper tyndt på floppet med det call så med rigtig mange draws, 1 par+str8 træk osv stikker ud igen. Den T er en blank.
Tror jeg er med HolchKnudsen ang floppet.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar